Pages - Menu

Δευτέρα 27 Αυγούστου 2012

.Dust: An Elysian Tale


Έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε τίτλους από πολυμελή στούντιο, οι οποίοι χρειάστηκαν μεγάλο κεφάλαιο για να δημιουργηθούν. Ευτυχώς όμως, τα τελευταία χρόνια, με την καθιέρωση της ψηφιακής διακίνησης, μικρά στούντιο ανάπτυξης ή ακόμα και ένα άτομο, μπορούν να μας δώσουν διαμάντια εφάμιλλα των μεγάλων υπερπαραγωγών. Ένας από αυτούς τους τίτλους είναι το Dust: An Elysian Tail που κυκλοφόρησε αποκλειστικά για το Xbox 360 μέσα από το Live Arcade στις 15 Αυγούστου του τρέχοντος έτους. Πρόκειται για έναν action role-playing τίτλο από τον ταλαντούχο Dean Dodrill, ο οποίος τον σχεδίασε σχεδόν ολομόναχος. Το παιχνίδι του Dodrill λαμβάνει χώρα σε ένα πανέμορφο, δύο διαστάσεων κόσμο και διαθέτει καταπληκτικό animation.
Βέβαια, αυτό που παρατηρήσαμε μόλις ξεκινήσαμε να παίζουμε, είναι ότι τα πάντα είναι ζωγραφισμένα στο χέρι, με λεπτομέρεια που θα ζήλευαν ακόμα και τα στούντιο της Disney. Ο πρωταγωνιστής του τίτλου ακούει στο όνομα Dust και είναι ένας πολεμιστής που δεν θυμάται τίποτα από το παρελθόν του. Οι μόνοι σύντροφοι που έχει στο ταξίδι του είναι ένα μαγικό σπαθί και ένα ιπτάμενο ον με το όνομα Fidget. Όλοι μαζί ξεκινούν για μια περιπέτεια, με την ελπίδα να ανακαλύψουν την αλήθεια σχετικά με το παρελθόν του Dust. Σε γενικές γραμμές, η ιστορία του παιχνιδιού είναι καλογραμμένη, με βάθος και πραγματικά καθηλώνει τον παίκτη, κάνοντάς τον να αισθάνεται αυτό που αισθάνονται οι βασικοί χαρακτήρες του. Για αυτό το λόγο θα αποφύγουμε να αποκαλύψουμε περαιτέρω λεπτομέρειες σχετικά με αυτήν.
Το gameplay του Elysian Tale είναι όσο καλό και τα γραφικά του. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού χρειάζεται να αλληλεπιδράσουμε με διάφορους χαρακτήρες στον κόσμο του Elysian, και όπως σε κάθε άλλο RPG, αυτοί οι χαρακτήρες μας δίνουν δευτερευούσης σημασίας αποστολές, μέσω των οποίων μπορούμε να κερδίσουμε νέα αντικείμενα, φαγητό ή χρήματα. Το σύστημα μάχης του τίτλου ακολουθεί hack-n-slash λογική και δουλεύει άψογα. Αυτό σημαίνει ότι είναι γρήγορο, και το πιο σημαντικό είναι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα με το frame rate ακόμα και όταν υπάρχουν πολλοί εχθροί ταυτόχρονα στην οθόνη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου