Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Stealth Inc. Review για τα καλά...

Αυτός ο νέος ρόλος του PS Vita, να αποτελεί μια πλατφόρμα για indie games, μπορεί να είναι λίγο περίεργος, αλλά μόνο παράπονα δεν μπορούμε να έχουμε όταν μας δίνει παιχνίδια όπως το Stealth Inc. Με μια ήδη πετυχημένη πορεία στο PC, το πόνημα της Curve (που βοήθησε στην ανάπτυξη του Thomas Was Alone) αλλάζει όνομα αφήνοντας πίσω τον εκπληκτικό τίτλο «Stealth Bastard», ρετουσάρεται με καλύτερα γραφικά και καταλήγει να είναι ένα από τα πιο απολαυστικά stealth παιχνίδια των τελευταίων ετών. Με λίγη πονηριά, μπορείτε εύκολα να καταλάβετε ότι το Stealth Inc έχει να κάνει με τα πειράματα μιας εταιρίας, που δεν κατονομάζεται ποτέ άμεσα. Δεν ξέρετε τί αφορούν τα πειράματα αυτά, ούτε ξέρετε που καταλήγει η ιστορία. Το μόνο που γνωρίζετε είναι ένα μικρό ρομπότ, ένας τυποποιημένος κλώνος από τα δεκάδες που έχει δημιουργήσει η εταιρεία. Αυτό το ρομπότ ελέγχετε πάντα και δεν υπάρχει καμία επιπλέον βοήθεια πέρα από αυτά που μπορεί να κάνει το κοντό αυτό ανδροειδές, δηλαδή να σκύβει, να πηδάει και να πιέζει διακόπτες. Κινήσεις απλές και καθόλα αναμενόμενες. Μόνο που το παιχνίδι δεν σας αφήνει ποτέ να χαλαρώσετε. Το Stealth Inc δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα δισδιάστατο platformer, με τη διαφορά ότι το stealth παίζει ρόλο-κλειδί. 
Ο μικρός μας φίλος κάθε στιγμή φοράει ένα ζευγάρι από ειδικά γυαλιά, τα οποία ανιχνεύουν πόσο φως περικλύει το ρομπότ. Αν γίνουν πράσινα σημαίνει πως είστε καλά κρυμένοι, αν είναι πορτοκοκαλί μπορεί και να σας δει κάποια κάμερα, και αν είναι κόκκινα είστε πλήρως εκτεθειμένοι. Σε αυτό ακριβώς βασίζεται η δομή όλων των επιπέδων και των γρίφων, δηλαδή στο παιχνίδι του φωτός και των σκιών. Μπορεί το όλο σκηνικό να σας θυμίζει Metal Gear Solid, όμως στην πραγματικότητα το Stealth Inc μοιάζει περισσότερο με το Super Meat Boy. Γιατί, αν μη τι άλλο, το Stealth Inc. είναι δύσκολο. Αλλά ποτέ σαδιστικό ή άδικο. Αν το ρομπότ σας, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, πεθάνει, τότε απλά ξαναξεκινάτε από το τελευταίο checkpoint, χωρίς να υπάρχει κάποια τιμωρία. Περισσότεροι θάνατοι βέβαια σημαίνουν και χαμηλότερη τελική βαθμολογία, όμως αυτό δεν σας απασχολεί την πρώτη φορά που παίζετε το παιχνίδι. Τότε, η μόνη σας απορία είναι η εξής: “πώς βγάζω αυτό τον διάολο;”. Πέρα από τα πρώτα επίπεδα, που δείχνουν τις βασικές κινήσεις, δεν έχετε απολύτως καμία βοήθεια. Είστε δηλαδή μόνοι, εσείς και το μικρό ρομπότ, για να προσπεράσετε τα χίλια μύρια εμπόδια που σας κόβουν το δρόμο.

Related Posts:

  • Call of Duty: Ghosts - Onslaught DLC Νέοι χάρτες, aliens και ο Michael Myers. To Call of Duty: Ghosts αποτελεί χωρίς αμφιβολία μία από τις πιο απογοητευτικές κυκλοφορίες της ομώνυμης σειράς, αφενός γιατί η Infinity Ward χρησιμοποίησε την ίδια eng… Read More
  • Gran Turismo: Κυνηγώντας την τελειότητα Το 2013 το Gran Turismo έκλεισε 15 χρόνια ζωής, 15 χρόνια ένδοξης πορείας που το καθιστούν δίχως αμφιβολία μία από τις κορυφαίες σειρές βιντεοπαιχνιδιών ανεξαρτήτως είδους και πλατφόρμας. Το Gran Turismo όμως δεν θα υπήρχε … Read More
  • Pokemon Bank επιτέλους στο 3DS Μετά από καθυστέρηση ενάμισι μήνα, το Pokemon Bank είναι πλέον διαθέσιμο στο eShop του 3DS. Στο Pokemon Bank μπορείτε να αποθηκεύετε έως 3000 Pokemon, είτε από τα Pokemon X/Y, είτε από τα Black/White και Black 2/White 2 και… Read More
  • PS Store: Outlast, The Wolf Among Us Ep 2, Ace Combat Infinity beta, εκπτώσεις Αρκετό φρέσκο πράμα αυτή την εβδομάδα στο PS Store. Τσεκάρετε Outlast (δωρεάν στο PS Plus), Ace Combat Infinity beta, The Wolf Among Us: Episode 2, Dustforce, Adam’s Venture: Chronicles, Castlestorm Complete Edition, μείωση… Read More
  • To παραμύθι του Child of Light αρχίζει τον Απρίλιο Αν περιμένουμε σαν τρελοί ένα downloadable φέτος, αυτό είναι το πανέμορφο Child of Light της Ubisoft. Πρόκειται για ένα RPG από τους δημιουργούς του Far Cry 3, εμπνευσμένο από παραμύθια και επικά ποιήματα (όλοι οι διάλογοι … Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου