Pages - Menu

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2016

Το αντιστασιακό co-op του Homefront: The Revolution

Το ανέλπιστα καλό multiplayer του πρώτου Homefront δεν επιστρέφει στο Homefront: The Revolution. Αντ' αυτού, το παιχνίδι διαθέτει το resistance co-op mode, στο οποίο τέσσερις παίκτες αναλαμβάνουν το ρόλο αντιστασιακών και πολεμούν τους κατακτητές σε αποστολές με ιστορία. Δημιουργείτε και εξελίσσετε τον δικό σας χαρακτήρα ξεκλειδώνοντας νέες ικανότητες και εξοπλισμό. Δείτε trailer παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται το Homefront: The Revolution!

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Προσθήκη... ιστορίας στο Street Fighter 5

Η ιστορία ποτέ δεν ήταν το δυνατό σημείο των Street Fighter (και των παιχνιδιών ξύλου γενικότερα), αλλά η Capcom θέλει να το αλλάξει αυτό με το Street Fighter 5. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το Street Fighter 5 έχει τις προσωπικές ιστορίες των χαρακτήρων και μετά την κυκλοφορία του θα εμπλουτιστεί με ένα cinematic story expansion. Το expansion αυτό παρουσιάζει τα γεγονότα μεταξύ των Street Fighter 3 και 4 μέσω cutscenes και θα προστεθεί δωρεάν στο παιχνίδι τον Ιούνιο. Δείτε trailer παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2016

Ζήστε την καριέρα του μεγαλύτερου πρωταθλητή του WRC

O Sebastien Loeb είναι ένας οδηγός που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς το όνομά του είναι γνωστό ακόμη και σε όσους έχουν μια καθαρά επιφανειακή σχέση με το WRC. Κακά τα ψέμματα ο Γάλλος πρωταθλητής είναι στην κυριολεξία ένας ζωντανός θρύλος του αθλήματος έχοντας κερδίσει εννιά συνεχόμενα πρωταθλήματα από το 2004 μέχρι το 2012. Κατόπιν αυτού, η κυκλοφορία του Sebastien Loeb Rally Evo, ενός Racing βασισμένου στην ζωή του και στα επιτεύγματά του μόνο τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Το timing βέβαια της συγκεκριμένης κυκλοφορίας επιδέχεται συζήτηση, καθώς μόνο το τελευταίο τρίμηνο έχουμε δει δύο rally Racing, το WRC 5 της Kylotonn Racing και το Dirt Rally της Codemasters.

Στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με τη νέα δημιουργία της Milestone S.r.I, μιας εταιρείας που εξειδικεύεται στα Racing παντός τύπου, είτε μιλάμε δηλαδή για αυτοκίνητα, είτε για μηχανές, με πρόσφατα παραδείγματα τα Moto GP 15 και Ride. Αξίζει δε να σημειωθεί ότι η ιταλική εταιρεία ανάπτυξης μας είχε προσφέρει τα τέσσερα προηγούμενα κεφάλαια της σειράς WRC. Με άλλα λόγια κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η Milestone είναι μια εξαιρετικά έμπειρη εταιρεία στον χώρο των Racing, παρόλα αυτά καμία από τις δημιουργίες της δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως triple A τίτλος. Καταφέρνει άραγε το Sebastien Loeb Rally Evo να κάνει την διαφορά ή αποτελεί ένα ακόμη μετριοπαθές project της ιταλικής εταιρείας; Φορέστε το κράνος σας, δέστε την ζώνη σας και αρπάξτε το τιμόνι και πάμε να δούμε παρέα τι... ψάρια πιάνει το νέο Racing της Milestone.

Ένα ολοκληρωμένο πακέτο
Μια μόλις ματιά στο κεντρικό μενού του Sebastien Loeb Rally Evo αρκεί για να διαπιστώσετε ότι μιλάμε για μια υπερπλήρη κυκλοφορία όσον αφορά τον αριθμό των διαθέσιμων modes. Το highlight βέβαια δεν παύει να είναι το Loeb Experience mode, το οποίο είναι βασισμένο στην ομολογουμένως εντυπωσιακή καριέρα του Γάλλου οδηγού. Το Loeb Experience χωρίζεται με την σειρά του σε οχτώ χρονικές περιόδους, στις οποίες καλείστε να επαναλάβετε τα κατορθώματα του Loeb ή ακόμη και να αλλάξετε την ροή της ιστορίας. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι στο συγκεκριμένο mode υπάρχουν 27 αγώνες που εκτυλίσσονται από το ξεκίνημα της καριέρας του Sebastien Loeb μέχρι την εντυπωσιακή παρουσία του στο Pikes Peak International Hill Climb.
Πριν από την έναρξη των αγώνων έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε διάφορα documentaries στα οποία μιλά ο ίδιος ο Sebastien Loeb και σας εξιστορεί το πώς ξεκίνησε να αγωνίζεται, τις τεράστιες δυσκολίες που συνάντησε στο ξεκίνημα της καριέρας του κ.ο.κ. Τα βίντεο αυτά συμπληρώνουν ιδανικά το Loeb Experience βάζοντας στην κυριολεξία στο πετσί του πολυνίκη αθλητή, ενώ παράλληλα αποκαλύπτουν αρκετές από τις άγνωστες πτυχές της καριέρας του.

Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

PS Store: The Witness, Lego Marvel's Avengers, Sebastien Loeb Rally Evo

alt textΣημαντικά νέα παιχνίδια στο PS Store αυτή την εβδομάδα. Τσεκάρετε The Witness, Lego Marvel's Avengers, Sebastien Loeb Rally Evo, This War of Mine: The Little Ones, Klaus, WWE 2K16: Future Stars DLC και εκπτώσεις μέχρι 3 Φεβρουαρίου. Αναλυτικά στο PS Blog. Τί τσιμπάτε;

Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

Το Destiny 2 που... δεν θα παίξουμε φέτος

Με το Destiny 2 σιγά σιγά να... παλιώνει, οι συζητήσεις για το αναπόφευκτο sequel φουντώνουν. Σύμφωνα με το Kotaku, η Bungie αρχικά σκόπευε να βγάλει το Destiny 2 τον Σεπτέμβριο του 2016, αλλά τελικά αποφάσισε να το καθυστερήσει. Μάλιστα, η εταιρεία δεν έχει καταλήξει ούτε στο τί θα κάνει με το πρώτο Destiny τη φετινή χρονιά. Εσείς τί γνώμη έχετε για το Destiny και πώς θέλετε το Destiny 2;

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016

Global Game Jam 2016

Οι game developers συναντώνται 29-31 Ιανουαρίου. Στο πλαίσιο της παγκόσμιας διοργάνωσης Global Game Jam, η GIFTED και η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας συνδιοργανώνουν το Global Game Jam [Athens], το Παρασκευοσαββατοκύριακο 29-31 Ιανουαρίου 2016, στην Αθήνα. Η διοργάνωση θα ξεκινήσει την Παρασκευή στις 14:00 με σύντομες ομιλίες. Στη συνέχεια θα ξεκινήσει η ανάπτυξη των video games μέσα σε 48 ώρες. Θα ξεκινήσει την Παρασκευή και θα ολοκληρωθεί στις 17:00 ως την Κυριακή την ίδια ώρα. Η παρουσίαση των παιχνιδιών θα ξεκινήσει μία ώρα μετά την λήξη της διορίας, δηλαδή στις 18:00. Χώρος διεξαγωγής: Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων (Πειραιώς 100, Γκάζι, Κτίριο «Νέοι Φούρνοι»). Η εκδήλωση είναι ανοιχτή στο κοινό και έχει ελεύθερη είσοδο. Τι είναι το Global Game Jam; Το Global Game Jam (GGJ) αφορά μια παγκόσμια διοργάνωση σχεδιασμού και ανάπτυξης παιχνιδιών (ψηφιακών και μη). Για 48 ώρες, game developers από όλο τον κόσμο συγκεντρώνονται σε οργανωμένους χώρους (Jam Sites) και αναπτύσσουν παιχνίδια με ένα κοινό θέμα, το οποίο δίνεται από την οργανωτική επιτροπή. Σκοπός του Global Game Jam είναι να φέρει πιο κοντά τους game developers αλλά και οποιονδήποτε θελήσει να πειραματιστεί με τον σχεδιασμό παιχνιδιών, και να διαδώσει το πνεύμα συνεργασίας μεταξύ τους, μέσα σε ένα ευχάριστο περιβάλλον άμιλλας και υγιούς συναγωνισμού.

Κυριακή 24 Ιανουαρίου 2016

Ανακαλύψτε τα μυστικά της ερήμου στο Homeworld: Deserts of Kharak

alt textΗ σειρά στρατηγικής Homeworld επιστρέφει με το πρώτο νέο παιχνίδι μετά από πολλά χρόνια. Ο λόγος για το Homeworld: Deserts of Kharak, το οποίο διαδραματίζεται στον ερημικό πλανήτη Kharak και ως prequel αφηγείται το παρελθόν της Rachel S'jet. Το παιχνίδι υπόσχεται ποικιλία μονάδων, τεράστιους χάρτες, τακτικές μάχες, στρατηγικές επιλογές και πλούσιο multiplayer. To Homeworld: Deserts of Kharak είναι διαθέσιμο στο Steam με τιμή 46 ευρώ. Σας ενδιαφέρει;

Προϊστορικό gaming με PS4 και Far Cry Primal

alt textΑν σκέφτεστε αγορά PS4, το πολυαναμενόμενο Far Cry Primal αποτελεί μία ακόμα αφορμή για να τσιμπήσετε την κονσόλα. Όπως ανακοίνωσε η Sony, το PS4 1TB θα είναι διαθέσιμο σε πακέτο με το Far Cry Primal (δίσκος) από 23 Φεβρουαρίου, ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού. Δείτε το πακέτο και νέο trailer παρακάτω και πείτε μας αν το λιγουρεύεστε!

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Δωρεάν το The Witcher 2 στο Xbox 360

Σπεύσατε να το κατεβάσετε.Η Microsoft δίνει την ευκαιρία σε όλους τους κατόχους Xbox 360 να αποκτήσουν εντελώς δωρεάν το The Witcher 2: Assassin's of Kings – Enhanced Edition.
Όπως σας ενημερώσαμε σε πρόσφατο άρθρο μας το δημοφιλές Action RPG της CD Projekt RED προστέθηκε χθες στην λίστα στων υποστηριζόμενων games της προγράμματος backwards compatibility, βάση του οποίου μπορείτε να απολαύσετε τους τίτλους του Xbox 360 στο Xbox One. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι και οι κατόχοι του Xbox One μπορούν να κατεβάσουν δωρεάν το The Witcher 2. Για να το κατεβάσετε κάντε κλικ εδώ. Εναλλακτικά μπορείτε να το προμηθευτείτε από το Marketplace του Xbox 360 στην κονσόλα σας.Δείτε το unboxing της Dark Edition του The Witcher 2: Assassin's of Kings – Enhanced Edition για το Xbox 360:

Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

ΟΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΤΕΡΜΑ...

Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες προσθήκες στο PS Store αυτή την εβδομάδα. Τσεκάρετε Resident Evil 0, World of Tanks, A Boy and his Blob, Tharsis, Inside My Radio, Oddworld: New ‘n’ Tasty για PS Vita, Assassin’s Creed Syndicate: Streets of London DLC, Minecraft: Holiday DLC και εκπτώσεις. Αναλυτικά στο PS Blog. Τί τσιμπάτε;

Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016

Black Desert closed beta

Η Daum Games Europe ανακοίνωσε την ημερομηνία έναρξης της πρώτης closed beta του πολυαναμενόμενου sandbox MMORPG της Pearl Abyss. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της εκδότριας εταιρείας, η closed beta του Black Desert θα διεξαχθεί το διάστημα 16-22 Δεκεμβρίου. Στην συγκεκριμένη beta θα έχετε την ευκαιρία να δοκιμάσετε και την Tamer class (την οποία μπορείτε να απολαύσετε στο βίντεο παρακάτω), η οποία δεν είχε κάνει την εμφάνισή της στην alpha του Οκτωβρίου, ενώ διαθέσιμη θα είναι και η περιοχή του Calpheon. 
H closed beta θα φέρει επίσης αλλαγές και προσθήκες που δεν υπήρχαν στην alpha καθώς και νέα στοιχεία για την ευρωπαϊκή έκδοση που δεν είναι διαθέσιμα στην κορεάτικη. Συγκεκριμένα: - Βελτιωμένο character customization με 30 νέα skin tones, νέα πρόσωπα για όλα τα classes, 40 νέες αποχρώσεις μαλλιών, επιπλέον επιλογές για τα γένια και επιλογή φαλάκρας για τους male χαρακτήρες - Πιο ισορροπημένα classes - Βελτιωμένες καιρικές συνθήκες και weather cycles - Πιο σκοτεινή νύχτα και πιο συχνές θύελλες. Θα μπορείτε να αγοράσετε φανάρια από τους NPC ή να τα craftάρετε για να μπορείτε να βλέπετε καλύτερα στο απόλυτο σκοτάδι - Νέα στοιχεία όπως το walk mode

Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016

Πετάνε οι κονσόλες

Οι συζητήσεις προηγουμένων ετών για τον... θάνατο των κονσολών πλέον φαντάζουν πολύ μακρινές. Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία για την αμερικάνικη αγορά, τα PS4 και Xbox One μετά από δύο χρόνια ζωής (26 μήνες για την ακρίβεια) έχουν κάνει 47% περισσότερες πωλήσεις από ότι τα PS3 και Xbox 360 στο αντίστοιχο σημείο της ζωής τους. Μάλιστα, τον Οκτώβριο το προβάδισμα των PS4 και Xbox 360 έναντι των προκατόχων τους ήταν 38% και εκτοξεύτηκε μετά την εκπληκτική εορταστική σεζόν που είχαν οι δύο κονσόλες. Ποια η άποψή σας επί του θέματος; Έχετε/σκοπεύετε να τσιμπήσετε κονσόλα;

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2016

Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan

Η εταιρεία ανάπτυξης Platinum Games, publisher των Bayonetta, Vanquish και Revengeance αναπτύσσει ένα παιχνίδι βασισμένο στο γνωστό κόμικ Teenage Mutant Ninja Turtles, σύμφωνα με μια καταχώρηση στο Australian Classification Board. To εν λόγω προφίλ ονομάζει το παιχνίδι ως “Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan”, ενώ publisher θα είναι η Activision και όχι η Platinum Games. Οι δυο τους έχουν συνεργαστεί πρόσφατα για δύο άλλες...μεταφορές απο καρτούν σε games, τα Transformers: Devastation και The Legend of Korra. Εκτός απο το επερχόμενο TMNT: Mutants in Manhattan, η Platinum Games εργάζεται πάνω στα Nier: Automata για το PS4, Scalebound για το Xbox One και Star Fox Zero για Wii U. [UPDATE: 17/1/16 - Οι πρώτες εικόνες] Οι πρώτες πέντε εικόνες του Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan διέρρευσαν μαζί με το box του παιχνιδιού.

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Σε επεισόδια το νέο Hitman

Η Square Enix ανακοίνωσε ότι το νέο Hitman θα κυκλοφορήσει...σε επεισόδια. Στις 11 Μαρτίου θα γίνει διαθέσιμη η πρώτη αποστολή που θα αφορά τον πρόλογο του παιχνιδιού που θα διεξάγεται στο Παρίσι. Τον Απρίλιο θα ακολουθήσει το επεισόδιο της Ιταλίας και τον Μάιο του Μαρόκου. Ακολούθως, κάθε μήνα θα προστίθενται νέες τοποθεσίες. Συγκεκριμένα αναμένονται Ταϋλάνδη, Αμερική και Ιαπωνία. Η αιτιολογία για την απόφαση αυτή της Square Enix σύμφωνα με τον Hannes Seifert, επικεφαλής της IO Interactive, ήταν ότι "Χρειαζόταν επιπλέον χρόνος για να βεβαιωθεί η εταιρεία ότι κάθε level που θα δημιουργηθεί θα έχει την ανάλογη ποιότητα". Το πρώτο επεισόδιο θα κοστίζει 15 ευρώ με κάθε επιπλέον τοποθεσία να κοστολογείται στα 10 ευρώ. Εναλλακτικά, θα μπορείτε να αποκτήσετε το παιχνίδι για 60 ευρώ όταν κυκλοφορήσουν όλα τα επεισόδια. Θα ακολουθήσει η retail έκδοση μέχρι το τέλος της χρονιάς. Η beta του The Hitman θα κυκλοφορήσει στις 12 Φεβρουαρίου για PS4 και στις 19 Φεβρουαρίου για PC. Με προπαραγγελία του Intro Pack αποκτάτε σίγουρη πρόσβαση.

Xbox Live Gold members: Δωρεάν τα games του EA Access Vault

Για μια εβδομάδα και για τους κατόχους Xbox One. Όσοι είστε συνδρομητές Xbox Live Gold θα μπορείτε να παίξετε τα games του EA Access Vault δωρεάν για μια εβδομάδα. Συγκεκριμένα, απο τις 19 έως και τις 24 Ιανουαρίου, δηλαδή την ερχόμενη εβδομάδα, οι κάτοχοι Xbox One και συνδρομητές Gold θα έχετε στην διάθεσή σας τα ακόλουθα games δωρεάν: Battlefield Hardline, Dragon Age: Inquisition, Titanfall, FIFA 15, FIFA 14, Battlefield 4, Madden NFL 25, Madden NFL 15, Plants vs. Zombies: Garden Warfare, NHL 15, UFC, Need for Speed Rivals, NBA Live 15 και Peggle 2. Να θυμίσουμε οτι κανονικά χρειάζεται επιπλέον συνδρομή, εκείνη του EA Access, για να έχετε πρόσβαση στο EA Access Vault. Η Microsoft όμως φαίνεται οτι αποφάσισε να κάνει ένα μικρό και προοσωρινό δώρο στους συνδρομητές της. Για να παίξετε, κατεβάστε την εφαρμογή EA Access Hub και επιλέξτε οτι είστε Gold μέλος.

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

Warhammer 40.000: Eternal Crusade

Μετά το The Elder Scrolls Online, άλλο ένα MMORPG θα κάνει την εμφάνισή του όχι μόνο σε PC αλλά και στις next-gen κονσόλες όγδοης γενιάς. Το Warhammer 4Warhammer 40.000: Eternal Crusade αναπτύσσεται απ' την Behaviour Interactive (πρώην Artificial Mind and Movement) που είχε δημιουργήσει παλιότερα το Wet. Το MMORPG θα έχει κάμερα τρίτου προσώπου και θα καλείστε να παίξετε στον πλανήτη Arkhona, επιλέγοντας χαρακτήρα ανάμεσα στις φατριές: Space Marine, Chaos Space Marine, Ork και Eldar. Θα υπάρχει κι ένα πέμπτο faction, οι Tyrands, που θα ελέγχονται απ' την CPU. Σχετικά με το PvP, οι μάχες θα υποστηρίζουν χιλιάδες παίκτες ταυτόχρονα και τον έλεγχο οχημάτων γνωστά απ' το σύμπαν του Warhammer: 40.000, όπως τα Rhino, Predator και Ork Battlewagon.
 Κάθε Clan θα έχει ένα διαστημικό χώρο στο για να φυλάει τον εξοπλισμό της, τον οποίο και θα επιλέγει για να πάρει μαζί της πριν προσεδαφιστεί σε έναν πλανήτη για να δώσει μάχη. [UPDATE: 29/11/15 - Alpha gameplay βίντεο] H Βehaviour Interactive έδωσε στην δημοσιότητα ένα gameplay βίντεο από την Closed Alpha του Warhammer 40.000: Eternal Crusade. Στο βίντεο βλέπουμε Space και Chaos Marines να πολεμούν σε έναν χάρτη που ονομάζεται Promethieum. Aν θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στην Closed Alpha θα πρέπει να αγοράσετε το Founder's Pack.

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2016

Rebel Galaxy σε PS4 και Xbox One

Χορταστική διαστημική περιπέτεια τώρα και στις κονσόλες. Η επιτυχημένη προσπάθεια της Double Damage Games να συνδυάσει στοιχεία Space Simulator, Action, Adventure και RPG, έρχεται σε PS4 και Xbox One. Το Rebel Galaxy θα κυκλοφορήσει αύριο Παρασκευή 15 Ιανουαρίου για PS4, ενώ ήδη από σήμερα είναι διαθέσιμο για το Xbox One. Έτσι, θα μπορείτε και μέσω της κονσόλας σας να αντιμετωπίσετε διαστημικούς πειρατές, αστεροειδείς, να συμμαχήσετε με εξωγήινους, να διαχειριστείτε και να παραμετροποιήσετε το σκάφος σας και γενικά να εξερευνήσετε τον γεμάτο προκλήσεις διαστημικό κόσμο του Rebel Galaxy. To Rebel Galaxy κυκλοφορεί για PC και Xbox One, ενώ στις 15 Ιανουαρίου θα είναι διαθέσιμο και για το PS4.

Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Dino Crisis μέχρι να το δεις...

Η Capcom πάντοτε πρωτοτυπούσε με την σειρά Resident Evil, ωστόσο, όπως κάθε μεγάλος publisher που απασχολεί στις τάξεις του αρκετούς developers, έχει περάσει από διάφορα στάδια πειραματισμού στο παρελθόν. Το Dino Crisis είναι κατά κάποιο τρόπο ένας..."κλώνος" του Resident Evil, καθώς εμφανίστηκε το 1999 στο PlayStation και ένα χρόνο μετά σε PC και Dreamcast, χωρίς να καταφέρει να μεταφέρει εξίσου το αίσθημα τρόμου του μεγάλου του "αδερφού". Διαθέτει κάποια χτυπητά λάθη, αλλά αυτά τα μειονεκτήματα συχνά καλύπτονται από το παράξενο και ταυτόχρονα ελκυστικό του σενάριο και ρυθμό που θυμίζει B-movie. To Jurassic Park συναντά το Back to the future Περίεργα πράγματα συμβαίνουν στη μυστική στρατιωτική βάση στο νησί Ibis. Φήμες λένε ότι ο αγνοούμενος επιστήμονας Edward Kirk βρίσκεται ακόμα εν ζωή. Βέβαια, τα πράγματα δεν εξελίσσονται σύμφωνα με το σχέδιο δράσης. 
Ο πράκτορας τηλεπικοινωνιών είναι νεκρός και σας αφήνει αποκομμένους από τον υπόλοιπο κόσμο, καθώς διάφορα ερπετά που το έσκασαν από τις ταινίες του Steven Spielberg έκαναν ένα μακάβριο φαγοπότι και καταβρόχθισαν ότι είχε σφυγμό! Τώρα πρέπει να ανακαλύψετε τι έχει συμβεί, να εντοπίσετε τον Edward Kirk και να βγείτε ζωντανοί από αυτόν τον εφιάλτη. Υπό τον έλεγχό σας είναι η sexy κοκκινομάλλα πράκτορας Regina. Ταξίδια στο χρόνο και γενετικά πειράματα κάνουν την εμφάνισή τους, έτσι όπως μόνο το μυαλό του Shinji Mikami (director και παραγωγού της σειράς) θα μπορούσε να μας τα παρουσιάσει. Pop-corn equipped! Εντάξει, δεν είναι Jurassic Park αλλά μέσα στο περιορισμένο περιβάλλον του, είναι πειστικό.

Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Το gaming του μέλλοντος


Αυτές τις ημέρες με αφορμή την ανακοίνωση της τιμής του Oculus Rift και την ταυτόχρονη ανακοίνωση της Nvidia περί υψηλών απαιτήσεων στα VR headset επιβεβαιώθηκε έμμεσα το Editorial Νοεμβρίου, στο οποίο ανέφερα ότι το VR Gaming δεν πρόκειται να πουλήσει, τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια. Τα μόλις 100.000 pre-orders το επιβεβαιώνουν. Το τι θα γίνει βέβαια μετά από πολλές δεκαετίες δεν είναι κάτι που μπορεί να προβλεφθεί εύκολα.
Ταυτόχρονα, σκεπτόμενος το πως μπορεί να είναι το gaming του μέλλοντος, με VR headset, PC με 128GB RAM και κάρτες γραφικών των 64GB, μηδενικά frame rate drops, αισθητήρες αφής, Hololens (Augmented Reality), Virtual Reality Rooms και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, με έπιασαν ολίγον τι οι υπαρξιακές ανησυχίες μου. Θα προλάβουμε να τα ζήσουμε όλα αυτά; Όσοι διαβάζετε αυτό το κείμενο θα είστε κατά πάσα πιθανότητα 15-40 ετών. Μέχρι να γίνουμε παππούδες θα έχουμε προλάβει αυτό που λέμε "Το gaming στο ανώτερο επίπεδό του;" Με την εξέλιξη της τεχνολογίας δεν θα υπάρξει ποτέ "ανώτερο επίπεδο". Η τεχνολογία δεν έβαλε ποτέ κανένα "ταβάνι". Οι επόμενες γενιές ίσως ζήσουν το κάτι παραπάνω, που όμως συνεχίζω να πιστεύω ότι δύσκολα θα αντικαταστήσει το "κρατάω gamepad στο χέρι".
Στο μέλλον, όταν οι gamers θα φορούν VR headsets και τα Arcade θα αποτελούνται από Virtual Reality εξομοιωτές σαν αυτούς που είδαμε στην έκθεση Game On (αλλά με πιο σύγχρονα γραφικά και μεγάλους χώρους), μπορεί να μην ταξιδεύουν μόνο με VR Headset. Εκατοντάδες χρόνια μετά ίσως να υπάρχει ακόμα και...σύνδεση του εγκεφάλου με συσκευές και δημιουργία virtual reality εικόνας. Χωρίς να κουράζεται ο gamer από ένα headset, απλά θα κλείνει τα μάτια και θα παίζει.
Έλεγχος χαρακτήρα vs Γίνε ο χαρακτήρας
Οι gaming προτιμήσεις του καθενός συχνά γίνονται αντικείμενο συζήτησης. Υπάρχουν games με First-Person και Third-Person κάμερα. Ο καθένας επιλέγει αυτό που τον βολεύει. Η κάμερα τρίτου προσώπου δίνει καλύτερη αίσθηση του χώρου. Φανταστείτε τώρα που διαβάζετε το κείμενο να υπάρχει μία κάμερα πίσω σας και να βλέπετε ακριβώς τι γίνεται πίσω σας. Απ' την άλλη, όλη την ζωή μας την ζούμε σε First-Person μέχρι να αφήσουμε τον μάταιο τούτο κόσμο. Συνεπώς μία μερίδα από gamers προτιμά τα First-Person, ώστε να ζει καλύτερα το παιχνίδι, να στοχεύει καλύτερα με τα όπλα του κ.ο.κ.
Στο Virtual Reality gaming η κάμερα θα είναι μονίμως First-Person. Δεν έχει νόημα να υποτίθεται ότι ζεις κάτι και να βλέπεις...τον εαυτό σου να το ζει. Αν θέλεις να βλέπεις τον χαρακτήρα απλά τον κοιτάς σε μία οθόνη, κρατάς το gamepad και τον ελέγχεις. Δεν πρόκειται το gamepad να αντικατασταθεί ούτε καν στο Kinect 10. Ίσως βγουν πιο εξελιγμένες μορφές gamepad ειδικά για το Virtual Reality, όπως συσκευές αφής με ανταπόκριση όσο το δυνατόν πιο κοντά στο 100% της κίνησης των χεριών σας (ακόμα και των δαχτύλων). Εκεί υποθέτω ότι στη διαφήμιση κάθε συσκευής και στο κόστος της θα παίζει κάτι σαν "% Response rate". Οι ακριβέστερες θα είναι και οι ακριβότερες.
Αν σήμερα και για πολλά ακόμη χρόνια, το Virtual Reality gaming δεν πουλάει, τους λόγους τους έχω προαναφέρει. Ωστόσο ποτέ δεν ξέρουμε τι μας επιφυλάσσει η τεχνολογία. Η μόνη καμπή στην αλλαγή πορείας της βιομηχανίας των games ήταν το Wii που έφερε το motion gaming και πούλησε 100 εκατομμύρια μονάδες. Ακόμα κι αυτή η πολύ μικρή καμπή σημαίνει ότι ίσως με την εξέλιξη της τεχνολογίας, με υπερσύγχρονα γραφικά και πιο προσιτές τιμές, θα δούμε σίγουρα κάτι το διαφορετικο. Μην το περιμένετε στα επόμενα χρόνια. Πιθανόν στα γεράματα.

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Horror Adventure Outlast θα αποκτήσει σύντομα ένα sequel

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ 

Νέα εικόνα, πληροφορία και περίοδος κυκλοφορίας. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 24/10/14] To Horror Adventure Outlast θα αποκτήσει σύντομα ένα sequel σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση της Red Barrels Studio.
Σε μία συνέντευξη που παραχώρησε ο Philippe Morin, o συνιδρυτής της Red Barrels Studio, στο Bloody Disgusting δήλωσε πως η εταιρεία του πήρε την απόφαση να εργαστεί σε ένα sequel, καθώς στόχος της είναι να μας διηγηθεί περισσότερες τρομακτικές ιστορίες. Ο Morin ανέφερε χαρακτηριστικά: “Μετά την κυκλοφορία του Outlast για το Xbox One αντιληφθήκαμε ότι έχουμε την δυνατότητα να προσφέρουμε ένα ακόμη horror game. Κοινώς εργαζόμαστε ήδη στο Outlast 2. Παρόλα αυτά, θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για να το ολοκληρώσουμε καθώς είμαστε μία μικρή indie εταιρεία που απασχολεί μόλις 12 άτομα.”
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το Outlast 2 θα λαμβάνει χώρα σε μία διαφορετική τοποθεσία. Το στέλεχος της Red Barrels Studio ανέφερε μάλιστα ότι ήδη έχουν κάποιες ιδέες, όσον αφορά την θεματολογία του Outlast 2. Θυμίζουμε ότι το πρώτο κεφάλαιό της εξελίσσονταν σε ένα άσυλο ψυχοπαθών στο Mount Massive.
[UPDATE: 29/10/15 - Έρχεται το 2016] Μετά από ένα χρόνο σιγής, η Red Barrels Studio έδειξε σημάδια ζωής όσον αφορά στο Outlast 2.
Θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο του 2016 και θα διεξάγεται σε μια νέα τοποθεσία με διαφορετικούς χαρακτήρες. Η ανακοίνωση αναφέρει: "Δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο στις μάχες. Όταν η σκόνη κοπάσει οι νικητές θα αποφασίσουν ποιος ήταν σωστός και ποιος είχε λάθος. Ποιος είναι καλός και ποιος κακός. Η ανθρώπινη φύση μας ωθεί στη βιαιτότητα και στη διαφθορά. Μετά έρχεται η θεία υπόσχεση για έναν παράδεισο που θα ακολουθήσει. Ο τρόμος έρχεται από την απόγνωση και την τυφλή πίστη. Το Outlast 2 θα τεστάρει την πίστη σας, ωθώντας σας σε ένα μέρος όπου το να γίνετε τρελός είναι το μόνο λογικό

Beyond: Two Souls (PS4)

Όταν ο Aiden μιλάει μέσα από το DualShock 4... Η Quantic Dream του κάποτε "ψαγμένου" για πολλούς Fehrenheit (Indigo Prophecy) έχει καταφέρει πλέον να κάνει τα Cinematic Adventures...mainstream συνήθεια. Τόσο με το Heavy Rain το 2010, όσο και με το Beyond: Two Souls το 2015, μας έκανε να ταυτιστούμε με τους πρωταγωνιστές των games της και να ζήσουμε τις συναρπαστικές ιστορίες τους.

Ο game designer David Cage, έχει ένα χαρακτηριστικά δικό του στυλ το οποίο είναι εύκολο να αναγνωρίσει κανείς. Τείνει στο να μας προκαλεί συναισθήματα για τους πρωταγωνιστές και να αγωνιάμε συνεχώς για το τι πρόκειται να πάθουν αφού τους περνάει από δοκιμασίες που δεν θα άντεχε ο μέσος άνθρωπος. Στο Beyond: Two Souls συναντήσαμε ένα Adventure με αρκετές σκηνές αγωνίας και πρωταγωνίστρια την Jodie, ένα κοριτσάκι το οποίο διαφέρει από τους υπόλοιπους ανθρώπους καθώς μέσα της έχει μια ψυχή που προέρχεται από έναν άλλο κόσμο.
Sony και Quantic Dream αποφάσισαν να φέρουν το Beyond: Two Souls και στο PS4 για τους fans του είδους και όσους ενδιαφέρονται να κάνουν την μετάβαση στη νέα γενιά. Η νέα έκδοση, μας υπόσχεται ομαλή κινηματογραφική εμπειρία στα 1080p και 30 frames ανά δευτερόλεπτο, με λίγες προσθήκες οι οποίες δεν αποτελούν κάποια ουσιαστική καινοτομία.

Πρώτα από όλα, θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας πως το Beyond: Two Souls έχει το δικό του φανατικό κοινό, αυτό των Cinematic Adventures. Αφετέρου, εφόσον κατανοήσουμε την διαφορετικότητα του τίτλου, τότε μόνο μπορούμε να τον “κρίνουμε” κατάλληλα αφού τα cinematics είναι περισσότερα από τις σκηνές δράσης και αρκετοί το χαρακτηρίζουν περισσότερο ταινία από παιχνίδι. 
SoulmatesΌσοι από εσάς δεν έχετε παίξει το Beyond: Two Souls μέχρι στιγμής και σκέφτεστε να προβείτε στην αγορά του γιατί αν πιστεύετε πως μοιάζει με το Heavy Rain, να σας ενημερώσουμε πως υπάρχουν ορισμένες βασικές διαφορές. Σε αντίθεση με το Heavy Rain, το Beyond: Two Souls δεν βασίζεται τόσο πολύ στις δικές σας επιλογές αλλά περισσότερο είναι σαν να παίζετε ένα προκαθορισμένο σενάριο στο οποίο ό,τι και να απαντήσετε λίγο μετράει. Στο σχετικό review μας στο GameWorld.gr στην PS3 έκδοση αναφέραμε το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, το οποίο η αλήθεια είναι ότι σας δίχασε. Έχει να κάνει καθαρά με τις απόψεις του καθενός για το gaming, τον κινηματογράφο και το ποσοστό αλληλεπίδρασης και ελευθερίας που θέλει να έχει με τον εκάστοτε χαρακτήρα. Για άλλη μια φορά αναβιώνουμε την ιστορία της Jodie Holmes και της μυστήριας οντότητας που την ακολουθεί πάντα, τον Aiden. Οι δυο τους είναι αχώριστοι και ασταμάτητοι καθώς ο Aiden έχει ικανότητες οι οποίες κάνουν την Jodie να φαίνεται... supergirl. Κατά την διάρκεια του gameplay, θα χρησιμοποιήσετε τον Aiden για να σας ανοίγει πόρτες, να περνάει μέσα από τοίχους σκοτώνοντας εχθρούς, ακόμα και να μεταφέρει στην Jodie την τελευταία...ανάμνηση νεκρών. Το δίδυμο περνάει από πολλές δοκιμασίες κατά την διάρκεια του campaign που κρατάει 9 με 10 ώρες. 

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Assassin's Creed Syndicate: Jack the Ripper

Δύο μήνες μετά την κυκλοφορία του Assassin's Creed Syndicate η Ubisoft μας δίνει την ευκαιρία να επισκεφτούμε ξανά το Βικτωριανό Λονδίνο με την κυκλοφορία του Jack the Ripper. Σε γενικές γραμμές η Ubisoft ακολουθεί εδώ την παγιωμένη τακτική της, καθώς τα τελευταία χρόνια μετά από κάθε νέο Assassin's Creed ακολουθεί και το εκάστοτε story DLCτου. Κάτι αντίστοιχο είχε συμβεί στις περιπτώσεις των Assassin's Creed IV: The Black Flag και Assassin's Creed Unity με τα Freedom Cry και Dead Kings DLC.

Στην προκειμένη περίπτωση η Ubisoft Quebec θέτει στο προσκήνιο τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη, έναν από τους διασημότερους serial killers της παγκόσμιας ιστορίας. Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους να αναφέρουμε ότι ο περιβόητος εγκληματίας έδρασε στην περιοχή Whitechapel του Λονδίνου, όπου και δολοφόνησε πέντε τουλάχιστον ιερόδουλες. Εδώ βέβαια οι developers μας παρουσιάζουν την δική τους εκδοχή για την ταυτότητα και την προσωπικότητα του Τζακ του Αντεροβγάλτη. Το κατά πόσο αυτή η προσέγγιση είναι επιτυχημένη ή όχι θα το δούμε παρακάτω.



From Hell
Το Jack the Ripper DLC λαμβάνει χώρα το 1888, το διάστημα δηλαδή που οι φόνοι στην περιοχή του Whitechapel άρχισαν να συγκλονίζουν την κοινότητα του Λονδίνου. Ο Jacob Frye αναζητεί τα ίχνη του εγκληματία προσπαθώντας να αποτρέψει το επόμενο έγκλημα, χωρίς να γνωρίζει ότι την ίδια στιγμή ο Jack the Ripper ακολουθεί τα βήματά του. Στο σημείο αυτό θα έχετε την πρώτη σας γνωριμία με τον κεντρικό villain της ιστορίας και παράλληλα θα αναλάβετε τον έλεγχο του για ένα μικρό χρονικό διάστημα. Η αποστολή σας είναι να σκορπίσετε τον τρόμο στους αστυνομικούς που βρίσκονται στην περιοχή και να κάνετε tail τον Jacob στο λημέρι του. To τι θα ακολουθήσει θα το αφήσουμε να το ανακαλύψετε μόνοι σας παίζοντας το Jack the Ripper DLC.

Μετά τα γεγονότα του προλόγου η Evie Frye επιστρέφει από την Ινδία στο Λονδίνο και εκεί την υποδέχεται ο αστυνόμος Abberline, ο οποίος της αναφέρει ότι ο αδερφός της έχει εξαφανιστεί και θεωρείται νεκρός. Χωρίς δεύτερη σκέψη η Evie αποφασίζει να συνεχίσει την έρευνα που ξεκίνησε ο Jacob για τον τον Jack the Ripper, αναζητώντας παράλληλα τα ίχνη του αδερφού τους.

Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρουμε ότι ακόμη και σήμερα δεν γνωρίζουμε ποια ακριβώς ήταν η ταυτότητα του πραγματικού Τζακ του Αντεροβγάλτη. Αρκετά επίσης από τα εγκλήματά του που του έχουν καταλογισθεί είναι πολύ πιθανόν να μην είχαν πραγματοποιηθεί από τον ίδιο, αλλά από διάφορους επίδοξους μιμητές του. Όπως προαναφέραμε, η Ubisoft Quebec μας παρουσιάζει εδώ την δική της εκδοχή των γεγονότων προσπαθώντας να εντάξει τον Jack the Ripper στο υπάρχον πλούσιο lore της σειράς. Η προσπάθεια αυτή στέφεται με απόλυτη επιτυχία, καθώς το σενάριο παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον και είναι ικανό να σας κρατήσει σε αγωνία από την άρχη μέχρι το τέλος.

Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2016

Το νέο Assassin's Creed στην Αίγυπτο το 2017

Σύμφωνα με το NeoGAF Forum, το νέο Assassin's Creed θα διεξάγεται στην Αίγυπτο και δεν θα κυκλοφορήσει το 2016. Κατά πάσα πιθανότητα, η Ubisoft (σύμφωνα με την πηγή) σκοπεύει να το λανσάρει το 2017. Ο λόγος ήταν ότι η Γαλλική εταιρεία πιστεύει πως το Assassin's Creed Unity όπως και οι συχνές ετήσιες κυκλοφορίες απογοητεύουν τους fans της σειράς. Κάποιες άλλες πηγές αναφέρουν και την Ρώμη ως τοποθεσία, αλλά οι περισσότερες δείχνουν...προς Αίγυπτο μεριά. Ώρα για αλλαγές λοιπόν για την σειρά Assassin's Creed, καθώς με κάποιες μεγάλες αλλαγές, ενδεχομένως η Ubisoft θα καταφέρει να παρουσιάσει ένα ακόμη καλύτερο προϊόν. 
Τα δύο επίμαχα screenshots Αξίζει να σημειώσουμε ότι στο Assassin's Creed 4: Black Flag, ήσασταν εργαζόμενος της Abstergo και μπορούσατε να κάνετε hack τους υπολογιστές της εταιρείας. Υπάρχει λοιπόν κρυμμένο ένα email (easter egg) το οποίο δείχνει στις τοποθεσίες του τις Πυραμίδες της Αιγύπτου! Τα δύο screenshots που έχουν διαρρεύσει εδώ και χρόνια δείχνουν τον ίδιο πρωταγωνιστή. Κάποιοι πίστεψαν ότι ίσως επρόκειτο για reboot του Prince of Persia. Όπως όλα δείχνουν όμως, ίσως να έχουμε να κάνουμε με το νέο Assassin's Creed.

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2016

Uncharted 4: A Thief's End multiplayer beta preview

Η Naughty Dog έχει χαρίσει στους fans της Sony μια πλειάδα κορυφαίων games και η σειρά Uncharted ανήκει σίγουρα στην ελίτ των Action-Adventures, καθώς συνδυάζει επιτυχούς στιβαρούς Shooting μηχανισούς, πιασάρικο, απλό κι ενδιαφέρον σενάριο, αλλά και γρίφους.
Το τέταρτο κεφάλαιο της σειράς είναι το πρώτο ντεμπούτο του Nathan Drake στο PS4 και πέραν του Bloodborne η Sony έχει θέσει ως στόχο να προσθέσει άλλον έναν AAA τίτλο στα exclusives της. Οι πιθανότητες επιτυχίας είναι ως συνήθως με το μέρος της λόγω της προσεγμένης δουλειάς που κάνει η Naughty Dog και που μαζί με ελάχιστους developers του χώρου (όπως Rockstar, Bethesda και CD Projekt RED) συνηθίζουν να δικαιώνουν μονίμως το 60άρι που θα δαπανήσετε.
Αυτές τις ημέρες έχουμε την ευκαιρία να παίξουμε την multiplayer beta του Uncharted 4. Το multiplayer mode που από την δεύτερη έκδοση αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της σειράς, εκτείνει το gameplay για ορισμένες ώρες, ανάλογα με το κατά πόσο ασχολείστε ή όχι με online shooters. Σας βάζει στη διαδικασία να επιλέξετε τον χαρακτήρα σας, ανάμεσα σε heroes και villains (τους βασικούς εχθρούς, κατά κόσμον "ανταγωνιστές" του παιχνιδιού), καθώς και συγκεκριμένο loadout που εξαρτάται απ' το στυλ παιχνιδιού σας, αλλά και upgrades που ξεκλειδώνετε στην πορεία.
uncharted-4-beta-2
Ήρθαν τα άγρια να διώξουν τα ήμερα...και το αντίστροφο
Το μόνο διαθέσιμο mode της Uncharted 4 beta είναι το Team Deathmatch το οποίο παίζεται με δύο ομάδες των πέντε παικτών. Κάθε matchmaking διαρκεί ορισμένα λεπτά, διάστημα που λογικά θα διορθωθεί μέχρι την τελική έκδοση. Υποθέτουμε πως καθότι beta, οι μόνοι που μπορούν να παίξουν είναι δημοσιογράφοι και όσοι από εσάς έχετε αποκτήσει την Uncharted: The Nathan Drake Collection, άρα οι παίκτες που αναζητούν online αντιπάλους αυτομάτως ελαχιστοποιούνται.
Η επιλογή ανάμεσα σε ομάδα Villains ή Heroes γίνεται καθαρά στην τύχη (προφανώς για τις ανάγκες της beta, καθώς στην τελική έκδοση λογικά θα διαλέγετε). Από εκεί κι έπειτα μπορείτε να επιλέξετε χαρακτήρες όπως οι Nathan Drake, Victor Sullivan, Elena Fischer, Zoran Lazarevic, Katherin Marlowe κ.ο.κ. ανάλογα με την πλευρά με την οποία έχετε κληρωθεί. Αξίζει να σημειωθεί ότι 3 στις 4 φορές μου τυχαίνουν Villains.
Στην beta συναντήσαμε δύο διαθέσιμα maps, ενώ η πρόοδός σας στο παιχνίδι σας επιτρέπει να ξεκλειδώσετε, μέχρι στιγμής με βάση την beta, διάφορα skins, καπέλα και taunts, διαφορετικά για κάθε χαρακτήρα. Επίσης, υπάρχουν challenges (κοινώς achievements) του στυλ "Κάνε τόσες νίκες" ή "Χτύπησε τους εχθρούς με αυτό το όπλο τόσες φορές" και λοιπά. Κάθε μέρα η Naughty Dog υπόσχεται από ένα challenge, στον αντίποδα ωστόσο όταν ολοκληρώσαμε τα διαθέσιμα challenges η λίστα δεν ανανεώθηκε.

Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Final Fantasy 15 Demo Preview

Είναι συγκλονιστική η αίσθηση. Έπειτα από εννιά χρόνια αναμονής μετά την ανακοίνωση του Final Fantasy 15 (αρχικά ως Versus 13), ακούω επιτέλους το εκπληκτικό Somnus της Yoko Shimomura όσο φορτώνει το παιχνίδι. Σε μερικά δευτερόλεπτα ο μυστηριώδης και σκοτεινός Noctis βρίσκεται υπό τον έλεγχο μου. Ναι λοιπόν, μετά από τόσο καιρό το πρώτο δείγμα γραφής του Final Fantasy 15 είναι εδώ και παρόλο που σαφώς δεν αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα του τελικού παιχνιδιού, είναι μία ικανοποιητική πρόγευση.
Το demo του Final Fantasy 15 έρχεται με τα αρχικά αντίτυπα του Final Fantasy Type-0 HD και ονομάζεται Episode Duscae. Το demo βρίσκει τον Noctis και τρεις συμμάχους του -πιθανώς και τους πιο μόνιμους συμμάχους του και στο τελικό παιχνίδι- στην περιοχή Duscae (προφέρεται “ντούσκε” και όχι “ντούσκαε”), όπου πρέπει να βρουν χρήματα για να επιδιορθώσουν το αυτοκίνητό τους. Ας πάρουμε τα πράγματα όμως από την αρχή. Στο Final Fantasy 15 χειρίζεστε αποκλειστικά και μόνο τον Noctis. Η ιδέα ενός party με ετερόκλητα στοιχεία, σήμα κατατεθέν των Final Fantasy, πετιέται στον κάλαθο των αχρήστων χωρίς προφανή λόγο. Οι τρεις συνοδοί του Noctis στο demo και όσοι εμφανιστούν στο τελικό παιχνίδι ελέγχονται από το παιχνίδι, δίχως να δίνεται η δυνατότητα για στρατηγικές εντολές στη μάχη όπως άμυνα, επίθεση, κάλυψη κτλ. Με άλλα λόγια, οι σύντροφοι του Noctis κάνουν του κεφαλιού τους και δεν έχετε καμία δυνατότητα επέμβασης σε αυτό.
Ο ίδιος ο Noctis από την πλευρά του έχει μία σωρεία όπλων και την περιβόητη δυνατότητα της τηλεμεταφοράς, όπως την βλέπουμε στα trailers εδώ και... μια δεκαετία περίπου. Σημειωτέον πως στην τελική έκδοση ο ήρωας πιθανώς θα έχει τη δυνατότητα να εκτελεί και ξόρκια, κάτι που δεν συμβαίνει στο demo. Το σύστημα μάχης μοιάζει με ένα κράμα μεταξύ Kingdom Hearts και Final Fantasy Type-0. Δεν υπάρχουν γύροι, χειρίζεστε τον ήρωα ελεύθερα και προσπαθείτε να συντονίσετε τις επιθέσεις, τις άμυνες και τις ειδικές δυνάμεις του έτσι ώστε να βγείτε νικητής από τις μάχες. Οι ειδικές αυτές δυνάμεις που ανέφερα είναι ουσιαστικά ειδικές επιθέσεις, ξεχωριστές για κάθε όπλο που βαστά ο πρίγκηπας. Στο demo δεν υπάρχει δυνατότητα να αλλάξετε ή να αναβαθμίσετε κάποιο από αυτά, κάτι που υποθέτω πως θα αλλάξει όταν κυκλοφορήσει το παιχνίδι. Οι ειδικές επιθέσεις και η δυνατότητα της τηλεμεταφοράς κοστίζουν μάνα και πρέπει να χρησιμοποιούνται με σύνεση, καθώς είναι οι πιο δυνατές επιθέσεις και ιδιαίτερα ακριβές.
Οι συναντήσεις σας με τους εχθρούς πλέον δεν είναι τυχαίες.
Οι συναντήσεις σας με τους εχθρούς πλέον δεν είναι τυχαίες.
Παρόλη την ποικιλία που διαπιστώνεται παραπάνω και το γεγονός πως οι εχθροί της περιοχής Duscae είναι λίγοι και τους έμαθα γρήγορα, δυσκολεύτηκα αρκετά να ευχαριστηθώ το σύστημα μάχης του demo. Μου φάνηκε υπερβολικά σύνθετο και όχι ιδιαίτερα μελετημένο. Γι αυτό ίσως φταίει η κάμερα που πεισματικά αρνείται να ακολουθήσει τους στοχευμένους εχθρούς, οπότε σε άλλο πλάσμα πηγαίνει η επίθεση και αλλού καταλήγει να συμβαίνει, συνήθως στο κενό. Μερικές φορές επίσης υπερβολικός είναι και ο αριθμός των εχθρών, κάτι που έχει σοβαρό αντίκτυπο στο frame rate. Σίγουρα, τα φόντα για κάτι πραγματικά καλό υπάρχουν, αλλά το παιχνίδι χρειάζεται ακόμα δουλειά στις μάχες του.
Όπως προαναφέρθηκε, η Duscae είναι μια περιοχή και η περιήγηση σε αυτή εκτελείται με λογική “ανοιχτού κόσμου”. Είστε ελεύθεροι να πάτε όπου θέλετε, στο στόχο της εκάστοτε κύριας αποστολής, στο στόχο κάποιας δευτερεύουσας αποστολής ή σε μια παντελώς άσχετη γωνιά του χάρτη που μπορεί να έχει κάποιο ενδιαφέρον μυστικό. Οι δευτερεύουσες αποστολές ξεκλειδώνονται καθώς τριγυρνάτε στο χάρτη και αυτός είναι ίσως ο λόγος που στο demo δεν υπάρχει η επιλογή για fast travel. Ένα στοιχείο που ελπίζω να προστεθεί, γιατί η Duscae είναι αρκετά μεγάλη σαν περιοχή,. Κατά τ’ άλλα, το δάσος και η κοιλάδα που ουσιαστικά απαρτίζουν τη Duscae δεν συνταράσσουν κανέναν με την οπτική πιστότητα ή το φωτορεαλισμό τους. Το demo όμως δείχνει πως το Final Fantasy 15 θα είναι πιθανώς ένα όμορφο παιχνίδι με καλοσχεδιασμένες περιοχές και ανυπομονώ να δω τη δουλειά που έχει γίνει στα πιο αστικά και πιο φανταστικά τοπία.
Τα goblins είναι δύσκολοι εχθροί λόγω του μεγέθους τους.
Τα goblins είναι δύσκολοι εχθροί λόγω του μεγέθους τους.
Ένα άλλο στοιχείο του demo που μου έκανε εντύπωση είναι το level up των ηρώων που θυμίζει πολύ έντονα Dark Souls. Ενώ εμπειρία μαζεύουν κανονικά από τις μάχες, οι τέσσερις ήρωες πρέπει να βρουν σημείο για να κατασκηνώσουν ώστε να την αξιοποιήσουν και να ανέβουν level. Και όχι σε οποιοδήποτε σημείο, αλλά σε συγκεκριμένες περιοχές του χάρτη. Είναι μια διαδικασία περισσότερο βαρετή και ανούσια παρά κομβική, όπως συμβαίνει στα παιχνίδια Souls. Από τη μία, ο κόσμος του demo δεν είναι τόσο ανελέητος ώστε να ψάχνετε σημείο ανάπαυσης, ενώ, από την άλλη, το παιχνίδι σας ανάγκαζει να μπείτε σε αυτή τη διαδικασία αφού η ανάπαυση προσφέρει κάποια έξτρα μπόνους, όπως υψηλότερη πιθανότητα critical hit ή κάτι αντίστοιχο.

Το Final Fantasy 15: Episode Duscae αφήνει ανάμικτες εντυπώσεις. Χωρίς να θέλω να μπω σε πολλές λεπτομέρειες (διότι έτσι θα αφαιρέσω κάτι από τη μαγεία κάποιων πολύ συγκεκριμένων στιγμών στο τρίωρο που διαρκεί το demo), η ψυχή των Final Fantasy υπάρχει εδώ, παρότι δυσδιάκριτη και ελαφρώς αλλαγμένη. Το Final Fantasy 15 φαίνεται πως θέλει να συνδυάσει αυτά που έκαναν τη σειρά “πρώτο όνομα”, με στοιχεία άλλων πετυχημένων, σύγχρονων τίτλων. Στο demo η ομογενοποίηση αυτή γίνεται κάπως άκομψα. Θα δούμε, ελπίζω το 2015, αν η τελική έκδοση του παιχνιδιού τα καταφέρει καλύτερα.

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Νέα κάρτα μνήμης microSD PRO Plus 128GB από τη Samsung

Η Samsung Electronics ανακοίνωσε τη νέα κάρτα μνήμης της, την microSD PRO Plus 128GB, που συνδυάζει τη μέγιστη ταχύτητα απόδοσης με την μεγαλύτερη χωρητικότητα, που είναι διαθέσιμη έως σήμερα. Έχοντας ως βάση την προηγμένη λύση της Samsung τύπου MLC NAND flash, η συγκεκριμένη κάρτα μνήμης 128GB θέτει ένα ισχυρό νέο πρότυπο στις λύσεις μνήμης για πολυμέσα, παρέχοντας την υψηλότερη ταχύτητα και την μεγαλύτερη χωρητικότητα, η οποία είναι διαθέσιμη έως σήμερα. Η νέα κάρτα απευθύνεται στην συνεχώς αυξανόμενη βάση καταναλωτών, που χρησιμοποιεί κάμερες δράσης, drones, premium smartphones και DSLRs με δυνατότητα εγγραφής και αναπαραγωγής 4Κ. Η κάρτα μνήμης microSD PRO Plus 128GB αποτελεί τη νεότερη προσθήκη στη σειρά Samsung PRO Plus, η οποία κυκλοφόρησε αρχικά με χωρητικότητες 32GB και 64GB το Μάιο 2015. 
Η microSD 128GB διαθέτει την υψηλότερη ποιότητα μνήμης τύπου MLC NAND flash και υπάγεται στην κατηγορία επιπέδου απόδοσης UHS-I Speed Class 3 (U3) και Speed Class 10, προσφέροντας τις πιο υψηλές ταχύτητες ανάγνωσης και εγγραφής με ταχύτητες που φτάνουν έως και τα 95MB/s και 90MB/s, αντίστοιχα. Η νέα κάρτα μνήμης είναι ιδανική για χρήση σε high-end smartphones και tablets, καθώς πληροί τις απαιτήσεις ασφάλειας, χωρητικότητας, απόδοσης καθώς και τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις, που συνδέονται με τα νέα καταναλωτικά προϊόντα ήχου και video και ειδικά όσον αφορά σε κάμερες δράσης και drones. Ο εξοπλισμός της νέας κάρτας μνήμης προσφέρει τη δυνατότητα διαχείρισης, αποθήκευσης και μεταφοράς επαγγελματικών φωτογραφιών, καθώς και εγγραφή και αναπαραγωγή 4Κ UHD video.

Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016

Το A Clockwork Brain σε Android και Windows Phone

Το ελληνικό puzzle game διευρύνει τις πλατφόρμες του.Η ελληνική εταιρεία ανάπτυξης Total Eclipse ανακοίνωσε την επέκταση της σειράς A Clockwork Brain σε Android και Windows Store.Το A Clockwork Brain κυκλοφορεί από το 2012 για iOS. Πλέον, η πρώτη του αυτή έκδοση είναι διαθέσιμη και για Android και Windows Phone συσκευές και μάλιστα εντελώς δωρεάν. Για Android θα βρείτε συγκεκριμένα την έκδοση 2.0 με πολλά νέα puzzles.
Κατεβάστε την έκδοση για Android.
Κατεβάστε την έκδοση του Windows Phone (διαθέσιμη και για Windows 8 ή ανώτερο λειτουργικό).
To A Clockwork Brain είναι μια σειρά από εθιστικά παιχνίδια, φτιαγμένα ειδικά για να δοκιμάσουν τις νοητικές σας ικανότητες, ενώ παράλληλα διασκεδάζετε ακονίζοντας το μυαλό σας. Το Clockwork Brain 2.0 για Android είναι βελτιστοποιημένο για οθόνες αφής.
Διαβάστε το review του A Clockwork Brain που θεωρείται ένα από τα πιο επιτυχημένα ελληνικά games, καθώς έχει ξεπεράσει το ενάμιση εκατομμύριο downloads στο App Store!