Pages - Menu

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Το Naughty Dog μπορεί να μην είναι third person

Στα πλαίσια ενός πάνελ που πραγματοποιήθηκε στο φετινό D.I.C.E. Summit που λαμβάνει χώρα αυτή τη στιγμή στο Λας Βέγκας, ο creative director του άκρως αναμενόμενου The Last of Us Part II, Neil Druckmann, μίλησε για το πόσο ανοιχτή είναι η ομάδα σε νέες ιδέες. Συγκεκριμένα, ο Druckmann ξεκίνησε λέγοντας πως μερικά από τα αγαπημένα του παιχνίδια χρησιμοποιούν προοπτική τρίτου προσώπου, αφού μπορεί να αναγνωρίσει καλύτερα τους χαρακτήρες όταν βρίσκονται στην οθόνη. Ωστόσο επισήμανε πως τα αφηγηματικά παιχνίδια μπορούν να χρησιμοποιούν και προοπτική πρώτου προσώπου και μερικά παιχνίδια το έχουν καταφέρει αυτό και μάλιστα εξαιρετικά καλά. Μάλιστα, όταν το στούντιο του ξεκίνησε να εργάζεται πάνω στο The Last of Us, η ομάδα προσπαθούσε να αποφασίσει αν το παιχνίδι θα είναι first-person ή third-person. Επιπλέον αναρωτήθηκαν αν θα πρέπει να είναι multiplayer ή single-player. Όταν όλα τα κομμάτια του παζλ άρχισαν να συνδέονται, η ομάδα κατέληξε σε προοπτική τρίτου προσώπου, αλλά με κάμερα που θα βρίσκεται πιο κοντά στον χαρακτήρα για να δημιουργήσει μια μεγαλύτερη οικειότητα. Αυτό δίνει πιο “first-person αίσθηση” σύμφωνα με τον Druckmann, αλλά εξακολουθεί να αφήνει τους παίκτες να βλέπουν τον χαρακτήρα τους στην οθόνη. Η Naughty Dog είναι αρκετά ευέλικτο στούντιο, αφού έχει δημιουργήσει παιχνίδια που ανήκαν σε άλλα genres στο παρελθόν. Κοροϊδευτικά ο Druckmann ανέφερε πως μερικές φορές η ομάδα αναρωτιέται πως θα ήταν αν έφτιαχνε το Half-Life 3 ως ένα first-person τίτλο με το χαρακτηριστικό στυλ της Naughty Dog. Στη συνέχεια επισήμανε πως η ομάδα είναι εντελώς ανοιχτή σχετικά με το επόμενο παιχνίδι της, το οποίο ενδέχεται να μην είναι third person. Ενδεχομένως να είναι λίγο νωρίς για να συζητάμε για το επόμενο project της Naughty Dog ωστόσο, αφού για την ώρα η ομάδα είναι αφοσιωμένη στο The Last of Us Part II που αναπτύσσεται αποκλειστικά για το PlayStation 4.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου