Pages - Menu

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

H μεσαιωνική στρατηγική του Ancestors

Ας γνωρίσουμε ένα από τα πιο ενδιαφέροντα επερχόμενα παιχνίδια στρατηγικής. Μιλάμε για το Ancestors, ένα ιστορικό real-time strategy βασισμένο στον Μεσαίωνα. Το Ancestors συνδυάζει διαχείριση πόρων και χτίσιμο βάσης με μεγάλες, squad-based μάχες, που "ζωντανεύουν" με την Unreal Engine 4. Το παιχνίδι διαθέτει τέσσερα playable έθνη (Βίκινγκ, Αγγλοσάξονες, Γερμανούς, Σλάβους) και cinematic action camera που σας επιτρέπει να βλέπετε την δράση από κοντά, με περισσότερα από 600 μοναδικά animations. Δείτε πρώτο gameplay trailer του Ancestors και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Battlefield 1: Πολεμώντας στο παγωμένο αρχιπέλαγος του Albion

Το πολυαναμενόμενο In the Name of the Tsar expansion του Battlefield 1 αποκαλύπτεται όλο και περισσότερο. Ο τρίτος χάρτης του In the Name of the Tsar που προστέθηκε στο community test environment του Battlefield 1 για δοκιμή είναι το Albion, που συνδυάζει χιόνια και θάλασσα και βασίζεται στην ομώνυμη επιχείρηση των Γερμανών εναντίον των Ρώσων στη Βαλτική το 1917. Δείτε δράση από το Albion παρακάτω και πείτε μας εντυπώσεις!

Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Γευθείτε ψυχολογική περιπέτεια με το demo του The Town of Light

Ευκαιρία να δοκιμάσετε ένα από τα πιο ξεχωριστά adventure της χρονιάς. Μιλάμε για το φρεσκοκυκλοφορημένο The Town of Light, μία ψυχολογική περιπέτεια πρώτου προσώπου που διαδραματίζεται στο άσυλο Volterra στην Ιταλία και είναι εμπνευσμένο από πραγματικά γεγονότα. Στο παιχνίδι πρωταγωνιστεί η 16χρονη Renée, η οποία πάσχει από ψυχική διαταραχή και πρέπει να βρει απαντήσεις για το παρελθόν της εξευρευνώντας το μέρος όπου πέρασε την παιδική της ηλικία. Όπως ανακοίνωσε η δημιουργός LKA.it, το demo του The Town of Light είναι πλέον διαθέσιμο σε PS4 και Xbox One. Σας ενδαφέρει;

Tekken 7: Η Eliza μπαίνει στην μάχη

Ένας πολυπόθητος χαρακτήρας καταφτάνει στο Tekken 7. Μιλάμε για την Eliza, η οποία είναι βαμπίρ και προέρχεται από το Tekken Revolution. Ως γνωστόν, η Eliza αρχικά ήταν bonus προπαραγγελίας του Tekken 7. Όπως ανακοίνωσε η Namco, η Eliza πλέον είναι διαθέσιμη για αγορά στο Tekken 7 με τιμή 5 ευρώ. Δείτε τρέιλερ παρακάτω και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Σάββατο 29 Ιουλίου 2017

Παίξτε μπάλα με PS4 + FIFA 18

Για πρώτη φορά σε αυτή την γενιά έχουμε πακέτο PlayStation και FIFA. Για την ακρίβεια όχι πακέτο, αλλά πακέτα, καθώς η Sony ανακοίνωσε επτά(!) πακέτα PS4 + FIFA 18. Έχουμε και λέμε: PS4 Pro + FIFA 18 Ronaldo Edition, PS4 Pro + FIFA 18, PS4 1TB + FIFA 18 Ronaldo Edition, PS4 500GB + FIFA 18, PS4 500GB + FIFA 18 + δεύτερο χειριστήριο, PS4 1TB + FIFA 18, PS4 1TB + FIFA 18 + δεύτερο χειριστήριο. Δείτε φωτό παρακάτω και πείτε μας αν και ποιο πακέτο σας ενδιαφέρει!

For Honor: Καλύτερες μάχες με dedicated servers

Η επιθυμία των παικτών του For Honor επιτέλους γίνεται πραγματικότητα. Όπως ανακοίνωσε η Ubisoft, το For Honor θα αποκτήσει dedicated servers, αν και όχι άμεσα. Στο μεταξύ, συνεχίζονται οι βελτιώσεις σε peer-to-peer και matchmaking. Άλλες σημαντικές εξελίξεις που έρχονται στο For Honor είναι δύο νέες σεζόν, προσθήκες όπως 4v4 PvP mode, νέο training mode και περισσότερες παικτικές βελτιώσεις. Εσείς ασχολείστε με το For Honor;

Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Πιλότοι εν δράσει στο F1 2017

Ώρα για την πρώτη ουσιαστική ματιά στο πολυαναμενόμενο F1 2017. Η Codemasters δημοσίευσε ένα νέο gameplay trailer του F1 2017 με τα φετινά αλλά και διάφορα παλιά μονοθέσια εν δράσει. Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι το Monaco είναι playable και νύχτα, για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς F1. Το F1 2017 κυκλοφορεί 25 Αυγούστου. Δείτε το βίντεο και πείτε μας εντυπώσεις!

Battlefield 1: Πολεμώντας στο Brusilov Keep

Ώρα να γνωρίσουμε έναν ακόμα χάρτη από τους έξι που περιλαμβάνει το πολυαναμενόμενο In the Name of the Tsar expansion του Battlefield 1. Αυτή τη φορά μιλάμε για το Brusilov Keep, το οποίο επικεντρώνεται σε close-quarter μάχες πεζικού, με Ρώσους και Αυστροουγγαρούς να πολεμάνε σε μια μικρή ορεινή πόλη. Δείτε δράση από το Brusilov Keep παρακάτω και πείτε μας εντυπώσεις!

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

"Φτιάχνοντας" αμάξια στο Need for Speed Payback

Το customization παραδοσιακά είναι βασικό χαρακτηριστικό των παιχνιδιών Need for Speed, κάτι που ισχύει και στο πολυαναμενόμενο Need for Speed Payback. Η EA δημοσίευσε ένα νέο τρέιλερ του Need for Speed Payback που παρουσιάζει τις δυνατότητες αναβάθμισης και εξατομίκευσης των αυτοκινήτων στο παιχνίδι. Δείτε το βίντεο και πείτε μας εντυπώσεις!

Xbox Live: Τα δωρεάν παιχνίδια του Αυγούστου 2017

Ο Αύγουστος φέρνει άλλα τέσσερα δωρεάν παιχνίδια στους κατόχους Xbox One και Xbox 360 με Xbox Live Gold. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, τα δωρεάν παιχνίδια του Xbox One είναι τo καινούριο Slime Rancher (διαθέσιμο 1-31 Αυγούστου) και το Trials Fusion (διαθέσιμο 16 Αυγούστου με 15 Σεπτεμβρίου), ενώ του Xbox 360 είναι το Bayonetta (διαθέσιμο 1-15 Αυγούστου) και το Red Faction: Armageddon (διαθέσιμο 16-31 Αυγούστου). Ως γνωστόν, τα δωρεάν παιχνίδια του Xbox 360 τρέχουν και στο Xbox One. Με τί θα ασχοληθείτε;

Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

The Sims 4: Oι Sims μετακομίζουν στο Xbox One

Τρία χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία του, το The Sims 4 έρχεται στο Xbox One. Αν και προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση της EA, σύμφωνα με αναφορές, το The Sims 4 έκανε την εμφάνισή του στο Xbox Store με ημερομηνία κυκλοφορίας 17 Νοεμβρίου. Το The Sims 4 σας επιτρέπει να φτιάχνετε τους δικούς σας μοναδικούς sims, να σχεδιάζετε και να χτίζετε τα σπίτια τους εύκολα με το νέο build mode, να επισκέπτεστε διάφορους κόσμους και περιοχές και να ελέγχετε τις καλύτερες στιγμές της ζωής των sims σας. Κάτοχοι Xbox One, σας ενδιαφέρει το The Sims 4;

Fortnite: Η μάχη με τα τέρατα αρχίζει

Μετά από χρόνια ανάπτυξης και καθυστερήσεων, το πολυαναμενόμενο Fortnite της Epic είναι εδώ. Tο Fortnite είναι action building τρίτου προσώπου στο οποίο μαζί με άλλους παίκτες χτίζετε οχυρά και αμύνεστε ενάντια σε ορδές τεράτων. Παράλληλα κάνετε crafting και looting σε τεράστιους κόσμους όπου κάθε φορά που παίζετε έχετε και διαφορετική εμπειρία. Το παιχνίδι αποτελεί ενδιαφέρων συνδυασμό εξερεύνησης, χτισίματος, άμυνας και μάχης. Το Fortnite είναι διαθέσιμο προς αγορά ως early access σε PS4, Xbox One και PC, ενώ θα γίνει free-to-play κάποια στιγμή το 2018. Σας ενδιαφέρει;

Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

Arika EX: Παίζοντας το μυστηριώδες ξύλο της Arika

Ώρα για άλλη μια ματιά στο μυστηριώδες fighter που ετοιμάζει η Arika (Street Fighter EX). Το παιχνίδι ακόμα δεν έχει επίσημη ονομασία και προς το παρόν είναι γνωστό ως Arika EX, καθώς αποτελεί μέρος της σειράς EX. Το Arika EX αναμένεται 2018 στο PS4. Δείτε 50 λεπτά φρέσκιας δράσης παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Destiny 2: Μπείτε στη μάχη με την open beta [UPDATE]

Ώρα να πάρουμε μια γεύση από το πολυαναμενόμενο Destiny 2. Η open beta του Destiny 2 είναι διαθέσιμη από σήμερα μέχρι 23 Ιουλίου σε PS4 και Xbox One. Η beta περιλαμβάνει την πρώτη αποστολή του campaign, το Inverted Spire strike και δύο vs multiplayer modes. Κατεβάστε παίξτε και πείτε μας εντυπώσεις! UPDATE: Όπως ανακοίνωσε η Bungie, η beta παρατείνεται μέχρι και 25 Ιουλίου.

Δευτέρα 24 Ιουλίου 2017

Xαρακτήρες των Disney και Pixar στην εφαρμγή Clips

Η εφαρμογή Clips της Apple κυκλοφόρησε τον προηγούμενο Μάρτιο και για όσους δεν γνωρίζουν αποτελεί έναν εύκολο τρόπο να ενώσει και να επεξεργαστεί κανείς μικρά clips που τράβηξε με το κινητό του, δημιουργώντας ένα τελικό βίντεο με τη δυνατότητα να το ανεβάσει σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα. Με τη νέα έκδοση οι χρήστες έχουν στη διάθεση τους έναν ορμαθό από νέα 'Overlays', κινούμενα αυτοκόλλητα που μπορεί να τοποθετήσει ο χρήστης σε όποιο σημείο του βίντεο θέλει, έχοντας πλέον στη διάθεση του όλους τους γνωστούς χαρακτήρες των Disney και Pixar. 
Επιπλέον, δημιουργήθηκε μια νέα κατηγορία που ακούει στο όνομα 'Posters', τα οποία αποτελούν στην ουσία κινούμενες καρτέλες τίτλων που ο χρήστης μπορεί να επεξεργαστεί αλλάζοντας το κείμενο που φέρουν, καθώς και η δυνατότητα 'Live Title'. Η τελευταία είναι μια AI powered ικανότητα της εφαρμογής να εμφανίζει δυναμικούς υπότιτλους στο βίντεο οι οποία παράγονται αυτόματα μέσω μιας διαδικασίας αναγνώρισης φωνής, παρέχοντας στο χρήση παράλληλα έναν εύκολο τρόπο να διορθώσει τα τυχόν λάθη. Η αναβάθμιση βρίσκεται διαθέσιμη τόσο σε iPhone όσο και iPad από τις 22 του μήνα που διανύουμε.

Micro Machines World Series Review

Τα Micro Machines (μικρομηχανές) είναι γνωστή σειρά παιχνιδιών της Hasbro. Διαθέτουν μάλιστα και αρκετά μεγάλη ιστορία στο χώρο των videogames, με την υπογραφή ποιότητας της Codemasters, η οποία μας φέρνει το Micro Machines World Series.
Σε παιχνίδι τέτοιου είδους εκ των πραγμάτων δεν περιμένουμε ιδιαίτερη ιστορία. Για την ακρίβεια η single-player εμπειρία λάμπει δια της απουσίας της, καθώς το Micro Machines World Series προσφέρεται κυρίως για online μάχες μεταξύ 12 παικτών (πραγματικών ή ΑΙ). Με λίγα λόγια, επιλέγετε το όχημα της προτίμησης σας, από τα 12 στο σύνολο και ξεχύνεστε για μάχες σε μία από τις 10 συνολικά πίστες του παιχνιδιού. Πριν ξεκινήσετε έναν αγώνα καλείστε να επιλέξετε mode. Υπάρχει το battle όπου παίζετε τα γνωστά capture the flag, bomb delivery και king of the hill, το elimination όπου νικητής είναι αυτός που μένει μόνος και ζωντανός στο τέλος του αγώνα και το race που είναι κυρίως αγώνας ταχύτητας για την πρωτιά.
Κάθε όχημα έχει το δικό του στάνταρ όπλο και άλλα τρία πιο δυνατά των οποίων η χρήση είναι πιο περιορισμένη και πρέπει να περιμένετε ένα μικρό χρονικό διάστημα για να φορτίσουν ή να διαλύετε τους αντιπάλους σας ώστε να τα φορτίζετε. Τα όπλα που χρησιμοποιείτε εξαρτώνται και από το όχημα που επιλέγετε. Για παράδειγμα το περιπολικό χρησιμοποιεί τη στάνταρ καραμπίνα της υπηρεσίας, στοχοποιεί τους αντιπάλους για έξτρα ζημιά, με τη σειρήνα του μειώνει την ζημιά που δέχεται και μπορεί να καλεί ελικόπτερο για ενίσχυση. Μπορείτε να παίζετε και πιο παραδοσιακούς αγώνες ταχύτητας όπου τα οχήματα δεν χρησιμοποιούν τα δικά τους όπλα αλλά αυτά που βρίσκουν στην πίστα και είναι πιστά στα γνωστά όπλα-παιχνίδια nerf. Όσο παίζετε ανεβαίνετε level και κερδίζετε loot boxes που περιέχουν νέα skins για τα οχήματά σας, ατάκες που πετάνε κατά την διάρκεια του αγώνα και εικονίδια που βλέπουν οι αντίπαλοι όταν τους διαλύετε ή αφήνετε στο έδαφος όταν χάνετε. Μόλις φτάσετε στο 10o level μπορείτε να παίζετε και ranked matches όπου τα στατιστικά σας καταγράφονται και κάθε λίγες μέρες υπάρχουν special events στα οποία μπορείτε να συμμετέχετε.
Οι ράμπες δεν θα μπορούσαν να λείπουν από ένα τέτοιο παιχνίδι.
Το gameplay του Micromachines είναι αρκετά απλοϊκό και απέχει πολύ από τους κανόνες της φυσικής. Δεν δοκιμάζει τις ικανότητές σας στην οδήγηση ή τα αντανακλαστικά σας, αλλά στοχεύει να προσφέρει αγνή διασκέδαση. Πράγματι απολαμβάνετε να ρίχνετε τους αντιπάλους σας στο κενό ή να κάνετε ένα τελειωτικό χτύπημα. Οι πίστες είναι όμορφα σχεδιασμένες ώστε να θυμίζουν έναν αυτοσχέδιο χώρο ιδανικό για αγώνες με οχήματα-μινιατούρες πάνω σε τραπέζια μπιλιάρδου, κουζίνες και κήπους. Το όλο “παιδικό” στιλ του παιχνιδιού όμως καταργεί κάθε εμβάθυνση στον κόσμο του και σε συνδυασμό με την απλοϊκή αίσθηση των όπλων που σε καμία περίπτωση δεν σας κάνουν να νιώθετε ότι ρίχνετε με ένα κανόνι ή ότι χειρίζεστε ένα πολεμικό όχημα, σας κάνουν να χάσετε γρήγορα το ενδιαφέρον σας. Το παιχνίδι δεν προσφέρει τον εθισμό του Rocket League και απέχει πολύ από την αίσθηση ανταγωνισμού των online shooters. Είναι πολύ δύσκολο να σας κρατήσει όταν υπάρχουν καλύτερες και φθηνότερες επιλογές που προσφέρουν έστω και ένα “αναιμικό” single-player.
Eπιπλέον, οφείλω να πω ότι δυσκολεύτηκα να βρω άλλους παίκτες και τα περισσότερα ματς ήταν με ΑΙ αντιπάλους ή και άλλον ένα πραγματικό παίκτη, με τον χρόνο αναμονής να είναι τουλάχιστον διπλάσιος από τον μέσο όρο που δίνει το παιχνίδι. Αυτό δεν είναι τόσο ενοχλητικό όσο ο περιορισμός στην επιλογή είδος αγώνα στο battle, καθώς το παιχνίδι σας βρίσκει αυτόματα τί mode θα παίξετε, ενώ δεν μπορείτε ούτε να ετοιμάσετε ένα ματς ως host. Αυτοί οι περιορισμοί είναι αρνητικοί, ειδικά για έναν τίτλο που βασίζεται κυρίως στο online. Από εκεί και πέρα, υπάρχει και το skirmish όπου μπορείτε να παίζετε τοπικά με φίλους ή εναντίον AI αντιπάλων και να διαμορφώνετε τους κανόνες του παιχνιδιού. Για κάποιον ανεξήγητο λόγο στο skirmish μπορείτε να παίζετε και free for all (όλοι εναντίον όλων), κάτι που δεν μπορείτε να κάνετε στο online. Γενικά το Micro Machines World Series δίνει την αίσθηση ότι είναι περισσότερο ένας έμμεσος τρόπος διαφήμισης των μικρομηχανών της Hasbro παρά ένα παιχνίδι για (έστω και τυπικούς) gamers.
Τα ωραία και λεπτομερή γραφικά κλέβουν την παράσταση.

Τα γραφικά του Micro Machines World Series είναι σίγουρα ο δυνατός του τομέας. Όμορφα και φωτεινά, είναι ευχάριστα στο μάτι και η ποικιλία χρωμάτων στις καλοσχεδιασμένες και γεμάτες λεπτομέρειες πίστες δίνουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Το παιχνίδι μου έτρεχε ομαλά και δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα όσον αφορά την απόδοσή του. Αντίθετα, ο ηχητικός τομέας δεν έχει πολλά να προσφέρει, με την μουσική υπόκρουση να είναι παντελώς αδιάφορη, όπως και οι ήχοι των μηχανών και των όπλων. Ο αστείος σχολιαστής του αγώνα και οι ατάκες των οχημάτων επίσης δεν μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση.

Κυριακή 23 Ιουλίου 2017

Η Shelob απλώνει τον ιστό της στο Middle-earth: Shadow of War

Το Middle-earth: Shadow of War δείχνει όλο και πιο επικό κάθε φορά που το βλέπουμε. Η Warner δημοσίευσε ένα νέο τρέιλερ του Middle-earth: Shadow of War, που παρουσιάζει τη Shelob, η οποία είναι από τους πιο γνωστούς και ισχυρούς κακούς στη Middle-earth. Δείτε και πείτε μας εντυπώσεις!

Παίζοντας το career του Project Cars 2

Ώρα για άλλη μια ματιά στο πολυαναμενόμενο Project Cars 2. Αυτή τη φορά μιλάμε για το career mode του Project Cars 2, το οποίο περιλαμβάνει πέντε γενικά είδη αγώνων -open-wheels, GT, prototypes, rallycross, touring cars- που με τη σειρά τους χωρίζονται σε 29 επιμέρους κατηγορίες. Όπως και στο πρώτο Project Cars, μπορείτε να ξεκινήσετε είτε από χαμηλού επιπέδου κατηγορίες όπως Κarts, Formula Rookie και Ginetta Juniors, είτε κατευθείαν από υψηλού επιπέδου κατηγορίες όπως IndyCar και GT3 (μία από τις νέες προσθήκες είναι η επίσημη άδεια του πρωταθλήματος Pirelli World Challenge). Δείτε φρέσκια δράση από το career του Project Cars 2 παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Σάββατο 22 Ιουλίου 2017

O Spider-Man μπαίνει στην μάχη του Marvel vs. Capcom: Infinite

Ο Spider-Man, που έχει την τιμητική του αυτή την εποχή, δεν θα μπορούσε να λείπει από το Marvel vs. Capcom: Infinite. Σύμφωνα με την Capcom, ο Spider-Man περιλαμβάνεται στο Marvel vs. Capcom: Infinite, όπως και οι Gamora, Nemesis, Frank West και Haggar που επίσης ανακοινώθηκαν επίσημα. Δείτε παρακάτω το νέο τρέιλερ του Marvel vs. Capcom: Infinite όπως προβλήθηκε στη Comic Con (δεν έχει βγει ακόμα το επίσημο βίντεο) και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Τα ζόμπι-Ναζί επιστρέφουν στο Call of Duty: WW2

Το zombies mode του πολυαναμενόμενου Call of Duty: WW2 αποκαλύπτεται. Όπως ανακοίνωσε η δημιουργός Sledgehammer Games, στο zombies mode του Call of Duty: WW2 οι παίκτες καλούνται να σταματήσουν τον ανίκητο στρατό νεκροζώντανων που ετοιμάζουν οι Ναζί. Δείτε τρέιλερ και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Ασχολείστε με το zombies mode των Call of Duty;

Παρασκευή 21 Ιουλίου 2017

Battlefield 1: Η μάχη αρχίζει στο Prise de Tahure

Ώρα για ένα ακόμα update του Battlefield 1. Όπως ανακοίνωσε η DICE, το Prise de Tahure update του Battlefield 1 είναι πλέον διαθέσιμο και φέρνει το νέο νυχτερινό χάρτη Prise de Tahure για τους κατόχους του premium pass ή του They Shall Not Pass DLC, και τα premium trials που για όσο διαρκούν επιτρέπουν σε όσους δεν έχουν το premium pass να παίζουν τους DLC χάρτες. Δείτε αναλυτικά τις βελτιώσεις/προσθήκες παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνονται! Παίζετε Battlefield 1;
PRISE DE TAHURE
Prise de Tahure is our second night map and the final map for Battlefield 1 They Shall Not Pass. French raiders and German stormtroopers clash in an urban trench setting as the nights grow colder in the Champagne-Ardennes region. The frontline trench networks cut right through several villages facing obliteration from the constant skirmishing between German and French troops. This content will be available for Battlefield 1 Premium Pass owners and owners of the They Shall Not Pass expansion pack. Non-Battlefield 1 Premium Pass owners will be able to access the content via Premium Friends or Premium Trials.
PREMIUM TRIALS
With this update, we’ve introduced Premium Trials. Premium Trials are timed events that allow non-Battlefield 1 Premium Pass owners to experience the maps of our fully released expansion packs before they buy. Sounds similar to Premium Friends, right? It’s the same feature, but without the need to party up with a Premium Pass owner. Earning XP, spawning in vehicles released in the expansion, and progression/unlocks will be restricted to Premium Pass owners.
MAPS & MODES
Soissons: Adjusted Flag D capture area in Frontlines to improve map balance.
Nivelle Nights: Fixed a bug where the Out of Bounds grayscale screen-effect would sometimes fail to enable.
Nivelle Nights: Fixed an issue where field kits in sector five in a Rush game could be used before the sector was active.
Fort de Vaux: Players should no longer be able to get on top of the fort around the courtyard area.
OTHER FIXES
Updated the Map Voting system to exclude the previous map (as well as the current map) from the random selection pool to prevent the possible A-B-A-B map play pattern.
Game will now cancel matchmaking whenever backing out of the Operations globe screen. This to prevent a lingering blur state of the globe.
Synchronized damage taken effect to the actual shooter networked state. Previously it lead to out of sync effects where the shooter was not yet visible.
Fixed a rare client crash that could occur when a player joined late and a player just dropped/picked up a weapon.
Fixed a disconnect issue that could occur when loading a map.
PREMIUM
Premium Friends - Non-Premium players' score will now show 0 throughout the match on all Scoreboards and End-of-Round screens.
RSP
Added new setting to allow for limited number of specific kits.
Added setting for round time limit multiplier.
Added setting for Unlimited Magazines.
Countdown stops if players drop: Lowered the required player count for countdown to start game round to the minimum number of players required to finish a game if preround is enabled. The player count is unchanged if preround is disabled.
Implemented a latency soft lock option where players with a ping higher than 100ms higher get kicked automatically.
UI
Fixed issue where the "Player-Created Content" option was grayed-out, unusable, and set to "Hide" after booting the title without a network connection.
Fixed the wrong transport driver chase camera caption in the controls UI.
The networking issues icons will not show up in Spectator Mode anymore.

Obduction: Ο πνευματικός διάδοχος του Myst στο PS4

Σχεδόν δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του, το Rainbow Six Siege πηγαίνει όλο και καλύτερα. Σύμφωνα με τη Ubisoft, το Rainbow Six Siege φτάνει 20 εκατομμύρια παίκτες συνολικά, ενώ ο Ιούνιος ήταν ο δεύτερος καλύτερος μήνας του ως προς τους ενεργούς παίκτες. Όσο για τη συνέχεια, το παιχνίδι έχει "ψωμί" ακόμα, με την τρίτη σεζόν DLC να βγαίνει σύντομα. Εσείς ασχολείστε με το Rainbow Six Siege;

Πέμπτη 20 Ιουλίου 2017

Sudden Strike 4: Πολεμώντας στο PS4

Η ιστορική σειρά στρατηγικής Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου Sudden Strike για πρώτη φορά έρχεται σε κονσόλα με το Sudden Strike 4. Το παιχνίδι διαθέτει τρία campaigns με πάνω από 20 αποστολές σε πεδία μάχης του Β΄ Παγκοσμίου, εννιά διοικητές όπως οι George Patton και Bernard Montgomery, πάνω από 100 αυθεντικές μονάδες, skirmish mode και ανταγωνιστικό multiplayer. Το Sudden Strike 4 βγαίνει 11 Αυγούστου για PS4 και PC. Δείτε PS4 gameplay trailer και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Κυριαρχία Ghost Recon Wildlands στο 2017

Το Ghost Recon Wildlands αποδεικνύεται μία ακόμα μεγάλη επιτυχία της Ubisoft. Σύμφωνα με την εταιρεία, το Ghost Recon Wildlands είναι το κορυφαίο σε πωλήσεις παιχνίδι του 2017 μέχρι τώρα. Κι αυτό σε μια χρονιά που ήδη έχουν βγει πολλά εξαιρετικά παιχνίδια. Εσείς τί γνώμη έχετε για το Ghost Recon Wildlands;

Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Get Even Review για όλους

Το Get Even είναι μία ιδιάζουσα περίπτωση και ένα από τα ελάχιστα πλέον παιχνίδια που ανήκουν στην κατηγορία ΑΑ, δηλαδή κάτι ανάμεσα σε ΑΑΑ και indie. Το Get Even είναι ένα “σκεπτόμενο” shooter πρώτου προσώπου με φρέσκες ιδέες, που δυστυχώς προσπαθεί να κάνει πολλά πράγματα ταυτόχρονα, με το τελικό αποτέλεσμα να κρίνεται εν τέλει άνισο παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της δημιουργού Farm 51. Αλλά ας δούμε τα πράγματα πιο αναλυτικά.
Το σενάριο του Get Even και ιδιαίτερα ο τρόπος που κλιμακώνεται η πλοκή του, είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα δυνατά χαρτιά του παιχνιδιού. Αναλαμβάνετε αρχικά το ρόλο ενός πράκτορα που προσπαθεί να απελευθερώσει ένα κορίτσι όμηρο, αποστολή που καταλήγει σε φιάσκο, καθώς ο εκρηκτικός μηχανισμός που έχει τοποθετηθεί στο σώμα του κοριτσιού εκρήγνυται τη στιγμή που καταφθάνετε στον τόπο της απαγωγής. Στη συνέχεια καταλήγετε σε ένα άσυλο, όντας πειραματόζωο στα χέρια του Red, ο οποίος σας αναγκάζει με την βοήθεια ενός VR συστήματος ονόματι Pandora, να περιπλανηθείτε στις αναμνήσεις πριν από το συμβάν και να αναζητήσετε την αλήθεια και τα γεγονότα που οδήγησαν στο φιάσκο. Μέσα από το gameplay και τις αναμνήσεις που ξετυλίγονται σταδιακά προχωρώντας το παιχνίδι, εξελίσσεται και η πλοκή, με τέτοιο τρόπο ώστε από την μία να απαντώνται κάποια ερωτήματα, αλλά από την άλλη συνεχώς να δημιουργούνται νέα τόσο για το ρόλο σας στην ιστορία, όσο και το ρόλο του Red που σας χειραγωγεί στο μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού. Η ατμόσφαιρα του Get Even είναι απολύτως κλειστοφοβική, ενώ και οι σεναριακές ανατροπές δεν λείπουν, αν και δεν αποφεύγονται κάποια κλισέ που συναντάμε κυρίως σε κινηματογραφικές ταινίες.
Το Get Even, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, είναι shooter πρώτου προσώπου, με έντονες όμως επιρροές από παιχνίδια τύπου “walking simulator” στο θέμα της εξερεύνησης του κόσμου. Στο μεγαλύτερο διάστημα του παιχνιδιού εξερευνάτε διαδρόμους, μικρά δωμάτια που μοιάζουν μεταξύ τους, ψάχνοντας στοιχεία που μπορείτε να σκανάρετε με το smartphone σας, θυμίζοντας Condemned. Βρίσκοντας συνεχώς στοιχεία, διαβάζοντας σημειώματα και αναβιώνοντας αναμνήσεις από το παρελθόν αρχίζετε να βγάζετε άκρη για το τί συμβαίνει γύρω σας. Πέρα από τον μηχανισμό του σκαναρίσματος, το smartphone σας έχει χάρτη της κάθε περιοχής, ένα μηχανισμό με τον οποίο μπορείτε να εντοπίζετε διαφορές στην θερμοκρασία του περιβάλλοντος, αλλά και ένα μηχανισμό που εκπέμπει υπεριώδη ακτινοβολία.
Οι γρίφοι με τη χρήση του smartphone είναι εφευρευτικότατοι.
Το παιχνίδι εκμεταλλεύεται αριστοτεχνικά τις δυνατότητες αυτές στην επίλυση έξυπνων γρίφων, οι οποίοι δεν μπορούν να λυθούν χωρίς τη σωστή χρήση του smartphone σας. Μάλιστα καταφέρνει να μην έχει επαναλαμβανόμενους γρίφους, φροντίζοντας να προσφέρει νέες συγκινήσεις μέχρι το τέλος, όπου οι γρίφοι γίνονται ελαφρώς πιο απαιτητικοί. Η αργή ροή της εξερεύνησης του κόσμου και των γρίφων ευνοείται από τον walking simulator χαρακτήρα του παιχνιδιού, αλλά δημιουργεί προβλήματα στο κομμάτι της δράσης, όπου αρχίζουν και τα πρώτα σοβαρά προβλήματα.
Τα σημεία δράσης του Get Even είναι απότομα, ξεκομμένα από το κυρίως gameplay και περιορισμένα σε αριθμό. Αναλώνονται σε απλές αρένες γεμάτες εχθρούς, με level design που δεν θα ζήλευαν ούτε τα παιχνίδια της προηγούμενης δεκαετίας, αφού σπάνια βρίσκετε υψώματα ή σημεία κάλυψης ώστε να χρησιμοποιείτε το περιβάλλον προς όφελος σας. Εξίσου απογοητευτικό είναι και το πιστολίδι, αφού όλα τα όπλα συμπεριφέρονται με τον ίδιο αντιρεαλιστικό τρόπο, σε σημείο που νομίζετε ότι πυροβολάτε με αεροβόλο, ακόμη κι αν πυροβολάτε με τουφέκι. Η δυνατότητα να πυροβολάτε πλαγίως μέσω του corner gun είναι ενδιαφέρουσα, όμως δεν βολεύει καθόλου σε ανοιχτές αρένες, οπότε το χρησιμοποιείτε ελάχιστα.
Το παιχνίδι σας προκαλεί να βγάλετε με stealth αυτές τις αρένες δράσης, αφού μάλιστα υπάρχει διαφορετικό τέλος σε περίπτωση που δεν σκοτώσετε τους εχθρούς, αλλά απλά τους αποφύγετε. Οι μηχανισμοί stealth είναι ικανοποιητικοί, όπως ικανοποιητική είναι για τα δεδομένα του τίτλου και η εχθρική νοημοσύνη, αλλά δυστυχώς η stealth εμπειρία αμαυρώνεται από τα συχνά bugs. Συγκεκριμένα, σε διάφορα σημεία της αρένας αν πάτε σκυφτοί μπορεί να σκαλώσει ο χαρακτήρας σας στο περιβάλλον και να μην μπορεί να κινηθεί, οπότε πρέπει να ξεκινήσετε ξανά από το προηγούμενο checkpoint. Αυτό το πρόβλημα το συνάντησα τουλάχιστον 10 φορές στο παιχνίδι και είναι ο κύριος λόγος που από κάποια στιγμή και μετά εγκατέλειψα την προσπάθεια να το βγάλω αποκλειστικά με stealth τακτική.
Η αίσθηση των όπλων απογοητεύει.

Εξίσου προβληματικός είναι και ο οπτικός τομέας, ο οποίος δύσκολα θα ξεχώριζε ακόμη και σε κονσόλες παλιότερης γενιάς. Οι χαρακτήρες είναι κακοσχεδιασμένοι, ενώ και τα περιβάλλοντα στους εξωτερικούς χώρους ασφυκτιούν από τις χαμηλής ανάλυσης υφές. Κάπως καλύτερη είναι η κατάσταση στους εσωτερικούς χώρους, όπου οι ατέλειες κρύβονται από το σκοτάδι και τους όμορφους φωτισμούς. Σε αντίθεση με τα γραφικά, η μουσική υπόκρουση είναι μία ευχάριστη έκπληξη, με φοβερά ατμοσφαιρικά ακούσματα με βιολιά να διανθίζουν την εμπειρία, ενώ σχετικά ικανοποιητικοί κρίνονται τόσο οι ήχοι του περιβάλλοντος, όσο και το voice acting.

Gravel: Το επόμενο βήμα της Milestone

Ώρα για άλλη μια ματιά στο νέο arcade off-road racer της Milestone. Μιλάμε για το Gravel, στο οποίο αγωνίζεστε με οχήματα εκτός δρόμου σε διάφορες εξωτικές τοποθεσίες όπως δάση, βουνά και ερήμους. Το παιχνίδι υπόσχεται ρεαλιστικά γραφικά, ισορροπημένο χειρισμό και μοντέλο φυσικής, δυναμικό καιρό και ώρα ημέρας και ποικιλία από modes, events και challenges. Να σημειωθεί επίσης ότι είναι το πρώτο παιχνίδι της Milestone που χρησιμοποιεί την Unreal Engine 4. Δείτε την τεχνολογία του Gravel στο παρακάτω βίντεο και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Τρίτη 18 Ιουλίου 2017

O Abigail φέρνει το Final Fight στο Street Fighter 5

Η μόδα που επικρατεί στα παιχνίδια ξύλου με τους guest χαρακτήρες από άλλα παιχνίδια συνεχίζεται στο Street Fighter 5. Όπως ανακοίνωσε η Capcom, ο απίστευτα θηριώδης Abigail από το Final Fight έρχεται στο Street Fighter 5 στις 25 Ιουλίου, μαζί με τη νέα πίστα Metro City Bay Area. Δείτε τον Abigail εν δράσει στο Street Fighter 5 παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Θα ασχοληθείτε;

Νέο ξυλίκι από τους δημιουργούς του Street Fighter EX

Ένας νέος... διεκδικητής έρχεται στο είδος των παιχνιδιών ξύλου. Μιλάμε για το νέο fighting game της Arika, δημιουργού του πολυαγαπημένου Street Fighter EX. Το μυστηριώδες παιχνίδι -που ακόμα δεν έχει επίσημη ονομασία- είναι μέρος της σειράς EX και αναμένεται 2018 στο PS4. Δείτε πρώτο τρέιλερ και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Σας ενδιαφέρει;

Δευτέρα 17 Ιουλίου 2017

PES 2018 beta στον ορίζοντα

To πολυαναμενόμενο PES 2018 βγαίνει τον Σεπτέμβριο, αλλά μπορείτε να το παίξετε νωρίτερα. Όπως ανακοίνωσε η Konami, θα υπάρξει online beta του PES 2018 από 20 μέχρι 31 Ιουλίου, στο PS4 (δεν απαιτείται PS Plus) και στο Xbox One (απαιτείται Xbox Live Gold). Σας ενδιαφέρει;



The  Online Beta begins 20th July. PS4 and Xbox One players, get ready to try the new 3v3 online co-op mode!

The Lion’s Song: Επεισοδική περιπέτεια στις αρχές του 20ού αιώνα

Ας γνωρίσουμε ένα adventure διαφορετικό από τα άλλα. Μιλάμε για το The Lion’s Song, επεισοδικό adventure που διαδραματίζεται στις αρχές του 20ού αιώνα και αφηγείται τις ιστορίες διάφορων Αυστριακών καλλιτεχνών και επιστημόνων. Πέρα από ενδιαφέρουσα θεματολογία, το παιχνίδι έχει και ιδιαίτερα ξεχωριστό στιλ γραφικών. Το The Lion’s Song απαρτίζεται από τέσσερα επεισόδια και είναι διαθέσιμο για PC (το πρώτο επεισόδιο είναι δωρεάν στο Steam), iOS και Android. Δείτε το παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Κυριακή 16 Ιουλίου 2017

Omen of Sorrow: Ξύλο με... λυκάνθρωπους και βρυκόλακες

Στο είδος των fighting games όπου οι φρέσκιες ιδέες και τα νέα ονόματα σπανίζουν, ένα ενδιαφέρον παιχνίδι φιλοδοξεί να κάνει την διαφορά. Μιλάμε για το Omen of Sorrow, το οποίο είναι παραδοσιακό παιχνίδι ξύλου, αλλά με χαρακτήρες κλασικού τρόμου όπως λυκάνθρωπους, βρυκόλακες και άλλα πλάσματα. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί την Unreal Engine 4 και διαθέτει hardcore gameplay, 12 χαρακτήρες και online και local multiplayer. Το Omen of Sorrow θα βγει στο PS4. Δείτε το παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Dark Elves εν δράσει στο Total War: Warhammer 2

Ώρα για άλλη μια ματιά στο πολυαναμενόμενο Total War: Warhammer 2. Η Creative Assembly δημοσίευσε ένα νέο τρέιλερ του Total War: Warhammer 2, που παρουσιάζει τους Dark Elves, μία από τις τέσσερις playable φυλές του παιχνιδιού. Με αρχηγό τον Witch King Malekith, οι σατανικοί Dark Elves έχουν στόχο την ταπείνωση και καταστροφή των High Elves και τον έλεγχο του Great Vortex στο Ulthuan. Δείτε τους Dark Elves εν δράσει στο Total War: Warhammer 2 παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται το παιχνίδι!

Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

Νίντζα εν δράσει στο Naruto to Boruto: Shinobi Striker

Ώρα για μια βαρβάτη ματιά στο Naruto to Boruto: Shinobi Striker ενόψει της κυκλοφορίας του αρχές 2018. Το Naruto to Boruto: Shinobi Striker είναι online action για οκτώ παίκτες (τέσσερις εναντίον τεσσάρων), με αγαπημένους χαρακτήρες και ομάδες από το anime, νέο στιλ γραφικών με ζωηρά χρώματα και δυναμικό ninja gameplay τρίτου προσώπου που σας επιτρέπει να εκμεταλλεύεστε την καθετότητα των πιστών. Υπάρχουν τέσσερις τύποι χαρακτήρων (attack, ranged, defense, heal) και η συνεργασία μεταξύ τους είναι το κλειδί για τη νίκη. Δείτε νέο gameplay trailer του Naruto to Boruto: Shinobi Striker και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Rainbow Six στην μεγάλη οθόνη

Μετά τα βιβλία και τα videogames, η σειρά Rainbow Six πλέον πάει κινηματογράφο. Σύμφωνα με αναφορές, η Paramount ετοιμάζει ταινία Rainbow Six, βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Tom Clancy με κεντρικό χαρακτήρα τον John Clark. Μάλιστα, η εταιρεία είναι σε συζητήσεις με τον Ryan Reynolds (Deadpool) για τον πρωταγωνιστικό ρόλο. Θέλετε;

Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

What Remains of Edith Finch: To μυστήριο ξετυλίγεται στο Xbox One

Ένα από τα πιο ξεχωριστά παιχνίδια της χρονιάς έρχεται και στο Xbox One. Όπως ανακοίνωσε η Annapurna Interactive, το What Remains of Edith Finch βγαίνει 19 Ιουλίου στο Xbox One. To What Remains of Edith Finch είναι μυστήριο πρώτου προσώπου με ποικιλία ιστοριών. Σε κάθε μία από τις ιστορίες ζείτε την τελευταία μέρα ενός διαφορετικού μέλους της οικογένειας της πρωταγωνίστριας πριν τον θάνατό του, με στόχο να ανακαλύψετε γιατί έχουν πεθάνει όλοι εκτός από την ίδια. Κάτοχοι Xbox One, σας ενδιαφέρει;

Σμιλεύοντας τον εκπληκτικό...Link

Όταν η τέχνη των videogames συναντά την τέχνη της γλυπτικής, το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό. Το νέο πόνημα του ταλαντούχου Sculpture_Geek που δημοσιεύει βίντεο γλυπτικής στο Υoutube είναι μια εκπληκτική προτομή του Link. Δείτε την δημιουργία του γλυπτού στο παρακάτω βίντεο και πείτε μας γνώμη! Τρομερή δουλειά έτσι;

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Επιστροφή στο Call of Duty: Black Ops 3 με δωρεάν DLC

Αν σας ενδιαφέρει το Call of Duty: Black Ops 3, ευκαιρία να αρχίσετε να το (ξανα)παίζετε. Στα πλαίσια του days of summer event που τρέχει στο Black Ops 3 (και στα Infinite Warfare και Modern Warfare Remastered), οι τέσσερις multiplayer χάρτες του Awakening DLC του παιχνιδιού είναι διαθέσιμοι για δωρεάν παίξιμο μέχρι 1 Αυγούστου. Θα ασχοληθείτε;

Nights of Azure 2: Σκοτεινό παραμύθι εξ Ιαπωνίας

Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε όλο και μεγαλύτερη ποικιλία παιχνιδιών από την Koei, με διάφορα νέα ονόματα. Ένα από αυτά είναι το action RPG Nights of Azure που βγήκε πέρσι και πλέον έχει διάδοχο. Η Koei ανακοίνωσε το Nights of Azure 2: Bride of the New Moon, το οποίο διαδραματίζεται σε μια φανταστική πόλη της δυτικής Ευρώπης κοντά στο τέλος του 19ου αιώνα, η οποία έχει κατακλυστεί από δαίμονες. Το παιχνίδι έχει νέους χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένης των τριών πρωταγωνιστριών, Alushe, Liliana και Ruhenheid. Το Nights of Azure 2: Bride of the New Moon βγαίνει 27 Οκτωβρίου για PS4, Switch και PC. Δείτε πρώτο τρέιλερ και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Pharaonic: Περιπέτεια στην αρχαία Αίγυπτο

Ας γνωρίσουμε ένα παιχνίδι ιδανικό για να μπούμε σε... αιγυπτιακό κλίμα ενόψει Assassin's Creed Origins. Μιλάμε για το Pharaonic, ένα side-scrolling action RPG που διαδραματίζεται στην αρχαία Αίγυπτο, με πρωταγωνιστή έναν σκλάβο που πρέπει να ανακαλύψει την αλήθεια για τον Ahmosis I, τον Red Pharaoh. Το παιχνίδι έχει σύστημα μάχης τύπου Dark Souls, όπου ακόμα και ένα λάθος μπορεί να αποβεί μοιραίο. Το Pharaonic βγαίνει 22 Σεπτεμβρίου για PS4 και Xbox One. Δείτε βίντεο και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Σκέφτεστε να ασχοληθείτε;

WWE 2K18: Wrestling και στο Switch

H σειρά WWE επιστρέφει στις κονσόλες της Nintendo. Όπως ανακοίνωσε η 2K, το WWE 2K18 έρχεται στο Switch, με τα νέα χαρακτηριστικά που έχουν και οι άλλες εκδόσεις του παιχνιδιού, όπως νέα μηχανή γραφικών, ματς οκτώ ατόμων, νέο grapple carry system, νέο weight detection, χιλιάδες νέα animations και μεγάλη backstage περιοχή. Το WWE 2K18 κυκλοφορεί το φθινόπωρο. Κάτοχοι Switch, θέλετε;

Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Hidden Dragon Legend: Περιπέτεια στην αρχαία Κίνα

Ένα ενδιαφέρον παιχνίδι βασισμένο στην αρχαία Κίνα μας έρχεται από την... Κίνα. Μιλάμε για το Hidden Dragon: Legend της κινεζικής MegaFun Games, το οποίο είναι 2,5D action platforming. Το παιχνίδι διαδραματίζεται στην αρχαία Κίνα, όπου πολεμάτε εχθρούς, ξεπερνάτε εμπόδια, λύνετε γρίφους τύπου metroidvania και εξελίσσετε τον χαρακτήρα σας μέσω ενός πλούσιου skill tree. Το Hidden Dragon Legend βγαίνει στο PS4 τον Αύγουστο. Δείτε τρέιλερ και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Οι δημιουργοί του Deus Ex ετοιμάζουν μηχανή για multiplayer

Όπως ανακάλυψε ο παρατηρητικός χρήστης του NeoGAF, Nirolak, η Eidos Montreal αναζητά νέο προσωπικό για να εργαστεί στα multiplayer χαρακτηριστικά της Dawn Engine. Συγκεκριμένα, η ομάδα ανάπτυξης των Deus Ex: Human Revolution και Mankind Divided αναζητά έναν Network Programmer. Ο ρόλος του θα είναι η υποστήριξη του multiplayer development στην μηχανή γραφικών του στούντιο και πιο συγκεκριμένα η σχεδίαση, η ενσωμάτωση και η βελτίωση του δικτυακού επιπέδου της Dawn Engine και η υποστήριξη της ομάδας ανάπτυξης ώστε να προσαρμοστεί σε μια πιο στραμμένη στο multiplayer φιλοσοφία.
 Το πιο πιθανό είναι πως μετά την συμφωνία της Square Enix με την Marvel, η Eidos Montreal θα εργαστεί σε κάποιον τίτλο στα πλαίσια αυτής. Ενδεχομένως να πρόκειται για τον Gurdians of the Galaxy τίτλο που θέλουν διάφορες φήμες ή για το επερχόμενο Avengers παιχνίδι που έχει ανακοινωθεί. Υπάρχει φυσικά το ενδεχόμενο η ομάδα να εργάζεται σε κάποιο νέο Deus Ex με multiplayer, αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες, μιας και ακούγεται έντονα από έμπιστες πηγές πως η σειρά έχει μπει στον πάγο.

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Conarium Review γιατί θα έχει συνέχεια..

Το κωνάριο, γνωστό και ως επίφυση, ορίζεται ως ένας ενδοκρινής αδένας που βρίσκεται στη βάση του εγκεφάλου και είναι υπεύθυνο για την παραγωγή μελατονίνης, της ορμόνης που ρυθμίζει το βιολογικό μας ρολόι. Αυτός είναι ο τίτλος (όσο ατυχής κι αν είναι για τους γαλλόφωνους) που επέλεξε η τουρκική Zoetrope Interactive για το νέο της horror adventure, μετά την επιτυχία που σημείωσε με τα Darkness Within 1 και 2 πριν από αρκετά χρόνια.
Εμπνευσμένο από τη νουβέλα του H.P. Lovecraft “At the Mountains of Madness”, το Conarium εξελίσσεται σε μια ερευνητική βάση της Ανταρκτικής. Ως επιστήμονας Frank Gilman, καλείστε να μάθετε τί συνέβη στα μέλη της ομάδας σας, καθώς ξυπνάτε μόνος και ζαλισμένος στο χώρο συσκέψεων, με μια παράξενη συσκευή δεμένη στο γάντι σας. Σύντομα μαθαίνετε πως ο σκοπός της αποστολής είναι η προσπάθεια των επιστημόνων να ξεπεράσουν τα όρια της ανθρώπινης συνείδησης. Εξερευνώντας σιγά σιγά την εγκαταλελειμμένη βάση, ανακαλύπτετε σημειώσεις, σχέδια και αναφορές των συνάδελφων σας, που κάνουν λόγο για εμφάνιση ερπετοειδών μορφών και την έξαρση συμπτωμάτων που παραπέμπουν στο σύνδρομο εγκλεισμού. Συχνά συναντάτε αναφορές όχι μόνο σε προηγούμενες δουλειές του H.P. Lovecraft, αλλά και σε κόσμους και χαρακτήρες που έχει δημιουργήσει σε περασμένα έργα του (οι Old Ones, το Necronomicon, κα), με αποτέλεσμα να χάνετε ένα μέρος της ατμόσφαιρας εάν δεν τα γνωρίζετε, αφού δεν αναλύονται μέσα στο ίδιο το παιχνίδι. Τα τουλάχιστον δύο εναλλακτικά φινάλε (όπου απλά επιλέγετε ανάμεσα σε yes/no), αν και ολοκληρώνουν το σενάριο σε ικανοποιητικό βαθμό, είναι πιθανότατα προβλέψιμα για τους λάτρεις του συγγραφέα.
Το gameplay του Conarium πλησιάζει περισσότερο εκείνο ενός walking simulator, παρά ενός αυθεντικού first-person point and click adventure. Κινείστε στο χώρο με τα πλήκτρα WASD και με αριστερό κλικ αλληλεπιδράτε με τα hotspots στο περιβάλλον, που όμως εμφανίζονται μόνο όταν έχετε πλησιάσει πολύ κοντά τους. Ξεκινάτε έχοντας στη διάθεσή σας μόνο έναν φακό και το ημερολόγιό σας, αλλά στην πορεία βρίσκετε έγγραφα και άλλα -ομολογουμένως λίγα- αντικείμενα, όπως κυλίνδρους για φωνογράφους ή... τσεκούρια. Η ταχύτητα με την οποία κινείται ο Frank είναι φυσιολογική καθ’ όλη τη διάρκεια της εξερεύνησής του μέσα στο σταθμό, όμως όταν φτάνει σε σπηλιές όπου χρειάζεται να καλύψει μεγάλες αποστάσεις μεταξύ σημείων τότε η ταχύτητά του, ακόμα και όταν τρέχει, είναι σχετικά αργή.
Όλοι λείπουν και μάλλον όχι για surprise party...
Όλοι λείπουν και μάλλον όχι για surprise party...
Οι λιγοστοί και διάσπαρτοι γρίφοι του παιχνιδιού είναι απλοί. Καλείστε να βάλετε αντικείμενα που έχετε βρει στη σωστή σειρά, να θυμηθείτε τί έχετε δει νωρίτερα ή να πάτε πίσω σε αυτό για να κρατήσετε σημειώσεις ή να βρείτε το κλειδί που ανοίγει την κλειδωμένη πόρτα. Η πλοκή δεν εξελίσσεται μέσα από γρίφους ή διαλόγους, αλλά δια της μετάβασης από την μία τοποθεσία στην άλλη και της ανάγνωσης εγγράφων. Ο σκοτεινός και μυστηριώδης σταθμός, με δωμάτια προς εξερεύνηση, είναι μόνο η αρχή, όμως οι περισσότερες τοποθεσίες προσφέρουν χαμηλή διαδραστικότητα με λίγα hotspots. Επίσης, σε σπάνιες περιπτώσεις, ο Frank κινδυνεύει να σκοτωθεί αν δεν αντιδράσει γρήγορα στα “action” σημεία του παιχνιδιού, οπότε το συχνό save είναι μια πολύ καλή ιδέα. Ένα σημείο διάρκειας περίπου 20 λεπτών, που δεν είναι αντιπροσωπευτικό ούτε ενός walking simulator ούτε ενός first-person horror adventure, είναι η κατεύθυνση ενός υποβρυχίου μέσα σε έναν σκοτεινό βυθό. Ωστόσο, τόσο το μέρος με το υποβρύχιο όσο και τα σημεία όπου πρέπει να αντιδράσετε για να μην σκοτωθείτε, θα μπορούσαν να απουσιάζουν από τον συγκεκριμένο τίτλο, αφού η Zoetrope Interactive τα καταφέρνει εξαιρετικά σε ό,τι αφορά την απόδοση ατμόσφαιρας τρόμου χωρίς να καταφεύγει σε υπερβολές ή προσθήκες που δεν έχουν να κάνουν με adventure.
Αυτή τη στιγμή, το Conarium υποφέρει από μερικά bugs, που ευελπιστούμε πως θα διορθωθούν σύντομα με κάποιο patch. Για παράδειγμα, κάποιες φορές δεν μπορείτε να σώσετε αν δεν κάνετε αυτό που πρέπει με συγκεκριμένη σειρά. Ένα άλλο bug απαγορεύει στον Frank να μπει σε ένα δωμάτιο (με αποτέλεσμα να χρειάζεται επανεκκίνηση του παιχνιδιού από την αρχή) και το γρανάζι του αutosave εμφανίζεται επάνω αριστερά στην οθόνη χωρίς να σώζει την πρόοδό σας, οπότε πρέπει να είστε σίγουροι πως βλέπετε την ένδειξη “autosave” και όχι απλά το γρανάζι.
Αυτός ο "κύριος" ισχυρίζεται πως είναι... εσείς.
Αυτός ο "κύριος" ισχυρίζεται πως είναι... εσείς.
Χρησιμοποιώντας την Unreal Engine 4 (με απαιτήσεις τουλάχιστον 6GB RAM και επεξεργαστή i3), το Conarium έχει λεπτομερή γραφικά που σας βάζουν κατευθείαν στο κλίμα του παιχνιδιού. Σημαίες ανεμίζουν στη χιονοθύελλα μέσα στη νύχτα, σκοτεινοί και γλιστεροί διάδρομοι που θυμίζουν Darkness Within και motion blur που σας φέρνει πιο κοντά στην εμπειρία του πρωταγωνιστή, είναι μόνο μια ιδέα από τα γραφικά που σας φέρνουν αρκετά κοντά σε αυτό που είχε στο μυαλό του ο Lovecraft. Το ίδιο ισχύει και για τον ήχο, με χαμηλή και διακριτική μουσική, που αλλάζει ανάλογα με το τί συμβαίνει γύρω σας, να σας ακολουθεί παντού και να αυξάνει το βαθμό μυστηρίου και τρόμου. Τα ηχητικά εφέ, όπως του δυνατού ανέμου, των λουκέτων στις κλειδωμένες πόρτες και των βημάτων κυμαίνονται σε εξίσου υψηλά επίπεδα. Καθώς ο Frank βρίσκεται ξαφνικά μόνος του στο σταθμό, δεν του δίνεται συχνά η ευκαιρία για να μιλήσει, πόσο μάλλον να συζητήσει, όμως όσες φορές το κάνει η ομιλία του είναι καθαρή και δυνατή.

Με διάρκεια περίπου τέσσερις-πέντε ώρες, ανάλογα με την εξερεύνηση και τη σχολαστικότητά σας, το Conarium βασίζεται στην ατμόσφαιρα του περιβάλλοντος και τις παραισθήσεις (ή μη) που έχει ο πρωταγωνιστής. Τα “action” μέρη του παιχνιδιού δεν ταιριάζουν τόσο με το gameplay, το οποίο κατά ένα μεγάλο ποσοστό είναι περισσότερο walking simulator παρά first-person adventure. Όπως συμβαίνει και στη νουβέλα “At the Mountains of Madness”, το Conarium περιέχει έναν αριθμό αναφορών σε προηγούμενες ιστορίες του H.P. Lovecraft, που αν δεν τις γνωρίζετε εκ των προτέρων τότε δύσκολα θα τις εκτιμήσετε ή θα τις αναγνωρίσετε. Αυτό πάντως δεν σημαίνει πως δεν θα το απολαύσετε αν ψάχνετε για κάποιο τίτλο τέτοιου στιλ. Το Conarium μπορεί να μην καταφέρνει, τελικά, να φτάσει τα επίπεδα του Darnkess Within όσον αφορά το gameplay και την πλοκή, όμως αν το ξεκινήσετε μόνοι σας κάποιο βράδυ φορώντας ακουστικά σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, τότε σίγουρα θα ζήσετε μια ξεχωριστή εμπειρία

Arms Review γιατί έχει θέμα..

Μια από τις μεγαλύτερες κριτικές που δέχεται η Nintendo είναι ότι δεν βγάζει νέα πράγματα και καταλήγει να αναμασά τις γνωστές σειρές της. Αυτό βέβαια δεν ισχύει τα τελευταία χρόνια, καθώς η Nintendo μας δίνει διάφορες ευχάριστες εκπλήξεις, όπως το Splatoon στο Wii U και τώρα το Arms στο Switch.
To Arms λοιπόν είναι ένα arena fighter που θυμίζει περισσότερο PowerStone. Οι ήρωες έχουν μεγάλες γροθιές και τα άνω άκρα τους, αντί για πήχη και μπράτσα έχουν μεγάλα ελατήρια που τους επιτρέπουν να βαράνε τους εχθρούς από απόσταση. Το πώς τα απέκτησαν, ποιος ο προσωπικός σκοπός του καθενός να μπει στο τουρνουά και ποιος το οργανώνει, παραμένει μυστήριο διότι το παιχνίδι στερείται οποιουδήποτε είδους αφήγηση. Κάτι που είναι η μεγαλύτερη έλλειψή του και ιδιαιτέρα λυπηρό, αφού οι χαρακτήρες είναι εκπληκτικά σχεδιασμένοι και βγάζουν ιδιαιτερότητα σε κάθε τους λεπτομέρεια. Τα μόνα ψήγματα πληροφορίας που υπάρχουν είναι μερικά λόγια από τον Biff, τον παρουσιαστή του Arms.
Απο εκεί και πέρα έχουμε τους 10 χαρακτήρες που επιλέγετε για να ριχτείτε σε online και offline μάχες. Ο καθένας έχει τα δικά του στοιχεία που αλλάζει το βασικό gameplay. Για παράδειγμα, η Ribbon Girl έχει τετραπλό jump, ο Master Mummy αναπληρώνει ενέργεια κάθε φορά που κάνει άμυνα και ούτω καθεξής. Μπορείτε να παίζετε είτε με τα joycon του Switch σαν motion controllers αλλά και με πιο συντηρητικούς τρόπους όπως με το grip, το pro cotroller ή σε portable mode. Το κάθε είδους χειρισμού έχει τα καλά και τα κακά του. Στα motion controls, ενώ δουλεύουν εκπληκτικά σε γενικές γραμμές, η κίνηση του χαρακτήρα δεν είναι τόσο άμεση όσο στις πιο συμβατικές επιλογές. Από την άλλη, παίζοντας με συμβατικό χειρισμό δεν έχετε τόσο μεγάλο έλεγχο στα φάλτσα των γροθιών, κάτι που τα motion controls καταφέρνουν καλύτερα και είναι εξίσου σημαντικό για τη νίκη σας. Οπότε σε γενικές γραμμές και οι δύο τρόποι χειρισμού είναι ισοδυναμοι.
Η τρέλα της μάχης δεν περιγράφεται.
Το gameplay του Arms είναι απλό και ταυτόχρονα προσφέρει αρκετό βάθος. Φανταστείτε ότι χειρίζεστε τις γροθιές σας ξεχωριστά, ενώ τους δίνετε και φάλτσα. Στέλνοντάς τες ταυτόχρονα στον αντίπαλο εκτελείτε μια λαβή, ενώ κινείστε ελεύθερα στον χώρο, εκτελείτε άλματα, αποφυγές και άμυνες. Το καθένα είναι σε ξεχωριστό κουμπί και είναι τόσο απλό ώστε να μην λειτουργεί το κλασικό “πατάω ότι βρω και κερδίζω”. Ταυτόχρονα, το παιχνίδι απαιτεί στρατηγική και διάβασμα των κινήσεων του αντιπάλου για να μπορέσετε να αποφεύγετε πιθανά χτυπήματα και να βρίσκετε ανοίγματα για να κάνετε ζημιά. Επιπλέον, διάφορα αντικείμενα και μηχανισμοί μπορούν να αλλάξουν τη ροή της μάχης. Πρώτα απ’ όλα το rush που σας επιτρέπει να πλακώνετε στις γρήγορες μπουνιές τον αντίπαλο αν τον βρείτε απροετοίμαστο και εξαρτάται από έναν μετρητή που γεμίζει όσο δέχεστε ή κάνετε ζημιά. Τα αντικείμενα που εμφανίζονται είτε είναι μπουκάλια που προσφέρουν γρήγορη πλήρωση του μετρητή του rush ή αναπλήρωση υγείας για όσους βρίσκονται εντός της ζώνης που καλύπτουν. Υπάρχουν και βόμβες που είτε προκαλούν ζημιά ή παραλύουν για λίγο τα χέρια όσων τυχαίνει να πιάνει η έκρηξη, αφήνοντάς τους για λίγα δευτερόλεπτα ανοιχτούς σε χτυπήματα. Μπορείτε να κατευθύνετε με τις γροθιές σας τις βόμβες προς τον αντίπαλο, αλλά το ίδιο ενδέχεται να κάνει και αυτός.
Στα modes του Arms έχουμε το απλό one-on-one match, ενώ μετά από πρόσφατο update μπορείτε να παίζετε σε αρένες με μέχρι τέσσερις παίκτες σε local mode, έτσι ώστε να λιανίζετε τους φίλους σας. Αλλά το παιχνίδι διαθέτει και άλλα είδη όπως το v-ball, όπου παίζετε ένα είδος θεόμουρλης πετοσφαίρησης και πρέπει να πετάτε την μπάλα-βόμβα στην αντίπαλη πλευρά του φιλέ. Το v-ball παραπέμπει σε Tekken ball και είναι ίσως από τα πιο διασκεδαστικά να παίζετε με φίλους σε δύο-εναντίον-δύο. Στο hoops παίζετε μπάσκετ με τον αντίπαλό σας στο ρόλο της μπάλας, αφού κάθε φορά που πετυχαίνετε κάποια λαβή ή καταφέρνετε να τον πετάτε ψηλά στον αέρα με απανωτά χτυπήματα, καταλήγει στη στεφάνη μιας μπασκέτας και εσείς παίρνετε πόντους. Τέλος το trick shot είναι στην ουσία εξάσκηση με στόχους και σε αυτό σκοπός σας είναι να σπάτε περισσότερους στόχους από τον αντίπαλό σας, ενώ ταυτόχρονα του ρίχνετε και μερικές ψιλές ή του κάνετε κάποια λαβή. Όσο ο αντίπαλος προσπαθεί να επανέλθει από τα αεροπλανικά μπουνίδια, εσείς μπορείτε να σπάτε περισσότερους στόχους ανενόχλητοι.
Οι μαχητές είναι πάντα έτοιμοι για καυγά.
Οι χαρακτήρες σας μπορούν να αλλάζουν γροθιές και να έχουν διάφορα άλλα μαραφέτια αντί αυτών. Υπάρχουν ομπρελίνια που σας βοηθάνε στο να κάνετε μεγαλύτερα άλματα και ζημιά σε μεγαλύτερη περιοχή, μπούμεραγκ, ρουκέτες, δράκοι που πετάνε lasers και άλλα. Για να αποκτήσετε πρόσβαση στο mini-game όπου παίρνετε τον εν λόγω εξοπλισμό, πρέπει να έχετε μαζέψει arms coins. Αυτό γίνεται όσο παίζετε ενάντια σε αντιπάλους και όσο περισσότερο νικάτε, τόσα περισσότερα τα arms coins. Κατ’ ουσίαν, όσο κρατάτε ένα ικανό ποσό στα χέρια σας, πληρώνετε χρόνο μέσα στο mini-game και έτσι αυξάνονται οι πιθανότητες να εμφανιστούν νέα arms και να τα αποκτήσετε, χτυπώντας το ρομποτάκι που μεταφέρει το αμπαλαρισμένο κουτί που τα περιέχει. Ο κάθε παίκτης μπορεί να έχει ενα σετ από τρία διαφορετικά ζευγάρια arms τα οποία μπορεί να εναλλάσσει για το κάθε χέρι ξεχωριστά. Αυτό γίνεται λίγο πριν ξεκινήσει ένας γύρος. Η απόφαση για το τί θα χρησιμοποιήσετε και σε ποιο συνδυασμό έχει να κάνει καθαρά με τον τρόπο που συμπεριφέρονται οι εν λόγω μπουνιές. Αυτό είναι ένα πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψιν όταν καταστρώνετε τη στρατηγική σας ενάντια στους αντιπάλους.
Στο online multiplayer υπάρχει το party mode όπου πολεμάτε με άλλους παίκτες για arms coins, ενώ υπάρχει και ranked στο οποίο αντιμετωπίζετε τους καλύτερους παίκτες για μια θέση στην παγκόσμια κατάταξη. Τα lobbies δημιουργούνται αυτόματα και οι παίκτες μπαίνουν σε αγώνες τυχαία μεταξύ τους. Αν παίζετε με φίλους, μπορείτε φυσικά να κάνετε το δικό σας lobby και να ορίζετε εσείς ποιοι και τί παίζουν. Έχετε επίσης και επιλογή για spectate. Το μεγάλο πρόβλημα του Arms στην παρούσα φάση είναι η έλλειψη περιεχομένου. Μικρό αρχικό ρόστερ 10 μαχητών (τουλάχιστον θα προστεθούν νέοι στη συνέχεια), ελάχιστα unlockables πέρα από τις γροθιές, ενώ και οι αρένες είναι λίγες, πράγμα ιδιαίτερα απογοητευτικό αν αναλογιστείτε ότι υπάρχουν αρκετά modes.
H Minmin είναι η πιο δημοφιλής στο online.
Αυτό που δίνει στο Arms τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του είναι η αισθητική του. Μιλάμε για ένα πανέμορφο παιχνίδι που βρίθει από λεπτομέρειες, ενώ το στιλ ξεχειλίζει από κάθε του πλευρά. Οι μαχητές έχουν εκπληκτικό σχεδιασμό και ας θυμίζουν περισσότερο χαρακτήρες από πρόσφατες CG παιδικές ταινίες. Όλοι σχεδόν φοράνε μάσκες και μοιάζουν με luchadors. Οι αρένες επίσης είναι πανέμορφες, τα ειδικά εφέ αρκετά εντυπωσιακά και το frame rate βρίσκεται σταθερά στα 60fps χωρίς ίχνος καθυστέρησης. Το soundtrack αναδεικνύει τη λατινοαμερικάνικη φιέστα που είναι ο ηχητικός τομέας του παιχνιδιού. Η μουσική είναι τουλάχιστον κολλητική, με βραζιλιάνικους ρυθμούς, τύμπανα που παραπέμπουν σε σάμπα και άλλα τέτοια ωραία. Η κάθε πίστα έχει διαφορετικό μουσικό θέμα που προσφέρει ενέργεια και τρέλα στις μάχες. Τα εφέ είναι επίσης τρομερά προσεγμένα, με τους μαχητές να έχουν την δική τους φωνή αν και λένε ελάχιστα πράγματα, ενώ ο πανικός που γίνεται στις μάχες συμπληρώνεται υπέροχα και από ηχητικής άποψης.

Το Arms είναι ένα παιχνίδι ιδιαίτερα προσεγμένο σε gameplay και τεχνικό τομέα. Το μόνο που το κρατάει πίσω είναι η έλλειψη περιεχομένου και σεναριακού background. Ας ελπίσουμε ότι θα ακολουθήσει τον δρόμο του Splatoon, με πολλά updates που προσθέτουν νέο περιεχόμενο και χαρακτηριστικά (ήδη ο πρώτος επιπλέον χαρακτήρας είναι καθοδόν). Όπως και να 'χει πάντως, το Arms είναι μία από τις καλύτερες επιλογές που μπορείτε να κάνετε στο Switch αυτή τη στιγμή.