Το Astro Bot Rescue Mission είναι ένα από τα παιχνίδια που δεν πρέπει να λείπει από τη συλλογή κάποιου που διαθέτει το PS VR. Το platforming του χρησιμοποιεί έξυπνα τρικ αντίληψης ώστε να βυθίσουν τον παίκτη στην εικονική πραγματικότητα. Πρόσφατα η Asobi team μέσω του creative director Nicolas Doucet , ανέφερε στο PlayStation Blog ορισμένα από τα χαρακτηριστικά που δεν κατάφεραν να συμπεριληφθούν στη τελική έκδοση. Τη μεγαλύτερη έκπληξη αποτελεί τετραπλό local multiplayer με το οποίο στο τεστ ήταν διασκεδαστικό, εν τέλει απέτυχε.
Τα επίπεδα που δημιουργήθηκαν για το multiplayer ήταν αρκετά μεγάλα και είχαν την αίσθηση ότι είναι άδεια. Δεν ήταν τόσο διασκεδαστικά. Η προοπτική ως προς την αίσθηση μέσα στον κόσμο του παιχνιδιού δεν ήταν η αναμενόμενη, επειδή η κάμερα έπρεπε να «χωρέσει» τέσσερεις παίκτες σε μια οθόνη ταυτόχρονα και παράλληλα να περιορίσει την κίνηση και το εύρος στο ελάχιστο. Χωρίς να το καταλάβουμε δίναμε προτεραιότητα στην οθόνη της τηλεόρασης εις βάρος του VR.
Κυριακή 4 Αυγούστου 2019
Home »
παιχνίδια
,
gamesnea
,
greece
,
platformers
» Ο σκηνοθέτης του Astro Bot αποκαλύπτει πως υπήρχαν πλάνα
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου