Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Burnout Crash και τέλειωσες!

Υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα με το παρών παιχνίδι. Όσοι λάτρεψαν το crash mode του τρομερού Burnout Takedown (και της συνέχειάς του στο Revenge) και κατανάλωσαν ατελείωτες ώρες επιχειρώντας στις ίδιες πίστες να προκαλέσουν όσο το δυνατό μεγαλύτερη καταστροφή, θα δυσκολευτούν πολύ και πιθανώς να μη τα καταφέρουν τελικά να αντιμετωπίσουν το Crash, ως ένα αυτόνομο παιχνίδι. Διότι, περί αυτού ακριβώς πρόκειται. Το Crash, είναι ένα... αυτονομημένο mode του Burnout, που επιχειρεί, εμπλουτιζόμενο με διάφορους τρόπους, να σταθεί ως αυθύπαρκτος τίτλος που μπορεί να διασκεδάσει ανεπιτήδευτα τον gamer ο οποίος θα το αγοράσει. Ως ένα σημείο, σαφώς και πετυχαίνει. Η προσέγγιση της Criterion και σε αυτόν τον τίτλο, είναι συγγενής, αν όχι πανομοιότυπη, με την τακτική της στους κλασικούς Burnout τίτλους.
Επαναλαμβάνουμε μία πίστα όσες φορές χρειαστεί προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους που θέτει το παιχνίδι και που κάθε ένας από αυτούς μας επιβραβεύει με ένα αστεράκι. Εν προκειμένω, με το κουρσάκι μας, που θυμίζει τις μινιατούρες της Mattel και των Hot Wheels, πρέπει να προκαλέσουμε τον πανικό σε μία πολυσύχναστη διασταύρωση και να συσσωρεύσουμε ζημιές χιλιάδων-εκατομμυρίων δολαρίων. Οι ζημιές αυτές αφορούν τις καταστροφές στα διερχόμενα οχήματα και στον περίγυρο (κατά κύριο λόγο σπίτια και οικοδομήματα διαφόρων λειτουργιών). Η συλλογή χρημάτων βέβαια, δεν είναι μόνο… «καταστροφική». Εναπόκειται και στη δημιουργική φύση του παίκτη, και στο κατά πόσο θα καταφέρει να πετύχει και κάποια άλλα πράγματα κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης.
Έτσι, επιβραβεύεται για παράδειγμα η εκτόξευση ενός κατεστραμμένου οχήματος σε ένα διερχόμενο, ή η καταστροφή ακριβών αυτοκινήτων που βρίσκονται σε δύσκολα προσπελάσιμα σημεία της πίστας. Γενικά, κάθε διασταύρωση έχει σημεία κλειδιά, τα οποία μπορούν να προσθέσουν τεράστια ποσά στο συνολικό λογαριασμό. Σημεία που ο παίκτης μετά από ένα διάστημα εξοικείωσης με κάθε διασταύρωση, θα μπορεί να εντοπίσει και να εκμεταλλευτεί. Ο βασικός μηχανισμός του παιχνιδιού αφορά το λεγόμενο Aftertouch, την ιδιότητα δηλαδή του οχήματος που ελέγχουμε να εκρήγνυται πολλές φορές ανάλογα με το πόσα διερχόμενα οχήματα έχουν καταστραφεί ή ανατιναχτεί και πόση φθορά έχει υποστεί ο περιβάλλοντας χώρος. Σε αντίθεση με τους κανονικούς Burnout τίτλους, όπου ο παίκτης πάλευε κυριολεκτικά για να πετύχει περιορισμένο αριθμό Aftertouch, εδώ η μπάρα της ιδιότητας αυτής γεμίζει συνεχώς, και θα πρέπει να εκμεταλλευτούμε τους νόμους της φυσικής προκειμένου να εκτοξεύουμε το όχημά μας σε διαφορετικές κατευθύνσεις και να «κλείνουμε» όσο το δυνατό πιο γρήγορα τη διασταύρωση για να μη μας ξεφύγουν τα οχήματα. Όταν πέντε από αυτά «γλυτώσουν» από την καταστροφική μας μανία, η πίστα ολοκληρώνεται και ο χρόνος μας λήγει.

Related Posts:

  • UnderGarden, The για X360, PS3, PCΌπως είχε αναφέρει σε πρόσφατες δηλώσεις του ο συνιδρυτής της BioWare, Ray Muzyka, στις μέρες μας υπάρχουν πάρα πολλές κυκλοφορίες παιχνιδιών, ίσως περισσότερες από ότι θα έπρεπε. Αν και αυτό σίγουρα αυξάνει τις πιθανότητες κ… Read More
  • Το 2012 το Grand Theft Auto V;Σύμφωνα με τον αναλυτή Mike Hickey της Janco Partners, το Grand Theft Auto V ενδέχεται να κυκλοφορήσει το οικονομικό έτος 2012 της Take-Two (Απρίλιος 2012-Μάρτιος 2013). Ο Hickey εκτιμά πως το παιχνίδι θα πουλήσει 16 εκατομμύ… Read More
  • Fighters Uncaged και πολύ ξύλο...Ανάμεσα στον κυκεώνα των νέων κυκλοφοριών του Kinect, δεν ήταν λίγοι οι παίκτεςς που παρατήρησαν πως όλοι οι τίτλοι κυμαίνονταν σε επίπεδα απλών, ήρεμων και “casual” τίτλων. Ή σχεδόν όλοι. Το Fighters Uncaged αποτελούσε το μο… Read More
  • Star Wars: The Old Republic: Περίοδος κυκλοφορίαςΜε τα νέα δεδομένα, αναμένεται μετά το πρώτο τρίμηνο του 2011.Το ΜΜΟRPG Star Wars: The Old Republic αναμένεται να κυκλοφορήσει μετά το πρώτο τρίμηνο του 2011, σύμφωνα με τον Eric Crown, οικονομικό διευθυντή της Electronic Art… Read More
  • Επίσημο το Sequel του BayonettaΌσοι απολαύσατε το Bayonetta έχετε κάθε λόγο να χαμογελάτε, αφού η Sega δια στόματος Hideaki Kamiya και του twitter του, επιβεβαίωσε οτι βρίσκετε στα σκαριά η συνέχεια του επιτυχημένου παιχνιδιού.Η αποκάλυψη έγινε μετά απο ερ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου