Pages - Menu

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2019

GTA Online σας προσκαλεί για διακοπές στο Diamond Casino & Resort

Στο πνεύμα του καλοκαιρού, η Rockstar Games αποκάλυψε το επόμενο μεγάλο πακέτο επέκτασης του Grand Theft Auto Online. Ο λόγος γίνεται για το The Diamond Casino & Resort, το οποίο όπως συνηθίζει η εταιρία θα καταφθάσει εντελώς δωρεάν υπό την μορφή ενημερώσης, για όλους τους παίκτες του Grand Theft Auto V. Η ημερομηνία κυκλοφορίας του έχει οριστεί για τις 23 Ιουλίου. 
 Όπως αφήνει να εννοηθεί και το όνομά του, το The Diamond Casino & Resort είναι ένα τεράστιο κτήριο στο κέντρο του Los Santos, το οποίο φιλοξενεί ένα καζίνο και υπερπολυτελείς χώρους διαμονής. Μπορείτε να παρακολουθήσετε το trailer που συνόδευσε την ανακοίνωση μέσα από τον player που ακολουθεί για να πάρετε μια γεύση από το νέο προορισμό του GTA Online.

Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

A Plague Tale: Innocence Review

Το A Plague Tale: Innocence ξεκινάει σε φωτεινά και πολύχρωμα σκηνικά που θυμίζουν πίνακα, σε κάποιο δάσος της μεσαιωνικής Γαλλίας, όπου η Amicia, μια δυναμική αλλά συνάμα εγωκεντρική έφηβη της καλής κοινωνίας, ανυπομονεί να ζήσει μια ζωή γεμάτη δράση και περιπέτειες. Από την άλλη μεριά έχουμε τον πεντάχρονο αδερφό της, Hugo, που ζει απομονωμένος από τον κόσμο εξαιτίας μιας μυστηριώδους ασθένειας που έχει στο αίμα. Λόγω της κατάστασης και της ηλικίας του, ο Hugo είναι το επίκεντρο της προσοχής όλων, με αποτέλεσμα η Amicia να ζηλεύει και να νιώθει παραμελημένη. 
Η ζωή των δύο παιδιών αλλάζει ξαφνικά, όταν ο Μαύρος Θάνατος και η καταστροφή έρχονται για να τους χτυπήσουν την πόρτα χωρίς καμία προειδοποίηση. Με τις ημέρες της αθωότητας πίσω τους για πάντα, ο Hugo και η Amicia καλούνται να παλέψουν για την επιβίωσή τους ανάμεσα στα χαλάσματα που άφησαν οι “μεγάλοι” και να δραπετεύσουν από τους στρατιώτες της Ιεράς Εξέτασης. Καθώς τα δυο παιδιά δεν περνούσαν πολύ καιρό μαζί, δεν γνωρίζουν πολλά ο ένας για τον άλλο κι αυτό είναι ένα ακόμα εμπόδιο που πρέπει να αντιμετωπίσουν. Στην αρχή μόλις που μπορούν να συνεννοηθούν, πότε φωνάζοντας ο ένας στον άλλο και πότε καυγαδίζοντας. Ωστόσο, όσο περνάει ο καιρός, τόσο δυναμώνει το “δέσιμό” τους. Κατά την διάρκεια της περιπέτειας, η Amicia εξελίσσεται από ένα αθώο κορίτσι που δεν θέλει να βλάψει κανέναν, σε μια νεαρή γυναίκα που θα έκανε τα πάντα για να προστατέψει τον αδερφό της, ενώ και ο Hugo, παρόλο που είναι μικρό παιδί, περνάει τη δική του μεταμόρφωση. Ευτυχώς, δεν είναι ολομόναχοι, καθώς συναντούν άλλους χαρακτήρες που στέκονται στο πλευρό τους, με τον καθένα να έχει την δική του ιστορία. Εφιαλτικό σκηνικό. Εφιαλτικό σκηνικό. Μετά τα Last of Us και God of war, στο A Plague Tale: Innocence έχουμε άλλη μια εμφάνιση πρωταγωνιστή που βελτιώνεται ως άτομο μέσα από την προστασία που προσφέρει σε ένα παιδί. Η αλληλεπίδραση και οι διάλογοι μεταξύ της Amicia και του Hugo θυμίζουν πολύ τους προαναφερθέντες τίτλους, με την Amicia να παρηγορεί κάθε τόσο τον Hugo, ο οποίος παλεύει να αφήσει πίσω του την παλιά τους ζωή. Μπορεί ως Amicia να τρέχετε ξοπίσω του και να του λέτε να σταματήσει για να τον πάρετε αγκαλιά αν κουραστεί, αλλά σε καμία περίπτωση δεν νιώθετε ότι κάνετε “baby sitting” στο αδερφάκι σας. Αν μη τι άλλο, ο Hugo είναι ένας συνταξιδιώτης με τον οποίο συζητάτε, ανά διαστήματα σας βοηθάει με την επίλυση γρίφων και ο ίδιος αποτελεί έναν ακόμα λόγο για να μην το βάλετε κάτω. Τόσο ο stealth-action χειρισμός εναντίον των φρουρών όσο και η πανούκλα που κρύβονται πίσω από κάθε βήμα, δημιουργούν μια αίσθηση σασπένς που δεν σας αφήνει ποτέ να χαλαρώσετε. 
Όμως το “κυρίως πιάτο” της έντασης προέρχεται από τους αμέτρητους αρουραίους που έχουν κατακλύσει τον κόσμο του παιχνιδιού. Μολονότι ορισμένες έρευνες ισχυρίζονται ότι ίσως τελικά να ευθύνονται περισσότερο οι ίδιοι οι άνθρωποι παρά οι αρουραίοι για την εξάπλωση της πανούκλας, στο μυαλό μας αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα. Οι αρουραίοι βρίσκονται παντού, αλλά μισούν το φως και σας πλησιάζουν μόνο στο σκοτάδι για να σας φάνε ζωντανούς. Περιττό να πούμε πως αν έχετε οποιαδήποτε φοβία ή αποστροφή προς τους αρουραίους τότε καλύτερα να προσπεράσετε τον συγκεκριμένο τίτλο. Μπορείτε να αλληλοεπιδράσετε με κάποια στοιχεία στο περιβάλλον, όπως το να χαϊδέψετε έναν σκύλο ή να χτυπήσετε μια πόρτα, όμως αυτές οι περιπτώσεις σπανίζουν και πολλές φορές πρέπει να στέκεστε σε συγκεκριμένο σημείο ώστε να εμφανιστούν. Γενικότερα, οι περισσότερες περιπτώσεις όπου εξερευνάτε τον κόσμο αφορούν την επίλυση απλών γρίφων, οι οποίοι έχουν να κάνουν με λεβιέδες, κιβώτια και το να ξεγλιστράτε από φρουρούς στα σκοτεινά. Σπρώξτε ένα κιβώτιο ώστε να περάσετε μέσα από ένα παράθυρο στην κορυφή ενός κτιρίου, ανάψτε φωτιά από ξύλα για να κρατήσετε μακριά τους αρουραίους ή σπάστε τις λάμπες για τους οδηγήσετε προς ένα σημείο, χτυπήστε ένα μεταλλικό αντικείμενο με τη σφεντόνα για να αποσπάσετε την προσοχή του φρουρού ή εφαρμόστε έναν συνδυασμό των παραπάνω για να προχωρήσετε. Όπως καταλαβαίνετε, σπάνια εμπλέκεστε σε μάχες σώμα με σώμα. Το να κρύβεστε μέσα σε υψηλή χλόη ώστε να αποφύγετε τους φρουρούς, όπως και το να διώχνετε ή να αποφεύγετε τους αρουραίους, είναι μονόδρομος. Σταδιακά, το κάθε κεφάλαιο γίνεται πιο πολύπλοκο και αργά ή γρήγορα πρέπει να κρύβεστε, να προκαλείτε αντιπερισπασμό και να περιμένετε την κατάλληλη στιγμή προτού τελικά αλλάξετε θέση. 
Το παιχνίδι κάνει εκπληκτική δουλειά στο να σας κάνει να νοιάζεστε για την ασφάλεια των πρωταγωνιστών καθόλη την διάρκειά του, κρατώντας σας σε εγρήγορση κάθε φορά που σας προσπερνάει ένας φρουρός ή βρίσκεστε περικυκλωμένοι από ένα τσούρμο πεινασμένων αρουραίων με κατακόκκινα μάτια. Οι γρίφοι δεν είναι ούτε πρωτότυποι ούτε μπορούν να λυθούν με διαφορετικούς τρόπους, όμως αυτό δεν χαλάει καθόλου τη γενική αίσθηση του παιχνιδιού. Μπορεί το σύστημα stealth που χρησιμοποιείται να το έχουμε ξαναδεί αλλού, όμως τα μοναδικά σκηνικά και οι πρωταγωνιστές κάνουν το παιχνίδι να ξεχωρίζει. Όντως, κρύβεστε μέσα σε υψηλή χλόη και πετάτε πέτρες για να μπερδέψετε τους εχθρούς σας, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα ιστορικό περιβάλλον όπου η πανούκλα και οι αρουραίοι είναι πραγματικά γεγονότα της ανθρώπινης ιστορίας και όχι φανταστικοί εχθροί. Αυτός ο συνδυασμός ρεαλισμού και φανταστικού δημιουργεί μια ένταση στην ατμόσφαιρα που δεν συναντάμε συχνά σε παιχνίδια του είδους.

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

Η Γιουβέντους αποκλειστικά στο eFootball PES 2020

Μπορεί ο Κριστιάνο Ρονάλντο να φιγούραρε στο εξώφυλλο του περσινού FIFA με τη φανέλα της Γιουβέντους, αλλά φέτος τα πράγματα άλλαξαν αφού η Ιταλική ομάδα δεν θα συμπεριλαμβάνεται με το επίσημο όνομά της στο ποδοσφαιρικό παιχνίδι της EA. Συγκεκριμένα, η Konami ανακοίνωσε την αποκλειστική της συμφωνία με την Juventus FC. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα το eFootball PES 2020 να είναι το μοναδικό ποδοσφαιρικό παιχνίδι για κονσόλες αυτή τη σεζόν που θα έχει το επίσημο όνομα της ομάδας, το επίσημο σύμβολο και το στάδιο. Παράλληλα, η Konami υπόσχεται πως τα πρόσωπα των παικτών της ομάδας, καθώς και το Allianz στάδιο θα παρουσιάζονται πιστά και ρεαλιστικά στο παιχνίδι. Το eFootball PES 2020 κυκλοφορεί στις 10 Σεπτεμβρίου για PS4, Xbox One και PC.

Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

The Division: Ανοιχτό το ενδεχόμενο για ένα single-player spin-off;

Το Tom Clancy's The Division έκανε το ντεμπούτο του το 2016 και από την πρώτη στιγμή παρουσιάστηκε ως ένα αποκλειστικά online shared world looter shooter. Το δεύτερο κεφάλαιο της σειράς που κυκλοφόρησε το Μάρτιο του τρέχοντος έτους ακολούθησε ακριβώς το ίδιο μονοπάτι και εντάσσεται στην κατηγορία των online shared world looter shooters. Όπως φαίνεται όμως, η Ubisoft εξετάζει το ενδεχόμενο και ενός καθαρά single-player story-driven Division παιχνιδιού. 
 Αναλυτικότερα, ο creative director του Division 2, Julian Gerighty, με αφορμή την ευχή ενός παίκτη, ζήτησε τη γνώμη της κοινότητας, ρωτώντας πως θα μας φαινόταν ένα single player narrative driven spin off. Το γεγονός πως ο δημιουργός της σειράς δεν απέρριψε την ιδέα και ζήτησε τη γνώμη της κοινότητας είναι σίγουρα ενθαρρυντικό για τους λάτρεις της ιδέας, αφού το ενδεχόμενο παραμένει πιθανό.

Σάββατο 27 Ιουλίου 2019

Εντελώς δωρεάν το εξαιρετικό strategy Age of Wonders III

Η ομάδα ανάπτυξης Triumph Studios ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει τον Αύγουστο το νέο της turn-based strategy τίτλο Age of Wonders: Planetfall. Για να προετοιμάσει το έδαφος, η ομάδα χαρίζει τον προηγούμενο τίτλο του franchise, το Age of Wonders III. Η προσφορά αφορά την Steam έκδοση του παιχνιδιού και θα ολοκληρωθεί στις 15 Ιουλίου. Εφόσον προλάβετε, το παιχνίδι θα μείνει στη ψηφιακή βιβλιοθήκη σας για πάντα. Το μόνο που έχετε να κάνετε, λοιπόν, είναι επισκεφθείτε την σελίδα του τίτλου και να τον προσθέσετε στο λογαριασμό σας.

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019

Truberbrook Review for alla

Βρισκόμαστε στη Γερμανία, γύρω στα τέλη του '60. Ο νεαρός φυσικός Hans Tannhauser κερδίζει ένα εισιτήριο για το... μαγευτικό Truberbrook. Το εγκαταλελειμμένο -στην μέση του πουθενά, αλλά συνάμα όμορφο- χωριό της Δυτικής Γερμανίας γίνεται το ιδανικό μέρος για τον Hans, που πασχίζει να ολοκληρώσει την διδακτορική διατριβή του. Παρόλο που όλα γύρω του δείχνουν ήρεμα και φιλήσυχα, κάτι δεν “κολλάει” με το περιβάλλον. Ως Hans, καλείστε να ανακαλύψετε τα μυστήρια του υπερβολικά ήσυχου χωριού, αλλά και να σώσετε τον κόσμο από την καταστροφή.
Η υπόθεση ξεκινάει με αρκετό ενδιαφέρον και τις πρώτες ώρες εξελίσσεται ομαλά. Στην πορεία συναντάτε ενδιαφέροντα και ψυχαγωγικά άτομα, όπως την εκκεντρική Gretchen, μια παλαιοανθρωπολόγο με ενδιαφέρον για τα μυστικά του χωριού, και τον ηλικιωμένο Klaus, που αρνείται να σας βοηθήσει αν δεν του φέρετε πίσω τη χαμένη του γάτα που ψάχνει απεγνωσμένα. Ωστόσο, μετά από λίγες ώρες ο ρυθμός εξέλιξης της ιστορίας παρουσιάζει ασταθείς διακυμάνσεις, πότε καθυστερώντας αρκετά λεπτά σε διαλόγους με τους ίδιους χαρακτήρες και πότε κάνοντας πολλά βήματα μπροστά μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Δυστυχώς, η ευρεία θεματολογία του, παρότι ενδιαφέρουσα, δεν διαθέτει το απαραίτητο βάθος που χρειάζεται για να εξεταστούν όλα τα ζητήματα διεξοδικά. Έτσι, αρκετές φορές μαθαίνετε πράγματα για χαρακτήρες που δεν παίζουν σημαντικό ρόλο, περνάτε χρόνο σε περιοχές που δεν “δένουν” με την ιστορία, και στο τέλος μένετε με απορίες που αφορούν ακόμα και τον ίδιο τον πρωταγωνιστή.
Τα ψυχολογικά τεστ λένε πολλά.
Όλες οι βασικές ενέργειες γίνονται με το αριστερό κουμπί του ποντικιού. Κάνοντας κλικ σε ένα hotspot, εμφανίζονται οι κλασικές επιλογές look at, talk to, use και combine. Πατώντας δύο φορές το αριστερό κουμπί στο σημείο που θέλετε να φτάσετε, ενεργοποιείτε το γρήγορο βάδισμα, όμως δεν μπορείτε να μεταφερθείτε αυτόματα στην επόμενη σκηνή, γεγονός που μερικές φορές οδηγεί σε αρκετά πέρα-δώθε. Κρατώντας πατημένο το spacebar, ενεργοποιείτε τα διακριτικά hotspots με όλα τα διαθέσιμα αντικείμενα και εξόδους στην οθόνη. Ο έλεγχος για τυχόν hotspots που σας ξέφυγαν είναι χρήσιμος, αφού δεν είναι πάντα ευδιάκριτα.
Μία από τις αδυναμίες του παιχνιδιού βρίσκεται στη λειτουργία του inventory, το οποίο εμφανίζεται με το πάτημα του πλήκτρου I. Μπορείτε να δείτε την εικόνα του αντικειμένου που κουβαλάτε στο επάνω μέρος της οθόνης, όμως δεν μπορείτε να δείτε κάποια περιγραφή του ή το όνομά του. Απλά κουβαλάτε διάφορα πράγματα, με το ίδιο το παιχνίδι να αποφασίζει αν μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε στην πορεία ή όχι. Με αυτόν τον τρόπο, οι περισσότεροι γρίφοι λύνονται αυτόματα, χωρίς εσείς να χρειαστεί να σκεφτείτε αν έχετε μαζί σας τα αντικείμενα που χρειάζεστε ή να αντιληφθείτε καν ότι υπάρχει γρίφος. Για παράδειγμα, αν δεν κάνετε “look at” ένα αντικείμενο πριν το μαζέψετε, τότε ίσως να μην ξέρετε τί είναι και να το κουβαλάτε μέχρι να φτάσετε στον αντίστοιχο γρίφο, που λύνετε κάνοντας απλά ένα κλικ χωρίς να σκεφτείτε τίποτα. Επίσης, ο περιορισμένος αριθμός αντικειμένων και hotspots προς εξερεύνηση ξεκαθαρίζει πολύ γρήγορα το τί είναι απαραίτητο και τί όχι, με λίγα hotspot να μην αφορούν την εξέλιξη της υπόθεσης.
Η ιστορία εξελίσσεται μέσα από διαλόγους και μέσω μια θεωρητικής λίστας “to do”, που δεν καταγράφεται κάπου. Συνήθως πρέπει να βρείτε συγκεκριμένα αντικείμενα ή να ολοκληρώσετε συγκεκριμένες δραστηριότητες (πχ να φτιάξετε μια χαλασμένη μηχανή ή να βρείτε τη γάτα που αναφέραμε παραπάνω) προτού προχωρήσετε. Οι δραστηριότητες αυτές δεν σχετίζονται πάντα με την κεντρική ιστορία, αν και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Επίσης πέρα από τους γρίφους με συνδυασμούς αντικειμένων υπάρχουν και γρίφοι ανταλλαγής αντικειμένων με άλλους χαρακτήρες και επιλογή συμβόλων με τη σωστή σειρά. Ένα σημείο, όπου πρέπει να δώσετε τις σωστές απαντήσεις, διαφορετικά μεταφέρεστε πίσω στο ίδιο μέρος, μοιάζει περισσότερο με τεχνική για να κάνει το παιχνίδι να διαρκέσει περισσότερο παρά με ουσιαστικό γρίφο. Σε γενικές γραμμές, οι γρίφοι είναι αρκετά εύκολοι και απλοί, ιδιαίτερα για έμπειρους παίκτες. Η ιστορία διαρκεί περίπου έξι με οκτώ ώρες, λιγότερες για τους πιο έμπειρους. Υπάρχει ένα και μοναδικό save για κάθε playthrough, κάτι που σας εμποδίζει από το να ξαναπαίξετε μια συγκεκριμένη σκηνή. Αντί για manual save, το παιχνίδι σώζει αυτόματα κάθε φορά που μεταφέρεστε σε νέα οθόνη, αν και δεν εμφανίζεται καμία ένδειξη autosave.
Ένα ήσυχο μοτέλ για μοναχικούς.
Από τα θετικά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού είναι το χιούμορ. Ο Hans περιγράφει σχεδόν τα πάντα γύρω του σε ένα μαγνητόφωνο, κάνοντας συχνά αστεία σχόλια και ασυνήθιστες περιγραφές που δεν ανταποκρίνονται πάντα στην πραγματικότητα. Άλλα αστεία γεγονότα και ιδιοσυγκρασίες δημιουργούν μια ευχάριστη ατμόσφαιρα, όπως για παράδειγμα το να πείτε ότι είστε από την εφορία για να σας ανοίξουν, η συζήτηση με την κοπέλα που σιχαίνεται τον ζεστό καφέ και την κερασόπιτα ή διάφορα λογοπαίγνια με το όνομα Tannhauser. Η λειτουργία kids mode λογοκρίνει κάποια αστεία “για ενήλικες”, αν και το παιχνίδι είναι προσβάσιμο στους νεαρούς εφήβους χωρίς να περιέχει υπερβολές. Λίγα παιχνίδια του είδους κεντρίζουν το ενδιαφέρον από την πρώτη σκηνή με τον τρόπο που το καταφέρνει το Truberbrook, κυρίως λόγω των εκπληκτικών γραφικών της συγκεκριμένης σκηνής. Αν και, για κάποιο λόγο, η ατμόσφαιρα της πρώτης σκηνής δεν επαναλαμβάνεται στη συνέχεια στον ίδιο βαθμό, η σκηνή αυτή αρκεί για να σας πείσει να ασχοληθείτε με το παιχνίδι μέχρι το τέλος.


Τα γραφικά, αποτέλεσμα χρήσης 3D σκάνερ και φωτογραμμετρίας, είναι πραγματικά εντυπωσιακά. Συγκεκριμένα, ο φωτισμός είναι τόσο ρεαλιστικός που σας κάνει να αναρωτιέστε αν αυτό που κοιτάτε είναι όντως παιχνίδι. Οι σκιές “ζωντανεύουν” το περιβάλλον, δίνοντας ένα μοναδικό βάθος που δεν έχουμε ξαναδεί σε παιχνίδι του είδους. Το φως του φεγγαριού που μπαίνει από το παράθυρο, οι μύγες που γυρίζουν γύρω από μια λάμπα μέσα στη νύχτα και η ομαλή κίνηση του animation των χαρακτήρων είναι μόνο μερικά παραδείγματα. Από την άλλη, τα γραφικά που σχετίζονται με το inventory απογοητεύουν. Κάθε φορά που μαζεύετε ένα αντικείμενο, αυτό εμφανίζεται για λίγο στην οθόνη με υπερβολικά απλό και καρτουνίστικο σχεδιασμό σε σχέση με τα υπόλοιπα γραφικά, χωρίς να ταιριάζει καθόλου με το περιβάλλον, χαλώντας την κατά τα άλλα υπέροχη ατμόσφαιρα. Άλλα τεχνικά θέματα μικρότερης σημασίας είναι το ότι δεν μπορείτε να προσπεράσετε τους υπότιτλους, που συχνά διαβάζετε πιο γρήγορα από την ταχύτητα με την οποία μιλούν οι χαρακτήρες. Όσον αφορά τα bugs, συνάντησα μόνο δύο, μικρής σημασίας. Στο πρώτο, ο πρωταγωνιστής “κόλλησε” και περπατούσε προς τον τοίχο (σταμάτησε να περπατάει μόνο μετά από κλικ σε άλλο σημείο της οθόνης), ενώ στο δεύτερο, ένα αντικείμενο που βρισκόταν μέσα σε κτίριο ήταν εμφανές και έξω από αυτό.

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

One Piece: World Seeker Review

Ο καπετάνιος των Straw Hat Pirates, ο Luffy, είναι ο χαρακτήρας που χειρίζεστε και προς απογοήτευση ίσως των φίλων του One Piece ο μόνος που έχετε στην διάθεσή σας από το πλήρωμα. Ξεκινώντας το παιχνίδι τα πράγματα είναι φαινομενικά δύσκολα για τον ήρωα, αφού έχει αιχμαλωτιστεί και αλυσοδεμένος προορίζεται για ένα στενό κελί και στη συνέχεια για εκτέλεση. Mε την βοήθεια των μελών του πληρώματός του όμως και με έναν αλλοπρόσαλλο τρόπο, που μόνο ο Luffy ξέρει, αποδρά θεαματικά καταλήγοντας από το ιπτάμενο νησί όπου βρισκόταν, σε μια λίμνη κάτω σε ένα κανονικό νησί. Εκεί δέχεστε τη βοήθεια της Jeanne η οποία είναι από τους βασικούς χαρακτήρες του τίτλου.
 Σε αυτό το σημείο μαθαίνετε ότι βρίσκεστε στο Prison Island, που έχει πάρει την ονομασία από τις φυλακές που έχει χτίσει το ναυτικό εκεί. Λόγω της παρουσίας του ναυτικού οι κάτοικοι έχουν χωριστεί σε αυτούς που το υποστηρίζουν και σε αυτούς που το μισούν και ζητούν την απομάκρυνση του ώστε να επιστρέψει το νησί του στους ήρεμους ρυθμούς που επικρατούσαν κάποτε. Ναυτικό χωρίς πειρατές δεν γίνεται φυσικά και αναμενόμενα οι πειρατές είναι άλλη μια δύναμη που κάνει έντονη την παρουσία της. Τι είναι αυτό που τραβάει όλες αυτές τις δυνάμεις και δημιουργεί εντάσεις και αντιπαλότητες; Ένας αμύθητος θησαυρός που κρύβει το νησί και εσείς καλείστε να ανακαλύψετε το μυστικό του και να δώσετε οριστική λύση σε όλα αυτά τα προβλήματα. Όπως συνηθίζουν παιχνίδια βασισμένα σε “εξωγενές” υλικό, το World Seeker αναμειγνύει την ιστορία του One Piece με νέα στοιχεία, προσφέροντας ένα σενάριο κατανοητό στους νέους στον κόσμο του One Piece και αναγνωρίσιμο στους παλιούς φαν. Δεν καταφέρνει βέβαια να φτάσει το επίπεδο του anime, αλλά απλά να παρουσιάσει κάτι αξιόλογο. Κι αυτό χαντακώνεται όμως από τις αποστολές που αναλαμβάνετε, κυρίως τις δευτερεύουσες που δείχνουν έντονα ότι προστέθηκαν για να “γεμίσουν” το παιχνίδι και όχι για να προσφέρουν κάτι το ιδιαίτερο. Περιλαμβάνεται πολύ ανούσιο πήγαινε-έλα μεταξύ περιοχών και χαρακτήρων που συχνά γίνεται για άσκοπες συζητήσεις, οι οποίες άνετα θα μπορούσαν να έχουν γίνει νωρίτερα ή και καθόλου. Οι περισσότερες αποστολές είναι αδιάφορες και θυμίζουν αρχαίες εποχές όπου το να μιλάμε με ΑΙ χαρακτήρες και να τους κάνουμε χάρες μας φαινόταν... συγκλονιστικό. Δεν έχει νόημα να είσαι ο καπετάνιος των πιο επικίνδυνων πειρατών της εποχής και να χαραμίζεσαι μαζεύοντας υλικά για συνταγές μαγειρικής ή να λύνεις οικογενειακά προβλήματα. 
Κάποια στιγμή αναρωτιόμουν ποιος ακριβώς είναι ο σκοπός μου σε αυτό το παιχνίδι, να συνθλίψω το ναυτικό και να τρομοκρατήσω τους αντίπαλους πειρατές ή να βοηθήσω δύο νέους να βρουν τον ερωτά τους που εμποδίζεται λόγω των πολιτικών διαφορών των γονέων τους; Εφόσον επέλεξαν RPG μονοπάτια, οι δημιουργοί οφείλουν να γνωρίζουν ότι ο πήχης στην εποχή μας είναι πολύ ψηλά και οι αποστολές τύπου “πήγαινε να βρεις το δαχτυλίδι της γυναίκας μου που έχασα επειδή γκρεμοτσακίστηκα σε εκείνη την πλαγιά” πλέον είναι ξεπερασμένες. To ελαστικό σώμα του Luffy είναι ικανό για θεαματικά χτυπήματα με μεγάλης εμβέλειας, κλωτσιές και μπουνιές, ενώ μπορεί να εκτοξεύεται τάχιστα σε όποιο σημείο θέλει. Επιτίθεστε με δύο στιλ μάχης, αργό με δυνατά χτυπήματα και γρήγορο με πολλά συνεχόμενα χτυπήματα, επιλέγοντας ανάλογα με τον εχθρό. Εκτός από το κουμπίο για χτυπήματα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και την σκανδάλη και με το μακρύ χέρι του Luffy να τιναχτείτε στο περιβάλλον ή πάνω σε έναν εχθρό. Με την μάχη κερδίζετε πόντους εμπειρίας που ξοδεύετε σε έναν αξιόλογο αριθμό αναβαθμίσεων των χτυπημάτων και νέων κινήσεων προσθέτοντας έτσι μια καλή ποικιλία στην κίνηση και τις επιθέσεις σας. Όσο μοιράζετε σφαλιάρες γεμίζετε και ως τρεις μπάρες ενέργειας που την χρησιμοποιείτε για πιο σφοδρά χτυπήματα. Η πιο δυναμική χρήση αυτής της ενέργειας είναι να μπείτε για λίγο διάστημα σε gear four κατάσταση, όπου o Luffy γιγαντώνεται και είναι ασταμάτητος. Ειδικά στις μάχες με boss αυτή η χρήση του gear four είναι άκρως αποτελεσματική. Γενικώς οι μάχες είναι διασκεδαστικές και αναπαριστούν εύστοχα τις κινήσεις του Luffy, προσφέροντας θεαματικό και απολαυστικό ξύλο. Πέρα από τις αποστολές και τις μάχες, μπορείτε να μαζεύετε θησαυρούς και διάφορα υλικά παντού στο νησί, πηγαίνοντάς τα στο πλοίο σας, όπου τα μέλη του πληρώματός σας μπορούν να τα μετατρέψουν σε εξοπλισμό με τον οποίο βελτιώνετε τα στατιστικά σας. 
Αν και ο υπότιτλος του παιχνιδιού και η παρουσία του πλοίου σας προϊδεάζουν για θαλάσσια ταξίδια, περιέργως δεν πάτε πουθενά και όλη η δράση διαδραματίζεται στο νησί. Τα γραφικά είναι όμορφα και πολύχρωμα με τους χαρακτήρες να είναι σχεδιασμένοι όπως στο anime, ενώ το νησί είναι αρκετά μεγάλο όπως και οι πόλεις και οι βάσεις που επισκέπτεστε. Ο κόσμος πάντως που συναντάτε είναι ελάχιστος για το μέγεθος των πόλεων. Γυρνώντας στο περιβάλλον του Prison Island πετυχαίνετε μόνο ομάδες πειρατών ή ναυτικών, όχι απλούς πολίτες ή έστω μερικά ζώα. Στα του ήχου, ακούτε μουσικά κομμάτια που παραπέμπουν στο anime. To ίδιο ισχύει και για τις φωνές των χαρακτήρων κατά την διάρκεια των βίντεο, αν και δεν υπάρχουν σκηνές για όλες τις συζητήσεις, καθώς οι περισσότεροι διάλογοι γίνονται με κείμενο και οι χαρακτήρες απλά μουγκρίζουν κάνοντας διάφορες κινήσεις και λέγοντας το όνομά σας.

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2019

Fire Emblem: Three Houses | Γνωρίστε τους The Blue Lion

Πριν μερικές ημέρες η Nintendo είχε δημοσιεύσει ένα ολοκαίνουργιο trailer για το επερχόμενο Fire Emblem: Three Houses, στο οποίο μας έδινε μια μικρή γεύση για τους Black Eagles, σήμερα έθεσε στην δημοσιότητα ένα νέο βίντεο που μας παρουσιάζει το The Blue Lion House. Το βίντεο μας συστήνει τον Πρίγκιπα Dimitri -ηγέτης του Blue Lion House- ο οποίος απολαμβάνει να προπονείται για μάχες και προέρχεται από το Holy Kingdom of Faerghus. Επίσης παίρνουμε και μια μικρή γεύση από άλλους χαρακτήρες, όπως τον Ingrid, οποίος είναι ο παιδικός φίλος του Βασιλιά.

Τρίτη 23 Ιουλίου 2019

Death Stranding: Νέες πανέμορφες gameplay εικόνες

Η αναμονή για την κυκλοφορία του Death Stranding, του νέου παιχνιδιού του Hideo Kojima, έχει κορυφωθεί. Τώρα ο Ιάπωνας δημιουργός έρχεται να παρουσιάσει νέο υλικό από το παιχνίδι του, υπό την μορφή φωτογραφιών. Συγκεκριμένα, με την ανάπτυξη του τίτλου να βρίσκεται σε τελικό στάδιο, ο ίδιος ο Kojima δοκιμάζει διαρκώς το gameplay. Όντας αρκετά δραστήριος στα social media, o Ιάπωνας δημιουργός ανεβάζει διάφορες φωτογραφίες από το παιχνίδι καθώς παίζει. 
Παρακάτω, λοιπόν, μπορείτε να δείτε μερικά από τα screenshots που έχει ανεβάσει ο Kojima τον τελευταίο καιρό. Το Death Stranding αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 8 Νοεμβρίου του 2019 αποκλειστικά για το PlayStation 4 και το αναβαθμισμένο PlayStation 4 Pro.

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2019

Detroit: Become Human παίρνει τη θέση του PES 2019 στα δωρεάν games του PS Plus

Πριν από μερικές ημέρες η Sony αποκάλυψε τα παιχνίδια που θα διατίθενται δωρεάν για τους συνδρομητές της υπηρεσίας PS Plus το μήνα Ιούλιο, αλλά για κάποιο λόγο αποφάσισε να αντικαταστήσει τον ένα από τους δύο τίτλους χωρίς να δώσει περαιτέρω εξηγήσεις.
Το αρχικό πλάνο ήταν να διαθέσει δωρεάν τα PES 2019 και Horizon Chase Turbo, παρόλα αυτά, η Sony αντικαθιστά το πρώτο με το Detroit: Become Human Digital Deluxe Edition. Δεν μας χαλάει ιδιαίτερα η απόφαση της εταιρείας, μιας και η νέα είσοδος στο PS Plus είναι ένα άκρως ενδιαφέρον adventure από την Quantic Dream, όπου κάθε απόφαση επηρεάζει την εξέλιξη της ιστορίας.
Η υπόθεση του Detroid: Become Human λαμβάνει χώρα το έτος 2038 και θυμίζει αρκετά το Blade Runner, με τα androids να έχουν κατακλύσει την καθημερινότητα των ανθρώπων και ξαφνικά αρχίζουν να συμπεριφέρονται ως κανονικοί άνθρωποι.

Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

Black Ops 4: Το Operation Apocalypse Z ξεκινά αύριο στο PS4

Μπορεί οι παίκτες να ανυπομονούν για την κυκλοφορία του Call of Duty: Modern Warfare, παρ’ όλ’ αυτά η Treyarch συνεχίζει να εμπλουτίζει το Call of Duty: Black Ops 4. Συγκεκριμένα, η ομάδα αποκάλυψε το Operation Apocalypse Z, το οποίο θα ξεκινήσει αύριο στο PlayStation 4. Το νέο αυτό operation έχει ζόμπι θεματολογία και μας παρουσιάζει τι θα συμβεί αν γίνει μια παγκόσμια πανδημία στον κόσμο του Call of Duty. Στο πλαίσιο αυτό ο χάρτης του Blackout ανανεώνεται, έρχονται νέοι χάρτες για το multiplayer, νέα modes και όπλα. Το Call of Duty: Black Ops 4 είναι διαθέσιμο για τα PS4, Xbox One και PC. Περισσότερα για το Operation Apocalypse Z στο trailer που ακολουθεί.

Σάββατο 20 Ιουλίου 2019

Gears 5: Πρώτα gameplay πλάνα από το Versus Multiplayer

Μετά την αποκάλυψη των ολοκαίνουργιων Escape Mode και Map Builder, η The Coalition έρχεται να αποκαλύψει τώρα έναν ακόμα πυλώνα του Gears 5. Συγκεκριμένα, τα φώτα της δημοσιότητας είδαν τα πρώτα gameplay πλάνα από το βασικό multiplayer του παιχνιδιού, γνωστό στην κοινότητα ως Versus. Παρακάτω μπορείτε να δείτε λοιπόν δέκα λεπτά gameplay από το ανανεωμένο Escalation mode του Versus. 
Τα πλάνα προέρχονται από το νεότερο επεισόδιο της σειράς αφιερωμένη στα eSports που έχει ετοιμάσει η Coalition σε συνεργασία με το ELEAGUE. Παράλληλα, δημοσιεύθηκε και ένα βίντεο μέσα από το επίσημο κανάλι του franchise, το οποίο παρουσιάζει τις βασικές διαφορές του mode σε σχέση με τον προκάτοχό του στο Gears of War 4. Το Gears 5 αναμένεται να κυκλοφορήσει για το Xbox One και τα Windows PCs στις 10 Σεπτεμβρίου. Ο τίτλος θα περιλαμβάνεται από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του στο Xbox Game Pass.

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2019

Cyberpunk 2077: Αυξάνονται οι πιθανότητες να δούμε κάποια ταινία

Μιλώντας στο VGC, ο δημιουργός του Cyberpunk franchise, Mike Pondsmith, αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο να δούμε κάποια Cyberpunk ταινία. Συγκεκριμένα, δήλωσε: Πραγματικά δεν μπορώ να πω κάτι αυτή τη στιγμή, αλλά με τον Keanu Reeves να εμπλέκεται πλέον στο παιχνίδι, οι πιθανότητες σίγουρα έχουν αυξηθεί πολύ. Το μέσο πίεσε περισσότερο τον Pondsmith, ο οποίος τόνισε ότι το franchise του έχει μια ισορροπία μεταξύ πλοκής και δράσης που μπορεί να εξυπηρετήσει μια ταινία. 
Αναλυτικότερα, δήλωσε: Η αγαπημένη μου ταινία είναι το Blade Runner, αλλά αναγνωρίζω ότι είναι μια δύσκολη ταινία που απαιτεί σκέψη και το 2049 είναι ακόμη πιο δύσκολο. Μια τέτοια ταινία δεν επιτρέπει απαραίτητα στον κόσμο να κάνει το πρώτο του βήμα σε ένα σύμπαν και να το καταλάβει, αλλά από την άλλη δεν θα μπορούσες να κάνεις και μια καθαρόαιμη ταινία δράσης. Βρήκαμε μια καλή ισορροπία με το Cyberpunk. Και σας κάνουμε να σκέφτεστε, αλλά και δεν σας κάνουμε να βαριέστε και να νιώθετε ότι είστε σε τάξη για μάθημα. Εν τέλει, θέλω να πιστεύω πως θα υπάρξει μια στιγμή στο 2077 που θα έχετε τον έλεγχο του V και θα κοιτάξετε κάτω και θα συνειδητοποιήσετε ότι και τα δυο σας χέρια είναι ουσιαστικά γεμάτα εργαλεία. Ως παίκτης, πρέπει σε κάποιο σημείο να σκεφτείς πως θα ήταν στην πραγματικότητα αυτό; Αυτή θα είναι μια στιγμή που θα σε κάνει να προβληματιστείς και να νιώσεις άβολα. Για την ώρα, το σύμπαν του Cyberpunk περιλαμβάνει επιτραπέζια παιχνίδια και το επερχόμενο βιντεοπαιχνίδι της CD Projekt Red.

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

4 διαφορετικές εκδόσεις για το The Last of Us Part II

Πρόσφατα σας είχαμε ενημερώσει για τις φήμες που ήθελαν το The Last of Us Part II να κυκλοφορεί το Φεβρουάριο του 2020. Τώρα μια ακόμη διαφορετική πηγή έρχεται να επισημάνει πως η μεγάλη αποκλειστικότητα του PlayStation 4 θα κυκλοφορήσει όντως τον Φεβρουάριο του ερχόμενου έτους. 
 Συγκεκριμένα, ο διαχειριστής του γνωστού gaming forum ResetERA ήταν αυτός που έφερε τη φήμη στα φώτα της δημοσιότητας. Αναλυτικότερα, πέρα από την ημερομηνία κυκλοφορίας, η νέα αυτή φήμη τονίζει πως θα υπάρξουν τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις. Αν η φήμη είναι αληθινή, στα ράφια των καταστημάτων θα φτάσουν οι εξής εκδόσεις: Standard Edition, Special Edition, Collector’s Edition, Ellie Edition. Για την ώρα δεν γνωρίζουμε κάτι για τα περιεχόμενα των παραπάνω εκδόσεων. Το μόνο που ξέρουμε επίσημα είναι πως το The Last of Us Part II βρίσκεται υπό ανάπτυξη αποκλειστικά για το PlayStation 4.

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019

RDR 2: Μια ανάσα πριν την κυκλοφορία στο PC;

Κατά καιρούς έχουν ακουστεί πολλές φήμες πως η Rockstar Games ετοιμάζεται να φέρει το πολυβραβευμένο Red Dead Redemption 2 στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Τώρα φαίνεται πως το PC port είναι πιο κοντά από ποτέ. Συγκεκριμένα, το TheNerdMag ανακάλυψε πως το Social Club, το κοινωνικό δίκτυο που ενώνει τα παιχνίδια της Rockstar, περιλαμβάνει αναφορές για μια PC έκδοση του Red Dead Redemption 2. 
Φυσικά έχουμε να κάνουμε με απλή φήμη μιας και για την ώρα τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί. Ωστόσο, πρόκειται για ξεκάθαρη αναφορά του PC Port σε επίσημη υπηρεσία της Rockstar Games. Σίγουρα, η έκδοση των ηλεκτρονικών υπολογιστών είναι πιο κοντά από ποτέ, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η ιστοσελίδα που ευθύνεται για αυτή την ανακάλυψη είχε διαρρεύσει στο παρελθόν έγκυρες πληροφορίες για τα Watch Dogs Legion και Mortal Kombat 11.

Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

Code Vein: Αποκαλύφθηκαν οι PC απαιτήσεις συστήματος και οι συλλεκτικές εκδόσεις

H Bandai Namco μοιράστηκε το δεύτερο Behind The Scenes βίντεο από το επερχόμενο Code Vein, στο οποίο οι developers μιλούν για την ανάπτυξη του action-RPG παιχνιδιού, καθώς και τις σχεδιαστικές αποφάσεις πίσω από τους NPCs του τίτλου. Όπως μεταφέρουν, στο μυαλό τους είχαν πως οι παίκτες σε δύσκολες στιγμές θα χρειαστούν βοήθεια και έτσι ήθελαν να εντάξουν στο παιχνίδι NPC Partners που θα κάνουν τη εμπειρία τους λιγάκι καλύτερη. Παράλληλα, αποκαλύφθηκαν τα pre-order bonus, οι συλλεκτικές εκδόσεις και οι απαιτήσεις συστήματος της PC έκδοσης. 
Στην Ευρώπη το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει με πέντε διαφορετικές εκδόσεις, τις Standard, Digital standard, Day One, Digital Deluxe και Collector’s Edition. Μπορείτε να πάρετε μια γεύση μέσα από τις εικόνες παρακάτω.

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2019

PES 2020: Tέλος η "Man Red", υποδεχθείτε την Manchester United

Μια ακόμη κατάρα δεκαετιών λύνει το ανανεωμένο PES 2020. Εδώ και χρόνια υπάρχει το αστείο με τις μη-licensed ομάδες του franchise και ένα από τα πιο τρανταχτά παραδείγματα είναι η "Man Red", το οποίο είναι το υποτυπώδες όνομα που έχει δώσει η Konami για την Manchester United. Όπως ανακοίνωσε η Konami υπέγραψε συνεργασία με τους "Κόκκινους Διαβόλους" και έτσι απέκτησε πλήρως τα επίσημα δικαιώματα του συλλόγου για τις φανέλες καθώς και το ιστορικό γήπεδο Old Trafford. 
 Μάλιστα, αρκετοί από τους αστέρες της Manchester United πήγαν στο στούντιο της Konami για να γίνουν 3D Scan και έτσι να υπάρχουν τα ακριβή μοντέλα τους στο παιχνίδι, όπως οι Paul Pogba, David DeGea, Marcus Rashford, Jesse Lingaard, Anthony Martial αλλά και ο ανερχόμενος Scott McTominay. Δείτε το σχετικό trailer παρακάτω. Το demo του eFootball PES 2020 θα γίνει διαθέσιμο στις 30 Ιουλίου, ενώ το παιχνίδι κυκλοφορεί στις 10 Σεπτεμβρίου για PlayStation 4, Xbox One και PC...

Κυριακή 14 Ιουλίου 2019

PlayStation: Η Sony ετοιμάζεται για εξαγορές στούντιο

O CEO και πρόεδρος της Sony Interactive Entertainment, Jim Ryan, παραχώρησε στο μεγάλο ιαπωνικό μέσο Nikkei μια νέα συνέντευξη. Στο πλαίσιο αυτό αναφέρθηκε στο μέλλον του PlayStation, τονίζοντας πως η εταιρία εξετάζει πιθανές ομάδες ανάπτυξης για εξαγορά ή ένωση με άλλα στούντιο. Η Sony θέλει να ενισχύσει το δυναμικό της με αφορμή την άφιξη της νέας γενιάς κονσολών. Μάλιστα, όπως μεταφέρει το Gematsu, το οποίο μετέφρασε τη νέα συνέντευξη, ο Ryan ανέφερε πως πλέον με νέες εταιρίες όπως η Google να έρχονται στη βιομηχανίας, το περιεχόμενο είναι πιο σημαντικό από ποτέ. 
Νέες εταιρείες στη βιομηχανία παιχνιδιών που κοιτάζουν στην αγορά με ελπίδα είναι κάτι που σίγουρα καλωσορίζουμε. Η Sony Interactive Entertainment διαθέτει 25 χρόνια εμπειρίας στη βιομηχανία αυτή και έχει στην κατοχή της πνευματικές ιδιοκτησίες τεράστιας αξίας. Θα είναι δύσκολο για τους νεοεισαχθέντες στο χώρο να φτάσουν αυτά τα επίπεδα παραγωγής και ποιότητας τίτλων. Αξίζει να σημειωθεί πως δεν είναι η πρώτη φορά που η Sony έχει τονίσει τον τελευταίο καιρό πως θέλει να αγοράσει νέα στούντιο. Ο Jim Ryan είχε κάνει πάλι αντίστοιχες δηλώσεις στο παρελθόν, ενώ και ο Shawn Layden (που φαίνεται στην παραπάνω φωτογραφία) είχε ξεκαθαρίσει την πρόθεση της Sony.

Σάββατο 13 Ιουλίου 2019

Hunt: Showdown | Το παιχνίδι της Crytek με ημερομηνία κυκλοφορίας

Η Crytek πριν λίγες ώρες έκανε γνωστό πως το Hunt: Showdown αφήνει πίσω του το early access και ετοιμάζεται για την κυκλοφορία του τέλος του καλοκαιριού. Ωστόσο σε συνεργασία με την Koch Media το bounty-hunting παιχνίδι θα αποκτήσει και μια retail έκδοση. Ο τίτλος αρχικά είχε κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο του 2018 σε Steam early access μορφή, ενώ τον περασμένο Μάιο ήρθε και στο Xbox Game Preview. 
Σύμφωνα με την Crytek οι πρώτες εκδόσεις του παιχνιδιού που κυκλοφόρησαν επέτρεψαν στην ομάδα ανάπτυξης να πάρει feedback από τους παίκτες και να δώσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με την τελική του έκδοση. Τώρα, μετά από είκοσι update και patches, καθώς και διάφορες προσθήκες όπως bosses, νέο χάρτη και πολλά ακόμη το Hunt: Showdown θα κυκλοφορήσει επίσημα στις 20 Αυγούστου για τα Xbox One και PC

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2019

Battle Royale - Παίξτε το δωρεάν

Το Flappy Bird είχε κάνει το ντεμπούτο το 2014 και είχε εξελιχθεί σε φαινόμενο του mobile gaming. Παρά την τεράστια επιτυχία του ωστόσο, ο αρχικός δημιουργός του, Dong Nguyen, το είχε αφαιρέσει από τα app stores επειδή ο τίτλος "ήταν πολύ εθιστικός". Τώρα οι δημιουργοί Orta Therox και Em Lazer-Walker φέρνουν το Flappy Bird ξανά στο προσκήνιο σε Battle Royale μορφή. Ναι, καλά διαβάσατε. Το Flappy Bird επιστρέφει ως…Battle Royale. Το Flappy Royale σας βάζει στην ίδια πίστα με άλλους 99 παίκτες και στόχος σας είναι φτάσετε όσο πιο μακριά μπορείτε. Ο τελευταίος παίκτης που θα μείνει ζωντανός κερδίζει. Μάλιστα, το παιχνίδι δανείζεται και το λεωφορείο του Fortnite για να βάλει τους παίκτες στην πίστα.

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2019

Last Day of June: Διαθέσιμο δωρεάν το πανέμορφο adventure game στο Epic Games Store

Διανύουμε τις τελευταίες ημέρες του Ιουνίου και δεν θα μπορούσε να υπάρχει πιο κατάλληλος τίτλος για το δωρεάν εβδομαδιαίο "μοίρασμα" στο Epic Games Store. Ο λόγος φυσικά για το Last Day of June, το πανέμορφο adventure game που είναι εμπνευσμένο από το τραγούδι Drive Home του Steven Wilson με το τρομερό video clip, με τον ίδιο να υπογράφει και το soundtrack!
Η υπόθεση του Last Day of June ξεκινά με τον Carl και τη June να βρίσκονται στο αγαπημένο τους μέρος και να προσπαθούν να "ξεκλειδώσουν" μια σειρά γεγονότων που θα τους βοηθήσουν να σώσουν τη ζωή της June. Μια κινηματογραφική εμπειρία που θέτει το ερώτημα "τι θα έκανες για να σώσεις τη ζωή της αγαπημένης σου;".
Μπορείτε να προσθέσετε εντελώς δωρεάν το Last Day of June στον κατάλογο σας στο Epic Games Store μέχρι και τις 4 Ιουλίου.

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019

The Surge 2: Βία και εχθρικότητα στο νέο gameplay βίντεο

Η σειρά The Surge από την Deck 13 κατάφερε να προσελκύσει μία μεγάλη μερίδα της gaming κοινότητας που αναζητά περισσότερα “soulslike” παιχνίδια. Τα παιχνίδια της ομάδας δανείζονται πολλά στοιχεία από την φημισμένη Souls σειρά και τα εξελίσσουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο. Μία ακόμη δόση από την εξέλιξη του δεύτερου κεφαλαίου έρχεται να παρουσιάσει η ομάδα ανάπτυξης με ένα νέο gameplay βίντεο. Σε αυτό βλέπουμε πλούσια και άκρως ενδιαφέροντα gameplay πλάνα από το The Surge 2, ενώ παράλληλα ακούμε και τους developers να μοιράζονται “ζουμερές” λεπτομέρειες για τον αφιλόξενο κόσμο του παιχνιδιού. Το The Surge 2 κυκλοφορεί στις 24 Σεπτεμβρίου για PS4, Xbox One και PC.

Τρίτη 9 Ιουλίου 2019

PlayStation Plus: Αυτά είναι τα δωρεάν παιχνίδια του Ιουλίου

Η Sony Interactive Entertainment αποκάλυψε τα δωρεάν παιχνίδια που θα λάβουν οι συνδρομητές του PlayStation Plus τον Ιούλιο. Συγκεκριμένα, οι κάτοχοι PS4 με ενεργή συνδρομή θα μπορούν από τις 2 Ιουλίου να κατεβάσουν το Pro Evolution Soccer 2019. Πέρα από τον ποδοσφαιρικό τίτλο της Konami, οι Plus συνδρομητές θα μπορούν να απολαύσουν και τον racing τίτλο Horizon Chase Turbo.

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2019

Νέες πληροφορίες για το επόμενο Yakuza στις 10 Ιουλίου

Το επόμενο κεφάλαιο της δημοφιλούς σειράς παιχνιδιών Yakuza είχε ανακοινωθεί αρχικά το 2017 με πρωταγωνιστή τον Ichiban Kasuga, έναν χαρακτήρα από το αποκλειστικό στην Ιαπωνία card game, Yakuza Online. Πέρα όμως από το παρακάτω trailer και το γεγονός πως θα λαμβάνει χώρα μετά το Yakuza 6, μέχρι τώρα δεν είχε ειπωθεί κάτι περαιτέρω. Ωστόσο, μετά την συνέντευξη που παραχώρησε ο παραγωγός της σειράς, Daisuke Sato, στο Ταϊβανέζικο site Gamebase, αυτό φαίνεται να αλλάζει. 
Ο ίδιος υποσχέθηκε πως πολύ σύντομα θα αποκαλύψει περισσότερα για το επόμενο κεφάλαιο του Yakuza. Στις 10 Ιουλίου θα ανακοινώσουμε την ηθοποιό που θα έχει υποστηρικτικό ρόλο στον νέο τίτλο κι’ επίσης θα μοιραστούμε νεότερες πληροφορίες. Γι’ αυτό μείνετε συντονισμένοι!

Κυριακή 7 Ιουλίου 2019

Hitman 2: Έρχεται νέος χάρτης σε τράπεζα

Η IO Interactive αποκάλυψε το The Bank, το πρώτο πακέτο επέκτασης για τους κατόχους του Expansion Pass του HITMAN 2. Το The Bank θα κυκλοφορήσει στις 25 Ιουνίου και θα περιλαμβάνει μια ολοκαίνουργια τοποθεσία στη Νέα Υόρκη, η οποία είναι η Golden Handshake τράπεζα. Το HITMAN 2 – New York θα έχει μέγεθός που θα ανέρχεται σε 2.5 GB στο PC και 3GB στις κονσόλες.
 Φυσικά, η νέα αποστολή θα έχει τα δικά της Location Mastery levels με ειδικά challenges και unlocks, καθώς και ολοκαίνουργια trophies / achievements, όπως όλα τα υπόλοιπα επίπεδα του παιχνιδιού. Η νέα τοποθεσία συνοδεύεται και από μια καινούργια campaign αποστολή. Το HITMAN 2 είναι διαθέσιμο στα PS4, Xbox One και PC. Παρακάτω ακολουθεί το trailer αποκάλυψης του The Bank, ενώ περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στην επίσημη σελίδα του παιχνιδιού.

Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

Monster Hunter: World | Έρχεται νέο σύστημα για dynamic δυσκολία

Με την άφιξη του Monster Hunter World: Iceborne να βρίσκεται στον ορίζοντα μάθαμε μερικά νέα χαρακτηριστικά που θα κάνουν σύντομα την εμφάνισή τους στο πόνημα της Capcom. Συγκεκριμένα, μέσα από το ειδικό panel του παιχνιδιού στην E3 2019, οι developers παρουσίασαν το dynamic σύστημα μάχης. Όπως θα γνωρίζετε αν έχετε ασχοληθεί με τον τίτλο, το σύστημα της δυσκολίας χωρίζεται σε δύο μέρη, αν παίζετε διπλό co-op με άλλον παίκτη οι ζωές των εχθρών και των bosses διπλασιάζονται, ενώ αν είστε solo οι ζωές είναι σε κανονικά επίπεδα. Παρ' όλ' αυτά, αν θέλετε να παίξετε με περισσότερους από δύο παίκτες, οι ζωές των εχθρών δεν αυξάνονται και έτσι είναι πιο εύκολο να σκοτώσετε bosses με τέσσερις παίκτες. 
 Ωστόσο, σε όλο αυτό υπάρχει ένα πρόβλημα που όπως φαίνεται θα λυθεί με τον ερχομό της dynamic δυσκολίας, αν παραδείγματος χάρη παίζετε co-op με άλλον έναν και εκείνος αποσυνδεθεί, θα πρέπει να εξολοθρεύσετε ένα τέρας που έχει διπλάσια ζωή, κάτι το οποίο είναι αρκετά άδικο και συνάμα δύσκολο. Όπως όλα δείχνουν αυτό θα σταματήσει να υφίσταται, όπως επισημαίνει το IGN στο βασικό παιχνίδι αλλά και στο ερχόμενο expansion αυτό θα αλλάξει, συγκεκριμένα, με το νέο σύστημα αν κάποιος εγκαταλείψει μια αποστολή το παιχνίδι αυτόματα θα χαμηλώνει την δυσκολία στο κατάλληλο επίπεδο. Το Monter Hunter World: Iceborne θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου για PlayStation 4 και Xbox One, ενώ στα PC θα έρθει τον χειμώνα.

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2019

“Το Elden Ring είναι μια εξέλιξη του Dark Souls”

Παρά τη διαρροή λίγες ώρες πριν την επίσημη αποκάλυψή του, το Elden Ring παραμένει μια από τις πιο μεγαλύτερες ανακοινώσεις της E3 2019. Ο ιδιοφυής δημιουργός των Dark Souls παιχνιδιών, Hidetaka Miyazaki, συνεργάστηκε με τον ταλαντούχο συγγραφέα του Game of ThronesGeorge R.R. Martin, για να δημιουργήσουν ένα νέο σκοτεινό κόσμο.
Τώρα, μιλώντας στο IGN, ο Miyazaki αποκάλυψε διάφορες λεπτομέρειες για το gameplay του παιχνιδιού, τη συνεργασία με τον Martin και άλλες πτυχές του τίτλου. Ακολουθούν οι σημαντικότερες πληροφορίες της συνέντευξης.
  • “Το Elden Ring είναι ένα τρίτου-προσώπου action RPG σε fantasy σκηνικό. Το gameplay δεν απέχει πολύ από αυτό του Dark Souls. Αυτό δεν σημαίνει ότι το παιχνίδι θα είναι το ίδιο, αλλά θα μπορούσατε να πείτε ότι το Elden Ring ανήκει στο ίδιο genre.”
  • Σύμφωνα με τον Miyazaki, το Elden Ring δεν μένει σε απλές αλλαγές στους μηχανισμούς. Με την προσθήκη μεγαλύτερων και πιο ανοικτών περιβαλλόντων, ο δημιουργός πιστεύει ότι το παιχνίδι θα εξελιχθεί σε μεγαλύτερη κλίμακα.
  • "Με ένα μεγαλύτερο κόσμο, νέα συστήματα και μηχανισμοί δράσης αναπόφευκτα γίνονται απαραίτητα. Υπό αυτή την έννοια, νομίζω ότι το Elden Ring είναι μια πιο φυσική εξέλιξη των Dark Souls."
  • "Ενώ τα στενά και περίπλοκα dungeons των προηγούμενων παιχνιδιών μας ήταν πράγματι διασυνδεδεμένα, τα περιβάλλοντα του Elden Ring θα είναι πολύ πιο ανοιχτά και τεράστια. Ο εκτεταμένος αυτός κόσμος θα αποτελέσει τη βάση του gameplay του Elden Ring και οι μηχανικοί του σχεδιάζονται με αυτό κατά νου"
  • Τα dungeons των προηγούμενων τίτλων του Miyazaki διασυνδέονται με στυλ Metroidvania παιχνιδιού, αλλά αυτή τη φορά θα υπάρχει ένα τεράστιο πεδίο μεταξύ τους. Σύμφωνα με τον Miyazaki, η συμπερίληψη ενός τέτοιου περιβάλλοντος αποφασίστηκε με στόχο να δείξει την ιστορία και τον κόσμο σε μεγαλύτερη κλίμακα, να αυξήσει την ελευθερία και το βάθος της εξερεύνησης και να δημιουργήσει περισσότερες παραλλαγές για μάχες.
  • Μπορείτε να ταξιδέψετε στον κόσμο με το άλογό σας και μπορείτε να πολεμήσετε εχθρούς πάνω από το άλογο.
  • Ο Miyazaki θέλει να προσφέρει βάθος στην εξερεύνηση στο Elden Ring με τρόπο που δεν έχουμε συναντήσει στο Sekiro: Shadows Die Twice.
  • Μην περιμένετε ζωντανά χωριά και πόλεις. Σύμφωνα με τον Miyazaki "τα χωριά θα είναι σκοτεινά ερείπια που μοιάζουν με dungeons και τα οποία θα περίμενε κανείς από μας. Η δημιουργία ενός πιο ανοικτού παιχνιδιού είναι ήδη μεγάλη πρόκληση για εμάς. Αν προσθέταμε και πόλεις σε αυτό, θα γινόταν υπερβολικά δύσκολο, γι 'αυτό αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα open-world παιχνίδι που επικεντρώνεται σε ότι είμαστε πραγματικά καλοί".
  • Ο Miyazaki μελέτησε διάφορα open-world παιχνίδια ως σημεία αναφορά για τον κόσμο του Elden Ring, αλλά ταυτόχρονα δεν επηρεάστηκε πολύ από κάποιο συγκεκριμένο, για να δημιουργήσει ένα παιχνίδι που έχει το αληθινό FromSoftware DNA.
  • Όσον αφορά τη συνεργασία με τον George R.R. Martin, ο Miyazaki δήλωσε: "Όλα ξεκίνησαν μαζί μου, καθώς είμαι μεγάλος οπαδός των έργων του κ. Martin. Το A Song of Ice and Fire και η τηλεοπτική του μεταφορά με το Game of Thrones είναι δύο αριστουργήματα. Είμαι επίσης λάτρης του Fevre Dream και του Tuf Voyaging."
  • Ο Miyazaki ήρθε σε επαφή με τον Martin για μια συνάντηση, κάτι που κατάφερε απροσδόκητα εύκολα. Από εκεί, οι δύο τους συμφώνησαν και ο Martin ήταν ενθουσιασμένος με την ιδέα του Miyazaki να κάνουν ένα παιχνίδι μαζί.
  • Σύμφωνα με τον Miyazaki, ο Martin δεν έγραψε την βασική ιστορία του Elden Ring. Αντιθέτως, έγραψε τα γεγονότα που συνέβησαν πολύ πριν από την εποχή που ο παίκτης διερευνά - με άλλα λόγια τη "μυθολογία" του κόσμου. Ο Miyazaki δήλωσε ότι υπήρχαν δύο λόγοι για τους οποίους ο Martin έχει γράψει τη μυθολογία παρά την κύρια ιστορία.
  • "Η ιστορία στα βιντεοπαιχνίδια - τουλάχιστον με τον τρόπο της FromSoftware - έρχεται με πολλούς περιορισμούς για τον συγγραφέα. Δεν πίστευα ότι ήταν καλή ιδέα να βάλουμε τον Martin να γράψει εντός αυτών των περιορισμών. Με το να γράφει για κάποιο χρονικό διάστημα στο οποίο ο παίκτης δεν εμπλέκεται άμεσα, είναι ελεύθερος να απελευθερώσει τη δημιουργικότητά του με τον τρόπο που του αρέσει. Επιπλέον, όντας η FromSoftware δεν θέλαμε να δημιουργήσουμε μια πιο γραμμική και story-driven εμπειρία για το Elden Ring. Και τα δύο αυτά ζητήματα θα μπορούσαν να λυθούν με το να γράψει ο Martin για την ιστορία του κόσμου."
  • Σύμφωνα με τον Miyazaki, ο ενθουσιασμός, το δράμα και το βάθος στη μυθολογία που έγραψε ο Martin είχαν σημαντικό αντίκτυπο στη δημιουργία του κόσμου του Elden Ring.
  • Ο Miyazaki σύγκρινε τη μυθολογία του Martin με το εγχειρίδιο σε ένα επιτραπέζιο RPG.
  • "Ο παίκτης θα μπορεί να μάθει για τη μυθολογία του Martin μέσα από την εξερεύνηση. Είναι γνωστό πως αφήνουμε τον παίκτη να διερευνήσει την ιστορία μέσω θραυσμάτων περιβαλλοντικής αφήγησης και αυτή τη φορά η ιστορία του Martin είναι αυτό που θα προσπαθήσετε να ανακαλύψετε. Η περίοδος που διερευνά ο παίκτης εξακολουθεί να συνδέεται με τους παλιούς χρόνους, έτσι ώστε να ανακαλύψετε γιατί ο κόσμος έχει γίνει όπως είναι και να μάθετε περισσότερα για τη μυθολογία του Martin".
  • "Δεν υπάρχει κάποιος κύριος χαρακτήρας στο Elden Ring. Το αφήνουμε ως επί το πλείστον στον παίκτη να αποφασίσει τα χαρακτηριστικά και την προσωπικότητα του χαρακτήρα που δημιουργεί."
  • Ο Miyazaki πιστεύει ότι οι NPC χαρακτήρες του Elden Ring θα είναι πιο συναρπαστικοί από τα προηγούμενα παιχνίδια του χάρη στη μυθολογία του Martin ως πηγή έμπνευσης.

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2019

Close to the Sun Review

Η αφήγηση και ξεδίπλωση μιας ενδιαφέρουσας ιστορίας σε ένα παιχνίδι ήταν πάντα κάτι που με ενθουσίαζε και ένας από τους κύριους λόγους που είμαι λάτρης των single-player εμπειριών. Το ταλέντο των δημιουργών, οι χαρακτήρες, η ιστορία με την εξέλιξη και τις ανατροπές της, όλα αυτά αν αναμιχτούν σωστά και “δέσει το γλυκό”, προσφέρουν μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία. Τονίζω την ιστορία καθώς στην κατηγορία των "walking sim" όπου ανήκει το Close to the Sun, η ιστορία είναι ο βασικός πυλώνας που μπορεί να στηρίξει ολόκληρη την ύπαρξή του, καθώς δεν υπάρχουν και πολλά πράγματα που το απλοϊκό gameplay μπορεί να δώσει. Η δημιουργός Storm in a Teacup είχε φαινομενικά όλα τα υλικά στα χέρια της για κάτι συναρπαστικό. Διάσημοι εφευρέτες και προσωπικότητες που παρελαύνουν με αληθείς ιστορικές αναφορές σε ένα σενάριο φαντασίας, στήσιμο επιβλητικού υπερθαλάσσιου σκηνικού, μια “τετραπέρατη” πρωταγωνίστρια και όλες οι απαραίτητες συγκινήσεις και ανατροπές. Πετυχαίνει όμως το πείραμα; 
 Το ταξίδι σας στο Close to the Sun ξεκινάει καθώς επιβιβάζεστε στο κολοσσιαίο πλοίο Helios, δημιουργία του Νikolai Tesla, του οποίου το όραμα συνοψίζεται στο να καταφέρει να συναθροίσει κάτω από την θαλάσσια σκέπην του, τα λαμπρότερα μυαλά του 19ου αιώνα διεξάγοντας μελέτες και πειράματα με σκοπό να αλλάξει επιτευγματικά το ρου της εποχής. Εσείς αναλαμβάνετε το ρόλο της δημοσιογράφου Rose Archer, η οποία αναζητά την αδερφή της, Αda, μία εκ των εξοχότερων μυαλών του πλοίου και προσωπική αγαπημένη του ίδιου τoυ Tesla. Η αναζήτηση γρήγορα καταλήγει σε τρομακτικά μονοπάτια και σοκαριστικές αποκαλύψεις, τόσο όσον αφορά την μοίρα της αδερφής σας, όσο και την διαστρεβλώμενη φύση των πειραμάτων που διεξάγονται στο Helios. Δολοπλοκίες, κατασκοπικά παιχνίδια, ταξίδια στο χρόνο, τέρατα από άλλη διάσταση, εναλλακτικές πραγματικότητες σε πολυσύμπαντα και πολλά άλλα αποκαλύπτουν ένα πολυσύνθετο μοτίβο που καλείστε να διαλευκάνετε εξερευνώντας τους χώρους του πλοίου. Ενώ η ιστορία του Close to the Sun είναι πολλά υποσχόμενη και αρκετά ενδιαφέρουσα με πολλά παρακλάδια, η αποτύπωση της με την πρόοδό σας στο παιχνίδι έχει κάποιες αδυναμίες. Πολλές φόρες -πέρα από το πρώτο λογικό σοκ να κοιτάς με άμαθα μάτια ένα δωμάτιο γεμάτο κατακρεουργημένα πτώματα- είτε δεν υπάρχει η σωστή αντίδραση, είτε λέγεται η λάθος ατάκα από τη Rose, με αποτέλεσμα να δημιουργείται εσφαλμένα η αίσθηση μιας ελαφρότητας στη σκιά ενός σκοτεινού στοιχειωμένου θαλάσσιου τάφου, γεγονός που χαλάει κάπως την ατμόσφαιρα. Έπειτα, το παιχνίδι, ενώ καταπιάνεται με πολλά θέματα και σας βομβαρδίζει με πληροφορίες (οι οποίες παρόλο που είναι χρήσιμες σαν lore δεν έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο στη ροή του), δεν μαθαίνετε τους πραγματικούς λόγους και αίτια κάποιων δευτερευουσών ιστοριών. Επικεντρώνεται στο “κυρίως πιάτο”, την αναζήτηση της αδερφή σας και την απέλπιδα προσπάθεια διαφυγής, αποφεύγοντας να δώσει απαντήσεις σε ερωτήματα που γεννιούνται από τις ανακαλύψεις σας στο πλοίο. 
Το οποίο θα μπορούσε να συγχωρεθεί σε οποιοδήποτε άλλο είδος παιχνιδιού, αλλά όταν το κυριότερο “όπλο” σου, σαν walking sim που θέλει να σέβεται τον εαυτό του, είναι η ιστορία που σερβίρεις στον παίκτη και η απορρόφηση του σε αυτήν κρίνει τον πήχη της διασκέδασης, τότε η συνταγή χαλάει. Δεν φτάνει μια ωραία ιστορία σαν πρωταρχική ιδέα, η αποτύπωσή της στην οθόνη και το κυριότερο η μεστή αφήγησή της είναι το άλφα και το ωμέγα. Το οπλοστάσιο της Rose για να αντιμετωπίσει τις επικείμενες απειλές όπως καταλαβαίνετε είναι ανύπαρκτο. Μοναδικό σας εφόδιο στην εξερεύνηση είναι η παρατηρητικότητά σας και τα... ποδαράκια σας. Το ρεπερτόριο των κινήσεών σας περιορίζεται στο περπάτημα και το ελαφρύ τρέξιμο. Ενίοτε τα παιχνίδι σας τοποθετεί σε αγχωτικές καταστάσεις όπου πρέπει να ξεφύγετε πχ όταν σας κυνηγάει κάποιος δολοφόνος ή ένα αιμοδιψές τέρας και ενεργοποιείται ένα γρήγορο τρέξιμο στο οποίο καλείστε να ξεφύγετε από τους διώκτες σας. Παρόλη την ευπρόσδεκτη ιδέα του κυνηγητού μεταξύ του θηράματος και του κυνηγού, η συχνότητα που καλείστε να αντιμετωπίσετε τέτοιες καταστάσεις είναι πολύ περιορισμένη (αν θυμάμαι καλά μόνο έξι φορές σε ολόκληρο το παιχνίδι) και η υλοποίησή της είναι απλουστευμένη και καθοδηγούμενη. Δεν υπάρχει επίσης χάρτης, ούτε κάποιο inventory. Ελάχιστες φορές χρειάζεται να κουβαλήσετε κάτι απαραίτητο για να λύσετε έναν γρίφο, ενώ οι ίδιοι οι γρίφοι είναι βασικής λογικής και επί το πλείστον η λύση τους βρίσκεται στον ίδιο χώρο, χωρίς άσκοπες αναζητήσεις και πισωγυρίσματα. Ο μινιμαλισμός του παιχνιδιού σε γενικές γραμμές δεν δυσχεραίνει την εμπειρία, θα έλεγα πως λειτουργεί και απελευθερωτικά για να επικεντρωθείτε εξ ολοκλήρου στην υπόθεση. Στον οπτικοακουστικό τομέα το Close to the Sun παίρνει σχεδόν άριστα. Με την επιβίβασή σας στο Helios ξεκινάει ουσιαστικά και ένα οπτικό υπερθέαμα στο θεματικό πάρκο-μουσείο του πλοίου. Η Unreal Engine 4 κάνει δουλειά, με τα καλογυαλισμένα καταστρώματα, τα κατεστραμμένα κέντρα διασκέδασης, τα αινιγματικά εργαστήρια και κυρίαρχο το επιβλητικό Grand Theatre. Κάθε σας επίσκεψη στις διαφορετικές περιοχές του πλοίου είναι μια εμπειρία που σας απορροφάει στο κλίμα του παιχνιδιού. Το παιχνίδι δανείζεται λίγη από την μεγαλοπρέπεια του Bioshock, με έντονες τις ομοιότητες στον artistic τομέα και τα περιβάλλοντα, όχι με αίσθηση απροκάλυπτης αντιγραφής, αλλά με αίσθηση σεβασμού και αδήλωτης συνέχειας προς τον θρυλικό τίτλο. 
Μοναδικό θέμα τα μοντέλα των χαρακτήρων τα οποία είναι το λιγότερο ανέμπνευστα, σαν να βγήκαν από το ίδιο ψιλόλιγνο καλούπι, κάνοντας την ανθρώπινη υπόστασή τους εξαρχής κάπως απόκοσμη. Τα γραφικά δένουν άρτια με την μουσική που απαρτίζεται από μελωδίες ταιριαστές σε κάθε περίσταση δίνοντας ρυθμό, ένταση και μελαγχολία όπου χρειάζεται, χωρίς να γίνεται κουραστική ούτε όμως να λάμπει δια της απουσίας της. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για κάποια ηχητικά εφέ βέβαια που είναι το λιγότερο εκνευριστικά. Το να προσπαθείς να ακούσεις μια σημαντική ομιλία η οποία καλύπτεται από το έντονο βουητό εντόμων και το ανατριχιαστικό σύρσιμο τρωκτικών, που μπαίνουν συχνά πυκνά εμβόλιμα για να προσδώσουν τη σήψη του θανάτου, είναι πραγματικός πόνος στα αυτιά.

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2019

Marvel’s AVENGERS: Χωρίς co-op η κεντρική ιστορία του παιχνιδιού

Τα πρώτα πλάνα από το Marvel’s Avengers αποκαλύφθηκαν μέσα από την συνέντευξη Τύπου της Square Enix στην E3 2019. Μέχρι, πρότινος γνωρίζαμε πως ο τίτλος της Crystal Dynamics θα περιέχει μια co-op εμπειρία στην οποία θα μπορούσατε να παίξετε το campaign με έναν φίλο σας. Χωρίς να ξέρουμε περισσότερες λεπτομέρειες. Ωστόσο, νέες πληροφορίες για το παιχνίδι βγήκαν στο φως της δημοσιότητας. 
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το IGN, η βασική ιστορία του παιχνιδιού, δεν θα διαθέτει πολλούς παίκτες παρά μόνο έναν, που σημαίνει ότι θα είναι μια καθαρά, single player εμπειρία. Αυτές οι πληροφορίες έρχονται απευθείας δια στόματος Crystal Dynamics, αλλά θα υπάρχουν διάφορα δευτερεύοντα modes στα οποία θα σας δίνετε η δυνατότητα να παίξετε με φίλους σας, χωρίς να αποκαλυφθούν περισσότερες λεπτομέρειες. Το Marvel's AVENGERS θα κυκλοφορήσει στις 15 Μαΐου 2020 για τα PS4, Xbox One, PC και Google Stadia.

Τρίτη 2 Ιουλίου 2019

Harry Potter: Wizards Unite | Ο δωρεάν τίτλος για τα κινητά

Το Harry Potter: Wizards Unite είναι το επόμενο μεγάλο AR παιχνίδι από τη Niantic, την εταιρία που μας έδωσε τα Pokémon GO και Ingress. Μετά την beta που πραγματοποιήθηκε για το παιχνίδι στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, η ομάδα ανάπτυξης ανακοίνωσε την ημερομηνία που θα μπορούν όλοι να απολαύσουν το πόνημά της. Εσείς, ως νέα μέλη του Statute of Secrecy Task Force, θα πρέπει να περιορίσετε ένα τεράστιο ξέσπασμα χαοτικής μαγείας που σας έχει επιφορτίσει. Αυτές οι περιπτώσεις μαγείας ονομάζονται Foundables και είναι περίπου ένας συνδυασμός μεταξύ των Pokémon που έχετε πιάσει και των Poke Stops από το Pokémon GO.

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Mortal Kombat 11: Ανακοινώθηκε το Kombat League

Το Mortal Kombat 11 κυκλοφόρησε πριν από μερικούς μήνες και τώρα, η NetherRealm Studios, που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι ανάπτυξης, ανακοίνωσε το Kombat League. Το συγκεκριμένο mode, προορίζεται για τους παίκτες που αναζητούσαν έναν τρόπο για να δοκιμάσουν τις δυνάμεις τους. 
 Με την άφιξη της πρώτης σεζόν, θα έχετε τέσσερις εβδομάδες για να «τεστάρετε» τις δυνάμεις σας σε online matches ή κάνοντας αποστολές (quests) και θα ανεβαίνετε rank από Apprentice σε Elder God. Ανεβαίνοντας βαθμίδες, θα κερδίζετε νέα αποκλειστικά αντικείμενα, επίσης θα επιβραβεύεστε στο τέλος της σεζόν με βάση την υψηλότερη κατάταξή σας. Το Mortal Kombat 11 κυκλοφορεί για τα PS4, Xbox One, PC και Nintendo Switch. Η πρώτη σεζόν ονόματι “Season of Blood” είναι διαθέσιμη από σήμερα 18 Ιουνίου.