Pages - Menu

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2019

Mafia IV: Πρώτες πληροφορίες για το νέο επεισόδιο

Πέρασαν κιόλας τρία χρόνια από την κυκλοφορία του Mafia III και ήδη έχει ξεκινήσει η φημολογία για το επόμενο επεισόδιο της σειράς. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το σκηνικό του Mafia IV θα μεταφερθεί στο Las Vegas της δεκαετίας του ’70 και ουσιαστικά θα συνεχίσει την υπόθεση του Mafia III (Νέα Ορλεάνη 1968). Αυτή τη φορά θα αναλαμβάνεις τον ρόλο του επικεφαλής μιας εγκληματικής οργάνωσης που προσπαθεί να επιβάλει την κυριαρχία της στα καζίνο και τη διακίνηση ναρκωτικών.
Παραθέτουμε τους ισχυρισμούς του leaker με κάθε επιφύλαξη:
Το Mafia IV θα αφορά την προσπάθεια να κυριαρχήσεις στο Las Vegas, σε μια ιστορία γεμάτη έγκλημα, έρωτες και απληστία. Θα μπορείς να επιλέξεις την ομάδα σου, να πραγματοποιείς επιθέσεις (π.χ. σε ιδιοκτήτες καταστημάτων που δεν πληρώνουν προστασία) κλπ. Εάν προκαλείς πολύ ζημιά (reputation level), η αστυνομία θα σε σταματά στο δρόμο ακόμη και για να σου κόψει κλήση για ταχύτητα ή αν αγνοείς το κόκκινο φανάρι.
Το σύστημα “φήμης” του χαρακτήρα σου θα επηρεάζει σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο σε αντιμετωπίζουν οι NPC (non-playable characters) του παιχνιδιού. Εάν είσαι δίκαιος και όχι πολύ βίαιος “νονός”, τότε θα σου συμπεριφέρονται με πιο ήπιο τρόπο στο δρόμο και ίσως σου δίνουν tips για αποστολές, αλλά εάν είσαι άδικος και βίαιος θα σε αποφεύγουν. Όσο πιο καλή είναι η φήμη σου και όσο πιο μεγάλη η αυτοκρατορία που στήνεις, θα διαμορφώνεται ανάλογα και η συμπεριφορά της αστυνομίας απέναντι σου (π.χ. θα σε φοβούνται και θα είναι πιο χαλαροί στις παραβάσεις σου).
Θα μπορείς να ληστεύεις ή και να καταστρέφεις τα καζίνο των αντιπάλων σου, να διοικείς οίκους ανοχής, να παίζεις minigames στα καζίνο, να οδηγείς μοτοσυκλέτες κ.ά.
Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κάποια επίσημη επιβεβαίωση από την Take-Two Interactive, αλλά ο CEO της εταιρείας, κ. Strauss Zelnick, τόνισε στην πρόσφατη συνεδρίαση για τα οικονομικά αποτελέσματα τριμήνου πως ετοιμάζουν sequels για τα μεγαλύτερα franchises τους. Δεν αποκλείεται, λοιπόν, ένα από αυτά να είναι και το Mafia IV.

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

Everwild: Το νέο παιχνίδι από τους δημιουργούς του Sea of Thieves

Η εκδήλωση X019 της Microsoft έκρυβε και ορισμένες ανακοινώσεις νέων τίτλων, όπως για παράδειγμα το νέο παιχνίδι της Rare με ονομασία Everwild. Η δημιουργός του Sea of Thieves παρουσίασε ένα πρώτο trailer που αποκαλύπτει έναν πολύχρωμο κόσμο με άγρια ζωή, αλλά δεν αποκάλυψε πολλές λεπτομέρειες για την υπόθεση του. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι μοιάζει με το Monster Hunter World χωρίς, όμως, να σκοτώνεις τα ζώα. Σύμφωνα με τον Craig Duncan, επικεφαλής της Rare, Το Everwild βρίσκεται στο αρχικό στάδιο ανάπτυξης, αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι για τις μοναδικές εμπειρίες που θα προσφέρει στους gamers. Η ομάδα έχει εστιάσει επάνω στη δημιουργία ενός κόσμο που θα βυθίσει τους χρήστες σε έναν φυσικό και ταυτόχρονα μαγικό κόσμο. 

Δεν έχει γίνει γνωστή η ημερομηνία κυκλοφορίας, αλλά μαθαίνουμε πως θα είναι διαθέσιμο για Windows 10, Xbox One και μέσα από τη συνδρομητική υπηρεσία Xbox Game Pass (Console & PC).

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019

Ξεκίνησε η ανάπτυξη του νέου Mass Effect

Σύμφωνα με νέο ρεπορτάζ του έμπιστου μέσου Kotaku που επικαλείται πηγές εκ των έσω, εκτός από το Dragon Age 4, η BioWare έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη του επόμενου Mass Effect παιχνιδιού. Αναφέρεται πως ο τίτλος βρίσκεται σε αρκετά πρώιμο στάδιο και αναπτύσσεται υπό την εποπτεία του Mike Gamble, ο οποίος ήταν ο βασικός producer στα Mass Effect 2, 3, Andromeda, καθώς και στο Anthem. Η συγκεκριμένη φήμη έρχεται να προστεθεί στις υπόλοιπες, όπως η δήλωση του Gamble το 2018 που είπε ότι η σειρά σίγουρα δεν έχει πεθάνει και προσφάτως του παραγωγού Mark Darrah, ο οποίος είπε ότι σε καμιά περίπτωση δεν έχουν τελειώσει με το Mass Effect. Τις δηλώσεις αυτές μάλιστα ενστερνίστηκε και ο «πατέρας» του Mass Effect, Casey Hudson. Από την άλλη, το «πρώιμο στάδιο ανάπτυξης» μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα. 
Αν κρίνουμε από τα tweets των Hudson και Gamble στα οποία ζητούν τη γνώμη των fans, μάλλον ακόμα είναι αρκετά νωρίς για το επόμενο Mass Effect. Δηλαδή, μπορεί να σημαίνει ότι τώρα ετοιμάζουν για παράδειγμα τα προσχέδια του σεναρίου ή τα concept sketches ή ακόμα και το χρονοδιάγραμμα που θα λάβουν μέρος τα γεγονότα. Γνωρίζοντας πως πριν το 2022 δεν πρόκειται να δούμε το Dragon Age 4, στο οποίο έχει επικεντρωθεί η BioWare, το επόμενο κεφάλαιο της διάσημης soap opera σειράς προφανώς απέχει αρκετά χρόνια ακόμα. Ωστόσο, καταρρίπτοντας ο ίδιος ο Gamble τη φήμη που τον ήθελε μαζί με τον Mark Darrah να έχουν μεταφερθεί στην ανάπτυξη του Dragon Age 4, ίσως το στούντιο να ετοιμάζει μια ομάδα που θα επικεντρωθεί σε παράλληλη ανάπτυξη.

Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019

Mortal Kombat 11: Η Sindel αποκαλύπτεται μέσα από το πρώτο gameplay trailer

Το Mortal Kombat 11 βρίσκεται διαθέσιμο αρκετούς μήνες στην αγορά σημειώνοντας μια εξαιρετική πορεία. Ο τίτλος έχει λάβει πολλούς έξτρα χαρακτήρες μέχρι σήμερα και μάλιστα μετά από τα τόσα teasers και την μεγάλη αναμονή των fans επιτέλους η Sindel αποκαλύπτεται πλήρως. Το NetherRealm Studios έδωσε στα φώτα της δημοσιότητας τα πρώτα gameplay πλάνα. Φαίνεται πως η διάσημη χαρακτήρας που τη γνωρίσαμε μέσα από το Mortal Kombat II το 1993 μπορεί να αλλάζει τις αποστάσεις στην αρένα πολύ γρήγορα και οι περισσότερες κινήσεις της εκτελούνται από κοντινή απόσταση. Η Sindel θα καταφθάσει στο παιχνίδι αργότερα μέσα στον μήνα. Το Mortal Kombat 11 βρίσκεται διαθέσιμο για τα Nintendo Switch, PC, Xbox One και PlayStation 4.

Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019

Ταινία Uncharted: Μεγάλο όνομα στο ρόλο του Sully

Ένα ακόμα μεγάλο όνομα προστίθεται στην πολυαναμενόμενη και... πολυκαθυστερημένη ταινία Uncharted. Σύμφωνα με αναφορές, ο Mark Wahlberg αναλαμβάνει το ρόλο του Victor "Sully" Sullivan στην ταινία Uncharted. Αξίζει να σημειωθεί ότι πριν πολλά χρόνια ο Wahlberg ήταν να παίξει τον ίδιο τον Nathan Drake, όταν τότε ο σχεδιασμός της ταινίας ακόμα ήταν ο ήρωας να είναι ενήλικας όπως στα παιχνίδια, όχι νεαρός. Πώς σας φαίνεται αυτή η εξέλιξη;

Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2019

The Falconeer: Και στο Xbox One η εναέρια RPG περιπέτεια

Η βραβευμένη Wired Productions, γνωστή για τα Deliver Us The Moon, Close to the Sun, The Town of Light και άλλα indie παιχνίδια, ανακοίνωσε μέσω ενός νέου trailer πως το The Falconeer εκτός από PC θα κυκλοφορήσει και στο Xbox One το 2020. Ωστόσο, το trailer έκρυβε ακόμα μια έκπληξη λέγοντας πως ο τίτλος θα παρουσιαστεί πλήρως στο επερχόμενο Xbox X019 event που ετοιμάζει η Microsoft στις 14 Νοεμβρίου. 
 Το παιχνίδι είναι δημιουργημένο από τον ανεξάρτητο δημιουργό Tomas Sala και συνδυάζει κλασικές εναέριες ακροβατικές μάχες με ένα πραγματικό ανοιχτό περιβάλλον, γεμάτο φανταστικά πλάσματα, τόσο σε γη, ουρανό και θάλασσα. Το The Falconeer θα κυκλοφορήσει το 2020 για PC και Xbox One.

Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2019

Το Star Wars Jedi: Fallen Order δεν θα έχει trial στο EA Access

Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που απολαμβάνουν οι συνδρομητές του EA Access είναι η early access πρόσβαση σε παιχνίδια της εταιρίας, έχοντας τη δυνατότητα να παίξουν δέκα ώρες πριν την κυκλοφορία τους. Το εν λόγω χαρακτηριστικό είναι γνωστό ως Play First Trial. Τώρα, η αμερικανική εταιρία ανακοίνωσε πως μια από τις μεγαλύτερες κυκλοφορίες της για φέτος, το Star Wars Jedi: Fallen Order, δεν θα διαθέτει Play First Trial.
 Όπως μπορείτε να δείτε και από το παραπάνω tweet, η EA διευκρίνισε πως εν μέρει ο λόγος που πήρε αυτή την απόφαση είναι πως δεν θέλει να κυκλοφορήσουν spoilers. Αν’ αυτού οι συνδρομητές της υπηρεσίας θα λάβουν μερικά αποκλειστικά κοσμητικά αντικείμενα. Βέβαια, υπήρξαν και πολλά παράπονα από τους χρήστες, με πολλούς να φοβούνται πως το παιχνίδι θα είναι μικρής διάρκειας και ίσως γι’ αυτό η EA να αποφεύγει το Trial.

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2019

Google Stadia: Τα πρώτα παιχνίδια

Ας γνωρίσουμε τα πρώτα παιχνίδια της φιλόδοξης online streaming υπηρεσίας Google Stadia. Όπως ανακοίνωσε η Google, το Stadia ξεκινάει με 12 παιχνίδια στις 19 Νοεμβρίου και θα αποκτήσει άλλα 14 πριν το τέλος του 2019. Δείτε τα παρακάτω και πείτε μας πώς βλέπετε τις προοπτικές του Stadia!
19 Νοεμβρίου

Assassin's Creed Odyssey
Destiny 2: The Collection
Gylt
Just Dance 2020
Kine
Mortal Kombat 11
Red Dead Redemption 2
Samurai Shodown
Thumper
Tomb Raider: Definitive Edition
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration
Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition

2019
Attack on Titan 2: Final Battle
Borderlands 3
Darksiders Genesis
Dragon Ball Xenoverse 2
Farming Simulator 2019
Final Fantasy 15
Football Manager 2020
Ghost Recon Breakpoint
Grid
Metro Exodus
NBA 2K20
Rage 2
Trials Rising
Wolfenstein Youngblood

Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2019

Marvel’s Avengers: Γνωρίζοντας την περιπέτεια των Εκδικητών

Α
ς γνωρίσουμε καλύτερα το υπεραναμενόμενο Marvel’s Avengers. Το Marvel’s Avengers είναι action-adventure με κινηματογραφική ιστορία και δράση. Πέντε χρόνια μετά την διάλυση των Εκδικητών εξαιτίας ενός καταστροφικού ατυχήματος, οι ήρωες είναι πλέον παράνομοι αλλά καλούνται να ξαναενωθούν για να αντιμετωπίσουν μια νέα απειλή. Το παιχνίδι διαθέτει single-player αλλά και online co-op για έως τέσσερις παίκτες, καθώς και πλούσια παραμετροποίηση ικανοτήτων, εξοπλισμού και εμφάνισης των ηρώων. Επίσης θα εμπλουτίζεται με νέο, δωρεάν περιεχόμενο (ήρωες, περιοχές κτλ) για καιρό. Δείτε επίσημα χαρακτηριστικά και συνοπτική παρουσίαση του Marvel’s Avengers και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Η PC έκδοση του Death Stranding δεν θα είναι αποκλειστική στο Epic Games

Πριν λίγες ημέρες ανακοινώθηκε πως το Death Stranding θα κυκλοφορήσει στους ηλεκτρονικούς στις αρχές του καλοκαιριού του 2020. Η 505 Games ανέλαβε τα χρέη του publisher για την PC έκδοση και αυτό έκανε πολλούς να πιστεύουν πως το παιχνίδι θα είναι αποκλειστικό στο Epic Games Store, όπως έκανε πρόσφατα η εταιρία με το Control. Τώρα, η 505 ανακοίνωσε επίσημα πως η PC έκδοση του Death Stranding δεν θα είναι αποκλειστική στο Epic Games Store. 
Η εταιρία επισήμανε πως έλαβε εκατοντάδες μηνύματα από τους fans, τους οποίους και διαβεβαίωσε για το ταυτόχρονο ντεμπούτο στο Steam. Για να συνοδεύσει την ανακοίνωση, η 505 Games ανάρτησε τις σελίδες του Death Stranding στα Steam και Epic Games Store. Η PC έκδοση του παιχνιδιού είναι πλέον διαθέσιμη για προ-παραγγελία και μπορείτε να τη βρείτε μέσα από τους παρακάτω συνδέσμους στο κατάστημα της επιλογής σας.

Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Το Borderlands 3 συνεχίζει εξαιρετικά με 7 εκατομμύρια πωλήσεις

Η Take-Two αποκάλυψε τα οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού της έτους, αποκαλύπτοντας πως τα καθαρά της έσοδα αυξήθηκαν κατά 74% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 859 εκατομμύρια δολάρια. Αυτό το χρωστάει σε μεγάλο βαθμό στην κυκλοφορία των Borderlands 3 και NBA 2K20, καθώς και στα συνεχόμενα έσοδα από το Grand Theft Auto V και το Red Dead Redemption 2. Αναλυτικότερα, αποκαλύφθηκε πως το Borderlands 3 έφτασε πλέον τις 7 εκατομμύρια πωλήσεις. Η Take-Two δηλώνει ικανοποιημένη από την ανταπόκριση του κοινού και των κριτικών. Παράλληλα, αποκαλύφθηκε πως το Red Dead Redemption 2 προσεγγίζει τις 30 εκατομμύρια πωλήσεις και συγκεκριμένα, στα χέρια των καταναλωτών έχουν φτάσει 26.5 εκατομμύρια αντίτυπα. Τέλος, το NBA 2K20 έφτασε τις 6 εκατομμύρια πωλήσεις.

Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2019

Anthem: Γιορτάστε την N7 Day με κοστούμια από το Mass Effect

Η BioWare τιμώντας τη σημερινή μέρα που είναι αφιερωμένη στη σειρά Mass Effect, δίνει στους fans του Anthem την ευκαιρία να αναπολήσουν τις παλιές καλές μέρες. Συγκεκριμένα, από σήμερα 7 Νοεμβρίου οι παίκτες θα έχουν πρόσβαση σε τέσσερα εμπνευσμένα από το Mass Effect skins, ένα για κάθε τύπου Javelin κλάση. Ο Ranger για παράδειγμα μπορεί να φορέσει τη στολή του Turian, ο Storm της Asari, ο Colossus του Krogan και ο Interceptor του Quarian. Βέβαια, η νοσταλγία χρεώνεται, οπότε οι παίκτες καλούνε να πληρώσουν 61.000 coins ή 850 Shards, περίπου δηλαδή κάτι λιγότερο από €10. Για τους παίκτες που θέλουν κάτι από το Mass Effect Andromeda, η BioWare έχει εξασφαλίσει το Andromeda Initiative wrap, το οποίο περιλαμβάνει την ειδική στολή του παιχνιδιού (36,000 Coins/600 Shards). Επιπλέον, όσοι έχουν διάθεση για χορό, το στούντιο φρόντισε και γι’ αυτό με το emote Shepard Shuffle, το οποίο θα στοιχίζει 23,000 Coins/475 Shards. Το Anthem κυκλοφορεί για PS4, Xbox One και PC.

Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

Xbox Game Pass: Oι πρώτοι τρεις μήνες Ultimate με 1 ευρω!

alt textΝέα τρελή προσφορά Xbox Game Pass. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, στο πλαίσιο των εορταστικών προσφορών, όσοι ξεκινούν συνδρομή Xbox Game Pass Ultimate για πρώτη φορά, τσιμπάνε τους πρώτους τρεις μήνες με 1 ευρώ. Ως γνωστόν, το Xbox Game Pass Ultimate περιλαμβάνει πρόσβαση στα παιχνίδια του Xbox Game Pass τόσο για Xbox One, όσο και για PC, καθώς Xbox Live Gold. Σας ενδιαφέρει;

Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019

Ghost Recon Breakpoint review

Tο Ghost Recon Wildlands άλλαξε ριζικά το ύφος της σειράς GR, ουσιαστικά κάνοντάς της reboot. Το πατροπαράδοτο και γραμμικό tactical shooting του Ghost Recon μεταφέρθηκε σε χάρτη ανοικτού κόσμου. Ένα ρίσκο που εν τέλει, αν κρίνουμε από τις πωλήσεις, τα reviews και τις αντιδράσεις των παικτών, πέτυχε σε μεγάλο βαθμό. Ο διάδοχος του Wildlands, το Ghost Recon Breakpoint, υπόσχεται μεταξύ άλλων βελτιωμένα γραφικά, μεγαλύτερο βάθος στο gameplay, πιο εθιστικό πιστολίδι, μηχανισμούς επιβίωσης και περισσότερη έμφαση στο σενάριο. Κατορθώνει να προσφέρει όλα τα παραπάνω;
Το Breakpoint διαδραματίζεται στο 2025, έξι χρόνια μετά τα γεγονότα του Wildlands. Η ιστορία λαμβάνει χώρα στην Auroa, ένα φανταστικό νησί που βρίσκεται στον νότιο Ειρηνικό Ωκεανό, το οποίο κατέχει ο δισεκατομμυριούχος Jace Skell. Ο Skell είναι ο ιδρυτής της εταιρείας Skell Technology, που παράγει drones για διάφορες χρήσεις. Η εξαγορά της Auroa πραγματοποιήθηκε διότι ο Skell είχε ως απώτερο σκοπό να την καταστήσει επίκεντρο της τεχνολογικής ανάπτυξης και έρευνας. Ο οραματιστής Skell δεν επαναπαύτηκε στα προαναφερθέντα και επένδυσε άπλετους πόρους στην δημιουργία μιας τεχνητής νοημοσύνης η οποία θα βοηθούσε σε όλους τους τομείς της καθημερινότητας των ανθρώπων. Στο ξεκίνημα του παιχνιδιού, η Skell Technology βρίσκεται σε δυσχερή θέση καθώς μαρτυρίες θέλουν τα προϊόντα της να βρίσκονται στον έλεγχο διεφθαρμένων καθεστώτων, με αποτέλεσμα το νησί να αποκοπεί από τον υπόλοιπο κόσμο. Η κυβέρνηση των ΗΠΑ αποφασίζει να διερευνήσει την υπόθεση. Την ίδια στιγμή, το αεροπλανοφόρο USS Seay βυθίζεται στα ανοιχτά του αρχιπελάγους της Auroa υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες. Άμεσα η CIA στέλνει 32 ελικόπτερα με την επίλεκτη στρατιωτική μονάδα Ghosts. Τα περισσότερα ελικόπτερα καταστρέφονται με τους περισσότερους Ghosts να χάνουν την ζωή τους. Ανάμεσα στους λιγοστούς επιζώντες βρίσκεται ο Nomad, ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού (και του Wildlands).
Το Breakpoint επικεντρώνεται στο storytelling, με πιο τρανό παράδειγμα τον “πολύ” Jon Berthnal (The Walking Dead, Punisher) να παίζει τον Cole Walker, αρχικακό παιχνιδιού. O Walker είναι πρώην μέλος των Ghosts και συνοδοιπόρος του Nomad. Τα ίχνη του χάθηκαν μυστηριωδώς, αφότου εγκατέλειψε τον αμερικανικό στρατό, όταν είδε με τα ίδια του τα μάτια να εξολοθρεύεται η ομάδα του σε αποστολή στη Βολιβία. Ο Walker θεωρεί ότι οι ΗΠΑ είναι ένα κράτος έρμαιο στις ορέξεις της πολιτικής διαφθοράς και γραφειοκρατίας, δίχως να εκτιμά τις ζωές των στρατιωτών του. Έτσι λοιπόν καταλήγει στρατιωτικός σύμβουλος της ιδιωτικής στρατιωτικής εταιρείας ονόματι Sentinel. Αφού κατορθώνει να διεισδύσει στα ενδότερα της Skell Technology, ακολούθως εκμευταλλευόμενος την ισχυρή φιλία που αναπτύσσει με τον Jace Skell, προβαίνει σε ένα ιδιότυπο πραξικόπημα, καταλαμβάνοντας το νησί. Ο Walker δεν σταματά εκεί. Ιδρύει, στρατολογεί και ηγείται της παραστρατιωτικής ομάδας Wolves, των οποίων η εκπαίδευση και οι τακτικές είναι άμεσα συνυφασμένες με των Ghosts.

Behind enemy lines.
Το σενάριο του παιχνιδιού φαντάζει πολλά υποσχόμενο, συγκριτικά με του Wildlands. Δίνεται μεγαλύτερη σημασία στα cutscenes, σε νέους χαρακτήρες με σεναριακό υπόβαθρο, υπάρχει σύστημα διαλόγων και ο Berthnal με την πληθωρική προσωπικότητά του αναπτύσσει την δυναμική του σαν ο απόλυτος κακός. Ας είμαστε ειλικρινείς, όμως, το σενάριο δεν διεκδικεί δάφνες πρωτοτυπίας ή ποιότητας. Παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από αυτό του Wildlands, αλλά και πάλι δεν αποτελεί κάτι σπουδαίο. Οι χαρακτήρες, πέραν του Walker, είναι σε μεγάλο βαθμό αδιάφοροι και το σύστημα διαλόγων λειτουργεί υποτυπωδώς. Στον αντίποδα, ο Walker μπορεί να μην εμφανίζεται συχνά σε cutscenes, όμως η επιβλητική περσόνα του Berthnal και κατ’ επέκταση η ερμηνεία του, είναι ιδιαίτερα απολαυστική.
Ας περάσουμε στον κόσμο του παιχνιδιού. Κλασικά, η Ubisoft αποδεικνύει εκ νέου το απύθμενο σχεδιαστικό ταλέντο που την χαρακτηρίζει στον τομέα του world building. Σε πρώτη φάση, αξίζει να αναφερθεί ότι ο χάρτης είναι μικρότερος σε μέγεθος από του Wildlands. Η Auroa είναι ένα χορταστικό στο μάτι τροπικό θεματικό πάρκο που σφύζει από καλαισθησία και ζωντάνια. Τα περιβάλλοντα ποικίλουν, με χιονισμένα βουνά, δάση, ζούγκλες, υγροβιότοπους, βάλτους, φιορδ, ενεργά ηφαίστεια και αρκετά μικρά νησάκια. Ειδοποιός διαφορά στον open-world σχεδιασμό του παιχνιδιού είναι η ενσωμάτωση μιας high-tech αισθητικής. Ανάμεσα στα τροπικά τοπία, τα γραφικά ψαροχώρια, τις αναρίθμητες φάρμες και την πυκνή βλάστηση, συναντάτε φουτουριστικά εργαστήρια, ανεπτυγμένες τεχνολογικά πόλεις και βιομηχανικούς οικισμούς παραγωγής drones. Γενικότερα, το high-tech στοιχείο έρχεται και δένει αρμονικά με την άγρια φύση, θυμίζοντας Horizon Zero Dawn. Ως προς τον σχεδιασμό του κόσμου, μπορώ να ομολογήσω ότι έμεινα αρκετά ικανοποιημένος.

Όταν ο κυνηγός γίνεται το θήραμα.
Κάπου εδώ, θα ήθελα να αναφερθώ στα microtransactions για τα οποία γίνεται μεγάλος ντόρος τελευταία. Ύστερα από αρκετές ώρες παιχνιδιού διέκρινα ότι τα XP αποκτώνται αρκετά εύκολα και μέσω του άπλετου looting βελτιώνετε συνεχώς τον εξοπλισμό σας. Συνεπώς, τα microtransactions δεν επηρεάζουν το παιχνίδι άμεσα. Είναι μια διαδικασία καθαρά προαιρετική και απευθύνεται σε παίκτες που βιάζονται να “ντυθούν” και σε όσους έχουν λεφτά για ξόδεμα. Η άποψή μου είναι συγκεκριμένη επί τούτου: αν θέλει κάποιος να πληρώσει, κακό του κεφαλιού του. Δεν έδωσα και ούτε θα δώσω ποτέ χρήματα σε microtransactions. Σίγουρα είναι μια μέθοδος που εφαρμόζεται κατά κόρον από την πλειονότητα των μεγαλοεταιρειών και όσα στούντιο αντιστέκονται σε αυτή τη μάστιγα που αποσκοπεί στο άμεσο κέρδος ξεζουμίζοντας τους αδαείς, είναι άξια συγχαρητήριων. Κλείνει η παρένθεση, ας επανέλθουμε στα του gameplay.
Ξεκινώντας το παιχνίδι, καλείστε να σχεδιάσετε και να παραμετροποιήσετε τον/την Nomad. Αφού φτιάξετε την εξωτερική εμφάνιση του χαρακτήρα σας, επιλέγετε την δυσκολία του παιχνιδιού. Τα επίπεδα δυσκολίας είναι τα arcade, regular, advanced και extreme. Τα πρώτα δύο απευθύνονται σε casual ορέξεις. Σε αυτή την περίπτωση, οι εχθροί δεν σας αντιλαμβάνονται γρήγορα και ακολούθως τους αποτελειώνετε με ευκολία. Τα επόμενα δύο modes είναι για παίκτες εξοικειωμένους με τις στρατηγικές μάχες του Wildlands. Προσωπικά, επειδή μυρίστηκα τη δουλειά νωρίς, επέλεξα το advanced. Παρόλα αυτά, η νοημοσύνη των εχθρών συνεχίζει να κινείται στην μετριότητα, όπως και στο Wildlands. Όσες φορές επιδιώκετε stealth προσεγγίσεις, συνειδητοποιείτε γρήγορα ότι οι εχθροί αντιδρούν σπασμωδικά. Στις μάχες υπάρχουν στιγμές όπου κυριαρχεί το στατικό/άνευρο shooting, ενώ άλλοτε οι εχθροί σας εντοπίζουν γρήγορα πιέζοντάς σας αφόρητα. Κοινώς, σκαμπανεβάσματα. Αναλογιζόμενος την εκπληκτική νοημοσύνη των εχθρών στο Division 2, περίμενα περισσότερα από το Breakpoint, αν αναλογιστεί κανείς ότι στηρίζεται στον “οργανωμένο ανταρτοπόλεμο”. Πρέπει να επισημάνω κάτι εξίσου σημαντικό: το παιχνίδι παίζεται τόσο solo όσο και co-op. Ωστόσο, το συνολικό στήσιμο του παιχνιδιού βολεύει περισσότερο το co-op. Εκτιμώ ότι ο μοναχικός παίκτης θα μπουχτίσει αφάνταστα προσπαθώντας να ολοκληρώσει το περιεχόμενο του Breakpoint. Γι’ αυτό αν προτιμάτε τα sol-αρίσματα, έχετέ το κατά νου.

Λαμπαδιάστε τον τόπο!

Ξεκινώντας από τα βασικά, μια πρώτη αλλαγή που διαπιστώνετε παίζοντας είναι η θέση της κάμερας, η οποία βρίσκεται πίσω από τον ώμο του παίκτη, θυμίζοντας αρκετά Division. Απο εκεί και πέρα, η κινησιολογία του Nomad είναι βελτιωμένη, με καλύτερα σχεδιασμένα animations συγκριτικά με το Wildlands. Μια νέα παράμετρος που εισάγεται στον κορμό του gameplay είναι η μπάρα αντοχής, η οποία υποδεικνύει τη φυσική κατάσταση του Nomad. Πλέον δεν μπορείτε να τρέχετε απεριόριστα, ούτε φυσικά να σκαρφαλώνετε υψώματα ακούραστα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κατάβαση από έναν λόφο. Όταν η μπάρα αντοχής μειωθεί, ο Nomad αρχίζει και κατρακυλά στο έδαφος, χάνοντας ζωή.

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019

Overwatch 2: Οι ήρωες σε νέες περιπέτειες

Η συνέχεια του Overwatch, μίας από τις μεγάλες επιτυχίες αυτής της γενιάς, είναι γεγονός. Η Blizzard ανακοίνωσε το Overwatch 2, το οποίο εξελίσσει την team-based shooter συνταγή του προκατόχου του. Το Overwatch 2 διαθέτει συνεργατικές αποστολές με ιστορία για έως τέσσερις παίκτες, όπου οι ήρωες αντιμετωπίζουν διάφορες απειλές ανά τον κόσμο. Φυσικά το PvP multiplayer επιστρέφει, με όλους τους ήρωες, χάρτες και modes του πρώτου Overwatch, συν νέους ήρωες, χάρτες και mode. Επιπλέον, το PvP multiplayer είναι κοινό με το πρώτο Overwatch, συμπεριλαμβανομένου και του νέου περιεχομένου του Overwatch 2. H Blizzard υπόσχεται επίσης βελτιωμένα γραφικά και ανανεωμένη εμφάνιση των χαρακτήρων. Το Overwatch 2 θα βγει σε PS4, Xbox One, Switch και PC. Δείτε cinematic και gameplay παρακάτω και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

Ubisoft: Τα πρώτα παιχνίδια για PS5 και Xbox Scarlett

Η Ubisoft αρχίζει να ανοίγει τα χαρτιά της για την επόμενη γενιά. Όπως ανακοίνωσε η Ubisoft, τα πολυαναμενόμενα Watch Dogs: Legion, Rainbow Six Quarantine, Gods and Monsters, καθώς και δύο ακόμα άγνωστα μέχρι στιγμής παιχνίδια που ετοιμάζει, θα βγουν τόσο στις υπάρχουσες κονσόλες, όσο και στα PlayStation 5 και Xbox Project Scarlett. Τα πέντε αυτά παιχνίδια θα εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες των next-gen συστημάτων, όπως υψηλότερο frame rate, μικρότεροι χρόνοι φόρτωσης κτλ. Ανυπομονείτε;

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Borderlands 3 review

Η σειρά Borderlands είναι ξανά μαζί μας, καθώς συμπληρώνει 10 χρόνια ζωής. Tα Borderlands είναι open-world shooter-looter με στοιχεία RPG και συνδυάζουν επιστημονική φαντασία, κόμικ και γερές δόσεις παραλογισμού σε ένα. “Συνταγή που κερδίζει, δεν αλλάζει” και αυτό εν πολλοίς ισχύει με το Borderlands 3, το οποίο ακολουθεί τα βήματα των προκατόχων του.
Κάπου μακριά στον γαλαξία και στο μέλλον, πολεμοχαρείς εταιρείες έχουν αναλάβει την εκμετάλλευση μιας ομάδας πλανητών γνωστή ως Borderlands. Σα να μην έφτανε η καθιερωμένη βία και λεηλασία στην περιοχή, η αίρεση Children of the Vault εξαπλώνεται σαν διαστρική πανούκλα. Εσείς αναλαμβάνετε το ρόλο ενός εκ των τεσσάρων διαθέσιμων vault hunters, ψάχνετε για πολύτιμα λάφυρα και παράλληλα προσπαθείτε να σώσετε τον γαλαξία από αυτή τη φανατική απειλή. Απέναντί σας στέκονται αδίστακτοι αιρετικοί ηγέτες των νέων μέσων επικοινωνίας, που έχουν πείσει όλες τις φατρίες των bandits των πλανητών ότι έρχονται ως νέοι θεοί και σωτήρες. Μόνο εσείς μπορείτε να τους σταματήσετε.
Ο καθένας από τους τέσσερις vault hunters που έχετε να διαλέξετε αντιπροσωπεύει και διαφορετικό τύπο χαρακτήρα. Η Amara παίρνει δύναμη από τα στοιχεία, ο FL4K συνεργάζεται με τα ζώα, ο Zane είναι ο τεχνικός της ομάδας και η Moze ό,τι πλησιέστερο σε απλό πεζικό. Ο καθένας τους έχει το δικό του skill tree, με ξεχωριστές δεξιότητες, gadgets και παθητικές ικανότητες. Η Amara μπορεί να ξαναγεμίζει διαρκώς τον δείκτη ζωής της, ενώ η Moze διαθέτει το δικό της mech. Η πρώτη σπρώχνει τους εχθρούς της μακριά όταν πλησιάζουν, η δεύτερη τους μαχαιρώνει. Δεν μπορείτε να τους δοκιμάσετε ξεχωριστά προτού τους επιλέξετε, ούτε να αλλάξετε στα μισά, οπότε στην αρχή αξίζει να παίξετε από λίγο με όλους. Βέβαια, το γεγονός ότι δεν μπορείτε να προσπελάσετε τα cutscenes δεν είναι και το πιο ιδανικό, αφού κάθε φορά που ξεκινάτε το παιχνίδι με νέο χαρακτήρα πρέπει να παρακολουθείτε ολόκληρη την εισαγωγή. Το tutorial δεν εξηγεί πάντα επαρκώς τί συμβαίνει γύρω σας, γι’ αυτό αν δεν έχετε παίξει κάποιο προηγούμενο Borderlands θα δυσκολευτείτε λίγο στην αρχή. Ωστόσο, ο χειρισμός είναι απλός και εύκολα κατανοητός.

Η γέφυρα των στεναγμών.
Ο χαρακτήρας σας έχει όριο το επίπεδο 50 που φτάνετε συλλέγοντας XP, σκοτώνοντας εχθρούς και φέρνοντας εις πέρας αποστολές, όμως συνεχίζει να βελτιώνεται και μετά το τέλος της κεντρικής ιστορίας, μέσω του συστήματος Guardian Ranks. Με αυτόν τον τρόπο, το επίπεδο 50 είναι μόνο τυπικό, χωρίς να περιορίζει τη διασκέδαση και την εξέλιξή σας. Οι εχθροί χωρίζονται επίσης σε επίπεδα κι έτσι αν βρεθείτε ανάμεσα σε εχθρούς επιπέδου 11 όντας επίπεδο 8 μη διστάσετε να επιστρέψετε σε προηγούμενη περιοχή για να σκοτώσετε μερικά skags (κάτι σαν μεταλλαγμένα σκυλιά) ή bandits μέχρι να νιώσετε έτοιμος. Ίσως, πάλι, ανεβείτε επίπεδο, ανεβάζοντας τον δείκτη ζωής ή πέσει κάποιο σπάνιο, πιο αποτελεσματικό όπλο που να σας διευκολύνει την ζωή.
Οι εχθροί ποικίλουν, από απλούς ανθρώπους έως γιγάντια κουνούπια, με το κάθε είδος να έχει τα δικά του αδύναμα σημεία που όταν τα πετυχαίνετε ανταμείβεστε με critical hits και πιο γρήγορες εξουδετερώσεις (αν και συνήθως το κεφάλι είναι στάνταρ σημείο). Εκτός από τον δείκτη ζωής σας διαθέτετε και ασπίδα, η οποία εξαντλείται με κάθε χτύπημα. Μόλις χάσετε ασπίδα και ζωή πεθαίνετε και επιστρέφετε στο πλησιέστερο checkpoint. Οι πλανήτες διαθέτουν ένα σωρό διάσπαρτα mini-boss, αυξάνοντας την δυσκολία και κάνοντας την εμπειρία πιο αξιομνημόνευτη, όπως όταν συναντάτε τον bandit που “έβγαλε μαχαίρι σε μονομαχία με πιστόλια”. Φυσικά, δεν γίνεται παιχνίδι Borderlands χωρίς τον Claptrap, το χαριτωμένο και χαζούλικο ρομποτάκι που καταφέρνει να πείσει τους άλλους να κάνουν όλα όσα δεν μπορεί το ίδιο. Εκτός από νέους χαρακτήρες, συναντάτε και παλιούς γνωστούς από τη σειρά Tales from the Borderlands, όπως ο πρωταγωνιστής της, Rhys και ο Vaughn, που πάντα φτιάχνει τα μαλλιά του μετά από ένα άλμα.

Αναμφισβήτητα, από τα πιο δυνατά στοιχεία του παιχνιδιού είναι η ποικιλία των όπλων και το πιστολίδι. Υπάρχει αφθονία τόσο σε ασπίδες όσο και σε όπλα, που ανέρχονται σε εκατοντάδες, με διαφορετικά χαρακτηριστικά και εναλλακτικές λειτουργίες και πυρομαχικά το καθένα. Σπάνια ξεμένετε από πυρομαχικά, με τον κόσμο να είναι γεμάτος από κάποιου είδους σφαίρες ή οβίδες με διεύθυνση αποστολής το κεφάλι του επόμενου στόχου σας. Αυτόματα που δεν χρειάζονται γέμισμα, πιστόλια ακριβείας, ρουκετοβόλα, τουφέκια που πετάτε στους εχθρούς μόλις αδειάσει το κλιπ, τα γνωστά και ακόμα περισσότερα, με τη λειτουργικότητά τους να ξεχωρίζει με μια ματιά από το... όνομα του κατασκευαστή. Όλα τους έρχονται σε κατηγορίες ανάλογα τη σπανιότητά, από τα τυπικά λευκά “common”, μέχρι τα ξεχωριστά και σπανιότερα πορτοκαλί “legendary”, κάνοντας το looting ψυχαγωγικό ανά πάσα στιγμή του παιχνιδιού, αφού ποτέ δεν ξέρετε πότε θα εμφανιστεί το ιδανικό όπλο. Το απολαυστικό πιστολίδι είναι άμεσα συνδεδεμένο με τον οπλισμό και τις ικανότητές σας. Η απλή κάλυψη επαρκεί, με τους εχθρούς να έχουν ικανοποιητική νοημοσύνη ανάλογα με το επίπεδό σας.

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019

EA: Μεγάλη επιστροφή στο Steam

Η EA επιστρέφει στο Steam, οκτώ ολόκληρα χρόνια αφότου το εγκατέλειψε για χάρη της δικής της πλατφόρμας, του Origin. Όπως ανακοίνωσε η EA, αρχίζει να φέρνει τα παιχνίδια της στο Steam, ξεκινώντας από το Star Wars Jedi: Fallen Order στις 15 Νοεμβρίου. Ακολουθούν κι άλλα παιχνίδια όπως The Sims 4 και Unravel 2 μέσα στους επόμενους μήνες, ενώ multiplayer παιχνίδια όπως Apex Legends, FIFA 20 και Battlefield 5 αναμένονται μέσα στο 2020 και θα έχουν κοινό multiplayer Steam - Origin. Επιπλέον και η υπηρεσία EA Access θα γίνει διαθέσιμη στο Steam την άνοιξη του 2020. Πώς σας φαίνεται αυτή η εξέλιξη;

Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2019

Overwatch 2: Συνεργατική περιπέτεια με PvE;

Συνεχίζεται η φημολογία για το Overwatch 2, του οποίου η ανακοίνωση φαντάζει δεδομένη στη Blizzcon 2019. Όπως ακούγεται, το Overwatch 2 έχει PvE ιστορία για τέσσερις παίκτες (απόλυτα λογικό και ταιριαστό καθώς ο κόσμος του Overwatch είναι τρομερά πλούσιος). Όσο για το PvP, το παιχνίδι, πέρα από τα γνωστά modes, διαθέτει (τουλάχιστον) ένα νέο mode ονόματι Push. Εσείς τί περιμένετε από το Overwatch 2;

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2019

Η Google ανοίγει το δικό της gaming studio για το Stadia

Κάτι λιγότερο από ένας μήνας απέμεινε για την πρεμιέρα της game streaming υπηρεσίας Stadia για όσους προμηθεύτηκαν έγκαιρα τη Founder’s Edition. Η Google έχει επενδύσει σημαντικά στο νέο εγχείρημα της και φιλοδοξεί να αλλάξει μια για πάντα τον χώρο του gaming, αν και υπάρχει αρκετός σκεπτικισμός για το εάν πράγματι θα καταφέρει να προσφέρει αυτά που υπόσχεται.
Το σίγουρο είναι ότι έχει καταφέρει να κλείσει συμφωνίες με τις περισσότερες μεγάλες εταιρείες της βιομηχανίας του gaming έτσι ώστε να υποστηρίξουν το project, αλλά δεν σκοπεύει να βασιστεί μόνο σε αυτές. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα ανοίξει δικό της studio παραγωγής παιχνιδιών με ονομασία Stadia Games and Entertainment, το οποίο θα αναπτύσσει original τίτλους βελτιστοποιημένους για το Stadia με έδρα το Μόντρεαλ του Καναδά. Η επιλογή προφανώς δεν έγινε τυχαία, μιας και εκεί διατηρούν studios κορυφαίες εταιρείες όπως οι UbisoftWarner Bros.Gameloft και Eidos, επομένως, δεν αποκλείεται να έχει κλείσει ήδη “μεταγραφές” έμπειρων προγραμματιστών από αυτές.
Δεν περιμένουμε, φυσικά, να δούμε κάποιον τίτλο στα κοντά, και πιθανότατα θα χρειαστούν αρκετούς μήνες (αν όχι χρόνια) για να παρουσιάσουν κάτι πραγματικά δυνατό που θα φέρει τη σφραγίδα του Stadia. Εδώ θα είμαστε για να δούμε και να κρίνουμε.

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019

Το Panzer Dragoon: Remake θα έρθει και στο Steam

Όπως ανακοινώθηκε, ο νέα έκδοση του θρυλικού τίτλου Panzer Dragoon: Remake θα έρθει και στο PC μέσω του Steam, παράλληλα με την έκδοση του Switch. Το remake θα περιλαμβάνει μάλιστα βελτιωμένα γραφικά και χειρισμό που θα ταιριάζουν καλύτερα στα standard του σύγχρονου gaming. Σε έναν μακρινό μοναχικό πλανήτη οι παίκτες θα έρθουν αντιμέτωποι με δυο τρομερούς αρχαίους δράκους, οι οποίοι ξυπνούν απ’ τον βαθύ ύπνο τους. Οπλισμένοι με ένα θανατηφόρο όπλο από το παρελθόν και την καθοδήγηση του armored blue dragon, οι παίκτες καλούνται να εκπληρώσουν το πεπρωμένο τους, αποτρέποντας τον Prototype Dragon να φτάσει στον Tower ή να πεθάνουν προσπαθώντας. Το Panzer Dragoon: Remake αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC και Switch αυτόν τον χειμώνα.

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

FIFA 20 review για παιχτούρες

Παρά την τεράστια εμπορική επιτυχία της, η σειρά FIFA δείχνει να είναι στον “αυτόματο πιλότο” τα τελευταία χρόνια, φέρνοντας λίγες αλλαγές που στην πλειονότητά τους όχι μόνο δεν βελτίωσαν σημαντικά το gameplay, αλλά αντίθετα το επηρέασαν αρνητικά, στρέφοντας τον χαρακτήρα του σε πιο arcade μονοπάτια. To FIFA 20 έρχεται με το ολοκαίνουριο Volta mode, που αντικαθιστά το επιτυχημένο The Journey, πολλές υποσχέσεις για ανανεωμένο Career mode, οι οποίες ωστόσο καταλήγουν σε απογοήτευση, αλλά και κάποιες πολύ μικρές αλλαγές στο gameplay που δεν διαφοροποιούν σχεδόν τίποτα σε σχέση με το FIFA 19.
Ξεκινώντας με το gameplay εντός αγωνιστικού χώρου, το FIFA 20 κινείται σε ασφαλή μονοπάτια, καθώς μοιάζει πάρα πολύ με το FIFA 19. Αυτό ίσως να μην ήταν απαραίτητα κακό αν όντως απολαμβάναμε μία κορυφαία εμπειρία ποδοσφαίρου. Δυστυχώς το gameplay, αν και παραμένει διασκεδαστικό, δεν βγάζει σε καμία περίπτωση την αίσθηση του ρεαλιστικού ποδοσφαίρου και η σύγκριση με τον ανταγωνισμό είναι καταδικαστική, τουλάχιστον σε αυτό τον τομέα. Με την πρώτη ματιά, αυτό που αλλάζει είναι η ταχύτητα του παιχνιδιού, η οποία έχει πέσει ελαφρώς σε σχέση με τα προηγούμενα FIFA και προσωπικά το βρίσκω θετικό ως προς τον ρεαλισμό. Ένα θέμα είναι ότι οι παίκτες με μεγάλη επιτάχυνση κάνουν την διαφορά πιο έντονα από ποτέ, καθώς εκμεταλλεύονται το σχετικά αργό τέμπο του παιχνιδιού, αλλά σε γενικές γραμμές η μειωμένη ταχύτητα βελτιώνει κάπως το “πινγκ-πονγκ” gameplay του FIFA 19. Αντίθετα, στο πινγκ-πονγκ gameplay βοηθάει η μεγαλύτερη ευκολία με την οποία μπορείτε να αλλάξετε πάσες, οπότε βλέπετε πολλές επιθέσεις να ολοκληρώνονται χωρίς να έχει ανακόψει ο αντίπαλος την μπάλα ούτε για μία στιγμή.
Θετική αλλαγή παρατηρείται και στην άμυνα, καθώς η νοημοσύνη των αμυντικών συμπαικτών σας είναι πιο παθητική, οπότε αναγκάζεστε να πάρετε τον έλεγχο των κεντρικών αμυντικών για να κόψετε την μπάλα. Αυτή η αλλαγή εξαλείφει την γνωστή συνήθεια να ελέγχετε μόνο το αμυντικό χαφ όταν ο αντίπαλος μπαίνει προς την μεγάλη περιοχή και να αφήνετε τους κεντρικούς αμυντικούς στον έλεγχο του παιχνιδιού, που ήταν αρκετά αποτελεσματική στα προηγούμενα παιχνίδια. Αυτό η αλήθεια ότι φέρνει περισσότερα γκολ στις online αναμετρήσεις, αλλά είναι πολύ πιο δίκαιο για όλους τους παίκτες. Κάποιες μικρές αλλαγές εντοπίζονται και στα τζαρτζαρίσματα τα οποία είναι μεν ακόμα πιο ρεαλιστικά, αλλά υπάρχουν στιγμές που σε διεκδίκηση της μπάλας μεταξύ δύο παικτών αυτή κάνει τα δικά της κόλπα, αφού πατάτε κι εσείς και ο αντίπαλος το αντίστοιχο κουμπί, αλλά η μπάλα παραμένει στη θέση της χωρίς να την έχει ακουμπήσει κανείς.

To gameplay είναι διασκεδαστικό, αλλά χάνει σε ρεαλισμό.
Σε κάθε FIFA εκφράζω παράπονα για τη φυσική της μπάλας και δυστυχώς αυτό δεν αλλάζει ούτε στο FIFA 20. Τόσο στα σουτ, όσο και στις σέντρες, νιώθετε ότι κλωτσάτε... αερόμπαλα, αφού η μπάλα δεν έχει το παραμικρό βάρος, ενώ ουκ ολίγες φορές παίρνει περίεργες τροχιές μετά από κεφαλιές, αφού για παράδειγμα μία κεφαλιά αμυντικού στην μεγάλη περιοχή μπορεί να φτάσει στην σέντρα(!). Μάλιστα, η δυσκολία να βγάλετε μία σέντρα της προκοπής από το πλάι, σας αναγκάζει να συγκλίνετε προς το κέντρο της μεγάλης περιοχής στην οποία επιτίθεστε ώστε με μία συρτή πάσα να βρείτε τον επιθετικό για την σπρώξει στα δίχτυα, οπότε σε ένα ακόμα FIFA οι επιλογές με τις οποίες επιτίθεστε περιορίζονται σε σημαντικό βαθμό.
Σοβαρά παράπονα υπάρχουν και για τη νοημοσύνη των αντιπάλων σε περίπτωση που θέλετε να παίξετε σε κάποιο single-player mode, αφού ακόμη και στο Legendary επίπεδο δυσκολίας δεν συναντάτε σημαντικές δυσκολίες. Και αυτό γιατί οι αντίπαλοι πολλές φορές αναλώνονται σε ανούσιες σέντρες από το πλάι, οι οποίες εύκολα ανακόπτονται από τους κεντρικούς σας αμυντικούς. Πέρα όμως από τις ανούσιες σέντρες οι αντίπαλοι μοιάζουν πιο παθητικοί από ποτέ, ενώ χάνουν και σημαντικά τετ α τετ στις ελάχιστες περιπτώσεις που σας απειλούν. Αντίθετα η νοημοσύνη των τερματοφυλάκων έχει βελτιωθεί σημαντικά, τόσο στα τετ-α-τετ, όσο και στις εξόδους τους, ενώ αντιδρούν σωστά και στα μακρινά σουτ, τα οποία είναι αρκετά πιο δύσκολα να σκοράρετε σε σχέση με το FIFA 19. Μοναδικό ψεγάδι αποτελεί η αναποτελεσματικότητά τους να μπλοκάρουν την μπάλα σε εξόδους μετά από κόρνερ, ακόμη κι αν είναι ανενόχλητοι, οπότε πολλές φορές δημιουργούνται φάσεις από το πουθενά. Τέλος και η διαιτησία είναι σε αρκετά καλό επίπεδο, αφού δεν σφυρίζονται άκυρα πέναλτι σε απλά τζαρτζαρίσματα και το μόνο που αμαυρώνει λίγο την καλή εικόνα είναι οι συχνές κίτρινες κάρτες σε απλά φάουλ στο κέντρο του γηπέδου.
Η πληθώρα των modes πάντα είναι δυνατό σημείο των FIFA και στο FIFA 20 υπάρχουν αναμενόμενα πολλές επιλογές, είτε παίζετε online, είτε αποκλειστικά single-player. Η ναυαρχίδα των modes παραμένει το Ultimate Team, το οποίο έρχεται με μια σειρά από μικρές βελτιώσεις που κάνουν την ζωή σας πιο εύκολη στην διαχείριση της ομάδας σας. Έτσι, με μεγαλύτερη ευκολία και με το πάτημα ενός κουμπιού μπορείτε να αλλάζετε παίκτες, να βελτιώνετε τη φυσική τους κατάσταση κτλ και να μην χάνεστε στα μενού όπως συνέβαινε στο παρελθόν. Επιπλέον, έχει αλλάξει και ο τρόπος με τον οποίο σας ανταμείβει το παιχνίδι όσο παίζετε δίνοντάς σας δανεικούς παίκτες, πακέτα παικτών κτλ, αφού προτιμήθηκε ένα πιο δυναμικό σύστημα με πόντους εμπειρίας, ολοκληρώνοντας ημερήσια και season challenges. Στον αντίποδα, η αλλαγή κρύβει παγίδες, αφού τα boost coins με τα οποία παίρνετε περισσότερα coins για κάθε συμμετοχή έχουν μειωθεί επικίνδυνα, οπότε είναι πολύ πιο δύσκολο να αγοράσετε καλούς παίκτες χωρίς να πληρώσετε έξτρα πραγματικά χρήματα. Επιπλέον, δυσεύρετα έχουν γίνει και τα abilities με τα οποία ανεβάζετε κάποια στατιστικά του παίκτη σας. Όλα αυτά συγκλίνουν στο γεγονός ότι πιο έντονα από ποτέ η ΕΑ προσπαθεί να σας βάλει στο λούκι των microtransactions. Πάντως, το Ultimate Team, παρά τον pay-to-win χαρακτήρα του, έχει τόσο πολύ βάθος και παραμένει τόσο εθιστικό, που μάλλον είναι ανώτερο από οποιαδήποτε άλλο mode οποιουδήποτε αθλητικού τίτλου αυτή τη στιγμή.

Λίγες παικτικές αλλαγές σε σχέση με το FIFA 19.
Δυστυχώς δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για το Career mode, το οποίο πραγματικά το κατέστρεψαν, προσπαθώντας να του βάλουν στοιχεία Football Manager, αλλά με τόσο μπακαλίστικο και ερασιτεχνικό τρόπο που γυρίζει μπούμερανγκ. Οι αλλαγές στο Career mode έχουν να κάνουν με μικρο-διαχείριση που πρέπει να κάνετε σε παίκτες, ώστε να τους έχετε όλους ευτυχισμένους, οπότε είτε πρέπει να τους κανακεύετε με προσωπικές συζητήσεις, είτε να τους βάζετε να παίζουν, είτε να τους ανανεώνετε έγκαιρα τα συμβόλαιά τους. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι τίποτα δεν δουλεύει σωστά. Παίκτες με τους οποίους ανανεώσατε, έρχονται την επόμενη μέρα και σας ζητάνε... εκ νέου ανανέωση, ενώ ακόμη και “άγουροι” παίκτες που φυσιολογικά δεν παίζουν συχνά δημιουργούν τεράστια προβλήματα σε όλη την ομάδα, με αποτέλεσμα να χάσετε την δουλειά σας ακόμη κι αν είστε πρώτος στη βαθμολογία! Είναι σαν να χάσει την δουλειά του ο Γκουαρντιόλα επειδή δεν βάζει συχνά τον Φοντέν! Πέρα από αυτό, παρατηρούνται και αλλοπρόσαλλες συνθέσεις από τις αντίπαλες ομάδες, οπότε βλέπετε κορυφαίες ομάδες να καταλήγουν να παλεύουν για τη σωτηρία τους. Το Career είναι πλήρως απογοητευτικό και πρέπει άμεσα να λυθούν τα σοβαρά προβλήματά του ώστε να μπορούν να παίξουν με αξιοπρέπεια όσοι αρέσκονται αποκλειστικά στα single-player modes.
Το πολυδιαφημισμένο Volta είναι ένα ολοκαίνουριο mode το οποίο αντικαθιστά το The Journey, αναβιώνοντας ταυτόχρονα την εμπειρία των FIFA Street. Αν και σαν ιδέα το Volta mode είναι ελκυστικό, εν τούτοις δεν καταφέρνει να σταθεί στα πόδια του ύστερα από κάποιες ώρες παιχνιδιού, αφού τουλάχιστον στα δικά μου μάτια το gameplay είναι τρομερά επαναλαμβανόμενο. To Volta έχει κανονική ιστορία στα πρότυπα του The Journey, όπου ανήκετε σε μία ομάδα street football με στόχο να πάτε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Από την αρχή υπάρχουν αναποδιές αφού ο ηγέτης της ομάδας τραυματίζεται σοβαρά και τα περισσότερα μέλη της ομάδας απογοητευμένα από την εξέλιξη αυτή την εγκαταλείπουν. Με περίσσεια θέληση δεν το βάζετε κάτω και προσπαθείτε να πετύχετε τους στόχους σας στρατολογώντας διάφορους παίκτες για να βοηθήσουν. Η ιστορία κρατάει περίπου ένα πεντάωρο και θυμίζει έντονα όσα έχουμε δει όλα αυτά τα χρόνια στο The Journey, δίνοντας έμφαση στη φιλία, αλλά και στην σημασία του να μην τα παρατάς στα δύσκολα. Σεναριακά το αποτέλεσμα σίγουρα δεν είναι κακό, αλλά κάπου νιώθετε ότι το έχετε ξαναδεί. Αυτό που δυσαρεστεί στο story είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη, αφού για παράδειγμα αν χάσετε σε κάποιο τουρνουά αναγκαστικά πρέπει να ξαναπαίξετε μέχρι να το κερδίσετε, οπότε ακολουθείτε μία προδιαγεγραμμένη πορεία που δεν αλλάζει καθόλου.

To Volta mode παίζεται λιγότερο ευχάριστα απ' ότι δείχνει.
Ενώ το πρώτο δίωρο ενασχόλησης με το Volta είναι διασκεδαστικό, σύντομα καταλαβαίνετε τί πρέπει να κάνετε και συνειδητοποιείτε ότι οι στρατηγικές σε επίθεση και άμυνα είναι ασφυκτικά περιορισμένες, κάνοντας το παιχνίδι επαναλαμβανόμενο. Ναι μεν τα διάφορα τσαλιμάκια που κάνετε με την μπάλα και οι πάσες στον τοίχο δίνουν μία διαφορετική φρεσκάδα σε σχέση με το gameplay των υπόλοιπων modes, αλλά στην πραγματικότητα δεν αλλάζει η φιλοσοφία του παιχνιδιού. Επιπλέον υπάρχουν σοβαρά προβλήματα με την νοημοσύνη των συμπαικτών σας, η οποία στην καλύτερη περίπτωση κρίνεται αλλοπρόσαλλη, αφού το παγκότερμα της ομάδας σας πολύ συχνά αφήνει εκτεθειμένο το τέρμα πηγαίνοντας προς την επίθεση, οπότε τρώτε αστεία γκολ για τα οποία δεν ευθύνεστε ο ίδιος. Πέρα από το story, μπορείτε να παίξετε 3v3, 4v4 και 5v5 τόσο online, όσο και single-player, μπορείτε να φτιάξετε την δική σας ομάδα για να παίξετε με άλλους παίκτες, ενώ μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ποδοσφαιριστές από κανονικές ομάδες. Το περιεχόμενο είναι αρκετό, αλλά ο επαναλαμβανόμενος χαρακτήρας του Volta μάλλον σας κάνει να βαρεθείτε γρήγορα.
Σε ένα ακόμη FIFA μπορείτε να παίξετε με τον ποδοσφαιριστή σας στα Pro Clubs και να δημιουργήσετε ομάδα με άλλους παίκτες, να δοκιμάσετε την τύχη σας στα Online Divisions όπου πρέπει να ανεβαίνετε κατηγορίες με την ομάδα που επιλέγετε, ενώ επιστρέφει και το διασκεδαστικό Kick-off mode, όπου παίζετε αγώνες με ειδικούς κανόνες, όπως πχ κάθε γκολ έξω από την περιοχή να μετράει για δύο, να μετράνε τα γκολ μόνο από κεφαλιές κτλ. Δυστυχώς ούτε αυτή τη φορά μπορείτε να παίξετε τέτοιου είδους τρελούς αγώνες online, παρά μόνο στην ίδια κονσόλα με κάποιον φίλο. Τέλος, επιστρέφει το Champions League mode όπου παίρνετε την αγαπημένη σας ομάδα και μπορείτε να φτάσετε στην κατάκτηση του τίτλου. Η online εμπειρία του FIFA 20 είναι πραγματικά εξαιρετική, με αστραπιαίο matchmaking και μηδενικό lag, τομείς στους οποίους ο ανταγωνισμός έχει ακόμη πολύ δουλειά για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο.

Πέρα από την επίσημη άδεια του Champions League, το FIFA 20 διαθέτει επίσημα όλα τα σημαντικά πρωταθλήματα όπως αγγλικό, ισπανικό και ιταλικό (πέρα από την Γιουβέντους η οποία υπάρχει με ψεύτικο όνομα), ενώ και η παρουσίαση λίγο πριν τη σέντρα είναι πραγματικά τηλεοπτική. Καλοσκηνοθετημένα είναι για ακόμη μία φορά τα ριπλέι, αποδεικνύοντας ότι στο “περιτύλιγμα” η σειρά FIFA εξακολουθεί να θέτει τον πήχη ψηλά.

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2019

Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition, έρχεται το Νοέμβριο

Η Square Enix ανακοίνωσε επίσημα ότι θα κυκλοφορήσει μια Definitive Edition για το Shadow of the Tomb Raider, την τελευταία δηλαδή περιπέτεια με ηρωΐδα τη Lara Croft, προσφέροντας στους gamers ένα πακέτο που περιλαμβάνει όλα τα DLCs του παιχνιδιού. Συγκεκριμένα, το Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition φέρνει και τους επτά τάφους, όλα τα όπλα, όλα τα ενδύματα και όλα τα skills που προστέθηκαν από τους δημιουργούς μετά την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού, καθώς και ένα νέο outfit που θα περαστεί και στους κατόχους του Season Pass εντελώς δωρεάν. Στο Shadow of the Tomb Raider ολοκληρώνεται η τριλογία που ξεκίνησε το 2013, όταν και έγινε το reboot της σειράς. Στην υπόθεση του παιχνιδιού, η Lara Croft βρίσκεται στην Κεντρική Αμερική σε μια προσπάθεια να σταματήσει την Αποκάλυψη των Μάγιας. Το Shadow of the Tomb Raider: Definitive Edition θα είναι διαθέσιμο από τις 5 Νοεμβρίου για Windows PC, Mac, Linux, Xbox One και PS4, ενώ θα το δούμε και στη game streaming υπηρεσία Stadia της Google πιθανότατα από την πρεμιέρα της στις 19 Νοεμβρίου 2019.

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2019

Google Stadia: Ξεκίνημα Νοέμβριο

Το Google Stadia, η φιλόδοξη online streaming υπηρεσία παιχνιδιών της Google, είναι προ των πυλών. Όπως ανακοίνωσε η Google, το Google Stadia είναι διαθέσιμο από 19 Νοεμβρίου για όσους έχουν προπαραγγείλει στις χώρες που υποστηρίζονται μέχρι στιγμής. Ως γνωστόν, το Google Stadia επιτρέπει το gaming σε οποιαδήποτε συσκευή με οθόνη, όπως τηλεόραση, επιτραπέζιο ή φορητό υπολογιστή, τάμπλετ, κινητό κτλ. Υπόσχεται έως και 4K ανάλυση, 60fps, HDR και surround ήχο, χάρη στον συνδυασμό κορυφαίου hardware και των data center της Google. H πλατφόρμα έχει το δικό της χειριστήριο, το οποίο συνδέεται κατευθείαν με το data center μέσω Wi-Fi για την καλύτερη δυνατή απόδοση, ενώ διαθέτει κουμπί share, κουμπί Google Assistant και ενσωματωμένο μικρόφωνο. Δείτε μίνι-παρουσίαση του Google Stadia και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει! Ποια προβλέπετε να είναι η πορεία του;

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2019

FIFA 20: Το νέο patch διορθώνει bugs και βελτιώνει το Career Mode

Το FIFA 20 κυκλοφόρησε στα τέλη του Σεπτεμβρίου και για άλλη μια χρονιά οι πωλήσεις του αθλητικού τίτλου της EA κυμαίνονται σε υψηλά επίπεδα αφού για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα είναι στην κορυφή των UK charts. Πριν από λίγη ώρα η EA κυκλοφόρησε ένα νέο update-patch για το παιχνίδι, που εκτός από διάφορα bugs βελτιώνει και την εμπειρία του Career Mode. Συγκεκριμένα, η AI των αντίπαλων ομάδων αναβαθμίστηκε, ενώ το game-breaking bug που ήθελε τα Champions League και Europa League να αποτυγχάνουν να “τρέξουν” διορθώθηκε. Βασικές αλλαγές έγιναν και στο Ultimate Team όπου πλέον η Legendary AI είναι δυσκολότερη, καθώς βελτιώθηκαν τα animations, οι τερματοφύλακες αλλά και οι κινήσεις των παικτών.

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2019

Breakpoint: Το 1.0.2 patch υπόσχεται βελτιωμένο cover system

Μπορεί το Ghost Recon Breakpoint να μην τα πήγε τόσο καλά και οι fans να έχουν κατακλίσει με παράπονα τα forums, ωστόσο η Ubisoft φαίνεται ότι ακούει το κοινό και ήδη έχει λάβει ενεργά μέτρα για την συνολική βελτίωση του παιχνιδιού. Το 1.0.2 update που έγινε πλέον διαθέσιμο έχει μέγεθος 5.4GB κι επικεντρώνεται σε διάφορα bug fixes, έχοντας ως στόχο να παρέχει περισσότερη σταθερότητα και ομαλότερη εμπειρία για όλους τους παίκτες, φέρνωντας ένα βελτιωμένο cover system και λιγότερα frame drops. Μιλώντας η εταιρία γι’ αυτό είπε: Στο συγκεκριμένο update είχαμε τη δυνατότητα με οδηγό το feedback των fans, να αναγνωρίσουμε και να διορθώσουμε αρκετά προβλήματα. Θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε για τον χρόνο και το πάθος που δαπανήσατε όχι μόνο στο ίδιο το παιχνίδι, αλλά και στο γεγονός πως μοιραστίκατε την εμπειρία σας μαζί μας. Το επόμενο 1.0.3 patch θα επικεντρωθεί κι εκείνο σε διάφορα bug fixes και θα παρέχει επίσης μια ολοκληρωμένη εικόνα της κατεύθυνσης που στοχεύουμε, για μια συνολικά βελτιωμένη εμπειρία.