Pages - Menu

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Xenoblade Chronicles 3D Review

Ομολογώ ότι λίγα παιχνίδια χάρηκα όσο το Xenoblade Chronicles στο Wii. Πρόκειται για έναν πραγματικά τεράστιο τίτλο που φρόντισε να βάλει στη θέση τους πολλά “νέα” RPG της ιαπωνικής σχολής που κυκλοφόρησαν στα δυνατότερα συστήματα της προηγούμενης γενιάς και ακόμα αποτελεί σημείο αναφοράς όταν μιλάμε για JRPG ανοιχτού κόσμου.
Για να θυμηθούμε λίγο τί εστί Xenoblade Chronicles, πρόκειται για την ιστορία του Shulk και της παρέας του, με ένα περίεργο σπαθί ονόματι Monado και τον πόλεμο μεταξύ των όντων που ζούνε πάνω σε δύο πετρωμένους γίγαντες, όταν η αέναη πάλη τους έληξε με ισοπαλία. Ο πόλεμος μεταξύ των βιολογικών κατοίκων του τιτάνα Bionis και των μηχανικών κατοίκων του Mechonis είναι το σκηνικό μιας περιπέτειας 30-40 ωρών στον τεράστιο κόσμο του παιχνιδιού.
Το σύστημα μάχης παραμένει από τα πιο αξιόλογα στο είδος. Πρώτα απ' όλα, δεν υπάρχουν random encounters. Οι εχθροί είναι πάντα εμφανείς και πολλές φορές δεν σας επιτίθενται αν δεν κάνετε εσείς την πρώτη κίνηση. Άλλες φορές, όταν βρίσκετε εχθρούς που σας επιτίθενται, μπορείτε να τους αποφεύγετε ή να βρίσκετε έναν άλλον τρόπο να πάτε εκεί που θέλετε. Κατά τη διάρκεια των μαχών έχετε την ελευθερία να κινείστε στο πεδίο της μάχης, με την βασική επίθεση να γίνεται αυτόματα. Όμως υπάρχουν κάποιες ειδικές δυνατότητες των χαρακτήρων ονόματι arts οι οποίες προσθέτουν έξτρα καλούδια όπως πιο δυνατές επιθέσεις, healing, αλλαγές στα στατιστικά των χαρακτήρων και τον εχθρών ώστε να γυρίσετε υπέρ σας τις πιθανότητες νίκης στην μάχη. Πολλά από τα arts έχουν διαφορετική αποτελεσματικότητα ανάλογα με το πού βρίσκεστε μέσα στο πεδίο της μάχης όταν τα εκτελείτε. Για παράδειγμα, υπάρχει ένα συγκεκριμένο χτύπημα του Shulk, που αν το κάνετε πίσω από τον εχθρό, τον ρίχνει από τα πόδια του και για λίγο είναι ανοιχτός στις επιθέσεις σας. Ταυτόχρονα μπορείτε να κάνετε ομαδικές επιθέσεις, ενώ με παρόμοιους μηχανισμούς μπορείτε να φέρετε πίσω στην ζωή κάποιο μέλος που έχει φάει υπερβολικό ξύλο. Βέβαια όλα αυτά έρχονται με το κόστος του cooldown οπότε η μικροδιαχείριση του χρόνου που χρειάζεται για να χρησιμοποιείτε τα arts σας, παίζει σημαντικό ρόλο, ειδικά στις πιο δύσκολες μάχες.
Ακόμα και με τις παραχωρήσεις στον οπτικό τομέα, παραμένει πανέμορφο.
Ακόμα και με τις παραχωρήσεις στον οπτικό τομέα, παραμένει πανέμορφο.
Έπειτα έχετε τον εξοπλισμό που δημιουργείτε ή μαζεύετε, τα ether crystals που φτιάχνετε σε ειδικούς φούρνους και έχουν διαφορετικές ιδιότητες, τα μικρά quests δεξιά κι αριστερά που ξεκλειδώνουν μέρη της ιστορίας και παρουσιάζουν τις σχέσεις των χαρακτήρων μεταξύ τους προσφέροντας μια πιο ανθρώπινη υπόσταση στην όλη ιστορία, ενώ υπάρχουν πολλά μικρά και μεγάλα μυστικά κρυμμένα στον τεράστιο κόσμο του παιχνιδιού. Γενικά, το Xenoblade Chronicles είναι γεμάτο με περιεχόμενο και θα σας κρατήσει απασχολημένους για πολύ καιρό.
Τι γίνεται όμως με την μεταφορά του παιχνιδιού στο 3DS, ή για την ακρίβεια, στο New 3DS; Γενικά μπορώ να πω ότι η έκδοση του 3DS είναι κατώτερη από την έκδοση του Wii. Το πρώτο και πιο βασικό που αποτελεί ερώτηση πολλών είναι το πώς ο τίτλος εκμεταλλεύεται τους νέους τρόπους χειρισμού του New 3DS. Το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό είναι το Classic Controller του Wii, και όχι άδικα. Η διάταξη είναι ακριβώς η ίδια, με το C-stick να αποτελεί τον δεξί αναλογικό που ρυθμίζει την κάμερα και τα κουμπιά ZL και ZR να είναι εύκολα στη χρήση και να κάνουν ότι ακριβώς και τα ZL/ZR στο Classic Controller. Το C-stick στην αρχή είναι λίγο άβολο, αλλά τίποτα που να μην συνηθίζεται μετά από κάποιες ώρες χρήσης. Σίγουρα δεν θα ήταν ότι καλύτερο σε ένα twin-stick shooter, αλλά δεν τα πάει άσχημα ως τρόπος ρύθμισης κάμερας. Το πιο μεγάλο αρνητικό, που έχει να κάνει περισσότερο με έλλειψη παρά με κακή μεταφορά και bugs, είναι ότι η οθόνη αφής δεν χρησιμοποιείται καθόλου, παρά μόνο για στατιστικά έτσι ώστε να μην συνωστίζεται η πάνω οθόνη. Θα μπορούσε να είναι μια καλή ευκαιρία για απλοποίηση των μενού ή την αλλαγή στολών και όπλων σε πραγματικό χρόνο, αλλά τίποτα από αυτά δεν συμβαίνει και είναι κρίμα.
Επίσης, δεν υπάρχει νέο περιεχόμενο εκτός από το Collection mode. Σε αυτό εξαργυρώνετε tokens που παίρνετε είτε παίζοντας, είτε μέσω StreetPass, είτε με το Shulk amiibo, για να βλέπετε μοντέλα χαρακτήρων ή να ακούτε μουσική από το soundtrack του παιχνιδιού. Σαν επιπρόσθετο bonus, μπορείτε να συνεχίσετε να ακούτε την μουσική στο Collection mode και με κλειστό το New 3DS σας, βάζοντάς το σε sleep mode.
Το παιχνίδι είναι γεμάτο με επικές μάχες.
Το παιχνίδι είναι γεμάτο με επικές μάχες.

Εκεί όμως που το Xenoblade Chronicles 3D υποφέρει περισσότερο είναι ο οπτικός τομέας. Παρά την αυξημένη δύναμη του New 3DS, γίνονται κάποιες παραχωρήσεις στα γραφικά για να διατηρείται το frame rate. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πολλές θολές υφές και μερικά μοντέλα που έχουν υποστεί απλούστευση για να μη ζορίζουν το φορητό. Δυστυχώς αυτές οι αλλαγές είναι εμφανείς ακόμα και στην μικρότερη και πιο αραιά σε pixels οθόνη του New 3DS, αφαιρώντας κάτι από το καταπληκτικό στιλ γραφικών του παιχνιδιού. Το 3D επίσης δεν έχει προσεχτεί ιδιαίτερα. Δεν προσθέτει κάτι συγκεκριμένο, πέραν του ότι κάνει τα γραφικά λίγο πιο ευκρινή, αλλά δεν χάνετε και πολλά αν το έχετε κλειστό. Κάτι που είναι κάπως άδικο, αφού ένας τίτλος με τόσο ανοιχτά περιβάλλοντα και τρελό draw distance θα ήταν μια καταπληκτική ευκαιρία για χορταστικά εφέ 3D. Ο ήχος, παραμένει σε υψηλά επίπεδα, με ένα από τα καλύτερα soundtrack που έχουμε ακούσει σε JRPG. Αυτό λέει πολλά, αφού το είδος φημίζεται για τις κορυφαίες συνθέσεις. Η δουλειά που έχει γίνει στην μουσική επένδυση είναι πραγματικά απίστευτη. Δεν υπάρχει να μην νιώσετε αυτή την περίεργη χαρά ακούγοντας την μουσική στα Gaur Plains. Οι ιαπωνικές φωνές έχουν φύγει ανεπιστρεπτί και καλώς ή κακώς πρέπει να αρκεστείτε στις αγγλικές φωνές που έχουν και μια έντονη βρετανική χροιά.

Τετάρτη 29 Απριλίου 2015

Final Fantasy XV

Τον περασμένο Φεβρουάριο στην ανακοίνωση του PS4 η Square Enix είχε δηλώσει ότι κατά την διάρκεια της E3 θα αποκαλύψει ένα νέο game. Η νέα δημιουργία δεν είναι άλλη από το Final Fantasy XV, το οποίο μέχρι πρότινος ήταν γνωστό ως Final Fantasy Versus XIII. Δείτε το σχετικό τρέιλερ: H Square Enix μπορούμε να πούμε ότι στην κυριολεξία μας εξέπληξε με το νέο Final Fantasy, το οποίο παρόλα αυτά δείχνει να κινείται σε Action RPG μονοπάτια. Στο βίντεο είδαμε ότι πολλοί από τους παραδοσιακούς εχθρούς της σειράς επιστρέφουν όπως ο Behemoth, Bahamut κτλ. Σήμερα τα ξημερώματα η Square Enix ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Final Fantasy XV αφήνοντας να εννοηθεί πως θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στο PS4. Μάλιστα κάτι παρόμοιο έγινε και στην περίπτωση του Kingdom Hearts III. Σήμερα όμως στην press conference της Ιαπωνικής εταιρείας ανακοινώθηκε ότι και τα δύο JRPG θα διατεθούν και στη νέα κονσόλα της Microsoft. 
Εν τω μεταξύ όπως είναι φάνερο στο demo που παρακολουθήσαμε το Final Fantasy XV έχει σαφώς action προσανατολισμό. Ο Shinji Hashimoto, παραγωγός της σειράς δήλωσε επί του θέματος: "Όλα τα Final Fantasy είχαν διαφορετικό σύστημα μάχης και μηχανισμούς και πριν την ανάπτυξη ενός νέου κεφαλαίου της σειράς οι developers προσπαθούν να βρουν την κατάλληλη ισορροπία ανάμεσα σε αυτά τα στοιχεία. H νέα δημιουργία μας έχει περισσότερα στοιχεία δράσης, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάτι τέτοιο θα ισχύσει και στα επόμενα Final Fantasy." [UPDATE 2] Η Square Enix κυκλοφόρησε πριν από λίγες ώρες στην E3 το πρώτο βίντεο με το gameplay του Final Fantasy XV. Σε αυτό θα δειτε τις βαριά οπλισμένες ορδές των εχθρών σας από το Niflheim να εξαπολύουν επίθεση στο βασίλειο Lucis. Οι μάχες είναι άκρως ατμοσφαιρικές, το soundtrack δυνατό και όπως θα διαπιστώσετε το μεγαλύτερο μέρος της οθόνης καταλαμβάνεται από τα γραφικά με το HUD να έχει πιο διακριτικό ρόλο στο κάτω μέρος της οθόνης

Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Η μεγάλη επιστροφή του Gears of War

Η σειρά Gears of War επιστρέφει και έρχεται στη νέα γενιά. Σύμφωνα με αναφορές, η Microsoft ετοιμάζει νέα έκδοση του πρώτου Gears of War για το Xbox One, με βελτιωμένα γραφικά, ανανεωμένες cutscenes και multiplayer στα 60 fps. Το Gears of War remaster θα ανακοινωθεί στην E3 2015. Θέλετε;

Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Submerged με δόσεις περιπέτειας...

Νέο Adventure με στοιχεία εξερεύνησης. Το Submerged είναι ένα Adventure με στοιχεία εξερεύνησης το οποίο θα κυκλοφορήσει αρχικά το PS4 και αργότερα σε άλλα format. Το αναπτύσσει η Uppercut Games. Λαμβάνει χώρα σε μια πόλη που έχει πλημυρρίσει. Η Miku και ο αδερφός της Taku φτάνουν σε μια βάρκα. Η Miku προσπαθεί να βρει ένα ασφαλές μέρος για τον αδερφό της ώστε να ξεκουραστούν ενώ παράλληλα ψάχνει και για ιατρικές προμήθειες. Με την βοήθεια του τηλεσκοπίου σας θα πρέπει να εντοπίσετε κιβώτια προμηθειών, ενώ παράλληλα θα ανακαλύψετε πως η πόλη έφτασε σε αυτό το σημείο καταστροφής και γιατί οι μόνοι κάτοικοί της μοιάζουν να έχουν γίνει...θαλάσσια παραμορφωμένα όντα. Το Submerged αναπτύσσεται με Unreal Engine 4 και θα κυκλοφορήσει αρχικά σε PS4, PC και αργότερα και σε άλλα format, μάλλον εντός του 2015. Έχουν ήδη επιβεβαιωθεί οι κινητές συσκευές.

Κυριακή 26 Απριλίου 2015

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain multiplayer

Το Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain παρουσίασε σήμερα το πρώτο του gameplay video. Κατά την διάρκειά του, όπως βλέπετε, θα πρέπει να εισβάλετε στη βάση των αντίπαλων παικτών και το αντίστροφο. Δείτε το παρακάτω βίντεο από το 16:55 και μετά απ' όπου ξεκινάει το multiplayer mode. Θυμηθείτε να επιλέξτε ελληνικούς υπότιτλους: Στο multiplayer θα εμπλέκονται και NPC σε βάσεις που θα έχουν τον ρόλο των φρουρών. 
Η Konami δεν έχει δείξει ακόμη επαρκή στοιχεία αλλά σίγουρα περιμένουμε ένα πιο κατατοπιστικό βίντεο. [UPDATE: 27/11/14] Όπως ανακοινώθηκε από τον Geoff Keighley μέσω του Twitter, παρουσιαστή των The Game Awards, ο Hideo Kojima θα παραβρεθεί στο συγκεκριμένο event για να παρουσιάσει αναλυτικά το multiplayer του Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. Όπως έχει ήδη ειπωθεί, θα μπορείτε να κάνετε customize την βάση σας και να εισβάλετε στις βάσεις άλλων παικτών και να κλέψετε τις προμήθειές τους. [UPDATE 2: 5/12/14] Κατά την διάρκεια των The Game Awards, ο Hideo Kojima παρουσίασε για πρώτη φορά το Metal Gear Online. Δείτε αναλυτικά το παρακάτω βίντεο όπου όπως θα διαπιστώσετε θα ελέγχουμε διαφόρων ειδών όπλα και οχήματα. Εντύπωση προκαλούν τα ατομικά οχηματάκια ρομποτικού τύπου.

Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Just cause με πολύ δράση...

Το Xbox Underground έχει στα χέρια του τα πρώτα screenshots από το Just Cause 3. Οι εικόνες αναφέρεται ότι έχουν τραβηχτεί από preview έκδοση στο Xbox One. Το παιχνίδι φημολογείται ότι βρίσκεται εδώ και καιρό υπό ανάπτυξη κι απ' ότι φαίνεται οι φήμες επιβεβαιώνονται. Η Square Enix κατοχύρωσε το σχετικό domain τον φετινό Απρίλιο ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της Avalanche Studios, Christofer Sundberg, είχε περιγράψει εμμέσως το παιχνίδι στο Linkedin. Το store που βλέπετε είναι ένα in-game market μέσω του οποίου θα αγοράζετε αντικείμενα. Μάλιστα η Square Enix σκεφτόταν για ένα διάστημα να υλοποιήσει μια free-to-play έκδοση στα PC με μικροσυναλλαγές και μια paid έκδοση στις κονσόλες, αλλά τελικά το πιθανότερο είναι να εγκατέλειψε το συγκεκριμένο σενάριο. [UPDATE: 11/11/14] Η Avalanche Studios ανακοίνωσε και επίσημα το Just Cause 3. Θα κυκλοφορήσει σε PC, PS4 και Xbox One το 2015. Οι εικόνες που είδαμε παραπάνω αφορούσαν μια πρώιμη έκδοση του παιχνιδιού. Πάντως, επιβεβαιώθηκε ότι η PC version δεν θα είναι free-to-play. Επίσης, καμία έκδοση δεν θα έχει μικροσυναλλαγές. Θα υπάρχουν ωστόσο DLC μετά την κυκλοφορία του.

Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Pillars of Eternity Review

Αν είστε κάποιας ηλικίας και φίλος των CRPG, ίσως να αναπολείτε τις εποχές εκείνες όπου τα Baldur's Gate, Icewind Dale και Planescape Torment κατανάλωναν κάτι παραπάνω από τον ελεύθερο χρόνο σας. Παιχνίδια που απαιτούσαν εκατοντάδες ώρες για να δείτε ένα αρκετά μεγάλο μέρος του κόσμου τους, όχι μόνο λόγο του τεράστιου σε ποσότητα περιεχομένου τους αλλά και λόγο της ποιότητας αυτού. Ατελείωτες σειρές διαλόγων, κειμένων και εκατοντάδες χαρακτήρες παρουσίαζαν όσο ήταν δυνατό για εκείνη την εποχή κόσμους με αρχή, μέση και τέλος. Ο ρόλος σας σε εκείνους του μαγευτικούς κόσμους, δεν ήταν να εξουδετερώνετε ορδές άμυαλων εχθρών και να απολαμβάνετε τις απολαβές, αλλά να απορροφηθείτε και να γίνετε κομμάτι μιας κοινωνίας, ακόμα και αν πρόκειται για ένα φανταστικό κόσμο, με δομές όπως τις γνωρίζουμε σήμερα.
Στο πέρασμα του χρόνου, η πολυπλοκότητα και το βάθος αυτών των παιχνιδιών έμεινε κυριολεκτικά στο ράφι και τα ηνία ανέλαβαν τα action RPG που έδιναν έμφαση στην δράση. Η Obsidian, από το 2004 μέχρι και σήμερα, έχει δείξει ότι είναι κάτι παραπάνω από ικανή να δημιουργήσει κόσμους που θα μνημονεύονται χρόνια αργότερα από τους gamers. Η τελευταία της προσπάθεια το Pillars of Eternity και χρηματοδοτούμενο μέσω Kickstarter, έρχεται να προστεθεί στον κατάλογο των παιχνιδιών της, γεννώντας ερωτήματα αν είναι ικανό να δημιουργήσει βιώματα και εμπειρίες ανάλογες με εκείνες του παρελθόντος.
Το Pillars of Eternity είναι ένα CRPG, με ισομετρική κάμερα, μάχες σε πραγματικό χρόνο με δυνατότητα παύσης και χειρισμού ενός έως και έξι ηρώων. Μακριά από τους κανόνες και την μυθολογία των DnD, η Obsidian δημιούργησε από το μηδέν ένα δικό της κόσμο όπου αν έχετε ασχοληθεί με παιχνίδια σαν τα Baldur's Gate, Icewind Dale κτλ σας φαίνεται οικείος. Ξεκινάτε το παιχνίδι δημιουργώντας των χαρακτήρα σας μέσα από μια αρκετά μεγάλη γκάμα επιλογών. Οι νέοι κανόνες ανάπτυξης και δημιουργίας χαρακτήρα έχουν αρκετό βάθος και επιλογές ώστε να δημιουργήσετε των ήρωα σας όπως εσείς θέλετε. Στις έξι διαθέσιμες φυλές περιλαμβάνονται οι humans, dwarfs, elfs αλλά και οι επιβλητικοί σε μέγεθος aumaua, οι τρομακτικοί godlike και οι μικροσκοπικοί orlan. Οι 11 κλάσεις είναι οι αναμενόμενες και είναι οι εξής: barbarian, chanter, cipher, druid, fighter, monk, paladin, priest, ranger, rogue και wizard. Το ξεχωριστό σύστημα της Obsidian, κάνει δυνατό όλες τις κλάσεις, με δική σας πάντα βούληση, όχι μόνο να μπορούν χρησιμοποιήσουν οποιοδήποτε όπλο αλλά και να προκαλούν την μεγαλύτερη δυνατή ζημιά στις μάχες.
Ο εντυπωσιακός godlike σε ρόλο wizard.
Ο εντυπωσιακός godlike σε ρόλο wizard.
Ακόμα και κλάσεις που προσφέρουν υποστήριξη όπως οι druid και chanter, μπορούν να έχουν τον ρόλο μιας ασταμάτητης πολεμικής μηχανής ή τα ξόρκια υποστήριξης που φέρουν να κρατάνε σε μάχιμη κατάσταση ολόκληρη την ομάδα σας ανά πάσα στιγμή. Το νέο σύστημα στατιστικών και γνωρισμάτων είναι κοινό για κάθε κλάση. Το might πχ σε άλλα παιχνίδια είναι ένα χαρακτηριστικό το οποίο λογικά αξιοποιείται από warriors ή barbarians. Στο Pillars of Eternity είναι κοινό για όλους και ενισχύει το ποσό ζημιάς ανεξάρτητα αν ο ήρωας χρησιμοποιεί σπαθιά, τόξα ή ξόρκια. Το intellect δεν είναι χρήσιμο μόνο στους μάγους αλλά και σε όλες τις κλάσεις, καθώς ενισχύει τις άμυνες απέναντι στις διάφορες επιθέσεις των εχθρών. Τα συγκεκριμένα γνωρίσματα, τα οποία σας βοηθούν όχι μόνο στην μάχη αλλά και στην αλληλεπίδραση με τους ΑΙ χαρακτήρες, μπορούν να αναπτυχθούν επιπλέον μέσο του εξοπλισμού που φοράει ο κάθε χαρακτήρας. Η επιλογή είναι δική σας στο πώς αναπτύσσετε κάθε χαρακτήρα, δείγμα της ελευθερίας που προσφέρει το σύστημα δημιουργίας και εξέλιξης των ηρώων.
Αυτό που γίνεται αμέσως αντιληπτό κατά την δημιουργία του χαρακτήρα σας είναι ότι ο κόσμος που δημιούργησε η Obsidian αρχίζει και ξετυλίγεται μπροστά σας. Το ιστορικό υπόβαθρο των φυλών, είναι αρκετό να σας κρατήσει για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα στην οθόνη δημιουργίας χαρακτήρων, διαβάζοντας για το παρελθόν των φυλών και κλάσεων, την σχέση μεταξύ τους, το παρόν αλλά και το μέλλον στον κόσμο του παιχνιδιού. Το σενάριο ξεκινά με τον πιο απλό τρόπο και εξελίσσεται σε κάτι παραπάνω από επικό. Αρπάζετε την ευκαιρία από τα μαλλιά, όταν ένας τοπικός άρχοντας προσφέρει γη και ύδωρ στους νεοαφιχθέντες στην πόλη Gilded Vale. Μια ξαφνική αδιαθεσία του χαρακτήρα σας αναγκάζει το καραβάνι να σταματήσει και στέλνεστε μαζί με συνοδεία να βρείτε το φυτό που θα σας γιατρέψει. Ο κόσμος της Eora χωρίζεται σε νησιά, ηπείρους, χωριά και πόλεις κάθε μια με το δικό της ξεχωριστό παρελθόν και παρόν. Μια ιστορία 12.000 χρόνων ξετυλίγεται μπροστά σας με έναν σχεδόν μαγικά αφηγηματικό τρόπο.
Δείγμα του εκπληκτικού σχεδιασμού στο περιβάλλον.
Δείγμα του εκπληκτικού σχεδιασμού στο περιβάλλον.
Από την ιστορία της Eora δεν μένει απέξω ακόμα και η χλωρίδα και πανίδα κάθε περιοχής, με τις περιγραφές κάθε έμβιου ή μη όντος να έχει την δική του ιστορία αλλά και ρόλο. Από δαχτυλίδια και πανοπλίες που βοήθησαν σε κάποια ένδοξη μάχη τους μαχητές που τα έφεραν στην κατοχή τους, έως και φυτά και ζώα που έχουν το δικό τους παρελθόν με το πώς και πότε βρέθηκαν στις περιοχές όπου κατοικούν ή φυτρώνουν, η δουλειά που έχει γίνει στην μυθολογία/ιστορία του Pillars of Eternity είναι εκπληκτική. Μια ιστορία που γεννάει θρησκείες, πολιτικές ιδεολογίες, αξίες, συμμαχίες αλλά και έχθρες, και τα αποτελέσματα στο πέρασμα του χρόνου τα βρίσκετε μπροστά σας. Αγάλματα και μνημεία ενός ένδοξου παρελθόντος, ξεχασμένα από τον χρόνο κτίσματα όπου ακόμα σαλεύουν οι ιαχές μια άλλης εποχής, νεκροί θεοί και θρησκείες αλλά και νέα δόγματα να διαδίδουν στον κόσμο της Eora τις διδαχές τους και βέβαια διαφορετικές πολιτικές ιδεολογίες που άλλοτε συγκρούονται μεταξύ τους και άλλοτε συμμαχούν για το κοινό καλό.
Σε όλα αυτά εσείς όχι μόνο δεν είστε παρατηρητής αλλά πρωταγωνιστείτε σε μια αλυσίδα γεγονότων με εύθραυστους κρίκους. Δεν είναι λίγες οι φορές που παρεμβαίνετε σε καταστάσεις και γεγονότα και πρέπει να κρίνετε την έκβαση αυτών με βάση τα δικά σας κριτήρια και μόνο. Στο Pillars of Eternity δεν υπάρχει καλό ή κακό, διαχωρισμός μαύρου και άσπρου. Είτε πρόκειται για την παρέμβασή σας και επίλυση μιας ενδοοικογενειακής παρεξήγησης ενός ερωτευμένου ζευγαριού, είτε πρόκειται για την αποτροπή ή όχι της εκθρόνισης ενός βασιλιά, τα κίνητρα από όλες τις πλευρές παρουσιάζονται με τέτοιο τρόπο που δεν υπάρχει διαχωρισμός καλού ή κακού. Είναι από τα λίγα παιχνίδια που το κάνουν αυτό, να δίνουν νόημα, λογικά και με γερά θεμέλια κίνητρα στις πράξεις κάθε πλευράς, αφήνοντας εσάς και μόνο να πράξετε όπως εσείς κρίνετε. Οι συνέπειες τον αποφάσεων που παίρνετε καθορίζουν το πώς σας αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι γύρω σας. Το σύστημα φήμης του χαρακτήρα και της ομάδας σας είναι ίσως το καλύτερο και πιο ισορροπημένο που έχει δημιουργηθεί ποτέ σε παιχνίδι.

Η φήμη σας προηγείται τις ομάδας σας, έχοντας σαν αποτέλεσμα οι ΑΙ χαρακτήρες να σας αντιμετωπίζουν αναλόγως. Αν έχετε τη φήμη του σκληροτράχηλου πολεμιστή, δεν είναι λίγοι αυτοί που δειλιάζουν να σας αντιμετωπίσουν και παραδίνονται άνευ μάχης μπροστά σας. Αν φημίζεστε για την φιλανθρωπία σας, σας πλησιάζουν απλοί πολίτες ζητώντας να τους βοηθήσετε κτλ. Η φήμη σας δεν επηρεάζει μόνο την έκβαση κάποιας μάχης αλλά σας δίνει την δυνατότητα να ανοίγετε νέα παρακλάδια στους διαλόγους με διάφορους χαρακτήρες και να μαθαίνετε για κρυμμένα μυστικά, να ολοκληρώνετε αποστολές χωρίς μάχη, να αποκτάτε νέους συμμάχους που φαινομενικά σας παρουσιάζονται σαν εχθροί αλλά και να μαθαίνετε περισσότερα για την ιστορία της Eora. Το σύστημα φήμης είναι αρκετά ενδιαφέρον και λειτουργεί άψογα. Αν σκεφτείτε ότι υπάρχουν 10 διαφορετικές προσωπικότητες που επηρεάζουν τη φήμη σας και μπορείτε να συνδυάζετε και να αναπτύσσετε, τα στοιχεία role playing και replayability του Pillars of Eternity εκτοξεύονται σε δυσθεώρητα ύψη.

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Τριπλή μαγεία με Flow, Flower και Journey στο PS4

Τρία από τα πιο ξεχωριστά παιχνίδια του PS3 συναντώνται στο PS4. Σύμφωνα με την ThatGameCompany, τα Flow, Flower και Journey θα κυκλοφορήσουν μαζί σε δίσκο για το PS4 το καλοκαίρι. Ταυτόχρονα το Journey θα βγει και ψηφιακό στο PS4 (τα Flow και Flower είναι ήδη διαθέσιμα στην κονσόλα). Θέλετε;

Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Γνωρίζοντας το νέο King's Quest

Η επιστροφή του King's Quest σίγουρα είναι ένα από τα γεγονότα της χρονιάς. Το νέο King's Quest είναι επεισοδικό και παρουσιάζει τις περιπέτειες του βασιλιά Graham όταν ήταν νέος, καθώς ο ίδιος τις αφηγείται στην εγγονή του. Γνωρίστε το νέο King's Quest και τους δημιουργούς του με το παρακάτω βίντεο και πείτε μας πώς σας φαίνεται το παιχνίδι! Τί λέτε, θα φανεί αντάξιο του ονόματος που κουβαλάει;

Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Action DotA: Το DotA 2 με third-person camera

Modder κάνει θαύματα! Οι modders έχουν καταφέρει να τροποποιήσουν τα games σε πολλούς τομείς. Θυμίζουμε άλλωστε ότι τα MOBA προήλθαν από την modding community. Ο modder BMD Dota κατάφερε να τροποποιήσει το DotA 2 και να το κάνει να τρέχει...με κάμερα τρίτου προσώπου! Το mod του ονομάζεται "Action DotA". Το παρακάτω βίντεο θα σας αφήσει άφωνους. Βέβαια το gameplay μπορεί να απέχει πολύ από αυτό ενός ολοκληρωμένου Third-Person Shooter, αλλά και μόνο που κατάφερε ο modder να δημιουργήσει ένα real-time σύστημα μάχης όπου αποφεύγετε τις σφαίρες σε πραγματικό χρόνο, η προσπάθειά του είναι άξια συγχαρητηρίων. Ο BMD Dota δημιούργησε το mod απλά και μόνο για να τεστάρει τις δυνατότητες του gameplay. Θα είχε ωστόσο ενδιαφέρον να δούμε κάτι τέτοιο να υλοποιείται στην πράξη, σε πρώτη φάση ως mod και αργότερα...ποιος ξέρει. Διαβάστε το review του DotA 2. Συζητήστε περισσότερα σε αυτό το forum topic.

Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Project Cars: Ημερομηνία κυκλοφορίας

Σύμφωνα με δήλωση της αγγλικής αλυσίδας καταστημάτων GAME στο Twitter, το Project Cars θα κυκλοφορήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο (και κατ ' επέκταση σε όλη την Ευρώπη) στις 21 Νοεμβρίου. Το Project Cars αναπτύχθηκε με την οικονομική βοήθεια του community και θα προσπαθήσει να ανταγωνιστεί τα Forza Motorsport και Gran Turismo. Διαθέτει μια μεγάλη ποικιλία από αυτοκίνητα και πίστες, ο αριθμός των οποίων σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία φτάνει τα 67 και 52 αντίστοιχα (χωρίς να καταμετρούνται τα διαφορετικά circuit layouts των διαδρομών). Θα περιλαμβάνει τόσο ένα εκτεταμένο singleplayer campaign, όσο και multiplayer modes με ολόκληρα race weekends. 
Οι καιρικές συνθήκες θα μεταβάλλονται σε πραγματικό χρόνο, ενώ ο τεχνικός τομέας φαίνεται να είναι σε αρκετά υψηλά επίπεδα, με τον σχεδιασμό των αυτοκινήτων να κλέβει την παράσταση. Θα υποστηρίζει τόσο το Oculus Rift (στα PC), όσο και το Project Morpheus στο PS4. Βασίζεται πάνω σε μια βελτιωμένη έκδοση της game engine των Need for Speed: Shift και θα μπορείτε να παραμετροποιήσετε τον χειρισμό, φέρνοντάς τον στα μέτρα σας και δίνοντάς σας την δυνατότητα είτε να παίξετε σε πλήρες simulation περιβάλλον, είτε να ενεργοποιήσετε διάφορα βοηθήματα αν δεν είστε έμπειρος στο είδος. Η Slightly Mad Studios έχει προσλάβει επαγγελματίες οδηγούς αγώνων όπως ο Oli Webb και ο Nicolas Hamilton (αδερφός του πιλότου της Formula 1 Lewis Hamilton) για να την βοηθήσουν στην ανάπτυξη ενός ρεαλιστικού μοντέλου χειρισμού. Το Project Cars θα κυκλοφορήσει στις 21 Νοεμβρίου για PC, PS4 και Xbox One. Οι εκδόσεις για τα SteamOS και Wii U αναμένονται να διατεθούν μέσα στο 2015.

Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Περισσότερο ξύλο στο PS4 με Ultra Street Fighter 4

Το ξύλο συνεχίζεται στο PS4, καθώς μετά το Mortal Kombat X, σειρά παίρνει το Ultra Street Fighter 4 στην κονσόλα της Sony. Το Ultra Street Fighter 4 για PS4 περιλαμβάνει όλους τους χαρακτήρες, όλα τα επίπεδα και όλο το DLC των προηγούμενων εκδόσεων του παιχνιδιού, ενώ έχει και μηδενικό input lag. Σύμφωνα με την Capcom, το Ultra Street Fighter 4 βγαίνει στο PS4 26 Μαϊου ψηφιακό με τιμή 25 ευρώ. Σας ενδιαφέρει;

Σάββατο 18 Απριλίου 2015

Επιλέξτε την μοίρα σας στο νέο Fire Emblem

Το νέο Fire Emblem είναι ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια του 3DS, όχι μόνο λόγω του κορυφαίου προκατόχου του, αλλά και λόγω των νέων στοιχείων που έχει. Για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς, στο νέο Fire Emblem ο κεντρικός playable χαρακτήρας μπορεί να παραμετροποιηθεί και είναι ο ήρωας του παιχνιδιού. Υπάρχουν δύο διαφορετικά παικτικά μονοπάτια προς επιλογή, με το ένα να προσφέρει μια πιο παραδοσιακή εμπειρία και το άλλο να είναι πιο δύσκολο. Το νέο Fire Emblem θα βγει 2016 στο 3DS. Δείτε νέο trailer παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Μπείτε στη νέα γενιά με Xbox One και Witcher 3

Αν σκέφτεστε αγορά νέας κονσόλας, το πολυαναμενόμενο Witcher 3 είναι το ιδανικό παιχνίδι για να κάνετε τη σκεψη σας πράξη. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, το Witcher 3 θα είναι διαθέσιμο (σε ψηφιακή μορφή) σε πακέτο με το Xbox One και σε πακέτο με το Xbox One και το Kinect. Το Witcher 3 και τα δύο πακέτα κυκλοφορούν 19 Μαϊου. Θέλετε;

Πέμπτη 16 Απριλίου 2015

Star Ocean 5 με αινιγματικό προφίλ

Η Square Enix μας είχε προϊδεάσει πριν από ημέρες για την κυκλοφορία του Star Ocean 5 αλλά τα στοιχεία που μας έδωσε δεν ήταν αρκετά έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι. Έπειτα από αποκάλυψη του Ιαπωνικού περιοδικού Famitsu, είναι πλέον επίσημο πως η Tri-Ace θα συνεργαστεί με την Square Enix για το Star Ocean 5. Το Star Ocean 5 είναι JRPG το οποίο, σύμφωνα με το Gematsu, θα κυκλοφορήσει για PS3 και PS4. Στην Ιαπωνία, η ονομασία του νέου τίτλου είναι Star Ocean 5: Integrity and Faithlessness. Μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα Star Ocean 5 κάνοντας click εδώ. Το Star Ocean 5: Integrity and Faithlessness θα κυκλοφορήσει για PS3 και PS4 αλλά δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα ημερομηνία κυκλοφορίας, ούτε για το αν θα έρθει στην Ευρώπη. Παρακάτω θα δείτε τις πρώτες φωτογραφίες από το νέο RPG

Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Ο πόλεμος των κόσμων συνεχίζεται στο Project X Zone 2

Μετά την επιτυχία του Project X Zone (πάνω από 400.000 πωλήσεις), οι Bandai Namco, Capcom και Sega ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους για το Project X Zone 2. Το παιχνίδι, όπως ο προκάτοχός του, είναι tactical RPG και περιλαμβάνει γνωστούς χαρακτήρες από σειρές των τριών εταιρειών όπως Tekken, Tales of Vesperia, God Eater, .hack//, Devil May Cry, Mega Man X, Resident Evil, Sakura Wars, Yakuza και Virtua Fighter. Το Project X Zone 2 αναπτύσσεται από την Monolith Software και αναμένεται το φθινόπωρο για 3DS. Το θέλετε;

Τρίτη 14 Απριλίου 2015

The Order: 1886 Photo Mode

Ετοιμαστείτε για epic φωτογραφίες. Η Sony ανακοίνωσε πως το The Order: 1886 έχει πλέον δικό του Photo Mode. Πρόκειται για ένα feature που υπάρχει ήδη στα: The Last of Us, Driveclub και Shadow of Mordor. Οι παίκτες ζητούσαν εδώ και πολύ καιρό την συγκεκριμένη δυνατότητα για το The Order αφού το Βικτωριανό shooter έχει από τα πιο ωράια level design που έχουμε δει. Τώρα μπορεί να αναρωτηθείτε ποια είναι η διαφορά με την λειτουργία share/save screenshot που υπάρχει ήδη στο PS4. Το Photo Mode σας επιτρέπει να τραβήξετε την φωτογραφία από όποια οπτική γωνία θελήσετε εσείς. Επίσης, θα έχετε την δυνατότητα να αλλάξετε τον χρωματισμό της φωτογραφίας, προσδίδοντας έτσι μια πιο cool εμφάνιση.

Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

Red Dead Redemption 2

Μέσω του NeoGAF Forum έχουν διαρρεύσει πληροφορίες από το εσωτερικό της Rockstar που κάνουν λόγο για ανάπτυξη του Red Dead Redemption 2! Ένας χρήστης αναφέρει ότι μίλησε σε developer της Rockstar που επιβεβαίωσε την ανάπτυξη του παιχνιδιού, το οποίο θα έρθει αποκλειστικά για PS4 και Xbox One, αφήνοντας εκτός τα PC όπως άλλωστε και το πρώτο μέρος της σειράς. Το παιχνίδι θα εστιάσει αρκετά στο Co-Op όπως αναφέρει η πηγή. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο διευθύνων σύμβουλος της Take-Two, Strauss Zelnick, είχε δηλώσει φέτος πως το Red Dead Redemption είναι "ένα μόνιμο franchise" για την εταιρεία του συνεπώς ένα sequel ήταν αναμενόμενο. Μάλιστα πριν από λίγους μήνες η Rockstar ζητούσε να προσλάβει 37 νέους developers για την ανάπτυξή του. Το μόνο που μένει είναι να ακούσουμε και την επίσημη θέση της Rockstar. Νέες φήμες ήρθαν στο φως της δημοσιότητας σχετικά με το Red Dead Redemption 2. 
H ίδια η Rockstar δήλωσε ότι "Θα μάθουμε περισσότερα για το Red Dead Redemption 2 μέσα στο 2015" ενώ στο Reddit ένας χρήστης που αναφέρει ότι έχει πηγές "εκ των έσω" υποστηρίζει ότι το sequel θα εμφανιστεί στην E3 και θα περιλαμβάνει τρεις χαρακτήρες, όπως και το GTA 5, με τους Irish και Seth να επιστρέφουν ως playable, μαζί με έναν τρίτο που δεν έχει ακόμη διαρρεύσει. Φήμες λένε ότι θα πρόκειται για χαρακτήρα που δημιουργείτε, όπως και στο online του GTA 5. Το παιχνίδι θα λειτουργεί ως prequel, καθώς θα λαμβάνει χώρα 12 χρόνια πριν από τα γεγονότα του πρώτου Red Dead Redemption. Θα σας επιτρέπει να αγοράσετε ρουχισμό, όπλα ή ακόμη και safe house και να το παραμετροποιήσετε, ενώ όλα αυτά θα έχουν αντίκτυπο και στο multiplayer. Ο τίτλος του παιχνιδιού σύμφωνα με την ίδια φήμη θα είναι "Red Dead Redemption 2: Legends of the West".

Κυριακή 12 Απριλίου 2015

F-35: Οι πιλότοι βλέπουν πλέον τον κόσμο με τα 'μάτια' του αεροσκάφου

Ένα κράνος σχεδόν βγαλμένο από ταινία επιστημονικής φαντασίας, θα αποτελεί πλέον μέρος του εξοπλισμού των μαχητικών αεροσκαφών F-35, κάνοντας τα δερμάτινα κράνη και τα προστατευτικά γυαλιά να αποτελούν για τους πιλότους μια μακρινή ανάμνηση, όπως μας πληροφορεί δημοσίευμα της Fox News. Η στρατιωτική στήλη Arsenal της Washinghton Post, αναφέρει πως με το νέο κράνος, οι πιλότοι του πιο πολυέξοδου στρατιωτικού αεροπλάνου που κατασκευάστηκε ποτέ, θα έχουν την δυνατότητα να ‘βλέπουν’ μέσα από το δάπεδο του αεροπλάνου το έδαφος, καθώς πετούν σε μεγάλα υψόμετρα με ταχύτητες που σπάζουν την ταχύτητα του ήχου. Στην εξωτερική επιφάνεια του αεροσκάφους έχουν τοποθετηθεί έξι κάμερες, οι οποίες παρέχουν πληροφορίες ανάλογα με τις κινήσεις του κεφαλιού του πιλότου. Ένας εκπαιδευόμενος στο σύστημα πιλότος, δήλωσε στην Post, πως μέσα από τα αυτά τα ‘μάτια’, ουσιαστικά κάποιος μπορεί να αντιληφθεί τον κόσμο όπως ακριβώς τον ‘βλέπει’ το τζετ. Όσο για τους προγραμματιστές του συστήματος, δηλώνουν σύμφωνα με το δημοσίευμα πως η εικόνα που εξασφαλίζει το κράνος στους πιλότους του μαχητικού, τους προσφέρει αξεπέραστα πλεονεκτήματα. Η προσωπίδα του κράνους δεν παρέχει μόνο μια απλή προστασία των ματιών του χειριστή, αλλά παράλληλα είναι σε θέση να ενημερώνει για την κατάσταση του τζετ. Παραδείγματα πληροφοριών με τις οποίες τροφοδοτεί τον πιλότο είναι η διαθεσιμότητα των καυσίμων, το υψόμετρο της πτήσης, αλλά εξασφαλίζει και λειτουργίες όπως η νυχτερινή όραση. Σύμφωνα με την Post, το Πεντάγωνο ζήτησε από μια εταιρία για να δημιουργήσει ένα επιπλέον κράνος, για την κάλυψη περαιτέρω αναγκών. Ωστόσο, οι πιλότοι φέρονται τελικά να πετούν με το μοντέλο που σχεδιάστηκε από την Rockwell Collins. Η εταιρία σε δήλωσή της είπε ότι το σύστημα παρέχει μια απαράμιλλη εικόνα της περιρρέουσας κατάστασης, καθώς ενσωματώνει επαναστατική τεχνολογία, με λειτουργίες μείωσης του θορύβου, δόνησης του πιλότου και βιντεοσκόπησης. Ο Αντιπτέραρχος Chris Bogdan, σύμβουλος του προγράμματος, με δηλώσεις του αναφέρθηκε στην διαρκή προσπάθεια δοκιμής και ελέγχου του συστήματος και στην πρόθεση διόρθωσης των τυχών προβλημάτων που θα εμφανιστούν. Σύμφωνα με την εφημερίδα, τα πρώτα σχόλια από τους πιλότους που δοκίμασαν το κράνος είναι θετικά, αφού θεωρείται ότι βελτιώνει την κατάσταση, αν και έχουν καταγραφεί μερικές αναφορές σε σχέση με το λογισμικό του.

Σάββατο 11 Απριλίου 2015

Ετοιμαστείτε για την περιπέτεια της ζωής σας στο Witcher 3: Wild Hunt

Μόλις ένας μήνας μένει πλέον μέχρι την κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου The Witcher 3: Wild Hunt στις 19 Μαϊου. Στο Witcher 3 αναλαμβάνετε το ρόλο του Geralt of Rivia, ενός μισθοφόρου κυνηγού τεράτων, ο οποίος αναλαμβάνει την πιο σημαντική αποστολή της ζωής του: να βρει το Child of Prophecy, ένα ζωντανό όπλο που μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Το ταξίδι του Geralt τον οδηγεί στο Northern Realms, μια τεράστια ήπειρο γεμάτη εμπορικές πόλεις, μυστηριώδη νησιά, επικίνδυνα ορεινά μονοπάτια και ξεχασμένες σπηλιές προς εξερεύνηση. Δείτε το νέο gameplay trailer του Witcher 3: Wild Hunt παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται το παιχνίδι! Ανυπομονείτε;

Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

Bloodborne Review ως το τέλος...

Οι προσδοκίες που συνόδευαν το Bloodborne, από την ανακοίνωση μέχρι και την κυκλοφορία του, ήταν αναμφίβολα μεγάλες. Το παιχνίδι έπρεπε να πετύχει δύο σημαντικά πράγματα. Από την μία, ως ο πνευματικός διάδοχος των Demon's Souls και Dark Souls όφειλε να κρατήσει το πολύ υψηλό επίπεδο των προηγούμενων τίτλων για να ικανοποιήσει τους φανατικούς οπαδούς του είδους, και από την άλλη έπρεπε να αποτελέσει μια μεγάλη επιτυχία του PS4, καθώς οι κορυφαίες αποκλειστικότητες της κονσόλας είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού. Η From Software για άλλη μία φορά τα καταφέρνει, παραδίδοντας μία εκπληκτική εμπειρία, που αν και στέκεται ένα σκαλάκι κάτω από τα Souls, προσφέρει ένα ακόμη υπέροχο ταξίδι επιβίωσης.
Όπως στα Souls, έτσι και στο Bloodborne η ιστορία αποτελεί απλά ένα πρωτογενές υλικό για να βυθιστείτε στον κόσμο του παιχνιδιού και να ανακαλύψετε μόνοι σας τα μυστικά του, μέσα από συζητήσεις με άλλους χαρακτήρες, μέσα από στοιχεία που βρίσκετε σε βιβλιοθήκες και άλλες περιοχές ή μέσα από αντικείμενα. Το παιχνίδι σας μεταφέρει στην πόλη φάντασμα ονόματι Yharnam, που υπήρξε τόπος πειραμάτων και πλέον έχει μετατραπεί σε μία ερειπωμένη κόλαση, με μολυσμένα τέρατα να βρίσκονται διάσπαρτα σε ολόκληρη την πόλη και τους κατοίκους είτε να είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους, είτε να έχουν χάσει το μυαλό τους. Εσείς είστε ένας κυνηγός που με στόχο να εξολοθρεύσετε τα τέρατα και να βρείτε μία θεραπεία για να σταματήσει αυτός ο εφιάλτης. Σε πρώτο επίπεδο η ιστορία δεν ξετρελαίνει με την πρωτοτυπία της, αλλά εξερευνώντας το Yharnam ανακαλύπτετε στοιχεία που σας κρατάνε το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος. Σε αυτό συμβάλλουν οι περισσότερο κατανοητές ατάκες των χαρακτήρων που συναντάνε, αλλά και οι περισσότερες cutscenes, σε σχέση με ότι συνέβαινε στα Souls.
Πρωτού ξεκινήσει η ανάλυση του Bloodborne θα ήθελα πρώτα απ’ όλα να σταθώ στο ίδιο το Yharnam που αποτελεί έναν από τους πιο νοσηρούς, τρομακτικούς και μελαγχολικούς κόσμους που έχετε συναντήσει ποτέ σε παιχνίδι. Η αρχιτεκτονική των κτιρίων που θυμίζει έντονα βικτωριανή εποχή, τα νοτισμένα σοκάκια, οι αμέτρητες λεπτομέρειες μέσα στην πόλη, οι εστίες φωτιάς όπου οι κάτοικοι καίνε τα τέρατα και μαζεύονται γύρω από αυτές και το μόνιμο μισοσκόταδο, σας ταξιδεύουν σε ένα κόσμο όπου κυριαρχεί το παράλογο. Αυτή η αλλαγή του σκηνικού σε σχέση με τα “μεσαιωνικά” Souls έχει αντίκτυπο και στον σχεδιασμό των εχθρών, οι οποίοι είναι πιο αποκρουστικοί από ποτέ και προκαλούν ανατριχίλα. Η δουλειά που έχει γίνει στο σχεδιασμό αυτής της πόλης-φάντασμα είναι εκπληκτική.
Βάλε φωτιά σε ότι σε καίει, σε ότι σου τρώει την ψυχή.
Βάλε φωτιά σε ότι σε καίει, σε ότι σου τρώει την ψυχή.
Στο παιχνίδι ξεκινάτε με την δημιουργία του χαρακτήρα σας και εδώ βρίσκετε γνώριμες επιλογές που υπάρχουν και στα Souls, όπως πρόσωπο, φύλο κτλ. Στο Bloodborne δεν υπάρχουν classes, αλλά επιλέγετε με βάση την πρώτερη εμπειρία που είχε ο κυνηγός σας. Έτσι για παράδειγμα ο Lone Survivor έχει αρχικά αυξημένα στατιστικά όσον αφορά την μπάρα υγείας, ενώ o Military Veteran έχει αυξημένα τα στατιστικά που αφορούν την δύναμη των χτυπημάτων κτλ. Η επιλογή που κάνετε στην αρχή του παιχνιδιού δεν έχει ιδιαίτερη σημασία για τη συνέχεια, καθώς αναπτύσσετε τον χαρακτήρα σας όπως εσείς θέλετε.
Η δομή πάνω στο οποίο έχει κτιστεί το Bloodborne θυμίζει κυρίως Demon's Souls, καθώς υπάρχει ένας απομονωμένος ονειρικός κόσμος ονόματι Hunter’s Dream που λειτουργεί σαν hub. Μέσα στο Hunter’s Dream υπάρχουν τέσσερις διαφορετικές πλάκες στις οποίες έχετε πρόσβαση σταδιακά και σας οδηγούν στον κύριο κόσμο του παιχνιδιού στην περιοχή του Yharnam, αλλά και σε άλλες περιοχές πέρα από κάθε φαντασία που ανακαλύπτετε στο δεύτερο μισό του παιχνιδιού. Μέσα από το Hunter’s Dream κάνετε τις απαραίτητες κινήσεις για να εξασφαλίσετε την επιβίωσή σας, όπως να κάνετε level up και να αυξάνετε τα στατιστικά σας, εξαργυρώνοντας blood echoes που συλλέγετε από τα τέρατα που σκοτώνετε. Επίσης σταδιακά έχετε πρόσβαση στο ειδικό εργαστήριο που σας επιτρέπει να επισκευάζετε και να αναβαθμίζετε τα όπλα σας, να αναβαθμίζετε τον χαρακτήρα σας τοποθετώντας ρούνους και να αγοράζετε ή να πουλάτε αντικείμενα. Σε αντίθεση με τα Dark Souls, στο Bloodborne ότι χρειάζεστε για την αναβάθμιση του χαρακτήρα σας βρίσκεται σε ένα σημείο κάνοντας το παιχνίδι αρκετά πιο βατό για όσους δεν έχουν ιδιαίτερη επαφή με το είδος.
Από την πρώτη ματιά του χαρακτήρα σας, καθώς περπατάει αργά και βαριά, μέχρι τα σκηνικά και τις οθόνες των στατιστικών, όλα απορρέουν έναν αέρα Souls. Το παιχνίδι ακολουθεί ακριβώς τον ίδιο μηχανισμό τιμωρίας σε περίπτωση θανάτου, με διαφορετικές ορολογίες, καθώς οι ψυχές που υπήρχαν στα Souls, εδώ έχουν μετατραπεί σε αίμα. Έτσι σε περίπτωση που σας σκοτώσει κάποιο τέρας, πρέπει να βρείτε το σημείο που χάσατε τη ζωή σας και να μαζέψετε το αίμα, για να μπορείτε να αποκτήσετε πάλι στην κατοχή σας τα blood echoes που είχατε μαζέψει μέχρι τότε. Αν σκοτωθείτε πριν μαζέψετε το αίμα σας, τότε τα blood echoes χάνονται για πάντα. Μία αλλαγή στον μηχανισμό παρατηρείται όταν πολλές φορές το αίμα σας το μεταφέρει ο εχθρός που σας σκότωσε προηγουμένως, οπότε σε αυτήν την περίπτωση πρέπει να τον σκοτώσετε για να πάρετε πίσω τα blood echoes, θυμίζοντας λίγο... ZombiU. Ίδιοι μηχανισμοί χρησιμοποιούνται και για την αποθήκευση της προόδου σας μέσω των lanterns που αντικαθιστούν τα bonfires που υπήρχαν στα Souls, αλλά στην ουσία έχουν την ίδια λειτουργία. Μέσα από τα lanterns μπορείτε να επισκέπτεστε το Hunter’s Dream, αλλά δεν μπορείτε να κάνετε fast travel σε κάποιο άλλο lantern που βρίσκεται μέσα στην πόλη.
Η καλύτερη άμυνα είναι η επιθεση.
Η καλύτερη άμυνα είναι η επιθεση.
Ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία των Souls είναι ο πολυεπίπεδος και ευφυέστατος σχεδιασμός των περιοχών και ο αριστουργηματικός τρόπος με τον οποίο ενώνονται αυτές. Το Bloodborne όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τους πνευματικούς προγόνους του όσον αφορά το level design, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις τoυς ξεπερνάει, καθώς είναι αμέτρητες φορές που ανακαλύπτετε ευρηματικά shortcuts τα οποία ενώνουν μέχρι τότε φαινομενικά ασύνδετες περιοχές και σας κάνουν να εκπαλείτε. Μάλιστα τα λιγοστά lanterns έρχονται να ενισχύσουν την αναγκαιότητα των shortcuts, καθώς είναι απαραίτητο να κόβετε δρόμο πριν αναμετρηθείτε με κάποιο αφεντικό για να έχετε πλήρη υγεία και να μην σπαταλήσετε χρήσιμα αντικείμενα.

Πέρα όμως από τις ομοιότητες με τα Souls, το Bloodborne έχει και διαφορές που απορρέουν από την ξεκάθαρη απόφαση της From Software να επενδύσει περίσσοτερο σε στοιχεία δράσης και λιγότερα σε πιο απαιτητικά στοιχεία RPG. Η διαφορετική αυτή προσέγγιση σε πολλά σημεία ωφελεί το παιχνίδι, ενώ σε άλλα σημεία το κάνει να μοιάζει λίγο πιο φτωχό, χωρίς βέβαια να κάνει ιδιαίτερη ζημιά στην όλη εμπειρία. Ξεκινώντας από τους μηχανισμούς μάχης, διαπιστώνετε τρομακτικές διαφορές που εκτοξεύουν το gameplay του παιχνιδιού, προσφέροντας μία απρόσμενη φρεσκάδα και ζωντάνια που σας εθίζει... επικίνδυνα. Οι μάχες στο Bloodborne στηρίζονται στην επιθετικότητα του κυνηγού σας, καθώς δεν υπάρχουν ασπίδες (πέρα από μία που κρίνεται άκρως αναποτελεσματική) και δεν μπορείτε να προστατευτείτε από τα χτυπήματα των εχθρών σας. Αυτό σας ωθεί να σκέφτεστε συνεχώς την επόμενη κίνησή σας, κάνοντας συνεχώς ελιγμούς και αυτοσχεδιάζοντας την τελευταία στιγμή σε μάχες που θυμίζουν καλοστημένες χορογραφίες. Ένα ακόμη στοιχείο που σας προκαλεί να παίξετε επιθετικά είναι η ευκαιρία που έχετε να πάρετε πίσω τη χαμένη σας ενέργεια, κάνοντας αντεπιθέσεις στον εχθρό που σας προκάλεσε. Το στοιχείο αυτό δίνει απίστευτη ζωντάνια στις μάχες, καθώς το ρίσκο της αντεπίθεσης αξίζει τον κόπο.

Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Dead Island 2: Ημερομηνία κυκλοφορίας

Καθυστερεί η συνέχεια του Dead Island. Όπως όλα δείχνουν, το Dead Island 2 πρόκειται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο. Αν και αρχικά το Dead Island 2 υπολογιζόταν να κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2015, φαίνεται πως τελικά θα καθυστερήσει. Βάση όσων είχε δηλώσει η Deep Silver, το δεύτερο μέρος της σειράς Dead Island, θα περάσει πρώτα από public beta, η οποία θα έχει διάρκεια 30 ημέρες, πριν κυκλοφορήσει πλήρως. 
Όπως καταλαβαίνετε, οι μέρες έχουν περάσει και η Deep Silver δεν έχει αναφέρει το παραμικρό σχετικά με το παιχνίδι. Σύμφωνα με πηγές του VideoGamer, το Dead Island 2 πρόκειται να καθυστερήσει μερικούς μήνες και συγκεκριμένα μέχρι το φθινόπωρο του 2015. Το Dead Island 2 αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One κάποια στιγμή μέσα στο 2015.

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

O Adam Jensen επιστρέφει στο Deus Ex: Mankind Divided

Τέσσερα χρόνια μετά το Deus Ex: Human Revolution, ο Adam Jensen επιστρέφει δριμύτερος. To νέο Deus Ex επιτέλους είναι γεγονός και ονομάζεται Deus Ex: Mankind Divided. Το παιχνίδι διαδραματίζεται στο 2029, δύο χρόνια μετά το Human Revolution, με τον Adam Jensen πλέον να είναι μέλος μιας ειδικής ομάδας που κυνηγάει augmented τρομοκράτες, σε έναν κόσμο που μισεί τους transhumans. Η Eidos Montreal υπόσχεται μεταξύ άλλων βελτιωμένες μάχες, νέα augmentations και μεγάλη ελευθερία κινήσεων. To Deus Ex: Mankind Divided αναμένεται το 2016 σε PS4, Xbox One και PC. Δείτε τις πρώτες εικόνες του παιχνιδιού εδώ και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Τρίτη 7 Απριλίου 2015

Total War: Arena για εκλεκτούς

Μπείτε στην closed alpha του νέου RTS/MOBA! Η The Creative Assembly, δημιουργός της διάσημης σειράς Strategy Total War, ανακοίνωσε την ανάπτυξη ενός νέου τίτλου με την ονομασία Total War: Arena. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα free-to-play παιχνίδι και spin-off της γνωστής σειράς, ενώ θα είναι αμιγώς online multiplayer και θα αναμιγνύει στοιχεία Real-Time Strategy με MOBA. Η ανακοίνωση έγινε από τον υπεύθυνο σχεδιασμού James Russell, στα πλαίσια της GDC 2013 (Game Developers Conference) που διαξάγεται φέτος στο San Francisco. To Total War: Arena θα σας δίνει την ευκαιρία να «φέρετε αντιμέτωπους τους μεγαλύτερους στρατάρχες και στρατούς της ιστορίας σε ένα μαζικό και ομαδικό πεδίο μάχης», όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της εταιρείας. Αν θέλετε να συμμετάσχετε στη beta, μπείτε στο επίσημο site και κάντε εγγραφή για να εκδηλώσετε το ενδιαφέρον σας. 
Στην Game Developers Conference του Σαν Φρανσίσκο, η οποία έληξε την Παρασκευή, η Creative Assembly διευκρίνισε ορισμένα στοιχεία του Total War: Arena. Από την ανακοίνωσή της κρατάμε τα εξής στοιχεία: - Τα matches θα αφορούν αναμετρήσεις 10 εναντίον 10 παικτών. Δεν θα ακολουθείται δηλαδή καθαρά τακτική MOBA. - Θα ελέγχετε τρεις μονάδες! Άρα αφού θα ανταγωνίζονται 20 παίκτες θα έχουμε 20x3=60 μονάδες σύνολο στο πεδίο της μάχης. - Οι heroes (ή champions αν προτιμάτε) που θα επιλέξετε θα είναι πραγματικοί στρατηγοί από διάφορες ιστορικές περιόδους! - Όταν κερδίζετε αγώνες θα αποκτάτε xp, θα κάνετε level up και θα κερδίζετε μόνιμα boosters, σε ένα σύστημα που λογικά θα είναι παρόμοιο με αυτό του League of Legends. Θα αναμένουμε περισσότερες ζουμερές πληροφορίες για αυτό το (εκ πρώτης όψεως) ενδιαφέρον online παιχνίδι στρατηγικής

Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

O Gabe Newell boss σε παιχνίδι!

Το αφεντικό της Valve κάνει την εμφάνιση του στο Crawl. Gabe Newell on... fire! Όπως θα δείτε και παρακάτω, το επερχόμενο indie dungeon-crawler, Crawl, έκρυβε μία ωραία έκπληξη για όλους, καθώς αποκάλυψε ότι ο Gabe Newell θα είναι boss του παιχνιδιού! Σύμφωνα με τον developer, Barney Cumming, η προσθήκη του Newell ως boss ήταν κάτι που ήθελε να κάνει εδώ και πολύ καιρό. Η αλήθεια είναι πως το τελικό αποτέλεσμα είναι αρκετά εντυπωσιακό, καθώς βλέπουμε τον Newell να ξεκινάει σχετικά ήρεμα, ενώ στην συνέχεια μεταμορφώνεται και έχει άγριες... διαθέσεις. Μπορείτε να δείτε μία πρώτη ματιά στο boss... Gabe Newell μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του παιχνιδιού. Το Crawl βρίσκεται ακόμη σε Early-access και αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2015.

Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Dead Rising Watchtower

Ταινία με θέμα το δημοφιλές franchise της Capcom. Εδώ και μερικές μέρες, έχει ξεκινήσει η προβολή της ταινίας Dead Rising μέσω του Crackle. Η μόδα των ταινιών με θέμα τα zombies δε πρόκειται να τελειώσει ποτέ. Όπως είναι φυσικό, από την λίστα δε θα μπορούσε να λείπει το Dead Rising της Capcom, το οποίο έχει μεγάλη απήχηση στην αγορά της gaming βιομηχανίας. Η ταινία ονομάζεται Dead Rising Watchtower και την διάθεσή της ανέλαβε το Crackle. 
Η Legendary Digital Media (θυγατρική της γνωστής Legendar) ανέλαβε την παραγωγή, ενώ την σκηνοθεσία ανέλαβε ο Zach Lipovsky. Στο cast συναντάμε τους Jesse Metcalfe, Meghan Ory, Keegan Connor Tracy, Virginia Madsen και Dennis Heybert Όσον αφορά το σενάριο, έχουμε να κάνουμε με ένα κλασσικό zombie outbreak με τους πρωταγωνιστές να προσπαθούν να ξεφύγουν από το χάος. Όπως θα περίμενε κανείς, βλέπουμε δράση, αίμα και φυσικά zombies με το... τσουβάλι! Αξίζει να σημειώσουμε πως το Crackle είναι μία πλατφόρμα streaming, η οποία έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα προβολής της ταινίας για όλο το 2015. Δυστυχώς, δε γνωρίζουμε αν η ταινία θα κάνει την εμφάνιση της και στις αίθουσες των κινηματογράφων.

Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Ξεκίνησε η closed beta του StarCraft 2: Legacy of the Void

Η έναρξη της multiplayer closed beta του StarCraft 2: Legacy of the Void είναι πλέον γεγονός, με την Blizzard να αποστέλλει από τώρα τις «προσκλήσεις» για την αρχική φάση της beta. Κατά τη διάρκεια της πρώιμης δοκιμαστικής φάσης, οι παίκτες θα είναι σε θέση να δοκιμάσουν τον πιο πρόσφατο κώδικα του τίτλου αλλά και τη νέα Protoss unit (Adept). Επιπλέον, θα υπάρχει η δυνατότητα για regular PvP multiplayer, ενώ διαθέσιμο θα είναι και το νέο co-op Archon Mode, το οποίο επιτρέπει σε δύο παίκτες να ελέγχουν την ίδια βάση και τον ίδιο στρατό. Οι τρεις χάρτες που θα μπορούν να δοκιμάσουν όσοι συμμετάσχουν στη beta είναι οι Ruins of Seras, Lerilak Crest και Orbital Shipyard. Τέλος, η Blizzard τόνισε πως δεν υπάρχει NDA σε αυτή τη beta, κάτι που σημαίνει ότι ο καθένας μπορεί να δημοσιεύσει gameplay υλικό. Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να κάνετε click στον ακόλουθο σύνδεσμο.

Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Dark Souls II: Scholar of the First Sin

To Dark Souls II θα διατεθεί στο PS4 και στο Xbox One με το νέο τίτλο Dark Souls 2: Scholar of the First Sin τον προσεχή Απρίλιο. H Namco Bandai έδωσε στην δημοσιότητα το σχετικό τρέιλερ. Απολαύστε το: H νέα έκδοση του Dark Souls θα περιλαμβάνει επιπλέον περιεχόμενο, όπως περισσότερους NPC και καινούργια in-game events, αλλά και βελτιώσεις στα γραφικά. Η διάθεσή της θα γίνει με δύο μορφές, η πρώτη είναι μια stand-alone έκδοση για PC, PS4, Xbox One, PS3 και Xbox 360, ενώ στην δεύτερη περίπτωση οι κάτοχοι της πρωτότυπης έκδοσης για PC, PS3 και Xbox 360 θα μπορούν να κάνουν upgrade στο Scholar of the First Sin. 
Για την ώρα δεν έχει ανακοινωθεί ποιο θα είναι το ακριβές κόστος για την όλη διαδικασία. Όπως είναι φυσικό σε αμφότερα τα PS3 και Xbox 360 το Dark Souls II: Scholar of the First Sin δεν θα έχει βελτιώσεις στον τεχνικό τομέα. Να σημειωθεί ότι στη νέα έκδοση του Dark Souls II θα περιλαμβάνονται τα DLC που είχαν κυκλοφορήσει τους προηγούμενους μήνες. Πρόκειται για τα Crown of the Sunken King, Crown of the Old Iron King και Crown of the Ivory King. [UPDATE: 3/2/15] Το Dark Souls II: Scholar of the First Sin θα κυκλοφορήσει τελικά στα PC ως δωρεάν upgrade, συνεπώς όσοι έχετε την original έκδοση του Dark Souls 2 θα μπορέσετε να το αναβαθμίσετε μέσω Steam.

Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Το Super Mario 64 στο browser μας με HD γραφικά

Είκοσι χρόνια περίπου μετά την κυκλοφορία του Super Mario 64 στην κονσόλα Nintendo 64, μπορούμε να ξαναζήσουμε έστω και για λίγο την εμπειρία ενός από τα καλύτερα platform παιχνίδια όλων των εποχών, και μάλιστα μέσα από το browser. Υπεύθυνος γι' αυτό είναι ο Roystan Ross, ο οποίος χρησιμοποιώντας τη μηχανή Unity η οποία χρησιμοποιείται για την κατασκευή παιχνιδιών, κατάφερε να αναπαραστήσει το πρώτο επίπεδο του παιχνιδιού και μάλιστα με HD γραφικά. Η απόκριση στις κινήσεις του κεντρικού ήρωα του παιχνιδιού, του Mario, είναι απροβλημάτιστη ενώ τα γραφικά είναι αρκετά κοντά με αυτά που διαθέτει το κλασσικό παιχνίδι. Ο χειρισμός μπορεί να γίνει μέσω του πληκτρολογίου ή και του χειριστηρίου Δε λείπουν κάποιες "απώλειες" όπως κάποιες από τις επιθετικές κινήσεις του Mario αλλά σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Δυστυχώς όμως στις προθέσεις του Ross δεν είναι η ολοκλήρωση του παιχνιδιού αλλά ούτε και η διόρθωση τυχόν προβλημάτων παρουσιαστών «εκτός και αν χαλάνε την εμπειρία και είναι εύκολο να διορθωθεί». Μπορείτε να παίξετε το παιχνίδι στο browser σας μετά την εγκατάσταση του Unity Plugin ακολουθώντας τον παρακάτω σύνδεσμο ή να κατεβάσετε τις ειδικές εκδόσεις του για Windows, Mac και Linux. Εξαιτίας αυξημένου φόρτου, η ιστοσελίδα παρουσιάζει προβλήματα σύνδεσης τις τελευταίες ώρες.

Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Assassin's Creed: Chronicles

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ubisoft, το franchise Assassin's Creed, πρόκειται να δεχθεί μία νέα spin-off σειρά, με την ονομασία Chronicles. Ο πρώτος τίτλος της τριλογίας, λαμβάνει χώρα στην Κίνα του 16ου αιώνα. Πρωταγωνίστρια είναι η Shao Jun, μαθήτρια του Ezio Auditore. Το Assassin's Creed Chronicles: China, περιλαμβάνεται στο Season Pass του Unity, ενώ θα διατεθεί και ξεχωριστά στις 22 Απριλίου. Βέβαια, δεν είναι ο μόνος τίτλος της σειράς Chronicles που πρόκειται να κυκλοφορήσει. Όπως αναφέραμε προηγούμενως, η συγκεκριμένη σειρά είναι τριλογία και την εμφάνιση τους, αναμένεται να κάνουν άλλοι δύο τίτλοι. Τα γεγονότα του πρώτου, διαδραματίζονται στην Ινδία το 1841, με πρωταγωνιστή τον Arbaaz Mir, τον οποίο συναντήσαμε στη νουβέλα Assassin's Creed: Brahman. Ο τελευταίος τίτλος της τριλογίας, λαμβάνει χώρα στην Ρωσία, μετά την Οκτωβριανή επανάσταση, το 1918, με πρωταγωνιστή τον Nikolai Orelov. Οι πρώτες πληροφορίες, αναφέρουν πως οι δύο τελευταίο τίτλοι, θα κάνουν την εμφάνιση τους το φθινόπωρο του 2015. Η σειρά Assassin's Creed: Chronicles αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC, PS4 και Xbox One. Αξίζει να σημειώσουμε πως θα μπορείτε να προμηθευτείτε τους τίτλους ξεχωριστά ή όλους μαζί ως πακέτο.