Τα φετινά, δέκατα γενέθλια της σειράς Kingdom Hearts, μας φέρνουν ένα ακόμη παιχνίδι για φορητή κονσόλα -και το πρώτο για το Nintendo 3DS- το Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. Βλέποντας τον μαγικό αριθμό “3” στον μακροσκελή τίτλο και με το franchise να έχει περιοριστεί εδώ και χρόνια στα handhelds, νομίζει κανείς πως η Square Enix παίζει με τα νεύρα των οπαδών της σειράς, που ονειρεύονται τη θριαμβευτική επιστροφή της στα οικιακά συστήματα μέσα από το Kingdom Hearts 3. Ευτυχώς όμως, η υπόθεση του Kingdom Hearts 3D θέτει όντως τα θεμέλια για κάτι μεγαλύτερο κι όλα δείχνουν πως στήνεται το σκηνικό για την έλευση του πολυπόθητου τρίτου μέρους. Τα κακά νέα είναι πως το ίδιο το παιχνίδι, αν και αποτελεί άξιο συνεχιστή της παράδοσης των Kingdom Hearts, παρουσιάζει μία σειρά από προβλήματα και άστοχες επιλογές, που το εμποδίζουν να ξεπεράσει το “for fans only” status του και να αναγνωριστεί καθολικά ως ένας αντικειμενικά σπουδαίος action-RPG τίτλος για το 3DS.
Χαμένοι στο όνειρο - Υπόθεση και Αφήγηση
Με την επικείμενη επιστροφή του Master Xehanort, ο Yen Sid (ο μάγος από τη Φαντασία της Disney) καλεί τους Sora και Riku να περάσουν τη δοκιμασία “Mark of Mastery”, ώστε να γίνουν “keyblade masters”, δηλαδή παντοδύναμοι χρήστες των σπαθιών-κλειδιών (τα όπλα σήμα κατατεθέν της σειράς), και να μπορέσουν να αντιμετωπίσουν τον Xehanort.
Για να το πετύχουν, οι δύο αγαπητοί πρωταγωνιστές θα πρέπει να ξυπνήσουν-ελευθερώσουν 7 “κοιμισμένους” κόσμους -κυρίως- της Disney, από τους Dream Eaters, και να ξεκλειδώσουν το “keyhole” του καθενός. Η υπόθεση του Kingdom Hearts 3D κινείται σε δύο επίπεδα: από τη μία έχουμε τη “βασική” ιστορία, που μας ετοιμάζει για την επιστροφή του Xehanort, κι από την άλλη τις επιμέρους ιστορίες των κόσμων που βασίζονται σε ταινίες της Disney και στις οποίες εμπλέκονται οι Sora/Riku. Χωρίς να θέλουμε να δώσουμε spoilers σε ό,τι έχει να κάνει με τη “βασική υπόθεση”, απλά θα αναφέρουμε πως, παρά την αργή της κλιμάκωση, στην 20ώρη διάρκεια του παιχνιδιού θα συναντήσουμε πολλούς γνώριμους φίλους και εχθρούς, ενώ δεν λείπουν και κάποιες δυνατές στιγμές στο δεύτερο μισό.
Το πρόβλημα όμως, είναι πως το αρχικό concept του Kingdoms Hearts, που ένωνε τα Final Fantasy με τις ταινίες της Disney, έχει πλέον “τραβηχτεί” πάρα πολύ, με εναλλακτικές διαστάσεις, διαφορετικές μετανσαρκώσεις των ίδιων προσώπων και χαρακτήρες “να ζούν” μέσα στις καρδιές άλλων.
Έτσι, μόνο όσοι έχουν παίξει όλα τα παιχνίδια της σειράς θα μπορέσουν να κατανοήσουν πλήρως τα όσα διαδραματίζονται στο Kingdom Hearts 3D, παρά τη φιλότιμη προσπάθειά του να παρέχει πληροφορίες για προηγούμενους τίτλους μέσα από logs και flashback cut-scenes. Επιπλέον, ο τρόπος που οι σεναριογράφοι προσπαθούν να συνοψίσουν τις ιστορίες της Disney και να εντάξουν τους Sora/Riku σε αυτές, είναι μάλλον άγαρμπος, καθώς οι διάλογοι ακούγονται τις περισσότερες φορές παιδιάστικοι και κακογραμμένοι, ενώ το τυπικό -και ενίοτε κακό- voice acting μόνο δεν βοηθά την κατάσταση.
Οι διαχρονικές θεματικές της σειράς, όπως η φιλία, η αξία των αναμνήσεων και η πάλη ανάμεσα στο φως και το σκοτάδι απασχολούν και το Kingdom Hearts 3D, αλλά συχνά καταλήγουν σε μελοδραματικούς μονολόγους των Sora/Riku, που δυστυχώς φαίνονται τραγελαφικοί δίπλα στις άψυχες συζητήσεις τους με τους ήρωες της Disney. Απλά παρακολουθήστε τον Riku να μιλάει στον Κουασιμόδο για “τα τείχη που χτίζουμε γύρω από την καρδιά μας...” και θα καταλάβετε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου