1982. Για τους νεότερους της παρέας μας πρέπει να πούμε ότι ορισμένοι εξ ημών είχαμε...γεννηθεί ήδη εκείνη τη χρονιά, τη χρονιά που ξεκίνησε ο πόλεμος των Φώκλαντ, που ο Michael Jackson κυκλοφόρησε το θρυλικό album Thriller και που πέθανε ο σπουδαίος κιθαρίστας του Ozzy, Randy Rhoads. Αλλά εκείνη τη χρονιά υπήρξε και μια σημαντική γέννηση, η γέννηση των CGI, δηλαδή των ψηφιακών εφέ που έμελλε να αλλάξουν για πάντα το πρόσωπο του κινηματογράφου, αλλά και των videogames. Αναφερόμαστε, φυσικά, στην ταινία TRON του οραματιστή σκηνοθέτη Steven Lisberger με τους Jeff Bridges και Bruce Boxleitner.
Το TRON ήταν μια ακόμα περίπτωση ταινίας που βρισκόταν πριν την εποχή της και που το κοινό δεν κατάφερε να κατανοήσει τη στιγμή της πρώτης προβολής της (όπως το Blade Runner για παράδειγμα). Χρησιμοποιώντας πραγματικούς ηθοποιούς και συνδυάζοντάς τους με ψηφιακά εφέ που βρίσκονταν στην αιχμή της τεχνολογίας -όχι μόνο για το 1982, αλλά και για αρκετά χρόνια μετά- το TRON απέκτησε σταδιακά cult status και αγαπήθηκε όσο λίγα franchises.
Με την “κρίση” και την έλλειψη έμπνευσης που έχει χτυπήσει το Hollywood εδώ και μερικά χρόνια, ήταν αναμενόμενο ότι η Disney θα επέστρεφε κάποια στιγμή στο σύμπαν που άφησε ανεκμετάλλευτο για περισσότερο από 25 χρόνια. Έτσι, τον ερχόμενο Νοέμβριο θα δούμε στους κινηματογράφους το sequel της αρχικής ταινίας, με τον τίτλο TRON: Legacy. Αναπόφευκτα, ένα τόσο σημαντικό γεγονός για τον sci-fi κινηματογράφο δεν θα μπορούσε να μην έχει κάποιον αντίκτυπο και στην όλο και ανερχόμενη βιομηχανία των videogames. Έτσι, η Disney Interactive ανέθεσε στην καναδική Propaganda games (Turok) την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού σχετικού με την ταινία. Και κάπως έτσι προέκυψε το TRON: Evolution.
Με το παιχνίδι να βρίσκεται κάτι περισσότερο από ένα μήνα μακριά μας, η Disney έκρινε ότι είχε φτάσει η στιγμή να προχωρήσει σε μια εκτενή παρουσίαση του πονήματος της Propaganda στον Τύπο. 'Eτσι, μέσω της CD Media -αντιπροσώπου της στην Ελλάδα-, μας προσκάλεσε στο Λονδίνο, όπου είχαμε την ευκαιρία να δούμε ένα μικρό τμήμα του Single Player campaign, να δοκιμάσουμε εκτενώς το multiplayer τμήμα του τίτλου, αλλά και να παρακολουθήσουμε 8 εκπληκτικά λεπτά σε 3D από την επερχόμενη κινηματογραφική παραγωγή.
Δεδομένου ότι από το σενάριο του τίτλου αποκομίσαμε ελάχιστες πληροφορίες, απλά θα αναφέρουμε ότι δεν θα βασίζεται στην επερχόμενη ταινία, αλλά θα αποτελεί prequelόλοι οι όροι » Prequel Βλέπε [[Sequel]] περισσότερα » αυτής. Εν ολίγοις, η ιστορία θα εξελίσσεται κάποια χρόνια μετά το αρχικό TRON και πριν τη νέα ταινία, ενώ το πρόσωπο που θα ελέγχουμε δεν θα είναι ο πρωταγωνιστής της κινηματογραφικής παραγωγής, αλλά ένας άλλος χαρακτήρας, του οποίου οι ενέργειες θα καθορίσουν τη μοίρα στον ψηφιακό κόσμο του TRON. Επίσης, ο Darren Hedges, director του τίτλου, σε κατ' ιδίαν συζήτηση που είχαμε, ανέφερε ότι τα συμβάντα που θα εξελιχθούν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, θα οδηγούν σε πράγματα και καταστάσεις που θα δούμε στις σκοτεινές αίθουσες.
Αυτό το γεγονός είναι ενθαρρυντικό, κυρίως διότι οι δημιουργοί του παιχνιδιού δεν περιορίζονται από στεγανά που τίθενται από τον σκηνοθέτη και τους σεναριογράφους της ταινίας, έχοντας έτσι μια σχετική ελευθερία στο πως ακριβώς θα σχεδιάσουν και δομήσουν το παιχνίδι τους.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου