Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Sin and Punishment: Successor of the Skies

Σε μία παράδοξη ένδειξη αγάπης προς το hardcore κοινό αλλά και προς το παιχνίδι το ίδιο, η Nintendo έπραξε το αδιανόητο. Πήρε ένα παιχνίδι που είχε κερδίσει δικαιωματικά το τίτλο του “cult” και του “niche”, όντας γνωστό μονάχα ανάμεσα σε αυτούς που παρακολουθούσαν την Ιαπωνική αγορά από τη δεκαετία του '90, επένδυσε πάνω του χρήματα μεταφράζοντάς το, και διαθέτοντας το στη Virtual Console του Wii. Ακόμα κι αυτοί που κρυφά μέσα τους ήλπιζαν ότι κάπου, κάποτε θα έβλεπαν την αναγέννηση ενός από τους πιο ιδιαίτερους – και ποιοτικούς – τίτλους του θρυλικού Nintendo 64, δεν πίστευαν στα μάτια τους.
Κι από εκεί και πέρα, γράφτηκε ιστορία. Το παιχνίδι δεν άργησε να αγγίξει τη πρώτη θέση σε downloads ανάμεσα στη βιβλιοθήκη της Virtual Console, ειδικά στη Βόρεια Αμερική. Γιατί όμως η Nintendo να πράξει κάτι τόσο παράτολμο, επενδύοντας χρήματα σε ένα παιχνίδι που ήταν γνωστό μονάχα στους κύκλους των cult gamers; Η απάντηση δεν άργησε να έρθει, με τις φήμες για ένα καθώς πρέπει sequel του Sin & Punishment να κάνουν την εμφάνιση τους λίγο καιρό αργότερα. Εδώ είμαστε λοιπόν, σχεδόν 10 χρόνια μετά τη κυκλοφορία του αρχικού στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, παίζοντας το sequel που ποτέ δεν θα τολμούσαμε να ευχηθούμε την ύπαρξη του.
"Isa; Kachi; Χρόνια και Ζαμάνια!" - Σενάριο
Το σενάριο του Successor of the Skies βγάζει όσο νόημα έβγαζε και το Chikyū no Keishōsha, κοινώς το πρώτο S&P, πίσω στο 2000. Πραγματικός φόρος τιμής στη παράδοση που δημιούργησαν τα ακαταλαβίστικα ιαπωνικά διαμάντια που πολλοί από εμάς αγαπήσαμε, η Treasure για ακόμα μία φορά μας βομβαρδίζει με μία σειρά καταιγιστικών ρυθμών γεγονότων, που για τους μη μυημένους, μόνο διαφωτιστικά δεν είναι. Προσοχή. Με τη χρήση της λέξης “μυημένους”, δεν εννοούμε αυτούς που έτυχε να παίξουν το πρώτο Sin & Punishment, αλλά αυτούς που είναι εξοικειωμένοι με την ιαπωνική σεναριακή τρέλα που συχνά υπερχειλίζει σε τίτλους προερχόμενους από τας ανατολάς. Διαγαλαξιακές φυλετικές αντιπαλότητες, δύο περισσότερο σημαντικοί από όσο γνωρίζουν έφηβοι, ένας συνεχής άθλος επιβίωσης και μία ιστορία αγάπης, στην αγνή όμως εκδοχή της, κι όχι στη γεμάτη cliche χιλιοειπωμένη, που τα JRPGs μας έχουν συνηθίσει.
Ο Isa (απόγονος των Saki και Airan, ηρώων του πρώτου S&P) και η Kachi λοιπόν, δύο ιδιαίτερα όντα, που στα χαρτιά δεν είναι άνθρωποι υπό τη παραδοσιακή έννοια, προσπαθούν να βάλουν ένα τέλος στην ανελέητη και δίχως τέλος διαμάχη μεταξύ των δύο στρατοπέδων, του Inner και Outer διαστήματος. Στο Inner η φιλοπόλεμη ανθρωπότητα, που στη προσπάθεια της να αντισταθεί στους εχθρούς, κατασκεύασε μία σειρά πλανητών με πρότυπο τη Γη, στους οποίους η ανθρωπότητα θα μπορούσε να ανθίσει, και να χρησιμεύσει ως πρώτη γραμμή άμυνας. Μέσα στο χαμό της διαμάχης, δύο από τα ισχυρότερα όπλα των δύο παρατάξεων, ο Isa και η Kachi, ανέπτυξαν συναισθήματα ο ένας για τον άλλον, και έκτοτε μάχονται για τη ζωή τους προστατεύοντας ο ένας τον άλλον, διωκόμενοι από τους Nebulox και λίγο-πολύ κάθε στρατιωτική διμοιρία. Σας μπερδέψαμε αρκετά; Ωραία. Ας περάσουμε τώρα στα του gameplayόλοι οι όροι » Gameplay Με τον όρο gameplay αναφερόμαστε στη συνολική εμπειρία που εισπράττει ο παίκτης, κατά την αλληλεπίδραση του με ένα βιντεοπαιχνίδι. Με πολύ απλά λόγ... περισσότερα » .
Ο θυσαυρός της Treasure - GameplayΩς γνωστόν, η Treasure δεν είναι καμία τυχαία ομάδα ανάπτυξης, τουλάχιστον για τους οπαδούς του hardcore gaming. Gunstar Heroes, Ikaruga, Gradius V, Wario World, Sin & Punishment, είναι μονάχα μερικοί από τους τίτλους της ομάδας από το Τόκιο. Διαβάζοντας κάποιος τις λέξεις Ikaruga και Gradius, ίσως αποθαρρυνθεί, μιας και τα απαιτητικά side scrolling shooters, δεν είναι το φόρτε των περισσότερων παικτών. Κανένας λόγος για ανησυχία όμως.
Το Sin & Punishment: Successor of the Skies ελάχιστα κοινά έχει με το διάσημο για τη δυσκολία του Ikaruga. Δεν υπονοούμε ότι ο νέος τίτλος της Treasure δεν είναι απαιτητικός ή και ακόμα κι ερωτεύσιμα δύσκολος, ούτε ότι δεν παρουσιάζει scrolling στοιχεία. Αυτό όμως που διαφοροποιεί το Successor of the Skies, είναι η ανομοιότητα του με οτιδήποτε άλλο υπάρχει εκεί έξω.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου