Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Burnout Crash και τέλειωσες!

Υπάρχει ένα σοβαρό πρόβλημα με το παρών παιχνίδι. Όσοι λάτρεψαν το crash mode του τρομερού Burnout Takedown (και της συνέχειάς του στο Revenge) και κατανάλωσαν ατελείωτες ώρες επιχειρώντας στις ίδιες πίστες να προκαλέσουν όσο το δυνατό μεγαλύτερη καταστροφή, θα δυσκολευτούν πολύ και πιθανώς να μη τα καταφέρουν τελικά να αντιμετωπίσουν το Crash, ως ένα αυτόνομο παιχνίδι. Διότι, περί αυτού ακριβώς πρόκειται. Το Crash, είναι ένα... αυτονομημένο mode του Burnout, που επιχειρεί, εμπλουτιζόμενο με διάφορους τρόπους, να σταθεί ως αυθύπαρκτος τίτλος που μπορεί να διασκεδάσει ανεπιτήδευτα τον gamer ο οποίος θα το αγοράσει. Ως ένα σημείο, σαφώς και πετυχαίνει. Η προσέγγιση της Criterion και σε αυτόν τον τίτλο, είναι συγγενής, αν όχι πανομοιότυπη, με την τακτική της στους κλασικούς Burnout τίτλους.
Επαναλαμβάνουμε μία πίστα όσες φορές χρειαστεί προκειμένου να επιτύχουμε τους στόχους που θέτει το παιχνίδι και που κάθε ένας από αυτούς μας επιβραβεύει με ένα αστεράκι. Εν προκειμένω, με το κουρσάκι μας, που θυμίζει τις μινιατούρες της Mattel και των Hot Wheels, πρέπει να προκαλέσουμε τον πανικό σε μία πολυσύχναστη διασταύρωση και να συσσωρεύσουμε ζημιές χιλιάδων-εκατομμυρίων δολαρίων. Οι ζημιές αυτές αφορούν τις καταστροφές στα διερχόμενα οχήματα και στον περίγυρο (κατά κύριο λόγο σπίτια και οικοδομήματα διαφόρων λειτουργιών). Η συλλογή χρημάτων βέβαια, δεν είναι μόνο… «καταστροφική». Εναπόκειται και στη δημιουργική φύση του παίκτη, και στο κατά πόσο θα καταφέρει να πετύχει και κάποια άλλα πράγματα κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης.
Έτσι, επιβραβεύεται για παράδειγμα η εκτόξευση ενός κατεστραμμένου οχήματος σε ένα διερχόμενο, ή η καταστροφή ακριβών αυτοκινήτων που βρίσκονται σε δύσκολα προσπελάσιμα σημεία της πίστας. Γενικά, κάθε διασταύρωση έχει σημεία κλειδιά, τα οποία μπορούν να προσθέσουν τεράστια ποσά στο συνολικό λογαριασμό. Σημεία που ο παίκτης μετά από ένα διάστημα εξοικείωσης με κάθε διασταύρωση, θα μπορεί να εντοπίσει και να εκμεταλλευτεί. Ο βασικός μηχανισμός του παιχνιδιού αφορά το λεγόμενο Aftertouch, την ιδιότητα δηλαδή του οχήματος που ελέγχουμε να εκρήγνυται πολλές φορές ανάλογα με το πόσα διερχόμενα οχήματα έχουν καταστραφεί ή ανατιναχτεί και πόση φθορά έχει υποστεί ο περιβάλλοντας χώρος. Σε αντίθεση με τους κανονικούς Burnout τίτλους, όπου ο παίκτης πάλευε κυριολεκτικά για να πετύχει περιορισμένο αριθμό Aftertouch, εδώ η μπάρα της ιδιότητας αυτής γεμίζει συνεχώς, και θα πρέπει να εκμεταλλευτούμε τους νόμους της φυσικής προκειμένου να εκτοξεύουμε το όχημά μας σε διαφορετικές κατευθύνσεις και να «κλείνουμε» όσο το δυνατό πιο γρήγορα τη διασταύρωση για να μη μας ξεφύγουν τα οχήματα. Όταν πέντε από αυτά «γλυτώσουν» από την καταστροφική μας μανία, η πίστα ολοκληρώνεται και ο χρόνος μας λήγει.

Related Posts:

  • Batman εναντίον όλων στο Batman: Arkham Knight Το πολυαναμενόμενο Batman: Arkham Knight σιγά σιγά επιστρέφει στο προσκήνιο μετά τη βαρβάτη καθυστέρηση που έφαγε και καθώς πλησιάζει η κυκλοφορία του τον Ιούνιο. Η Warner έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο gameplay trailer του … Read More
  • Κίνημα κατά της βίας στο H1Z1 Γνωστός streamer προσπάθησε να πατάξει τη βία για μία μέρα. Ύστερα από ένα συγκινητικό λόγο που έβγαλε ένας παίκτης του H1Z1, πολλοί ήταν εκείνοι που αποφάσισαν να πετάξουν τα όπλα τους στο παιχνίδι και να διαμαρτυρηθούν κα… Read More
  • 5 εκ. δολάρια χαρίζει η Epic Η δημιουργός εταιρία της Unreal Engine 4 έχει σκοπό να χρηματοδοτήσει εταιρίες που κάνουν χρήση της μηχανής γραφικών. Τα συγκεκριμένα βραβεία της Epic θα είναι της τάξης από 5.000 μέχρι και 50.000 δολαρίων, ενώ τα χρήματα … Read More
  • RPG από πρώην developers του Battlefield Ίδρυσαν την εταιρεία ανάπτυξης The Outsiders. Πρώην developers της σειράς Battlefield ενώθηκαν για να ιδρύσουν την εταιρεία ανάπτυξης The Outsiders, της οποίας ηγούνται οι David Goldfarb και Ben Cousins. Έδρα της εταιρείας … Read More
  • Ο κόσμος σας θα καεί...μαζί με το PC σας! Αδυνατώ να σας περιγράψω την χαρά μου κάθε φορά που μια ομάδα δημιουργικών (creative) ανθρώπων αποφασίζει να διοργανώσει μια συνέλευση (assembly) με απώτερο σκοπό την δημιουργία ενός συναρπαστικού video game. Στην περίπτωσ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου