Το Control είναι το ολοκαίνουργιο παιχνίδι της Remedy Entertainment και με την κυκλοφορία του να έχει προγραμματιστεί για το τέλος του Αυγούστου, διάφορες λεπτομέρειες βγαίνουν στο φως της δημοσιότητας. Συγκεκριμένα, μέσα από το PlayStation Blog, ο game director του παιχνιδιού Mikael Kasurinen, μοιράζεται κάποιες πληροφορίες σχετικά με το exploration, τα puzzles και τα gaming mechanics του τίτλου.
Συγκεκριμένα, ο Kasurinen αναφέρει:
Το Control έχει τα περισσότερα puzzles από κάθε άλλο παιχνίδι μας. Θέλουμε να δημιουργήσουμε μια γεμάτη μυστήριο περιπέτεια για τον παίκτη, με διάφορες ανταμοιβές και lore για να ανακαλύψει.
Για να το πετύχουμε αυτό, χρειάστηκε να δημιουργήσουμε γρίφους που θα ταίριαζαν με τον κόσμο του παιχνιδιού. Μερικοί γρίφοι επικεντρώνονται σε αφηγηματικά στοιχεία, ενώ άλλοι στα mechanics και τα physics.
Με το setting και τα mechanics που διαθέτει το παιχνίδι, η δημιουργία των puzzles ήταν πραγματικά ξεκάθαρη και «απλή».
Παρ' όλ' αυτά, χρειάστηκε να τα βελτιώσουμε και να τα δοκιμάσουμε αρκετές φορές, για να διασφαλίσουμε ότι θα είναι διασκεδαστικά. Είναι αρκετά δύσκολο να βρεις την ισορροπία και να δημιουργήσεις ένα σωστό puzzle σε ένα παιχνίδι δράσης, οπότε ελπίζουμε να το πετύχαμε.
Αργότερα, ο Kasurinen ανέλυσε την φύση του παιχνιδιού και τα μυστικά που μπορούν να ανακαλύψουν οι παίκτες:
Αντί να κάνουμε το παιχνίδι 'replayable', θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα κόσμο γεμάτο εξερεύνηση για τον παίκτη. Ξέρουμε πως φτιάξαμε ένα κόσμο με πολύ περιεχόμενο στον οποίο πολλοί δεν θα μπορούν να ανακαλύψουν τα πάντα. Αυτό είναι που θα κάνει τους παίκτες να συνεχίζουν να παίζουν και να ανακαλύπτουν τον κόσμο του Control.
Δεν πρόκειται για επανάληψη, πρόκειται για διαμόρφωση περιεχομένου με τέτοιο τρόπο ώστε η εξερεύνηση, και το να είσαι εκεί, να βγάζει νόημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου