Pages - Menu

Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

Crash Team Racing Nitro-Fueled Review

Μετά το Mario Kart 8 (και τη νέα του έκδοση στο Switch) και το πιο πρόσφατο Team Sonic Racing, η άνθιση των kart racers συνεχίζεται με το Crash Team Racing Nitro-Fueled, remake του θρυλικού Crash Team Racing του PS1. Το Crash Team Racing βέβαια έχει ιστορία outsider. H Naughty Dog, που μέχρι εκείνη την στιγμή έφτιαχνε τρισδιάστατα platformers, τόλμησε να “χωθεί” στην Nintendo που είχε ξεκινήσει το είδος των kart racers μια γενιά πιο πριν και με το Mario Kart 64 και το Diddy Kong Racing έθετε τα δεδομένα στη συγκεκριμένη κατηγορία παιχνιδιών. Και δεν ήταν ότι το PS1 δεν είχε κάτι παρόμοιο. 
Απλά οι προηγούμενες προσπάθειες είχαν πρωταρχικό σκοπό να καλύψουν την ανάγκη ύπαρξης ενός kart racer στην κονσόλα, όχι να προσφέρουν κάτι πραγματικά καλό. Γι αυτό η ιστορία ξέχασε πάρα πολύ γρήγορα το Lego Racer, το Speeddreaks, το Circuit Breakers και άλλα, ενώ το Crash Team Racing παραμένει ένα από τα πιο αγαπημένα παιχνίδια του PS1. Το Crash Team Racing Nitro-Fueled είναι πλήρες remake, αλλά όχι προσκολλημένο στην παλιά συνταγή. Τα παλικάρια της Beenox φρόντισαν να προσθέσουν πράγματα, να αφαιρέσουν ό,τι έκανε την ζωή μας δύσκολη, αλλά και να πάρουν στοιχεία από μεταγενέστερα Crash kart racers, προσφέροντας κάτι απόλυτα σύγχρονο και διασκεδαστικό - κυρίως με φίλους. Το Crash Team Racing εξαρχής δίνει έμφαση περισσότερο στην τεχνική. Ναι υπάρχουν τα power slides όπως στο Mario Kart, αλλά πρέπει την ώρα του sliding να κάνετε δύο μικρά boosts πατώντας το L1 ή το R1 τη σωστή στιγμή που σας δείχνει μια μπάρα στο κοντέρ σας. Χρειάζεστε δύο μικρά boosts για να ενεργοποιήσετε ένα τρίτο μεγαλύτερο την ώρα της πλαγιολίσθησης. Αυτό το σύστημα είναι το “ψωμί” του παιχνιδιού, αφού είναι δύσκολο στην εκμάθηση, αλλά έχετε 100% τον έλεγχό του αν μάθετε ακριβώς τί πρέπει να κάνετε και πότε. Υπάρχουν τα άλματα που σας δίνουν έξτρα boosts και μπορείτε να εκμεταλλευτείτε όλους αυτούς του μηχανισμούς για να νικήσετε. Για κάποιο λόγο η Coco ήταν και είναι η αγαπημένη μου στο CTR. Ο βασικός χειρισμός είναι καλύτερος από ποτέ. 
Η απόκριση είναι ακαριαία, είτε παίζετε με αναλογικό είτε με το d-pad (όπως εγώ, παίζω όλα τα kart racers με το d-pad, μην ακούσω σχόλια.) Δεν υπάρχει ούτε κατά διάνοια αυτή η ελαφρώς ολισθηρή αίσθηση των παιχνιδιών του PS2. Αν μη τι άλλο, μπορεί να υπάρχουν προσθήκες από αυτά -περισσότερα παρακάτω- αλλά ο χειρισμός του αρχικού CTR διατηρείται και είναι βελτιωμένος. Κάτι που έκανε το αρχικό CTR τόσο αγαπημένο, είναι το γεγονός ότι όλα τα power-ups είναι παρμένα από το σύμπαν του Crash. Χτυπώντας τα ξύλινα κουτιά με το γνώριμο ερωτηματικό, παίρνετε boosts, ασπίδες, κουτιά TNT, δοκιμαστικά φλασκιά με εκρηκτικό περιεχόμενο ή Aku Aku (ή Uka Uka ανάλογα με το με ποιον παίζετε) για να είστε άτρωτος για μερικά δευτερόλεπτα και να έχετε μεγαλύτερη ταχύτητα. 
Τα wumpa fruits λειτουργούν λίγο διαφορετικά από τα νομίσματα στο Mario Kart. Μπορεί 10 από αυτά να αυξάνουν την τελική σας ταχύτητα, αλλά σας δίνουν πρόσβαση και σε καλύτερα αντικείμενα, όπως τα κουτιά nitro που σκάνε αμέσως, τα κόκκινα φίλτρα που όποιος πέσει πάνω τους έχει μαζί με την καθυστέρηση που προκαλεί η έκρηξη και μείωση της ταχύτητας και άλλα. Το παιχνίδι διαθέτει adventure Mode, τοπικό multiplayer, online multiplayer καθώς και battle Mode. Στο adventure mode ο σκοπός σας είναι να αποτρέψετε τον Nitrous Oxide από το να μετατρέψει τον πλανήτη σε ένα απέραντο πάρκινγκ (κάτι που, ειλικρινά, δεν θα χαλούσε τους κάτοικους του κέντρου της Αθήνας, της Κηφισιάς και της Θεσσαλονίκης). Μπορείτε να παίξετε με τον κλασικό τρόπο, δηλαδή με τον χαρακτήρα που επιλέγετε από την αρχή μέχρι το τέλος του campaign ή να παίξετε την επιλογή Nitro-Fueled που σας επιτρέπει να αλλάζετε χαρακτήρα ανάμεσα στους αγώνες για να εκμεταλλευτείτε τα διαφορετικά στατιστικά τους και να κάνετε... καφρίλες με τα διάφορα διακοσμητικά που μπορείτε να κερδίσετε. Το campaign διαθέτει το overworld map που υπήρχε και στο αρχικό παιχνίδι και πρέπει να παίρνετε πρωτιές στις πίστες για να μαζεύετε κρυστάλλους και να ξεκλειδώνετε περισσότερες πίστες και τα boss fights.

Πέμπτη 29 Αυγούστου 2019

Τα κλασικά ports του DOOM δεν απαιτούνσύνδεση στο ίντερνετ

Αναμφίβολα μετά την ανακοίνωση των Doom, Doom II και Doom 3 στα PS4, Xbox One, Switch και PC, αρκετοί νοσταλγοί των κλασικών FPS τίτλων φάνηκαν ιδιαίτερα χαρούμενοι. Ωστόσο προέκυψε ένα σημαντικό πρόβλημα που εξόργισε τους fans. Κάθε φορά που ξεκινούσε κάποιος να παίξει έπρεπε να κάνει log in στον Bethesda λογαριασμό του. Όταν το παιχνίδι όμως αποσυνδεόταν από τους servers της εταιρίας (κάτι που ειδικά τις πρώτες μέρες γινόταν συχνά), εμφανιζόταν ένα μήνυμα που απέτρεπε τον παίκτη να συνεχίσει να παίζει. 
 Η Bethesda απάντησε γρήγορα ζητώντας συγνώμη γι’ αυτή τη κατάσταση, λέγοντας πως πρόκειται για ένα ακούσιο glitch το οποίο δουλεύουν να διορθώσουν. Τώρα, μερικές εβδομάδες μετά, η λύση όπως δημοσιεύει η ίδια στο Twitter βρέθηκε. Bethesda ✔ @bethesda We’ve deployed a patch for the re-releases of DOOM and DOOM II, which now adds an option to skip the Bethesda net login requirement and removes the disconnect notification during gameplay. Προβολή εικόνας στο Twitter 5.270 8:12 μ.μ. - 15 Αυγ 2019 Πληροφορίες και απόρρητο για τις Διαφημίσεις του Twitter 1.267 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό Ουσιαστικά, με το καινούργιο update δεν θα απαιτείται σύνδεση στο ίντερνετ για να παίξει κάποιος τους τίτλους. Τα DOOM (1993) και DOOM II (Classic) έρχονται στην τιμή των $4.99 έκαστο, ενώ το DOOM 3 κοστίζει $9.99.

Τετάρτη 28 Αυγούστου 2019

Χωρίς microtransactions το FIFA Volta

Μία από τις κυριότερες προσθήκες στο FIFA 20 είναι το FIFA Volta, όπου θα υπάρχουν πολλές επιλογές για τη διαμόρφωση κάθε αθλητή. Παρόλα αυτά, τουλάχιστο κατά το λανσάρισμα δεν θα υπάρχουν microtransactions, κάτι που ξεφεύγει από τις πάγιες τακτικές της EA. Όπως δήλωσε σχετικά ο Jeff Antwi, παραγωγός της σειράς, "Δεν σχεδιάζουμε να έχουμε microtransactions κατά το λανσάρισμα. Για την ώρα οτιδήποτε κερδίζεται, το κερδίζετε μέσω in-game challenges". Μπορείτε να ξεκλειδώσετε cosmetic items εφόσον εκπληρώσετε συγκεκριμένους στόχους ή χρησιμοποιώντας Volta Coins που αποκτάτε όταν ολοκληρώνετε αγώνες. Όσο μεγαλύτερος ο βαθμός δυσκολίας του αγώνα, τόσο υψηλότερες οι ανταμοιβές. Τέλος το FIFA Volta θα έχει seasonal content κάτι που σημαίνει οτι σε περίπου μηνιαία βάση, θα αλλάζουν τα cosmetics και οι δοκιμασίες και προ το παρόν δεν υπάρχει κάποια αναφορά σε season pass.

Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

PlayStation 5: Διέρρευσε η πιθανή ημερομηνία της επίσημης παρουσίασης

Από τη διαρροή ενός email του τμήματος marketing της Sony ίσως μας έρχεται η πρώτη ένδειξη για την επίσημη παρουσίαση του PlayStation 5.
Για την ακρίβεια, μέσα στο επίμαχο email αναφέρεται μια εκδήλωση με τίτλο “PlayStation Meeting 2020”, η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 12 Φεβρουαρίου 2020 και κατά τη διάρκεια της θα γίνουν “τα αποκαλυπτήρια του μέλλοντος του Sony PlayStation για όλο τον κόσμο”! Ακούγεται, επίσης, ότι η Sony έχει ήδη στείλει προσκλήσεις σε μεγάλα ονομάτα της βιομηχανίας του gaming (π.χ. Ubisoft, EA, Activision) για να παρουσιάσουν τους επόμενης γενιάς τίτλους τους στην ίδια εκδήλωση.
Εννοείται ότι διατηρούμε τις επιφυλάξεις μας για την εγκυρότητα αυτών των πληροφοριών, αλλά δεν μοιάζουν και τόσο εκτός πραγματικότητας.

Τι περιμένουμε να δούμε στο PlayStation 5

  • Νέο custom octa-core επεξεργαστή βασισμένο στην τρίτη γενιά AMD Ryzen (7nm Zen 2)
  • Νέο custom επεξεργαστή γραφικών βασισμένο στην AMD Radeon Navi (σχεδόν ισάξιο σε ισχύ με την Nvidia GeForce RTX 2080)
  • Υποστήριξη γραφικών ανάλυσης 8K και 4K στα 120Hz
  • Υποστήριξη τεχνολογίας Ray-Tracing
  • Υποστήριξη 3D surround sound
  • Αποθηκευτικό χώρο SSD (αντί HDD) για σημαντικά ταχύτερους χρόνους φόρτωσης
  • Συμβατότητα με τα παιχνίδια του PS4 (backwards compatibility)
  • Οπτικό drive

Τιμή και Διαθεσιμότητα

Σύμφωνα με όσα έχουν δηλώσει επίσημα μέχρι σήμερα υψηλόβαθμα στελέχη της Sony, το PlayStation 5 θα κυκλοφορήσει στην αγορά λίγο πριν την περίοδο των εορτών του 2020 (Νοέμβριο – Δεκέμβριο). Για την τιμή του, η μόνη ένδειξη που έχουμε είναι αυτή από τη MediaMarkt Sweden που εξακολουθεί να δέχεται προπαραγγελίες στις 9999 σουηδικές κορώνες (περίπου €950)

Δευτέρα 26 Αυγούστου 2019

Vigil: The Longest Night | Ένα 2D action platformer που κλείνει το μάτι

Η ομάδα ανάπτυξης Glass Heart Games σε συνεργασία με την publishing εταιρία Another Indie, ανακοίνωσαν την κυκλοφορία του Vigil: The Longest Night. Πρόκειται για ένα 2D action platformer παιχνίδι, το οποίο είναι εμπνευσμένο από τα πολύ αγαπητά στο κοινό Castlevania και Salt and Sanctuary. Ο τίτλος έρχεται με πολλαπλά endings, skill tree για να δημιουργήσετε τον δικό σας warrior of light, με πολλές επιλογές όπλων, ενώ την μουσική υπογράφει ο Jouni Valjakka. Οι περιοχές του παιχνιδιού είναι σκοτεινές και θα μπορείτε να εξερευνήσετε από σπηλιές μέχρι και στοιχειωμένα δάση. Δείτε το trailer της ανακοίνωσης στον παρακάτω player. Το Vigil: The Longest Night θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2020 για τα PlayStation 4, Xbox One και PC, ενώ μελλοντικά θα έρθει και στο Nintendo Switch.

Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

Ατέλειωτη εξερεύνηση σας περιμένει στο Control

Το Control είναι το ολοκαίνουργιο παιχνίδι της Remedy Entertainment και με την κυκλοφορία του να έχει προγραμματιστεί για το τέλος του Αυγούστου, διάφορες λεπτομέρειες βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας. Συγκεκριμένα, μέσα από το PlayStation Blog, ο game director του παιχνιδιού Mikael Kasurinen, μοιράζεται κάποιες πληροφορίες σχετικά με το exploration, τα puzzles και τα gaming mechanics του τίτλου. Συγκεκριμένα, ο Kasurinen αναφέρει: Το Control έχει τα περισσότερα puzzles από κάθε άλλο παιχνίδι μας. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια γεμάτη μυστήριο περιπέτεια για τον παίκτη, με διάφορες ανταμοιβές και lore για να ανακαλύψει. Για να το πετύχουμε αυτό, χρειάστηκε να δημιουργήσουμε γρίφους που θα ταίριαζαν με τον κόσμο του παιχνιδιού. Μερικοί γρίφοι επικεντρώνονται σε αφηγηματικά στοιχεία, ενώ άλλοι στα mechanics και τα physics. Με το setting και τα mechanics που διαθέτει το παιχνίδι, η δημιουργία των puzzles ήταν πραγματικά ξεκάθαρη και «απλή». 
Παρ' όλ' αυτά, χρειάστηκε να τα βελτιώσουμε και να τα δοκιμάσουμε αρκετές φορές, για να διασφαλίσουμε ότι θα είναι διασκεδαστικά. Είναι αρκετά δύσκολο να βρεις την ισορροπία και να δημιουργήσεις ένα σωστό puzzle σε ένα παιχνίδι δράσης, οπότε ελπίζουμε να το πετύχαμε. Αργότερα, ο Kasurinen ανέλυσε την φύση του παιχνιδιού και τα μυστικά που μπορούν να ανακαλύψουν οι παίκτες: Αντί να κάνουμε το παιχνίδι 'replayable', θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα κόσμο γεμάτο εξερεύνηση για τον παίκτη. Ξέρουμε πως φτιάξαμε ένα κόσμο με πολύ περιεχόμενο στον οποίο πολλοί δεν θα μπορούν να ανακαλύψουν τα πάντα. Αυτό είναι που θα κάνει τους παίκτες να συνεχίζουν να παίζουν και να ανακαλύπτουν τον κόσμο του Control. Δεν πρόκειται για επανάληψη, πρόκειται για διαμόρφωση περιεχομένου με τέτοιο τρόπο ώστε η εξερεύνηση, και το να είσαι εκεί, να βγάζει νόημα.

Σάββατο 24 Αυγούστου 2019

MediEvil: Τα νέα off-screen gameplay πλάνα του ξυπνούν αναμνήσεις

Το MediEvil κυκλοφόρησε αρχικά στο PlayStation 1 και αγαπήθηκε αρκετά τότε από το κοινό. Τώρα, με το remake του τίτλου να καταφθάνει τον ερχόμενο Οκτώβριο, νέα off-screen gameplay πλάνα ήρθαν στο φως της δημοσιότητας απευθείας από το Game XP 2019, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Barra Olympic Park του Ρίο ντε Τζανέιρο. Στο βίντεο παίρνουμε μια γεύση από τον πρωταγωνιστή του παιχνιδιού Sir Daniel Fortesque, διάφορους εχθρούς που συναντάει στον δρόμο του, ενώ υπάρχουν πλάνα και από διάφορες περιοχές του τίτλου. Δείτε το βίντεο μέσα από τον player παρακάτω. Το MediEvil θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για το PlayStation 4 και το αναβαθμισμένο PlayStation 4 Pro στις 25 Οκτωβρίου.

Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

Σημαντικό κενό ασφαλείας επιτρέπει το χακάρισμα εκατομμυρίων Android smartphones μέσω WiFi

Μια νέα έρευνα από την Tencent Blade (το τμήμα που ασχολείται με την ασφάλεια του κινεζικού κολοσσού Tencent) παρουσιάστηκε στο συνέδριο Black Hat στο Las Vegas και έφερε στο προσκήνιο δύο πολύ σημαντικά κενά ασφαλείας που αφορούν σχεδόν όλα τα Android smartphones και πολλά άλλα gadgets.
Σύμφωνα με τις μελέτες της ομάδας, οι συσκευές αυτές μπορούν πολύ εύκολα να χακαριστούν απλά και μόνο επειδή συνδέονται σε δίκτυα WiFi. Τα κενά ασφαλείας ανακαλύφθηκαν στους επεξεργαστές Qualcomm Snapdragon (γι’ αυτό ονομάστηκαν “QualPwn“) και πρακτικά δίνουν στους hackers τη δυνατότητα να βρουν πρόσβαση στη συσκευή του χρήστη απλά αν συνδεθούν στο ίδιο δίκτυο WiFi.
Τα κενά ασφαλείας αφορούν τον τρόπο σύνδεσης των επεξεργαστών Snapdragon στα δίκτυα WiFi, κάτι που εκμεταλλεύονται οι hackers για να στέλνουν κακόβουλα πακέτα πληροφοριών στη συσκευή μέσω του κοινού δικτύου WiFi και στη συνέχεια να “τρέχουν” τον κώδικα τους για να αποκτήσουν τον πλήρη έλεγχο της συσκευής του θύματος.
Με δεδομένη την διείσδυση των επεξεργαστών Snapdragon στην πλειοψηφία των Android smartphones (και όχι μόνο), αντιλαμβάνεστε ότι το πρόβλημα αφορά εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο. Από την πλευρά της, η Qualcomm δηλώνει έχει ενημερώσει ήδη τους συνεργάτες της για το συγκεκριμένο θέμα, ενώ η Google έκλεισε τα κενά ασφαλείας με την αναβάθμιση ασφαλείας του τρέχοντος μήνα (Αύγουστος 2019) για τα Android smartphones.

Πέμπτη 22 Αυγούστου 2019

Το Call of Duty: Modern Warfare θα έχει Battle Royale και μάλιστα δωρεάν

Αν είστε από εκείνους που απογοητεύτηκαν με τις δηλώσεις των δημιουργών περί της ύπαρξης ενός battle royale mode στο επερχόμενο reboot του Call of Duty: Modern Warfare, τότε τα νέα μάλλον είναι καλά για εσάς. Σύμφωνα με μια αξιόπιστη πηγή, το πολυαναμενόμενο παιχνίδι θα περιέχει εν τέλει το δημοφιλές mode, αλλά αυτό θα έρθει αρκετά αργότερα. Η φήμη κυκλοφόρησε από τον YouTuber «The Long Sensation», ο οποίος στο παρελθόν είχε διαρρεύσει το ίδιο το Call of Duty: Modern Warfare. Σύμφωνα λοιπόν με αυτόν, το συγκεκριμένο mode θα συνδέεται με το κυρίως παιχνίδι, θα είναι ξεχωριστό από το βασικό πακέτο και θα είναι διαθέσιμο για κατέβασμα δωρεάν. Επίσης, όπως υποστηρίζει ο YouTuber, το mode θα γίνει διαθέσιμο το 2020 κατά τη περίοδο της post-launch season.

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019

ΧΙΙΙ: Καθυστερεί ο remake τίτλος για το 2020

Το XIII κυκλοφόρησε το 2003 από την Ubisoft και είχε ξεχωρίσει τότε για τα cel-shaded γραφικά του και την ιστορία του, η οποία ήταν βασισμένη σε μια σειρά κόμικς του 1984. Πριν αρκετό καιρό, η Publisher εταιρία Microïds μαζί με την ομάδα ανάπτυξης Playmagic αποκάλυψαν πως δουλεύουν σε μια remake έκδοση του τίτλου, δείχνοντάς μας μερικές εικόνες, καθώς και ένα trailer. Τώρα, ο επικεφαλής παραγωγής Francois Coulon, της Microids, μέσα από μια δήλωση, μεταφέρει πως ο τίτλος που αρχικά ήταν να κυκλοφορήσει τον ερχόμενο Νοέμβριο, θα καθυστερήσει για το 2020. Πιο συγκεκριμένα ο Coulon μεταφέρει: Είμαστε ενθουσιασμένοι με το έργο της PlayMagic μέχρι στιγμής. Αυτή η παράταση που παίρνουμε είναι απαραίτητη για να φτάσουμε το επιθυμητό επίπεδο που στοχεύουμε. Η ανταπόκριση από την κοινότητα ήταν συντριπτική και θα φροντίσουμε να παραδώσουμε στο κοινό μας το καλύτερο δυνατό παιχνίδι.

Τρίτη 20 Αυγούστου 2019

Call of Duty: Modern Warfare | Σύντομα νέα βίντεο-πλάνα

Την περασμένη εβδομάδα η Infinity Ward έδωσε στα φώτα της δημοσιότητας αρκετά νέα πλάνα που αφορούσαν το multiplayer mode του νέου Call of Duty: Modern Warfare. Ωστόσο, δεν έχουμε δει πολλά από το campaign του παιχνιδιού. Αυτό θα αλλάξει πολύ σύντομα, αφού ο Narrative Director της Infinity Ward, Taylor Kurosaki, επιβεβαίωσε στο προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter πως σύντομα θα δούμε ολοκαίνουργια πλάνα, έπειτα από τη σχετική ερώτηση ενός fan. 
 Ωστόσο, η απάντηση ήταν κάπως αόριστη, τόσο ως προς το πότε ακριβώς, όσο και ως προς το τι θα δείξουν. Όπως και να’ χει οι fans δεν θα χρειαστεί να περιμένουν αρκετό καιρό. Ακόμα κι αν δεν δείξουν κάτι τώρα, η Gamescom είναι πλέον κοντά και η Activision έχει ήδη δηλώσει τη συμμετοχή. Το Call of Duty: Modern Warfare θα κυκλοφορήσει στις 25 Οκτωβρίου του 2019 για PS4, Xbox One και PC και θα υποστηρίζει cross-play μεταξύ Xbox One και PS4, αλλά και μεταξύ PC και κονσόλων.

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2019

Το μοναδικό gaming monitor με IPS panel και 1ms χρόνο απόκρισης

Η LG παρουσιάζει το νέο UltraGear monitor 24GL600F, που θα ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς gamers. Με μια σειρά από προηγμένα χαρακτηριστικά που διαθέτει, οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν ατελείωτο και ποιοτικό gaming.
Η νέα 23,6 ιντσών οθόνη της LG είναι η μοναδική με IPS panel που διαθέτει εξαιρετικά γρήγορο χρόνο απόκρισης 1 χιλιοστό του δευτερολέπτου (1 millisecond ms) και υψηλό ρυθμό ανανέωσης 144 Hz, επιτρέποντας την απεικόνιση ακόμα και των πιο μικρών κινήσεων ενώ παρέχει ταυτόχρονα πιο ομαλή κίνηση στα παιχνίδια. Έτσι, οι gamers έχουν τη δυνατότητα να παρατηρούν γρήγορα το πεδίο της μάχης και να ανταποκρίνονται άμεσα στον αντίπαλο, διαθέτοντας πλήρη εικόνα του πεδίου μάχης και όλων των UI του παιχνιδιού.


Επιπλέον, το UltraGear monitor ξεχωρίζει για την ενσωματωμένη τεχνολογία Radeon FreeSync, χάρη στην οποία διατηρείται η ποιότητα της εικόνας και ο χρήστης απολαμβάνει ομαλή κίνηση χωρίς αλλοιώσεις και τρεμόπαιγμα, φαινόμενα που προκαλούνται μεταξύ του ρυθμού καρέ της κάρτας γραφικών και του ρυθμού ανανέωσης της οθόνης. Παράλληλα, η λειτουργία Dynamic Action Sync ελαχιστοποιεί την καθυστέρηση εισόδου δεδομένων (input lag) και ενισχύει την εμπειρία παιχνιδιών RTS και FPS. Ένα ακόμα μοναδικό χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης οθόνης αποτελεί το Black Stabilizer, το οποίο φωτίζει ακόμα και τις πολύ σκοτεινές σκηνές, προσφέροντας στους παίκτες πλήρη ορατότητα.
Τέλος, η συγκεκριμένη προσθήκη στην κορυφαία UltraGear σειρά οθονών της LG, είναι σίγουρο ότι θα συναρπάσει κάθε gamer που αναζητά γρήγορο παιχνίδι με καθαρές σκηνές και ζωντανά χρώματα, ενώ διαθέτει 3 χρόνια συνολική εγγύηση και 3 χρόνια εγγύηση 0 Pixel.

Κυριακή 18 Αυγούστου 2019

Νέα σφοδρή επίθεση Trump κατά των βιντεοπαιχνιδιών

Πριν μερικές ημέρες και μέσα σε διάστημα λιγότερο των εικοσιτεσσάρων ωρών, η αμερικανική κοινωνία κλονίστηκε από δύο πολύνεκρες ένοπλες επιθέσεις. Συγκεκριμένα, τριάντα άτομα έχασαν τη ζωή τους και 52 τραυματίστηκαν στο Τέξας και το Οχάιο. Αναμενόμενα, το θέμα της οπλοκατοχής και της βίας ήρθε για άλλη μια φορά στο προσκήνιο και ο Πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Donald Trump, αναφέρθηκε στο ζήτημα επιρρίπτοντας ευθύνες στα βίαια βιντεοπαιχνίδια και καλώντας για άμεση λήψη μέτρων. Συγκεκριμένα, ο Trump δήλωσε: Πρέπει να σταματήσουμε τον εκθειασμό της βίας στην κοινωνία μας. Αυτό περιλαμβάνει τα τρομακτικά και σκοτεινά βιντεοπαιχνίδια που πλέον έχουν καθιερωθεί. Είναι πολύ εύκολο σήμερα νέοι με προβλήματα να περικυκλωθούν από αυτή την κουλτούρα που τιμά την βία. Πρέπει να σταματήσουμε ή να λάβουμε δραστικά μέτρα για αυτό και πρέπει να ξεκινήσουμε άμεσα.

Σάββατο 17 Αυγούστου 2019

Razer Viper: Το νέο gaming mouse της εταιρείας

Η Razer παρουσιάζει το νέο gaming mouse με ονομασία Viper, το οποίο έχει σχεδιαστεί σε συνεργασία με επαγγελματίες παίκτες eSports για να καλύψει τις υψηλές απαιτήσεις τους. Ο σχεδιασμός του Razer Viper έχει γίνει με γνώμονα την ταχύτητα και την ακρίβεια, με κορυφαίο χαρακτηριστικό του τους νέους οπτικούς διακόπτες που προσφέρουν 3 φορές μεγαλύτερη ταχύτητα σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς μηχανικούς διακόπτες. 
Η αποστολή του σήματος για την εντολή στον υπολογιστή γίνεται μέσω ακτινοβολίας υπερύθρων για άμεση απόκριση, επομένως, δεν υπάρχει το επονομαζόμενο "debounce delay" των μηχανικών διακοπτών (η καθυστέρηση στην επαναφορά του διακόπτη μετά το πάτημα). Εκτός από την ταχύτητα, οι οπτικοί διακόπτες είναι σημαντικά πιο ανθεκτικοί, με τη Razer να κάνει λόγο για 70 εκατομμύρια clicks, δηλαδή 20 εκατ. περισσότερα clicks σε σύγκριση με ό,τι ισχύει σήμερα. 
Ο Taco, γνωστός επαγγελματίας του CS:GO, χρησιμοποιεί ένα πρωτότυπο Razer Viper εδώ και περίπου έναν χρόνο και αναφέρει ότι το αισθάνεται πολύ πιο ομαλό και γρήγορο στη χρήση. Σε άλλα χαρακτηριστικά, το Razer Viper είναι ένα από τα ελαφρύτερα gaming mouse της αγοράς με βάρος μόλις 69gr και διαθέτει το Razer SpeedFlex καλώδιο για ακόμη μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση χωρίς μπερδέματα. Στο εσωτερικό του υπάρχει οπτικός αισθητήρας 5G 16.000DPI για τρομερή ακρίβεια της τάξεως των 450 inch/sec. Οι χρήστες μπορούν να παίξουν με αυτές τις ρυθμίσεις μέσω του λογισμικού Synapse της Razer και να αποθηκεύουν τις επιλογές τους στο ίδιο του mouse. Τέλος, το Razer Viper διαθέτει 8 κουμπιά με δυνατότητα προγραμματισμού για εκτέλεσε δευτερευουσών λειτουργιών.

Παρασκευή 16 Αυγούστου 2019

Η Riot Games ετοιμάζει fighting παιχνίδι

Από το 2006 που ιδρύθηκε μέχρι και σήμερα, η Riot Games έχει γνωρίσει τρομερή επιτυχία χάρη στο ένα και μοναδικό παιχνίδι που έχει φέρει στην αγορά. Ο λόγος γίνεται, φυσικά, για το φαινόμενο που ακούει στο όνομα League of Legends. Τώρα, η ομάδα κοιτάζει το μέλλον και αποκάλυψε επισήμως την πρώτη πληροφορία για το δεύτερο παιχνίδι της. Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του τεράστιου fighting τουρνουά EVO 2019, ο ιδρυτής του EVO που πλέον εργάζεται και για τη Riot, Tom Cannon, επιβεβαίωσε πως η ομάδα δουλεύει σε ένα παιχνίδι που συγκαταλέγεται στο fighting genre. Για την ώρα δεν γνωρίζουμε αν πρόκειται για ένα εξ’ ολοκλήρου νέο IP ή αν το παιχνίδι θα λαμβάνει χώρα στο σύμπαν του LoL, περιλαμβάνοντας ως μαχητές αγαπημένους χαρακτήρες του ΜΟΒΑ τίτλου. Επίσης άγνωστο παραμένει και το πλαίσιο κυκλοφορίας.

Πέμπτη 15 Αυγούστου 2019

Team Sonic Racing Review

Ο Sonic και η παρέα του ξέρουν από racing παιχνίδια. Όσο περίεργο κι αν είναι το θέαμα του Sonic μέσα σε όχημα, δεν είναι καν κάτι καινούριο. Την τελευταία δεκαετία, η Sumo Digital έχει αναλάβει τα παιχνίδια αγώνων ταχύτητας με τον Sonic και η αλήθεια είναι πως μας έχει κακομάθει. Το Sonic and Sega All Stars Racing έθεσε τις σωστές βάσεις, ακόμα και αν ήταν κυρίως μια στείρα κόπια του Mario Kart. To Sonic and Sega All Stars Racing Transformed ήταν ακόμα καλύτερο, με δυναμικές πίστες, πολύ περιεχόμενο και gameplay που άγγιζε τα επίπεδα του Mario Kart 8. Ας δούμε αν το Team Sonic Racing αποδεικνύεται αντάξιο των προκατόχων του.
Αυτό που παρατηρείτε εξαρχής είναι το “κομμένο” ρόστερ χαρακτήρων του παιχνιδιού. Δεν θα βρείτε ένα σωρό νοματαίους από την ιστορία της Sega, ενώ και guest χαρακτήρες όπως η Danica Patrick και ο Wreck-it Ralf απουσιάζουν. Το παιχνίδι αφορά μονάχα τους χαρακτήρες από τα παιχνίδια Sonic. Από τον ίδιο τον Σκαντζόχοιρο μέχρι τον Big The Cat και τα Chao, ξεκλειδώνετε πληθώρα χαρακτήρων και πιστών από την ιστορία των παιχνιδιών Sonic. Όμως το customization είναι εδώ για να εξισορροπήσει τα πράγματα, αφού όσο παίζετε παίρνετε πόντους που τους χρησιμοποιείτε για να ξεκλειδώσετε τυχαία αντικείμενα για τα αμάξια των χαρακτήρων. Κάποια πράγματα είναι καθαρά διακοσμητικά, άλλα προσφέρουν μόνιμες αναβαθμίσεις, άλλα κάποιο bonus στον αγώνα που επιλέγετε και μόνο όπως το να έχετε περισσότερες ευκαιρίες να τύχετε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο.
Όσον αφορά όμως το gameplay, το Team Sonic Racing έχει τον καλύτερο μηχανισμό συνεργατικού παιχνιδιού που έχουμε δει στο είδος. Οι οδηγοί χωρίζονται σε ομάδες των τριών και η νίκη έχει να κάνει με τη συνολική απόδοση της ομάδας σας και όχι το αν θα βγείτε εσείς πρώτος. Έχετε λοιπόν την ευκαιρία να μοιράζεστε αντικείμενα μεταξύ των οδηγών της ομάδας σας, στέλνοντάς τους boosts ή πυραύλους για τις δύσκολες στιγμές. Μπορείτε επίσης να επαναφέρετε κάποιον συμπαίκτη στον αγώνα αν έχει χτυπηθεί από κάποιο όπλο ή εμπόδιο στην πίστα απλά περνώντας δίπλα του, ενώ το μέλος της ομάδας σας που είναι στην πρώτη θέση αφήνει πίσω του μια γραμμή η οποία σας δίνει boost για να περάσετε τους αντιπάλους. Αν ακολουθήσετε αρκετά την γραμμή, τότε μπορείτε πραγματικά να εκτοξευτείτε προς τα μπροστά με τρομερή ταχύτητα, καταλαμβάνοντας εσείς την πρώτη θέση. Όσο εσείς συνεργάζεστε, υπάρχει μια μπάρα που γεμίζει και επιτρέπει στην ομάδα σας να ενεργοποιήσει το ultimate που σας προσφέρει ταχύτητα αλλά και σας κάνει άτρωτους για λίγη ώρα. Αυτός ο μηχανισμός είναι πραγματικά κάτι φοβερό στο multiplayer, αφού χρειάζεται να συνεργάζεστε με τους συμπαίκτες σας με πρωτοφανή τρόπο για τα δεδομένα του είδους. Αντίθετα, αποτελεί τροχοπέδη στο Adventure mode.

Φυσικά και θα γυρνούσαμε στο Green Hill.
To Adventure mode, λοιπόν, απαρτίζεται από έναν χάρτη ο οποίος θυμίζει το Transformed. Σε αυτόν τον χάρτη έχετε διάφορες αποστολές που απαιτούν να κάνετε διάφορα πράγματα, από το να κερδίσετε αγώνες μέχρι drift challenges και μάζεμα συγκεκριμένου αριθμό δαχτυλιδιών. Δυστυχώς ο μηχανισμός co-op είναι αρκετά ανούσιος με τους AI χαρακτήρες, ο οποίοι πάντα είναι δίπλα σας και δυστυχώς είναι συγκεκριμένοι στην ομάδα σας, ανάλογα με τον χαρακτήρα που επιλέγετε. Ο Sonic έχει πάντα τον Tails και τον Knuckles, η Amy έχει πάντα τον Big The Cat και το Chao, ο Eggman έχει πάντα Shadow και Omega. Θυμίζει λίγο τις ομάδες του Sonic Heroes.
Να σημειωθούν επίσης δύο ακόμα θέματα. Το πρώτο και πιο βασικό είναι οι μηχανισμοί που κάνουν το όχημα να πετάει ή να διασχίζει νερό. Ενώ ο χειρισμός είναι σαφώς βελτιωμένος, έπιανα τον εαυτό μου να πηγαίνει προς το νερό νομίζοντας (ή ελπίζοντας) ότι είναι μέρος της διαδρομής, μόνο και μόνο για να με χαιρετίσουν μεγάλα μωβ ημιδιάφανα βελάκια που μου έδειχναν προς τα πού να πάω. Το δεύτερο θέμα είναι ότι μπορείτε να ξεγελάσετε τον μηχανισμό με την ultimate κίνηση. Αν μείνετε κοντά σε κάποιον συμπαίκτη σας και ανταλλάσσετε ένα αντικείμενο μεταξύ σας συνέχεια, τότε μπορείτε να φτάσετε να κάνετε την ultimate κίνησή σας σχεδόν σε κάθε γύρο.
Οι πίστες είναι εξαιρετικά σχεδιασμένες, γεμάτες με κλειστές στροφές για να κάνετε drift, διακλαδώσεις και κρυφά μονοπάτια που χρειάζονται συγκεκριμένες τεχνικές για να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτά. Αν έπρεπε να εντοπίσω ένα πρόβλημα στις πίστες, είναι ο σαφώς μικρότερος αριθμός τους σε σχέση με το πλήθος πιστών του προηγούμενου Sonic Racing. Επιπλέον, εφόσον δεν υπάρχει μεταμόρφωση οχημάτων, δεν είναι και τόσο δυναμικές.

Μην ρωτήσετε ξανά γιατί ο Sonic είναι σε αμάξι, OK;
Περνώντας στα γραφικά, η Sumo Digital κάνει πάλι το θαύμα της. Το παιχνίδι στο Switch μπορεί να μην τρέχει στα 60fps, όμως είναι πανέμορφο και τρέχει με απόλυτη σταθερότητα, τόσο docked όσο και portable. Πολύχρωμο και γεμάτο με αρκετά εφέ. Φαντάζομαι τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα στα PS4 και Xbox One. Τα προβλήματα της παρουσίασης βρίσκονται αποκλειστικά στις διάφορες επιλογές που έχουν γίνει. Στο Adventure mode η ιστορία είναι αστεία, ενώ το κερασάκι στην τούρτα είναι ο τρόπος παρουσίασης με τις στατικές φιγούρες και το απίθανα ξερό voice acting (ακόμα αναρωτιέμαι πώς δεν το έχουν “πεθάνει” στα memes). Το συγκεκριμένο voice acting συνεχίζει να κυμαίνεται στην μετριότητα και κατά την διάρκεια των αγώνων, αλλά ευτυχώς υπάρχει τρόπος να το ξεφορτωθείτε. Τουλάχιστον η μουσική, που πάντα συγκαταλέγεται στα δυνατά σημεία των παιχνιδιών Sonic, είναι εκπληκτική. Με υπέροχα remixes μουσικών θεμάτων από όλη τη σειρά, αλλά και νέες συνθέσεις που ταιριάζουν απόλυτα στην λογική του παιχνιδιού, τείνει να κρατάει τα πάντα σε υψηλές ταχύτητες.

Σε μια περίοδο όπου τα kart racers γνωρίζουν σχετική άνθιση, το Team Sonic Racing είναι άλλη μία πολύ καλή επιλογή. Γρήγορη και διασκεδαστική δράση -ειδικά αν παίζετε με παρέα online ή offline χάρη στους ομαδικούς μηχανισμούς που ενσωματώνει- σε ένα προσεγμένο πακέτο, αν και όχι τόσο πλούσιο σε περιεχόμενο όσο ο προκάτοχός του. Αν θέλετε να... χαλάσετε φιλίες παίζοντας ένα kart racer, μπορείτε να το κάνετε ελεύθερα με το Team Sonic Racing.

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2019

Η Epic Games φρεσκάρει ξανά τον Battle Royale τίτλο

Η δέκατη σεζόν του Fortnite έφτασε και η ιστορία του παιχνιδιού-φαινόμενο συνεχίζεται με μια έκρηξη που αλλάζει τα δεδομένα. Συγκεκριμένα, ο χρόνος πλέον έχει μπλεχτεί και έτσι η σεζόν αυτή θα έχει και στοιχεία από το μέλλον, αλλά και νότες νοσταλγίας από το παρελθόν, αφού περιοχές που έμοιαζαν να είχαν χαθεί εδώ και πολύ καιρό, επέστρεψαν στο νησί. Μια από τις αξιοσημείωτες νέες προσθήκες της σεζόν είναι το B.R.U.T.E. Πρόκειται για ένα mech όχημα που θυμίζει Titanfall και το οποίο μπορούν να οδηγήσουν δύο παίκτες, ο ένας αναλαμβάνοντας την κίνηση και ο άλλος τα όπλα. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά για τις αλλαγές, τις προσθήκες και τις βελτιώσεις του patch 10.0 που κυκλοφόρησε μαζί με τη δέκατη σεζόν, πατώντας εδώ.

Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

Rage 2 Review

Αρκετά χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου Rage, ενός απολαυστικού μετα-αποκαλυπτικού FPS που έλαβε μάλλον θετική ανταπόκριση, η Bethesda ενώνει τις δυνάμεις των Avalanche (Mad Max, Just Cause) και id Software (Doom, Rage) για το sequel. Με βασικές αλλαγές στη νοοτροπία αλλά και εμφανείς επιρροές από άλλους τίτλους, το Rage 2 ξεπερνάει τα όρια του προκατόχου του, γίνεται open-world και σας προσκαλεί να πάτε παντού, να πυροβολάτε ό,τι κινείται και να τα κάνετε όλα χίλια κομμάτια. Όπως είναι αναμενόμενο σε παιχνίδι του είδους, το σενάριο ούτε διεκδικεί υποψηφιότητα για Όσκαρ, αλλά ούτε και αξίζει... Χρυσό Βατόμουρο. Κάπου στο μακρινό μέλλον, τρεις δεκαετίες μετά τα γεγονότα του πρώτου Rage, όπου ένας αστεροειδής (βασισμένος στον πραγματικό αστεροειδή 99942 Άποφις, που πρόκειται να περάσει κοντά από την Γη το 2029) συγκρούστηκε με τη Γη, αλλάζοντας τη ζωή στον πλανήτη. Με λίγους ανθρώπους να έχουν μείνει στη Γη, φατρίες μεταλλαγμένων και άλλων ειδών μάχονται μέχρι θανάτου για τους εναπομείναντες πόρους. Εσείς είστε ο/η Walker (επιλέγετε εσείς το φύλο του πρωταγωνιστή), ο τελευταίος της φατρίας των Rangers, χωρίς μικρό όνομα.
 Γεννηθήκατε στη Wasteland και σκοπός σας είναι να εξολοθρεύσετε τη φατρία Authority, τους “κακούς” μεταλλαγμένους που πρωτοεμφανίστηκαν στο αρχικό παιχνίδι, καθώς δικός τους σκοπός είναι να εξολοθρεύσουν τα πάντα στο πέρασμά τους. Εκτός από τους εχθρικούς γείτονες, υπάρχουν τρεις φιλικές φατρίες για τις οποίες φέρνετε εις πέρας αποστολές με αντάλλαγμα ποικιλία ανταμοιβών. Στη Wasteland συναντάτε μια σειρά από χαρακτήρες, κάποιους πρωτοεμφανιζόμενους και κάποιους που επιστρέφουν από το πρώτο παιχνίδι, κυρίως σε κατοικημένες περιοχές του χάρτη. Κουβεντιάζετε μαζί τους, πολλές φορές κάνετε μακροσκελείς συζητήσεις και ενίοτε ζείτε αστείες στιγμές, γεγονότα που στοχεύουν στο να “ζωντανεύει” ο κόσμος γύρω σας. Ωστόσο, δεν επιλέγετε τα λόγια του χαρακτήρα σας, ούτε χρειάζεται ποτέ να πάρετε κάποια απόφαση που να επηρεάζει με οποιονδήποτε τρόπο την ιστορία. Απλά παρακολουθείτε παθητικά την εξέλιξη των συζητήσεων. Αν και οι διάλογοι αποτελούν ένα ευχάριστο διάλειμμα από τις καταστροφές και το εκρηκτικό πιστολίδι, η διάρκεια και η συχνότητά τους, ιδίως όσον αφορά την κεντρική ιστορία, κόβουν την ταχύτητα της δράσης. Εκτός αυτού, πέρα από το χιούμορ, οι διάλογοι δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο, ούτε προσφέρουν σπουδαίες συγκινήσεις ή αξιομνημόνευτες ατάκες. Απλά υπάρχουν ως αποτέλεσμα του ανοιχτού κόσμου. Από την άλλη, στιγμές όπου φτάνετε σε κάποια εγκαταλελειμμένη πόλη αντικρίζοντας ολιγομελείς ομάδες εχθρών να μάχονται μεταξύ τους ή δέχεστε ξαφνική επίθεση από ένα όχημα που τυχαίνει να περνάει από δίπλα σας, όντως δημιουργούν την αίσθηση ενός “τρελού” και “ζωντανού” κόσμου, όμως δεν πείθουν αρκετά. Πολλά από αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο δίνουν την εντύπωση πως είναι σχεδιασμένα και μηχανικά, αντί να “δένουν” ομαλά με το περιβάλλον και την ιστορία. Γυαλιά καρφιά. Γυαλιά καρφιά. Περνώντας στο gameplay, το χρησιμότατο tutorial είναι ενσωματωμένο στην ιστορία, μαθαίνοντάς σας σταδιακά ό,τι καινούριο εμφανίζεται στον δρόμο σας. Ξεκινώντας από το πώς να σημαδεύετε έως το πώς να κάνετε το απαραίτητο dash στο πλάι για να αποφεύγετε ρουκέτες, σας εγκλιματίζει γρήγορα και με τον σωστό τρόπο. Το μοναδικό μειονέκτημα του tutorial είναι ότι... βρίσκεται παντού. 
Ειδοποιήσεις που σας ενημερώνουν για το πώς γίνεται το κάθε τί εμφανίζονται κάθε φορά που ανακαλύπτετε κάτι καινούριο. Βρήκατε ένα bandit camp; Το παιχνίδι κάνει παύση για να σας εξηγήσει τί περιέχει ένα bandit camp. Βρήκατε νέο είδος loot; Τότε πρέπει να ξέρετε τη χρησιμότητά του, ακόμα και αν αυτό σημαίνει πως πρέπει να βγείτε εντελώς εκτός κλίματος για να διαβάσετε τις αντίστοιχες πληροφορίες. Κάτι που επίσης ρίχνει την αδρεναλίνη είναι ότι πρέπει να πατάτε κουμπί για να μαζεύετε τα πυρομαχικά που βρίσκονται μπροστά σας, αντί να τα παίρνετε αυτόματα όταν τα πλησιάζετε, με εξαίρεση τους πολύτιμους κρυστάλλους Feltrite, που γεμίζουν την μπάρα ζωής, επισκευάζουν την πανοπλία σας και χρησιμοποιούνται για την απόκτηση ικανοτήτων. Σε γενικές γραμμές, το παιχνίδι εφαρμόζει το gameplay του... “λίγο απ όλα”. Τόσο ο μετα-αποκαλυπτικός και διαλυμένος κόσμος, όσο και τα open-world στοιχεία, θυμίζουν Mad Max. Λεπτομέρειες, όπως οι συνομιλίες με άλλους χαρακτήρες και η χρήση του ασύρματου φέρνουν σε κάτι από Fallout, ενώ το χιούμορ δεν διαφέρει πολύ από της σειράς Borderlands. Βέβαια, το παιχνίδι στο οποίο μοιάζει περισσότερο είναι και αυτό στο οποίο καλώς κάνει και μοιάζει: το Doom. Δεν είναι μόνο οι μεταλλαγμένοι εχθροί που μοιάζουν με τους δαίμονες (πχ συγκρίνετε Possessed Security με Authority Shield Guard), αλλά και το ίδιο το shooting, το οποίο είναι εξίσου διασκεδαστικό. Οι ομοιότητες καθαυτές δεν απογοητεύουν, όμως δεν αποτελούν κάτι το μοναδικό. Ο λόγος που αξίζει το Rage 2 είναι το καθαρά FPS μέρος του. Ο τρόπος που σημαδεύετε, τα αποτελεσματικά headshots και η διάλυση της πανοπλίας των goons προτού τους δώσετε το τελειωτικό χτύπημα είναι μόνο μερικά παραδείγματα, ειδικά αν τα συνδυάσετε όλα αυτά με καταιγιστικές εκρήξεις σε ένα μετα-αποκαλυπτικό περιβάλλον. Μπορεί οι εχθροί να είναι πιο δύσκολοι μόνο στην αρχή, καθώς αρκεί να βρείτε το αδύνατο σημείο τους και να καλύπτεστε όταν πρέπει για να φτάσετε ανώδυνα στο τέλος του campaign, όμως κάθε φορά που “καθαρίζετε” ένα bandit camp ή ένα mutant nest νιώθετε ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα. Ο βασικός εξοπλισμός σας αποτελείται από τα συνήθη όπλα (πιστόλι, καραμπίνα, assault rifle), τα οποία ομολογουμένως είναι λίγα για παιχνίδι του είδους, με πολλά από αυτά να διαθέτουν εναλλακτικά πυρά. Κουβαλάτε όσα όπλα θέλετε, χωρίς να περιορίζεστε από βάρος και τα αλλάζετε με το πάτημα ενός κουμπιού. Ευτυχώς, η απουσία ποικιλίας όπλων καλύπτεται από ένα σωρό gadgets και υπερφυσικές ικανότητες. Το overdrive δίνει ένα γερό boost σε health και armor, με το slam ποδοπατάτε τους εχθρούς από μεγάλο ύψος, ενώ με το vortex τούς πετάτε στον αέρα. Οι ικανότητες αυτές κάνουν το παιχνίδι πιο διασκεδαστικό, δίνοντάς σας μια έξτρα δυνατότητα να εξουδετερώσετε τους πάντες. 
Όσο για τα gadgets, αυτά περιλαμβάνουν τόσο “παραδοσιακές” επιλογές, όπως είναι οι χειροβομβίδες, όσο και πρωτότυπες, όπως το wingstick, κάτι σαν μπούμερανγκ που παίρνει κεφάλια από μακριά. Συνεχίζοντας, έχουμε τα ark chests, κάποιου είδους loot που σας ανταμείβει με οτιδήποτε από αναβαθμίσεις οχημάτων μέχρι βελτίωση των ικανοτήτων σας. Τα σεντούκια αυτά δεν εντοπίζονται σε μια πίστα πάντα με την πρώτη ματιά, αλλά πολλές φορές χρειάζεται να ψάξετε αρκετά μια περιοχή που έχετε “καθαρίσει” για να τα βρείτε. Επίσης, η αναβάθμιση των όπλων και ο εξοπλισμός τους με mods γίνεται πολύ εύκολα μέσω του κεντρικού μενού, με υλικά που βρίσκετε στη Wasteland. Φυσικά, όσο υψηλότερο το επίπεδο του όπλου τόσα περισσότερα υλικά χρειάζεστε για την αναβάθμισή του, όμως πάντα αξίζει τον κόπο και την υπομονή.

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2019

Blair Witch: Πρώτο gameplay trailer για το νέο first person horror game

Αφού πάθαμε ένα πρώτο....εγκεφαλικό με το Blair Witch στην E3 2019, ήρθε η ώρα να παρακολουθήσουμε το πρώτο gameplay trailer για το νέο first-person horror game της Bloober Team. Αυτή τη φορά παίρνουμε μια καλύτερη γεύση για την ατμόσφαιρα που επικρατεί στο παιχνίδι και κάνουμε έναν πρώτο υπολογισμό για το χαρτί υγείας που θα χρειαστούμε. 
 Στην υπόθεση του Blair Witch μεταφερόμαστε στο 1996. Ένα νεαρό αγόρι εξαφανίζεται στο δάσος Black Hills κοντά στο Burkittsville (Maryland). Αναλαμβάνεις τον ρόλο του Ellis, ένας πρώην αστυνομικός με προβληματικό παρελθόν που συμμετέχει στις έρευνες. Στην αρχή η έρευνα εξελίσσεται με τον κλασικό τρόπο, αλλά πολύ σύντομα καταλήγει σε έναν ατελείωτο εφιάλτη, καθώς έρχεσαι αντιμέτωπος με τους φόβους σου και μια μυστηριώδη σκοτεινή δύναμη που στοιχειώνει το δάσος... Το Blair Witch θα κυκλοφορήσει στις 30 Αυγούστου για Xbox One και Windows PC.

Κυριακή 11 Αυγούστου 2019

Death Stranding: Γνωρίστε τον Heartman, τον ήρωα του παιχνιδιού

Τεράστιες οι προσδοκίες που έχει δημιουργήσει ο Hideo Kojima για το Death Stranding, το πρώτο παιχνίδι του θρυλικού δημιουργού μετά την επεισοδιακή αποχώρηση του από την Konami. Ο ίδιος είναι "μανούλα" στο να ανεβάζει την αγωνία των gamers και δεν θα μπορούσε να μην ακολουθήσει την ίδια τακτική και στο νέο παιχνίδι του.
Στο νέο trailer που δημοσίευσε στο πλαίσιο της Comic-Con, μας συστήνει έναν νέο χαρακτήρα, τον Heartman. Τον ρόλο του έχει αναλάβει ο Δανός κινηματογραφιστής Nicolas Winding Refn, επομένως, έχουμε ακόμα μία σπουδαία προσθήκη στο cast του παιχνιδιού μετά τους Norman Reedus, Mads Mikkelsen, Lindsay Wagner, Léa Seydoux, Guillermo del Toro, Tommie Earl Jenkins και Troy Baker! Επί τη ευκαιρία να αναφέρουμε ότι είχε προταθεί στον Kojima να επιλέξει τον Keanu Reeves, αλλά ο ίδιος αποφάσισε να επιμείνει στον επίσης τεράστιο Mads Mikkelsen.
Για να επανέλθουμε στο trailer, ο Heartman είναι ένα μέλος της ομάδας του κεντρικού πρωταγωνιστή Sam Porter Bridges, ο οποίος έχει μια περίεργη ιδιαιτερότητα: η καρδιά του σταματά κάθε 21 λεπτά! Κάθε φορά που σταματά η καρδιά του παραμένει νεκρός για 3 λεπτά, εισέρχεται στον κόσμο των νεκρών και επανέρχεται στη ζωή χάριν στον απινιδωτή που βρίσκεται δεμένος στο στήθος του!
Το Death Stranding χαρακτηρίζεται ως ένα νέου τύπου action game, όπου ο στόχος σου είναι να συνενώσεις τις απομονωμένες πόλεις μιας κατακερματισμένης κοινωνίας. Η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχει γίνει έτσι ώστε όλα τα στοιχεία (υπόθεση και gameplay) να συνδέονται μεταξύ τους. Αναλαμβάνεις τον ρόλο του Sam Porter Bridges και προσπαθείς να ενώσεις τα "κομμάτια" δημιουργώντας νέους δεσμούς ή "Strands" με άλλους παίκτες απ' όλο τον κόσμο.
Το Death Stranding θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για το PS4 στις 8 Νοεμβρίου 2019.

Σάββατο 10 Αυγούστου 2019

Η Capcom κατοχυρώνει το Shinsekai: Into the Depths

Η Capcom, πασίγνωστη publishing εταιρία πίσω από διάσημα franchises όπως τα Street Fighter, Resident Evil, Onimusha, Devil May Cry και πολλά άλλα, καταχώρησε το νέο εμπορικό σήμα «Shinsekai: Into the Depths», το οποίο μεταφράζεται ως “New World: Into the Depths”. Συγκεκριμένα, αυτή η καταχώρηση έκανε την εμφάνισή της στην ιστοσελίδα της EUIPO (European Union Intellectual Property Office). Προφανώς πολλοί είναι εκείνοι που πιστεύουν πως πρόκειται για την αναβίωση του Deep Down, το οποίο είχε παρουσιάσει ο Ιαπωνικός κολοσσός πριν αρκετά χρόνια και έκτοτε έχει μείνει στον πάγο. Επίσης, άλλοι πιστεύουν πως η ονομασία New World (Νέος κόσμος) σχετίζεται με την σειρά Monster Hunter. Από την άλλη, τον προηγούμενο μήνα σας είχαμε ενημερώσει σχετικά με μια δήλωση της Capcom, η οποία μεταξύ άλλων έλεγε πως δεν παραιτείται από την ιδέα της δημιουργίας νέων IPs, οπότε δεν είναι απίθανο το Shinsekai: Into the Depths να είναι κάτι εξ' ολοκλήρου νέο.

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2019

Astral Chain: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετ

Μετά το Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order και το Fire Emblem: Three Houses, το Nintendo Switch ετοιμάζεται να υποδεχθεί ένα ακόμη αποκλειστικό παιχνίδι. Ο λόγος γίνεται για το Astral Chain, το οποίο επιμελείται η PlatinumGames. Με την κυκλοφορία του τίτλου, λοιπόν, να απέχει περίπου ένα μήνα, η Nintendo έδωσε στα φώτα της δημοσιότητας ένα νέο trailer που εξηγεί όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε. Συγκεκριμένα, το βίντεο έχει διάρκεια περίπου δέκα λεπτά και εξηγεί τη βασική πλοκή, το ιδιαίτερο σύστημα μάχης και πολλές ακόμα πτυχές του τίτλου. Δείτε το μέσα από τον player που ακολουθεί παρακάτω. Το Astral Chain αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 30 Αυγούστου αποκλειστικά για το Nintendo Switch.

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2019

Blair Witch: Δέκα λεπτά νέων gameplay πλάνων από το σκοτεινό παιχνίδι τρόμου

Η ταλαντούχα ομάδα πίσω από τα Layers of Fear και Observer, Bloober Team, έδωσε στα φώτα της δημοσιότητας ένα νέο gameplay βίντεο από τον επερχόμενο τίτλο της. Ο λόγος γίνεται φυσικά για το ατμοσφαιρικό horror παιχνίδι, Blair Witch, το οποίο όπως αφήνει να εννοηθεί και το όνομά του μεταφέρει τους παίκτες στο κινηματογραφικό σύμπαν της ομότιτλης ταινίας. Μέσα από τον player που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθήσετε δέκα λεπτά νέων gameplay πλάνων από το Game Informer. To Blair Witch αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 30 Αυγούστου για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και αποκλειστικά στο Xbox One όσον αφορά τις κονσόλες.

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2019

E3 2020: Κλείδωσε η ημερομηνία της μεγαλύτερης gaming έκθεσης

Η E3 είναι η μεγαλύτερη gaming έκθεση παγκοσμίως, με τις περισσότερες εταιρίες του χώρου να αποκαλύπτουν κάθε χρόνο τα παιχνίδια που θα μας κρατήσουν απασχολημένους στο μέλλον. Η διοργανώτρια εταιρία της έκθεσης αποκάλυψε μέσα από τον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram την ημερομηνία και το εικαστικό της E3 2020. Η μεγάλη έκθεση θα επιστρέψει στις 9 με 11 Ιουνίου του 2020. Για την ώρα δεν γνωρίζουμε αν το PlayStation θα επιστρέψει και αυτό με συνέντευξη Τύπου, αλλά σίγουρα η E3 2020 θα είναι ενδιαφέρουσα, καθώς του χρόνου κυκλοφορούν οι κονσόλες επόμενης γενιάς.

Τρίτη 6 Αυγούστου 2019

PUBG: Η 4η σεζόν κυκλοφόρησε με ένα εκρηκτικό trailer

Κρατώντας την υπόσχεσή της, η PUBG Corp. κυκλοφόρησε την τέταρτη σεζόν του PlayerUnknown's Battlegrounds για την έκδοση των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Το πασίγνωστο Battle Royale παιχνίδι μαζί με τη νέα σεζόν υποδέχθηκε και το Survivor Pass 4: AFTERMATH Για να γιορτάσει την κυκλοφορία, η ομάδα δημοσίευσε ένα εκρηκτικό gameplay trailer που λαμβάνει χώρα στο ριζικά ανανεωμένο Erangel 2.0 χάρτη. 
Πέρα από αυτό, η ομάδα δημοσίευσε και ένα νέο Patch Report βίντεο που παρέχει λεπτομέρειες για όλες τις αλλαγές, τις προσθήκες και τις βελτιώσεις της νέα σεζόν. Παράλληλα, το παιχνίδι είναι διαθέσιμο με βαθιά έκπτωση για χάρη της τέταρτης σεζόν. Συγκεκριμένα, ο τίτλος προσφέρεται με έκπτωση 50% έναντι $14.99 και παρακάτω θα βρείτε τη σελίδα του στο Steam. Η προσφορά ισχύει μέχρι τις 30 Ιουλίου.

Δευτέρα 5 Αυγούστου 2019

Oninaki: Γευθείτε action-RPG περιπέτεια με demo

Ευκαιρία να δοκιμάσετε το πολλά υποσχόμενο Oninaki, ενόψει της κυκλοφορίας του τον Αύγουστο. Όπως ανακοίνωσε η Square Enix, πλέον υπάρχει demo του Oninaki σε PS4, Switch και PC. Το demo περιλαμβάνει story και battle modes και επιτρέπει να παίξετε την αρχή του παιχνιδιού. Ως γνωστόν, το Oninaki είναι action-RPG από την ταλαντούχα Tokyo RPG Factory (I Am Setsuna, Lost Sphear). 
Στο παιχνίδι αναλαμβάνετε το ρόλο ενός "watcher" που μπορεί να κινείται μεταξύ των κόσμων των ζωντανών και των νεκρών, ανακαλύπτοντας τα μυστήρια της ζωής, του θανάτου και ότι υπάρχει πέρα από αυτά. Το παιχνίδι αντλεί έμπνευση από κλασικά ιαπωνικά RPG για να προσφέρει μια νέα εμπειρία. Κατεβάστε παίξτε το demo και πείτε μας εντυπώσεις!

Κυριακή 4 Αυγούστου 2019

Ο σκηνοθέτης του Astro Bot αποκαλύπτει πως υπήρχαν πλάνα

Το Astro Bot Rescue Mission είναι ένα από τα παιχνίδια που δεν πρέπει να λείπει από τη συλλογή κάποιου που διαθέτει το PS VR. Το platforming του χρησιμοποιεί έξυπνα τρικ αντίληψης ώστε να βυθίσουν τον παίκτη στην εικονική πραγματικότητα. Πρόσφατα η Asobi team μέσω του creative director Nicolas Doucet , ανέφερε στο PlayStation Blog ορισμένα από τα χαρακτηριστικά που δεν κατάφεραν να συμπεριληφθούν στη τελική έκδοση. Τη μεγαλύτερη έκπληξη αποτελεί τετραπλό local multiplayer με το οποίο στο τεστ ήταν διασκεδαστικό, εν τέλει απέτυχε. 
 Τα επίπεδα που δημιουργήθηκαν για το multiplayer ήταν αρκετά μεγάλα και είχαν την αίσθηση ότι είναι άδεια. Δεν ήταν τόσο διασκεδαστικά. Η προοπτική ως προς την αίσθηση μέσα στον κόσμο του παιχνιδιού δεν ήταν η αναμενόμενη, επειδή η κάμερα έπρεπε να «χωρέσει» τέσσερεις παίκτες σε μια οθόνη ταυτόχρονα και παράλληλα να περιορίσει την κίνηση και το εύρος στο ελάχιστο. Χωρίς να το καταλάβουμε δίναμε προτεραιότητα στην οθόνη της τηλεόρασης εις βάρος του VR.

Σάββατο 3 Αυγούστου 2019

Fire Emblem: Three Houses | Γνωρίστε το Officers Academy

Με την κυκλοφορία του Fire Emblem: Three Houses να πλησιάζει, η Nintendo μέσα από το επίσημο κανάλι της στο YouTube μας "βομβαρδίζει" συχνά με νέα βίντεο. Συγκεκριμένα, πριν λίγες ώρες δημοσίευσε το Officers Academy trailer, στο οποίο ο πρωταγωνιστής εργάζεται ως καθηγητής. Στο Officers Academy θα μπορείτε να εξερευνήσετε το μοναστήρι Garreg Mach, ενώ καλείστε να βοηθήσετε τους μαθητές μέσα από διάφορες δραστηριότητες. Δείτε το trailer μέσα από τον player παρακάτω. Το Fire Emblem: Three Houses κυκλοφορεί αποκλειστικά για το Nintendo Switch στις 26 Ιουλίου.

Παρασκευή 2 Αυγούστου 2019

Total War: Three Kingdoms Review

Το Three Kingdoms επιφανειακά αποτελεί απλά ακόμα έναν τίτλο Total War. Καλείστε να διαχειριστείτε τη φατρία σας σε turn-based περιβάλλον αλλά και παίρνοντας τον έλεγχο των στρατευμάτων σας σε real-time μάχες. Αναπτύσσετε τις περιοχές που έχετε υπό τον έλεγχο σας και δημιουργείτε την απαραίτητη υποδομή που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε ανίκητους στρατούς για να επικρατήσετε. Ενώ η... “συνταγή” παραμένει ίδια, τα επί μέρους συστήματα και η αλληλεπίδραση μεταξύ τους έχουν αλλάξει σημαντικά.
Το πρώτο στοιχείο που ίσως ξενίσει στην αρχή είναι η γεωγραφική και χρονική θεματολογία. Έχοντας ίσως εξαντλήσει την Ευρώπη από κάθε πιθανή χρονολογική περίοδο, περνάμε πλέον στην αρχαία Κίνα. Οι αχανείς εκτάσεις της Κίνας χαρίζουν έναν... χορταστικό χάρτη, αλλά και ομοιογένεια κτιρίων και στρατών που μερικές φορές γίνεται βαρετή. Τα κτίρια σε κάθε περιφέρεια αυξάνουν διάφορους συντελεστές όπως το εισόδημά σας, μειώνουν το κόστος ανάπτυξης άλλων κτιρίων στην περιοχή ή και για ολόκληρη τη φατρία σας. Αρχικά χρειάζεται λίγος χρόνος για να προσαρμοστείτε και να βρείτε τη “χρυσή τομή”, καθώς και τις συνέργειες μεταξύ διαφορετικών τύπων κτιρίων, αλλά δεν σας προβληματίζει. Αυτό που ξενίζει είναι ότι αυτή τη φορά δεν ξεκλειδώνετε νέες μονάδες για τον στρατό σας από τα αντίστοιχα κτίρια, απλά μειώνουν το κόστος τους. 
 Ο κάθε στρατός αποτελείται από στρατηγούς και την ακολουθία τους. Με άλλα λόγια, ξεχάστε το δόγμα “ένας στρατηγός ανά στρατιά” των προηγούμενων TW. Ουσιαστικά, προσλαμβάνετε κάποιον στρατηγό που διαθέτει την αντίστοιχη ακολουθία και “χτίζετε” τις δυνάμεις σας έχοντας δύο και τρεις ηγέτες ανά στρατιά, με τους στρατιώτες σας να έρχονται σε δεύτερη μοίρα. Αξίζει να αναφερεθεί ότι, όπως και σε όλο το παιχνίδι, η ποιότητα καθώς και η εξειδίκευση των στρατηγών σας βασίζεται στα Πέντε Στοιχεία (Wu Xing). Πιο συγκεκριμένα, κάθε στρατηγός είναι εξειδικευμένος σ’ ένα από τα Πέντε Στοιχεία: Ξύλο, Φωτιά, Χώμα, Μέταλλο, Νερό. Με τους αντίστοιχους τύπους μονάδων να είναι με τη σειρά τους “προσανατολισμένοι” σ’ ένα από αυτά, καλό είναι να εναρμονίζετε τους στρατηγούς με τις αντίστοιχες μονάδες. Μπορείτε να στρατολογήσετε για παράδειγμα βαρύ ιππικό -Φωτιά- με έναν διοικητή άλλου στοιχείου, απλά δεν έχετε τη συνέργεια μεταξύ τους και όποια bonus μεταδίδονται. Εδώ χρειάζεται ακόμα λίγος χρόνος για να προσαρμοστείτε και να συνδυάσετε τους πιο αποτελεσματικούς συνδυασμούς, αλλά δεν σας προβληματίζει ιδιαίτερα χάρη στο αρκετά καλό interface του παιχνιδιού. Liu Bei εναντίον όλων. Liu Bei εναντίον όλων. Εκτός όμως από την αλληλεπίδραση και αλληλεξάρτηση μεταξύ των στρατηγών και των μονάδων σας, κάτι αντίστοιχο συμβαίνει μεταξύ των διοικητών σας. Πάντα με βάση το Wu Xing, είναι απαραίτητο να εναρμονίσετε τους επί μέρους διοικητές καθώς επίσης και τη “συμβατότητα” μεταξύ τους. Κατά την διάρκεια της εκστρατείας αποκτάτε διάφορα αντικείμενα για τους στρατηγούς σας που αυξάνουν -ή μειώνουν- τις ικανότητές τους τόσο στο πεδίο της μάχης όσο και στον διαχειριστικό τομέα. Πρόκειται για ένα μίνι RPG σύστημα που αν έρχεστε από τα Warhammer 1 και 2 αναγνωρίζετε αμέσως. 
 Η διπλωματία είναι χωρίς αμφιβολία ο τομέας με την πιο μεγάλη και αισθητή βελτίωση του Three Kingdoms σε σχέση με παλαιότερους τίτλους. Κάθε πιθανή διπλωματική ενέργεια, διαπραγμάτευση ή συμφωνία παρουσιάζει αναλυτικά τις πιθανότητες επιτυχίας και τρόπους για την επίτευξή τους. Όταν για παράδειγμα θέλετε να πουλήσετε τρόφιμα με αντάλλαγμα χρυσό σε κάποια φατρία, σας παρουσιάζεται ο αριθμός που θα σας επιτρέψει την επιτυχημένη έκβαση των διαπραγματεύσεων. Ακόμα και οι συνθήκες για ανταλλαγή περιοχών, σύναψη συμμαχιών ή προσαρτήσεις ολόκληρων φατριών είναι εμφανείς και δεν σας προβληματίζει. Ίσως είναι το πρώτο Total War όπου η διπλωματία παίζει σημαντικό ρόλο και αξίζει να αφιερώσετε χρόνο για να ασχοληθείτε. Εκτός από την διπλωματία, έχετε τη δυνατότητα να αναπτύξετε το δίκτυο κατασκοπείας σας, στέλνοντας κάποιον από τους χαρακτήρες της φατρίας σας σε έναν αντίπαλο. Εκεί, υπάρχει η πιθανότητα να χρησιμοποιηθεί ως στρατηγός, διαχειριστής περιφέρειας ή ακόμα και διάδοχος, κάτι που μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε για δικό σας όφελος. Για παράδειγμα, εάν ο κατάσκοπός σας έχει οριστεί ως διαχειριστής περιφέρειας, μπορείτε να προσαρτήσετε την κεντρική πόλη αμαχητί. Στην περίπτωση που τον βρείτε αντιμέτωπο ως στρατηγό, μπορεί να παραδοθεί και να αποκτήσετε το στράτευμά του. Δυστυχώς, στην περίπτωση που αναρριχηθεί ως διάδοχός του αντιπάλου σας, δεν μπορείτε να προσαρτήσετε ολόκληρη τη φατρία. Εξαιρετική δουλειά από την Creative Assembly! Λίγο πριν την μάχη. Λίγο πριν την μάχη. Ένα αναπόσπαστο μέρος των grand strategy games είναι η τεχνολογία. Μέσα από την έρευνα ξεκλειδώνετε καινούριες και πιο αποτελεσματικές μονάδες, αυξάνετε τα στατιστικά τους και βελτιστοποιείτε την διαχείριση. Δυστυχώς, το Three Kingdoms απογοητεύει σε αυτόν τον τομέα. Αισθητικά, το tech tree παρουσιάζεται ως δέντρο, όπου όλες οι τεχνολογικές καινοτομίες είναι παραφυάδες. Με το σκεπτικό ότι όλες οι διαθέσιμες φατρίες έχουν ουσιαστικά παρόμοιο υπόβαθρο, οι τεχνολογικές πρόοδοι είναι πανομοιότυπες, στερώντας την ποικιλία που υπήρχε σε προηγούμενα TW. Αξίζει να αναφερθούμε και στην πολύ καλή νοημοσύνη, τόσο στις μάχες όσο και στο campaign. Στο παρελθόν, σε υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας, η μόνη αλλαγή της νοημοσύνης ήταν ορισμένα μπόνους, με τη συμπεριφορά να παραμένει ίδια. Εδώ όμως υπάρχει αισθητή διαφορά μεταξύ των επιπέδων normal, hard και ανώτερα. Αν και η ΑΙ είναι ίσως λίγο “διστακτική” κάτω από ορισμένες συνθήκες μάχης και κατά την διάρκεια πολιορκιών, στέκεται αρκετά καλά. Βλέπετε τις εχθρικές μονάδες να υιοθετούν “αξιοπρεπείς” σχηματισμούς και να ενεργοποιούν τις αντίστοιχες ικανότητες και skills ανάλογα με την περίπτωση. Σίγουρα δεν παρατηρείται η... “ευστροφία” ενός ανθρώπινου αντιπάλου, αλλά η νοημοσύνη του παιχνιδιού εκπλήσσει ευχάριστα. To παιχνίδι διαθέτει δύο διαφορετικά campaign modes, τα Romance και Records. Στο μεν Romance, οι στρατηγοί, ειδικά θρυλικές μορφές τις κινεζικής ιστορίας όπως ο Cao Cao, ο Dong Zhuo και ο Yuan Shao, παρουσιάζονται ως υπερήρωες και “ζωντανοί οδοστρωτήρες” βγαλμένοι από κάποιο παιχνίδι Dynasty Warriors.
 Στο δε Records mode, οι αρχηγοί της κάθε φατρίας και οι στρατηγοί είναι πιο... “προσγειωμένοι” και λειτουργούν σχεδόν ως μια “συνηθισμένη” μονάδα ιππικού. Υπάρχει επίσης online αν θέλετε να παίζετε με πραγματικούς παίκτες, είτε σε μεμονωμένες μάχες, είτε σε ολόκληρα campaign. Δυστυχώς παρατηρούνεται προβλήματα latency που υπήρχαν σε προηγούμενα TW, ειδικά σε skirmish μάχες. Παρά τα όποια τεχνικά θέματα όμως, η συμμετοχή σε online campaign σας απεγκλωβίζει από τις... “συνηθισμένες” και ίσως βαρετές τακτικές εκμετάλλευσης των αδυναμιών της νοημοσύνης του παιχνιδιού. Ταυτόχρονα, το γεγονός ότι η ελεγχόμενη από κάποιον άλλο παίκτη φατρία αποτελεί αστάθμητο παράγοντα, αλλάζει τον τρόπο αντιμετώπισής της στο πεδίο της μάχης αλλά και διπλωματικά. Απλά, ίσως βρεθείτε αντιμέτωπος με χτυπήματα κάτω από τη μέση και εκτεθειμένος στα λεγόμενα... “cheese tactics” όπου ο αντίπαλός σας χρησιμοποιεί exploits και bugs για να επικρατήσει.

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019

Gears 5: Γευθείτε multiplayer σφαγή με versus tech test

Ευκαιρία να δοκιμάσετε το multiplayer του υπεραναμενόμενου Gears 5. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, υπάρχει versus tech test του Gears 5 σε Xbox One και PC (Windows 10) από 19 μέχρι 22 Ιουλίου και από 26 μέχρι 29 Ιουλίου. Το tech test περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό Boot Camp mode, το νέο Arcade mode που επικεντρώνεται στην διασκέδαση, το κλασικό King of the Hill mode και το ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και στρατηγικό Escalation mode. Για να παίξετε πρέπει να είστε συνδρομητής Xbox Game Pass ή να έχετε προπαραγγείλει το Gears 5 και βέβαια να έχετε Xbox Live Gold (στο Xbox One). Κατεβάστε παίξτε και πείτε μας εντυπώσεις!