Στα πλαίσια της Game Developers Conference που διεξήχθη 19-21 Αυγούστου στην Κολωνία της Γερμανίας (παράλληλα με την έκθεση Gamescom), είχαμε μια σημαντικότατη δήλωση.
Ο Dino Dini, developer του θρυλικού Kick Off που ήταν το πρώτο ποδοσφαιράκι που έτυχε τεράστιας αναγνώρισης από τους χρήστες υπολογιστών τη δεκαετία του '80, μίλησε στους παρευρισκόμενους για το πως δημιούργησε το Kick Off, καθώς και το Player Manager (manager game). Παράλληλα, ομολόγησε ότι τον ελεύθερο χρόνο του αναπτύσσει ακόμη games και προσπαθεί να βρει μέθοδο να δημιουργήσει μια σύγχρονη έκδοση του Kick Off για τις σημερινές πλατφόρμες. Στόχος του είναι να βρει ένα σωστό επιχειρηματικό μοντέλο με το οποίο το νέο Kick Off θα αναπτυχθεί από developers και θα καταφέρει να κάνει πωλήσεις. Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρει να προσελκύσει κάποιον publisher που θα το εκδώσει στην αγορά.
Ο Βρετανός game designer σκέφτεται στις πλατφόρμες ανάπτυξης ακόμα και το iPad, το οποίο όμως έχει διαφορετικό τρόπο προσέγγισης.
"Στο χειρισμό, απ' τη στιγμή που υπάρχει οθόνη αφής θα πρέπει να είσαι προσεκτικός για το πως θα την χρησιμοποιήσεις. Δεν θα πρέπει απλά να μιμηθούμε ένα joystick αλλά να ξανασκεφτούμε τι θα κάνουμε. Έχω δουλέψει πάνω σε αυτό αλλά ακόμα η δουλειά μου είναι πρώιμη οπότε δεν μπορώ να πω κάτι" δήλωσε χαρακτηριστικά.
Το ότι ο Dino Dini ανέβηκε στο βήμα του Game Developers Conference δίνει από μόνο του ένα hype, ώστε ορισμένοι publishers να αρχίσουν να ενδιαφέρονται για την επιστροφή του Kick Off. Φυσικά αναμένουμε την επιστροφή της κλασικής έκδοσης. Το άλλο αγαπημένο ποδοσφαιράκι των Amiga fans, Sensible Soccer, είχε κυκλοφορήσει μια 3D έκδοση το 2006 η οποία απέτυχε. Αντίθετα, το Sensible World of Soccer στο Xbox 360 που βγήκε το 2007 κι είναι η τελευταία έκδοση της σειράς μέχρι σήμερα, έλαβε περισσότερα θετικά σχόλια. Αυτό είναι κάτι που ο Dino Dini θα πρέπει να λάβει σοβαρά υπόψη του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου