Στο The Coma: Recut αναλαμβάνετε το ρόλο του Κορεάτη μαθητή Youngh. Την μέρα των εξετάσεών του κάτι περίεργο συμβαίνει στο σχολείο, που το μετατρέπει σε μια αφιλόξενη τοποθεσία με την καθηγήτριά του να προσπαθεί να τον σκοτώσει. Το παιχνίδι ξεκινά ανάλαφρα και διατηρεί μια δόση σαχλού χιούμορ που αποδίδει και σατιρίζει την κορεάτικη νοοτροπία. Υπάρχει ωστόσο μια ενδιαφέρουσα ιστορία πίσω απ’ όλα τα συμβάντα, που μπορείτε να ανακαλύψετε όχι μόνο ακολουθώντας τον βασικό κορμό της, αλλά και ψάχνοντας και συνδυάζοντας στοιχεία από μόνοι σας. Ως παιχνίδι τρόμου, καταφέρνει να δημιουργεί μια ατμόσφαιρα και να έχει τρομακτικές στιγμές, παρότι αναλώνεται συχνά σε jumpscares.
Όταν ξεκινάς ένα παιχνίδι που ξέρεις ότι είναι τρόμου, είναι δύσκολο να καταφέρει να σε τρομάξει πραγματικά, γιατί ήδη περιμένεις κάτι τρομακτικό να συμβεί. Εδώ ωστόσο κυριαρχεί το αίσθημα της αποκάλυψης, της εξερεύνησης και της λύσης του μυστηρίου, που δίνει το κίνητρο να συνεχίσετε και δημιουργεί οργανικά έναν ατμοσφαιρικό κόσμο. Οι χαρακτήρες είναι αρκετά στερεοτυπικοί και δεν προσφέρουν πολλά ως προσωπικότητες στην ιστορία, ωστόσο συνδέονται μεταξύ τους με ενδιαφέροντες τρόπους και υπάρχουν ίντριγκες και εντάσεις. Το παιχνίδι μπορεί να τελειώσει με ελαφρώς διαφορετικούς τρόπους, αναλόγως την πρόοδό σας κατά την διάρκεια, ωστόσο αυτό δεν αυξάνει ιδιαίτερα το replayability.
Το gameplay είναι αρκετά απλό και λειτουργικό. Πρέπει να επιβιώσετε από διάφορους κινδύνους, άλλοι σας κυνηγούν, άλλοι σας περιμένουν και άλλοι λειτουργούν σαν παγίδες. Μπορείτε να τρέξετε ή να κρυφτείτε, άλλο όσο σας επιτρέπει η αντοχή σας. Δεν μπορείτε να παλέψετε με τους εχθρούς και αν η ζωή σας εξαντληθεί, χάνετε και πρέπει να συνεχίζετε από προηγούμενο save point. Με έναν φακό στο χέρι, εξερευνάτε το σχολείο και μπορείτε να ψάξετε και να συλλέξετε αντικείμενα που προχωρούν την πλοκή ή αντικείμενα που βοηθούν εσάς (πχ δίνουν πίσω ζωή ή αντοχή). Μπορείτε επίσης να αγοράσετε τέτοια αντικείμενα με χρήματα που βρίσκετε διάσπαρτα, αλλά οφείλετε να κάνετε και σωστή διαχείριση των θέσεων στο inventory σας. Από κει και πέρα, τα πράγματα είναι αρκετά απλά. Πρέπει να πάτε από το ένα μέρος στο άλλο (που συνήθως είναι κλειδωμένο ή μπλοκαρισμένο και απαιτεί μια προσωρινή παράκαμψη), με τελικό σκοπό να ξεφύγετε από το σχολείο. Φυσικά, αν βγείτε από τον δρόμο σας για να εξερευνήσετε τριγύρω μπορείτε να κάνετε ας πούμε side-quests και να βρείτε χρήσιμα αντικείμενα ή πληροφορίες που εμβαθύνουν την πλοκή και τους χαρακτήρες.
Η παρουσίαση του παιχνιδιού είναι ελκυστική.
Tα 2D γραφικά είναι ζωγραφισμένα στο χέρι και το αποτέλεσμα είναι πανέμορφο. Οι μικρές λεπτομέρειες όπως ότι τα save points είναι μαυροπίνακες, το inventory είναι το σακίδιο κλπ, βοηθούν στη δημιουργία σχολικής ατμόσφαιρας με απλές πινελιές. Η μουσική επένδυση και τα ηχητικά εφέ είναι επίσης όπως πρέπει για να ένα τέτοιο παιχνίδι και συμπληρώνουν το όλο πακέτο εξαίσια. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει voice acting επίσης θεωρώ είναι υπέρ της ατμόσφαιρας και της αβεβαιότητας. Τα loading screens δεν διαρκούν πολύ και όλες οι μεταβάσεις από μενού σε μενού και οι δράσεις γίνονται χωρίς καθυστερήσεις. Δεν παρατήρησα κάποιο τεχνικό πρόβλημα απόδοσης όσο έπαιζα.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου