Αν σε κάποιους το τρίπτυχο shooter/stealth/RPG τους φέρνει στο μυαλό το Deux Ex, θα λέγαμε ότι το Alpha Protocol δεν έχει τόσο σχέση με το παιχνίδι αυτό, όσο με τα δημιουργήματα της Bioware. Από τον πρώιμο κώδικα που έχουμε στα χέρια μας, δε μπορούμε να μιλήσουμε για σημαντικά πράγματα, όπως για την υπόθεση και τους χαρακτήρες, αλλά θα σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας από διάφορα άλλα χαρακτηριστικά του τίτλου.
Διάλογοι και επιλογές
Ένα ενδιαφέρον στοιχείο του παιχνιδιού είναι οι διάλογοι του, αφού έχουμε περιορισμένο χρόνο για να επιλέξουμε την απάντησή μας και δεν μπορούμε να επαναλάβουμε τους διαλόγους, κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες των πράξεών μας. Δεν διαλέγουμε ακριβώς τι θα πει ο ήρωας μας, αλλά επιλέγουμε το αν θα είναι επιθετικός, φιλικός, αν θα προσπαθήσει να πείσει τον συνομιλητή του, αν φερθεί επαγγελματικά και άλλα. Οι επιλογές αλλάζουν ανά περίπτωση και επηρεάζουν τη συμπάθεια των NPCs προς το πρόσωπό μας. Πρέπει να σημειώσουμε ότι είχαμε τις ευκαιρία να σκοτώσουμε κάποιους εχθρικούς NPCs, κάτι που επηρεάζει την υπόθεση και τις αποστολές που θα παίξουμε.
Το σύστημα αυτό το βρήκαμε πολύ ενδιαφέρον και από την αρχή γίνεται προφανές ότι το Alpha Protocol είναι φτιαγμένο για πολλά playthroughs και δεν μπορεί κάποιος με την πρώτη φορά που θα το ολοκληρώσει να δει όλα όσα έχει να του προσφέρει.
Αποστολές και gameplay
Στο gameplay, από την άλλη πλευρά, θα θέλαμε να δούμε μερικά πράγματα να βελτιώνονται μέχρι την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Στα επίπεδα όπου υπάρχει αρκετή ελευθερία επιλογών και σε γενικές γραμμές μπορούμε να παίξουμε είτε με stealth είτε σαν... "Rambo". Ωστόσο, σε κάποιες περιοχές ευνοείται η πρώτη προσέγγιση και σε άλλες, ειδικά στα bosses, η δεύτερη. Το παιχνίδι δεν είναι καθαρόαιμο shooter και σε κάθε περίπτωση είναι άδικο να συγκριθεί -για παράδειγμα- με το Gears of War, αλλά πρέπει να αναφέρουμε ότι η αίσθηση των όπλων δεν μας ικανοποίησε ιδιαίτερα και το σημαντικότερο, η ισορροπία τους στην παρούσα φάση δεν είναι η αναμενόμενη.
Κρατώντας πατημένο το κουμπί της στόχευσης, μεγαλώνει η ακρίβεια μας σημαντικά, κάτι που θα θέλαμε να ρυθμιστεί κάπως καλύτερα στην τελική έκδοση γιατί στην παρούσα φάση η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που υποσκελίζει την ανάγκη αναβάθμισης του χαρακτήρα μας και του όπλου μας στον αντίστοιχο τομέα, ενώ κάνει και τις διαφορές ανάμεσα στα όπλα μικρότερες -σε συνδυασμό και με την μεγάλη εμβέλεια που τα περισσότερα από αυτά έχουν.
Κρατώντας πατημένο το κουμπί της στόχευσης, μεγαλώνει η ακρίβεια μας σημαντικά, κάτι που θα θέλαμε να ρυθμιστεί κάπως καλύτερα στην τελική έκδοση γιατί στην παρούσα φάση η διαφορά είναι τόσο μεγάλη που υποσκελίζει την ανάγκη αναβάθμισης του χαρακτήρα μας και του όπλου μας στον αντίστοιχο τομέα, ενώ κάνει και τις διαφορές ανάμεσα στα όπλα μικρότερες -σε συνδυασμό και με την μεγάλη εμβέλεια που τα περισσότερα από αυτά έχουν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου