Λαμβάνοντας ιδέες από το Starcraft και την αισθητική γραφικών του Warcraft 2, το They Are Billions είναι ένα real-time strategy παιχνίδι επιβίωσης σε έναν μεταποκαλυπτικό κόσμο γεμάτο ζόμπι και άλλα infected τέρατα, με steampunk αισθητική. Από τα τέλη του 2017 βρίσκεται σε φάση early access στο Steam, σε προσιτή τιμή.
Κατά τη σύνταξη του παρόντος κειμένου, το They Are Billions είχε ενεργό μόνο ένα mode, το survival. Υπάρχει επίσης το community challenge, το οποίο είναι μια παραλλαγή του survival με leaderboards, όπου οι παίκτες ανταγωνίζονται μεταξύ τους έμμεσα μέσω των τελικών σκορ και αλλάζει κάθε επτά ημέρες. Η δημιουργός Numantian Games έχει υποσχεθεί πως το καλοκαίρι θα ενσωματώσει στο παιχνίδι campaign mode. Υπόθεσή μου είναι πως το campaign θα είναι απλώς μία μέθοδος προετοιμασίας και εξάσκησης του παίκτη στους μηχανισμούς του παιχνιδιού και στην ταχύτητα για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στο survival, όχι η αποκάλυψη και η αφήγηση ιστορίας που θα ξεχωρίζει.
Ξεκινώντας το survival, βρίσκεστε στα πλαίσια ενός χάρτη που είναι δημιουργημένος τυχαία κατά την εκκίνηση του παιχνιδιού από ένα σύνολο στοιχείων και ειδών εδάφους που στην ουσία ορίζετε στην αρχική οθόνη μέσω του map type. Για παράδειγμα, στο dark moοrland map type, ο χάρτης που παράγεται έχει πολλά φαράγγια, χάσματα γης και μεταξύ τους πεδιάδες με ποτάμια και λίμνες. Βρίσκεστε να διαχειρίζεστε ένα town hall και πέντε στρατιωτικές μονάδες. Το σημείο όπου κάνει spawn το town hall ορίζει τα αρχικά resources που μπορείτε άμεσα να μαζέψετε και τα στενά σημεία γης που πρέπει να ασφαλίσετε, ώστε να μην περάσουν οι infected.
Τα resources προς διαχείριση στο παιχνίδι είναι το χρυσάφι, ο αριθμός των εργατών (προκύπτει από τον αριθμό του πληθυσμού που δεν εργάζεται σε κάποιο κτίριο ή στον στρατό), το φαγητό, η ενέργεια (οι επεκτάσεις στο χώρο απαιτούν τα blocks που καταλαμβάνουν τα κτίρια να τροφοδοτούνται, όπως οι κατασκευές των protoss), το ξύλο, η πέτρα, το μέταλλο και το πετρέλαιο. Δεν υπάρχουν ξεχωριστοί εργάτες, οπότε το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να οικοδομείτε και να παράγετε στρατό.
Αρχικά η οικοδόμηση χρησιμοποιεί ξύλο, κατόπιν πρέπει να χτιστεί κτίριο για προηγμένες κατασκευές ξύλου κι αργότερα κατασκευές πέτρας. Τα κτίρια παράγουν resources ανάλογα με τον τύπο τους κάθε οχτώ ώρες παιχνιδιού και στερούν χρυσάφι για τη συντήρησή τους, ενώ το town hall, τα οικήματα και η τράπεζα παράγουν χρυσάφι, δίχως κόστος συντήρησης. Επίσης, μπορείτε να βρείτε resources από επιδρομές που κάνει ο στρατός σας. Υπάρχουν ήδη περιοχές στον χάρτη που είναι κατειλημμένες από infected και η καταστροφή αυτών σας ανταμείβει σε υλικό.
Ο σκοπός σας όμως είναι να αντέξει η αποικία σας τις επιδρομές από κύματα infected. Το παιχνίδι σας προειδοποιεί από ποια μεριά του χάρτη έρχονται και πότε.
Όσο προχωράτε στις ημέρες in-game, τόσο μεγαλύτερα σε αριθμό είναι τα κύματα, με ισχυρότερους, πιο επικίνδυνους εχθρούς. Στο τέλος του παιχνιδιού, εχθροί επιτίθενται από όλες τις μεριές του χάρτη, ενώ κινούνται εναντίον σας όλοι οι infected που έχετε αφήσει ζωντανούς. Σε εκείνο το χρονικό διάστημα έχετε να αντιμετωπίσετε πραγματικά χιλιάδες μονάδες στην οθόνη, που αν ακουμπήσουν ένα οίκημα (κατοικία του πληθυσμού σας), τότε πολλαπλασιάζονται και καταστρέφουν τα πάντα. Παλαιότερα, σ’ αυτό το σημείο, πολλά συστήματα αντιμετώπιζαν πρόβλημα με το frame rate λόγω του τεραστίου αριθμού αντικειμένων. Πλέον, όμως, το optimization του παιχνιδιού έχει βελτιωθεί.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου