Το Exanima είναι ένα 3D isometric roguelike dungeon crawler και αποτελεί την πρώτη έκδοση του επερχόμενου (χάρις στην μεγάλη απήχησή του στο kickstarter) και πολλά υποσχόμενου open world RPG "Sui Generis". Όπως δηλώνει η Bare Mettle Entertainment, εταιρεία ανάπτυξής του, σκοπός της είναι να δημιουργήσει ένα δυναμικά εξελισσόμενο RPG, με βάθος και πρωτοφανή ρεαλισμό, που θα παρασύρει και θα απορροφήσει τον χρήστη. Ακόμη και εάν δεν είστε λάτρης του συγκεκριμένου genre, μην βιαστείτε να σταματήσετε την ανάγνωση, γιατί πρόκειται για κάτι πολύ πρωτοποριακό και ενδιαφέρον.
Όλα είναι φυσική
H Bare Mettle λανσάρει στο Exanima ένα πρωτοποριακό σύστημα animation και μηχανικής, βασισμένο σε ρεαλιστικά physics. Το αποτέλεσμα είναι ο χαρακτήρας να αλληλεπιδρά -ίσως καμιά φορά υπερβολικά- φυσικά με το περιβάλλον του και ότι αυτό περιλαμβάνει. Ακόμα και στο απλό βάδισμα, δεν είναι λίγες οι φορές που θα τον δείτε να σκοντάφτει σε μια πέτρα και να σωριάζεται, ή να παραπατάει πάνω σε μια σπασμένη καρέκλα, θυμίζοντας σουρωμένο τουρίστα τα ξημερώματα έξω από μπαρ της Μυκόνου.
Όλο αυτό δίνει νέο νόημα σε έννοιες όπως βάθος και ελευθερία στο gameplay, με αντίτιμο τον απλό μεν, "ζόρικο" ωστόσο να συνηθίσεις, χειρισμό.
Καθώς λοιπόν κάθε αντικείμενο (και χαρακτήρας) μέσα στο παιχνίδι υπακούει απόλυτα στους νόμους της φυσικής, όταν ψάχνετε κουτιά, κασάκια, βαρέλια, δεν αρκεί ένα απλό κλικ πάνω τους. Θα πρέπει να πιάσετε το αντικείμενο με το ποντίκι και να το σύρετε/σηκώσετε/πετάξετε. Αντίστοιχα, για να ανοίξετε μια πόρτα πρέπει να την τραβήξετε με πατημένο το αριστερό κλικ.
Γενικά, ενώ ο χειρισμός είναι φαινομενικά απλούστατος, απαιτεί πάρα πολλή εξάσκηση για να μάθετε να χειρίζεστε τον ήρωά σας σωστά, πράγμα που στην αρχή θα εκνευρίσει ακόμα και τους πιο έμπειρους παίκτες. Το πόσο απότομα και γρήγορα κουνάτε το ποντίκι, πόσο κρατάτε τα πλήκτρα κατεύθυνσης WASD πατημένα, γενικά ό,τι συνδυασμό input δίνετε, έχει τεράστια επίδραση στο τι θα δείτε να κάνει ο χαρακτήρας σας. Αυτό είναι άλλωστε που κάνει το ΕΧΑΝΙΜΑ ξεχωριστό. Τα συνηθισμένα dungeon crawler RPGs υστερούσαν στο θέμα της έντασης και της δυναμικότητας, με το χειρισμό τους να περιορίζεται σε απλά μισοκοιμισμένα και επαναλαμβανόμενα κλικ σε διάφορα σημεία της εικόνας, παράγοντας κονσερβοποιημένα animation.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου