Pages - Menu

Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2018

Dreams: Γευθείτε δημιουργία με beta

Ευκαιρία να δοκιμάσετε το πολλά υποσχόμενο Dreams της Media Molecule (LittleBigPlanet). Όπως ανακοίνωσε η Media Molecule, θα υπάρξει beta του Dreams -και πιο συγκεκριμένα των εργαλείων δημιουργίας περιεχομένου του παιχνιδιού- μέσα στον Ιανουάριο. Οι εγγραφές για συμμετοχή στη beta ξεκινούν 4 Ιανουαρίου και σύμφωνα με τη MM θα μπουν πολλοί παίκτες σταδιακά. Επίσης, οι δημιουργίες των παικτών μεταφέρονται στο κανονικό παιχνίδι όταν βγει. Σας ενδιαφέρει το Dreams

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2018

Pillars of Eternity 2: Αργοπορημένη αλλά πλήρης περιπέτεια

Το 2018 τελείωσε, αλλά το Pillars of Eternity 2 για κονσόλες παραμένει άφαντο και προφανώς θέλει ακόμα δουλειά. Σύμφωνα με την δημιουργό Obsidian, το Pillars of Eternity 2 τελικά βγαίνει μέσα στο 2019 για PS4, Xbox One και Switch. Tα καλά νέα είναι ότι το παιχνίδι θα έχει εξαρχής όλες τις βελτιώσεις και το DLC της έκδοσης του PC. Εσείς θέλετε το Pillars of Eternity 2 σε κονσόλα;

Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2018

Πείτε αντίο στο Infinity Blade του Fortnite

Ήρθε η ώρα να πείτε αντίο στο Infinity Blade του Fortnite. Πριν λίγες ημέρες μετά την διακοπή του Infinity Blade, η εταιρία έκανε tease πως οι παίκτες μπορούν να περιμένουν μία έκπληξη. Η έκπληξη ήταν η προσθήκη του σπαθιού στο δημοφιλές Fortnite. 
Όμως τα πράγματα δεν κύλησαν τόσο ομαλά, καθώς από την ημέρα της προσθήκης του, οι παίκτες δεν σταμάτησαν να παραπονιούνται για τις άδικες ικανότητες του. Η εταιρία κυκλοφόρησε άμεσα το update 7.01 το οποίο από ότι φαίνεται δεν ηρέμησε αρκετά την κατάσταση. Έτσι πήρε την σκληρή απόφαση να αφαιρέσει το σπαθί από το παιχνίδι για να μην υπάρχουν πλέον αδικίες. Το αν θα ξαναεπιστρέψει και πάλι είναι κάτι που μόνο ο χρόνος θα δείξει.

Παρασκευή 28 Δεκεμβρίου 2018

Prey: Mooncrash Review με πολλά εφέ..

Το Prey αποτέλεσε μια σπάνια έκπληξη για τους διψασμένους θιασώτες των “immersive sim” παιχνιδιών. Όντας ίσως ο αυθεντικότερος εκπρόσωπος του είδους από την εποχή του πρώτου Bioshock, το Prey αρνείται πεισματικά να κρατήσει το χέρι του παίκτη, οδηγώντας τον μέσω μιας προδιαγεγραμμένης πορείας στον εκάστοτε στόχο. Τουναντίον, του παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία, συνδυάζοντας πληθωρικούς gameplay μηχανισμούς με υποβόσκοντα συστήματα και αριστοτεχνικό σχεδιασμό επιπέδων, ώστε να εφεύρει τις δικές του μοναδικές λύσεις για κάθε πρόβλημα που εμφανίζεται στο διάβα του. Λύσεις που ποτέ δεν σταματούν να εκπλήσσουν εκείνον που αποφάσισε να ξύσει την επιφάνεια του παιχνιδιού, καθώς πρόκειται αναμφίβολα για ένα δημιούργημα που απαιτεί “πολλαπλές αναγνώσεις” για την πλήρη κατανόηση του. Έτσι, το standalone expansion Prey: Mooncrash είναι κάτι περισσότερο από καλοδεχούμενο. Τα γεγονότα του Prey: Mooncrash εκτυλίσσονται παράλληλα με αυτά του βασικού παιχνιδιού. 
H ιστορία ξεκινάει όταν η Kasma Corp -η κύρια ανταγωνίστρια εταιρία της TranStar- αντιλαμβάνεται ότι ο κατασκοπικός εξοπλισμός που εγκατέστησε στην σεληνιακή βάση Pytheas σταμάτησε απροσδόκητα να εκπέμπει σήμα. Τότε στρατολογεί τον χαρακτήρα σας, Peter, ο οποίος διαθέτει διευρυμένες γνώσεις πάνω στο αντικείμενο του hacking, με σκοπό να ανακαλύψει τί ακριβώς συνέβη στην εγκαταλελειμμένη πλέον βάση. Για να το πετύχει αυτό, η εταιρεία, με την αρωγή των ευρημάτων που συνέλεξε μέχρι τώρα, αναπαράγει μια σειρά διαδοχικών προσομοιώσεων που αναπαριστούν τα κατακλυσμικά συμβάντα που έπληξαν τις σεληνιακές μονάδες. Κατά την διάρκεια των προσομοιώσεων, ο Peter τοποθετείται στη θέση πέντε εργαζομένων και αναμετριέται με τους φονικούς Typhon σε μια προσπάθεια να προσφέρει ζωτικής σημασίας πληροφορίες στους εργοδότες του. Εν ολίγοις, για ακόμη μια φορά, τα τεκταινόμενα αφορούν προσομοιώσεις, τις οποίες βιώνει ο Peter με βάση τις εμπειρίες του εκάστοτε επιλαχόντα χαρακτήρα, εντός μιας άλλης προσομοίωσης, δηλαδή αυτής που βιώνει ο ίδιος ο παίκτης κατά την ενασχόληση του με το παιχνίδι. Σας φαίνεται μπερδεμένο; Δεν είναι και τόσο στην πραγματικότητα! Η ιστορία ξετυλίγεται, όπως και στο βασικό παιχνίδι, μέσα από την άμεση αλληλεπίδραση με το περιβάλλον και την ανάγνωση ή ακρόαση των ντοκουμέντων που ανακαλύπτετε κατά την εξερεύνηση. Μέσω αυτών μαθαίνετε ότι ο σκοπός της βάσης δεν είναι άλλος από την εξόρυξη πόρων και απαραίτητων δομικών στοιχείων που στην συνέχεια αποστέλλονται για κατανάλωση στον διαστημικό σταθμό του Talos-1. 
Η αλήθεια είναι πως η roguelike φύση του παιχνιδιού, η οποία προωθεί πολλαπλά και βραχύβια playthrough με πληθώρα χαρακτήρων, δεν προσφέρει τον απαραίτητο χρόνο για να σκηνοθετηθεί ένα πλούσιο σεναριακό υπόβαθρο για τον καθένα εξ αυτών. Παρότι σταδιακά γίνονται διαθέσιμες δευτερεύουσες αποστολές που σχετίζονται με την προσωπική τους ιστορία, τελικά τα δεδομένα που παρέχονται δεν επαρκούν επ' ουδενί για να τους καταστήσουν αξιομνημόνευτους. Παράλληλα, το παιχνίδι δεν επιχειρεί βαθιές τομές στα φλέγοντα ζητήματα που μας απασχόλησαν στο Prey, αφήνοντας τις απαντήσεις για κάποιο κανονικό sequel που ενδεχομένως έρθει στο μέλλον. Οι μηχανισμοί του Prey έχουν μεταφερθεί σχεδόν στο σύνολο τους στο Mooncrash. Ωστόσο η δημιουργός Arkane αντιμετωπίζει την παρούσα επέκταση σαν ένα χώρο ελεύθερου πειραματισμού για μελλοντικά πρότζεκτ, προβαίνοντας σε αρκετές προσθήκες που καθιστούν το εγχείρημα αρκετά τολμηρό και προτότυπο. Η κύρια ειδοποιός διαφορά του Mooncrash αφορά την ενσωμάτωση δυναμικών roguelike χαρακτηριστικών. Συγκεκριμένα, επιχειρείτε διαδοχικά περάσματα από την βάση Pytheas μέσω προσομοιώσεων που μεταβάλουν σε κάθε σας προσπάθεια τα δεδομένα του κόσμου, παρουσιάζοντάς σας νέους συνδυασμούς εχθρών, περιβαλλοντικών κινδύνων και αντικειμένων (loot). Αυτό σημαίνει ότι αναμένεται να πεθάνετε αμέτρητες φορές, αλλά σταδιακά ισχυροποιείστε, ξεκλειδώνοντας νέους χαρακτήρες και εξοπλισμό για να φέρετε εις πέρας τις προκλήσεις που συναντάτε στη βάση Pytheas. Υπέρτατος στόχος σας είναι να καταφέρετε να δραπετεύσετε ζωντανός με καθέναν από τους πέντε χαρακτήρες από τo φεγγάρι, σε μία μόλις εκτέλεση της προσομοίωσης χωρίς επανεκκίνηση. Ένας στόχος που κάθε άλλο παρά εύκολος είναι, καθώς απαιτεί να αφιερώσετε τουλάχιστον 30 ώρες ενασχόλησης στο παιχνίδι. 
 Το Mooncrash διαθέτει στοιχεία που σας αφήνουν εκτεθειμένο σε ακόμη περισσότερους κινδύνους χάρη στην ενσωμάτωση νέων survival μηχανισμών. Συγκεκριμένα, τα όπλα σας φθείρονται από την εκτεταμένη χρήση και επηρεάζονται από περιβαλλοντικές απειλές. Επομένως, αν θέλετε να αποφύγετε την περιοδική διακοπή της λειτουργίας τους, οφείλετε να τα επισκευάζετε εγκαίρως. Ταυτόχρονα, έχουν προστεθεί νέες καταστάσεις τραυματισμών, όπως κατάγματα, αιμορραγία, εγκαύματα τρίτου βαθμού και εγκεφαλική διάσειση, καθεμιά εκ των οποίων παραθέτει ξεχωριστά εμπόδια στην διάρκεια της περιπέτειάς σας. Για παράδειγμα, μια πτώση από μεγάλο ύψος οδηγεί σε σπάσιμο ποδιού που έχει ως απόρροια να καθίσταται αδύνατο το τρέξιμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά την έλευση των τελευταίων update οι survival μηχανισμοί μπορούν να ενεργοποιηθούν και στο βασικό παιχνίδι μέσα από το κεντρικό μενού. Κάθε χαρακτήρας διαθέτει τις δικές του μοναδικές ικανότητες και πλεονεκτήματα ή μειονεκτήματα κατά την διάρκεια της μάχης. Για παράδειγμα, ο Andrius Alekna, ο μόνος χαρακτήρας στον οποίο έχετε πρόσβαση αρχικά, διαθέτει έναν μυαλό δεκτικό στην τηλεπάθεια που σε gameplay όρους μεταφράζεται με μια διευρυμένη μπάρα PSI πόντων. Καταναλώνοντάς τους μέσω της νέας Typhon δυνατότητας burrow, εισέρχεστε κάτω από το έδαφος, προσπερνώντας έτσι με έναν ευρηματικό τρόπο απροσπέλαστα εμπόδια. Βέβαια το αντίτιμο που πληρώνει ο χαρακτήρας για τις δυνάμεις αυτές είναι η κατοχή ενός ευπαθούς από τα εκτεταμένα πειράματα σώματος που αντιστοιχεί σε μια μειωμένη μπάρα πόντων υγείας

Πέμπτη 27 Δεκεμβρίου 2018

PlanetSide Arena: Μάχες εκατοντάδων παικτών

Η σειρά PlanetSide συνεχίζεται με νέο παιχνίδι, διαφορετικό από τα προηγούμενα MMO. H Daybreak Games ανακοίνωσε το PlanetSide Arena, multiplayer sci-fi shooter με τεράστιες μάχες εκατοντάδων παικτών. Το παιχνίδι διαθέτει μεταξύ άλλων κλάσεις, οχήματα και δυναμική εξέλιξη χαρακτήρα κατά την διάρκεια της μάχης. Αρχικά έχει δύο modes, τα Massive Clash (250 εναντίον 250) και Battle Royale (σόλο και ομαδικό), ενώ μετά την κυκλοφορία του θα αποκτήσει κι άλλα modes. Το PlanetSide Arena βγαίνει 29 Ιανουαρίου για PC με τιμή 20 ευρώ (ή παραπάνω ανάλογα με την έκδοση). Δείτε το παρακάτω και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει! Είστε φαν της σειράς PlanetSide;

Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2018

Mega Man 11 Review

Η ιστορία ποτέ δεν ήταν από τα δυνατά σημεία των Mega Man και το ίδιο ισχύει στο Mega Man 11. H αποστολή σας είναι να εξολοθρεύσετε τον τρελό επιστήμονα Dr Willy, ο οποίος έχει αναπτύξει μια φόρμουλα και ενισχύει στο μάξιμουμ τις δυνάμεις των ρομπότ για να εξυπηρετήσει το δικά του σκοτεινά σχέδια και να εκδικηθεί τον παλιό του συνεργάτη Dr Light. Σαν να μην έφτανε αυτό, κλέβει οκτώ ρομπότ από την προσωπική συλλογή του Dr Light και τα μετατρέπει σε προπύργια-boss της παρανοϊκής κυριαρχίας του. Εσείς πρέπει να περάσετε και από τις οκτώ πίστες του παιχνιδιού μέχρι το τελικό ρομπότ και να συνεχίσετε την “εποποιία” σας μέχρι τον ίδιο τον Dr Willy. Κάθε πίστα είναι διαθέσιμη από την αρχή και είναι καθαρά προσωπική επιλογή του καθενός από πού θα ξεκινήσει το ταξίδι του. 
Το παιχνίδι προφανώς δεν διεκδικεί Όσκαρ σεναρίου, αλλά κυμαίνεται στο γνώριμο ύφος της σειράς Mega Man. Θα έλεγα ότι είναι μια αδιάφορα ανάλαφρη 80s ιστοριούλα που εξυπηρετεί το retro ύφος της και εν τέλει δικαιολογείται από το κοινό για την τιμιότητα της. Ξέρετε τί πρέπει να γίνει και ευτυχώς η διαδρομή για να το καταφέρετε είναι αρκετά διασκεδαστική. Ο Mega Man, πέρα από τις γνωστές κινήσεις του τύπου “προχωράω και πυροβολάω οριζόντια”, έχει και νέες στο ρεπερτόριό του. Η νέα καινοτομία ακούει στο όνομα double gear system και δίνει στον ήρωα δύο επιλογές: είτε να χρησιμοποιήσει το speed gear και να καθυστερήσει προσωρινά τον χρόνο, είτε να χρησιμοποιήσει το power gear και να εξαπολύσει μια ισχυρότατη ριπή στους εχθρούς. Στον αντίποδα, η υπερβολική χρήση του double gear οδηγεί τον μετρητή υπερέκθεσης του ήρωα στην ικανότητα αυτή “στα κόκκινα”, με αποτέλεσμα η χρήση της να είναι αδύνατη για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Εναλλάσσετε αστραπιαία με το πάτημα ενός κουμπιού το gear που χρειάζεστε ανά πάσα στιγμή και σαν ύστατο “Μολών Λαβέ”, μόνο σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, μπορείτε να ενεργοποιήσετε ταυτόχρονα και τα δύο gears σπέρνοντας τον πανικό στον διάβα σας αλλά αφήνοντας τον εαυτό σας εκτεθειμένο και ευάλωτο έπειτα. Γενικώς χρειάζεται φειδώ και κατάλληλη στρατηγική σε κάθε πίστα ώστε να αξιοποιήσετε πλήρως το double gear. Πάντως παρόλο που είναι ευχάριστη προσθήκη, δεν αποτελεί κάτι επαναστατικό. 
Πιστός σας σύντροφος και συνοδοιπόρος σε αυτό το ταξίδι είναι και ο Rush (δυστυχώς το πολύ χρήσιμο rush jet ξεκλειδώνεται αργότερα με την πρόοδό σας), ο οποίος σας βοηθάει με τις ιδιαίτερες ικανότητες του. Παρά τις καινούριες ικανότητες του Mega Man, ο δρόμος σας προς το τελικό boss είναι στρωμένος με αγκάθια. Το παιχνίδι έχει τέσσερα επίπεδα δυσκολίας αλλά ακόμα και στο προεπιλεγμένο επίπεδο πρέπει να οπλιστείτε με υπομονή κυρίως λόγω του σχεδιασμού των πιστών που περιλαμβάνει ξαφνικό θάνατο από μια πτώση ανεξάρτητα από την μπάρα υγείας σας, λιγοστά checkpoints -και σε μερικές περιπτώσεις άναρχα τοποθετημένα- και αρκετά πισωγυρίσματα. Πρέπει να αποκτήσετε καλύτερη αντίληψη της κάθε πίστας, να μάθετε τις ιδιαιτερότητές της και να τις εκμεταλλευτείτε προς όφελος σας. 
Πεθαίνετε αρκετές φορές αλλά με τη συλλογή των αντικειμένων και των bolts (το in-game χρήμα) που αποκομίζετε από την κάθε σας προσπάθεια, ανταμείβεστε με πληθώρα αντικειμένων από το store που περιλαμβάνουν έξτρα ζωές, ενέργεια και πολλά άλλα καλούδια. Η σωστή διαχείριση των bolts, σε συνδυασμό με την προσεκτική αγορά των αντικειμένων που απαιτούνται για κάθε πίστα και τέλος με επιμονή και υπομονή λόγω της αναπόφευκτης επανάληψης των ίδιων checkpoints, είναι το κλειδί για την επιτυχία. Με κάθε τελική σας νίκη αποκτάτε νέες δυνάμεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αντιμετωπίσετε με μεγαλύτερη ευκολία τα επόμενα boss, να αλλάξετε τη στρατηγική σας και να εκμεταλλευτείτε τις αδυναμίες τους. Κάποιες θα έλεγα είναι ιδιαίτερα χρήσιμες, ενώ άλλες τελείως άχρηστες. Οι αναμετρήσεις με τα boss είναι αρκετά ευφάνταστες, με κάποιες τελικές μάχες να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες (απόλαυση ο Block Man!).

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2018

Panzer Dragoon: Ο θρύλος του Sega Saturn επιστρέφει

Η θρυλική σειρά Panzer Dragoon, που αναδείχθηκε στο Sega Saturn, αναβιώνεται. Όπως ανακοίνωσε η Forever Entertainment, σε συνεργασία με τη Sega, ετοιμάζει remake του Panzer Dragoon και του Panzer Dragoon 2 Zwei. Τα παιχνίδι διαθέτουν πλήρως αναβαθμισμένα γραφικά και διάφορες παικτικές βελτιώσεις. Το remake του πρώτου Panzer Dragoon αναμένεται μέσα στο 2019. Σας ενδιαφέρει; Έχετε ασχοληθεί με τη σειρά Panzer Dragoon;

Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2018

Monster Hunter World: Κυνήγι τεράτων με τον... Geralt

O απόλυτος κυνηγός τεράτων έρχεται στο Monster Hunter: World. Όπως ανακοίνωσε η Capcom, ο Geralt από τη σειρά The Witcher προστίθεται δωρεάν στο Monster Hunter: World αρχές 2019. Ο Geralt έχει τα δικά του ειδικά quests που συνδυάζουν την δράση του παιχνιδιού με την RPG εμπειρία του The Witcher 3, ενώ διαθέτει και αυθεντική φωνή. Δείτε σχετικό trailer παρακάτω και πείτε μας γνώμη!

Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2018

PU Battlegrounds: Μάχη επιβίωσης στα χιόνια με νέο χάρτη

Ο τέταρτος χάρτης του PlayerUnknown’s Battlegrounds είναι γεγονός. Όπως ανακοίνωσε η δημιουργός Bluehole, o νέος χάρτης ονομάζεται Vikendi και λαμβάνει χώρα σε χιονισμένη περιοχή με έκταση 6 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Διαθέτει επίσης αποκλειστικά το νέο όπλο G36C Assault Rifle που αντικαθιστά το SCAR (δηλαδή μόνο στον συγκεκριμένο χάρτη) και το νέο όχημα snowmobile. To Vikendi προστίθεται στο PlayerUnknown’s Battlegrounds για PC 11 Δεκεμβρίου και Ιανουάριο στις εκδόσεις των PS4 και Xbox One. Δείτε CG trailer και gameplay trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει! Παίζετε PlayerUnknown’s Battlegrounds;

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2018

Counter-Strike Global Offensive: Free-to-play πιστολίδι

Νέα εποχή για το δημοφιλέστατο Counter-Strike: Global Offensive. Όπως ανακοίνωσε η Valve, το Counter-Strike: Global Offensive πλέον είναι free-to-play στο Steam, έξι χρόνια μετά την κυκλοφορία του. Το παιχνίδι επίσης αποκτά battle royale mode ονόματι Danger Zone, για σόλο, ομάδες δύο παικτών ή ομάδες τριών παικτών. Εσείς ασχολείστε / σκοπεύετε να ασχοληθείτε με το Counter-Strike: Global Offensive;

Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2018

Ashen: Η σκοτεινή action-RPG περιπέτεια ξεκινάει

Το Ashen, ένα από τα πιο αναμενόμενα action-RPG της χρονιάς, είναι εδώ. Το Ashen είναι open-world action-RPG που διαδραματίζεται σε ένα σκοτεινό, αφιλόξενο κόσμο χωρίς ήλιο, όπου οι άλλοι παίκτες που συναντάτε είναι το κλειδί για την επιβίωσή σας. Το παιχνίδι συνδυάζει τις μάχες του Dark Souls με το παθητικό multiplayer και το οπτικό στιλ τίτλων όπως το Journey. Όπως ανακοίνωσε η δημιουργός A44 Games, το Ashen είναι πλέον διαθέσιμο σε Xbox One (υπάρχει και στο Xbox Game Pass) και PC (Epic Games Store). Δείτε επίσημα χαρακτηριστικά και launch trailer και πείτε μας αν τσιμπάτε!

Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018

Company of Heroes 2: Ζήστε τον Β’ Παγκόσμιο δωρεάν

Αν δεν έχετε αποκτήσει το strategy Β' Παγκοσμίου Πολέμου Company of Heroes 2 εδώ και πέντε χρόνια που κυκλοφορεί, ευκαιρία να το κάνετε τώρα. Όπως ανακοίνωσε η Sega, το Company of Heroes 2 είναι διαθέσιμο δωρεάν στο Steam μέχρι 10 Δεκεμβρίου - το κατεβάζετε και το κρατάτε για πάντα. Σας ενδιαφέρει;

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2018

Rainbow Six Siege: Η Επιχείρηση Wind Bastion ξεκινάει

Το νέο DLC του Rainbow Six Siege είναι εδώ. Μιλάμε για το Operation Wind Bastion, το οποίο φέρνει τους νέους operators Nomad (επίθεση) και Kaid (άμυνα) από το Μαρόκο και το νέο χάρτη Fortress που είναι τοποθετημένος επίσης στο Μαρόκο. Το Operation Wind Bastion DLC του Rainbow Six Siege είναι πλέον διαθέσιμο και φέρνει και διάφορες βελτιώσεις στο παιχνίδι. Δείτε σχετικά βίντεο παρακάτω και πείτε μας αν παίζετε Rainbow Six Siege!

Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2018

Μακριά ακόμα το Dragon Age 4;

To ότι η Bioware παραδέχεται ανοιχτά ότι ετοιμάζει νέο Dragon Age δεν σημαίνει ότι το παιχνίδι είναι κοντά. Όπως ακούγεται, το Dragon Age 4 δεν αναμένεται νωρίτερα από το 2021. Η ανάπτυξη του παιχνιδιού αυτή τη στιγμή έχει ψιλοπαγώσει, καθώς η Bioware έχει επικεντρωθεί σχεδόν εξ ολοκλήρου στο Anthem. Παρόλα αυτά, η Bioware θέλει οι παίκτες να ξέρουν ότι δεν έχει ξεχάσει τη σειρά Dragon Age και γι αυτό πιθανότατα θα μιλήσει για το Dragon Age 4 στα The Game Awards (6 Δεκεμβρίου). Περίεργα πράγματα. Εσείς πώς τη βλέπετε την κατάσταση;

Κυριακή 16 Δεκεμβρίου 2018

Arma 3: Νέες μάχες με το Warlords mode

Το Arma 3 αποκτά νέο mode. Όπως ανακοίνωσε η δημιουργός Bohemia, πρόκειται για το Warlords, το οποίο είναι ανταγωνιστικό multiplayer mode. Σε αυτό, κάθε ομάδα πρέπει να κατακτήσει περιοχές που ανήκουν σε AI δυνάμεις ώστε να φτάσει και να καταλάβει τη βάση της αντίπαλης ομάδας. 
Κατά την διάρκεια της μάχης οι παίκτες και οι ομάδες κερδίζουν command points με τα οποία μπορούν να αποκτούν επιπλέον οχήματα, ειδικά όπλα, ανώτερο εξοπλισμό, ΑΙ ενισχύσεις και στρατηγικά πλεονεκτήματα όπως fast travel και sector scan. Το Warlords mode είναι πλέον διαθέσιμο στο Arma 3 με το update 1.86 του παιχνιδιού. Δείτε trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει! Παίζετε Arma 3;

Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2018

Ghost Recon Wildlands: Νέες μάχες με το Special Operation 3 DLC

Ώρα για ένα ακόμα DLC του Ghost Recon Wildlands. Η Ubisoft ανακοίνωσε το Special Operation 3 DLC του Ghost Recon Wildlands, το οποίο φέρνει μεταξύ άλλων μία νέα αποστολή PvE, νέους χάρτες και class στο PvP, νέο photo mode και βελτιώσεις στη prestige economy. Το Special Operation 3 DLC προστίθεται δωρεάν στο Ghost Recon Wildlands στις 11 Δεκεμβρίου. Δείτε επίσημα περιεχόμενα παρακάτω και πείτε μας αν ασχολείστε με το παιχνίδι!
• PvE Mission and Rewards: Special Operation 3 will contain a free PvE mission and other rewards.
• PvP Classes + Maps: Two Ghost War classes inspired by the Special Operation 3 theme will join the fight. We will also have two new maps for you to test their kits on.
• Year 2 Pass: Year 2 pass holders will get access to another pack containing community-requested items, as well as early, direct access to the Ghost War classes starting December 11 for one week.
• Photo Mode: Capture your epic moments and the beautiful scenery of the Wildlands with our new Photo Mode feature.
• Prestige Economy: Based on community feedback, we will be implementing further updates to the Prestige Economy that build upon the changes from Special Operation 2. We’ll have more information coming soon.
• New Customization Items: More than 90 new items will be added to the store, including a new pack related to the theme.

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Το Borderlands 3 ίσως να μην είναι τόσο μακριά

Δεν είναι λίγοι αυτοί που περιμένουν με τρομερή ανυπομονησία την ανακοίνωση του τρίτου κεφαλαίου της διάσημης σειράς Borderlands. Βάζοντας λάδι στη φωτια, μία σειρά από κρυπτικά tweets δημοσίευσε ο Randy Pitchford, ο CEO της Gearbox Software μέσω του Twitter λογαριασμού του. Ο Pitchford, σε κάθε του tweet δεν σταμάτησε να αναφέρει τον αριθμό “3”, κάτι που αυτομάτως οδήγησε τους fans να πιστεύουν πως ίσως το Borderlands 3 δεν είναι τόσο μακριά όσο νομίζουν. 
 Το περίεργο βρίσκεται στο τελευταίο tweet που ο CEO γράφει “Η εποχή θυμίζει πάλι E3”. Ίσως ο Pitchford “πετάει το μπαλάκι” της E3 2019 και πως εκεί θα μας αποκαλύψει κάτι περισσότερο, ή ίσως τα παραπάνω δεν αποτελούν τίποτα από μερικά ανούσια tweets. Παρόλα αυτά μην ξεχνάτε πως τα Game Awards 2018 πλησιάζουν και προβλέπονται ενδιαφέροντα καθώς θα ανακοινωθούν τουλάχιστον δέκα νέα παιχνίδια.

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2018

Η beta του Red Dead Online είναι ανοιχτή για όλους

Το Red Dead Redemption 2 βρίσκεται εδώ και αρκετό διάστημα στα ράφια των καταστημάτων και προσφέρει μία μοναδική single-player εμπειρία στην δύσκολη Άγρια Δύση. Όπως σας είχαμε μεταφέρεινωρίτερα μέσα την εβδομάδα, η Rockstar Games ξεκίνησε την beta για το Red Dead Online. Από χθες, η beta βρίσκεται διαθέσιμη για όλους όσους έχουν στην κατοχή τους το παιχνίδι και η ομάδα ανάπτυξης θέλει να σας δώσει μερικά tips για το τι ακριβώς θα συναντήσετε στο online κομμάτι του παιχνιδιού. Για παράδειγμα μίλησε για το Character Creation, τον fast travel μηχανισμό για να βρίσκετε γρήγορα εύκολα τους φίλους σας, τους χάρτες θησαυρών και άλλα που θα βρείτε αναλυτικά παρακάτω.
Το Red Dead Redemption 2 κυκλοφορεί στα PS4 και Xbox One.

Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2018

Sea of Thieves: Πιο πλούσια περιπέτεια με το Shrouded Spoils update

Ώρα για το τέταρτο βαρβάτο update περιεχομένου του Sea of Thieves. Όπως ανακοίνωσε η Rare, το Shrouded Spoils update του Sea of Thieves είναι πλέον διαθέσιμο και φέρνει αρκετές προσθήκες όπως ομίχλη που εμφανίζεται ξαφνικά, νέα αντικείμενα Merchant Alliance και έξι νέα skeleton forts. Δείτε παρακάτω αναλυτικά και trailer και πείτε μας αν παίζετε Sea of Thieves!

Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Horizon Chase Turbo: Εκκίνηση σε Xbox One και Switch

Ακόμα περισσότεροι gamers μπορούν να παίξουν το χαριτωμένο arcade racer Horizon Chase Turbo. Όπως ανακοίνωσε η δημιουργός Aquiris, το Horizon Chase Turbo πλέον είναι διαθέσιμο σε Xbox One και Switch (υπάρχει ήδη σε PS4 και PC), με επιπλέον περιεχόμενο. Το Horizon Chase Turbo είναι arcade racer εμπνευσμένο από κλασικά παιχνίδια της 16-bit γενιάς. Διαθέτει split-screen multiplayer για έως τέσσερις παίκτες, αλλά και single-player. Δείτε επίσημα χαρακτηριστικά και νέο trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!
• High Definition graphics
• Thrilling arcade racing game, inspired by Outrun, Top Gear, Lotus Turbo Challenge, and others
• Amazing old-style split-screen multiplayer up to 4 players -
• Music by Barry Leitch, Sound Designer in 90s racing classics such as Top Gear and Lotus Turbo Challenge, among others -
• 12 Cups, 48 Cities, 109 tracks, 32 Unlockable Cars, and 12 Upgrades -
• 4 Game Modes: World Tour, Playground, Tournament, and Endurance.
• Challenge your friends in the Ghost Mode and in the Leaderboards.
• New on Nintendo Switch (and Xbox One): Playground mode, a brand new car, custom paint jobs, and 6 exclusive car skins on each platform.

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

Hell Let Loose: Ρεαλιστικός Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος

Το φιλόδοξο Hell Let Loose επιστρέφει στο προσκήνιο. Το Hell Let Loose είναι multiplayer FPS Β' Παγκοσμίου Πολέμου, με έμφαση στον ρεαλισμό και την μεγάλη κλίμακα. Δύο ομάδες των 50 παικτών τίθενται αντιμέτωπες σε στρατηγικές μάχες, με στόχο να καταλάβουν περιοχές και πόρους ώστε να νικήσουν τους αντιπάλους. Το Hell Let Loose αναμένεται αρχές 2019 για PC, αρχικά ως early access. Δείτε επίσημα χαρακτηριστικά και νέο gameplay βίντεο και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει! • Huge battles - 100 players per game, 50 vs 50.

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2018

Επιτέλους έτοιμο το Kingdom Hearts 3

Το ότι ολοκληρώθηκε η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού συνήθως δεν είναι ιδιαίτερη είδηση, όμως στην περίπτωση του Kingdom Hearts 3 είναι και με το παραπάνω. Η είδηση που οι φαν της σειράς Kingdom Hearts περίμεναν εδώ και πάνω από μία δεκαετία είναι γεγονός, καθώς σύμφωνα με τη Square Enix, η ανάπτυξη του Kingdom Hearts 3 ολοκληρώθηκε και το παιχνίδι βαδίζει ολοταχώς προς την κυκλοφορία του τον Ιανουάριο. Ανυπομονείτε;

Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018

Star Wars Battlefront 2: Ο Πόλεμος των Κλώνων αρχίζει

Νέες προσθήκες στο Star Wars Battlefront 2. Η DICE ανακοίνωσε το Battle of Geonosis update του Star Wars Battlefront 2, το οποίο φέρνει στο παιχνίδι τον Obi-Wan Kenobi, την τοποθεσία Geonosis, εμφανίσεις 212th Attack Battalion για τους clone troopers και τρία οχήματα. Το Battle of Geonosis update του Star Wars Battlefront 2 βγαίνει 28 Νοεμβρίου. Δείτε trailer και πείτε μας αν παίζετε Star Wars Battlefront 2!

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Ρεκόρ προ-παραγγελιών για το Super Smash Bros. Ultimate

Ακόμη δεν κυκλοφόρησε και το Super Smash Bros. Ultimate έχει ήδη “σπάσει” ένα ρεκόρ. Το ρεκόρ προ-παραγγελιών. Η Nintendo ενημέρωσε μέσω του Twitter λογαριασμού της πως το νέο επερχόμενο κεφάλαιο έχει τις περισσότερες προ-παραγγελίες στην ιστορία της σειράς. Αυτό είναι τρομερό μιας και αν οι προ-παραγγελίες του παιχνιδιού έχουν “σπάσει” από τώρα ρεκόρ, τότε θα είναι άκρως ενδιαφέρον να δούμε τις πωλήσεις που θα σημειώσει ο τίτλος σε διάστημα ενός μήνα.
Το Super Smash Bros. Ultimate κυκλοφορεί στις 7 Δεκεμβρίου αποκλειστικά για το Nintendo Switch.

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2018

Χριστουγεννιάτικο κλίμα έρχεται στο Super Mario Odyssey

Αν είστε από αυτούς που ξεκινούν να απολαμβάνουν τα Χριστούγεννα πριν τον Δεκέμβριο, τότε η Nintendo σας χαμογελά. Η εταιρία αναβάθμισε το Super Mario Odyssey φέρνοντας ένα πιο Χριστουγεννιάτικο κλίμα σε αυτό. Δύο νέες στολές έγιναν διαθέσιμες για τον υδραυλικό της Nintendo. Η πρώτη τον μεταμορφώνει σε Άγιο Βασίλη και η δεύτερη είναι ακόμη πιο ιδιαίτερη. Όπως γνωρίζετε το Super Mario Odyssey δίνει την δυνατότητα στον Mario να πάρει πάρα πολλές μορφές του και από παλιά ρετρό παιχνίδια.
Να σας υπενθυμίσουμε πως το παιχνίδι κυκλοφορεί αποκλειστικά στο Nintendo Switch.

Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2018

Toki Remake θα σας γυρίσει χρόνια πίσω

Όσοι ασχολείστε με βιντεοπαιχνίδια από την δεκαετία του 90 δύσκολο να μην γνωρίζετε το Toki, το arcade παιχνίδι που σίγουρα σας “έφαγε” αρκετά κέρματα στις Arcade καμπίνες. Σε λίγες εβδομάδες στο Nintendo Switch θα κυκλοφορήσει το Remake του παιχνιδιού το οποίο σίγουρα θα σας ξυπνήσει πολλές νοσταλγικές αναμνήσεις. Έτσι η ομάδα δημοσίευσε το αντίστοιχο launch trailer στο οποίο βλέπουμε τον θαρραλέο πίθηκο να επιστρέφει πιο ανανεωμένο από ποτέ. Το Toki Remake θα κυκλοφορήσει στις 27 Νοεμβρίου στο Ηνωμένο Βασίλειο σε retail μορφή και λίγες ημέρες αργότερα και συγκεκριμένα στις 4 Δεκεμβρίου θα διατεθεί και ψηφιακά μέσω του Nintendo eShop.

Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018

Red Dead Redemption 2 Review

Τo 2010 η Rockstar κυκλοφόρησε ένα παιχνίδι-σταθμό για τα open-world actioners. Το Red Dead Redemption συνδύαζε για πρώτη φορά την ατμόσφαιρα της Άγριας Δύσης με το ελεύθερο gameplay της σειράς Grand Theft Auto, σε αντίθεση με άλλους καουμπόικους τίτλους που επικεντρώνονταν στη στρατηγική (Desperados) ή το shooting πρώτου προσώπου (Call of Juarez). Αρκετά χρόνια και μία γενιά κονσολών αργότερα, κυκλοφορεί το Red Dead Redemption 2, όχι sequel αλλά prequel, με στόχο να προσφέρει όχι μόνο ένα ακόμα παιχνίδι με καουμπόηδες και Ινδιάνους, αλλά μια ρεαλιστική εμπειρία των παρανόμων της Αμερικής του 19ου αιώνα. 
Πέρα από την οπτική πανδαισία και τις δεκάδες ώρες παιχνιδιού που εγγυάται, το Red Dead Redemption 2 έμμεσα θέτει ένα σημαντικό ερώτημα: τα παιχνίδια οφείλουν να είναι όσο το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματικότητα ή ένα μέσο για να “ξεφεύγουμε” από αυτήν; Λαμβάνοντας χώρα 12 χρόνια πριν το πρώτο RDR, το 1899, το Red Dead Redemption 2 ξεκινάει με τη συμμορία Van der Linde να βρίσκεται υπό κατάρρευση μετά από μια αποτυχημένη ληστεία. Όταν τα εναπομείναντα μέλη της καταφέρνουν να ξεφύγουν από το κυνηγητό και τη ξαφνική χιονοθύελλα, κατασκηνώνουν προσωρινά στο πλησιέστερο και ασφαλέστερο σημείο του αμερικάνικου νότου που μπορούν να βρουν. Ο νέος πρωταγωνιστής, Arthur Morgan, είναι το δεξί χέρι του αρχηγού Dutch Van der Linde, αν όχι κάτι παραπάνω από γιος, όπως ισχυρίζεται ο ίδιος ο Dutch. 
Ως Arthur καλείστε να μαζέψετε τα κομμάτια της συμμορίας, να βοηθήσετε με αναβαθμίσεις και προμήθειες, να υποστηρίξετε όσα μέλη έχουν ανάγκη αλλά και να σταθείτε στο πλευρό του Dutch ότι κι αν συμβεί. Από τη στιγμή που κατασκηνώνετε και μετά, η συνέχεια του παιχνιδιού εξαρτάται από εσάς. Είτε αναλαμβάνετε κεντρικές αποστολές, ακολουθώντας τα μέλη της συμμορίας, είτε εξερευνάτε μόνοι σας τον κόσμο του παιχνιδιού. Το σενάριο είναι εξαιρετικό, με σταδιακή εξέλιξη όχι μόνο του ήρωα αλλά και όσων σχετίζονται με αυτόν. Μέσα από αποστολές και όσο οι συνθήκες αλλάζουν, οι επιρροές του περιβάλλοντος στην ψυχολογία είναι προφανείς. Ταξιδεύοντας και ανακαλύπτοντας νέα μέρη, γνωρίζετε δεκάδες άτομα με τα δικά τους προβλήματα, ανησυχίες και προσωπικότητες, με κανέναν να μη μοιάζει με τον άλλο. Η πορεία του Arthur θα μπορούσε εύκολα να είναι μια ταινία γουέστερν που θα θυμόμασταν για καιρό. Ωστόσο, η σχέση του Arthur με τα μέλη της συμμορίας δεν είναι ξεκάθαρη. Σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι, όπου μαθαίνατε σταδιακά όσους βρίσκονταν γύρω σας, χτίζοντας νέες σχέσεις από την αρχή με αργό ρυθμό, ο Arthur είναι ήδη εξοικειωμένος με όλους ενώ εσείς ως παίκτης τους βλέπετε για πρώτη φορά. Φυσικά, αν έχετε παίξει το πρώτο RDR αναγνωρίζετε αρκετά σημαντικά πρόσωπα, όπως τον πρωταγωνιστή του, John Marston, τον Dutch και την Abigail. Σύμφωνα με το φαινόμενο της εποχής, δύο δεκαετίες προτού αποκτήσουν δικαίωμα ψήφου, οι γυναίκες απεικονίζονται κυρίως ως διασκέδαση, μητέρες ή πλάσματα που δημιουργούν προβλήματα. 
Οι Σουφραζέτες, το κίνημα υπέρ του δικαιώματος ψήφου των γυναικών, είναι μια θετική προσθήκη, όμως δεν παρουσιάζεται με ιδιαίτερα ενδιαφέροντα ή σημαντικό τρόπο για να κάνει τη διαφορά. Ακόμη και μια ιστορία αγάπης του παιχνιδιού αφορά μια γυναίκα που έχει συμπεριφερθεί άκαρδα στον Arthur στο παρελθόν. Αναμενόμενο για την εποχή που καταπιάνεται το παιχνίδι να προσεγγίζει τις γυναίκες με αυτόν τον τρόπο, όμως το πρώτο RDR μεταχειριζόταν πιο αποτελεσματικά το συγκεκριμένο θέμα, εισάγοντας χαρακτήρες όπως η Bonnie MacFarlane. Υπάρχουν άτομα που της μοιάζουν, αλλά δεν εξερευνώνται αρκετά ή είναι υπερβολικά δευτερεύοντα στο σενάριο για να είναι αξιομνημόνευτα. Ακολουθώντας τα χνάρια του GTA 5, ο χειρισμός του Red Dead Redemption 2 είναι τρίτου/πρώτου προσώπου. 
Αν και μοιάζει σε πολλά σημεία με του πρώτου RDR, είναι πολύ πιο απαιτητικός και ρεαλιστικός, με πολλούς διαθέσιμους συνδυασμούς και κουμπιά να αλλάζουν συμπεριφορά ανάλογα με το αν χρησιμοποιείτε ή όχι το άλογό σας. Η προοπτική πρώτου προσώπου προσφέρει μια εναλλακτική εμπειρία του κόσμου, φέρνοντας τα πάντα πιο κοντά, ειδικά σε σημεία όπου το παιχνίδι σας μεταφέρει αυτόματα σε αυτή την προοπτική. Πραγματικά αξίζει να δοκιμάσετε και τις δύο προοπτικές.

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

Dragon Quest 11 Review

Η σειρά Dragon Quest ξεκίνησε με την αναγέννηση των video games στα μέσα της δεκαετίας του '80 και έχει φτάσει μέχρι τις μέρες μας. Μιλάμε για μια ιστορική σειρά που έχει 11 βασικά μέρη, άπειρα spinoffs και οι κυκλοφορίες της στην Ιαπωνία θεωρούνται... εθνική αργία. Μιλάμε για το JRPG που γέννησε όλα τα JRPG. Γιατί κάνω αυτήν την εισαγωγή; Γιατί, όπως όλα τα Dragon Quest, έτσι και το Dragon Quest 11: Echoes of an Elusive Age είναι μεγάλη υπόθεση. Ξεκινάτε την περιπέτεια με τον ήρωά σας, που του δίνετε όνομα εσείς και ο οποίος είναι στην ουσία ένας σιωπηλός πρωταγωνιστής με πλούσιο καρέ μαλλί, να βρίσκεται στην τελετή της ενηλικίωσής του, παρέα με την παιδική του φίλη Gemma. Κατά την εισαγωγή βλέπετε ότι ο χαρακτήρας είναι γόνος της βασιλικής οικογένειας του βασιλείου του Dunrasil. 
Το βασίλειο δέχεται επίθεση από ορδές τεράτων και ο ήρωας, ακόμα ως βρέφος, βρίσκεται να πλέει σε ένα ποτάμι μέσα στο καλάθι του. Εκεί τον βρίσκει ένας ηλικιωμένος χωρικός και η κόρη του τον υιοθετεί και τον μεγαλώνει ως γιο της. Όμως την στιγμή που γνωρίζετε τον ήρωά σας, ανακαλύπτετε ότι διαθέτει κάτι ξεχωριστό. Κατά την διάρκεια μιας τελετής στην κορυφή του βουνού Tor, δέχεστε επίθεση από ένα τεράστιο ιπτάμενο τέρας. Στην κρισιμότερη στιγμή, το εκ γενετής σημάδι που έχει στο χέρι του ο ήρωας πυρώνει και μια μεγάλη αστραπή χτυπάει το τέρας. Με το πέρας της τελετής, η αλήθεια αποκαλύπτεται στον χαρακτήρα. Είστε η μετενσάρκωση ενός μυθικού ήρωα, που στον κόσμο ονομάζεται Luminary. Πρέπει να ταξιδέψετε στο κοντινότερο βασίλειο για να παρουσιαστείτε και να ξεκινήσει το ταξίδι που ίσως εκπληρώσει το ηρωικό σας πεπρωμένο, ίσως και όχι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποιοι σας θεωρούν σωτήρα του κόσμου, ενώ κάποιοι άλλοι σας θέλουν νεκρό με συνοπτικές διαδικασίες. 
 Η ιστορία του Dragon Quest 11 έχει αρκετό ενδιαφέρον, ειδικά στο δεύτερο μισό της όπου υπάρχουν μερικές αρκετά βαριές καταστάσεις που οι χαρακτήρες πρέπει να αντιμετωπίσουν. Και συναντάτε αρκετούς χαρακτήρες στο ταξίδι σας, τόσο συντρόφους όσο και διάφορους ΑΙ χαρακτήρες που βρίσκονται διάσπαρτοι στον κόσμο της Erdrea. Σε σχέση με άλλα ιαπωνικά RPG, το Dragon Quest 11 επικεντρώνεται περισσότερο στο να κάνει τον κόσμο του πιο πιστευτό, ενσωματώνοντας διάφορες ιστορίες των ανθρώπων που κατοικούν σε αυτόν, τόσο στα sidequests όσο και στις διάφορες συζητήσεις. Ταυτόχρονα, οι χαρακτήρες που συναντάτε και προσθέτετε στο party σας έχουν ο καθένας την δική του ιστορία και προσωπικότητα. Μερικοί ίσως είναι λίγο πιο ξεχωριστοί από τους άλλους, αλλά όλοι συνεισφέρουν σε μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Βέβαια, τα πράγματα εμβαθύνονται περισσότερο όταν μιλάτε στους χαρακτήρες, είτε κατά την διάρκεια του gameplay, είτε όταν βρίσκεστε στα camps. Ειδάλλως έχετε μια καλή σκιαγράφησή τους, αλλά όχι πλήρη. Ο κόσμος του Dragon Quest 11 σας απορροφάει με λεπτομέρειες που του προσδίδουν ζωντάνια. Μαζί με αυτό πάει και ο τρόπος που το παιχνίδι “χτίζει” τον τρόπο που παίζετε. Πρόκειται για ένα κλασικό turn-based RPG με μηχανισμούς και κλισέ που αν έχετε παίξει έστω και ένα παιχνίδι του είδους, σας είναι κάτι παραπάνω από οικεία. Υπάρχουν κάποια καινούρια πράγματα όπως η δυνατότητα να μετακινήσετε τον χαρακτήρα σας μέσα στο πεδίο της μάχης, αλλά δεν υπάρχει καμιά διαφορά στις επιθέσεις σας όπου κι αν βρίσκεστε. 
 Το gameplay είναι περισσότερο μίξη παλιών καλών στοιχείων με ωραία παρουσίαση και λειτουργικότητα, παρά προσπάθεια εισαγωγής νέα πραγμάτων με αμφίβολα αποτελέσματα. Οι χαρακτήρες παίρνουν σειρά ανάλογα με το agility τους, τα level τους μαθαίνουν νέα μαγικά και επιθέσεις και διαχειρίζεστε ρουχισμό, οπλισμό και αντικείμενα. Υπάρχει forging για να δημιουργήσετε αντικείμενα από διάφορα υλικά που αφήνουν πίσω οι εχθροί και πόρτες και περιοχές που παραμένουν κλειστές μέχρι να έχετε κάποιο ειδικό skill ή χαρακτήρα στο party. Μπορείτε να θέσετε και τον τρόπο που συμπεριφέρονται οι χαρακτήρες σας και να αφήσετε το παιχνίδι να σας βοηθήσει στην μάχη. Υπάρχουν και μερικά “pep up” abilities που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και αυτά αλλάζουν ανάλογα με το ποιοι χαρακτήρες είναι στο party σας και θυμίζουν πολύ τα limit breaks των παλιών Final Fantasy, αλλά με μια δόση συναδελφικότητας.

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2018

Civilization 6: Η ανθρώπινη ιστορία συνεχίζεται

To δεύτερο expansion του Civilization 6 είναι γεγονός. Όπως ανακοίνωσε η δημιουργός Firaxis, πρόκειται για το Gathering Storm, το οποίο περιλαμβάνει νέες εξελιγμένες τεχνολογίες, engineering projects, World Congress και ένα ζωντανό οικοσύστημα με φυσικά φαινόμενα που μπορούν να βοηθήσουν ή να δυσκολέψουν τον παίκτη. Υπάρχουν επίσης οκτώ νέοι πολιτισμοί και εννιά νέοι ηγέτες, επτά νέα θαύματα και νέες μονάδες, περιοχές, κτίρια, βελτιώσεις κτλ. Το Gathering Storm expansion του Civilization 6 βγαίνει 14 Φεβρουαρίου. Δείτε CGI trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει! Έχετε / σκέφτεστε να τσιμπήσετε το Civilization 6;

Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2018

V-Rally 4: Εκκίνηση Δεκέμβριο στο Switch

To V-Rally 4 είναι έτοιμο για κυκλοφορία στο Switch. Όπως ανακοίνωσε η εκδότρια Bigben, το V-Rally 4 βγαίνει 13 Δεκεμβρίου στο Switch. To V-Rally 4 περιλαμβάνει πάνω από 50 παραμετροποιήσιμα και αναβαθμίσιμα οχήματα rally και extreme motorsport, όπως Porsche 911 Safari, Ford Mustang και Ford Fiesta RS RX, καθώς και 22 τοποθεσίες με χώμα, άσφαλτο, χιόνι, άμμο κτλ. Υπάρχουν πέντε είδη αγώνων (rally, extreme-khana, v-rally cross, buggy, hillclimb), career mode και online multiplayer. Κάτοχοι Switch, σας ενδιαφέρει;

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018

Dragon Quest 11 Review για όλους

Η σειρά Dragon Quest ξεκίνησε με την αναγέννηση των video games στα μέσα της δεκαετίας του '80 και έχει φτάσει μέχρι τις μέρες μας. Μιλάμε για μια ιστορική σειρά που έχει 11 βασικά μέρη, άπειρα spinoffs και οι κυκλοφορίες της στην Ιαπωνία θεωρούνται... εθνική αργία. Μιλάμε για το JRPG που γέννησε όλα τα JRPG. Γιατί κάνω αυτήν την εισαγωγή; Γιατί, όπως όλα τα Dragon Quest, έτσι και το Dragon Quest 11: Echoes of an Elusive Age είναι μεγάλη υπόθεση.
Ξεκινάτε την περιπέτεια με τον ήρωά σας, που του δίνετε όνομα εσείς και ο οποίος είναι στην ουσία ένας σιωπηλός πρωταγωνιστής με πλούσιο καρέ μαλλί, να βρίσκεται στην τελετή της ενηλικίωσής του, παρέα με την παιδική του φίλη Gemma. Κατά την εισαγωγή βλέπετε ότι ο χαρακτήρας είναι γόνος της βασιλικής οικογένειας του βασιλείου του Dunrasil. Το βασίλειο δέχεται επίθεση από ορδές τεράτων και ο ήρωας, ακόμα ως βρέφος, βρίσκεται να πλέει σε ένα ποτάμι μέσα στο καλάθι του. Εκεί τον βρίσκει ένας ηλικιωμένος χωρικός και η κόρη του τον υιοθετεί και τον μεγαλώνει ως γιο της. Όμως την στιγμή που γνωρίζετε τον ήρωά σας, ανακαλύπτετε ότι διαθέτει κάτι ξεχωριστό. Κατά την διάρκεια μιας τελετής στην κορυφή του βουνού Tor, δέχεστε επίθεση από ένα τεράστιο ιπτάμενο τέρας. Στην κρισιμότερη στιγμή, το εκ γενετής σημάδι που έχει στο χέρι του ο ήρωας πυρώνει και μια μεγάλη αστραπή χτυπάει το τέρας. Με το πέρας της τελετής, η αλήθεια αποκαλύπτεται στον χαρακτήρα. Είστε η μετενσάρκωση ενός μυθικού ήρωα, που στον κόσμο ονομάζεται Luminary. Πρέπει να ταξιδέψετε στο κοντινότερο βασίλειο για να παρουσιαστείτε και να ξεκινήσει το ταξίδι που ίσως εκπληρώσει το ηρωικό σας πεπρωμένο, ίσως και όχι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποιοι σας θεωρούν σωτήρα του κόσμου, ενώ κάποιοι άλλοι σας θέλουν νεκρό με συνοπτικές διαδικασίες.
Η ιστορία του Dragon Quest 11 έχει αρκετό ενδιαφέρον, ειδικά στο δεύτερο μισό της όπου υπάρχουν μερικές αρκετά βαριές καταστάσεις που οι χαρακτήρες πρέπει να αντιμετωπίσουν. Και συναντάτε αρκετούς χαρακτήρες στο ταξίδι σας, τόσο συντρόφους όσο και διάφορους ΑΙ χαρακτήρες που βρίσκονται διάσπαρτοι στον κόσμο της Erdrea. Σε σχέση με άλλα ιαπωνικά RPG, το Dragon Quest 11 επικεντρώνεται περισσότερο στο να κάνει τον κόσμο του πιο πιστευτό, ενσωματώνοντας διάφορες ιστορίες των ανθρώπων που κατοικούν σε αυτόν, τόσο στα sidequests όσο και στις διάφορες συζητήσεις. Ταυτόχρονα, οι χαρακτήρες που συναντάτε και προσθέτετε στο party σας έχουν ο καθένας την δική του ιστορία και προσωπικότητα. Μερικοί ίσως είναι λίγο πιο ξεχωριστοί από τους άλλους, αλλά όλοι συνεισφέρουν σε μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Βέβαια, τα πράγματα εμβαθύνονται περισσότερο όταν μιλάτε στους χαρακτήρες, είτε κατά την διάρκεια του gameplay, είτε όταν βρίσκεστε στα camps. Ειδάλλως έχετε μια καλή σκιαγράφησή τους, αλλά όχι πλήρη.
Dragon Quest χωρίς δράκους είναι σουφλέ σοκολάτας χωρίς σοκολάτα.
Ο κόσμος του Dragon Quest 11 σας απορροφάει με λεπτομέρειες που του προσδίδουν ζωντάνια. Μαζί με αυτό πάει και ο τρόπος που το παιχνίδι “χτίζει” τον τρόπο που παίζετε. Πρόκειται για ένα κλασικό turn-based RPG με μηχανισμούς και κλισέ που αν έχετε παίξει έστω και ένα παιχνίδι του είδους, σας είναι κάτι παραπάνω από οικεία. Υπάρχουν κάποια καινούρια πράγματα όπως η δυνατότητα να μετακινήσετε τον χαρακτήρα σας μέσα στο πεδίο της μάχης, αλλά δεν υπάρχει καμιά διαφορά στις επιθέσεις σας όπου κι αν βρίσκεστε.

Το gameplay είναι περισσότερο μίξη παλιών καλών στοιχείων με ωραία παρουσίαση και λειτουργικότητα, παρά προσπάθεια εισαγωγής νέα πραγμάτων με αμφίβολα αποτελέσματα. Οι χαρακτήρες παίρνουν σειρά ανάλογα με το agility τους, τα level τους μαθαίνουν νέα μαγικά και επιθέσεις και διαχειρίζεστε ρουχισμό, οπλισμό και αντικείμενα. Υπάρχει forging για να δημιουργήσετε αντικείμενα από διάφορα υλικά που αφήνουν πίσω οι εχθροί και πόρτες και περιοχές που παραμένουν κλειστές μέχρι να έχετε κάποιο ειδικό skill ή χαρακτήρα στο party. Μπορείτε να θέσετε και τον τρόπο που συμπεριφέρονται οι χαρακτήρες σας και να αφήσετε το παιχνίδι να σας βοηθήσει στην μάχη. Υπάρχουν και μερικά “pep up” abilities που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και αυτά αλλάζουν ανάλογα με το ποιοι χαρακτήρες είναι στο party σας και θυμίζουν πολύ τα limit breaks των παλιών Final Fantasy, αλλά με μια δόση συναδελφικότητας.

Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2018

Anthem: Εξατομικεύοντας τα Javelin

Ας πάρουμε άλλη μια χορταστική γεύση από το πολυαναμενόμενο Anthem. Η Bioware πρόσφατα έκανε άλλο ένα live stream του Anthem, όπου παρουσίασε την εξατομίκευση της εμφάνισης των Javelin, τα οποία ως γνωστόν είναι οι εξωσκετελικές στολές που χρησιμοποιούν οι παίκτες στο παιχνίδι. Το Anthem βγαίνει Φεβρουάριο. Δείτε το 40λεπτο βίντεο και πείτε μας εντυπώσεις!

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

Pokemon Let’s Go: Η περιπέτεια στο Kanto ξεκινάει

H σειρά Pokemon καταφτάνει στο Switch με τα Pokemon: Let’s Go. Ως γνωστόν, τα Pokemon: Let’s Go είναι εμπνευσμένα από το Pokemon Yellow του Game Boy και ιδανικά για παίκτες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον κόσμο των Pokemon. Φυσικά συνδέονται με το Pokemon Go, ενώ έχουν και το δικό τους προαιρετικό χειριστήριο, το Poke Ball Plus (διαθέσιμο ξεχωριστά και συμβατό και με το Pokemon Go). Η δράση διαδραματίζεται στην περιοχή Kanto, όπου πιάνετε και εκπαιδεύετε Pokemon και αντιμετωπίζετε Pokemon Trainers, Gym Leaders και την μοχθηρή Team Rocket. Τα Pokémon: Let’s Go Pikachu! and Pokémon: Let’s Go Eevee! κυκλοφορούν για Switch. Τσιμπάτε;

Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

Sunset Overdrive: Η τρελή περιπέτεια αρχίζει στο PC

H γνωστή εδώ και καιρό έλευση του Sunset Overdrive στο PC είναι (σχεδόν) επίσημα γεγονός. Tο Sunset Overdrive για PC εμφανίστηκε στο Amazon, με ημερομηνία κυκλοφορίας 16 Νοεμβρίου και τιμή 20 δολάρια. Το παιχνίδι περιλαμβάνει και DLC (Mystery of the Mooil Rig, Dawn of the Rise of the Fallen Machines, Weapons Pack). PC gamers, σας ενδιαφέρει;
UPDATE: H Insomniac (επιτέλους) ανακοίνωσε επίσημα το Sunset Overdrive για Windows 10, το οποίο κυκλοφορεί 16 Νοεμβρίου. Δείτε νέο trailer παρακάτω και πείτε μας αν τσιμπάτε!

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018

Μεγάλη επιστροφή Command and Conquer 1 και Red Alert

Η αναβίωση της σειράς Command and Conquer είναι γεγονός. Όπως ανακοίνωσε η EA, ετοιμάζει remaster του πρώτου Command and Conquer και του Command and Conquer: Red Alert, καθώς και των expansion τους. Τα δύο remaster θα βγουν μαζί ως συλλογή για PC. Αξίζει να σημειωθεί επίσης πως την ανάπτυξή τους αναλαμβάνει η Petroglyph Games, που έχει στο δυναμικό της πολλούς developers των αρχικών παιχνιδιών. Εσείς θέλετε remaster των Command and Conquer 1 και Red Alert; Έχετε παίξει τα αρχικά παιχνίδια;

Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

Draugen: Μυστήριο από τους δημιουργούς του Dreamfall Chapters

Ας γνωρίσουμε ένα νέο, εντυπωσιακό adventure. Μιλάμε για το Draugen, ψυχολογικό μυστήριο πρώτου προσώπου από τη Red Thread Games (Dreamfall Chapters). Το Draugen διαδραματίζεται στη Νορβηγία το 1923, με τον πρωταγωνιστή Edward Charles Harden να ψάχνει την αγνοούμενη αδερφή του. Σε αυτό το ταξίδι, ο Edward έχει την βοήθειά της προστατευόμενής του, Lissie, που είναι μια κοινωνική, ανεξάρτητη και αινιγματική κοπέλα. Το Draugen αναμένεται 2019 σε PS4, Xbox One και PC. Δείτε επίσημα χαρακτηριστικά και teaser και πείτε αν σας ενδιαφέρει!

Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018

Jump Force: Goku SSGSS και Vegeta SSGSS εναντίον Golden Frieza

Ας ρίξουμε άλλη μια ματιά στο πολυαναμενόμενο Jump Force. Η Namco δημοσίευσε ένα νέο trailer του Jump Force που παρουσιάζει τις υπέρτατες μεταμορφώσεις των Goku, Vegeta και Frieza. Το Jump Force κυκλοφορεί Φεβρουάριο για PS4, Xbox One και PC. Δείτε το βίντεο και πείτε μας εντυπώσεις!

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018

Crackdown 3: Το θεότρελο multiplayer

To φιλόδοξο multiplayer του Crackdown 3 επιτέλους αποκαλύπτεται. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, το multiplayer του Crackdown 3 ονομάζεται Wrecking Zone, με βασική ατραξιόν την απόλυτη καταστροφή. Σε αυτό, δύο ομάδες των πέντε παικτών-πρακτόρων, πολεμάνε μεταξύ τους σε πίστες με πλήρως καταστρέψιμο περιβάλλον, με αποτέλεσμα έναν τρελό σαματά που σπάνια βλέπουμε σε online καταστάσεις. Δείτε το multiplayer του Crackdown 3 παρακάτω και πείτε μας εντυπώσεις!

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

Call of Duty: Black Ops 4 Review

Φθινόπωρο έχουμε αισίως και το νέο Call of Duty, το Black Ops 4, είναι εδώ. Αυτή τη φορά όμως, η δημιουργός Treyarch προβαίνει σε μια κίνηση αν μη τι άλλο αμφιλεγόμενη. Μολονότι το campaign πάντα ήταν αναπόσπαστο κομμάτι των παιχνιδιών Call of Duty, το Black Ops 4 δεν έχει campaign, αλλά μόνο διάφορους τύπους multiplayer. Πέραν των πατροπαράδοτων versus multiplayer και zombies, η νέα μεγάλη προσθήκη είναι το battle royale mode, Blackout.
Καταρχήν, πρέπει να αναφέρω ότι υπάρχουν κάποια single-player στοιχεία στο Black Ops 4. Στο specialists headquarters, μπορείτε να παίξετε αποστολές με τον κάθε specialist οι οποίες ξεκλειδώνουν flashbacks και cutscenes του κάθε χαρακτήρα. Αυτές οι αποστολές σας εισάγουν στον κόσμο του παιχνιδιού, καθώς λειτουργούν με μια λογική tutorial, παρουσιάζοντας τις ικανότητες και τα γκάτζετ του κάθε specialist αλλά και τα multiplayer modes. Η αλήθεια είναι πάντως ότι το specialist headquarters είναι αδιάφορη προσθήκη και σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει την απουσία campaign.
Περνώντας στο παραδοσιακό multiplayer, το Black Ops 4 μοιάζει με ένα Black Ops 3, δίχως εξωσκελετούς, thrust jumps, wall-runs κτλ. Η κινησιολογία των χαρακτήρων περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα: τρέξιμο, σκύψιμο και ένα “καγκουρίστικο” slide. Τα jumpshots, dropshots, trickshots, quickscopes συνεχίζουν να εφαρμόζονται με την ίδια συχνότητα. Γενικότερα, ο γρήγορος ρυθμός των CoD είναι έκδηλος σε κάθε έκφανση του παιχνιδιού. Πρωταγωνιστικό ρόλο αναλαμβάνουν και πάλι οι specialists. Στην... παλιοσειρά (Ruin, Battery, Seraph, Firebreak, Nomad, Prophet) προστίθενται οι Recon, Torque, Crash και Ajax. Αξιοσημείωτη είναι η επιλογή των specialists σε κάθε ομάδα. Ο κάθε παίκτης καλείται να διαλέξει διαφορετικό specialist από τους άλλους παίκτες μέσα στην ομάδα του. Το παιχνίδι με αυτόν τον τρόπο αναγκάζει τους παίκτες να πειραματιστούν και να ανακαλύψουν τις ξεχωριστές δυνατότητες του κάθε specialist και αποφεύγει το να έχει κάθε ομάδα ίδιους χαρακτήρες.
Τα σκυλιά του πολέμου.
Τα δημοφιλή modes όπως τα Team Deathmatch, Hardpoint, Search and Destroy, Domination, Kill Confirmed αλλά και οι hardcore εκδοχές τους, επιστρέφουν κανονικά. Νέες προσθήκες αποτελούν τα Heists και Control. Το Control, θυμίζοντας αρκετά Overwatch, τοποθετεί τις δύο ομάδες στη θέση του επιτιθέμενου και αμυνόμενου αντίστοιχα, με νικήτρια να αναδεικνύεται η ομάδα που φέρνει εις πέρας το εκάστοτε objective. Το Heist παραπέμπει ολοφάνερα σε Counter Strike, με δύο ομάδες των 10 παικτών να μάχονται για την μεταφορά μιας βαλίτσας με χρήματα στο εκάστοτε σημείο παράδοσης. Η μια ομάδα καλείται να αμυνθεί, αποτρέποντας την μεταφορά των χρημάτων, ενώ η άλλη να επιτεθεί, μεταφέροντας με ασφάλεια τα χρήματα στο extraction point. Οι παίκτες ξεκινάνε με ένα πιστόλι και ανά γύρο λαμβάνουν περισσότερα χρήματα τα οποία επενδύουν στην ανάπτυξη του loadout τους (όπλα, killstreaks, perks κτλ).
Η ποικιλία των χαρτών αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα δυνατά χαρτιά του Black Ops 4. Το παιχνίδι, αποφεύγοντας το λάθος του WW2 που είχε μόνο εννιά χάρτες, περιλαμβάνει 14 χάρτες. Όλοι τους είναι οπτικά εντυπωσιακοί, από το εξωτικό νησί Contraband, την αραβική αγορά Morocco και την κατεστραμμένη ασιατική πόλη Gridlock, μέχρι την έπαυλη Hacienda και το ορεινό παρατηρητήριο Frequency. Ευχάριστη έκπληξη είναι και η επαναφορά μερικών κλασικών χαρτών από το ένδοξο παρελθόν της σειράς Black Ops (Slums, Jungle, Firing Range, Summit).
Κάπου εδώ όμως, πρέπει να τονίσω το μεγαλύτερο ίσως πρόβλημα που μαστίζει το multiplayer του Black Ops 4, τον σχεδιασμό των χαρτών. Η γνώριμη αρχιτεκτονική των τριων λωρίδων με τα άπειρα μικρά shortcuts που ισχυροποιούν το flanking, κάνει εκ νέου την εμφάνισή τους. Το ζήτημα έγκειται στην μικρή έκταση των χαρτών που ωθεί τα πράγματα σε σκληροπυρηνικό cage matching. Απίστευτη βαβούρα επικρατεί επί της οθόνης, προκαλώντας κυριολεκτικά πονοκέφαλο. Εκεί που κινείστε προς μια κατεύθυνση, κάνοντας δυο-τρία συνεχόμενα kills, ξαφνικά όλη η αντίπαλη ομάδα μπορεί με άνεση να spawn-άρει στην πλάτη σας. Αν είστε rusher πεθαίνετε άπειρες φορές έτσι, ενώ αν είστε “καμπέρι” χάνεστε κάπου στο ενδιάμεσο, μη μπορώντας να “ελέγξετε” τον τρελό ρυθμό του spawning. Όλα τα παραπάνω δεν βοηθούν να πιάσετε ρυθμό. Ο τρόπος που είναι δομημένοι οι χάρτες, αυτοαναιρεί κατά μια έννοια, το συνολικό μοτίβο με τους specialists, καθώς δεν επιτρέπει να εφαρμόσετε διαφορετικές πρακτικές, αξιοποιώντας έτσι εναλλακτικά στιλ παιχνιδιού. Μέγα φάουλ!
Η φορητή ασπίδα του Ajax εν δράσει.
Σχετικά με το customization, το παιχνίδι δεν προβαίνει σε ρίσκα, με το γνώριμο pick-10 system να επιστρέφει. Μέσα από έναν εκτενή κατάλογο όπλων, attachments, perks, scorestreaks, wildcards, equipment και gear, μπορείτε να προβείτε σε 10 παραμετροποιήσεις. Η φαρέτρα σας περιλαμβάνει σεβαστή γκάμα επιλογών: assault riffles, submachine guns, LMGs, shotguns, sniper rifles κτλ. Αυτό που διαπίστωσα παίζοντας είναι ότι το παιχνίδι απευθύνεται κυρίως σε χρήστες assault rifles και submachine guns. Όσες φορές αποπειράθηκα να χρησιμοποιήσω sniper, καραμπίνες, μονόβολα ή τρίβολα όπλα, έφαγα απίστευτο ξύλο και αυτό διότι οι μικρές αποστάσεις εντός των χαρτών δεν βοηθούν στην χρησιμότητα των συγκεκριμένων όπλων. Αντιθέτως και απολύτως φυσιολογικά, τα συγκεκριμένα όπλα ευθείας βολής είναι άκρως απαραίτητα στο Blackout. Από εκεί και πέρα, να σημειωθεί ότι πλέον έχουν προστεθεί και microtranscactions, δηλαδή points που αγοράζονται με πραγματικό χρήμα.
Σημαντικές παράμετροι του gameplay είναι η εισαγωγή του stim shot (L1), η μπάρα ενέργειας, τα gadgets (R2) και τα super abilities (L2+R2) του κάθε specialist. Το stim shot είναι μια ένεση που χρησιμοποείτε για να επουλώσετε τα τραύματά σας. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η αυτόματη ανανέωση της ζωής σας δεν υφίσταται πλέον, δίνοντας έτσι μια tactical πινελιά στις προσεγγίσεις σας. Με το R2, κάνετε χρήση του εξειδικευμένου οπλοστάσιου των specialists. Το grapple gun του Ruin για κάθετη μετακίνηση, οι εφαπτόμενες σε επιφάνειες νάρκες του Νomad, η φονική cluster grenade της Battery, τα συρματοπλέγματα του Torque, η ραδιενέργεια (Reactor Core) που εκπέμπει ο Firebreak, το ηλεκτροφόρο drone του Prophet, τα πυρομαχικά που χορηγεί ο Crash στην ομάδα του, το tactical flashbang του Ajax, η συντόμευση στο respawn (tac deploy) που παρέχει η Seraph και το sensor dart του Recon, συνθέτουν τον “γκατζετοειδή” σκελετό του multiplayer.
Στον τομέα των ειδικών ικανοτήτων, το gravity slam του Ruin, το κυνηγόσκυλο του Nomad, η εντοιχισμένη κάλυψη (barricade) του Torque, το one-shot-one-kill ρεβόλβερ της Seraph, η κινητή βαλλιστική ασπίδα του Ajax, το squad healing του Crash, το pulse riffle του Prophet, το ρουκετοβόλο της Battery, το φλογοβόλο του Firebreak και η διαπεραστική ενόραση (vision pulse) του Recon σας γλιτώνουν από δυσχερείς καταστάσεις. Ο πλουραλισμός των γκάτζετ και ικανοτήτων παράγει αμέτρητα στιλ παιχνιδιού, διανθίζοντας τον κορμό του gameplay, ενισχύοντας την διαφορετικότητα και καθορίζοντας την έκβαση των μαχών. Να σημειωθεί επίσης πως τόσο η χρήση του stim shοt, όσο και η χρήση των gadgets και abilities, έχουν καθεστώς αδράνειας (cooldown), περιορίζοντας έτσι το “σπαμάρισμά” τους.
Μπλεγμένοι σε ένα επικείμενο ναυάγιο, με έναν σκασμό από ζόμπι στο κατώφλι σας.
Το πιστολίδι είναι πολύ βελτιωμένο σε σχέση με προγενέστερους τίτλους CoD. Φυσικά, το γνώρισμο arcade και run-and-gun ύφος της σειράς συνεχίζει να υφίσταται. Εύκολα αντιλαμβάνεστε κάποια χαρακτηριστικά γνωρίσματα, όπως για παράδειγμα τον όγκο και τη στιβαρότητα των όπλων κατά την στόχευση. Μιλώντας για όπλα, εξαιρετικός είναι και ο σχεδιασμός τους, με μπόλικες λεπτομέρειες να στολίζουν τις επιφάνειές τους. Αυτό που έρχεται σε πλήρη αντιδιαστολή με τον συνολικό τομέα του shooting είναι η ενσωμάτωση της μπάρας ενέργειας. Γρήγορα και μάλλον άκομψα, διαπιστώνετε από τις πρώτες κιόλας ώρες ότι οι μάχες απαιτούν μεγάλο αριθμό σφαιρών. Προηγουμένως, πέντε-έξι σφαίρες αρκούσαν για να δώσουν ένα ξεκούραστο kill. Στο Black Ops 4 τα hit marks πάνε και έρχονται. Αν ο αντίπαλος δε, εφοδιαστεί και με κανά αλεξίσφαιρο γιλέκο, τότε γίνεστε μάρτυρας της σκληρής πραγματικότητας του παιχνιδιού. Προσωπικά, στο παιχνίδι χάνω μάχες που παλιότερα δεν έχανα σε καμία των περιπτώσεων. Για αυτό λοιπόν... λέμε όχι στα health bars.

Σειρά έχουν οι “νεκροζώντανοι” του παιχνιδιού. Το zombies mode λοιπόν, χωρίζεται σε δυο θεματικές ενότητες, το Chaos και το Aether. Το Chaos αποτελείται από δυο διαφορετικά timelines, τα Voyage of Despair και IX. Στο Voyage of Despair, μεταφέρεστε με την τετραμελή ομάδα σας στον Τιτανικό, όπου η κλοπή ενός μυστηριώδους artifact μετατρέπει τους πάντες σε ζόμπι. Εσείς και η ομάδα σας, κινείστε εντός του ιστορικού πλοίου, αντιμετωπίζοντας στρατιές απέθαντων, στην προσπάθειά σας να επιβιώσετε. Στο IX, ταξιδεύετε πίσω στο χρόνο, πιο συγκεκριμένα σε μια ρωμαϊκή αρένα, όπου κοπανιέστε με μονομάχους-ζόμπι! Αντιθέτως, στο Aether, ο χάρτης Blood of the Dead συνιστά μια παραλλαγή (remake) του Mod of the Dead, θεματικό μέρος του Uprising DLC του Black Ops 2. Για την ιστορία και μόνο, στις φυλακές του Alcatraz, οι χαρακτήρες καλούνται να επιβιώσουν από ορδές ζόμπι, λύνοντας παράλληλα γρίφους, χτίζοντας αμυντικές γραμμές, προσθαφαιρώντας όπλα, perks κτλ. Επί του συνόλου, το zombies mode παρουσιάζει βάθος και πληθώρα μηχανισμών. Με την παρέα σας, αν και εφόσον αρέσκεστε στο συγκεκριμένο mode, θα περάσετε ευχάριστες ώρες παιχνιδιού.

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2018

The Game Awards: Περισσότερες ανακοινώσεις από ποτέ

Η αντίστροφη μέτρηση για τα φετινά The Game Awards έχει αρχίσει. Τα The Game Awards 2018 είναι στις 6 Δεκεμβρίου στο Λος Άντζελες. Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος το ενδιαφέρον εστιάζεται όχι τόσο στα διάφορα βραβεία, αλλά κυρίως στις ανακοινώσεις που γίνονται κατά την διάρκεια της εκδήλωσης. Μάλιστα, οι υπεύθυνοι των The Game Awards φέτος υπόσχονται περισσότερες ανακοινώσεις παιχνιδιών από κάθε άλλη φορά. Ανυπομονείτε;

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Omno: Ατμοσφαιρική περιπέτεια εξερεύνησης και γρίφων

Ας γνωρίσουμε μία ενδιαφέρουσα indie περιπέτεια. Μιλάμε για το Omno, ένα ατμοσφαιρικό exploration puzzle adventure που αναπτύσσεται από μόλις έναν developer. Το Omno διαδραματίζεται σε έναν αρχαίο κόσμο γεμάτο μαγευτικές περιοχές και πλάσματα. Χρησιμοποιώντας το μαγικό ραβδί σας λύνετε γρίφους, κάνετε platforming και ανακαλύπτετε μυστικά. Το Omno αναμένεται 2019 για PC. Δείτε trailer και gameplay και πείτε μας εντυπώσεις!

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

Hitman 2: Γνωρίζοντας τη νέα περιπέτεια του Agent 47

Ας ρίξουμε μια τελική ματιά στο πολυαναμενόμενο Hitman 2, ενόψει της κυκλοφορίας του στις 13 Νοεμβρίου. Η δημιουργός IO Interactive δημοσίευσε ένα νέο trailer του Hitman 2, που παρουσιάζει συνοπτικά τα καινούρια χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, όπως τις τοποθεσίες, τις βελτιώσεις στο gameplay και τα multiplayer modes. Δείτε παρακάτω και πείτε μας εντυπώσεις!

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2018

Deadhaus Sonata: Σκοτεινή περιπέτεια από τον δημιουργό του Eternal Darkness

O Denis Dyack (Eternal Darkness, Too Human), μαζί με τη νέα του ομάδα Apocalypse Studios, επιστρέφει στο προσκήνιο με νέο παιχνίδι. Μιλάμε για το Deadhaus Sonata, το οποίο είναι free-to-play συνεργατικό action-RPG. Στο Deadhaus Sonata αναλαμβάνετε το ρόλο ενός επιστάτη του Οίκου των Νεκρών που πολεμάει για την κυριαρχία ενάντια στους ζωντανούς. Το παιχνίδι συνδυάζει γρήγορη δράση, συλλογή loot και έναν σκοτεινό, γοτθικό κόσμο με βάθος. To Deadhaus Sonata αναμένεται 2019/2020. Δείτε teaser και πείτε μας τί αίσθηση αποκομίζετε!