Ο παίκτης ξεκινάει το ταξίδι του σε αυτό το Silent Hill επιλέγοντας και παραμετροποιώντας το χαρακτήρα του -με λιγοστές επιλογές-, όπως κάθε RPG που σέβεται τον εαυτό του. Αμέσως μετά ένας έγχρωμος ταχυδρόμος, που μοιάζει εξαιρετικά με τον ταχυδρόμο του Downpour, χτυπάει την πόρτα του διαμερίσματος του παίκτη και του δίνει ένα βιβλίο, το Book of Memories. Σε αυτό το βιβλίο είναι γραμμένη η ζωή του χαρακτήρα μέχρι σήμερα και ως δια μαγείας του δίνει την επιλογή να ξαναγράψει την ιστορία της ζωής του όπως ο ίδιος επιθυμεί. Αυτό, όμως, που δε γνωρίζει ο παίκτης είναι ότι η διαδικασία αλλαγής της πορείας της ζωής του θα πραγματοποιηθεί με αλληγορίες, που θα πάρουν σάρκα και οστά μέσα από ένα ταξίδι στο σαπισμένο Silent Hill.
Η ιστορία, αν και ξεκινάει με βλέψεις, συνεχίζει και καταλήγει ρηχά, με τεράστια κενά και με μπόλικα ανούσια και ακαταλαβίστικα κεφάλαι
Όπως προαναφέρθηκε, το Silent Hill: Book of Memories είναι ένα παιχνίδι που ξεφεύγει αρκετά από το horror στοιχείο και υιοθετεί μία dungeon-crawler υπόσταση, με ισομετρική προοπτική στην κάμερα, αρκετά action-RPG στοιχεία και hack ‘n’ slash μηχανισμούς στο gameplay. Η δράση παίρνει μέρος στις Zones -δηλαδή τα dungeons- και σκοπός του παίκτη είναι να εξερευνήσει τα δωμάτια του εκάστοτε dungeon και να βρει τα 5 ή 6 objective items που του έχουν ζητηθεί, ώστε να λύσει το γρίφο στο τέλος της Zone και να προχωρήσει στην επόμενη. Με την ολοκλήρωση τριών Zones, εμφανίζεται και ένα μεγάλο boss fight, η εξόντωση του οποίου προμηνύει και αλλαγή του setting των dungeons. Δεν υπάρχει κάποιο κεντρικό hub και τα dungeons δεν επικοινωνούν μεταξύ τους –υπάρχει ωστόσο επιλογή στο κεντρικό μενού για επιστροφή σε προηγούμενα dungeons.
Εκτός από την κύρια αποστολή, κάθε dungeon έχει και μία δευτερεύουσα αποστολή, η οποία τις περισσότερες φορές περνάει, είτε απαρατήρητη, είτε ολοκληρώνεται σχεδόν από μόνη της. Εν ολίγοις, ο παίκτης δύσκολα θα μπει στη διαδικασία να την ολοκληρώσει.
Οι Zones είναι γεμάτες από εχθρικά πλάσματα που θα εμποδίσουν τις προσπάθειες του χαρακτήρα για να αλλάξει τις στιγμές της ζωής του, δηλαδή τα κείμενα του Book of Memories. Τόσο ο σχεδιασμός των πλασμάτων, όσο και ο αντίστοιχος των dungeons, είναι οικείοι σε αυτούς που έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν με τίτλους της σειράς. Τα περισσότερα τέρατα έχουν συστηθεί από τα πρώτα Silent Hill (σκυλιά, νοσοκόμες, Pyramid Heads κ.α), ενώ οι Zones μοιάζουν με το “Other Side” Silent Hill, της μεταλλικής και αιματηρής αισθητικής. Σε γενικές γραμμές, ο σχεδιασμός από Zone σε Zone δε διαφέρει δραματικά και μετά από λίγη ώρα ο παίκτης θα νιώσει ότι τα έχει δει, σχεδόν, όλα.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου