Pages - Menu

Σάββατο 30 Μαΐου 2020

Mafia Trilogy: Η επιστροφή των μαφιόζων

Το φρεσκοανακοινωμένο Mafia: Trilogy αποκαλύπτεται και... διατίθεται. Όπως ανακοίνωσε η 2K, το Mafia: Trilogy περιλαμβάνει remake του πρώτου Mafia, remaster του Mafia 2 με όλο το DLC του και το Mafia 3 με όλο το DLC του. H βασική ατραξιόν φυσικά είναι το πλήρες remake του Mafia, το οποίο διαθέτει νέους διαλόγους, πιο πλούσια backstories, επιπλέον cutscenes, νέες gameplay σκηνές και χαρακτηριστικά, την μηχανή των cinematics του Mafia 3 και άλλες βελτιώσεις. 
Κάθε παιχνίδι υπάρχει και ξεχωριστά σε PS4, Xbox One και PC, με τα Mafia 2: Definitive Edition (δωρεάν για τους κατόχους του αρχικού Mafia 2 στο Steam) και Mafia 3: Definitive Edition (δωρεάν για τους κατόχους του αρχικού Mafia 3 σε κονσόλες και Steam) ήδη διαθέσιμα. To Mafia: Definitive Edition βγαίνει 28 Αυγούστου. Δείτε trailers και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

PES 2020: Σέντρα Euro 2020

To Euro 2020 στην πραγματικότητα έχει αναβληθεί, αλλά τουλάχιστον στο PES 2020 θα γίνει στην ώρα του. Όπως ανακοίνωσε η Konami, το Euro 2020 προστίθεται στο PES 2020 στις 4 Ιουνίου μέσω update. Το Euro 2020 θα είναι διαθέσιμο στο Cup mode του παιχνιδιού, με 55 επίσημες εθνικές ομάδες, τα γήπεδα Wembley και Saint Petersburg, επίσημο τρόπαιο και επίσημη μπάλα. Εσείς έχετε / σκέφτεστε να τσιμπήσετε το PES 2020; Θα παίξετε Euro;

Πέμπτη 28 Μαΐου 2020

PUBG: Battle royale μάχες με... bots

Αμφιλεγόμενη προσθήκη στο PlayerUnknown’s Battlegrounds. Το PUBG πλέον αποκτά... bots, με στόχο να βοηθηθούν οι νέοι παίκτες που τα βρίσκουν σκούρα, δηλαδή να μπορούν να κάνουν κάποια kills και να "ακονίζουν" τις ικανότητές τους. Σύμφωνα με την δημιουργό PUBG Corportaiton, η λειτουργία των bots θα βελτιώνεται. 
Ευτυχώς τα bots δεν υπάρχουν στο νέο ranked mode του παιχνιδιού, το οποίο καταφτάνει με το update 7.2, όμως είναι για μόλις 64 παίκτες. Να σημειωθεί ότι η κοινότητα του PUBG δεν έχει δει με καθόλου καλό μάτι αυτή την εξέλιξη. Προσωπικά θεωρώ εντελώς ξενερωτική την ύπαρξη bots σε οποιουδήποτε είδους multiplayer. Εσείς;

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

The Smurfs: Τα Στρουμφάκια σε νέες περιπέτειες

Τα Στρουμφάκια επιστρέφουν στο gaming. Όπως ανακοίνωσε η Microids, ετοιμάζει παιχνίδι The Smurfs. To παιχνίδι αναπτύσσεται από την OSome Studio (Asterix and Obelix XXL 3) και είναι 3D action-adventure με νέα ιστορία και co-op. H Microids υπόσχεται αυθεντικότητα, γνωστούς χαρακτήρες, χιούμορ, φιλίες, αγωνία και βέβαια πολλή δράση. Εσάς σας αρέσουν τα Στρουμφάκια; Θέλετε παιχνίδι;

Τρίτη 26 Μαΐου 2020

Assassin’s Creed Discovery Tour: Δωρεάν "εκπαίδευση" στο Uplay

Η Ubisoft χαρίζει δύο ακόμα "παιχνίδια" για PC. Όπως ανακοίνωσε η Ubisoft, τα Assassin’s Creed Discovery Tour: Ancient Egypt και Assassin’s Creed Discovery Tour: Ancient Greece είναι δωρεάν στο Uplay μέχρι 21 Μαϊου (τα κατεβάζετε και τα κρατάτε). Τα Discovery Tour: Ancient Egypt και Discovery Tour: Ancient Greece είναι το "εκπαιδευτικό" Discovery Tour mode του Assassin’s Creed Origins και του Assassin’s Creed Odyssey αντίστοιχα ως standalone τίτλοι. Σας ενδιαφέρουν;

Δευτέρα 25 Μαΐου 2020

Harvest Moon One World: Νέα αγροτική περιπέτεια στο Switch

Η σειρά Harvest Moon: One World συνεχίζεται στο Switch. Η Natsume και η Rising Star Games ανακοίνωσαν το Harvest Moon: One World, το οποίο είναι μια ολοκαίνουρια αγροτική περιπέτεια. Στο Harvest Moon: One World εξερευνείτε έναν ολόκληρο κόσμο γεμάτο νέα αλλά και γνώριμα πρόσωπα, χωριά και προκλήσεις, καθώς διαχειρίζεστε την δική ας φάρμα. Να σημειωθεί επίσης ότι το παιχνίδι χρησιμοποιεί νέα μηχανή γραφικών. Το Harvest Moon: One World αναμένεται 2020 στο Switch. Σας ενδιαφέρει; Έχετε παίξει προηγούμενα Harvest Moon;

Κυριακή 24 Μαΐου 2020

Mortal Kombat 11: Νέα ιστορία με το Aftermath expansion

Το Mortal Kombat 11 αποκτά βαρβάτο expansion. Η δημιουργός Netherrealm ανακοίνωσε το Aftermath expansion του Mortal Kombat 11, το οποίο επεκτείνει το story campaign του παιχνιδιού με νέα κινηματογραφική ιστορία και περιλαμβάνει τους παλιούς μας γνώριμους Fujin και Sheeva, αλλά και τον... RoboCop. Το Mortal Kombat 11: Aftermath βγαίνει 26 Μαϊου, ενώ συνοδεύεται από δωρεάν update που προσθέτει στο παιχνίδι νέες πίστες, fatalities και frienships. Δείτε trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει! Παίζετε Mortal Kombat 11;
UPDATE 13/5: Δείτε νέο gameplay trailer παρακάτω!

Σάββατο 23 Μαΐου 2020

Tony Hawk 1+2: Οι σκεϊτάδες επιστρέφουν

Η σειρά Tony Hawk επιστρέφει στο προσκήνιο μέσω... ανακύκλωσης. Η Activision ανακοίνωσε το Tony Hawk’s Pro Skater 1+2, remake των Tony Hawk’s Pro Skater και Tony Hawk’s Pro Skater 2 που έγραψαν ιστορία πριν 20 χρόνια. Το παιχνίδι περιλαμβάνει όλους τους skaters, τα επίπεδα και τα κόλπα των δύο κλασικών τίτλων, γνώριμο χειρισμό, θρυλικά τραγούδια της σειράς Tony Hawk όπως το "Superman", βελτιωμένα create-a-park και create-a-skater και offline/online multiplayer. To Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 βγαίνει 4 Σεπτεμβρίου σε PS4, Xbox One και PC (Epic Store). Δείτε πρώτο trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει! Έχετε παίξει τα αρχικά Tony Hawk;

Παρασκευή 22 Μαΐου 2020

Assassin’s Creed Valhalla: Dream team συνθετών;

Φαίνεται πως η Ubisoft έχει φτιάξει μία απίστευτη dream team για την μουσική του Assassin’s Creed Valhalla. Σύμφωνα με αναφορές, στο γερμανικό Ubisoft Store αναφέρεται ότι η μουσική του Assassin’s Creed Valhalla είναι από τον Jesper Kyd (AC2, AC Brotherhood, AC Revelations), τη Sarah Schachner (AC Origins) και τον Einar Selvik, συνθέτη της τηλεοπτικής σειράς Vikings. Όλοι τους ένας κι ένας. Τί προσδοκίες έχετε για το Assassin’s Creed Valhalla;

Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Mafia remasters / Mafia 4 στον ορίζοντα;

Φαίνεται πως η σειρά Mafia (επιτέλους) επιστρέφει στο προσκήνιο. Το επίσημο Twitter του Mafia... ξαναζωντάνεψε μετά από σχεδόν δύο χρόνια, με το παρακάτω απλό tweet: "Family". Να σημειωθεί πως εδώ και καιρό θεωρείται σχεδόν σίγουρο ότι έρχονται remasters των υπάρχοντων Mafia. Μακάρι βέβαια να έχουμε και Mafia 4. Θέλετε;

Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

Bright Memory Infinite: Next-gen δράση από... έναν developer

Γίνεται ένα άτομο να φτιάξει ένα από τα πιο οπτικά εντυπωσιακά παιχνίδια των τελευταίων ετών; Φαίνεται πως γίνεται, όπως αποδεικνύει ο Zeng Xiancheng, ο οποίος ετοιμάζει βασικά από μόνος του το Bright Memory: Infinite. 
Το παιχνίδι είναι φουτουριστικό action-shooter πρώτου προσώπου, στο οποίο συνδυάζετε διάφορες ικανότητες για να εκτελείτε θεαματικές combo επιθέσεις. Το Bright Memory: Infinite θα βγει σε Xbox Series X και PC. Δείτε gameplay και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Chorus: Next-gen διαστημικές μάχες

Το είδος των διαστημικών shooters θα έχει εκπροσώπηση στην επόμενη γενιά. Η Deep Silver ανακοίνωσε το Chorus, το οποίο είναι ένα φιλόδοξο space-combat shooter. Στο Chorus πρωταγωνιστεί η πιλότος και καταζητούμενη φυγάς Nara, η οποία μαζί με το "ζωντανό" starfighter της πολεμάει μια σκοτεινή οργάνωση που καταδυναστεύει τον γαλαξία. Οι δημιουργοί υπόσχονται πανέμορφα περιβάλλοντα με ray-tracing και δράση σε 4K και 60fps. Το Chorus αναμένεται 2021 σε PS5, Xbox Series X, PS4, Xbox One, PC και Google Stadia. Δείτε πρώτο trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

Xbox One - Xbox Series X: Κι άλλα παιχνίδια με Smart Delivery

Η λίστα με τα παιχνίδια που υποστηρίζουν cross-buy -επίσημη ονομασία Smart Delivery- μεταξύ Xbox One και Xbox Series X μεγαλώνει. Ως γνωστόν, τα παιχνίδια με Smart Delivery επιτρέπουν στον κάτοχό τους με μία αγορά να έχει τόσο την έκδοση του Xbox One, όσο και την έκδοση του Xbox Series X. Δείτε παρακάτω τα επιπλέον παιχνίδια με Smart Delivery που ανακοίνωσε η Microsoft (πέρα από τα ήδη γνωστά AC Valhalla και Cyberpunk 2077) και πείτε μας γνώμη!
Call of the Sea
Chorus
Dirt 5
Scarlet Nexus
Second Extinction
The Ascent
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2
Yakuza: Like a Dragon

Κυριακή 17 Μαΐου 2020

The Last of Us 2: Η ιστορία εκδίκησης της Ellie [UPDATE]

Ώρα για μια τελική(;) ματιά στο υπεραναμενόμενο The Last of Us 2, εν όψει της κυκλοφορίας του στις 19 Ιουνίου. Ως γνωστόν, το The Last of Us 2 είναι μια ιστορία εκδίκησης με πρωταγωνίστρια την Ellie, η οποία κυνηγάει αυτούς που έκαναν κακό σε ένα αγαπημένο της πρόσωπο, όμως αντιμετωπίζει και τις καταστροφικές συνέπειες των πράξεών της. Δείτε νέο story trailer του The Last of Us 2 και πείτε μας γνώμη!
UPDATE: Όπως ανακοίνωσε η Sony Hellas, το The Last of Us 2 είναι πλήρως μεταγλωττισμένο στα ελληνικά και επίσης έχει ελληνικό μενού και υπότιτλους. Δείτε και το ελληνικό trailer παρακάτω και πείτε μας εντυπώσεις!

Σάββατο 16 Μαΐου 2020

CoD Modern Warfare: Πορεία-ρεκόρ

Φαίνεται πως το υπερεπιτυχημένο Call of Duty: Modern Warfare γράφει ιστορία από πλευράς πωλήσεων. Σύμφωνα με την Activision, το Modern Warfare μέχρι τώρα έχει κάνει περισσότερες πωλήσεις και αριθμεί περισσότερους παίκτες από οποιοδήποτε προηγούμενο Call of Duty σε αντίστοιχο χρονικό διάστημα μετά την κυκλοφορία του. Το δε Warzone έχει πάνω από 60 εκατομμύρια παίκτες. Εσείς πώς βλέπετε την πορεία του Modern Warfare;

Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Star Wars Jedi Fallen Order: Φρέσκια δράση με νέα modes και cosmetics

Το Star Wars Jedi: Fallen Order γίνεται ακόμα καλύτερο. Η δημιουργός Respawn ανακοίνωσε βαρβάτο update για το Star Wars Jedi: Fallen Order, το οποίο φέρνει μεταξύ άλλων νέα cosmetics για τους Cal και BD-1 και νέα modes όπως New Journey + και το Meditation Training όπου ο παίκτης πολεμάει εχθρούς ανά κύματα σε διάφορες αρένες. Το update είναι ήδη διαθέσιμο δωρεάν. Δείτε σχετικό trailer και πείτε μας γνώμη! Ασχολείστε με το Star Wars Jedi: Fallen Order;

Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Final Fantasy 7 Remake review

Με τα remake να έχουν την τιμητική τους τον τελευταίο καιρό, υπάρχει πάντα ο φόβος το τελικό αποτέλεσμα να μην μπορεί να σταθεί επάξια δίπλα στο πρωτότυπο. Δύο πρόσφατα παραδείγματα σωστού και λάθος remake είναι τα Resident Evil 2 και Resident Evil 3 αντίστοιχα. Όμως, ο... αιώνιος πόθος όλων των φίλων των JRPG και ιδιαίτερα των Final Fantasy ήταν το remake του Final Fantasy 7, του κορυφαίου για πολλούς τίτλου της σειράς FF. Με σύγχρονα γραφικά, γνώριμη ιστορία αλλά και πολλές εκπλήξεις, το Final Fantasy 7 Remake -για την ακρίβεια το πρώτο μέρος του- είναι επιτέλους εδώ.
Η ιστορία ξεκινάει στη Midgar, ακριβώς όπως στο αρχικό παιχνίδι. Το γκρουπ ακτιβιστών με την ονομασία Avalanche θέλει να σταματήσει την εταιρεία παροχής ηλεκτρικής ενέργειας Shinra. Η Shinra δίνει αυτή την ενέργεια μετατρέποντας το mako σε ηλεκτρισμό και η ενέργεια του mako φαίνεται να προέρχεται από το Lifestream, δηλαδή την πηγή ζωής του πλανήτη. Οπότε ο σκοπός των Avalanche είναι να σώσουν τον πλανήτη από την πλήρη καταστροφή όταν η Shinra έχει ξοδέψει όλο το mako. Σε αυτήν τους την προσπάθεια προσλαμβάνουν έναν μισθοφόρο, τον Cloud Strife, ο οποίος ήταν κάποτε στρατιώτης πρώτης κλάσης στη Shinra. Δε συνεχίζω με λεπτομέρειες της ιστορίας, καθώς όλα είναι λίγο πολύ όπως τα γνωρίζουμε. Θα ασχοληθώ περισσότερο με τις αλλαγές που έχουν γίνει. Οι Avalanche δεν είναι πλέον ένα μικρό ποσοστό ανθρώπων, αλλά είναι αριθμητικά πολλοί περισσότεροι σε σχέση με αρχικά. Επίσης, η ιστορία καλύπτει μόνο τις πρώτες ώρες του αρχικού Final Fantasy 7, με τα γεγονότα που διαδραματίζονται στη Midgar και μόνο. Οπότε για να φτάνουμε στο σημείο των 30 και πλέον ωρών διάρκειας του remake, μπορεί κάποιος να φανταστεί πόση “σάλτσα” και πόσο επιπρόσθετο περιεχόμενο υπάρχει. Ο Sephiroth, ο κακός της ιστορίας του αρχικού παιχνιδιού, παρουσιάζεται από τώρα και ο χρόνος του είναι σημαντικά αυξημένος.
Ο καινούριος και ο κύριος όμως κακός είναι οι Whispers ή αλλιώς αυτοί που καθορίζουν την ιστορία. Σε πολλά σημεία αυτές οι αινιγματικές φιγούρες δίνουν το παρόν, καθορίζοντας τις εξελίξεις. Αυτό που κάνουν στην κυριολεξία είναι να προκαθορίζουν τα γεγονότα, ώστε να συμβούν ακριβώς όπως είχαν συμβεί στο αρχικό FF7. Όσοι έπρεπε κανονικά να πεθάνουν θα πεθάνουν και όσοι πρέπει να ζήσουν θα παραμείνουν ζωντανοί, καθώς ακόμα και αν κάτι πάει να αλλάξει οι Whispers είναι εκεί για να το διορθώσουν. Όπως είναι φυσικό όμως, οι πρωταγωνιστές προσπαθούν να απαλλαχθούν από την μοίρα τους και να δημιουργήσουν το δικό τους μέλλον. Δυστυχώς δεν μπορώ να πω περισσότερα, γιατί πραγματικά και η παραμικρή παραπάνω αναφορά στην ιστορία μπορεί να θεωρηθεί spoiler. Θέλω να πω μόνο πως, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, το να παίρνεις τις πρώτες το πολύ 10 ώρες ενός παιχνιδιού και να τις φτάνεις στις 30 έχει τα θετικά αλλά και τα αρνητικά του. Στα θετικά είναι οι πολύ καλύτεροι διάλογοι, ο επιπλέον χρόνος που έχουν κάποιοι δευτερεύοντες χαρακτήρες όπως η Jessie και ο Wedge, αλλά και η ανάπτυξη των χαρακτήρων γενικότερα. Από την άλλη, πολλές σκηνές σας αναγκάζουν να περπατάτε αργά, ενώ κάποια τοπία όπως οι υπόγειες σήραγγες είναι πολύ πιο μεγάλα χωρίς να εξυπηρετούν κάποιον σκοπό. Γενικά έχω την αίσθηση πως η ιστορία θα μπορούσε να είναι και κάτω από 20 ώρες, αλλά αυτό είναι κάτι που συγχωρείται.

Αγαπημένοι χαρακτήρες κάνουν την εμφάνιση τους με εντυπωσιακή λεπτομέρεια.
Το πιο δυνατό σημείο του FF7 Remake είναι το σύστημα μάχης. Στοιχεία real-time μάχης όπως στο FF15 συνδυασμένα με commands και staggered mode του FF13 συνθέτουν ιδανικό συνδυασμό. Αρχικά μπορείτε να χρησιμοποιείτε το τετράγωνο για συνεχόμενες επιθέσεις, το όμικρον για αποφυγή και το R1 για άμυνα. Αυτές είναι οι βασικές κινήσεις, σε συνδυασμό με το τρίγωνο που είναι μία special κίνηση, διαφορετική σε κάθε χαρακτήρα. Για παράδειγμα, στον Cloud το τρίγωνο εναλλάσσει το μαχητικό στιλ του μεταξύ operator (πιο γρήγορες κινήσεις, λιγότερο damage) και punisher (πιο αργές κινήσεις, περισσότερο damage), στην Tifa ενεργοποιεί την κίνηση whirling uppercut (αργό χτύπημα με περισσότερο damage και ευκαιρία να πετάξει στον αέρα τον εχθρό) και ούτω καθεξής.
Εκτός από τις βασικές κινήσεις υπάρχουν και τα commands. Για να ενεργοποιήσετε ένα command πατάτε το X και το μενού με τις διαθέσιμες εντολές ενεργοποιείται. Όταν βγαίνει το commands menu ο χρόνος επιβραδύνει, δίνοντας σας την ευκαιρία να σκεφτείτε στρατηγικά την επόμενη κίνηση σας, ενώ με τα R2 και L2 μπορείτε να δώσετε εντολές στους υπόλοιπους χαρακτήρες του party. Στο εν λόγω μενού βρίσκονται οι επιλογές abilities, spells και items. Τα abilities είναι ξεχωριστά στον κάθε χαρακτήρα, είναι ξεχωριστές κινήσεις ή επιθέσεις βάση όχι μόνο του χαρακτήρα, αλλά και του όπλου που έχει. Τα spells από την άλλη έχουν να κάνουν μόνο με τα materia που έχετε εξοπλίσει τους χαρακτήρες, ενώ υπάρχουν αμυντικά, επιθετικά, αλλά και για ανανέωση του HP κάποιου χαρακτήρα ή για να φέρετε ξανά στην ζωή κάποιον που πέθανε.

Όταν κάποιος εχθρός γίνεται staggered, μπορείτε να του κάνετε πολύ μεγαλύτερο damage για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
Στην διάρκεια της μάχης ενεργοποιείται η μπάρα του limit, η οποία αυξάνεται όσο παραπάνω damage κάνετε και γίνεται διαθέσιμη στα commands μόλις φορτώσει πλήρως ως limit breaker. Τα bimit breakers διαφέρουν στους χαρακτήρες και είναι και αυτά με τη σειρά τους άμεσα συνδεδεμένα με το τί όπλο έχει ο χαρακτήρας. Μία ακόμα μπάρα που μπορεί να ενεργοποιηθεί αν η μάχη γίνει χρονοβόρα ή αν ο εχθρός είναι πολύ μεγαλύτερου level από εσάς είναι για τα summons. Όσο παραπάνω damage δέχεστε τόσο πιο γρήγορα φορτώνει η μπάρα, ενώ μόλις ολοκληρωθεί μπορείτε μέσω των commands να καλέσετε ένα summon, όπως Ifrit, Shiva, Moogle και άλλα. Τα summons επιτίθενται κανονικά στους εχθρούς, ενώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα commands όλων των χαρακτήρων του party για ειδικές επιθέσεις. Όταν τελειώνει ο χρόνος τους ή πέσει η υγεία του χαρακτήρα που κάλεσε το εκάστοτε summon στο μηδέν, τότε φεύγουν από τη μάχη, αφού πρώτα εξαπολύσουν την τελική τους επίθεση, με το αντίστοιχο πάντα damage.
Μπορεί μέχρι τώρα να φαίνεται αρκετά εύκολο και γενναιόδωρο, όμως όπως προανέφερα το σύστημα μάχης έχει ως βάση του τη στρατηγική. Αρχικά, για να εκτελέσει κάποιος κάποιο command πρέπει να είναι γεμάτη η αντίστοιχη μπάρα ATB. Αυτή γεμίζει μόνο με επιθέσεις προς τους εχθρούς, βάσει του damage που γίνεται. Στην αρχή οι μπάρες ATB είναι μόλις δύο για κάθε χαρακτήρα, υπάρχουν όμως τρόποι για αύξηση. Κάθε μπάρα στην κυριολεξία αποτελεί και μία εντολή, οπότε πρέπει να είστε πολύ προσεκτικός πριν κάνετε την κίνηση σας. Επιπλέον, οι υπόλοιποι χαρακτήρες του party συνήθως γεμίζουν πιο αργά τη μπάρα τους (περισσότερα γι αυτό πιο κάτω), οπότε το να εναλλάσσετε τους χαρακτήρες κατά την διάρκεια της μάχης το θεωρώ απαραίτητο.

Οι εντολές στους άλλους χαρακτήρες του party είναι απαραίτητες για να μπορέσετε να νικήσετε στις μάχες.
Η στρατηγική είναι απαραίτητη και για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των εχθρών. Κάθε εχθρός έχει μία μπάρα stagger κάτω από τη μπάρα υγείας του, που γεμίζει ανάλογα με την επίθεση και τον τύπο της επίθεσης των χαρακτήρων. Το θέμα είναι πως κάθε μα κάθε διαφορετικός εχθρός ή boss έχει ξεχωριστό τρόπο που μπορεί να γίνει staggered, με άλλους να θέλουν απλά αρκετό damage, άλλους με συγκεκριμένες μαγείες και άλλους με συνδυασμούς damage και spells. Οπότε, πριν ξεκινήσετε την μάχη πρέπει να ξέρετε και τις αδυναμίες που έχει ο εχθρός, αλλά και τις επιθέσεις που θα τον κάνουν staggered πιο γρήγορα, ενώ πολλές φορές το ένα δε σημαίνει αυτόματα και το άλλο. Μόλις όμως καταφέρετε και φέρετε τον εχθρό σε αυτό το σημείο, έχετε λίγα δευτερόλεπτα για να εξαπολύσετε επιθέσεις που του κάνουν πολύ περισσότερο damage από ότι οι κανονικές, μέχρι να σηκωθεί ξανά στα πόδια του.
Σημαντικό στοιχείο αποτελούν η αναβάθμιση των όπλων και τα materia. Μετά από κάθε μάχη κερδίζετε πόντους EXP και ανεβαίνετε level αντίστοιχα. Το ανέβασμα των level έχει να κάνει με την αύξηση της υγείας (HP), της μπάρας μαγείας (MP), αλλά και των πόντων δεξιότητας (SP). Οι τελευταίοι χρησιμεύουν ώστε να αναβαθμίσετε τα όπλα σας για boost του χαρακτήρα, όπως επιπλέον attack, magic resist, defence, health ή μία επιπλέον θέση για materia στο όπλο σας. Τα materia μπαίνουν σε κάθε όπλο και εξοπλισμό που έχει ο κάθε χαρακτήρας, με τον αριθμό τους να εξαρτάται αποκλειστικά από το πόσες θέσεις για materia έχετε ξεκλειδώσει στον κάθε χαρακτήρα. Πέραν των μαγειών αλλά και των summon, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε materia για τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας που λειτουργούν αυτόματα, όπως για παράδειγμα auto cure σε όποιον χαρακτήρα το χρειάζεται. Τα θετικά σε αυτό το σύστημα είναι δύο, μαζί με ένα αρνητικό. Τα SP είναι ξεχωριστά ανά όπλο και δε χρειάζεται να φοβάστε να τα ξοδέψετε. Δηλαδή, αν o χαρακτήρας έχει τέσσερα όπλα και έχετε μαζέψει 65 πόντους SP, μπορείτε σε κάθε όπλο να ξοδέψετε 65 πόντους SP ξεχωριστά, χωρίς το ένα να αφαιρεί από το άλλο. Επίσης, κάθε χαρακτήρας που είναι διαθέσιμος για party member είτε είναι είτε δεν είναι σε κάποιο χρονικό σημείο της ιστορίας στην ομάδα, παραμένει διαθέσιμος στο μενού ώστε να τον αναβαθμίσετε, να βγάλετε κάποιο materia κτλ, το οποίο είναι ταυτόχρονα και αρνητικό. Αυτό γιατί κάθε φορά που η ιστορία απαιτεί αφαίρεση ή προσθήκη κάποιου χαρακτήρα πρέπει ξανά να πάρετε τα κύρια materia ή equipment για να τα βάλετε σε άλλον χαρακτήρα, πράγμα που γίνεται αρκετά συχνά.
Η στρατηγική παραμένει ο κορμός του συστήματος μάχης, κάτι που μπορεί να χαροποιήσει τους λάτρεις των RPG. Κάθε εχθρός είναι ξεχωριστός και πρέπει να έχει διαφορετική αντιμετώπιση. Τα boss fights είναι από τα καλύτερα που υπάρχουν σε FF, με ιδανική δυσκολία για να δοκιμάσουν τις αντοχές σας, χωρίς όμως να σας φτάνουν στα όρια. Δυστυχώς δεν ισχύει το ίδιο για τους ΑΙ χαρακτήρες. Οι χαρακτήρες που δε χειρίζεστε πολλές φορές απλά κάθονται χωρίς καν να κάνουν basic attack, ενώ παράλληλα δε χρησιμοποιούν ποτέ τις special κινήσεις τους. Αν κάποιος χαρακτήρας έχει materia που ενεργοποιείται αυτόματα τότε ναι, το κάνει, αλλά ως εκεί. Επίσης, επειδή ακριβώς δεν επιτίθενται όπως πρέπει, η μπάρα ATB τους ανεβαίνει πάρα πολύ αργά, οπότε πρακτικά δεν μπορείτε να δώσετε εντολές για να κάνουν κινήσεις. Αυτό είναι πραγματικά κρίμα γιατί όντως η δυσκολία των εχθρών είναι τόσο ισορροπημένη και σωστή, γεγονός που κάνει ακόμα πιο τρανταχτή την πολύ κακή υλοποίηση των ΑΙ χαρακτήρων.

Μπορείτε να καλέσετε summons στο party σας, αρκεί να έχετε εξοπλιστεί με το αντίστοιχο materia.
Τα side-quests επίσης απογοητεύουν και είναι με μία λέξη βαρετά. Συνήθως αποτελούνται από το γνωστό “πήγαινε από το ένα σημείο σε άλλο, σκότωσε κάποιους εχθρούς, γύρνα πίσω, reward, τέλος”. Το κακό είναι πως ακόμα και έτσι δεν υπάρχει καν η ποικιλία που μπορεί να σας κρατήσει. Επίσης, χωρίς να θέλω να δώσω spoiler, ένα side-quest σας ζητάει να βρείτε τρεις γάτες, ενώ ένα άλλο απλά να σκοτώσετε τα ποντίκια που ταλαιπωρούν έναν μαγαζάτορα. Υπάρχουν και εξαιρέσεις προφανώς, όπως η αναζήτηση πληροφοριών μάχης για νέα materia, αλλά είναι τόσο λίγες που δεν μπορούμε να δικαιολογήσουμε το σύνολο. Τουλάχιστον ευχάριστη έκπληξη είναι τα mini-games, τα οποία αν και λίγα στον αριθμό, είναι άκρως εθιστικά! Προσωπικά δε θα βαρεθώ ποτέ να κάνω squads ή να πετάω βελάκια, αν και ο χορός έχει πάντα μία ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.

Από εκεί και πέρα, πρέπει να σημειωθεί ότι το παιχνίδι είναι εντελώς γραμμικό, οπότε αν δε σας άρεσε πχ το FF13 για τον ίδιο λόγο, δεν θα σας αρέσει ούτε αυτό. Προσωπικά δεν με πειράζει για δύο λόγους: πρώτον γιατί δεν είχα ποτέ πρόβλημα με αυτό και είχα λατρέψει το FF13 και δεύτερον γιατί ξέρω πως τα γεγονότα της ιστορίας που καλύπτει το FF7 Remake ήταν το ίδιο γραμμικά 23 χρόνια πριν. Το πρόβλημά μου είναι τα fillers που έχουν μπει, καθώς τα περισσότερα είναι απλά αχρείαστη επιμήκυνση σκηνών και ούτε θα είχε κάποια διαφορά αν δεν υπήρχαν. Επίσης, με την επιλογή chapter select μπορείτε να πάτε ξανά σε σημεία της ιστορίας και να κάνετε quests που δεν είχατε κάνει ή απλά να βρείτε όλα τα materia. Αυτό αυξάνει την διάρκεια και το replay value του παιχνιδιού. Προσωπικά είμαι στις 52 ώρες και ακόμα ψάχνω για να πάρω μία επιπλέον γεύση από τη Midgar που μπορεί να είχα χάσει.

Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

Assassin’s Creed Valhalla: Μία αγορά σε Xbox One - Xbox Series X

To υπεραναμενόμενο Assassin’s Creed Valhalla είναι ένα ακόμα παιχνίδι με cross-buy στα Xbox. Σύμφωνα με την περιγραφή του Assassin’s Creed Valhalla στο Amazon, το παιχνίδι υποστηρίζει την τεχνολογία Smart Delivery της Microsoft, δηλαδή αγοράζουμε την έκδοση του Xbox One και λαμβάνουμε δωρεάν την έκδοση του Xbox Series X (και το αντίστροφο). Να σημειωθεί πως το ίδιο ισχύει για το Cyberpunk 2077 και βέβαια για τα παιχνίδια της Microsoft που βγαίνουν τόσο στο Xbox Series X όσο και στο Xbox One. Σκοπεύετε να παίξετε το Assassin’s Creed Valhalla σε Xbox;

Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Burnout Paradise Remastered: Arcade γκάζια στο Switch

To Burnout Paradise Remastered έρχεται Switch. Όπως ανακοίνωσε η EA, το Burnout Paradise Remastered βγαίνει 19 Μαϊου στο Switch. Ως γνωστόν, το Burnout Paradise Remastered είναι νέα έκδοση του πολυαγαπημένου Burnout Paradise, με βελτιωμένα γραφικά και όλο το DLC του αρχικού παιχνιδιού, συμπεριλαμβανομένου του Big Surf Island. H έκδοση του Switch τρέχει στα 60fps και χειρισμό αφής για τη χρήση του χάρτη. Δείτε trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

Xbox Series X: Πρώτη παρουσίαση παιχνιδιών!

Καθώς πλέον γνωρίζουμε την εμφάνιση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Xbox Series X, ώρα να περάσουμε στο... ζουμί, δηλαδή τα παιχνίδια. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, η πρώτη παρουσίαση παιχνιδιών του Xbox Series X είναι στις 7 Μαϊου 18:00 ώρα Ελλάδας, ως μέρος νέου επεισοδίου της εκπομπής Inside Xbox. Πάντως, η έμφαση θα είναι σε παιχνίδια των άλλων εταιρειών, όχι της Microsoft. Φαίνεται πως το Halo Infinite και τα υπόλοιπα της Microsoft θα τα δούμε στην μεγάλη παρουσίαση του Xbox Series X που αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι. Ανυπομονείτε;

Κυριακή 10 Μαΐου 2020

CoD Modern Warfare 2 Remastered: Δράση από τα παλιά σε Xbox One / PC

Οι Xbox gamers και PC gamers μπορούν κι αυτοί να απολαύσουν το Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered. Όπως ανακοίνωσε η Activision, το Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered βγαίνει 30 Απριλίου σε Xbox One και PC, με τιμή 25 ευρώ. Ως γνωστόν, το παιχνίδι περιλαμβάνει το θρυλικό campaign του MW2, με βελτιωμένα γραφικά και ήχο. Σας ενδιαφέρει;

Σάββατο 9 Μαΐου 2020

WWE 2K Battlegrounds: Wrestling χωρίς όρια

Το φετινό παιχνίδι WWE δεν είναι το 2K21, αλλά κάτι αρκετά διαφορετικό (και ενδιαφέρον). Η 2K ανακοίνωσε το WWE 2K Battlegrounds, το οποίο είναι arcade wrestling από τη Saber Interactive (NBA 2K Playgrounds). To παιχνίδι διαθέτει χαρακτήρες-καρικατούρες, ασυνήθιστες τοποθεσίες και τρελές κινήσεις. To WWE 2K Battlegrounds αναμένεται φθινόπωρο. Δείτε teaser και πείτε μας γνώμη! Θυμάστε το κάπως παρόμοιο WWE All-Stars;

Παρασκευή 8 Μαΐου 2020

Ghost of Tsushima: Ταξίδι στην Ιαπωνία τον Ιούλιο

Μικρή καθυστέρηση για το υπεραναμενόμενο Ghost of Tsushima εξαιτίας του κορονοϊού. Όπως ανακοίνωσε η Sony, το Ghost of Tsushima τελικά βγαίνει 17 Ιουλίου, αντί για 26 Ιουνίου. To Ghost of Tsushima είναι open-world περιπέτεια από τη Sucker Punch (Infamous), που διαδραματίζεται στη φεουδαρχική Ιαπωνία το 1274, κατά την διάρκεια της εισβολής των Μογγόλων στη χώρα. 
Στο παιχνίδι αναλαμβάνετε το ρόλο του Jin Sakai, ενός εκ των τελευταίων σαμουράι που έχουν επιζήσει και πολεμάτε τους αδίστακτους εισβολείς με θανάσιμες και αντισυμβατικές τεχνικές μάχης για να απελευθερώσετε την Ιαπωνία. Το θέλετε τρελά;

Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

Enlisted: Πολεμώντας με παίκτες και ΑΙ στον Β’ Παγκόσμιο

To πολλά υποσχόμενο shooter Β' Παγκοσμίου Πολέμου Enlisted επιστρέφει στο προσκήνιο. Το παιχνίδι έχει ανακοινωθεί εδώ και χρόνια, αλλά επιτέλους φαίνεται πως κάνει βήματα πρόδου, καθώς το πρώτο του open pre-alpha test ολοκληρώθηκε πρόσφατα. Το Enlisted είναι multiplayer FPS βασισμένο στις σημαντικές μάχες του Β'ΠΠ (ακούς Dice;). Συμμετέχουν έως 20 παίκτες, με τον καθένα να ελέγχει έναν στρατιώτη, αλλά να συνοδεύεται και από ΑΙ στρατιώτες τους οποίους μπορεί να διατάζει. Υπάρχουν επίσης οχήματα όπως τανκ και αεροπλάνα, καθώς και υποστήριξη από πυροβολικό και ναυτικό. Το Enlisted θα βγει για PC, αρχικά τουλάχιστον (έχει ανακοινωθεί και για Xbox One). Δείτε φρέσκια δράση παρακάτω και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Τετάρτη 6 Μαΐου 2020

WRC 9: Tο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (και) σε PS5 / XSX

Η σειρά WRC επιστρέφει και φέτος με νέο παιχνίδι. Η Nacon (πρώην Bigben Interactive) ανακοίνωσε το WRC 9, το οποίο αναπτύσσεται από την KT Racing που μας έδωσε το επιτυχημένο WRC 8. To WRC 9 περιλαμβάνει το επίσημο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, τρία νέα ράλι (Ιαπωνία, Νέα Ζηλανδία, Κένυα), πάνω από 50 επίσημες ομάδες από όλες τις κατηγορίες, καθώς και 15 θρυλικά αυτοκίνητα από το παρελθόν του WRC. 
Οι δημιουργοί υπόσχονται μεταξύ άλλων πιο ρεαλιστικό χειρισμό, βελτιωμένο ήχο και ακόμα καλύτερο career mode. Το WRC 9 βγαίνει 3 Σεπτεμβρίου σε PS4, Xbox One και PC και αργότερα στο Switch, ενώ έρχεται και στα PS5 και Xbox Series X (λογικά θα είναι από τα πρώτα τους παιχνίδια, αν όχι launch game). Σας ενδιαφέρει;

Τρίτη 5 Μαΐου 2020

Το Telling Lies από τον δημιουργό του Her Story έρχεται στις κονσόλες

Όπως έγινε γνωστό από τον δημιουργό του Her Story, Sam Barlow, το βραβευμένο FMV-driven investigative thriller Telling Lies αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στις κονσόλες και μάλιστα πολύ γρήγορα. Το παιχνίδι που είχε κυκλοφορήσει αρχικά τον περασμένο Αύγουστο σε PC και iOS συσκευές ακολουθεί μια μη γραμμική προσέγγιση στην ιστορία, κατά την οποία οι παίκτες προσπαθούν να λύσουν το μυστήριο και να ξεσκεπάσουν την αλήθεια μέσω μιας σειράς βίντεο. Στο project πρωταγωνιστούν γνωστοί ηθοποιοί όπως ο Logan Marshall-Green (Prometheus), Alexandra Shipp (X-Men: Apocalypse), Angela Sarafyan (Westworld) και Kerry Bishé (Catch Fire).

Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

Battlefield 5: "Ευθανασία" για χάρη του Bf6

Ο κύκλος ζωής του Battlefield 5 τελειώνει όπως άρχισε: με μιζέρια και απογοήτευση. Όπως ανακοίνωσε η Dice, θα υπάρξει μόλις ένα ακόμα σημαντικό update για το Battlefield 5 με νέο περιεχόμενο και βελτιώσεις, το οποίο αναμέ
νεται Ιούνιο. Το update σηματοδοτεί το (ξαφνικό) τέλος της ουσιαστικής υποστήριξης του παιχνιδιού και ταυτόχρονα των όποιων ελπίδων είχαμε για προσθήκη του ανατολικού μετώπου με τους Ρώσους ή της απόβασης στη Νορμανδία κτλ. 
Είναι προφανές ότι η Dice εγκαταλείπει το Battlefield 5 για να επικεντρωθεί από τώρα στο Battlefield 6 που θα βγει 2021 στις next-gen κονσόλες, με στόχο να αποφύγει ανάλογο φιάσκο. Το Battlefield 5 χαντακώθηκε από εγκληματικά λάθη σε όλα τα επίπεδα και μένει στην ιστορία ως το χειρότερο και πιο αποτυχημένο Battlefield, μία τεράστια απογοήτευση ειδικά μετά το επικό Bf1. Εσείς τί γνώμη έχετε γι αυτή την εξέλιξη;

Κυριακή 3 Μαΐου 2020

Peaky Blinders Mastermind: Περιπέτεια στον κόσμο της τηλεοπτικής σειράς

Η διάσημη τηλεοπτική σειρά Peaky Blinders γίνεται παιχνίδι. Η Curve Digital ανακοίνωσε το Peaky Blinders: Mastermind, το οποίο είναι puzzle-adventure και διαδραματίζεται ακριβώς πριν τα γεγονότα της πρώτης σεζόν της σειράς. Στο παιχνίδι, ως Tommy σχεδιάζετε στρατηγικές αναλαμβάνοντας τον έλεγχο σημαντικών μελών της οικογένειας Shelby, με στόχο να κυριαρχήσετε στους δρόμους του Birmingham στις αρχές του 20ού αιώνα. Το Peaky Blinders: Mastermind βγαίνει καλοκαίρι σε PS4, Xbox One, Switch και PC. Δείτε πρώτο trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει! Βλέπετε Peaky Blinders

Σάββατο 2 Μαΐου 2020

Animal Crossing: New Horizons review

Αν υπάρχει ένα παιχνίδι που είναι βάλσαμο για να περάσουμε το χρόνο μας εν μέσω καραντίνας, αυτό είναι το Animal Crossing: New Horizons για το Switch. Αν παρόλα αυτά δεν γνωρίζετε τί εστί Animal Crossing και γιατί η σειρά είναι τόσο δημοφιλής, επιτρέψτε μου να σας δώσω μια ιδέα προτού προχωρήσουμε στην κριτική του παιχνιδιού.
Το Animal Crossing είναι ένα πολύ γλυκό sandbox στο οποίο ζουν μικρά ανθρωπόμορφα ζωάκια. Εσείς ως ο χαρακτήρας σας, εμφανίζεστε σε ένα μικρό κομμάτι γης, που είναι στην ουσία το χωριό/νησί/πόλη σας και ξεκινάτε να ζείτε την ψηφιακή χαλαρή ζωή σας. Το πρώτο πράγμα που κάνετε βέβαια είναι να βρεθείτε με χρέος, από το ρακούν Tom Nook που ήταν και θα είναι πάντα η προσωποποίηση του καπιταλισμού. Από εκεί και πέρα, ψαρεύετε, πιάνετε έντομα και ξεθάβετε απολιθώματα για να τα δώσετε στον κούκο του μουσείου ονόματι Blathers, ενώ ό,τι περισσεύει το πουλάτε στον Nook για να αγοράζετε καλούδια ή/και να ξεχρεώνετε το χρέος σας. Μαζεύετε, πουλάτε, αγοράζετε καλούδια όπως έπιπλα για το σπίτι σας, ρούχα και παπούτσια για το μπαρμπαδάκι σας, ενώ τα ζώα που είναι γείτονές σας σας ζητάνε διάφορες χάρες έναντι χρημάτων ή αντικειμένων, επιδίδονται σε ανταλλαγές και κάνουν/λένε ιδιαίτερα αστεία και αλλοπρόσαλλα πράγματα.
Κάτι που κρατάει το Animal Crossing πάντα ενδιαφέρον, είναι το γεγονός ότι βασίζεται στο ρολόι και ημερολόγιο της κονσόλας, άρα στον πραγματικό χρόνο, για τα εποχιακά γεγονότα. Υπάρχει αλλαγή εποχής με ανάλογη αλλαγή στα χρώματα της χλωρίδας και τον καιρό, αλλάζουν όλα τα ζουζούνια και τα ψάρια ανάλογα με την εποχή, ενώ υπάρχουν διάφορα events όπως το κυνήγι αυγών το Πάσχα ή το Haloween. Ταυτόχρονα, υπάρχουν διάφορα τουρνουά ψαρέματος και πιασίματος ζουζουνιών που διαδραματίζονται συνήθως σαββατοκύριακα. Κάποιοι συγκεκριμένοι χαρακτήρες εμφανίζονται συγκεκριμένες ημέρες, όπως η Sahara που είναι η περιπλανόμενη Μιραράκη και σας πουλάει εξωτικά χαλιά, ο μουσικός KK Slider που παίζει συγκεκριμένες ημέρες και μπορείτε να του ζητήσετε το αγαπημένο σας τραγούδι από το ρεπερτόριό του, ενώ η Joan κάθε Κυριακή σας πουλάει ραπανάκια και μέσα στην εβδομάδα πρέπει να παρακολουθείτε την τιμή τους για να τα πουλήσετε όσο πιο ακριβά μπορείτε. Ναι υπάρχει χρηματιστήριο βασισμένο στα ραπανάκια.

Μπορείτε να κάνετε το νησί σας όπως σας κατέβει στο κεφάλι.
Τι γίνεται όμως στο Animal Crossing: New Horizons; Τί το ξεχωρίζει από τα προηγούμενα AC; Πρώτα απ’ όλα ας μιλήσουμε για το όλο σκηνικό του έρημου νησιού. Ο Tom Nook, ο οποίος είναι δεινός businessman, είχε την ιδέα να χρησιμοποιήσει ακατοίκητα νησιά για να πηγαίνει ανθρώπους που θέλουν να ζήσουν την ζωή τους ήρεμα και απλά και να τα αναπτύξει σε μικρές κοινότητες. Εδώ έρχεστε εσείς που ως αγοραστής του Castaway Package, πληρώσατε για να σας παρατήσουν σε μια σκηνή σε ένα άγνωστο ακατοίκητο νησί. Αφού επιλέξετε το νησί που σας αρέσει από κάποια randomly generated νησιά και αφού επιλέξετε χοντρικά το παρουσιαστικό του χαρακτήρα σας -κάτι που δεν γινόταν άμεσα στα προηγούμενα AC, αλλά το αποφάσιζε το παιχνίδι μέσω διαλόγων- πετάτε με το υδροπλάνο των Dodo Airlines (τα πουλιά dodo είναι εξαφανισμένο είδος, γιατί τόση κακία ρε Nintendo;) και ξεκινάτε την διαμονή σας στο νησί, παρέα με τον Tom Nook, τον Timmy και Tommy και δύο ακόμα τυχαίους γείτονες.
Υπάρχουν αρκετά μεγάλες αλλαγές στο gameplay δεξιά και αριστερά. Η πιο μεγάλη αφορά το crafting. Πλέον αποκτάτε διάφορους τύπους ξύλου χτυπώντας ή κόβοντας δέντρα. Αποκτάτε πέτρες, μέταλλο και πηλό χτυπώντας πέτρες. Πράγματα όπως σφηκοφωλιές και τα αγριόχορτα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως υλικά για να φτιάξετε εργαλεία, έπιπλα, ρούχα και άλλα ωραία πράγματα. Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού παίρνετε “συνταγές” για το κάθε τί που μπορείτε να φτιάξετε. Είτε από αγορές, είτε από μπαλόνια με δώρα, είτε από μπουκάλια που ξεβράζει το κύμα, είτε από γειτονικά ζωάκια. Βασικά από παντού. Αργότερα μπορείτε μέσω crafting να κάνετε και customize τα αντικείμενα που φτιάχνετε, δηλαδή να τους αλλάξετε το χρώμα αν θέλετε.
Μαζί με τα χρήματα (χρηματική μονάδα: bells) υπάρχει και ένας νέος τύπος νομίσματος, τα nook miles. Έχοντας μαζί σας το nook phone, που σας το δίνει ο Tom Nook στην αρχή του παιχνιδιού, συμμετέχετε στο πρόγραμμα nook miles. Το παιχνίδι στην ουσία υπολογίζει ό,τι κάνετε και σας δίνει nook miles μόλις ολοκληρώσετε διάφορους στόχους. Αυτούς τους στόχους τους πετυχαίνετε απλά παίζοντας όπως θα κάνατε κανονικά. Για παράδειγμα, όσο ψαρεύετε, εκπληρώνετε τους ανάλογους στόχους που αφορούν το ψάρεμα και μαζεύετε τα ανάλογα nook miles ως ανταμοιβή. Αν μαζεύετε ζιζάνια και τα πουλάτε πίσω στους Timmy and Tommy, σας δίνονται nook miles ως ανταμοιβή για την καθαριότητα του νησιού. Αργότερα όταν βάλετε στέγη πάνω απ’ το κεφάλι σας, δηλαδή όταν μπείτε μέχρι τον λαιμό στα χρέη για να αποκτήσετε ένα κανονικό σπίτι, μπαίνετε στο πρόγραμμα nook miles plus. Αυτό έχει μικρούς στόχους, ο καθένας εκ των οποίων μόλις τον ολοκληρώσετε και πάρετε τα nook miles, αντικαθίσταται από έναν άλλο μικρό στόχο, με αποτέλεσμα να υπάρχει έτσι μια συνεχής εναλλαγή.

Μέχρι να ξεκλειδώσετε τις γέφυρες, το παίζετε Indiana Jones.
Μπορείτε να εξαργυρώσετε τα μίλια σας αποκτώντας διάφορα καλούδια. Πρώτα απ’ όλα μπορείτε να αγοράσετε ένα εισητήριο για να επισκεφθείτε κάποια randomized νησιά, που ίσως έχουν χλωρίδα και πανίδα που δεν υπάρχουν στο δικό σας, ώστε να μαζέψετε υλικά, εξωτικά φρούτα και λουλούδια, ψάρια, έντομα και απολιθώματα για το μουσείο σας. Επιπλέον, κατά την διάρκεια του παιχνιδιού και εξαργυρώνοντας miles, ξεκλειδώνετε διάφορες νέες λειτουργίες όπως ένα εξαιρετικό υπομενού επιλογής εργαλείων ώστε να εναλλάσσετε γρήγορα τα εργαλεία σας, το custom designer pro που σας επιτρέπει να σχεδιάζετε ολόκληρα ρούχα αντί για απλά ένα μοτίβο, μεγαλύτερο χώρο στις τσέπες σας, συνταγές για διακοσμητικά που υπάρχουν πουθενά αλλού, bell vouchers που σας δίνουν 3 χιλιάρικα σε κανονικό ζεστό μετρητό. Επίσης αργότερα μέσω nook miles αγοράζετε επιλογές για γαιοπλασία του νησιού σας.
Όλα τα παραπάνω έχουν έναν μοναδικό σκοπό: να παίζετε όση ώρα θέλετε, χωρίς να αγχώνεστε για το πότε κλείνει το Nook’s Cranny ή να κάνετε ατέρμονο grinding μόνο και μόνο για να έχετε στις τσέπες σας ένα σωρό πράγματα που δεν μπορείτε να πουλήσετε μέχρι το επόμενο πρωί. Το ίδιο το Nook’s Cranny έχει και drop-off box που σας επιτρέπει να πουλήσετε πράγματα ακόμα και όταν είναι κλειστό, βάζοντας τα λεφτά σας στον λογαριασμό σας την επόμενη μέρα κι έτσι κρατώντας την οικονομία του παιχνιδιού ζωντανή ακόμα και αν παίζετε μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα. Ναι, μπορείτε να ξεζουμίσετε όλα τα φρούτα, όλα τα λεφτά από τις λεφτόπετρες του νησιού σας, να έχετε σκάψει όλα τα απολιθώματα, αλλά δεν χρειάζεται να περιμένετε την επόμενη ημέρα για να αναπληρωθούν. Μια βόλτα στο αεροδρόμιο με ένα εισιτήριο για ένα άγνωστο νησί και μπορείτε να συνεχίσετε να καταστρέφετε το περιβάλλον σε ακατοίκητα νησιά όπως γουστάρετε.

Τα χρώματα αλλάζουν ανάλογα με την εποχή και το φθινόπωρο είναι πανέμορφο.
Σημαντικό προς σημείωση είναι το γεγονός ότι πλέον επιλέγετε στην αρχή εσείς πού θα χτιστούν τα διάφορα κτίρια. Για παράδειγμα, όταν έρθει η στιγμή και μπορείτε να χτίσετε το Nook’s Cranny, επιλέγετε εσείς την τοποθεσία του. Όταν ο κουκουβάγιος Blathers αποφασίσει ότι θέλει να εγκατασταθεί μόνιμα, αποφασίζετε εσείς πού θα χτιστεί αρχικά η τέντα του που αργότερα γίνεται ένα πλήρες και πανέμορφο μουσείο. Όταν έρθουν οι πρώτοι κάτοικοι επιλέγετε εσείς πού θα χτίσουν τα σπίτια τους. Και αυτό είναι μόνο η αρχή της ελευθερίας που έχετε στην διαμόρφωση του νησιού. Μπορείτε πλέον να βάλετε διακοσμητικά στους εξωτερικούς χώρους και το παιχνίδι το ενθαρρύνει αυτό, δίνοντάς σας από φάρους και κεραίες μέχρι παγκάκια και τηλεσκόπια. Μπορείτε να χτίσετε φράχτες, που τους κάνετε craft με συνταγές που αγοράζετε με nook miles. Μπορείτε να βάλετε δημόσιο φωτισμό. Αλλά πάνω απ’ όλα, όταν έρθει η ώρα και ξεκλειδώσετε το construction app στο nook phone σας, μπορείτε να χτίσετε μονοπάτια από διάφορα υλικά, να αλλάξετε την ροή και την διαρρύθμιση των ποταμιών και να αλλάξετε τα υψώματα του νησιού σας όπως θέλετε. Ταυτόχρονα, μπορείτε να χτίσετε γέφυρες και ανηφόρες με την βοήθεια του Tom Nook, αλλά πρέπει να πληρώσετε εξ ολοκλήρου και τις “δωρεές” που χρειάζονται για την κατασκευή τους.
Αλλαγές υπάρχουν επίσης στον τρόπο που διαχειρίζεστε το εσωτερικό του σπιτιού σας. Πλέον μπορείτε να το διακοσμήσετε πολύ εύκολα και απλά χρησιμοποιώντας μηχανισμούς που εμφανίστηκαν στο Happy Home Designer, έτσι ώστε να μην τρώτε τον χρόνο σας στο να σπρώχνετε τα έπιπλα δεξιά και αριστερά. Μπορείτε να τοποθετήσετε αντικείμενα πάνω σε τραπέζια και διακοσμητικά και φωτιστικά στους τοίχους. Πλέον το σπίτι σας έρχεται με αποθηκευτικό χώρο στον οποίο μπορείτε να αδειάσετε τις τσέπες σας. Προσοχή όμως, γιατί είναι και αυτός πεπερασμένος και αυξάνεται όσο μεγαλώνετε το σπίτι σας, πληρώνοντας το νεφρί σας στον Tom Nook. Όμως μπορείτε να διαχειριστείτε διάφορα πράγματα. Προσθέτοντας πχ μια ντουλάπα, μπορείτε να αλλάζετε τα ρούχα σας και τα ρούχα αυτά είναι αποθηκευμένα στο storage του σπιτιού. Επίσης αν βάλετε κάπου καθρέφτη, μπορείτε να αλλάξετε στοιχεία του χαρακτήρα σας όπως τα μαλλιά και τα μάτια.
Ας αφήσουμε την περιγραφή των μηχανισμών και ας περάσουμε στο online. Είναι σαφές πως η Nintendo έχει κάνει αρκετά βήματα για να το κάνει πιο πλήρες, αλλά ταυτόχρονα σκοντάφτει στα κολλήματα που έχει εδώ και χρόνια. Μπορείτε να ανοίξετε τις πύλες σας και να έρθει οποιοσδήποτε από τη λίστα φίλων σας και μπορείτε να τους επισκεφθείτε με τον ίδιο τρόπο ψάχνοντας open gates. Μπορείτε να πάτε σε συγκεκριμένους φίλους ή να ζητήσετε να φτιαχτεί ένα dodo code για άτομα που δεν ξέρετε και θέλετε να μοιραστείτε κάποια πράγματα. Αργότερα, μέσω του nook phone, μπορείτε να ορίσετε κάποιους φίλους ως best friends και έτσι να τους επιτρέπετε να κάνουν κάποια παραπάνω πράγματα στο νησί σας, όπως να κόψουν τα δέντρα σας ή να κάνουν αλλαγές στα λουλούδια σας.

Χειμερινές δραστηριότητες.
Το μεγαλύτερο θέμα του online είναι ότι σε γενικές γραμμές είναι αρκετά περιορισμένο. Δεν υπάρχει το timer που υπήρχε στο New Leaf ώστε να οργανώσετε τα δικά σας παιχνίδια. Δεν υπάρχει τρόπος να δείτε πόσος κόσμος σας έχει επισκεφτεί και πού βρίσκεται ο καθένας μέσα στο νησί σας. Για την ώρα, το online είναι μόνο για να κάνετε τις ανταλλαγές, να κάνετε τα ψώνια σας στα μαγαζιά των άλλων νησιών και να βαράτε ο ένας τον άλλον με την απόχη μέχρι να βαρεθείτε και να επιστρέψετε σπίτι σας. Το παιχνίδι χρησιμοποιεί το app του Switch Online με καλούς αλλά και με αρκετά μέτριους τρόπους. Για άλλη μια φορά έχουμε την ενοχλητική επιμονή της Nintendo να επιτρέπει το voice chat στο κινητό αλλά όχι στο ίδιο το Switch. Ναι, δουλεύει αρκετά καλά, αλλά εξακολουθεί να είναι αχρείαστο στην καλύτερη. Τουλάχιστον η υπηρεσία ΝοοκLink είναι εξαιρετική. Σας επιτρέπει να βλέπετε το passport σας και το custom design creator ID σας, να κάνετε chat χρησιμοποιώντας το βολικό πληκτρολόγιο του κινητού σας, να βλέπετε τί κάνουν οι best friends σας, ακόμα και να εισάγετε designs μέσω QR codes από το Animal Crossing: New Leaf!

Μιλώντας συνολικά για το παιχνίδι, ένα βασικό πρόβλημα είναι ότι κάνει αρκετό management στον χρόνο του παίκτη. Ναι, χρειάζεται ένα λογικό χρονικό περιθώριο για να χτιστεί το κάθε κτίριο αλλά σχεδόν τα πάντα χρειάζονται μια ημέρα για να συμβούν. Και δεν μιλάμε για μια ημέρα ημερολογιακά, αλλά ως την επόμενη ανατολή του ήλιου. Τα πράγματα είναι ιδιαίτερα αργά για τους κατοίκους που έρχονται στο νησί σας. Χρειάζεται μια ημέρα για να χτίσουν το σπίτι τους και μια ημέρα για να μετακομίσουν σε αυτό, που σημαίνει ότι οι νέοι σας γείτονες εμφανίζονται σε τρεις ημέρες. Χρειάζεται μια ολόκληρη ημέρα για να χτιστεί μια γέφυρα από κορμούς – που είναι η φτηνότερη. Για να φέρετε το παιχνίδι στο σημείο όπου είναι ξεκλειδωμένοι όλοι οι μηχανισμοί gameplay, χρειάζεστε σχεδόν μία βδομάδα, η οποία ως επι το πλείστον είναι αναμονή. Ως παλιός παίκτης των Animal Crossing, από την αποχή του Gamecube, γνωρίζω ότι η υπομονή είναι κάτι που επιβραβεύεται στα συγκεκριμένα παιχνίδια. Αλλά για κάποια πράγματα απλά δεν υπάρχει λόγος να περιμένει κάποιος μία ή και δύο ημέρες για να συμβούν.