Pages - Menu

Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2018

Street Fighter 5: Arcade Edition Review

Το Street Fighter 5 είναι παιχνίδι ξύλου με έξι κουμπιά (light punch / kick, medium punch / kick, heavy punch / kick) που μπορείτε να συνδυάζετε μεταξύ τους για combo και μαζί με κινήσεις του μοχλού για special moves. Η μπάρα EX δίνει ενδυναμωμένες εκδοχές των κινήσεών σας αν ξοδέψετε μέρος της και αν την καταναλώσετε όλη μπορείτε να εξαπολύσετε ένα critical art, την σουπερ ειδική κίνηση του κάθε χαρακτήρα. Το νέο στοιχείο που έφερε το Street Fighter 5 είναι το v- gauge, το οποίο είναι ανεξάρτητο από τις άλλες μπάρες. Γεμίζει καθώς πολεμάτε αλλά ειδικά όταν χρησιμοποιείτε τα v-skills, μια ειδική κίνηση μοναδική για τον κάθε χαρακτήρα. Όταν γεμίσει μπορείτε να ενεργοποιήσετε το v-trigger, με διαφορετικά αποτέλεσματα ξεχωριστά για τον κάθε χαρακτήρα, που δίνουν το προβάδισμα και πιθανόν να αλλάξουν τη ροή της μάχης. 
Το Street Fighter 5 είναι από τα πιο άρτια και ισορροπημένα fighters ως προς το σύστημα μάχης και χρήσης χαρακτήρων και το Arcade Edition μόνο βελτιώσεις προσφέρει ως προς αυτό. Ξεκινώντας, πλέον υπάρχει arcade mode. Μπορείτε να επιλέξετε χαρακτήρα και να τα βάλετε με μια σειρά αντιπάλων αυξανόμενης δυσκολίας συγκεντρώνοντας πόντους και με την επιτυχή ολοκλήρωσή του ξεκλειδώνετε artwork που είναι διαθέσιμο για προβολή στο νέο gallery mode. Προσφέροντας επίσης μια δόση νοσταλγίας με τις επιλογές πολλαπλών arcade modes βασισμένα σε προηγούμενα Street Fighter, αποτελεί μια άρτια, διασκεδαστική και καλοδεχούμενη προσθήκη. Δεν υπάρχει κάτι νέο στο story mode και τα character stories όμως και αυτά συνεχίζουν να είναι η μέτρια ιστορία που γνωρίσαμε δύο χρόνια πριν. Ωστόσο, εισάγουν σωστά τους νέους χαρακτήρες της σειράς, εγκλιματίζουν όπως μπορούν τους νέους παίκτες στον κόσμο του Street Fighter και προσφέρουν κέρδη με το αρχικό playthrough, οπότε μην το αγνοήσετε. Στα challenges έχουν προστεθεί και τα extra battles, που κοστίζουν ένα μικρό αντίτιμο fight money (το εικονικό συνάλλαγμα με το οποίο σας ανταμείβει το παιχνίδι) για να τα παίξετε. Άλλα δίνουν τίτλους, άλλα fight money, άλλα experience points ή μέρη από ενδυμασίες. Είναι διαθέσιμα συνήθως για αρκετές μέρες πριν αλλάξουν με τα επόμενα, όμως δεν φαίνεται να προσφέρουν πάντα ούτε μια καλή πρόκληση, ούτε τόσο καλές ανταμοιβές. Όπως και τα missions (challenges που γίνονται ως επί το πλείστον σε online modes), αλλάζουν κι αυτά τακτικά, οπότε ο χρόνος θα κρίνει αν αυτή η προσθήκη είναι τελικά χρήσιμη. Τα υπόλοιπα challenges αποτελούν σταθερή αξία, με μικρές προσθήκες στο πώς λειτουργούν οι χαρακτήρες της τρίτης DLC σεζόν στα demonstrations (tutorial για το σχέδιο μάχης κάθε χαρακτήρα) και trials (combo challenges). Το survival εξακολουθεί να αποτελεί ένα μέρος κυρίως σχεδιασμένο για... μαζοχιστές, μόνο που αυτή τη φορά η επίπονη ολοκλήρωσή του προσφέρει ακόμα λιγότερα κέρδη. Στο versus mode, όπου μπορείτε να παίξετε εναντίον άλλου παίκτη ή της ΑΙ, έχει προστεθεί η επιλογή team battle και μάλιστα με αρκετές, πολύ παραμετροποιήσιμες μεταβλητές. 
Η μάχη με ομάδες είναι ένα στοιχείο που δεν περίμενα να αποδειχτεί τόσο ενδιαφέρον και διασκεδαστικό, ειδικά με παρέα. Τα online modes είναι ανέγγιχτα, αν και ούτως ή άλλως δεν χρειάζονταν ιδιαίτερες αλλαγές. Το matchmaking και η σταθερότητα κυμαίνονται σε καλά επίπεδα, τις περισσότερες φορές όλα λειτουργούν σωστά παρά τυχόν αργοπορίες και σπάνια συναντάτε frame drops ακόμα και με λίγο lag. Μπορείτε να παίξετε casual και ranked matches ή αν θέλετε να αναζητήσετε έναν rival ή να μπείτε σε ομάδα στο battle lounge για συνεχόμενες μάχες. Εναλλακτικά, μπορείτε να δείτε και να μελετήσετε replay δικά σας ή άλλων και να διακοσμήσετε το fighter profile σας με διαφορετικούς τίτλους και σχέδια. Το training έχει λάβει τις πιο χρήσιμες και καλοδεχούμενες αλλαγές, με επιλογές να βλέπετε το frame data ουσιαστικά κάθε κίνησης, πότε έχετε πλεονέκτημα, πότε είστε εκτεθειμένος, πόσο διαρκεί η κάθε επίθεση κτλ. Αυτά μέσω ενός πανεύκολου στην κατανόηση συστήματος που χρωματίζει με μπλε και κόκκινο σε κάθε περίπτωση τους χαρακτήρες και μια μπάρα που μετράει τα δευτερόλεπτα των inputs και βοηθάει πολύ στο timing. Μαζί με όλα τα προϋπάρχοντα χαρακτηριστικά και την ελευθερία που προσφέρεται, αυτό είναι νομίζω ένα από τα καλύτερα training modes σε ολόκληρο το είδος. Το Arcade Edition έρχεται με όλους τους χαρακτήρες των δύο πρώτων DLC σεζόν και όλοι τους έχουν αλλαγές (αλλού μικρότερες και αλλού μεγαλύτερες) στον τρόπο που είναι ισορροπημένοι μεταξύ τους . Όλοι έχουν πλέον ένα δεύτερο v-trigger, πράγμα που προσφέρει όχι μόνο νέες στρατηγικές επιλογές στο meta, αλλά και αναζωογονεί ολόκληρο το ρόστερ και την όρεξή σας να παίξετε ξανά από την αρχή με όλους. Φυσικά, όλα αυτά ενόψει της τρίτης DLC σεζόν, που φέρνει έξι νέους χαρακτήρες στο παιχνίδι, με πρώτη τη Sakura, η οποία δυστυχώς δεν περιλαμβάνεται δωρεάν στο Arcade Edition.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου