Η FromSoftware είναι πασίγνωστη για τις προκλήσεις που βάζει στα παιχνίδια της. Η εταιρία εδώ και χρόνια προσπαθεί να κάνει τους παίκτες να ξεπεράσουν τα όρια τους χρησιμοποιώντας ένα και μοναδικό πράγμα. Το πείσμα τους. Και το αντάλλαγμα εκτός από ικανοποίηση είναι να γίνονται καλύτεροι στο παιχνίδι. Θα ισχύει το ίδιο όμως και με το Sekiro: Shadows Die Twice; Ο Hidetaka Miyazaki μίλησε στο PlayStation Blog και δήλωσε πως δεν θα πρέπει να είστε "απίστευτα καλοί" για να καταφέρετε να παίξετε το παιχνίδι. Πιο αναλυτικά:
Υπάρχουν δύο πράγματα κλειδιά στο Sekiro. Στην μάχη, μία από τις βασικές πτυχές του παιχνιδιού είναι η βία στην σύγκρουση σπαθιών. Το άλλο είναι η δυναμική κίνηση που επιτρέπει το παιχνίδι. Αυτός ο δυναμισμός είναι και στην μάχη. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να προσεγγίσετε μία μάχη, όπως stealth, ή χρησιμοποιώντας τα εργαλεία του χεριού σας. Μπορείτε να επιτεθείτε από πάνω για παράδειγμα. Επίσης κάποια από τα ninja εργαλεία σας μπορούν να εκμεταλλευτούν τις αδυναμίες των εχθρών σας. Επίσης, εφόσον επιθυμείτε μπορείτε να τρέξετε κατευθείαν για μάχη με το σπαθί σας. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε στην μάχη. Το παιχνίδι έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε αν δεν είστε απίστευτα καλός να μπορείτε να καταλάβετε πως να προχωρήσετε αν παίξετε έξυπνα.
Αυτά δήλωσε ο Miyazaki σχετικά με το νέο του παιχνίδι. Από ότι φαίνεται ο παίκτης θα έχει αρκετή ελευθερία για το πως θα προσεγγίσει μία μάχη και αυτό είναι κάτι που σίγουρα θα χαροποιήσει πολλούς. Ο τίτλος αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2019 στα PS4, Xbox One και PC.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου