Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2011

Προ των πυλών το «Halo: Combat Evolved Anniversary»

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει μέχρι την πολυαναμενόμενη κυκλοφορία του «Halo: Combat Evolved Anniversary» στις 15 Νοεμβρίου, και το στούντιο της Microsoft που έχει δημιουργήσει το «Halo», η 343 Industries, ανακοίνωσε ευχάριστα νέα στη Comic-Con της Νέας Υόρκης πριν από μερικές μέρες, όπως την επιστροφή του αγαπημένου multiplayer χάρτη των φίλων της σειράς, τον «Hang ‘Em High», στο «Halo: Combat Evolved Anniversary», αλλά και λεπτομέρειες σχετικά με την πρωτοποριακή ενσωμάτωση του Kinect στο παιχνίδι, καθώς και την εξέλιξη του «Halo Waypoint», τον απόλυτο online προορισμό των φίλων της σειράς «Halo».
Όπως ανακοινώθηκε στο Comic-Con της Νέας Υόρκης, το «High Noon», η καταπληκτική επανέκδοση του κλασικού χάρτη «Hang ‘Em High» για το «Halo: Combat Evolved», πρόκειται να επιστρέψει θριαμβευτικά με το «Halo: Anniversary». Ο «High Noon» (γνωστός και ως «Hang ‘Em High» στην κλασική λειτουργία) συνδυάζει τη νοσταλγία μιας δεκαετίας με τη γεμάτη αγωνία του κλασικού multiplayer combat «Halo», και ολοκληρώνει την έλευση επτά πολυαγαπημένων multiplayer χαρτών που λανσάρονται στο «Halo: Anniversary».
HIGH NOON – Ο χάρτης «High Noon» ταξιδεύει τους παίκτες στα γνώριμα φαράγγια και περάσματα του «Hang ‘Em High», του κλασικού multiplayer χάρτη του «Halo: Combat Evolved», που επανέρχεται στο «Halo: Anniversary», με άνευ προηγουμένου λεπτομέρειες.
Το αχανές δίκτυο γεννητριών που ηλεκτροδοτούν αυτό το τεράστιο portal στο slipspace, του επιτρέπουν να συνδέεται με άγνωστο αριθμό τοποθεσιών σε ολόκληρο τον γαλαξία. Ο «High Noon» είναι ένας τόπος αναμέτρησης γεμάτος πλατφόρμες, διαδρόμους και σημεία κάλυψης, κατάλληλος για ομαδική μάχη, τόσο σε λειτουργία Slayer όσο και Objective (4-12 παίκτες).
Με τη δύναμη του Kinect
Εκτός από την αποκάλυψη του «High Noon», η 343 Industries παρουσίασε επίσης λεπτομέρειες για τη λειτουργία του Kinect στο «Halo: Anniversary», και ένα καινούργιο χαρακτηριστικό που επιτρέπει στους παίκτες να συγκεντρώνουν αυθεντικές πληροφορίες για το σύμπαν του, καθώς εξερευνούν το «Halo» και ξαναζούν την εικονική περιπέτεια:
Analyze Mode – Το Analyze Mode είναι μια λειτουργία αποκλειστικά για Kinect, που επιτρέπει στους παίκτες να «σκανάρουν» αντικείμενα ενδιαφέροντος κατά την επιχείρηση «Halo: Anniversary», για να συμπληρωθούν στη βιβλιοθήκη (Library), εστιάζοντας τη διόπτρα τους πάνω τους και λέγοντας «Scan».
Η Βιβλιοθήκη – Η Βιβλιοθήκη είναι ένα εκτεταμένο ευρετήριο, που παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα αντικείμενα ενδιαφέροντος που οι παίκτες σκανάρουν στη λειτουργία «Analyze», όπως οχήματα, χαρακτήρες, εχθρούς και όπλα. Χρησιμοποιώντας διάφορες κινήσεις, οι παίκτες μπορούν να εξερευνήσουν ολόκληρη τη Βιβλιοθήκη ανά πάσα στιγμή και να επιστρέψουν στην εκστρατεία τους, συνεχίζοντας να ξεκλειδώνουν μυστικά στον κόσμο του «Halo».

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου