Το preview του Shades of Darkness έδειχνε ιδιαίτερα ευοίωνο. Έχοντας μόνο ένα μικρό τμήμα του παιχνιδιού μέσα, έδειχνε συμμαζεμένο, καλοδουλεμένο και το κυριότερο, δίχως πολλά bugs. Ναι, κάποια bugs υπήρχαν, αλλά όντας preview build, δώσαμε τόπο στην οργή και απολαύσαμε την πρώτη μας δόση από το νέο expansion της σειράς Heroes of Might & Magic.
Όταν, όμως, η έκδοση που κυκλοφορεί στα καταστήματα μαστίζεται από glitches, είναι απορίας άξιο πώς -για δεύτερη φορά- οι δημιουργοί κατάφεραν να δώσουν ένα παιχνίδι δίχως beta testing. Και είναι κρίμα, γιατί πίσω από τα προβλήματα βρίσκεται ένα αρκετά αξιόλογο stand-alone expansion, με πολλές δεκάδες ώρες νέου υλικού και gameplay. Είναι όμως αρκετά;
Fantasy B-movie – Ιστορία
Όπως είχαμε αναφέρει και πριν από ένα μήνα, η ιστορία του Shades of Darkness εξελίσσεται περίπου 100 χρόνια μετά τα γεγονότα του VI και στήνεται έτσι ώστε να αποτελέσει σύνδεση αυτής της ιστορίας με την περιπέτεια που ζήσαμε στο V (400 χρόνια μετά). Οι δημιουργοί προσπάθησαν να ακολουθήσουν μια πιο σκοτεινή εξελικτική γραμμή γύρω από τη σχεδόν κατεστραμμένη Cult of the Spider Queen και την αναβίωση των λαών που ζουν ενάντια στο φως. Στα δύο νέα και πολύωρα campaign του, το παιχνίδι εξετάζει τα γεγονότα γύρω από την ιστορία του Necropolis και του Dungeon.
Το τελευταίο είναι το πιο βασικό νέο χαρακτηριστικό του παιχνιδιού, καθώς προσθέτει το ολοκαίνουργιο faction των Dark Elves, ένα νέο λαό για το Heroes VI, με το δικό του, ιδιαίτερα διαφορετικό gameplay. Όπως σε όλα τα Heroes, το κάθε campaign έχει τη δυνατότητα να σας κρατήσει απασχολημένους για πάρα πολλές ώρες, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση ίσως να το παρακάνει. Οι αντίπαλοι που συναντάται είναι ως επί το πλείστον ουδέτερες δυνάμεις και γενικά δεν νιώθετε το απαραίτητο άγχος για να προστατεύσετε το λαό σας. Ακόμα και για Heroes, μακρηγορεί υπερβολικά.
Καλές ιδέες αλλά στην πράξη χωλαίνουμε - Gameplay & Techical
Και αυτό το σκηνικό γίνεται ακόμα πιο ενοχλητικό λόγω των διακυμάνσεων της ροής. Μπορεί για μια ώρα να είστε απασχολημένος με μεγάλες εξελίξεις και τεράστιες μάχες, και μετά να σπαταλήσετε 10 ώρες εξερευνόντας μέχρι να φτάσετε στο σημείο που θα συνεχιστεί η ιστορία. Η δε A.I., στα γνωστά πρότυπα της σειράς, δεν δείχνει κανένα έλεος. Κλέβει ξεκάθαρα τον παίκτη όσον αφορά τα resources και το army build up, αλλά για όποιον είναι γνώστης της σειράς, το έχει συνηθίσει αυτό και μάλλον θα ευχαριστηθεί τις βελτιώσεις που έχουν γίνει στις ίδιες τις μάχες, μιας και πλέον ο εχθρός δείχνει να κινείται πολύ πιο στρατηγικά και να μην σπαταλάει τα turns του.
Η βελτίωση αυτή της τεχνητής νοημοσύνης δένει αρκετά καλά στο παιχνίδι και εμπλουτίζει το νέο gameplay των Dark Elves. Όπως προαναφέραμε, ο βασικός τους σχεδιασμός βασίζεται στην αποφυγή, την ενέδρα και τις ύπουλες τακτικές, έτσι ώστε να εξαντλήσει τον αντίπαλο πριν του δώσει το αστραπιαίο και θανάσιμο χτύπημα. Παραδείγματα του νέου αυτού gameplay είναι η δυνατότητα να γίνουν stealth όλα τα units πριν μία μάχη για να στήσετε ενέδρα σε κάποιον ή με το racial ability σας να κρύψετε κάποια units εντός μάχης, έτσι ώστε να χτυπήσουν τον αντίπαλο εκεί που δεν το περιμένει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου