Η The Game Bakers είναι μια indie, γαλλική εταιρία ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιών, η οποία -εκ πρώτης όψεως τουλάχιστον- φαίνεται να έχει πιάσει το αντικείμενο του mobile gaming από τη σωστή σκοπιά. Δεν επιδιώκει δηλαδή να φέρει μεγαλεπήβολα και αισιόδοξα projects, τα οποία συνήθως είναι μη λειτουργικά βάσει hardware στα smartphones, αλλά επιλέγει να «ζυμώνει» τα παιχνίδια της με κύριο γνώμονα την όρεξη και την αγάπη για τα βιντεοπαιχνίδια, ακολουθώντας πεπατημένες μεν, δοκιμασμένες και πετυχημένες δε μεθόδους. Αυτό φάνηκε από το πρώτο Squids, και κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με το sequel του. Το Squids: Wild West είναι ένα υβρίδιο, που δανείζεται στοιχεία από διάφορες κατηγορίες για να ξεχωρίσει, εν τέλει, από πολλά παρόμοια παιχνίδια. Είναι ένα turn-based παιχνίδι, βασισμένο στους νόμους της φυσικής, με ένα διακριτικό RPG στοιχείο και, παράλληλα, την απαιτούμενη στρατηγική προσέγγιση και βάθος.
Η παρουσίασή του γίνεται όπως θα περίμενε κανείς από την ονομασία του, με τα συμπαθητικά ανθρωπόμορφα καλαμάρια να βρίσκονται αυτή τη φορά σε θεματολογία που θυμίζει Άγρια Δύση. Χωρισμένο σε πέντε κεφάλαια, το σενάριο συνεχίζεται από το πρώτο παιχνίδι, με τους ήρωες να προσπαθούν να σταματήσουν την εξάπλωση της εχθρικής μαύρης λάσπης που απειλεί το υποθαλάσσιο οικοσύστημά τους (θα μπορούσε να παρθεί και ως μια καμουφλαρισμένη εκδήλωση των περιβαλλοντικών ανησυχιών των δημιουργών). Ανάλαφρο, χιουμοριστικό αλλά και σύντομο, το σενάριο μάς δίνει αρκετή ώθηση να προχωρήσουμε την περιπέτειά μας. Κάθε κεφάλαιο έχει κάποιες «αρένες», οι οποίες συνδέονται με όμορφα σχεδιασμένα cutscenes και όπου ξεδιπλώνονται οι αρετές του gameplay. Σε αυτές τις αρένες μάς δίνεται μια ομάδα τεσσάρων καλαμαριών, το καθένα με την ξεχωριστή ιδιότητά του από τις τέσσερις διαθέσιμες. Άλλα δηλαδή είναι Shooters, με ειδικότητα στα χτυπήματα από εξ αποστάσεως, άλλα Troopers (το βαρύ πυροβολικό), άλλα Healers και Scouts. Για να κινηθούν στο χώρο, ο παίκτης πρέπει να τα… τεντώσει και να τα εκτοξεύσει προς την επιθυμητή κατεύθυνση (στα πρότυπα του Angry Birds), λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο τους εχθρούς αλλά και τη μορφολογία του επιπέδου, τα εμπόδια που βρίσκονται διάσπαρτα και την ενέργεια που έχει απομείνει στο κάθε καλαμάρι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου