Μετά το βίντεο με το boss battle της Aqua, η TGS 2018 (Tokyo Game Show) έφερε ακόμη περισσότερα gameplay πλάνα για το Kingdom Hearts III. Στο βίντεο που ακολουθεί θα δείτε σχεδόν 25 λεπτά φρέσκου gameplay περιεχομένου από τους κόσμους του Frozen και του Toy Story. Η ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού έχει προγραμματιστεί για τις 29 Ιανουαρίου 2019 μόνο στα PS4 και Xbox On
Pages - Menu
▼
Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2018
CoD Black Ops 4: Αποκτήστε κοσμητικά καλούδια στο Black Market
Σημαντική προσθήκη στο Call of Duty: Black Ops 4. Όπως ανακοίνωσε η Treyarch, το Black Ops 4 αποκτά το Black Market, στο οποίο υπάρχουν διάφορα κοσμητικά καλούδια που ξεκλειδώνονται μέσω gameplay, όπως νέοι χαρακτήρες για το Blackout, signature όπλα, ενδυμασίες για τους specialists, καθώς και ταγκ και χειρονομίες. Το περιεχόμενο του Black Market ανανεώνεται ανά τακτά διαστήματα με "operations" και special events. Από εκεί και πέρα, τον Νοέμβριο προστίθεται στο παιχνίδι και το Blackjack’s Shop, για άμεση αγορά συγκεκριμένων αντικειμένων με πραγματικά χρήματα. Δείτε σχετικό βίντεο και πείτε μας αν θα ασχοληθείτε!
Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018
Stellaris: Διαστημική στρατηγική στις κονσόλες
To πρώτο grand strategy στις κονσόλες είναι γεγονός. Όπως ανακοίνωσε η Paradox, φέρνει το Stellaris σε PS4 και Xbox One ως Stellaris: Console Edition, με επιπλέον περιεχόμενο (Plantoids Species Pack, Leviathans Story Pack, Utopia Expansion). Το Stellaris είναι sci-fi grand strategy και υπάρχει εδώ και χρόνια στο PC. Στο παιχνίδι καλείστε να χτίσετε την δική σας διαγαλαξιακή αυτοκρατορία, χρησιμοποιώντας πολιτική, διπλωματία ή πόλεμο. Το Stellaris: Console Edition αναμένεται αρχές 2019 για PS4 και Xbox One. Δείτε επίσημα χαρακτηριστικά και νέο trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!
Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2018
Dark Devotion: Σκοτεινή side-scrolling περιπέτεια τύπου Souls
Ας γνωρίσουμε άλλο ένα παιχνίδι τύπου Souls. Μιλάμε για το Dark Devotion, το οποίο είναι side-scrolling action RPG, με pixel art γραφικά. Στο Dark Devotion εξερευνάτε έναν σκοτεινό ναό, γεμάτο εχθρούς. Οι μάχες είναι συνεχείς, σκληρές και ανελέητες και κάθε λάθος μπορεί να σας κοστίσει την ζωή. Το Dark Devotion αναμένεται αρχές 2019 για κονσόλες και PC. Δείτε επίσημα χαρακτηριστικά και βίντεο και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!
• A strong RPG influence: You will have the chance to loot a lot of different weapons, armours and relics, which have their own qualities so that you will be able to create your own build… for better and for worse…• Items for your salvation: Of course you will be able to heal your wounds or illnesses by consuming the right item. If you have the chance to loot the right one. A lot of other consumables are scattered in the Temple, spend them carefully to survive.• A blessing/Curse, illness feature: The Temple can be a place of virtue for those who deserve it… If your prowesses are witnessed your God might want to give a hand, who knows? But it can also be a place of despair and sickness if you’re not paying attention to what’s surrounding you.• Pray for your safety: Kill enemies to collect some Faith. It is necessary to many things such as : unlocking secret paths, various chests, upgrading your unlucky character and more… So use it sparingly.• Huge areas to contemplate: Each world has 3 or 4 different paths. Each path has its own environment and ambiance. Some of them are inter-connected, watch out getting lost is so easy… But that’s how secrets are found, isn’t it?• Discover the complex story behind this Temple: Meet the lost ones who populate it, either directly or thanks to letters left behind by lost travelers. Each Npc, monster and boss has its own backstory, if you’re curious you might understand what happened.
Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2018
Yakuza 6: Επιτυχία (και) στην Δύση
Φαίνεται πως ο στόχος της Sega να κάνει τη σειρά Yakuza δημοφιλή και στην Δύση σιγά σιγά επιτυγχάνεται. Σύμφωνα με τη Sega, οι πωλήσεις του Yakuza 6 στην Δύση είναι εξίσου καλές με τις πωλήσεις του στην Ιαπωνία, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς. Oι περισσότερες πωλήσεις των προηγούμενων Yakuza ήταν κυρίως στην Ιαπωνία, όμως αυτό αρχίζει να αλλάζει. Εσείς έχετε / σκέφτεστε να τσιμπήσετε το Yakuza 6; Τί γνώμη έχετε για τη σειρά Yakuza;
Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2018
Control: Επιστροφή των "Max Payne" και "Alan Wake"
Δύο ηθοποιοί που έγραψαν ιστορία στα προηγούμενα παιχνίδια της Remedy, επιστρέφουν στο νέο παιχνίδι της, το Control. Όπως ανακοίνωσε η Remedy, ο James McCaffrey, η φωνή του Max Payne, και ο Matthew Porretta, η φωνή του Alan Wake, συμμετέχουν στο Control. O James McCaffrey παίζει τον Zachariah Trench, πρώην διευθυντή του Federal Bureau of Control, ενώ ο Matthew Porretta παίζει τον Doctor Casper Darling, επικεφαλής έρευνας στο Federal Bureau of Control. Η Courtney Hope, που την γνωρίσαμε στο ρόλο της Beth στο Quantum Break, παίζει την πρωταγωνίστρια του παιχνιδιού, Jesse Faden. Δείτε σχετικό βίντεο παρακάτω και πείτε μας γνώμη! Τί αίσθηση έχετε για το Control;
Παρασκευή 26 Οκτωβρίου 2018
Assassin’s Creed Odyssey: PS4 / Pro vs Xbox One / X
Με το Assassin’s Creed Odyssey πλέον να κυκλοφορεί, ας δούμε πώς τα πάει στις κονσόλες. Σύμφωνα με το Digital Foundry, το Assassin’s Creed Odyssey είναι λίγο ανώτερο στο Xbox One X απ' ότι στο PS4 Pro, αλλά η μεγάλη διαφορά εντοπίζεται συνολικά μεταξύ των δύο 4K κονσόλων και των απλών μοντέλων. Με λίγα λόγια, συστήνεται ανεπιφύλακτα το παίξιμο του τίτλου σε Xbox One X ή PS4 Pro. Δείτε τεχνική ανάλυση του Assassin’s Creed Odyssey παρακάτω (τρία ξεχωριστά βίντεο για Pro vs X, PS4 vs Xbox One και PC αντίστοιχα) και πείτε μας εντυπώσεις!
Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018
Hitman 2: Ανταγωνιστικές δολοφονίες με... multiplayer
Ο ανορθόδοξος συνδυασμός Hitman και multiplayer είναι γεγονός. Όπως ανακοίνωσε η IO Interactive, το Hitman 2 διαθέτει ανταγωνιστικό online multiplayer mode ονόματι Ghost. Στο Ghost mode, δύο αντίπαλοι παίκτες παίζουν την ίδια πίστα ταυτόχρονα, υπάρχοντας ξεχωριστά αλλά βλέποντας ο ένας το "φάντασμα" του άλλου σε πραγματικό χρόνο, με νικητή αυτόν που θα δολοφονήσει πρώτος πέντε στόχους. Το Ghost mode αρχικά παίζεται μόνο στο Μαϊάμι, αλλά αργότερα θα γίνει διαθέσιμο και σε άλλες τοποθεσίες του παιχνιδιού. Δείτε trailer και gameplay και πείτε μας εντυπώσεις!
Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018
Strange Brigade: Νέα περιπέτεια με το Isle of the Dead DLC
Ξεκίνημα για το κύριο DLC του Strange Brigade. Όπως ανακοίνωσε η δημιουργός Rebellion, πρόκειται για το The Thrice Damned campaign, το οποίο αποτελείται από τρία μέρη. Το πρώτο μέρος ονομάζεται Isle of the Dead και διαδραματίζεται σε μία ζούγκλα στην Μεσόγειο. Το The Thrice Damned Part 1: Isle of the Dead DLC του Strange Brigade είναι πλέον διαθέσιμο με τιμή 7 ευρώ (δωρεάν για τους κατόχους του season pass του παιχνιδιού). Δείτε trailer και gameplay παρακάτω και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει
Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018
Bully 2 καθοδόν τελικά;
Το επόμενο παιχνίδι της Rockstar μετά το Red Dead Redemption 2 ίσως είναι η συνέχεια του πολυαγαπημένου Bully. Σύμφωνα με το Rockstar Intel, υπάρχουν ενδείξεις ότι η Rockstar ετοιμάζει οντισιόν για ηθοποιούς σχετικά με ένα νέο παιχνίδι της που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα. Οι οντισιόν αφορούν ρόλους κυρίως νεαρών/εφήβων, αλλά και καθηγητών πανεπιστημίου. Θεωρείται λοιπόν ότι η Rockstar αναπτύσσει το Bully 2, το οποίο ζητούν πολλοί παίκτες εδώ και χρόνια. Εσείς θέλετε Bully 2; Έχετε παίξει το πρώτο Bully;
Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018
Hellblade: Η περιπέτεια της Senua σε δίσκο
Αν δεν έχετε τσιμπήσει ακόμα το εκπληκτικό Hellblade: Senua’s Sacrifice, ευκαιρία να το κάνετε τώρα. Όπως ανακοίνωσαν η 505 Games και η Microsoft, κυκλοφορούν το Hellblade σε δίσκο στις 4 Δεκεμβρίου για PS4 και Xbox One αντίστοιχα, με τιμή 30 ευρώ. Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Σας ενδιαφέρει;
Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2018
Onimusha Warlords: Σαμουράι δράση από τα παλιά
Ας ρίξουμε άλλη μια ματιά στο remaster του θρυλικού Onimusha. Το παιχνίδι διαθέτει HD γραφικά, επιλογή widescreen, υποστήριξη αναλογικών μοχλών, easy mode και νέο soundtrack. Το Onimusha: Warlords βγαίνει 15 Ιανουαρίου 2019 για PS4, Xbox One, Switch και PC, με τιμή 20 ευρώ. Δείτε νέο gameplay trailer και πείτε μας εντυπώσεις!
Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018
Η κατάργηση των αδύναμων default passwords
Ψηφίστηκε τελικά το νομοσχέδιο για τα αδύναμα passwords στην Καλοφόρνια που προβλέπει πως οποιαδήποτε συσκευή που συνδέεται στο internet θα πρέπει να έχει το δικό της, μοναδικό password. Το Information Privacy: Connected Devices όπως ονομάστηκε, θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου του 2020 και θα απαγορεύει την παραγωγή ή την πώληση προεγκατεστημένων default κωδικών. Για παράδειγμα πολλά routers πωλούνται σε χρήστες με κενό το password ή την κοινή χρήση “admin” για username και password. Αυτό πλέον θα λάβει τέλος.
Οι κατασκευαστές θα πρέπει είτε να δημιουργούν ένα μοναδικό password για κάθε συσκευή που παράγουν είτε να απαιτούν από το χρήστη να δημιουργήσει ένα δικό του κωδικό την πρώτη φορά που θα αλληλεπιδράσει με τη συσκευή. Ο νόμος θα ισχύει για “κάθε φυσικό αντικείμενο που έχει δυνατότητα σύνδεσης στο internet, άμεσα ή έμμεσα και διαθέτει Internet Protocol διεύθυνση ή Bluetooth διεύθυνση”.
Ο νόμος αυτός αποτελεί επίσης ένα αντίμετρο στα botnets, τα οποία αποτελούνται από μαζικά παραβιασμένες συσκευές, όπως routers, κάμερες, κλπ. Δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα πώς οι νέοι κανονισμοί θα επηρεάσουν παλαιότερες συσκευές που έχουν hard-coded passwords, ωστόσο δεδομένου ότι στην Καλιφόρνια εδρεύουν μερικές από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρίες του πλανήτη, θα πρέπει σύντομα να αναμένουμε πως αυτοί οι κανονισμοί θα επηρεάσουν συσκευές που πωλούνται σε ολόκληρο τον πλανήτη, ακόμα κι αν άλλες χώρες δεν ακολουθήσουν το παράδειγμα της Καλιφόρνια
Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2018
Resident Evil 2 Remake: Αιματηρή δράση με την Claire
Ακόμη περισσότερα εφιαλτικά πλάνα είδαν τα φώτα της δημοσιότητας για το άκρως αναμενόμενο ResidentEvil 2 Remake. Αυτή την φορά στον φακό βλέπουμε την Claire Redfield να προσπαθεί να επιβιώσει όσο περισσότερο γίνεται σε ένα βίντεο διάρκειας 35 λεπτών. Η ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού δεν έχει αλλάξει. Ο τίτλος αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 25 Ιανουαρίου 2019 για PS4, Xbox One και PC.
Ακολουθεί το νέο βίντεο.
Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018
Kingdom Hearts The Story So Far: Όλη η σειρά σε μία υπερσυλλογή
Λίγο πριν το Kingdom Hearts 3, η Square Enix προλαβαίνει και βγάζει άλλη μία συλλογή Kingdom Hearts. Η Square ανακοίνωσε το Kingdom Hearts: The Story So Far, υπερσυλλογή που περιλαμβάνει τις δύο επιμέρους συλλογές Kingdom Hearts HD 1.5+2.5 Remix και Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue, δίνοντας πρόσβαση σε εννιά "κεφάλαια" της σειράς Kingdom Hearts.
Πρόκειται για τα Kingdom Hearts Final Mix, Kingdom Hearts Re:Chain of Memories, Kingdom Hearts 358/2 Days (με HD remastered cinematics), Kingdom Hearts 2 Final Mix, Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix, Kingdom Hearts Re:coded (με HD remastered cinematics), Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD, Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep: A Fragmentary Passage και Kingdom Hearts Χ Back Cover (ταινία). Το Kingdom Hearts: The Story So Far κυκλοφορεί 30 Οκτωβρίου για PS4, με τιμή γύρω στα 40 ευρώ. Σας ενδιαφέρει;
Πρόκειται για τα Kingdom Hearts Final Mix, Kingdom Hearts Re:Chain of Memories, Kingdom Hearts 358/2 Days (με HD remastered cinematics), Kingdom Hearts 2 Final Mix, Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix, Kingdom Hearts Re:coded (με HD remastered cinematics), Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD, Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep: A Fragmentary Passage και Kingdom Hearts Χ Back Cover (ταινία). Το Kingdom Hearts: The Story So Far κυκλοφορεί 30 Οκτωβρίου για PS4, με τιμή γύρω στα 40 ευρώ. Σας ενδιαφέρει;
Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2018
Red Dead Redemption 2: Επιστροφή του συνθέτη του RDR1
Άλλη μια καλή είδηση για το υπεραναμενόμενο Red Dead Redemption 2. Σύμφωνα με τη Rockstar, συνθέτης του Red Dead Redemption 2 είναι ο Woody Jackson, o oποίος επιστρέφει από το πρώτο RDR όπου μας μάγεψε με την μουσική του. Μάλιστα, το παιχνίδι διαθέτει πάνω από 192 μουσικά κομμάτια. Το Red Dead Redemption 2 κυκλοφορεί 26 Οκτωβρίου. Ανυπομονείτε;
Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018
Lost Words Beyond the Page: Μαγευτικό παραμύθι μέσα σε ένα... ημερολόγιο
Ας γνωρίσουμε άλλο ένα ενδιαφέρον platformer. Μιλάμε για το Lost Words: Beyond the Page, το οποίο είναι puzzle platformer με πρωτότυπους μηχανισμούς. Το Lost Words διαδραματίζεται κυριολεκτικά μέσα στο ημερολόγιο ενός κοριτσιού, με την ηρωίδα να διασχίζει και να χρησιμοποιεί γραπτές λέξεις για να λύνει γρίφους και να ξεκλειδώσει τον φανταστικό κόσμο τoυ παιχνιδιού, όπου οι λέξεις έχουν ακόμα πιο μεγάλη δύναμη.
Να σημειωθεί πως η ιστορία του παιχνιδιού είναι από τη φημισμένη Rhianna Pratchett. Το Lost Words: Beyond the Page αναμένεται 2019 για PS4, Xbox One και PC. Δείτε (παλιό) trailer και πείτε μας εντυπώσεις!
Να σημειωθεί πως η ιστορία του παιχνιδιού είναι από τη φημισμένη Rhianna Pratchett. Το Lost Words: Beyond the Page αναμένεται 2019 για PS4, Xbox One και PC. Δείτε (παλιό) trailer και πείτε μας εντυπώσεις!
Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018
Magic The Gathering Arena: Καρτομαχίες από την άνεση του PC σας
Το Magic: The Gathering ξανασυναντά τα video games. Μιλάμε για το Magic: The Gathering Arena, το οποίο αποτελεί αυθεντική αναπαράσταση του διάσημου καρτοπαίχνιδου, με το βάθος, τους κανόνες και τις επιλογές που αγαπάνε οι παίκτες, καθώς και με ευκατανόητη παρουσίαση. Υπάρχει επίσης ειδικό tutorial για νέους παίκτες που δεν ξέρουν από Magic. Όπως ανακοίνωσε η Wizards of the Coast, το Magic: The Gathering Arena είναι διαθέσιμο (open beta) ως free-to-play για PC. Κατεβάστε παίξτε και πείτε μας εντυπώσεις!
Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018
Google Project Stream: Assassin’s Creed Odyssey σε... browser
Η Google καταπιάνεται με το online streaming. Η εταιρεία ανακοίνωσε το Project Stream, ένα τεχνικό τεστ με στόχο την αντιμετώπιση των μεγαλύτερων δυσκολιών που παρουσιάζει το online streaming. Για τις ανάγκες του Project Stream εύλογα επιλέχθηκε ένα βαρβάτο παιχνίδι, το Assassin’s Creed Odyssey. Η δοκιμή ξεκινάει 5 Οκτωβρίου και όσοι συμμετάσχουν (δυστυχώς είναι μόνο για Αμερική), έχουν την ευκαιρία να παίξουν το Assassin’s Creed Odyssey μέσω του... Chrome browser στον υπολογιστή τους. Περιμένουμε με ενδιαφέρον τα αποτελέσματα. Δείτε σχετικό βίντεο παρακάτω και πείτε μας γνώμη! Τί λέτε, είναι το streaming το αναπόφευκτο μέλλον;
Firewall Zero Hour Review
Ενώ στις άλλες VR πλατφόρμες έχουν κάνει την εμφάνιση τους κάποια multiplayer tactical shooters, με πιο γνωστό το Pavlov, από το PlayStation VR έλειπε ένα τέτοιο παιχνίδι. Το Firewall Zero Hour έρχεται για να καλύψει αυτό το κενό.
Στο Firewall τα πράγματα είναι πολύ απλά: παίζετε είτε ως αμυνόμενοι, είτε ως επιτιθέμενοι. Στην πρώτη περίπτωση πρέπει να υπερασπιστείτε τα στοιχεία που υπάρχουν σε ένα laptop από το να τα χακάρουν οι εχθροί. Αντίστοιχα, ως επιτιθέμενοι πρέπει πρώτα απ' όλα να εντοπίσετε το firewall, να το καταστρέψετε ώστε να γνωστοποιηθεί η θέση του λαπτοπ και κατόπιν να χακάρετε το laptop προκειμένου να βγείτε νικητές.
Τα παραπάνω μπορείτε να τα κάνετε είτε μόνος, είτε σε ομάδα. Το παιχνίδι έχει δύο βασικά modes: το training και το contracts. Σε όλα τα modes ο στόχος είναι ο ίδιος – είτε υπερασπίζεστε το laptop, είτε προσπαθείτε να το χακάρετε σε μία μάχη που διαρκεί πέντε λεπτά. Στο training mode υπάρχει η δυνατότητα offline παιχνιδιού, όπου είστε πρακτικά μόνος ενάντια σε AI εχθρούς που μοιάζουν ατελείωτοι. Στο ίδιο mode μπορείτε να προχωρήσετε και σε online παιχνίδι, όπου μαζί με άλλους τρεις παίκτες (είτε τυχαίους, είτε με φίλους) αναλαμβάνετε είτε τους defenders, είτε τους attackers, σε ένα PvE ματς με πρακτικά άπειρους αντιπάλους. Σκοπός του training mode είναι αφενός να εξασκηθείτε και να εξοικειωθείτε με τα όπλα (βασικά και δευτεύοντα), με τους contractors (τους χαρακτήρες δηλαδή που επιλέγετε), όσο και να μαζέψετε xp και cryptocurrency προκειμένου να ανεβείτε rank και να προβείτε σε αναβαθμίσεις είτε των όπλων, είτε των ικανοτήτων των contractors.
Καλό το training, αλλά το παιχνίδι “απογειώνεται” στο contracts mode. Εδώ υπάρχει μόνο επιλογή online, ενώ και πάλι μπορείτε να δημιουργήσετε την δική σας πριβέ ομάδα – προσοχή όμως, στην περίπτωση αυτη δεν μαζεύετε xp ή currency. Το contracts είναι ένα PvP δύο ομάδων των τεσσάρων ατόμων η καθε μία, στο οποίο η μία αναλαμβάνει το ρόλο των defeneders και η άλλη των attackers. Εδώ το παιχνίδι εντυπωσιάζει, καθώς θυμίζει σχεδόν εξομοιωτή μαχών – μπορείτε να κινηθείτε αργά ή να επιτεθείτε κατά μέτωπον, να σκεφτείτε μέρη και χώρους όπου ο εχθρός θα παγιδευτεί και θα είναι εύκολος στόχος και άλλα πολλά που διασκεδάζουν απίστευτα. Ταυτόχρονα ,η συνομιλία μέσα από το μικρόφωνο του PS VR διευκολύνει την επικοινωνία και προωθεί την ομαδικότητα και τη σωστή στρατηγική.
Παρότι υπάρχουν διάσπαρτα μερικά medpacks, εντούτοις η πραγματικότητα είναι πως όταν δεχθείτε τα εχθρικά πυρά πέφτετε λαβωμένος, περιμένοντας ενδεχομένως κάποιον συμπαίκτη σας που θα σας προσφέρει regeneration – αυτό όμως μπορεί να το κάνει μόνο εάν είστε απλά τραυματισμένος. Στην (συχνή) περίπτωση που οι εχθροί σας πυροβολούν συνεχώς, πεθαίνετε φεύγοντας άμεσα από το παιχνίδι. Η συμβολή σας, όμως, δε σταματάει εδώ, αφού σε αυτή την περίπτωση παρακολουθείτε όσα συμβαίνουν από τις κάμερες ασφαλείας κάθε πίστας και μπορείτε να κατευθύνετε τους συμπαίκτες σας ή να τους προειδοποιήσετε για τις θέσεις των εχθρών.
Συνολικά υπάρχουν δώδεκα contractors, οι τέσσερις όμως είναι διαθέσιμοι μόνο μετά από σχετικό level up. Ο κάθε contractor είναι μοναδικός, τόσο φατσικά όσο και στις ικανότητες – άλλος περπατάει αθόρυβα, άλλος κάνει reload πιο γρήγορα, άλλος δέχεται λιγότερη ζημιά όταν τον πυρολοβολούν κτλ. Ταυτόχρονα μία ωραία προσθήκη είναι το βιογραφικό του κάθε contractor – υπάρχει μία προσεγμένη ιστορία πίσω από τον καθένα, κάτι που κάνει το παιχνίδι να ξεχωρίζει από τις προχειροδουλειές που έχουμε δει στο είδος.
Τα όπλα είναι διάφορα και σε είδος και σε αποτελεσματικότητα. Υπάρχουν αυτόματα μακράς εμβέλειας, ημιαυτόματα μεσαίας εμβέλειας, καραμπίνες, secondary ημιαυτόματα με σιγαστήρες, ενώ και σε εκρηκτικά η ποικιλία συναρπάζει: χειροβομβίδες, βομβίδες κρότου λάμψης, C4, καπνογόνα κτλ. Κάθε contractor έχει στην διάθεσή του κάποιον από τους παραπάνω συνδυασμούς, ενώ μπορείτε να δημιουργήσετε δικούς σας συνδυασμούς οπλισμού. Για να το καταφέρετε αυτό όμως πρέπει να παίξετε πολύ. Πάρα πολύ. Δυστυχώς το παιχνίδι σας ανταμείβει με λίγα cryptocoins και xp μετά από κάθε ματς, ενώ τα περισσότερα όπλα ζητούν υψηλό level και πολύ currency. Οπότε, όπως καταλαβαίνετε, πρέπει μέσα από αρκετό training και πολλά contracts να γίνετε πρακτικά ειδικός προτού απολαύσετε σημαντικές αναβαθμίσεις.
Ένα κλασικό πρόβλημα που υπάρχει σε όλα τα multiplayer του PS VR και δυστυχώς δε λείπει ούτε από το Firewall, είναι ο λίγος κόσμος. Όταν πρωτοβγήκε το παιχνίδι έβρισκα ματς σχετικά άνετα. Τον τελευταίο καιρό, όμως, η αναμονή έχει καταντήσει κουραστική – πέρασε μέχρι και 10λεπτο χωρίς να έχει συμπληρωθεί οκτάδα. Αν σε αυτό βάλετε και κάποια τεχνικά θέματα λόγω των οποίων ο σέρβερ σας πετάει εκτός, υπολογίστε κανά 20λεπτο με μισάωρο για να καταφέρετε να παίξετε σωστό ματς. Και καθώς ένα ματς διαρκεί πέντε λεπτά, στο τέλος απλά αναρωτιέστε αν αξίζει η αναμονή. Στο training mode, καθώς απαιτούνται μόνο τέσσερις παίκτες, οι πιθανότητες είναι περισσότερες, αλλά το ίδιο το mode δεν ενθουσιάζει τόσο.
Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2018
CoD Black Ops 4: Γνωρίστε τους specialists με... κόμικ
Το Call of Duty: Black Ops 4 αποκτά το δικό του... κόμικ. Η Activision και η Treyarch ανακοίνωσαν ψηφιακή σειρά κόμικ βασισμένη στο Call of Duty: Black Ops 4, η οποία παρουσιάζει τους specialists του παιχνιδιού (οι χαρακτήρες στο multiplayer). Τα 10 τεύχη είναι δωρεάν και διατίθενται σταδιακά. Διαβάστε (ή κατεβάστε) τα στο callofduty.com/blackops4/comics και πείτε μας εντυπώσεις!
Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2018
Sony: Όχι PlayStation Experience φέτος
Φαίνεται πως η Sony δεν πρόκειται να κάνει άλλη παρουσίαση μέσα στο 2018. Σύμφωνα με τον Shawn Layden της Sony, φέτος δεν θα υπάρξει PlayStation Experience, λόγω... έλλειψης ανακοινώσεων. Να σημειωθεί πως είναι η πρώτη χρονιά χωρίς PlayStation Experience μετά το 2014 που ξεκίνησε το συγκεκριμένο event.
Επιπλέον, η Sony δεν έχει παρουσίαση ούτε στη Paris Games Week που είναι τον Οκτώβριο. Κάποιοι θεωρούν ότι αυτό είναι σημάδι που δείχνει ότι η Sony ετοιμάζεται για PS5 το 2019. Aπό την άλλη, μπορεί να μη σημαίνει τίποτα, αφού μεγαθήρια του 2019/2020 όπως Days Gone, The Last of Us Part 2, Ghost of Tsushima και Death Stranding απλά έχουν ήδη ανακοινωθεί. Εσείς τί λέτε;
Επιπλέον, η Sony δεν έχει παρουσίαση ούτε στη Paris Games Week που είναι τον Οκτώβριο. Κάποιοι θεωρούν ότι αυτό είναι σημάδι που δείχνει ότι η Sony ετοιμάζεται για PS5 το 2019. Aπό την άλλη, μπορεί να μη σημαίνει τίποτα, αφού μεγαθήρια του 2019/2020 όπως Days Gone, The Last of Us Part 2, Ghost of Tsushima και Death Stranding απλά έχουν ήδη ανακοινωθεί. Εσείς τί λέτε;
Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2018
Sinner Sacrifice for Redemption: H boss battler περιπέτεια ξεκινάει
To Sinner: Sacrifice for Redemption, μία από τις πιο ξεχωριστές περιπέτειες της χρονιάς, είναι έτοιμο για κυκλοφορία. Όπως ανακοίνωσε η εκδότρια Another Indie, το Sinner: Sacrifice for Redemption βγαίνει 18 Οκτωβρίου για PS4, Xbox One και Switch και λίγο αργότερα για PC. To Sinner: Sacrifice for Redemption είναι boss battler εμπνευσμένο από τη σειρά Souls αλλά και το Shadow of the Colossus, ενώ έχει και μια πινελιά anime.
Στο παιχνίδι αναλαμβάνετε το ρόλο του Adam, ενός στρατιώτη που προσπαθεί να εξιλεωθεί για το αμαρτωλό παρελθόν του και πολεμάει διάφορα φρικιαστικά τέρατα βασισμένα στις επτά θανάσιμες αμαρτίες. Πριν από κάθε μάχη πρέπει να θυσιάζετε ένα μέρος του Adam, χάνοντας υγεία, δύναμη ή εξοπλισμό. Μπορείτε όμως να παίζετε τις μάχες με όποια σειρά θέλετε, αλλά και να ανασταίνετε νικημένους εχθρούς προκειμένου να ανακτήσετε ότι θυσιάσατε και να ξαναδοκιμάσετε αργότερα. Δείτε επίσημα χαρακτηριστικά και νέο trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!
Στο παιχνίδι αναλαμβάνετε το ρόλο του Adam, ενός στρατιώτη που προσπαθεί να εξιλεωθεί για το αμαρτωλό παρελθόν του και πολεμάει διάφορα φρικιαστικά τέρατα βασισμένα στις επτά θανάσιμες αμαρτίες. Πριν από κάθε μάχη πρέπει να θυσιάζετε ένα μέρος του Adam, χάνοντας υγεία, δύναμη ή εξοπλισμό. Μπορείτε όμως να παίζετε τις μάχες με όποια σειρά θέλετε, αλλά και να ανασταίνετε νικημένους εχθρούς προκειμένου να ανακτήσετε ότι θυσιάσατε και να ξαναδοκιμάσετε αργότερα. Δείτε επίσημα χαρακτηριστικά και νέο trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!
Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018
Τεράστιο (και) σε GB το Red Dead Redemption 2
Αν σκοπεύετε να τσιμπήσετε το υπεραναμενόμενο Red Dead Redemption 2, φροντίστε να έχετε πολύ ελεύθερο χώρο στον σκληρό δίσκο της κονσόλας σας. Όπως έγινε γνωστό (από το πίσω μέρος της συσκευασίας του πακέτου με το PS4 Pro), το Red Dead Redemption 2 καταλαμβάνει τουλάχιστον 105GB. Τρελό μέγεθος, αν και με τον τεράστιο και απίστευτα λεπτομερή κόσμο που δείχνει να έχει το παιχνίδι, δεν αποτελεί ιδιαίτερη έκπληξη. Εσείς τί λέτε;
Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018
Mark of the Ninja Remastered: H stealth περιπέτεια (ξανα)αρχίζει Οκτώβριο
Το Mark of the Ninja: Remastered είναι έτοιμο για κυκλοφορία. Ως γνωστόν, το Mark of the Ninja: Remastered είναι νέα έκδοση του εξαιρετικού Mark of the Ninja, με βελτιωμένα γραφικά και ήχο, καθώς και το Special Edition expansion του αρχικού τίτλου. Όπως ανακοίνωσε η δημιουργός Klei Entertainment, το Mark of the Ninja: Remastered βγαίνει 9 Οκτωβρίου για PS4, Xbox One, Switch και PC, με τιμή 20 ευρώ (5 ευρώ για τους κατόχους του αρχικού Mark of the Ninja και εντελώς δωρεάν για όσους έχουν και το Special Edition DLC). Δείτε επίσημα χαρακτηριστικά και νέο trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει
Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2018
F1 2018 Review γεμάτο πίστες..
Η τρέχουσα γενιά κονσολών ξεκίνησε σχεδόν ταυτόχρονα με την τρέχουσα γενιά της Formula 1 με τους αμφιλεγόμενους υβριδικούς κινητήρες κτλ. Mε βάση αυτό το γεγονός, είναι πραγματικά εντυπωσιακή η παράλληλη βελτίωση του σπορ και της σειράς παιχνιδιών F1 της Codemasters. Από εκείνα τα απογοητευτικά πρωταθλήματα με την κυριαρχία της Mercedes, φτάσαμε σταδιακά στο φετινό πρωτάθλημα που δίχως αμφιβολία είναι εξαιρετικό. Αντίστοιχα, από τα απογοητευτικό F1 2015 (το πρώτο F1 αυτής της γενιάς), σταδιακά φτάσαμε στο εκπληκτικό F1 2017 και πλέον στο ακόμα καλύτερο F1 2018.
Όπως σε κάθε παιχνίδι F1, πυρήνας του F1 2018 είναι το career mode. Φτιάχνετε τον δικό σας οδηγό (πλέον υπάρχει και επιλογή γυναίκας), με στόχο να φτάσετε στην κορυφή και να πάρετε το πρωτάθλημα. Μπορείτε να επιλέξετε όποια ομάδα θέλετε, με την κάθε μία να έχει διαφορετικούς στόχους και δεδομένα, ανάλογα με την δυναμικότητά της. Η όλη δομή του career είναι πάνω κάτω ίδια με των προηγούμενων F1, αλλά και εμπλουτισμένη με νέα στοιχεία. Η πιο σημαντική ίσως νέα προσθήκη είναι η αλληλεπίδραση με τα media. Κατά την διάρκεια του αγωνιστικού σαββατοκύριακου, δίνετε μίνι συνεντεύξεις, επιλέγοντας από διάφορες πιθανές απαντήσεις για κάθε ερώτηση, στα πρότυπα... RPG. Το ενδιαφέρον είναι ότι οι απαντήσεις σας επηρεάζουν τόσο το πώς σας βλέπει η ομάδα σας, όσο και το ηθικό των μηχανικών σας. Αν δώσετε μια καλή απάντηση, το ηθικό των μηχανικών σας αυξάνεται, με ευεργετικές συνέπειες στις αναβαθμίσεις του μονοθεσίου. Το αντίστροφο ισχύει αν δώσετε λάθος απάντηση. Αν δεν είστε σίγουρος και δεν θέλετε να ρισκάρετε κάποια κακή απάντηση, μπορεί να επιλέξετε “no comment”. Σημαντικό ρόλο στο career έχει βέβαια η εξέλιξη του μονοθεσίου κατά την διάρκεια της σεζόν. Το σύστημα του F1 2017 επιστρέφει, όμως αυτή τη φορά κάθε ομάδα έχει το δικό της “skill tree” με αναβαθμίσεις που μπορείτε να ξεκλειδώσετε σταδιακά, κάτι ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Όσο καλύτερα τα πάτε στις ελεύθερες δοκιμές, στο qualy και στον αγώνα, τόσους περισσότερους πόντους κερδίζετε, τους οποίους χρησιμοποιείτε για να ξεκλειδώνετε αναβαθμίσεις σε τομείς του μονοθεσίου όπως ο κινητήρας και η αεροδυναμική. Προφανώς εδώ απαιτείται στρατηγική σκέψη από μέρους σας. Θα ξοδέψετε πόντους σε μια μικρή, φτηνή αναβάθμιση που μπορεί να υλοποιηθεί σύντομα;
Ή θα περιμένετε να μαζέψετε πόντους για να ξεκλειδώσετε μια βαρβάτη αναβάθμιση που χρειάζεται και περισσότερο χρόνο για να υλοποιηθεί; Θα ξοδέψετε πόντους στη βελτίωση της ποιότητας των υλικών ή θα ρισκάρετε κάποια αναβάθμιση να έχει πρόβλημα και να καθυστερήσει; Επίσης, πρέπει να έχετε υπόψη τη φθορά μερών της μηχανής κατά την διάρκεια της σεζόν και να αλλάζετε ότι χρειάζεται όταν το κρίνετε απαραίτητο. Τέλος, υπάρχει και το γνωστό σύστημα αντιπαλότητας με τον ομόσταυλό σας, αλλά και κάποιον άλλο αντίπαλο οδηγό της επιλογής σας. Το career είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να διατηρεί το ενδιαφέρον σας συνεχώς, ακόμα και αν τα πάτε... χάλια. Σε διάφορα σημεία κατά την διάρκεια της σεζόν, καλείστε να επαναδιαπραγματευτείτε το συμβόλαιό σας με την ομάδα σας, βάζοντας υψηλότερους ή χαμηλότερους στόχους και απαιτήσεις, ανάλογα με το τί σας βολεύει και κυρίως ανάλογα με την αξία σας (υπάρχει σχετική μπάρα που τη δείχνει) . Όμως δεν είναι σίγουρο ότι η ομάδα θα δεχτεί ότι προτείνετε (έχετε τρεις προσπάθειες διαπραγμάτευσης κάθε φορά). Μπορείτε επίσης να μιλήσετε με άλλες ομάδες. Από εκεί και πέρα, ευχάριστο διάλειμμα αποτελούν τα διάφορα invitational events με παλιά μονοθέσια (περισσότερα γι αυτά παρακάτω), που ουσιαστικά είναι challenges όπως πχ να προσπεράσετε όλα τα αντίπαλα αυτοκίνητα μέσα σε τρεις γύρους κτλ. Συνολικά, το career είναι εθιστικότατο και σας απορροφά πλήρως στον κόσμο της Formula 1 και σας κάνει να νιώθετε ότι κάθε επιλογή σας έχει συνέπειες. Για μεγαλύτερη απόλαυση, προτείνω να ξεκινήσετε με κάποια μικρή ομάδα και να προσπαθήσετε να ανεβείτε σταδιακά. Η ικανοποίηση του να τα πηγαίνεις καλά με μικρή ομάδα, πχ να μπαίνεις στην βαθμολογούμενη 10άδα με την Toro Rosso, είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του παιχνιδιού. Αν το career σας βάζει στον κόσμο της Formula 1, το gameplay του παιχνιδιού είναι αυτό που σας κρατάει εκεί. Η Codemasters τα τελευταία χρόνια δείχνει να έχει βρει τη χρυσή τομή μεταξύ ρεαλισμού και διασκέδασης και στο F1 2018 τελειοποιεί τη συνταγή της.
Ο χειρισμός των μονοθεσίων ποικίλει και εξαρτάται από ένα σωρό παράγοντες, όπως η δυναμικότητα της ομάδας, οι ρυθμίσεις, τα λάστιχα, η ποσότητα καυσίμων, οι ζημιές, ο καιρός κτλ. Ο κοινός παρονομαστής όμως είναι ότι τα αυτοκίνητα έχουν βάρος και “αίσθηση” Formula 1. Η κίνησή τους είναι τόσο ρεαλιστική και η απόκρισή τους τόσο άμεση, που κάνουν τον χειρισμό να είναι από μόνος του παράγοντας... εθισμού στο παιχνίδι. Τρανό παράδειγμα τα μπλοκαρίσματα, τα οποία αμέσως σας προκαλούν κραδασμούς, όπως μας πληροφορούσε επί χρόνια άλλωστε και ο Τάκης Πουρναράκης στις μεταδόσεις των αγώνων. Φυσικά, υπάρχουν διάφορες οδηγικές βοήθειες για να προσαρμόσετε την όλη εμπειρία στα μέτρα σας, ενώ η ρύθμιση της δυσκολίας των αντιπάλων φτάνει έως το 110 όπως στο Project Cars 2 (προσωπικά παίζω στο 100).
Όπως σε κάθε παιχνίδι F1, πυρήνας του F1 2018 είναι το career mode. Φτιάχνετε τον δικό σας οδηγό (πλέον υπάρχει και επιλογή γυναίκας), με στόχο να φτάσετε στην κορυφή και να πάρετε το πρωτάθλημα. Μπορείτε να επιλέξετε όποια ομάδα θέλετε, με την κάθε μία να έχει διαφορετικούς στόχους και δεδομένα, ανάλογα με την δυναμικότητά της. Η όλη δομή του career είναι πάνω κάτω ίδια με των προηγούμενων F1, αλλά και εμπλουτισμένη με νέα στοιχεία. Η πιο σημαντική ίσως νέα προσθήκη είναι η αλληλεπίδραση με τα media. Κατά την διάρκεια του αγωνιστικού σαββατοκύριακου, δίνετε μίνι συνεντεύξεις, επιλέγοντας από διάφορες πιθανές απαντήσεις για κάθε ερώτηση, στα πρότυπα... RPG. Το ενδιαφέρον είναι ότι οι απαντήσεις σας επηρεάζουν τόσο το πώς σας βλέπει η ομάδα σας, όσο και το ηθικό των μηχανικών σας. Αν δώσετε μια καλή απάντηση, το ηθικό των μηχανικών σας αυξάνεται, με ευεργετικές συνέπειες στις αναβαθμίσεις του μονοθεσίου. Το αντίστροφο ισχύει αν δώσετε λάθος απάντηση. Αν δεν είστε σίγουρος και δεν θέλετε να ρισκάρετε κάποια κακή απάντηση, μπορεί να επιλέξετε “no comment”. Σημαντικό ρόλο στο career έχει βέβαια η εξέλιξη του μονοθεσίου κατά την διάρκεια της σεζόν. Το σύστημα του F1 2017 επιστρέφει, όμως αυτή τη φορά κάθε ομάδα έχει το δικό της “skill tree” με αναβαθμίσεις που μπορείτε να ξεκλειδώσετε σταδιακά, κάτι ιδιαίτερα εντυπωσιακό. Όσο καλύτερα τα πάτε στις ελεύθερες δοκιμές, στο qualy και στον αγώνα, τόσους περισσότερους πόντους κερδίζετε, τους οποίους χρησιμοποιείτε για να ξεκλειδώνετε αναβαθμίσεις σε τομείς του μονοθεσίου όπως ο κινητήρας και η αεροδυναμική. Προφανώς εδώ απαιτείται στρατηγική σκέψη από μέρους σας. Θα ξοδέψετε πόντους σε μια μικρή, φτηνή αναβάθμιση που μπορεί να υλοποιηθεί σύντομα;
Ή θα περιμένετε να μαζέψετε πόντους για να ξεκλειδώσετε μια βαρβάτη αναβάθμιση που χρειάζεται και περισσότερο χρόνο για να υλοποιηθεί; Θα ξοδέψετε πόντους στη βελτίωση της ποιότητας των υλικών ή θα ρισκάρετε κάποια αναβάθμιση να έχει πρόβλημα και να καθυστερήσει; Επίσης, πρέπει να έχετε υπόψη τη φθορά μερών της μηχανής κατά την διάρκεια της σεζόν και να αλλάζετε ότι χρειάζεται όταν το κρίνετε απαραίτητο. Τέλος, υπάρχει και το γνωστό σύστημα αντιπαλότητας με τον ομόσταυλό σας, αλλά και κάποιον άλλο αντίπαλο οδηγό της επιλογής σας. Το career είναι φτιαγμένο έτσι ώστε να διατηρεί το ενδιαφέρον σας συνεχώς, ακόμα και αν τα πάτε... χάλια. Σε διάφορα σημεία κατά την διάρκεια της σεζόν, καλείστε να επαναδιαπραγματευτείτε το συμβόλαιό σας με την ομάδα σας, βάζοντας υψηλότερους ή χαμηλότερους στόχους και απαιτήσεις, ανάλογα με το τί σας βολεύει και κυρίως ανάλογα με την αξία σας (υπάρχει σχετική μπάρα που τη δείχνει) . Όμως δεν είναι σίγουρο ότι η ομάδα θα δεχτεί ότι προτείνετε (έχετε τρεις προσπάθειες διαπραγμάτευσης κάθε φορά). Μπορείτε επίσης να μιλήσετε με άλλες ομάδες. Από εκεί και πέρα, ευχάριστο διάλειμμα αποτελούν τα διάφορα invitational events με παλιά μονοθέσια (περισσότερα γι αυτά παρακάτω), που ουσιαστικά είναι challenges όπως πχ να προσπεράσετε όλα τα αντίπαλα αυτοκίνητα μέσα σε τρεις γύρους κτλ. Συνολικά, το career είναι εθιστικότατο και σας απορροφά πλήρως στον κόσμο της Formula 1 και σας κάνει να νιώθετε ότι κάθε επιλογή σας έχει συνέπειες. Για μεγαλύτερη απόλαυση, προτείνω να ξεκινήσετε με κάποια μικρή ομάδα και να προσπαθήσετε να ανεβείτε σταδιακά. Η ικανοποίηση του να τα πηγαίνεις καλά με μικρή ομάδα, πχ να μπαίνεις στην βαθμολογούμενη 10άδα με την Toro Rosso, είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία του παιχνιδιού. Αν το career σας βάζει στον κόσμο της Formula 1, το gameplay του παιχνιδιού είναι αυτό που σας κρατάει εκεί. Η Codemasters τα τελευταία χρόνια δείχνει να έχει βρει τη χρυσή τομή μεταξύ ρεαλισμού και διασκέδασης και στο F1 2018 τελειοποιεί τη συνταγή της.
Ο χειρισμός των μονοθεσίων ποικίλει και εξαρτάται από ένα σωρό παράγοντες, όπως η δυναμικότητα της ομάδας, οι ρυθμίσεις, τα λάστιχα, η ποσότητα καυσίμων, οι ζημιές, ο καιρός κτλ. Ο κοινός παρονομαστής όμως είναι ότι τα αυτοκίνητα έχουν βάρος και “αίσθηση” Formula 1. Η κίνησή τους είναι τόσο ρεαλιστική και η απόκρισή τους τόσο άμεση, που κάνουν τον χειρισμό να είναι από μόνος του παράγοντας... εθισμού στο παιχνίδι. Τρανό παράδειγμα τα μπλοκαρίσματα, τα οποία αμέσως σας προκαλούν κραδασμούς, όπως μας πληροφορούσε επί χρόνια άλλωστε και ο Τάκης Πουρναράκης στις μεταδόσεις των αγώνων. Φυσικά, υπάρχουν διάφορες οδηγικές βοήθειες για να προσαρμόσετε την όλη εμπειρία στα μέτρα σας, ενώ η ρύθμιση της δυσκολίας των αντιπάλων φτάνει έως το 110 όπως στο Project Cars 2 (προσωπικά παίζω στο 100).
Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018
Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2018
Call of Duty: Black Ops 4 Blackout Preview
Το Call of Duty: Black Ops 4 ακολουθεί το ρεύμα της εποχής, έχοντας το δικό του battle royale mode, ονόματι Blackout. Tις τελευταίες μέρες συμπλήρωσα καμιά δεκαριά ώρες στη beta του Blackout στο PS4 και πιστεύω αξίζει να σας δώσω μια πρώτη εικόνα του mode μέσω αυτού του preview.
Αρχικά, επιλέγετε την εμφάνιση του χαρακτήρα σας, μέσα απο έναν λιτό κατάλογο προσχεδιασμένων μοντέλων που αποτελείται από τους specialists, χαρακτήρες απά το zombies mode και πρωταγωνιστές της σειράς Black Ops (Woods, Menendez, Reznov, Mason κτλ). Μπορείτε να παίξετε είτε μόνος (solo), είτε σε συνεργασία με έναν ακόμη φίλο σας (duo), είτε σε τετραμελή ομάδα (quad). Ακολούθως, εμφανίζεστε μέσα στον χάρτη του Blackout ο οποίος αποκτά για λίγα λεπτά χαρακτήρα social hub μέχρι να αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση. Όταν ακούσετε απο τον εκφωνητή την λέξη “Blackout”, η οθόνη μαυρίζει και η δράση ξεκινάει.
Αμέσως μετά, ένα μικρό σμήνος ελικοπτέρων κάνει την εμφάνιση του. Τα ελικόπτερα ακολουθούν συγκεκριμένες διαδρομές που συμβολίζονται από μια άσπρη γραμμή στο mini-map, διασχίζοντας κάθετα τον χάρτη. Στην δεξιά πλευρά της οθόνη παρατηρείτε τον αριθμό των παικτών στο lobby που σταδιακά μειώνεται επειδή πραγματοποιούν ελεύθερες πτώσεις στο κενό προκειμένου να προσεδαφιστούν. Αφού βουτήξετε και εσείς, ξεκινάτε την μάχη για επιβίωση. Από εδώ και πέρα, το Blackout ακολουθεί σχεδόν πιστά την παραδοσιακή φιλοσοφία των παιχνιδιών battle royale.
Από τα πρώτα λεπτά, εύκολα συνειδητοποιείτε ότι ο κόσμος είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής του Blackout. Για πρώτη φορά παιχνίδι Call of Duty δοκιμάζεται σε τεράστιο ανοιχτό χάρτη και σε γενικές γραμμές μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι έχει γίνει εξαιρετική δουλειά. Ο χάρτης του Blackout είναι πληθωρικός σε έκταση και κλίμακα, θυμίζοντας χάρτη μεσαίου μεγέθους open-world παιχνιδιού. Τα περιβάλλοντα ποικίλουν και εναλλάσσονται απολύτως αρμονικά. Φαίνεται πως έχει σχεδιαστεί κυριολεκτικά στο χέρι, με περίσια ακρίβεια και λεπτομέρεια. Δάση, εργοστάσια, έρημοι, μικροί οικισμοί, οικοδομές, παρατηρητήρια, φάρμες, τουριστικά θέρετρα, επαύλεις, αγροκτήματα, υδραγωγεία, φράγματα, εγκαταλελειμμένα σπίτια και ψαροχώρια είναι μερικά από τα μέρη που επισκέπτεστε. Κάτι που αξίζει να σημειωθεί είναι οι σαφείς σχεδιαστικές επιρροές των περιοχών από διάφορους χάρτες της σειράς Black Ops.
Έχοντας μια πυξίδα με συντεταγμένες που βλέπετε στην πάνω πλευρά της οθόνης, το mini-map και τον χάρτη που μπορείτε να συμβουλεύεστε πατώντας το touchpad του DualShock 4, σκοπός σας είναι να παραμείνετε ζωντανός και να τερματίσετε στην πρώτη θέση, σκοτώνοντας αντίπαλους παίκτες. Μερικές φορές μάλιστα, από το πουθενά κυριολεκτικά, σκάνε μύτη και ζόμπι τα οποία δυσκολεύουν το έργο σας. Παράλληλα, ακολουθείτε την πορεία ενός άσπρου κύκλου που εμφανίζεται στον χάρτη και σας οδηγεί σε συγκεκριμένες περιοχές. Έχετε μόλις δυο λεπτά να κατευθυνθείτε στο επίμαχο σημείο, καθώς ένας μπλε κύκλος κάνει την εμφάνισή του, περιορίζοντας τις επιλογές και τις κινήσεις σας εντός του χάρτη. Αν δεν φτάσετε εγκαίρως στον άσπρο κύκλο, σταδιακά χάνετε ενέργεια, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε game over. Προκειμένου να επιβιώσετε, πρέπει να είστε προσεκτικός και υπομονετικός. Παλικαρισμοί και ταρζανιές καθίστανται μοιραίοι, καθώς αν χάσετε, το παιχνίδι λήγει άδοξα για εσάς. Κατι τελευταίο: φροντίστε να εξοπλιστείτε με ακουστικά και μικρόφωνο. Ο παραμικρός ήχος και η τακτική επικοινωνία με τον συμπαίκτη ή τους συμπαίκτες σας αν παίζετε ομαδικό, μπορεί να αποδειχθεί ζωτικής σημασίας. Χωρίς ακουστικά, δεν μπορείτε να κάνετε κάτι ιδιαίτερο. Το δηλώνω κατηγορηματικά.
Διάσπαρτα στον κόσμο του Blackout υπάρχουν κάθε λογής αντικείμενα για να συλλέξετε. Από όπλα, εξαρτήματα, medkits, πυρομαχικά, μέχρι perks, gadgets και supply drops. Υπάρχουν και οχήματα όπως ελικόπτερα, φορτηγά, βάρκες και γουρούνες. Όπως εύκολα γίνεται αντιληπτό, το pick 10 system (create-a-class) των Black Ops επανέρχεται δριμύτερο στον άξονα του gameplay. Μπορείτε να οπλιστείτε με δύο κύρια όπλα, ενώ μαζεύοντας backpacks (σακίδια πλάτης), αυξάνετε το χώρο του inventory σας. Τα perks δεν έχουν μόνιμη ισχύ αλλά χρησιμοποιούνται για δύο-τρία λεπτά το καθένα. Τα δε οχήματα, παρότι διανθίζουν σε μεγάλο βαθμό την δράση, έχουν υπερβολικά απλό και μονοκόμματο χειρισμό.
Το παιχνίδι έχει μπόλικο σασπένς. Υπήρξαν φορές που ακόμα και εγώ που είμαι “άρρωστος” CoD-άκιας, έπιασα τον εαυτό μου να αντιδρά και να συμπεριφέρεται σαν αρχάριος. Όταν συνειδητοποιείτε ότι ξεμείνατε από σφαίρες ή ακούτε ποδοβολητά από πάσα κατεύθυνση ή αντιλαμβάνεστε ότι αντίπαλος σας έχει εντοπίσει και ετοιμάζεται να κινηθεί εναντίον σας, νιώθετε το άγχος να σας κυριεύει στην προσπάθειά σας να παραμείνετε ζωντανός μέχρι το τέλος. Πρέπει να έχετε κατά νου ότι σκοπός σας δεν είναι να μπείτε μέσα και να θερίσετε τους πάντες, αλλά να επιβιώσετε. Το Blackout δεν είναι mode για όλους. Χρειάζεται υπομονή, ευελιξία και γρήγορη σκέψη. Γι αυτό, “καμπερωθείτε” λίγο, γίνετε παθητικοί και χτυπήστε την κατάλληλη στιγμή. Να ποντάρετε στον αιφνιδιασμό. Παρότι δεν είμαι και ο πιο ένθερμος φαν των battle royale, μην έχοντας σοβαρή εμπειρία άλλωστε με το είδος, οφείλω να ομολογήσω ότι παικτικά μου άρεσε το Blackout. Δεν ισχυρίζομαι από τώρα ότι το πείραμα πέτυχε, αφού οι φαν του Call of Duty δεν είναι ιδιαίτερα συνηθισμένοι σε στρατηγική και πρακτικές επιβίωσης, σίγουρα όμως συνιστά μια φρέσκια πρόταση και πιστεύω ότι θα κρατήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των παικτών.
Η beta λειτουργούσε σχεδόν άψογα, χωρίς lag και αποσυνδέσεις. Το matchmaking ήταν σταθερό, δίχως καθυστέρηση στην έναρξη του ματς. Ο χάρτης είναι αριστοτεχνικά σχεδιασμένος και πραγματικά πανέμορφος ως προς τα περιβάλλοντα, γεγονός που με εξέπληξε ευχάριστα. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει και στην ταυτόχρονη συνύπαρξη τόσων παικτών για πρώτη φορά σε Call of Duty – από τα 10-12 άτομα του παραδοσιακού multiplayer πλέον πάμε σε 80-100, με το frame rate να παραμένει σταθερό. Πάντως ως προς την ποιότητα των γραφικών μην περιμένετε θαύματα - "φτωχές" φωτοσκιάσεις/αντανακλάσεις, pixels σε επιφάνειες, επαναλαμβανόμενα animations και μέτρια μοντέλα.
Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018
Το Forza Horizon 4 σε νέα gameplay βίντεο
Λίγες εβδομάδες έχουν απομείνει για την στιγμή που οι λάτρεις του racing είδους θα "βουτήξουν" στον sport κόσμο του Forza Horizon 4. Μέχρι τότε αραιά και που νέα gameplay βίντεο και trailers δημοσιεύονται για το επερχόμενο racing παιχνίδι. Έτσι ακριβώς έγινε και σήμερα. Δύο νέα ολοκαίνουρια gameplay βίντεο δημοσιεύθηκαν για τον τίτλο στα οποία βλέπουμε για ακόμη μία φορά τον open-world κόσμο του.
Το Forza Horizon 4 κυκλοφορεί στις 2 Οκτωβρίου για Xbox One και Windows 10.
Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018
Stranded Deep: Επιβίωση στην μέση του ωκεανού
Ας γνωρίσουμε ένα ακόμα παιχνίδι επιβίωσης στη θάλασσα. Μιλάμε για το Stranded Deep, το οποίο είναι open-world survival. Στο Stranded Deep, μετά από ένα αεροπορικό δυστύχημα καταλήγετε απομονωμένος σε κάποια έρημα νησιά στην μέση του Ειρηνικού Ωκεανού όπου πρέπει να επιβιώσετε. Εξερευνάτε τόσο ξηρά όσο και τον βυθό της θάλασσας, μαζεύετε υλικά, φτιάχνετε εργαλεία, όπλα και καταφύγια, πολεμάτε άγρια ζώα, ενώ αντιμετωπίζετε και ανάγκες όπως πείνα και δίψα. Το Stranded Deep υπάρχει ήδη για PC ως early access και βγαίνει 9 Οκτωβρίου για PS4 και Xbox One, με τιμή γύρω στα 20 ευρώ. Δείτε επίσημα χαρακτηριστικά και trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!
Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2018
Sudden Strike 4 Review
Η σειρά Sudden Strike έφτασε αισίως στο τέταρτο μέρος της. Με πρώτη κυκλοφορία το 1996, είναι αρκετά γνωστή στους λάτρεις των παιχνιδιών στρατηγικής, έχοντας μια σχέση “αγάπης και μίσους” μαζί τους. To Sudden Strike είναι real-time tactics στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Μέσα από μια σειρά αποστολών, έχετε υπό τον έλεγχό σας άρματα, πεζικό, πυροβολικό, αεροπορία και... όλα τα συναφή, με στόχο την επικράτηση ενάντια στους εχθρούς. Αυτό που κάνει το Sudden Strike να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα παιχνίδια στρατηγικής είναι η προσήλωση σε πραγματικές μάχες του Β' Παγκοσμίου, με όσο το δυνατόν πιστή αναπαράσταση των στρατιωτικών μονάδων της εποχής. Αρκετά “κλικ” πιο χαμηλά όμως σε θέμα ρεαλισμού από ένα “βαρύ” wargame.
Ο χειρισμός του Sudden Strike 4 αποτελείται από τη χρήση του ποντικιού καθώς και μια σειρά από keyboard shortcuts. Στην αρχή ίσως σας ξενίσει αν δεν είστε βετεράνοι της σειράς, μετά από μερικές μάχες όμως το συνηθίζετε. Η πρωτοτυπία στον χειρισμό έχει να κάνει με τη hold-and-drag λειτουργία του ποντικιού, όπου μπορείτε να ορίσετε ένα δεδομένο σχηματισμό των μονάδων σας. Όπως και στα προηγούμενα Sudden Strike, το base building λάμπει δια της απουσίας του. Άλλωστε, πρόκειται κυρίως για παιχνίδι τακτικής. Έτσι, καλείστε να φέρετε σε πέρας τις αποστολές με περιορισμένο αριθμό μονάδων συν κάποιες ενισχύσεις σε καθορισμένα σημεία. Προσοχή λοιπόν στις μονάδες σας καθώς η κάθε μία είναι σχεδιασμένη για συγκεκριμένο σκοπό καθώς και υποστήριξη μεταξύ τους εάν δεν θέλετε να βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων κι αναγκαστείτε να ξεκινήσετε την αποστολή από την αρχή. Στην διάθεσή σας έχετε άρματα, πεζικό, πυροβολικό και μερικές φορές αεροπορία, καθώς και οχήματα logistics αφού ο ανεφοδιασμός των μονάδων σας με πυρομαχικά και καύσιμα είναι αναπόσπαστο μέρος του παιχνιδιού.
Έχοντας αποκλείσει το base building, το Sudden Strike 4 επικεντρώνεται στην όσο το δυνατόν καλύτερη διαχείριση των μονάδων σας. Ένα επιφανειακά απλό θεωρητικά σύστημα, στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά απαιτητικό για τους λάθος λόγους. Χρειάζεται να κλικάρετε αρκετές φορές μια μονάδα για να εκτελέσει αυτό που έχετε στο μυαλό σας – βλ. μηχανικούς και οχήματα ανεφοδιασμού. Τα προβλήματα ξεκινούν από τα γραφικά του παιχνιδιού, όπου ενώ τα οχήματα και το πεζικό έχουν υποστεί upscaling για να ανταποκριθούν σε υψηλές αναλύσεις, οι χάρτες του έχουν παραμείνει σε μικρές σχετικά διαστάσεις. Οι μονάδες σας δίνουν την εντύπωση “εγκλωβισμού” σε περιορισμένο χώρο, όχι μόνο σε αστικούς χάρτες αλλά και σε φαινομενικά ανοικτές εκτάσεις. Έτσι λοιπόν, αναγκάζεστε να “νταντεύετε” τραυματιοφορείς, άρματα και πυροβολικό που σε ορισμένες στιγμές -ίσως τις πιο κρίσιμες σε κάθε αποστολή- συμπεριφέρονται... αλλοπρόσαλλα.
Το single-player αποτελείται από τρία διαφορετικά campaign, ένα για κάθε σημαντικό στρατό του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Παίζοντας με τους Γερμανούς, καλείστε να οδηγήσετε τα στρατεύματά σας με αποστολές που ξεκινούν από την εισβολή της Γαλλίας το 1940 και ολοκληρώνονται με την μάχη των Αρδεννών. Με τους Σοβιετικούς καλείστε να υπερασπιστείτε την Αγία Πετρούπολη-Λένινγκραντ μέχρι την μάχη του Βερολίνου. Τέλος, με τους Συμμάχους ξεκινάτε στην κλασική πλέον Νορμανδία και καταλήγετε στην Γερμανία. Πριν ξεκινήσετε την κάθε αποστολή-σενάριο, μπορείτε να επιλέξετε έναν από τους τρεις διαθέσιμους διοικητές που αυξάνουν τις ικανότητες των μονάδων σας ανάλογα με τον τύπο – άρματα μάχης, πεζικό, logistics. Κάτι παρόμοιο είχαμε δει στο Company of Heroes, προσφέροντας αξιόλογο replayability. Επίσης, ανάλογα με τις επιδόσεις σας στις επιμέρους αποστολές, οι διοικητές αναβαθμίζονται ξεκλειδώνοντας νέα abilities και buffs. Μια ελαφρώς... καταναγκαστική και συνάμα διασκεδαστική πρόκληση που έθεσα στον εαυτό μου ήταν να ολοκληρώσω την κάθε αποστολή με διαφορετικό διοικητή, αλλάζοντας την τακτική και τις μονάδες που χρησιμοποιούσα αντίστοιχα.
Δυστυχώς υπάρχουν προβλήματα στο pathfinding των μονάδων, ενώ και η μονοδιάστατη / προβλέψιμη ΑΙ ίσως σας κουράσει. Αν έχετε εντρυφήσει στα παλαιότερα Sudden Strike αναγνωρίζετε το μοτίβο στις περισσότερες αποστολές, όπου καλείστε να επιτεθείτε σε καλά προετοιμασμένες αμυντικές θέσεις με περιορισμένο αριθμό μονάδων στη διάθεσή σας. Όταν δε αμύνεστε, οι εχθροί στοχεύουν λυσσαλέα την πρώτη μονάδα που βρίσκεται στο οπτικό τους πεδίο τους πριν εστιάσουν στην επόμενη. Ένα στοιχείο του gameplay που επίσης προβληματίζει είναι το αυξημένο view range των εχθρικών μονάδων. Αρκετές φορές κατά την διάρκεια προετοιμασίας του στρατού σας για την επόμενη επίθεση στο επόμενο οχυρωμένο χωριό, δέχεστε πυρά από το πουθενά ακόμα κι αν έχετε τοποθετήσει πεζικό μπροστά από τον κύριο όγκο των μονάδων σας. Γνωρίζω ότι είναι απαραίτητο οι εχθρικές μονάδες να έχουν κάποια πλεονεκτήματα στα στατιστικά συγκριτικά με του παίκτη, αλλά μερικές φορές αυτό είναι... εκνευριστικά εμφανές. Πυροβολικό, ελεύθεροι σκοπευτές και αντιαρματικά μειώνουν την μαχητικότητα των μονάδων σας πριν ξεκινήσετε την επίθεση για τα κύρια objectives.
Στον τομέα των γραφικών, το Sudden Strike 4 τα πάει αρκετά καλά. Οι μονάδες είναι αρκετά λεπτομερείς, αν και είναι λίγο δύσκολο να ξεχωρίσετε το πεζικό. Χρειάζεται να ζουμάρετε αρκετά έτσι ώστε να διακρίνετε τους τραυματιοφορείς από τους πολυβολητές, τους τουφεκιοφόρους και τους χειριστές βαρέων όπλων. Οι εκρήξεις και τα εφέ έχουν την απαραίτητη “βαρύτητα”, με πυργίσκους αρμάτων να εκτινάσσονται εντυπωσιακά στον αέρα και κτίρια να μετατρέπονται σε ερείπια. Οι καιρικές συνθήκες αποτυπώνονται ικανοποιητικά ανάλογα με την τοποθεσία και την εποχή της κάθε αποστολής. Οι χάρτες, ενώ είναι καλοσχεδιασμένοι, σε μερικά σημεία περιορίζουν αρκετά τις μονάδες σας, κάτι που έχει αντίκτυπο στο pathfinding. Όσον αφορά τον ήχο, είναι αρκετά καλός. Τα εφέ των εκρήξεων, οι μηχανικοί θόρυβοι των οχημάτων καθώς και οι ambient ήχοι έχουν προσεχθεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι ανάλογα με τη χώρα που παίζετε, οι μονάδες σας χρησιμοποιούν την αντίστοιχη μητρική τους γλώσσα. Κάτι που ξενίζει είναι το voice acting πριν και μετά την κάθε αποστολή, το οποίο θα μπορούσε να είναι καλύτερο και πιο ατμοσφαιρικό.
Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018
Τέλος οι δημιουργοί του Dead Rising
Η Capcom Vancouver, που μας έδωσε τη σειρά Dead Rising, αποτελεί παρελθόν. Η Capcom ανακοίνωσε το κλείσιμο της Capcom Vancouver και την ακύρωση των παιχνιδιών που ετοίμαζε το στούντιο. Ένα από αυτά σχεδόν σίγουρα ήταν το Dead Rising 5, όμως φαίνεται ότι δεν έβγαινε και πολύ καλό κι έτσι η Capcom, μετά και το μετριότατο Dead Rising 4, αποφάσισε να... τραβήξει την πρίζα. Τί γνώμη έχετε γι αυτή την εξέλιξη;