Pages - Menu

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Dragon’s Prophet: Open Beta

To Dragon’s Prophet είναι το νέο MMORPG από την γνωστή προγραμματιστική εταιρία, Runewaker Entertainment. Η Ταϊβανέζικη εταιρία είναι η ίδια που μας έφερε το Runes of Magic το οποίο απέσπασε αρκετά βραβεία ανά τον κόσμο. Είναι επίσης γνωστή και για τo Castellan, ένα browser game που κυκλοφόρησε στο Facebook το οποίο όμως δεν κατάφερε να γίνει γνωστό. Ο κόσμος του Dragon’s Prophet ονομάζεται Auratia και σε αυτόν κυρίαρχο ρόλο παίζουν οι δράκοι οι οποίοι χρησιμοποιούνται ως mounts. 
Οι άνθρωποι της Auratia μαθαίνουν να δαμάζουν από έναν δράκο με σκοπό να τους εξυπηρετήσει είτε στις μετακινήσεις τους, είτε στην μάχη. Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το Dragon’s Prophet σε ένα beta Σαββατοκύριακο και οι εντυπώσεις μας είναι οι καλύτερες. Ξεκινάτε ως τιμημένο μέλος της κοινότητας και μαθαίνετε στους νεότερους πώς να δαμάσουν ένα δράκο. Τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσει και ένα preview για περισσότερες πληροφορίες. Η Sony Online Entertainment, που είναι εκδότρια εταιρία του Dragon’s Prophet, ανακοίνωσε σήμερα ότι από αύριο 30 Μαΐου και μετά τις 14.00 όλοι όσοι θελήσουν θα μπορέσουν να πάρουν μέρος στην Open Beta. Oι founders, δηλαδή αυτοί που βοήθησαν χρηματικά το development τoυ MMO θα μπορέσουν να παίξουν την beta από σήμερα και έγινε άρση του NDA οπότε οι testers από όλο τον κόσμο μπορούν να εκφραστούν ελεύθερα στα forums Το Dragon’s Prophet θα είναι ένα free-to-play MMORPG και θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2013.

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Ταινία Assassin's Creed γιατί αρέσει

Σήμερα η Ubisoft και η New Regency ανακοίνωσαν πως θα συνεργαστούν για την ταινία Assassin’s Creed. Η Ubisoft Motion Pictures, που είναι θυγατρική εταιρεία τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών της Ubisoft, ανακοίνωσε πως η ομάδα της δουλεύει πυρετωδώς και το project κινείται με ταχύτατους ρυθμούς σε στενή συνεργασία με την New Regency. Η συμφωνία της τελευταίας έχει αφήσει τον μεγαλύτερο έλεγχο της ταινίας στην Ubisoft, που είναι άλλωστε και η δημιουργός της σειράς. Ο Jean-Julien Baronnet, chief executive officer της Ubisoft Motion Pictures, δήλωσε
πως η εταιρία διάλεξε την συνεργασία με την New Regency διότι διαθέτει άτομα με ταλέντο και έξυπνες ιδέες οι οποίες ταιριάζουν με αυτές που έχει η Ubisoft, ενώ υπόσχεται πως το αποτέλεσμα θα είναι ποιοτικά υψηλό και θα σέβεται τους θαυμαστές και την υποστήριξη που έχουν δείξει τόσα χρόνια στην εν λόγω video game σειρά. Τέλος, δεν γνωστοποιήθηκε η ημερομηνία κυκλοφορίας στις αίθουσες, ωστόσο ανακοινώθηκε πως πρωταγωνιστής της ταινίας θα είναι ο Michael Fassbender (με ρόλους στις ταινίες Prometheus, 300 και X-Men: First Class). Ezio, Altair ή και οι δύο μαζί; Θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες στο προσεχές μέλλον. 
 Η Ubisoft προσέλαβε τον Michael Lesslie, έναν όχι και τόσο γνωστό συγγραφέα, για να κάνει την μετάβαση του Assassin's Creed στη μεγάλη οθόνη. Ο Michael μετράει στο ιστορικό του μόνο μερικές ταινίες μικρού μήκους αλλά είναι γνωστός για τα θεατρικά του έργα. Πέρυσι έγραψε το Prince of Denmark το οποίο αποτελεί prequel του γνωστού έργου του Shakespeare, Hamlet. Ο λόγος που η Ubisoft διάλεξε έναν άσημο συγγραφέα για το έργο της παραμένει ακόμα άγνωστος. Το πιο πιθανό είναι να επιλέχθηκε για την εμπειρία του στο ιστορικό δράμα. Παλαιότερες πηγές ανέφεραν ότι η ταινία θα βασίζεται στην ιστορία του πρώτου Assassin's Creed, με πρωταγωνιστή τον Altair και θα έχει ως θέμα τις σταυροφορίες στους Άγιους Τόπους. Προς το παρόν η Ubisoft Motion Pictures συνεργάζεται με την New Regency, μία Χολιγουντιανή εταιρεία παραγωγής, για αυτή την ταινία. Τον ρόλο του πρωταγωνιστή θα έχει ο Michael Fassbender και αναμένεται να προβληθεί στο cinema τον Νοέμβριο του 2014.

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

The Incredible Adventures of Van Helsing

Η ιστορία των video games απαρτίζεται από πολλές κατηγορίες και είδη παιχνιδιών. Κάποιες από αυτές δεν έχουν τη δημοτικότητα που είχαν παλιά ενώ άλλες ζουν τη χρυσή εποχή τους τώρα -σε αντίθεση με το παρελθόν. Συνήθως, η κάθε εταιρεία στη βιομηχανία των video games ειδικεύεται σε μία, ενώ υπάρχουν και περιπτώσεις στις οποίες μπορεί να κυκλοφορήσει και ένας τίτλος διαφορετικής κατηγορίας από την ίδια εταιρεία.
Πλέον, με την κυκλοφορία του The Incredible Adventures of Van Helsing, η Neocore Games έγινε μία από τις εταιρίες που τους αρέσει να ρισκάρουν. Το ταξίδι της Neocore Games ξεκίνησε το 2005 και από τότε έχει κυκλοφορήσει τέσσερα ολοκληρωμένα παιχνίδια (Crusaders: Thy Kingdom Come, King Arthur: The Role-playing Wargame, The Kings' Crusade, King Arthur II: The Role-playing Wargame) με αρκετά expansion packs ενδιάμεσα για τις σειρές King Arthur και King’s Crusade. Το The Incredible Adventures of Van Helsing είναι η πρώτη προσπάθεια της εκτός της Real Time Strategy κατηγορίας, παρόλο που οι προηγούμενοι τίτλοι της περιείχαν role playing στοιχεία. Εμείς είχαμε την ευκαιρία, μετά από πρόσκληση της Neocore Games, να παραβρεθούμε στο review event του τίτλου που έλαβε χώρα στην πανέμορφη πόλη της Βουδαπέστης.
Η ιστορία του The Incredible Adventures of Van Helsing περιέχει αρκετές αναφορές σε ταινίες όπως το Brotherhood of the Wolf, ενώ έχει βασιστεί στο βιβλίο Dracula του Bram Stoker. Οι παίκτες παίρνουν το ρόλο του Abraham Van Helsing, γιο του θρυλικού κυνηγού πλασμάτων, ο οποίος έσωσε την πόλη της Borgova από δαίμονες. Ο Abraham δέχεται ένα γράμμα από τον πατέρα του, ο οποίος του ζητάει τη βοήθειά του και δίχως να έχει άλλη επιλογή, θα χρειαστεί να ταξιδέψει στη πόλη της Borgova.
Όμως, ο ήρωας θα δεχτεί επίθεση κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του και έτσι θα χρειαστεί να τραβήξει τον δρόμο προς τη πόλη Borgova με τα πόδια. Ευτυχώς για εκείνον, συνοδός του σε αυτό το ταξίδι είναι η Katarina, ένα φάντασμα, του οποίου το πνεύμα έχει δεσμευτεί να υπηρετεί την οικογένεια Van Helsing. Δυστυχώς, το σενάριο δεν καταφέρνει να τραβήξει το ενδιαφέρον, όχι γιατί είναι κακό, αλλά γιατί παρουσιάστηκε με λάθος τρόπο. Το χιούμορ, οι διάλογοι μεταξύ του Abraham και της Katarina καθώς και μερικά από τα references είναι ίσως τα μοναδικά που θα θυμούνται οι παίκτες όταν τερματίσουν το παιχνίδι παρά την ιστορία.

Αν κάποιος ασχοληθεί με το The Incredible Adventures of Van Helsing, είναι σχεδόν αδύνατο να μην το συγκρίνει με το Diablo ή το Torchlight αφού ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Μετά όμως από αρκετές ώρες ενασχόλησης, παρατηρήσαμε πως η ατμόσφαιρά του, το σύστημα Rage, το ποικιλόμορφο level design αλλά και η χαμηλή τιμή διάθεσής του είναι στοιχεία που ξεχωρίζουν στο παιχνίδι της Neocore.
Ας ξεκινήσουμε όμως από την αρχή. Το Rage σύστημα επιτρέπει στους παίκτες να εξαπολύσουν δυνατότερες δυνάμεις. Με κάθε kill, η μπάρα του Rage γεμίζει και ο Abraham θα είναι σε θέση να εξαπολύσει μία πιο δυνατή επίθεση, ενώ αν αυτή η μπάρα γεμίσει, τότε οι πιθανότητες για ακαριαίο θάνατο ενός εχθρού αυξάνονται. Όπως σε κάθε Action RPG, έτσι και εδώ, ο Van Helsing έχει τέσσερα στατιστικά, τα οποία μπορούν να αναβαθμίσουν οι παίκτες μέσω ability points: Body, Dexterity, Willpower και Luck.
Οι παίκτες μπορούν να επιλέξουν το στυλ της μάχης που επιθυμούν με βάση δύο κατηγορίες: Mystic Warrior και Occult Hunter. Η πρώτη αφορά όσους αρέσκονται στις μάχες κοντινών αποστάσεων με σπαθιά ενώ η δεύτερη όσους λατρεύουν να σκοτώνουν εντυπωσιακά από απόσταση με όπλα. Οι δύο αυτές κατηγορίες περιέχουν power ups, τα οποία είναι σημαντικά για την επιβίωση των παικτών στη μάχη. Τα power ups ποικίλλουν από μία καταιγίδα μέχρι και το πάγωμα εχθρών. Επιπροσθέτως, μία ακόμα κατηγορία είναι τα Auras και Tricks που αφορούν κυρίως την αναπλήρωση υγείας του Van Helsing και την απορρόφηση της ζημιάς από τους εχθρούς.

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Devil Summoner: Soul Hackers

To Devil Summoner: Soul Hackers κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία στα μέσα της δεκαετίας του 90' αρχικά για το Sega Saturn και στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο PlayStation. Στα μέσα Απριλίου στο περιοδικό Famitsu ανακοινώθηκε ότι ετοιμάζεται επανακυκλοφορία του τίτλου για το Nintendo 3DS, η οποία θα προσφέρει μικρότερα loading times, full voice acting, καθώς και ένα νέο intro από την Satelight. H εν λόγω εταιρία δημιούργησε επίσης το opening cutscene του Persona 2: Innocent Sin για το PSP. Το remake του Soul Hackers έφτασε στα ράφια των καταστημάτων της Ιαπωνίας τον περασμένο Αύγουστο και μάλιστα περιελάμβανε ένα σύντομο τρέιλερ για το Shin Megami Tensei 4. 
 H Atlus USA πριν από μερικές ώρες μας έστειλε το σχετικό δελτίο τύπου και μας ενημέρωσε ότι την άνοιξη του 2013 το Devil Summoner: Soul Hackers θα κυκλοφορήσει στην Αμερική. Αξίζει να αναφέρουμε ότι είναι η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο JRPG θα κυκλοφορήσει εκτός συνόρων Ιαπωνίας. Επιπλέον, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του GameWorld η αγγλική εταιρεία Ghostlight σχεδιάζει από το περασμένο καλοκαίρι να μεταφέρει το Soul Hackers και από τα μέρη μας. Η Ghostlight θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2013 δύο ακόμα JRPG της σειράς Shin Megami Tensei, τα Devil Survivor Overclocked και Devil Survivor 2. Το Devil Survivor Oveclocked παρουσιάστηκε από τον Satoru Shibata, πρόεδρο της ευρωπαϊκής Nintendo στη Nintendo Direct του Οκτωβρίου, όπως σας ενημερώσαμε σε προηγούμενο άρθρο μας. Το Devil Summoner: Soul Hackers πραγματοποίησε εντυπωσιακό launch στην Ιαπωνία καθώς κατέκτησε την δεύτερη θέση των charts το διάστημα 26/8-2/9. Συν τις άλλοις, με δεδομένο το γεγονός ότι πρώτη φορά θα μεταφραστεί στα αγγλικά περιμένουμε ένα σαφώς πιο επιτυχημένο λανσάρισμα σε Αμερική και Ευρώπη. Το μόνο σίγουρο είναι ότι η βιβλιοθήκη τίτλων του 3DS θα εμπλουτιστεί με ένα ακόμη σπουδαίο JRPG. Μήπως η Sony πρέπει να σκεφθεί πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο να "επενδύσει" στα JRPG με σκοπό να ανακάμψουν οι πωλήσεις του PS Vita; Άλλωστε το Persona 4: Golden της Atlus USA που κυκλοφόρησε στην Αμερική το Νοέμβριο..

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Company of Heroes 2 story trailer

Απευθείας από την...πρώτη γραμμή. Η SEGA Europe κυκλοφόρησε το επίσημο story trailer για τo νέο Company of Heroes 2. Το τρέιλερ δεν ασχολείται με το gameplay αλλά με την εξιστόρηση των δραματικών ιστορικών γεγονότων από έναν σοβιετικό αξιωματικό όπως εκείνος τα έζησε. Επιπρόσθετα, περιέχει κάποια αποσπάσματα από την δράση που θα συναντήσετε στην πρώτη γραμμή, όταν ο πόλεμος
διεξαγόταν στη Ρωσία, τους δύσκολους χειμώνες και φυσικά τις άγριες μάχες μεταξύ των σοβιετικών και των γερμανικών δυνάμεων, όπως και η υποχώρηση των τελευταίων πίσω στο Βερολίνο.

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Top 10: Τα καλύτερα basketball games


Πάμε να δούμε λοιπόν στο Top 10 αυτής της εβδομάδας τα δέκα κορυφαία basketball games όλων των εποχών. Όπως πάντα, οι μισές επιλογές προέκυψαν από την δική σας ψήφο στο σχετικό topic του forum και οι άλλες μισές από την συντακτική ομάδα του GameWorld. Φορέστε λοιπόν τα περικάρπιά σας, βάλτε τα σορτσάκια σας, γεμίστε με αέρα τις αερόσολες σας βάλτε το Final Countdown να παίζει από τα ηχεία!
10: Dr. J and Larry Bird Go One on One (1983)
Eric Hammond, Electronic Arts, Ariolasoft
Amiga, Apple II, Atari 7800, Atari 8-bit, ColecoVision, Commodore 64, PC, Macintosh, TRS-80 CoCo
drj-larry bird
Ξεκινάμε με ένα κανονικό «μακροβούτι» στο παρελθόν και γυρνάμε 30 ολόκληρα χρόνια πίσω, σε ένα παιχνίδι που αν δεν ήταν το πρώτο, σίγουρα ήταν ένα από τα πρώτα basketball games στην ιστορία της ανθρωπότητας! Το Dr. J and Larry Bird Go One on One «ήρθε στον κόσμο» το 1983 και έβαλε αντιμέτωπους σε ανελέητα «μονάκια» δύο από τους μεγαλύτερους παίκτες που πέρασαν από το NBA (και το άθλημα γενικότερα), τον Larry Bird και τον «Doctor» Julius Erving!
Μπορεί εν έτει 2013 να δείχνει ξεπερασμένο -έως και αστείο-, μπορεί μετά από κάποιο διάστημα το gameplay να γινόταν μονότονο, όμως ο τίτλος αυτός έθεσε τις βάσεις για το μέλλον. Ήταν τεχνικά εντυπωσιακός καθώς διέθετε εξωφρενικά animations για την εποχή του, μια εποχή που δεν ξεχνάμε πως για την δημιουργία video games πολλές φορές αρκούσε μόνο ένας άνθρωπος (ο Eric Hammond στην περίπτωσή μας)!
Το Dr. J and Larry Bird Go One on One σας έδινε τη δυνατότητα να παίξετε είτε διπλό, είτε εναντίον του υπολογιστή σε αγώνες που έληγαν σε ένα συγκεκριμένο σκορ ή όταν τελείωνε ο χρόνος. Το μεγάλο highlight ήταν η δυνατότητα να κάνετε θρύψαλα τη μπασκέτα καρφώνοντας εντυπωσιακά, συνήθως χρησιμοποιώντας τον «αεριωθούμενο» Dr. J . Μάλιστα, στη συνέχεια ερχόταν ο επιστάτης του γηπέδου με μια σκούπα να καθαρίσει το παρκέ, συνοδευόμενος από ένα ηχητικό εφέ «γκρίνιας» που έμοιαζε με βραχυκύκλωμα. Ένδοξες στιγμές ‘80s με δύο από τους μεγαλύτερους αστέρες του αθλήματος.
Ακολούθησε και ένα sequel το 1989 στο οποίο τη θέση του Dr. J πήρε ο μεγάλος Michael Jordan με τον οποίο μπορούσατε να συμμετάσχετε σε διαγωνισμό καρφωμάτων, εκτελώντας trademark slam dunks όπως το «Windmill» ή το «Statue of Liberty», σε μια ακόμα μεγάλη στιγμή του «ψηφιακού» μπάσκετ.
9: Lakers versus Celtics and the NBA Playoffs (1989)
Electronic Arts
PC, Sega Mega Drive/Genesis
lakers-vs-celtics
Μπορεί ο προηγούμενος τίτλος να άνηκε στις πρώτες προσπάθειες μεταφοράς του αγαπημένου αθλήματος στις οθόνες μας, όμως ο συγκεκριμένος είναι σίγουρα η βάση όλων των σύγχρονων basketball games. Το Lakers versus Celtics and the NBA Playoffs κυκλοφόρησε πρώτη φορά το 1989 για MS-DOS (συγκίνηση), ενώ στη συνέχεια έφτασε και στο Mega Drive το ’91 και ήταν το πρώτο παιχνίδι ever που περιελάμβανε επίσημα ονόματα ομάδων και παικτών από το καλύτερο πρωτάθλημα μπάσκετ του κόσμου.
Στην έκδοση για PC υπήρχαν οι δέκα καλύτερες ομάδες της σεζόν '88-'89 του NBA, δηλαδή όσες ήταν κορυφαίες στις περιφέρειές τους συν οι δύο All-Stars, East και West. Το σόου όμως δεν σταματούσε εδώ, αφού το παιχνίδι περιελάμβανε κανονικά και όλους τους μεγάλους «παικταράδες» της εποχής, όπως Larry Bird, Kareem Abdul-Jabbar, Michael Jordan, Clyde Drexler, Magic Johnson ή Patrick Ewing, μεταξύ άλλων. Ο καθένας είχε τα δικά του προσωπικά χαρακτηριστικά, αλλά και συγκεκριμένες κινήσεις όπως το κλασικό «Gorilla dunk» του Charles Barkley.
Ανάμεσα στις καινοτομίες που έφερε ο τίτλος της Electronic Arts συγκαταλέγονται οι διαφορετικές εμφανίσεις των ομάδων για εντός και εκτός έδρας αγώνες, η «τηλεοπτική» παρουσίαση των αρχικών πεντάδων, το halftime show και ο υπολογισμός για πρώτη φορά των προσωπικών φάουλ κάθε παίκτη ξεχωριστά. Έχοντας ένα όνομα - φόρο τιμής στις τεράστιες κόντρες εκείνης της δεκαετίας ανάμεσα στις ομάδες της Βοστόνης και του Λος Άντζελες, το Lakers versus Celtics and the NBA Playoffs αποτέλεσε το θεμέλιο όλων των μετέπειτα αντίστοιχων παιχνιδιών της EA (και όχι μόνο).
8: NBA Street Vol. 2 (2003)
EA Canada, EA Sports BIG
GameCube, PS 2, Xbox
Το πρώτο NBA Street ήταν πολύ καλό, το NBA Street Vol. 2 όμως ήταν ένα από τα πιο διασκεδαστικά sports games που έχουμε παίξει ποτέ! Αυθεντικοί παίκτες του NBA της εποχής εκείνης παρέα με διάφορους θρύλους του αθλήματος αλλά και μερικοί φανταστικοί streetball χαρακτήρες, οι «Street Legends» (με σήμα-κατατεθέν τον «υπερηχητικό» Clifford «Stretch» Monroe που βλέπουμε και στο εξώφυλλο) συνθέτουν το ρόστερ του πιο «τρελαμένου» basketball game της EA.
Το πολύ πλούσιο περιεχόμενο του παιχνιδιού περιελάμβανε μέχρι και 29 ομάδες του NBA, τέσσερα διαφορετικά modes και ένα σωρό διαθέσιμους παίκτες για εντυπωσιακά 3 on 3 matches με τους κανόνες και το ανυπέρβλητο στυλ του δρόμου. Θέλατε μια ομάδα με τον Shaq να μοιράζει «ταπίδια» κάτω από τα καλάθια, με τον Jordan να καρφώνει «in your face» και τον Isiah Thomas να μαζεύει τα «σκουπίδια»; Στο NBA Street Vol. 2 μπορούσατε να την φτιάξετε και να την ρίξετε άμεσα στη δράση δοκιμάζοντας τα δεκάδες combos, κόλπα και εντυπωσιακά slam dunks που περιελάμβανε ο τίτλος.
Το «attitude» του παιχνιδιού συμπλήρωναν η δυνατότητα να δημιουργήσετε τον δικό σας παίκτη, το groovy soundtrack και η περιγραφή των αγώνων από τον Robert «Bobbito» García που έδινε τον ρυθμό. Για όσους δεν είχαν υπομονή με το χειρισμό, το NBA Street Vol. 2 ήταν από εκείνα τα παιχνίδια που ακόμα και το απλό button mashing είχε κάτι εντυπωσιακό σαν αποτέλεσμα. Ωστόσο, υπήρχαν και πράγματα να κάνετε όπως το Trick Point Challenge που απαιτούσαν μεγαλύτερη εμπειρία και συντονισμό για να τα καταφέρετε. Κοινώς το NBA Street Vol. 2 ήταν ένα video game για όλους, παίρνει δέκα στον βαθμό διασκέδασης και είναι ένας τίτλος που μπορείτε να παίξετε και να διασκεδάσετε ακόμα και σήμερα, δέκα χρόνια μετά!
7: NBA 2K10 (6/11/2009)
Visual Concepts, 2K Sports
PC, Xbox 360, PS3, PS2, PSP, Wii
Μπορεί η πορεία της συγκεκριμένης σειράς να έχει ξεκινήσει από το 1999 όμως η επιτυχία που γνωρίζει τα τελευταία χρόνια είναι τεράστια και σίγουρα έχει να κάνει με την «εξάλειψη» του κύριου αντίπαλού της, της σειράς NBA Live. Η σεζόν 2009-2010 ήταν η τελευταία για το τίτλο της EA και έτσι τιμής ένεκεν τοποθετούμε το NBA 2K10 στη λίστα μας ως το μπασκετάκι που «σκότωσε» τον αντίπαλό του. Από εκεί και πέρα, τα χαρακτηριστικά του εν λόγω παιχνιδιού ανακεφαλαιώνονται στην γνωστή για μια ακόμη χρονιά ποιότητα που περιμέναμε από τον τίτλο της Visual Concepts.
Κορυφαία γραφικά, πωρωτικό gameplay, εντυπωσιακή παρουσίαση, άρωμα από NBA και πλούσιο περιεχόμενο ήταν μερικά από αυτά που προσέφερε το NBA 2K10 στον γεμάτο από χαρά μπασκετόφιλο. Τα στοιχεία ρεαλισμού ήταν πιο καλά δουλεμένα από ποτέ, με τρομερές δυνατότητες κίνησης κάτω από το καλάθι και πληθώρα animations, ενώ τα ατομικά χαρακτηριστικά κάθε παίκτη είχαν ξεκάθαρο αντίκτυπο στον αγώνα.
Φυσικά, δεν ξεχνάμε το εκπληκτικό Association Mode που για μια ακόμη χρονιά έγινε το αντίστοιχο Football Manager των fans του NBA. Το NBA 2K10 ήταν το μπασκετάκι που στρογγυλοκάθισε στον θρόνο του βασιλιά του είδους. Η Visual Concepts έχει βρει πλέον την μαγική συνταγή και μας χαρίζει κάθε χρόνο το παιχνίδι που περιμένουν όλοι οι gamers και φίλοι του αθλήματος.
6: NBA Live '95 (3/12/1994)
EA Sports
PC, SNES, Sega Mega Drive/Genesis
Το πρώτο ΝΒΑ game της EA Sports με το συνθετικό «Live» στον τίτλο είναι ίσως και ο πρώτος σύγχρονος εξομοιωτής μπάσκετ που είχαμε την τύχη να απολαύσουμε τότε, στην καρδιά των αγαπημένων ‘90s. To NBA Live 95 ήταν δυο ταχύτητες πιο γρήγορο από τους προκατόχους του, παιχνίδια όπως τα Bulls versus Lakers and the NBA Playoffs ή Team USA Basketball και κατάφερε να δώσει στο gameplay μια πρωτόγνωρη «φρεσκάδα» και ρυθμό, αποδίδοντας για πρώτη φορά βασικά χαρακτηριστικά του αθλήματος.
Η δημιουργία της EA Sports ήταν «Live» όνομα και πράγμα. Διέθετε εντυπωσιακή παρουσίαση γεμάτη χρώματα, τρομερή και funky μουσική, εικόνες με τα πρόσωπα των παικτών κατά την είσοδο των ομάδων και ένα πιο «ζωντανό» κοινό από ποτέ. Το απλό μα «κολλητικό» gameplay του μετουσιωνόταν στην ηδονή του να ακούς το χαρακτηριστικά έντονο «χλατς» από το διχτάκι σε κάθε επιτυχημένη επίθεση. Οι κόντρες στα σπίτια φίλων ήταν ομηρικές, ενώ η ιστορία έδειξε ότι η έκδοση για το Mega Drive ήταν η καλύτερη.
Δεν ξεχνάμε πως υπήρχε η δυνατότητα να γίνουν μεταγραφές και να παίξετε ολόκληρη σεζόν, χαρίζοντας στην ομάδα της αρεσκείας το δαχτυλίδι του πρωταθλητή. Οι πάσες ήταν πιο γρήγορες ευνοώντας το passing game όσο ποτέ άλλοτε ενώ υπήρχαν και κάποιες ειδικές κινήσεις για ορισμένους παίκτες όπως συγκεκριμένα καρφώματα. Όλα αυτά με την αμεσότητα τριών μόνο κουμπιών και την απλότητα εκείνης της εποχής. Το πρώτο μεγάλο simulation ήταν γεγονός και η EA Sports άνοιξε τις «θύρες» για μπουν και να …παίξουν μπάλα τα videogames στα γήπεδα του NBA.
5: NBA Live 2005 (28/9/2004)
EA Canada, Electronic Arts
PC, GameCube, PS 2, Xbox
Δέκα χρόνια μετά το NBA Live 95 όμως, άρχισε η πτώση της σειράς της EA, η οποία έδωσε τα ηνία σιγά-σιγά στο NBA 2K μέχρι την ολική παράδοσή της στα τέλη ων ‘00s. Το πρώτο μισό όμως της δεκαετίας ανήκει δικαιωματικά στον εν λόγω τίτλο ο οποίος έφερε σπουδαίες καινοτομίες στο παιχνίδι, όπως το freestyle control που εκμεταλλεύεται τους αναλογικούς μοχλούς δίνοντας άλλη διάσταση στο gameplay ή το turbo boost. Το κρίσιμο σημείο επομένως της «χρυσής» εποχής του εν λόγω basketball game ήταν γύρω στο 2005, έτσι βάζουμε το NBA Live εκείνης της χρονιάς στη λίστα μας ώστε να εκπροσωπήσει την πάλαι ποτέ κραταιά σειρά.
Το NBA Live 2005 όπως και οι προκάτοχοί του είχε την συνδυασμένη αίσθηση ενός simulation με arcade, διαθέτοντας μια «σοβαρότητα» με μεγάλο βαθμό διασκέδασης παράλληλα. Το στυλ του λατρεύτηκε από χιλιάδες gamers και στις συνειδήσεις του κόσμου αυτό ήταν το μεγαλύτερο basketball game εκείνη την εποχή. Τα στοιχεία που είχε εισάγει η EA όπως το freestyle control που αναφέραμε προηγουμένως είχαν ενσωματωθεί καλύτερα, η NBA αισθητική ήταν διάχυτη σε κάθε πτυχή του παιχνιδιού και η σειρά έδειχνε πως θα κυριαρχήσει στο χώρο για πολλά χρόνια ακόμα. Δυστυχώς για την EA, η συνέχεια είχε πολύ NBA 2K.
4: Street Hoop (1994)
Data East
Neo Geo, Virtual Console
Το μπάσκετ πάντα κρύβει μια «αλητεία» στη φύση του και το χαρακτηρίζει ένα είδος άγραφου «σεβασμού» που δεν απαιτείται, αλλά κερδίζεται. Αυτοί οι κανόνες μπορεί να ισχύουν και στα μεγάλα γήπεδα με τους χιλιάδες θεατές, αλλά γεννιούνται και «αναπνέουν» στους δρόμους, τις γειτονιές και τις αλάνες των μεγαλουπόλεων. Αρκετά χρόνια πριν βιώσουμε την εμπειρία παρέα με τους αστέρες του ΝΒΑ στη σειρά NBA Street που προαναφέραμε, η Data East μας «έμπασε» στον κόσμο του streetball μέσα από το φοβερό και τρομερό Street Hoop.
Οι ομάδες σε αυτό το 3 on 3 μπασκετάκι αποτελούνταν από ανώνυμους φανταστικούς παίκτες που εκπροσωπούσαν 10 χώρες από όλο τον κόσμο όπως η Γαλλία, η Ισπανία, το Ταιβάν ή οι Ηνωμένες Πολιτείες. Η «πωρωτική» hip-hop μουσική έδινε τον ρυθμό και οι αγώνες άρχιζαν με όλους τους «άγραφους» κανόνες του μπάσκετ που παίζεται στο δρόμο. «Ξύλο» στον αντίπαλο για κλέψιμο της μπάλας, χαστούκια στον αέρα αντί για τάπες, εντυπωσιακά καρφώματα και πολύ στυλ σε ένα αυθεντικά «αλήτικο» basketball game.
Κάθε χώρα είχε τα δικά της στατιστικά τα οποία για να πούμε την αλήθεια ήταν αρκετά στερεοτυπικά. Π.χ. οι Αμερικανοί ήταν τρομερά αθλητικοί και δυνατοί στα καρφώματα αλλά κακοί στα τρίποντα, οι Γερμανοί ήταν τρομεροί αμυντικά αλλά μετριότατοι επιθετικά, το Ταϊβάν βομβάρδιζε από τα 6,25 (τότε) αλλά δεν ήταν καλό κάτω από το καλάθι κτλ. Προσωπική αγαπημένη ήταν η all-around Γαλλία, η οποία την «πάλευε» σε όλους τους τομείς. Highlight του παιχνιδιού ήταν σίγουρα το Super Shot, του οποίου η μπάρα γέμιζε μετά από μερικές επιθέσεις και σας επέτρεπε να εξαπολύσετε είτε ένα …συστημένο «άχαστο» τρίποντο, είτε ένα εντυπωσιακό «εξωγήινο» κάρφωμα.
3: NBA 2K13 (28/12/2012)
Visual Concepts, 2K Sports
PC, Xbox 360, Wii, Wii U, PS3, PSP, iOS, Android
Η σειρά NBA 2K «παίζει μπάλα» μόνη της τα τελευταία χρόνια. Δίχως ουσιαστικό ανταγωνισμό, μας προσφέρει την ετήσια gaming «τζούρα» μας από τον μαγικό κόσμο του NBA έχοντας φτάσει σε ένα εκπληκτικό επίπεδο ποιότητας και αποτελώντας μια σταθερή αξία. Κάθε χρόνο η μόνη κριτική που γίνεται σε κάθε νέο NBA 2K είναι το κατά πόσον βελτιώθηκε σε σχέση με τον προκάτοχό του και όχι αν είναι ένα καλό παιχνίδι εξαρχής, αφού αυτό το θέμα έχει ξεκαθαρίσει. Μιλάμε απλά για το κορυφαίο μπασκετάκι αυτή τη στιγμή, τέλος.
Η δημιουργία της Visual Concepts που αποτελεί την τελευταία προσθήκη της σειράς, διαθέτει και πάλι ένα εκπληκτικό gameplay θεαματικό και ρεαλιστικό όσο ποτέ, κορυφαία γραφικά, πιο απλό και λειτουργικό χειρισμό, βελτιωμένο online, δυνατό soundtrack και τα διασκεδαστικά MyCareer και MyTeam modes. Χρόνο και διάθεση να έχετε δηλαδή και το παιχνίδι προσφέρει άπειρες ώρες «λιωσίματος» στον αγνό μπασκετόφιλο. Για ακόμη μια φορά βέβαια λείπουν οι Ευρωπαϊκοί σύλλογοι αλλά κάποια στιγμή στο μέλλον δεν μπορεί, κάτι θα γίνει και για μας στην από εδώ πλευρά του Ατλαντικού!
2: TV Sports Basketball (1990)
Cinemaware, Mirrorsoft
PC, Amiga, Commodore, TurboGrafx-16
Το TV Sports: Basketball ακόμα και για την εποχή που κυκλοφόρησε ήταν λίγο πιο περίπλοκο από τα υπόλοιπα μπασκετάκια. Αν τα παιχνίδια της Electronic Arts που περιγράψαμε παραπάνω ήταν η βάση για το simulation όπως το γνωρίζουμε σήμερα, με το licensing των ομάδων του NBA και το σύγχρονο gameplay, ο τίτλος της Cinemaware εμβάθυνε περισσότερο στα στοιχεία του αθλήματος, βγάζοντας και λίγο από τον προπονητή που κρύβαμε μέσα μας.
Οι διάφοροι κέρσορες, τα πολλά στατιστικά και ο φαινομενικά δύσκολος χειρισμός μετά από λίγη εξάσκηση αποκτούσαν νόημα, συνθέτοντας ένα από τα πρώτα ολοκληρωμένα basketball games όλων των εποχών και το κορυφαίο του είδους για την Amiga. Το ντριπλάρισμα, οι πάσες και τα σουτ σιγά-σιγά γινόντουσαν ενστικτωδώς, αφήνοντας χώρο στη σκέψη για τη συνεργασία της πεντάδας και τη δημιουργία στρατηγικής. Τεχνικά το παιχνίδι ήταν επίσης εξαιρετικό, με «τηλεοπτική» παρουσίαση, καλά animations, και ήχο που αποτύπωνε τη «γηπεδική» ατμόσφαιρα.
Διέθετε μεταξύ άλλων τη δυνατότητα να παίξετε ολόκληρη σεζόν αλλά και editor για τους παίκτες. Πέρα από όλα αυτά όμως, το TV Sports: Basketball ήταν ένα πολύ διασκεδαστικό game, συνδυάζοντας της δράση ενός αγώνα μπάσκετ με τον ρεαλισμό ορισμένων στοιχείων του αθλήματος για πρώτη φορά με αυτόν τον τρόπο. Οι οπτική με τις τρείς κάμερες (δύο κάθετες στις μπασκέτες και μία παράλληλη στο κέντρο του γηπέδου) αποτελεί σήμα κατατεθέν, βάζοντας και αυτή τη σφραγίδα της σε ένα από τα καλύτερα μπασκετάκια που έχουν κυκλοφορήσει ποτέ.
1: NBA Jam: Tournament Edition (1995)
Midway
Arcade, SNES, Sega Genesis, Playstation, Sega Saturn, Jaguar
Εδώ τα λόγια ίσως περιττεύουν. Μπορούμε απλά να φωνάξουμε «Βoomshakalaka!» καθώς δικαίως η έμπνευση της Midway κατακτά την κορυφή της λίστας, αφού στην εποχή του είχε παιχτεί από οποιονδήποτε, ακόμα κι από μη μπασκετόφιλους, λόγω της απλουστευμένης ευκολίας χειρισμού. Το παιχνίδι αποτέλεσε μια χιουμοριστική υπερβολή, μια καρικατούρα του μπάσκετ και των αστέρων του NBA (χαρακτηριστικά τα δυσανάλογα μεγάλα κεφάλια) που μάζεψε όλα τα highlights του αθλήματος και τα πολλαπλασίασε επί 100. Το αποτέλεσμα ήταν τόσο διασκεδαστικό που σημάδεψε μια ολόκληρη γενιά. Οι παίκτες μπορούσαν να πηδήξουν δέκα μέτρα και να στριφογυρίσουν στον αέρα, να καρφώσουν με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο, να κάνουν «ψαγμένες» πάσες πίσω από την πλάτη, να σπάσουν τα ταμπλό και να ρίξουν ανενόχλητοι μπόλικο «ξύλο» στην άμυνα.
Ο εκφωνητής φώναζε ενθουσιασμένος «μπασκετικές» ατάκες της εποχής που έγραψαν ιστορία, ενώ η μπάλα κυριολεκτικά έπιανε φωτιά στα χέρια του παίκτη που έβαζε τρία συνεχόμενα καλάθια και ήταν «ζεστός». Οι αγώνες ήταν δύο εναντίον δύο, όμως το ρόστερ περιελάμβανε τρείς μεγάλους αστέρες από κάθε ομάδα του NBA για να διαλέξετε, καθένας με τα δικά του στατιστικά και χαρακτηριστικά. Μπορούσατε να παίξετε με όλα τα μεγάλα δίδυμα της εποχής εκείνης όπως πχ. Shawn Kemp και Gary Payton στους Sonics, Shaquille O’Neal και Penny Hardaway στους Magic, Alonzo Mourning και Larry Johnson στους Hornets κτλ. Πώρωση!
Το NBA Jam Tournament Edition έβαζε ουσιαστικά τον προκάτοχό του σε «turbo mode». Υπήρχε το Tournament Mode για αυξημένη δυσκολία ενώ μπορούσατε να ξεκλειδώσετε κάποιους rookies των NBA Draft του 1994, αλλά και ορισμένες κρυφές ομάδες με παίκτες-έκπληξη. Όσοι μεγάλωσαν τη δεκαετία του ‘90 έχουν φάει ατέλειωτες ώρες στο συγκεκριμένο, καθώς το αριστούργημα της Midway είναι απλά το πιο διασκεδαστικό basketball game όλων των εποχών.

Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Download τα καλύτερα για το Σαββατοκύριακο


Donkey Kong Country Returns 3D στο 3DS και Resident Evil Revelations στο Wii U. Στο επίκεντρο των συζητήσεων αυτές τις ημέρες βρίσκεται αναμφισβήτητα η πρόσφατη press conference της Microsoft στην οποία παρουσιάστηκε το Xbox One. Φυσικά αυτό που ενδιαφέρει την μεγαλύτερη μερίδα των gamers είναι ποια εκ των δύο next gen κονσολών θα καταφέρει να επικρατ
ήσει. Τι γίνεται όμως με τον τρίτο της παρέας, το Wii U δηλαδή; H Nintendo πριν από μερικές ώρες ανακοίνωσε ότι θα υπάρξει ένα "pre-game" show λίγο πριν ξεκινήσει η E3 στην οποία θα δούμε μια πληθώρα νέων τίτλων για το Wii U. Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ανακοινωθούν νέα Smash Bros και Mario Kart, καθώς και ένα καινούργιο 3D Mario.
Βέβαια δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι η Nintendo βγάζει τα "σπασμένα" του Wii U από το 3DS, το οποίο συνεχίζει την ξέφρενη ανοδική πορεία του. Από χθες στο eShop της φορητής κονσόλας διατίθεται το Donkey Kong Countrey Returns 3D, μια αν μη τι άλλο σημαντική κυκλοφορία για τους φίλους των Platform. Πρόκειται για το remake του ομώνυμου τίτλου του Wii, ενώ πρόσφατα το είδαμε στη Nintendo Direct του περασμένου μήνα. Από την άλλη πλευρά στο Wii U έχουμε το Resident Evil Revelations, με την συγκεκριμένη έκδοση εκ πρώτης όψεως να κερδίζει τις εντυπώσεις, καθώς εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του GamePad.
Δείτε αναλυτικά όλα τα νέα downloads της εβδομάδας:
PC Patches
Command Ops: Battle from the Bulge v 4.4.263 Patch
Distant Worlds: Legends v 1.7.0.20a Patch
PS3 DLC
Deadly Premonition: Director's Cut – 4 νέα packs
Dollar Dash – More Ways to Win
Dragon's Dogma: Dark Arisen – 4 νέα packs
Far Cry 3 – Map Editor
Hyperdimension Neptunia Victory – 4 νέα packs
Metro: Last Light – 2 νέα packs
Need for Speed: Most Wanted – Complete Bundle
Resident Evil Revelations – 2 νέα packs
PS Vita DLC
LittleBigPlanet (Cross-Buy) - Mass Effect Costume Pack
Ratchet & Clank: Q Force – 11 νέα packs
Xbox 360 DLC
Aliens: Colonial Marines – Sharp Sticks
Dollar Dash – More Ways to Win
Dragon's Dogma: Dark Arisen – 3 νέα packs
Injustice: Gods Among Men – 4 νέα packs
Metro: Last Light – 2 νέα packs
Need for Speed: Most Wanted – Complete Bundle
Persona 4 Arena – Challenge 30 Demonstration
Pro Evolution Soccer 2013 – Data Pack 6
Resident Evil Revelations – 2 νέα packs
Skullgirls – 8 νέα packs
Tiger Woods PGA Tour 14 – 4 νέα packs
Xbox Live Arcade
Call of Juarez Gunslinger
Wii U Virtual Console
Kirby's Dream Course
Kirby Super Star
Wii U Retail Downloads
Resident Evil Revelations
Lego Batman 2: DC Super Heroes
3DS eShop
Swords & Soldiers 3D
Air Battle Hockey 3D
Groove Heaven
3DS Retail Downloads
Donkey Kong Country Returns 3D
Tom Clancy's Ghost Recon: Shadow Wars 3D
3DS Demos
Project X Zone
Rabbids Rumble
Καλό Σαββατοκύριακο!

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

Dying Light

Το νέο zombie survival από την Techland. H Techland η οποία είναι γνωστή για τίτλους όπως το Call of Juarez και το Dead Island ανακοίνωσε το νέο της project με όνομα Dying Light. Πρόκειται για ένα open world zombie survival το οποίο θα συνδυάζει τον τρόμο που μας έχει συνηθίσει η εταιρία τόσα χρόνια, με το παρκούρ του Mirror’s Edge. Μπορεί στο Mirror’s Edge να αποφεύγατε την μάχη και να έπρεπε να συγκεντρωθείτε στο free running για να ξεφύγετε αλλά εδώ μάλλον θα συμβαίνει το αντίστροφο αφού το ίδιο το παιχνίδι σας προτρέπει να παλέψετε. Το πιο πιθανό είναι να υπάρχουν πολλοί πρωταγωνιστές από τους οποίους ο ένας θα ευθύνεται για την εξάπλωση του ιού που έχει προκαλέσει το zombie apocalypse. 
Εσείς θα πρέπει να τρέξετε πάνω στις σκεπές της πόλης, να δημιουργήσετε δικούς σας δρόμους και να σκοτώσετε τα zombies που θα σας επιτίθενται με σκοπό να επιβιώσετε. Το σκεπτικό του παιχνιδιού είναι ότι πρέπει να σκοτώσετε όσους περισσότερους εχθρούς μπορείτε το πρωί ενώ το βράδυ θα πρέπει να κρύβεστε σε ένα ασφαλές μέρος. Με λίγα λόγια, θα παίζετε με διαφορετικό τρόπο ανάλογα με το αν είναι μέρα ή νύχτα. Το Dying Light θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2014 για PC, PS3, PS4, Xbox 360 και Xbox One. Δείτε τις πρώτες φωτογραφίες του στη gallery.

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Warhammer 40.000: Armageddon

O κόσμος του Warhammer επιστρέφει. Η εταιρία ανάπτυξης Slitherine, γνωστή από τους τίτλους Panzer Corps και Napoleon's Campaigns, ανακοίνωσε τη συμφωνία με την Games Workshop για την ανάπτυξη ενός strategy με βάση το Warhammer 40Κ με τίτλο Warhammer 40.000: Armageddon. Το παιχνίδι θα διαδραματίζεται κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου του Αρμαγεδδώνα, όπου θα οδηγήσετε τις αυτοκρατορικές δυνάμεις της Armageddon Steel Legion απέναντι στον γνωστό εχθρό τους Ghazghkull Thraka. Το 40.000: Armageddon θα καλύπτει πάνω από 30 σενάρια και περισσότερα από 100 είδη μονάδων, με μοναδικούς ρόλους, στατιστικά και ειδικές ικανότητες. Επίσης, θα έχετε την δυνατότητα να δημιουργήσετε δικά σας σενάρια μέσω ενός editor. To Warhammer 40,000: Armageddon είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει το 2014 για PC.

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Battlefield 4: Κυκλοφορία και gameplay video

Έρχεται τον Οκτώβριο για PC, καθώς και για παλιές και νέες κονσόλες των Sony και Microsoft. [UPDATE] Η EA Dice ανακοίνωσε ότι το Battlefield 4 θα κυκλοφορήσει φέτος το φθινόπωρο για PC, PlayStation 3 και Xbox 360. Η μηχανή γραφικών που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι η Frostbite 3 την οποία θα δούμε για πρώτη φορά. Παρακολουθήστε το χθεσινό τρέιλερ για το οποίο σας ενημερώσαμε χθες. Αν προπαραγγείλετε το παιχνίδι μέσω των καταστημάτων θα λάβετε δώρο το Premium expansion pack, ενώ μέσω του Origin θα έχετε την Digital Deluxe η οποία περιλαμβάνει το Premium expansion, πρόσβαση στη multiplayer beta και κάποια in-game items. Ψηφιακο μεν, περισσότερη εύνοια δε, καθότι μέσω Origin θυμίζουμε ότι η EA έχει άμεσο κέρδος, χωρίς "μεσάζοντες"! 
Εν αναμονή λοιπόν για την ακριβή ημερομηνία κυκλοφορίας, όπως και για το αν θα δούμε το παιχνίδι και στα PlayStation 4 και το νέο Xbox. H Electronic Arts ανακοίνωσε πριν από μερικά λεπτά ότι το Battlefield 4 θα φτάσει στα ράφια των καταστημάτων στα τέλη Οκτωβρίου. Το Battlefield 4 θα κυκλοφορήσει στις 29 Οκτωβρίου για PC, PS3 και Xbox 360, ενώ μερικούς μήνες αργότερα θα διατεθεί για το PS4 και το Xbox One.

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

Batman: Arkham Origins: Παρών με τον Deathstroke

Η Warner μόλις αποκάλυψε ένα νέο τρέιλερ για το Batman: Arkham Origins. Το βίντεο έχει διάρκεια κάτι λιγότερο από πέντε λεπτά και κατά τη διάρκειά του ο Batman τσακίζει στο ξύλο μια ομάδα κακοποιών, ώσπου φτάνει στο να αντιμετωπίσει έναν ιδιαίτερα σημαντικό χαρακτήρα, τον Deathstroke.Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το GameInformer, ο Deathstroke θα εμφανιστεί όχι μόνο ως κακός αλλά και ως playable χαρακτήρας. Δεν διευκρινίστηκε αν θα τον δούμε σε ενδιάμεσες αποστολές όπως αυτές της Catwoman στο Batman: Arkham City ή απλά σε ξεχωριστά modes. Το Batman: Arkham Origins θα κυκλοφορήσει για PC, PS3, Xbox 360 και Wii U στις 25 Οκτωβρίου. [UPDATE] Η Warner επιβεβαίωσε και επίσημα ότι ο Deathstroke θα είναι playable χαρακτήρας. Αν προπαραγγείλετε το Batman: Arkham Origins τότε θα αποκτήσετε πρόσβαση στο Deathstroke pack για να μπορέσετε να τον ελέγξετε. Θα διαθέτει δικά του όπλα και θα είναι διαθέσιμος στα challenge maps του παιχνιδιού και σε δύο επιπρόσθετα challenge maps που θα έχει μόνο το Deathstroke pack.

Δευτέρα 20 Μαΐου 2013

Νέο Sonic, το Pikmin 3 και η αποκλειστική συνεργασία με την Sega!


ΤΕΛΙΚΑ η Nintendo παρουσίασε ένα νέο Nintendo Direct ειδικά για τους ευρωπαίους gamers, παρουσιάζοντας ένα δείγμα από τις μελλοντικές της κυκλοφορίες. Τα games που παρουσίασε αφορούσαν το Wii U και το 3DS και συγκεκριμένα μίλησε για τίτλους που αναμένονται από τις επόμενες ημέρες έως και τα τέλη Αυγύστου.
Πρόκειται για το πρώτο Nintendo Direct καθώς θα ακολουθήσει και δεύτερη παρουσίαση πριν την έκθεση E3 στην οποία η Nintendo θα αποκαλύψει τα σχέδιά της για τους τίτλους που ετοιμάζει για το φθινόπωρο.
Κάνοντας το ταμείο από την σημερινή σύντομη παρουσίαση της Nintendo (διάρκειας μόλις 20'), ο πρόεδρος της εταιρείας Satoru Iwata έδειξε λίγα νέα games για Wii U και 3DS, αφήνοντας πολλά ερωτήματα αναπάντητα για την έκθεση E3. Ίσως η σημαντικότερη είδηση που κρατάμε είναι η συνεργασία με την Sega στο επόμενο Sonic (αποκλειστικό για Wii U και 3DS) κάτι που θα προσελκύσει αρκετούς fans του δημοφιλούς σκατζόχοιρου. Το "βαρύ πυροβολικό" της παρουσίασης ήταν το Pikmin 3 το οποίο είχε και τα περισσότερα λεπτά που του αναλογούσαν σε σύγκριση με τα άλλα games.
Μείνετε συντονισμένοι στο GameWorld όσο θα σας ανακοινώνουμε live το Nintendo Direct Conference.
[LIVE UPDATE]
Ο Satoru Iwata, πρόεδρος της Nintendo, ξεκίνησε λέγοντας ότι η ιαπωνική εταιρεία θα έχει μια online press conference πριν την E3. Απ' ότι φαίνεται το streaming είναι μαγνητοσκοπημένο, ως συνήθως.
17:01: Για αρχή μας ανακοινώνει ένα νέο video game από την Sega, το Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games για το Wii U.
17:05: Ανακοινώνει αποκλειστικό συνεργασία με την Sega για το νέο Sonic Lost World που θα κυκλοφορήσει για το Wii U και το 3DS. Οι πάλαι ποτέ αιώνιοι τώρα θα συμμαχήσουν;
17:06: Game & Wario στις 28 Ιουνίου.
17:08: Νέο updated Resident Evil: Revelations για το 3DS με ανώτερα γραφικά και νέους χαρακτήρες. Θα παίζεται και με το χειριστήριο του Wii U. Έρχεται στις 24 Μαϊου και από σήμερα μπορείτε να κατεβάσετε το demo του στο eShop.
17:10: Super Luigi U: Ανακοινώθηκε ένα DLC για το Super Mario Bros U, στο οποίο θα πρωταγωνιστεί ο Luigi αντί του Mario. Θα κυκλοφορήσει στο eShop της Nintendo στις 20 Ιουνίου. Ο Iwata το αναφέρει ως "διαφορετική εμπειρία", κάτι για το οποίο θα μας επιτρέψετε να αμφιβάλλουμε. Στις 26 Ιουνίου θα λανσαριστεί και η retail έκδοση, άρα όσοι θέλετε...κουτί, αγοράστε το. Το οξύμωρο είναι ότι η λέξη "Bros" έχει σβηστεί manually στον τίτλο επίτηδες.
17:13: The Wonderful 101 ανακοινώθηκε για τις 23 Αυγούστου.
17:14: Pikmin 3 gameplay video στο Wii U. Οι τρεις βασικοί χαρακτήρες θα ονομάζονται Alph, Charlie (Captain Charly) και Brittany. Θα συλλέγετε φρούτα και θα δημιουργείτε χυμούς. Παρουσιάστηκαν επίσης οι μηχανισμοί του gameplay τόσο με το Wii U gamepad όσο και με τα Wiimote-Nunchuck.
17:20: Το Pikmin 3 θα κυκλοφορήσει στις 26 Ιουλίου.
17:21: Αξίζει να σημειωθεί ότι ένα ακόμη Sonic βρίσκεται στα σκαριά και θα αποκαλυφθεί αργότερα (λογικά 11-13 Ιουνίου στην E3).

Κυριακή 19 Μαΐου 2013

Might & Magic Heroes VI - Shades of Darkness

Το preview του Shades of Darkness έδειχνε ιδιαίτερα ευοίωνο. Έχοντας μόνο ένα μικρό τμήμα του παιχνιδιού μέσα, έδειχνε συμμαζεμένο, καλοδουλεμένο και το κυριότερο, δίχως πολλά bugs. Ναι, κάποια bugs υπήρχαν, αλλά όντας preview build, δώσαμε τόπο στην οργή και απολαύσαμε την πρώτη μας δόση από το νέο expansion της σειράς Heroes of Might & Magic. Όταν, όμως, η έκδοση που κυκλοφορεί στα καταστήματα μαστίζεται από glitches, είναι απορίας άξιο πώς -για δεύτερη φορά- οι δημιουργοί κατάφεραν να δώσουν ένα παιχνίδι δίχως beta testing. Και είναι κρίμα, γιατί πίσω από τα προβλήματα βρίσκεται ένα αρκετά αξιόλογο stand-alone expansion, με πολλές δεκάδες ώρες νέου υλικού και gameplay. Είναι όμως αρκετά; 
Fantasy B-movie – Ιστορία 
Όπως είχαμε αναφέρει και πριν από ένα μήνα, η ιστορία του Shades of Darkness εξελίσσεται περίπου 100 χρόνια μετά τα γεγονότα του VI και στήνεται έτσι ώστε να αποτελέσει σύνδεση αυτής της ιστορίας με την περιπέτεια που ζήσαμε στο V (400 χρόνια μετά). Οι δημιουργοί προσπάθησαν να ακολουθήσουν μια πιο σκοτεινή εξελικτική γραμμή γύρω από τη σχεδόν κατεστραμμένη Cult of the Spider Queen και την αναβίωση των λαών που ζουν ενάντια στο φως. Στα δύο νέα και πολύωρα campaign του, το παιχνίδι εξετάζει τα γεγονότα γύρω από την ιστορία του Necropolis και του Dungeon. Το τελευταίο είναι το πιο βασικό νέο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού, καθώς προσθέτει το ολοκαίνουργιο faction των Dark Elves, ένα νέο λαό για το Heroes VI, με το δικό του, ιδιαίτερα διαφορετικό gameplay. Όπως σε όλα τα Heroes, το κάθε campaign έχει τη δυνατότητα να σας κρατήσει απασχολημένους για πάρα πολλές ώρες, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ίσως να το παρακάνει. Οι αντίπαλοι που συναντάται είναι ως επί το πλείστον ουδέτερες δυνάμεις και γενικά δεν νιώθετε το απαραίτητο άγχος για να προστατεύσετε το λαό σας. Ακόμα και για Heroes, μακρηγορεί υπερβολικά. 
Καλές ιδέες αλλά στην πράξη χωλαίνουμε - Gameplay & Techical
Και αυτό το σκηνικό γίνεται ακόμα πιο ενοχλητικό λόγω των διακυμάνσεων της ροής. Μπορεί για μια ώρα να είστε απασχολημένος με μεγάλες εξελίξεις και τεράστιες μάχες, και μετά να σπαταλήσετε 10 ώρες εξερευνόντας μέχρι να φτάσετε στο σημείο που θα συνεχιστεί η ιστορία. Η δε A.I., στα γνωστά πρότυπα της σειράς, δεν δείχνει κανένα έλεος. Κλέβει ξεκάθαρα τον παίκτη όσον αφορά τα resources και το army build up, αλλά για όποιον είναι γνώστης της σειράς, το έχει συνηθίσει αυτό και μάλλον θα ευχαριστηθεί τις βελτιώσεις που έχουν γίνει στις ίδιες τις μάχες, μιας και πλέον ο εχθρός δείχνει να κινείται πολύ πιο στρατηγικά και να μην σπαταλάει τα turns του. Η βελτίωση αυτή της τεχνητής νοημοσύνης δένει αρκετά καλά στο παιχνίδι και εμπλουτίζει το νέο gameplay των Dark Elves. Όπως προαναφέραμε, ο βασικός τους σχεδιασμός βασίζεται στην αποφυγή, την ενέδρα και τις ύπουλες τακτικές, έτσι ώστε να εξαντλήσει τον αντίπαλο πριν του δώσει το αστραπιαίο και θανάσιμο χτύπημα. Παραδείγματα του νέου αυτού gameplay είναι η δυνατότητα να γίνουν stealth όλα τα units πριν μία μάχη για να στήσετε ενέδρα σε κάποιον ή με το racial ability σας να κρύψετε κάποια units εντός μάχης, έτσι ώστε να χτυπήσουν τον αντίπαλο εκεί που δεν το περιμένει.

Σάββατο 18 Μαΐου 2013

The Elder Scrolls Online: Εξερεύνηση και gathering

Βίντεο ενάμιση λεπτού. To The Elder Scrolls Online κυκλοφόρησε σήμερα ένα gameplay video στο οποίο ο Paul Sage, creative director του παιχνιδιού, θα σας εξηγήσει ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία για την εξερεύνηση στον κόσμο και το gathering Στο βίντεο θα παρατηρήσετε ότι το περιβάλλον θυμίζει Skyrim. 
Θα πρέπει να γνωρίζετε οτι το The Elder Scrolls Online θα δανειστεί πολλά στοιχεία απ' το Skyrim, όπως συλλογή herbs για alchemy, συνταγές για φαγητά, ανανεωμένο lockpiking minigame που θα σας δυσκολέψει...λίγο και τέλος μέχρι και...διαγωνισμούς ψαρέματος! Η Bethesda δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τα περαιτέρω σχέδιά της.

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Batman: Arkham Origins

O "σκοτεινός ιππότης" θα εισβάλλει για ακόμη μια φορά στις κονσόλες μας, καθώς η Warner Bros ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Batman: Αrkham Origins για PC, PS3, Xbox 360 και Wii U. Για την ώρα δεν υπάρχουν περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με την διάθεση του στις next gen κονσόλες. Σε αντίθεση με τα Batman: Arkham Asylum και Batman: Arkham City η νέα περιπέτεια του μασκοφορεμένου ήρωα θα αναπτυχθεί από την Warner Bros Montreal. Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι ο νέος developer θα χρησιμοποιήσει την custom Unreal Engine 3 της Rocksteady που είδαμε στα δύο προηγούμενα κεφάλαια της σειράς. 
O Batman φιγουράρει επίσης στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού Game Informer και οι developers του μας μιλούν εκτενέστερα για τα σχέδια τους όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο: To Origins θα αποτελεί prequel και θα δούμε τον Batman σε μια αρκετά μικρότερη ηλικία καθώς γνωρίζει τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές της σειράς για πρώτη φορά. Το σενάριο θα διαδραματίζεται την παραμονή των Χριστουγέννων στην Gotham City, καθώς οχτώ δολοφόνοι αναλαμβάνουν να σκοτώσουν τον δημοφιλή ήρωα. Εν τω μεταξύ, αναπτύσσεται και ένα spin-off ονόματι Batman: Arkham Origins που αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο για 3DS και PS Vita. Την ανάπτυξη του την έχει αναλάβει η Armature Studio και το ύφος του θα ακολουθεί τα μονοπάτια της σειράς Metroid. To Batman: Arkham Origins θα κυκλοφορήσει στις 25 Οκτωβρίου για PC, PS3, Xbox 360 και Wii U. Την ίδια ημέρα θα έχουμε και το Batman: Arkham Origins Blackgate για 3DS και PS Vita. Νέες πληροφορίες αποκαλύφθηκαν για το Batman: Arkham Origins, καθώς ο αντίπαλος του Batman θα είναι ο Black Mask! Η διάρκεια του παιχνιδιού αναμένεται να είναι δύο φορές όσο αυτή του Batman: Arkham City. Το βόρειο μέρος του χάρτη ωστόσο, θα είναι παρόμοιο με αυτό του Arkham City, αν και δεν θα έχει τα γιγάντια τείχη που περιέβαλαν τη φυλακή, καθώς και το Amusement Mile. Θα υπάρχουν ακόμη περισσότερες χριστουγεννιάτικες διακοσμήσεις, στα πρότυπα του Batman Returns

Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

Frostbite Engine σε Android & iOS αλλά όχι στο Wii U


Η Frostbite Engine 3 θα φέρει games όπως Mass Effect 4 και Battlefield 4, ενώ θα κυκλοφορήσει και στα κινητά.  Σύμφωνα με τα έγγραφα της EA τα οποία διέρρευσαν για την νέα Frostbite Engine 3, η νέα κονσόλα όγδοης γενιάς Wii U της Nintendo, δεν συμπεριλαμβάνεται στα πλάνα της αμερικάνικης εταιρείας!
Η Electronic Arts αναπτύσσει την συγκεκριμένη game engine για PC, PS3 και Xbox 360. Είναι οξύμωρο λοιπόν ότι ενώ δύο κονσόλες έβδομης γενιάς "σηκώνουν" κανονικά τη συγκεκριμένη μηχανή, το Wii U που είναι κονσόλα όγδοης γενιάς δεν μπορεί να ανταπεξέλθει, προφανώς λόγω του χαμηλής απόδοσης επεξεργαστή του στα 1.2Ghz. Την είδηση επιβεβαίωσε ο Johan Andersson, τεχνικός διευθυντής της EA Dice, στον λογαριασμό του στο Twitter.
Η λίστα των 15 games αναμένεται να περιλαμβάνει τα εξής 10:
- Battlefield 4
- Dragon Age 3
- Mass Effect 4
- Need For Speed 2013
- To νέο game της Visceral, δημιουργού του Dead Space
- Army of Two: The Devil's Cartel
- Plants Vs. Zombies TF2
- Command & Conquer
- Το νέο game της BioWare
- Το νέο Star Wars
Ενώ οι χαμηλές πωλήσεις του Wii U δεν βοηθούν ιδιαίτερα την κατάσταση, η Nintendo δείχνει να χάνει έναν σημαντικό publisher τον οποίο θα πρέπει να αναπληρώσει με άλλους τρόπους, όπως την δημιουργία δικών της games ή τρίτων εταιρειών που την στηρίζουν, όπως η Ubisoft. Όλα τα υπόλοιπα games της EA που δεν είναι προγραμματισμένα σε Frostbite Engine 3 ενδέχεται να κυκλοφορήσουν κανονικά για το Wii U.[UPDATE 15/5/13] Η Electronic Arts ενημέρωσε το site της αναγράφοντας πληροφορίες που μαρτυρούν ότι θα φέρει την Frostbite Engine και στα smartphones. Το όνομα της συγκεκριμένης μηχανής παιχνιδιών θα ονομάζεται Frostbite Go.
Η Fronstbite Go θα εμφανιστεί σε Android και iOS. Στα σχέδια της EA φαίνεται ότι δεν υπάρχει μέχρι στιγμής το Wii U.

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Τα καλύτερα και χειρότερα του μήνα για gamerrs


Μετά τον ανοιξιάτικο...καταιγισμό του περασμένου μήνα ακολούθησε ένας σαφώς πιο χαλαρός Απρίλιος, φυσικά σε ότι αφορά τις νέες κυκλοφορίες στον χώρο των video games. Ωστόσο, υπήρξαν αρκετοί τίτλοι που χωρίς να μας έρθουν με ιδιαίτερες «τυμπανοκρουσίες», αποδειχτήκαν αρκετά ποιοτικοί και πολύ διασκεδαστικοί, καλύπτοντας μάλιστα μια ευρεία γκάμα γούστων. Παιχνίδια όπως τα Fire Emblem: Awakening για το 3DS, Dead Island: Riptide, ShootMania Storm και LEGO City Undercover αποτέλεσαν μια ευχάριστη έκπληξη για πολλούς gamers.
Πάντως, το μεγάλο όνομα αυτού του μήνα ήταν και το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την για την ανάδειξη του καλύτερου video game. Η ψηφοφορία στο σχετικό topic του forum του GameWorld απλά πιστοποίησε το αναμενόμενο, καθώς το Injustice: Gods Among Us της NetherRealm Studios έκανε «fatality» στον ανταγωνισμό και επικράτησε με μεγάλη διαφορά. Κουβαλώντας στις πλάτες του το «βαρύ» όνομα Mortal Kombat, μάλλον θα αποτελούσε κατόρθωμα το να μην τα καταφέρει! Στον αντίποδα, συναντάμε επίσης ένα brawler με εξίσου μεγάλη ιστορία που όμως ακολουθεί εντελώς αντίθετη πορεία.
Παιχνίδι του μήνα
Injustice: Gods Among Us
NetherRealm Studios, Warner Bros. Interactive Entertainment
Format: PS3, Xbox 360, Wii U (19/4/2013), iOS (3/4/2013)
Οι πιο γνωστοί χαρακτήρες του σύμπαντος της DC απόκτησαν επιτέλους ένα fighting αντάξιο της φήμης και των ονομάτων τους. Ο Batman, ο Superman, ο Aquaman, ο Flash, η Wonder Woman, ο Green Launtern και πολλοί άλλοι ακόμα αγαπημένοι ήρωες πρωταγωνιστούν σε ένα επικών διαστάσεων παιχνίδι, δημιουργία της NetherRealm Studios. Όπου NetherRealm Studios σημειώστε Ed Boon, όπου Ed Boon φυσικά Mortal Kombat και φέρτε στο νού σας το προ διετίας reboot της σειράς. Όσο καλό ήταν τό συγκεκριμένο, τόσο καλό είναι και το Injustice: Gods Among Us.
Με gameplay «πωρωτικό» που ακολουθεί τα χνάρια του προκατόχου του, με προφανώς λιγότερη βία αλλά πιο επικής κλίμακας συγκρούσεις και φυσικά ένα αξιοζήλευτο ρόστερ, το Injustice: Gods Among Us είναι απλά το καλύτερο Fighting που κυκλοφόρησε μέχρι στιγμής φέτος. Οι φίλοι του είδους ήδη το έχουν «τιμήσει» δεόντως αφού το εθιστικό gameplay, η πληθώρα modes και unlockables, οι ειδικές κινήσεις και φυσικά οι αγαπημένοι χαρακτήρες της DC συνθέτουν ένα άκρως δελεαστικό «πακέτο» που αξίζει της προσοχής σας.
Χειρότερο Παιχνίδι
Double Dragon II: Wander of the Dragons
GRAVITY, Barunson Creative Co. Ltd
Format: Xbox 360 (5/4/2013)
Παίρνουμε το κουφάρι του Double Dragon II: Wander of the Dragons, το πετάμε σε μια λακκούβα που έχουμε σκάψει, πιάνουμε το φτυάρι και είμαστε έτοιμοι να αρχίσουμε το θάψιμο. Και ξαφνικά, εκεί που πάμε να φτυαρίσουμε το χώμα, «σκαλώνουμε» και κοιτάμε απλά προς τα κάτω αντιμέτωποι με έναν τεράστιο προβληματισμό. Με πιο κομμάτι του παιχνιδιού αυτού πρέπει να ξεκινήσουμε το θάψιμο; Όλα φαίνεται να είναι τόσο κακοφτιαγμένα στη δημιουργία της κορεάτικης GRAVITY που πραγματικά δεν ξέρουμε τι να πρωτοαναφέρουμε. Μάλλον αρχικά πρέπει να πούμε πως ο συγκεκριμένος τίτλος αποτελεί ένα άτυπο remake του παλιού καλού Double Dragon II: The Revenge και δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να καταλάβετε πως απλά ντροπιάζει το όνομα που κουβαλάει.
Ο χειρισμός είναι κάκιστος και με ανταπόκριση …βραδύποδα (είναι αυτός ο συμπαθητικός νωχελικός λεμούριος), γεγονός που από μόνο του αρκεί για να καταστρέψει την εμπειρία ενός beat 'em up όπου η ακρίβεια στις κινήσεις είναι το παν. Από εκεί και πέρα το απογοητευτικό μενού συμπληρώνουν τα κακά animations, τα χοντροκομμένα γραφικά και τα διάφορα τεχνικά προβλήματα όπως οι αδικαιολόγητες πτώσεις στο frame rate. Ωστόσο, το μεγαλύτερο έγκλημα του Double Dragon II: Wander of the Dragons είναι η απαράδεκτη μουσική του επένδυση, η οποία φτύνει αναιδώς στα μούτρα τις ένδοξες στιγμές των προγόνων της (αξέχαστα τα themes του πρώτου Double Dragon). Πιο εκνευριστική, άκυρη και νευρόσπαστη μουσική δεν έχετε ξανακούσει, θα σας κάνει να παρακαλάτε να εμφανιστεί το Red Ring Of Death στο Xbox 360 σας για να σταματήσει το μαρτύριο!

Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Tales of Symphonia: Perfect Edition

To δημοφιλές JRPG του GameCube επανακυκλοφορεί σε HD. H σειρά Tales της Namco Bandai από το 1995 μέχρι και σήμερα χαίρει της εκτίμησης μιας μεγάλης μερίδας οπαδών των JRPG. Εν τω μεταξύ, σε ετήσια βάση η ιαπωνική εταιρεία μας προσφέρει και από ένα νέο κεφάλαιο όπως το περυσινό Tales of Graces f, ενώ μέσα στον Αύγουστο αναμένεται και το Tales of Xillia. 
Ο Hideo Baba, εμπνευστής και δημιουργός της σειράς, αποκάλυψε στο ισπανικό site Koi-Nya ότι στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι η κυκλοφορία μιας HD συλλογής για το PS3 ονόματι Perfect Edition, η οποία θα περιλαμβάνει το Tales of Symphonia και το sequel του Dawn of the New World. Να θυμίσουμε ότι το Tales of Symphonia κυκλοφόρησε το 2004 στο GameCube και κατά γενική ομολογία αποτελεί έναν από τους αρτιότερους τίτλους για το σύστημα της Nintendo. Επιπλέον, την δεδομένη χρονική στιγμή είναι ιδιαίτερα δυσεύρετο και θεωρείται άκρως συλλεκτικό. Στον αντίποδα το Tales of Symphonia Dawn of the New World που βγήκε στo Wii το 2008 δεν κατάφερε να επαναλάβει την εμπορική επιτυχία του προκατόχου του. Το Tales of Symphonia: Perfect Edition θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στο PS3, χωρίς ακόμη να έχει ανακοινωθεί ακριβής ημερομηνία διάθεσης.