Pages - Menu

Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2019

Arma 3: Contact Review αναλυτικά...

Έξι χρόνια μετά την (κατώτερη των προσδοκιών) κυκλοφορία του, το Arma 3 πλέον έχει εξελιχθεί σε ένα πολυεργαλείο αλλά και ένα παιχνίδι με ατελείωτο ποιοτικό περιεχόμενο. Τα πρώτα επίσημα DLC του ήταν λίγο-πολύ προβλέψιμα και αναμενόμενα. Η κατάσταση άλλαξε το 2017 με το Laws of War, ένα DLC τελείως διαφορετικό όχι μόνο για το Arma αλλά γενικά για τα πολεμικά FPS, καθώς ήταν ένα πολεμικό δράμα που δείχνει τις επιπτώσεις και τις συνέπειες των πράξεων σε πολεμικές συρράξεις. Στο ίδιο σκεπτικό όσον αφορά τη φαντασία και την δημιουργικότητα κυμαίνεται και το νέο DLC του Arma 3, Contact.
Το Contact είναι σίγουρα το πιο πρωτότυπο και διαφορετικό DLC του Arma 3 μέχρι τώρα. Αναλαμβάνετε το ρόλο ενός μέλους μιας στρατιωτικής ομάδας μέλος του ΝΑΤΟ, η οποία έρχεται αντιμέτωπη με ένα περίεργο και ανεξήγητο φαινόμενο που λαμβάνει χώρα στην περιοχή Livonia, η οποία είναι και ο νέος τεράστιος χάρτης του DLC. Η φιλοσοφία εδώ είναι να εξερευνήσετε τα διάφορα φυσικά και μη φαινόμενα που παρουσιάζονται στον χάρτη με έναν τρόπο που βασίζεται σε αληθινά σενάρια και πρωτόκολλα ανά τον κόσμο από διάφορες υπηρεσίες, σε περίπτωση επαφής με νοήμονες εξωγήινους πολιτισμούς. Για να το καταφέρετε αυτό, έχετε στην διάθεσή σας πληθώρα από νέο επιστημονικό και όχι μόνο εξοπλισμό, μικρά και μεγάλα gadgets που καλύπτουν σχεδόν ολόκληρο το φάσμα της επιστημονικής κοινότητας και τεχνολογίας. Από το ρομποτικό όχημα με το οποίο συλλέγετε και να αναλύετε χημικά στοιχεία, τις συσκευές ανάλυσης και παρεμβολής του ηχητικού φάσματος, μέχρι τα νέα όπλα και στολές, όλα σας βάζουν στο ρόλο ενός στρατιώτη που έρχεται σε επαφή με πρωτόκολλα αλλά και εξοπλισμό μέχρι τώρα άγνωστα για αυτόν.
Μπορεί να σας φανεί περίεργο αλλά το Contact σχεδιαστικά σας ταξιδεύει στην εποχή των παλιών καλών παιχνιδιών περιπέτειας και μυστηρίου, καθώς οι μάχες είναι σχεδόν ανύπαρκτες ή καλύτερα προαιρετικές και δίνεται μεγάλη προσοχή στην δημιουργία βαριάς ατμόσφαιρας. Το σενάριο εξελίσσεται πολύ ωραία και όσο προχωράει τείνει περισσότερο προς τρόμο, παρά προς “hardcore milsim” όπως συνηθίζεται να χαρακτηρίζεται το Arma. Ένα τεράστιο μητρικό εξωγήινο σκάφος, που αψηφά τους νόμους της βαρύτητας εμφανίζεται από το πουθενά και ακολουθεί μια πορεία στην Livonia που φαίνεται να σχετίζεται με τις εδαφικές ανωμαλίες που παρουσιάζονται σε τυχαία σημεία. Εσείς αναλαμβάνετε το ρόλο του Aiden Rudwell, με ειδικότητα στα drones, ο οποίος πρέπει να ανακαλύψει τί συμβαίνει.
Παίζει και να είναι εξωγήινο διαστημόπλοιο.
Μην περιμένετε επικές μάχες με ορδές από εξωγήινους στα βουνά της Livonia, αλλά μπόλικη εξερεύνηση σε ομιχλώδη σκοτεινά δάση και έμφαση σε stealth μηχανισμούς με gadgets που σας βοηθούν να παραπλανήσετε τις εχθρικές δυνάμεις, παρεμβάλλοντας τις επικοινωνίες τους μέσω ενός σχετικά δυσνόητου στην αρχή εξοπλισμού αλλά πανίσχυρου όταν καταλάβετε πώς δουλεύει. Έρχεστε αντιμέτωπος με πολύπλοκες επιστημονικές αναφορές και αναλύσεις φυσικών και μη στοιχείων και φαινομένων που μπορούν να παρουσιαστούν κατά την επαφή με πολιτισμούς πολύ πιο εξελιγμένους από εμάς. Επίσς βλέπετε ρεαλιστικές αντιδράσεις από τους ανθρώπους που έρχονται σε επαφή με εξωγήινους όπως πχ οι σκληροτράχηλοι υψηλόβαθμοι αξιωματικοί που στη θέα ενός νέου “εχθρού” δεν ξέρουν πώς να πράξουν και να αντιδράσουν, αλλά και τον ενθουσιασμό αυτών που πίστευαν στην ύπαρξη εξωγήινων και τώρα τους βλέπουν μπροστά τους. Όλα αυτά συνθέτουν μια εξαιρετική περιπέτεια μυστηρίου και επιστημονικής φαντασίας.
Οι πάρα πολλές κινηματογραφικές σκηνές, οι αρκετές δευτερεύουσας σημασίας αποστολές αλλά και τα διαθέσιμα gadgets που σας δίνουν την δυνατότητα να ακούσετε και να παρακολουθήσετε συζητήσεις τον εχθρικών δυνάμεων, όπως τις εντολές που δέχονται από τους ανώτερους αξιωματικούς από κάποιες απομακρυσμένες εγκαταστάσεις αλλά και τα σχόλια μεταξύ των περιπόλων σε διάφορες βάσεις, δίνουν την ψευδαίσθηση ενός ζωντανού κόσμου, όπου κάθε παράταξη έχει τον δικό της σκοπό και όλοι μαζί αντιμετωπίζουν κάτι άγνωστο μέχρι τώρα και προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Είναι ίσως ότι πιο πολύπλοκο και βαθύ από πλευράς σεναρίου έχει παρουσιάσει η Bohemia.

Η νέα περιοχή είναι πανέμορφη, με πλούσια και πυκνά δάση. Τα νέα αντικείμενα, όπλα, κτίρια, gadgets κτλ ξεπερνούν τα 100 και είναι διαθέσιμα στον editor ώστε ο καθένας να μπορεί να φτιάξει τα δικά του σενάρια και αποστολές. Όλες οι νέες προσθήκες του Contact έχουν σκοπό να δημιουργήσουν μια βαριά, απόκοσμη ατμόσφαιρα και το καταφέρνουν αυτό σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό. Αυτό όμως που κλέβει την παράσταση είναι τα ηχητικά εφέ. Η σχεδόν ανύπαρκετη μουσική αντικαθίσταται από άπειρα, ποιοτικά εφέ που συμβάλλουν στην δημιουργία ενός ζωντανού κόσμου. Από τα απομακρυσμένα κλαδιά που σπάνε μέσα στην νύχτα, τα ουρλιαχτά άγνωστων ζώων του δάσους, μέχρι τα απόκοσμα, μπάσα βουητά κατά την εμφάνιση άγνωστης ταυτότητας ιπτάμενων αντικειμένων, όλα στο σύνολο τους είναι κάτι παραπάνω από ευχάριστη έκπληξη, καθώς τα Arma δεν φημίζονται για την ηχητική τους επένδυση. Το voice acting σε γενικές γραμμές είναι καλό, χωρίς να αποτελεί κάτι το ιδιαίτερο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου