Pages - Menu

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Exanima preview

Το Exanima είναι ένα 3D isometric roguelike dungeon crawler και αποτελεί την πρώτη έκδοση του επερχόμενου (χάρις στην μεγάλη απήχησή του στο kickstarter) και πολλά υποσχόμενου open world RPG "Sui Generis". Όπως δηλώνει η Bare Mettle Entertainment, εταιρεία ανάπτυξής του, σκοπός της είναι να δημιουργήσει ένα δυναμικά εξελισσόμενο RPG, με βάθος και πρωτοφανή ρεαλισμό, που θα παρασύρει και θα απορροφήσει τον χρήστη. Ακόμη και εάν δεν είστε λάτρης του συγκεκριμένου genre, μην βιαστείτε να σταματήσετε την ανάγνωση, γιατί πρόκειται για κάτι πολύ πρωτοποριακό και ενδιαφέρον. Όλα είναι φυσική H Bare Mettle λανσάρει στο Exanima ένα πρωτοποριακό σύστημα animation και μηχανικής, βασισμένο σε ρεαλιστικά physics. Το αποτέλεσμα είναι ο χαρακτήρας να αλληλεπιδρά -ίσως καμιά φορά υπερβολικά- φυσικά με το περιβάλλον του και ότι αυτό περιλαμβάνει. Ακόμα και στο απλό βάδισμα, δεν είναι λίγες οι φορές που θα τον δείτε να σκοντάφτει σε μια πέτρα και να σωριάζεται, ή να παραπατάει πάνω σε μια σπασμένη καρέκλα, θυμίζοντας σουρωμένο τουρίστα τα ξημερώματα έξω από μπαρ της Μυκόνου. Όλο αυτό δίνει νέο νόημα σε έννοιες όπως βάθος και ελευθερία στο gameplay, με αντίτιμο τον απλό μεν, "ζόρικο" ωστόσο να συνηθίσεις, χειρισμό. 
Καθώς λοιπόν κάθε αντικείμενο (και χαρακτήρας) μέσα στο παιχνίδι υπακούει απόλυτα στους νόμους της φυσικής, όταν ψάχνετε κουτιά, κασάκια, βαρέλια, δεν αρκεί ένα απλό κλικ πάνω τους. Θα πρέπει να πιάσετε το αντικείμενο με το ποντίκι και να το σύρετε/σηκώσετε/πετάξετε. Αντίστοιχα, για να ανοίξετε μια πόρτα πρέπει να την τραβήξετε με πατημένο το αριστερό κλικ. Γενικά, ενώ ο χειρισμός είναι φαινομενικά απλούστατος, απαιτεί πάρα πολλή εξάσκηση για να μάθετε να χειρίζεστε τον ήρωά σας σωστά, πράγμα που στην αρχή θα εκνευρίσει ακόμα και τους πιο έμπειρους παίκτες. Το πόσο απότομα και γρήγορα κουνάτε το ποντίκι, πόσο κρατάτε τα πλήκτρα κατεύθυνσης WASD πατημένα, γενικά ό,τι συνδυασμό input δίνετε, έχει τεράστια επίδραση στο τι θα δείτε να κάνει ο χαρακτήρας σας. Αυτό είναι άλλωστε που κάνει το ΕΧΑΝΙΜΑ ξεχωριστό. Τα συνηθισμένα dungeon crawler RPGs υστερούσαν στο θέμα της έντασης και της δυναμικότητας, με το χειρισμό τους να περιορίζεται σε απλά μισοκοιμισμένα και επαναλαμβανόμενα κλικ σε διάφορα σημεία της εικόνας, παράγοντας κονσερβοποιημένα animation.

Δευτέρα 29 Ιουνίου 2015

10 RPG που πρέπει να παίξετε το 2015

Μία χρονιά-σταθμός στην ιστορία των RPG!
Οι RPG players, συνήθως δεν έχουμε να αντιμετωπίσουμε το πρόβλημα της μικρής διάρκειας όσον αφορά στα αγαπημένα μας games. Όταν αποφασίσουμε να ασχοληθούμε με κάποιο νέο παιχνίδι του είδους μας, γνωρίζουμε πως θα περάσουμε εβδομάδες ή μήνες μαζί του μέχρι να εξερευνήσουμε ακόμα και το τελευταίο μέρος του χάρτη ή να δοκιμάσουμε όλα τα builds του χαρακτήρα μας. Αυτό σημαίνει πως πρακτικά δενόμαστε με ένα RPG game για κάμποσο καιρό, “μπαίνουμε” στον κόσμο του και στην συνέχεια χρειαζόμαστε το μικρό "cooldown" μας μέχρι να έχουμε την όρεξη να ασχοληθούμε σοβαρά με τον επόμενο τίτλο.
To 2014 κυκλοφόρησαν πολύ σεβαστά RPG τα οποία κάποιοι από εσάς ίσως να μην έχετε τερματίσει ακόμη. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα Dark Souls II και Dragon Age: Inquisition τα οποία διαθέτουν πολλές ώρες gameplay και τα συνεχόμενα DLCπροσφέρουν ακόμα περισσότερο περιεχόμενα. Στην ίδια κατηγορία ίσως ανήκει για κάποιους και το Blooborne, το οποίο αναγκάστηκαν να παρατήσουν από πολύ νωρίς λόγω της υψηλής δυσκολίας του. Σήμερα δημιουργήσαμε μια λίστα με τα RPG που πρέπει να παίξετε μέσα στο 2015. Ορισμένα από τα games της λίστας έχουν κυκλοφορήσει στις αρχές του χρόνου, άλλα θα τα δούμε αργότερα και μερικά κατά πάσα πιθανότητα θα κυκλοφορήσουν ενός του έτους παρόλο που αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί 100%.
10)Blackguards 2
Εταιρία ανάπτυξης: Daedalic Entertainment
Εκδότης: Daedalic Entertainment
Κυκλοφορία: 20/1/15
blackguards2
To Blackguards 2 είναι ένα RPG το οποίο διαθέτει turn-based σύστημα μάχης. Αποτελεί συνέχεια του πρώτου The Dark Eye: Blackguards. Εδώ η πρωταγωνίστρια είναι η Cassia, μία προδομένη σύζυγος η οποία έχει στόχο να να ανέβει στο Shark Throne και να κυβερνήσει. Οι τρεις εναπομείναντες ήρωές μας δέχονται να την βοηθήσουν και το ταξίδι ξεκινάει.
Το turn-based σύστημα μάχης στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι για όλα τα γούστα. Θα πρέπει να σκεφτείτε στρατηγικά τις επόμενες κινήσεις σας και να προσέξετε τις επιλογές σας καθώς έχουμε να κάνουμε με παιχνίδι ρόλων το οποίο μπορεί να πάρει διαφορετική τροπή ανάλογα με τους διαλόγους σας. Όταν δεν θα πολεμάτε, θα ασχολείστε με το να αναπτύξετε τον χαρακτήρα σας. Στην διάθεσή μας έχουμε πλέον νέα όπλα, gear αλλά και είδη εχθρών. Το Blackguards 2 έχει αποσπάσει μέτριες κριτικές αλλά αν έχετε παίξει το πρώτο μέρος ή αν η ατμόσφαιρά του μπορεί να σας συνεπάρει αξίζει να του δώσετε μια ευκαιρία.
9)Bastion (PS4 remaster)
Εταιρεία ανάπτυξης: Supergiant Games
Εκδότης: Warner Bros. Interactive Entertainment
Κυκλοφορία: 7/4/15
bastion
Το Bastion κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2011 και απέσπασε θετικές κριτικές. Πρόκειται για ένα γνωστό πλέον Action RPG με ισομετρική κάμερα το οποίο έχει για πρωταγωνιστή τον Kid. Τα γεγονότα του σεναρίου λαμβάνουν χώρα στην Caelondia, μια κατεστραμένη πόλη την οποία ο πρωταγωνιστής Kid προσπαθεί να επαναφέρει.
Το φετινό Bastion κυκλοφορεί μόνο για PS4 και στην ουσία αποτελεί remaster των προηγούμενων εκδόσεων. Ουσιαστικές διαφορές δεν θα βρείτε εκτός από το upscale στα γραφικά έτσι ώστε να φαίνεται ένα αξιόλογο αποτέλεσμα στην κονσόλα της Sony. Μπορεί να μην έχουμε να κάνουμε με ολοκαίνουρια κυκλοφορία αλλά είναι ένας καλός τρόπος για να γνωρίσετε τον τίτλο. Η developer εταιρία του Bastion, Supergiant Games, κυκλοφόρησε πέτυσι το Transistor, ένα Action RPG παρόμοιου στυλ το οποίο ενδεχομένως να θέλετε να δείτε.
8)The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited (PS4, Xbox One)
Εταιρεία ανάπτυξης: ZeniMax Online Studios

Publisher: Bethesda
Κυκλοφορία: 9/6/15
the-elder-scrolls-online-tamriel-unlimited

Το MMORPG της Bethesda κυκλοφόρησε πέρυσι στα PC και παρότι δεν αναπτύχθηκε από την βασική ομάδα του The Elder Scrolls, μας χάρισε όμορφες PvE στιγμές στο σύμπαν της ομώνυμης σειράς. Φέτος ήρθε η σειρά των κονσολών να το γευτούν και παρότι δεν έχουμε συνηθίσει πολλά MMORPG στις κονσόλες, η συγκεκριμένη αγορά δείχνει να παίρνει τα πάνω της το τελευταίο διάστημα.
Το The Elder Scrolls Online κοστίζει 50 ευρώ και αφού το αγοράσετε δεν πληρώνετε κάποια συνδρομή. Θα σας χαρίσει δεκάδες ώρες gameplay, ενώ η συγκεκριμένη έκδοση περιέχει σημαντικές αλλαγές στο user interface, κάτι που την έκανε πιο..."console friendly". Πόσο μάλλον όταν έχετε να διαχειριστείτε quests, inventory, map κι ένα σωρό πράγματα, τα οποία η Zenimax χώρεσε επιτυχώς. Συν τις άλλοις, η ποιότητα των γραφικών δίνει μια εμπειρία σχεδόν αντάξια των PC (κάτι δύσκολο σε MMORPG), ενώ κινήσεις όπως για παράδειγμα το dodge, είναι πολύ πιο εύκολες όταν εκτελούνται με controller. Αν δεν έχετε παίξει την περυσινή έκδοση των PC και είστε console gamer και MMORPG fan τότε ευκαιρία να το πράξετε τώρα.
7)Darkest Dungeon (PC, Mac, Linux, PS4, PS Vita)
Εταιρεία ανάπτυξης: Red Hook Studios
Εκδότης: Red Hook Studios
Κυκλοφορία: 2015
Darkest-Dungeon
Τα Roguelikes φαίνεται να βρίσκονται στο προσκήνιο τον τελευταίο καιρό και να ανεβαίνουν πολύ στην εκτίμηση των gamers. Θα μου πείτε...γιατί όχι; Είναι ”ξαδέρφια” των RPG, προσφέρουν έντονο και σύντομο gameplay, περιλαμβάνουν ικανοποιητικό lore και καταφέρνουν να μας νευριάσουν χάρις στο perma-death. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα The Binding of Isaac κα Faster Then Light.
Στο Darkest Dungeon παίζετε ως ο πρωταγωνιστής και ξεκινάτε κληρονομώντας μια έπαυλη. Μέχρι εδώ ωραία, σωστά; Το σπίτι αυτό όμως έχει ένα μικρό πρόβλημα...μία πύλη στο υπόγειο από την οποία μπαίνουν δαίμονες και μαντέψτε ποιος καλείται να καθαρίσει. Το Darkest Dungeon διαθέτει 15 hero classes, το καθένα με τα προτερήματά του ανάλογα την περίσταση. Ενδιαφέρον είναι το σύστημα “Resolve” το οποίο αντικαθιστά το κλασικό “Level” και αυξάνεται με ανάλογα με τις επιδόσεις σας. Τα γραφικά είναι cell-shaded και δημιουργούν μια gothic ατμόσφραιρα η οποία γίνεται πιο έντονη καθώς όσο προχωράτε στις πίστες, τόσο πιο σκοτεινές γίνονται!
Το Darkest Dungeon αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο Steam σε Early Access και θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή το 2015.
6)Hand of Fate (PC, Mac, Linux, PS4, Xbox One, PS Vita)
Εταιρεία ανάπτυξης: Defiant Development
Εκδότης: Defiant Development
Κυκλοφορία: 17/2/15
hand-of-fate-topper-dealer
Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως προσομοιωτής Pen & Paper RPG παλιάς σχολής. Πρόσφατα γράψαμε review για την PC έκδοσή του στο GameWorld και μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε πολλά από το συγκεκριμένο είδος στο οποίο ανήκει το HoF, να σας εγκλιματίσουμε. Ανοίγετε το Hand of Fate και βλέπετε μπροστά σας έναν μυστήριο τύπο ο οποίος θα αφηγηθεί την ηρωική περιπέτειά σας. Καθώς παίζετε, προσπαθείτε να αντεπεξέλθετε στα εμπόδια αλλά καμιά φορά δεν είναι αρκετή η θέλησή σας καθώς τα νήματα κινεί ο DM.
Την περισσότερη ώρα που θα παίζετε Hand of Fate θα βλέπετε μπροστά σας κάρτες οι οποίες κρύβουν κινδύνους ή πολύτιμα αντικείμενα. Ενδιαφέρον είναι το γεγονός πως σε περίπτωση μάχης, το παιχνίδι αλλάζει σε real-time combat και στη συνέχεια επιστρέφει στην ήρεμη προηγούμενη κατάσταση. Θα λέγαμε πως το Hand of Fate είναι ένα περίεργο υβρίδιο μεταξύ Action, Pen n Paper RPG και Card Game. Κάθε φορά που ξεκινάτε ένα επίπεδο τα βήματα αλλάζουν ενώ αν πεθάνετε ακόμα και στο 90%, σας γυρνάει πίσω από την αρχή. Ψάχναμε κάτι σαν το Hand of Fate και για να είμαστε ειλικρινείς η Defiant Development αν και νέα στον χώρο του development, έκανε τρομερή δουλειά με τον συγκεκριμένο τίτλο.
 
5)Xenoblade Chronicles X (Wii U)
Εταιρεία ανάπτυξης: Monolith Soft, Nintendo SPD
Εκδότης: Nintendo
Κυκλοφορία: Δεκέμβριος 2015
xenoblade
To Xenoblade Chronicles X θα αποτελέσει με σιγουριά ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα games του 2015 για Wii U. Πρόκειται για ένα Action RPG το οποίο αποτελεί πνευματικό διάδοχο του Xenoblade Chronicles για το Wii και κομμάτι της σειράς Xeno. Για του λόγου το αληθές, το Chronicles X έχει κυκλοφορήσει ήδη στην Ιαπωνία από τα τέλη Απριλίου αλλά εμείς θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τον Δεκέμβρη για να το παίξουμε.
O νέος τίτλος θα ακολουθήσει τα χνάρια των προηγούμενων. Τα γεγονότα του Xenoblade Chronicles X θα διαδραματίζονται σε έναν τεράστιο κόσμο ο οποίος είναι ανοιχτός για εξερεύνηση πάνω σε γιγάντια ρομπότ τέσσερις φορές μεγαλύτερα από το ύψος του χαρακτήρα μας. Ξαφνικά θα βρεθούμε στο 2054 όπου ο κόσμος βρίσκεται υπό σοβαρή απειλή εξαφάνισης από εξωγήινες φυλές και θα πρέπει να μετακομίσουμε σε έναν νέο πλανήτη. Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο πως δεν μιλάμε για sequel του Xenoblade Chronicles όσον αφορά στην ιστορία αλλά πολλά χαρακτηριστικά σημεία του όπως το σύστημα μάχης, quest log κ.α παραμένουν παρόμοια, ενώ το Wii U Gamepad θα δώσει νέο αέρα στο gameplay καθώς θα λειτουργεί ως πηγή πληροφοριών.
Στην E3 2015 η Nintendo ανακοίνωσε προ λίγων ημερών ότι το Xenoblade Chronicles X θα έρθει μέσα στο φετινό Δεκέμβριο, ακόμα και στην Ευρώπη. Το περιμένουμε λοιπόν με ανυπομονησία καθώς θα αποτελέσει ένα από τα λίγα καλά φετινά exclusives στο Wii U.
4)Pillars of Eternity (PC, Mac)
Εταιρεία ανάπτυξης: Obsidian Entertainment
Εκδότης: Paradox Interactive
Κυκλοφορία: 26/3/2015
pillars
Η Obsidian Entertainment ξεκίνησε δειλά την καμπάνια της στο Kickstarter για το Pillars of Eternity. Η εταιρεία ανάπτυξης, γνωστή από τα Neverwinter Nights 2, Fallout: New Vegas κ.α, κατάφερε να φτάσει το ποσό που ζητούσε μέσω της γνωστής πλατφόρμας και να δημιουργήσει τον τίτλο που ήθελε τόσο καιρό. Το Pillars of Eternity είχε μόλις αρχίσει να σχηματίζεται όταν οι επενδυτές άρχισαν να βάζουν εμπόδια τα οποία είχαν να κάνουν με αναφορές σε λεπτά θέματα όπως η σκλαβιά και η χρήση ναρκωτικών.
Fast forward στον Μάρτιο του 2015 και βλέπουμε το Pillars of Eternity ολοκληρωμένο στα PC μας και εμάς να μην ξέρουμε ακόμα τι μας περιμένει. Αν είστε λάτρεις των RPG της σχολής Baldur’s Gate και...lore freaks, τότε αυτός ο τίτλος θα γίνει αμέσως ο νέος αγαπημένος σας. Το Pillars διαθέτει έξι races, πολλά factions, έναν τεράστιο αριθμό από NPC και πολύ lore από πίσω.
Οι διάλογοι σε διάφορα σημεία αλλάζουν κατεύθυνση ανάλογα με τις σχέσεις που έχετε με τον συνομιλητή σας και ποτέ δεν είναι φρόνιμο να κρατάτε την ίδια στάση απέναντι σε όλους. Μπορεί ο ένας NPC να εκτιμήσει την ευγένειά σας αλλά ο άλλος να την κοροϊδέψει με αποτέλεσμα να σας πάρει για μαλθακό και να μην σας σεβαστεί όσο θα έπρεπε. Βλέπουμε πως η Obsidian μας καλεί να χρησιμοποιήσουμε το ένστικτό μας αλλά και τις γνώσεις μας για να φερθούμε κατάλληλα στον καθένα έτσι ώστε να έχουμε αποτελέσματα τα οποία θα μας ευνοούν. Το PiIllars of Eterity διαρκεί περίπου 40 ώρες τις οποίες θα ευχαριστηθείτε αρκετά, ειδικά αν είστε fans του είδους.
3)Bloodborne (PS4)
Εταιρεία ανάπτυξης: From Software
Εκδότης: Sony
Κυκλοφορία: 24/3/2015
bloodborne
Η From Software έχει γίνει πλέον από τις πιο γνωστές εταιρείες ανάπτυξης χάρις στην επιτυχία που σημείωσε το Dark Souls II. Το μακράς διάρκειας gameplay που χαρακτηρίζει την σειρά και η μεγάλη δυσκολία στην ολοκλήρωση ακόμα και μιας φαινομενικά απλής μάχης, αποτελούν δύο μόνο από τα μυστικά της επιτυχίας. To 2015, η From Software έβαλε στόχο να συνεχίσει το βασανιστήριό της, αυτή την φορά με την ονομασία Bloodborne, ένα Action RPG αποκλειστικό του PS4.
To Bloodborne μοιάζει αρκετά με τους τίτλους της σειράς Dark Souls. Παρόλα αυτά, το σενάριο είναι τελείως διαφορετικό και η ιστορία λαμβάνει χώρα σε έναν ξεχωριστό κόσμο, οπότε δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα σε περίπτωση που γνωρίσετε τι εστί From Software με αφορμή το Bloodborne. Οφείλουμε να ομολογήσουμε πάντως πως θα πρέπει να οπλιστείτε με υπομονή και να είστε έτοιμοι να πεθάνετε οποιαδήποτε στιγμή. Το Bloodborne δεν είναι "άλλο ένα RPG". Κάποιοι το έχουν χαρακτηρίσει αριστούργημα, άλλοι “Death Simulator”. Το πως θα το ονομάσετε εσείς, το αφήνουμε στην κρίση σας μόλις σας πεταχτεί από το πουθενά ένας σχεδόν αόρατος εχθρός με δάδα και δρεπάνι. Αποτελεί το καλύτερο PS4 exclusive και στο review που υπάρχει στο link της περιγραφής το αναλύσαμε εκτενώς.
2)The Witcher 3: Wild Hunt (PC, PS4, Xbox One)
Εταιρεία ανάπτυξης: CD Projekt RED
Εκδότης: CD Projekt RED
Κυκλοφορία: 19/5/15
thewitcher3
Ας ξεκινήσουμε πρώτα λέγοντας πως το The Witcher 3 Wild Hunt διαθέτει κόσμο κατά 35 φορές μεγαλύτερο από αυτόν του The Witcher 2: Assassin of Kings. Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε την σειρά, απλά σας ενημερώνουμε ότι ο κόσμος του είναι μεγαλύτερος ακόμα κι από του Skyrim, το οποίο πιθανόν και έχετε παίξει για να διαβάζετε το παρόν άρθρο. Το βασικό storyline διαρκεί περίπου 30 με 40 ώρες, υπάρχει δυνατότητα να παίξετε με δεύτερο χαρακτήρα σε διάφορα σημεία και θα βρείτε πολλά side quests τα οποία εκτοξεύουν την διάρκεια σε πάνω από 100 ώρες.
Αν το όνειρό σας ήταν να σκοτώνετε τέρατα επί πληρωμή, τότε το The Witcher 3 είναι ο κατάλληλος τίτλος για εσάς καθώς παίζετε ως ο Geralt of Rivia ο οποίος ως Witcher κάνει ακριβώς αυτή τη δουλειά. Αν πάλι δεν “ψήνεστε” τόσο για hardcore σφαγές και επικές μάχες, μπορείτε να ολοκληρώσετε διάφορα side quests τα οποία από μόνα τους έχουν βαθύτερο lore από γνωστά games (σ.σ. γουχ γκουχ). Όπως βλέπετε το The Witcher 3 είναι ένα RPG για όλα τα γούστα και σίγουρα θα ικανοποιήσει κάθε fan με τις ατελείωτες ώρες εξερεύνησης και τα...30 φινάλε του. Πιστεύω ότι ανέλυσα τα πάντα εκτενώς στο παραπάνω review.
1)Fallout 4 (PC, PS4, Xbox One)
Εταιρεία ανάπτυξης: Bethesda Game Studios
Εκδότης: Bethesda Softworks
Κυκλοφορία: 10/11/15
fallout-new-vegas-wallpaper-2
Η Bethesda τράβηξε όλα τα βλέμματα πάνω της στην φετινή Ε3 και απέσπασε με σιγουριά τα περισσότερα χειροκροτήματα όταν ανακοίνωσε και παρουσίασε το Fallout 4. Οι προηγούμενοι τίτλοι της γνωστής σειράς αγαπήθηκαν από τους RPG παίκτες ανά τον κόσμο, όπως και η σειρά The Elder Scrolls άλλωστε, με αποτέλεσμα τα τελευταία πέντε χρόνια να περιμένουμε με ανυπομονησία για κάποια νέα ανακοίνωση. Στην Ε3 2015, ο Todd Howard, Game Director της Bethesda Game Studios, μας έδειξε λίγο από το gameplay του Fallout 4.
Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι το character creation το οποίο μας εγκληματίζει από την αρχή με το customization που θα δούμε παρακάτω. Όσο ανεβαίνουμε level, οι επιλογές για ξεκλείδωμα νέων στολών και εξαρτημάτων τους πληθαίνουν με αποτέλεσμα να έχουμε την δυνατότητα να δημιουργήσουμε μια μοναδικά δική μας στολή που ταιριάζει στις ανάγκες μας. Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε πως το Fallout 4 θα τρέχει σε 1080p και 30 frames τόσο στις κονσόλες νέας γενιάς αλλά και στα PC. Η διάρκειά του θα φτάνει τις 400 ώρες μέσα στις οποίες θα δοκιμάσετε την μάχη, τα RPG στοιχεία, τα minigames αλλά και το crafting που με 700 modifications στα όπλα θα δίνει μία μοναδική αίσθηση στην πολυαναμενόμενη έκδοση της σειράς. Αν κάποιοι πίστευαν ότι φέτος θα έχουμε μάχη μεταξύ The Witcher 3 και Bloodborne, τότε λογάριαζαν...χωρίς τον ξενοδόχο, καθώς η Bethesda μας εξέπληξε με το επικείμενο -και απρόσμενο κατά πολλούς- λανσάρισμα του Fallout 4 στις 10 Νοεμβρίου.
Η καλύτερη RPG χρονιά
Για πρώτη φορά μετά από δεκαετίες gaming θεωρούμε το 2015 ως μια χρονιά-σταθμό στην ιστορία των RPG. Σκεφτείτε απλά ότι έχουμε τρεις AAA τίτλους από Bethesda, CD Projekt RED και From Software, επιστροφή παιχνιδιών τύπου Baldur's Gate, καθώς και πλήθος πολλών ακόμη RPG που αξίζουν την προσοχή μας, χάρις στην καλή δουλειά των indie game developers. Απ' την λίστα απουσιάζουν τα Deep Down και Final Fantasy XV τα οποία δεν έχουν ακόμη ημερομηνία κυκλοφορίας, δεν παρουσιάστηκαν στην E3 και όπως όλα δείχνουν δεν θα κυκλοφορήσουν εντός της χρονιάς. Επίσης, ίσως θα παρατηρήσατε ότι λείπει -και δικαιολογημένα- το The Division. ΤοMMO Third-Person Shooter με στοιχεία RPG της Ubisoft τείνει περισσότερο προς το Shooting και γι' αυτό αποφασίσαμε να το εξαιρέσουμε. Κατά τα άλλα η γκάμα των 10 τίτλων πιστεύουμε ότι θα καλύψει και τα πιο απαιτητικά γούστα. Από τους hardcore RPGάδες, μέχρι εκείνους που αποζητούν ένα βαθύ σενάριο.

Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

Δωρεάν γκάζια με Driveclub PS Plus Edition

Η πολυκαθυστερημένη δοκιμαστική έκδοση του Driveclub για το PS Plus επιτέλους είναι εδώ. Όπως ανακοίνωσε η Sony, το Driveclub PS Plus Edition είναι πλέον διαθέσιμο για τα μέλη του PS Plus. Το offline του Driveclub PS Plus Edition δουλεύει κανονικά, ενώ το online ενεργοποιείται σταδιακά για να μην επαναληφθούν τα γνωστά προβλήματα που υπήρχαν στην κανονική έκδοση του παιχνιδιού. Θα ασχοληθείτε;

Σάββατο 27 Ιουνίου 2015

Nintendo NX ως το τέλος...

Ο πρόεδρος της Nintendo Satoru Iwata, ανακοίνωσε σε συνέντευξη τύπου το Nintendo NX, μια νέα κονσόλα για την ιαπωνική εταιρεία. Πρόκειται τυπικά για τον διάδοχο του Wii U, για τον οποίο θα μάθουμε περισσότερα μέσα στο 2016. Παράλληλα, η Nintendo επεκτείνεται στα smartphones, αναπτύσσοντας μία συνεργασία με τον mobile developer DeNA, με σκοπό να αναπτύξει games για φορητές συσκευές. Η Nintendo σύμφωνα με τον Iwata "δεν έχει χάσει το πάθος της ή το όραμά της για τα παραδοσιακά games οπότε δεν σκοπεύει να εγκαταλείψει τον συγκεκριμένο τομέα". Προκειμένου να καθησυχάσει τους gamers, ο πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας, ανέφερε το NX στη συνέντευξη τύπου της συμφωνίας με την DeNA. Το NX θα είναι μια ολοκαίνουργια κονσόλα που δεν θα έχει σχέση με το Wii U. 
Συνεπώς θα αναμένουμε να μάθουμε περισσότερα από το επόμενο έτος. Σύμφωνα με το παρακάτω ιαπωνικό site (το οποίο μετέφρασε το NeoGAF), η κονσόλα NX της Nintendo φημολογείται ότι θα έχει λειτουργικό σύστημα Android. Το Android χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο σε φορητές συσκευές με touchscreen, αλλά και σε κονσόλες όπως οι Ouya και Nvidia Shield. Πως βλέπετε την φήμη αυτή; Ναι μεν θα υποδεχόταν περισσότερα games, αλλά απ' την άλλη τι προδιαγραφές θα μπορούσε να έχει; Πιθανότατα η αναφορά αυτή δύσκολα έχει μια δόση αλήθειας, καθώς όλες οι Android κονσόλες έχουν πολύ χαμηλά νούμερα πωλήσεων, ενώ επισκιάζονται από τις πωλήσεις των οικονομικών smartphones και tablets, που τις αντικαθιστούν επάξια ως...2 σε 1 συσκευές. [UPDATE 2: 2/6/15] H Nintendo διέψευσε το δημοσίευμα του ιαπωνικού site Nikkei βάση, το οποίου ανέφερε ότι η νέα κονσόλα της εταιρείας με την κωδική ονομασία NX θα χρησιμοποιεί λειτουργικό σύστημα Android. Η διάψευση αυτή έγινε από ένα στέλεχος της ιαπωνικής εταιρείας, το οποίο θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του, στο έγκυρο οικονομικό site Wall Street Journal. To στέλεχος της Nintendo ανέφερε χαρακτηριστικά ότι το δημοσίευμα του Nikkei είναι αναληθές.

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Ο μαγικός κόσμος του Tangled στο Kingdom Hearts 3

Το πολυαναμενόμενο Kingdom Hearts 3 αποκαλύπτεται όλο και περισσότερο. Όπως ανακοίνωσε η Square Enix στην Ε3 2015, στο Kingdom Hearts 3, o Sora και οι φίλοι του, Donald Duck και Goofy, ταξιδεύουν στον μαγικό κόσμο της animated ταινίας Tangled της Disney. Δείτε το νέο trailer του Kingdom Hearts 3 παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Κουκλί έτσι;

Πέμπτη 25 Ιουνίου 2015

Επιστροφή στον κόσμο των δολοφονιών με το νέο Hitman

Με όλες αυτές τις παιχνιδάρες που βγαίνουν φέτος, μάλλον έχει περάσει λίγο στα ψιλά η πολυαναμενόμενη επιστροφή του Agent 47. Το νέο Hitman βασίζεται στην κλασική συνταγή της σειράς, με τον Agent 47 να αναλαμβάνει να δολοφονήσει στόχους σε διάφορες τοποθεσίες ανά τον κόσμο. Τα επίπεδα του παιχνιδιού είναι τεράστια και δαιδαλώδη, προσφέροντας πλήρη ελευθερία προσέγγισης των στόχων. Το Hitman βγαίνει 8 Δεκεμβρίου, μόνο ψηφιακό αρχικά, για PS4, Xbox One και PC. Αξίζει να σημειωθεί ότι το παιχνίδι θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες αποστολές. Δείτε trailer και gameplay παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται το νέο Hitman!

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2015

Επαναστάτες εναντίον Αυτοκρατορίας στο Star Wars Battlefront

Τα παιχνίδια της DICE πάντα κερδίζουν τις εντυπώσεις στην Ε3, κάτι που έγινε και στην Ε3 2015. Μόνο που φέτος δεν μιλάμε για κάποιο παιχνίδι Battlefield, αλλά για το πολυαναμενόμενο Star Wars Battlefront. Το Star Wars Battlefront υπόσχεται στιγμές και μάχες βγαλμένες από τις πιο τρελές φαντασιώσεις των φαν του Star Wars, με κλασικό εξοπλισμό και οχήματα όπως blasters, speeder bikes, snow speeders, AT-ATs, TIE fighters και το Millennium Falcon, εμβληματικούς πλανήτες όπως οι Endor, Hoth, Τatooine και Sullust, γνωστούς χαρακτήρες της αρχικής τριλογίας Star Wars όπως οι Darth Vader και Boba Fett, και πληθώρα από modes, από χαμό με 40 παίκτες έως αποστολές για έναν ή δύο παίκτες μέσω offline και online co-op. Δείτε παρακάτω δράση από το multiplayer και το co-op του Star Wars Battlefront και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Ωραίο έτσι;

Τρίτη 23 Ιουνίου 2015

Οι δολοφόνοι επιστρέφουν στο Dishonored 2

Το Dishonored γίνεται επίσημα (και επάξια) σειρά. Στην Ε3 2015 η Bethesda ανακοίνωσε το Dishonored 2, το οποίο διαδραματίζεται 15 χρόνια μετά το πρώτο παιχνίδι, στην παραλιακή πόλη Karnaca. Στο Dishonored 2 αναλαμβάνετε το ρόλο είτε της Emily Kaldwin είτε του Corvo Attano, με τον κάθε δολοφόνο να έχει τις δικές του ξεχωριστές ικανότητες και εξοπλισμό. Μπορείτε να παίζετε με όποιο στιλ θέλετε, ενώ οι επιλογές που κάνετε καθορίζουν το αποτέλεσμα κάθε αποστολής και εν τέλει του παιχνιδιού. Το Dishonored 2 θα βγει άνοιξη 2016 για PS4, Xbox One και PC. Δείτε trailer παρακάτω και πείτε μας εσείς πώς το θέλετε το Dishonored 2!

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Tony Hawk Pro Skater 5

Μετά την ανακοίνωση του Shred Session, το οποίο αναβλήθηκε για τα smartphones, η σειρά Tony Hawk επιστρέφει τελικά στις κονσόλες. Ο Tony Hawk θα συνεργαστεί για ακόμη μια φορά με την Activision για τη συνέχιση της σειράς για τις κονσόλες αλλά και τα κινητά, όπως δήλωσε ο ίδιος μέσα από το λογαριασμό του στο Twitter, ενθουσιάζοντας εκ νέου τους fans του. Δεν έχει γίνει γνωστό αν η αναφορά του στα κινητά είναι για το Shred Session ή για κάποιο άλλο Tony Hawk. Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε τις ειδήσεις του GameWorld για τη σειρά Tony Hawk. Συζητήστε για την νέα αυτή έκδοση και για το τι περιμένετε από αυτήν στο παρακάτω forum topic. [UPDATE: 16/2/15] Με ανάρτησή του στο Twitter, ο ίδιος ο Tony Hawk επιβεβαίωσε την κυκλοφορία του Pro Skater 2 μέσα στο 2015 και μάλιστα χρησιμοποιώντας ποίημα για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου! Παρόλο που το GameWorld είχε αναφέρει εδώ και κάποιους μήνες ότι το παιχνίδι έρχεται μέσα στο 2015, πέρα από μια αναφορά στην CES 2015 από την Sony δεν είχαμε άλλες πληροφορίες και η συγκεκριμένη είδηση επιβεβαιώνει ότι η ανάπτυξη του τίτλου συνεχίζει κανονικά. Μέχρι στιγμής το νέο Tony Hawk έχει επιβεβαιωθεί μόνο για το PS4, αλλά αναμένουμε νέα και για άλλες πλατφόρμες. 
Όπως και πριν λίγους μήνες τις περισσότερες πληροφορίες τις δίνει… ο ίδιος ο Tony Hawk μέσα από το Twitter του, στέλνοντας και ποιηματάκια για τη μέρα των ερωτευμένων. Σύμφωνα με τον ίδιο το πολυαναμενόμενο από τους fans της σειράς sequel θα μας έρθει μέσα στο 2015. Το Tony Hawk Pro Skater 5 ανακοινώθηκε και επίσημα. Εταιρεία ανάπτυξης θα είναι η Robomodo, developer των Tony Hawk: Ride και Tony Hawk: Shred. Σύμφωνα με την Activision, το νέο Tony Hawk θα περιλαμβάνει single-player, co-op και Competitive modes με online υποστήριξη. Θα μπορείτε να κάνετε level up τον χαρακτήρα σας και να μεταβείτε με αυτόν σε offline και online modes. Νέα προσθήκη στο gameplay θα είναι τα power-ups και η δυνατότητα να εκτοξεύσετε αντικείμενα σε συγκεκριμένες αποστολές. Οι pro skaters που θα συμμετάσχουν θα είναι οι Nyjah Huston, Aaron Homoki, Ishod Wair, Riley Hawk, Lizzie Armanto, Chris Cole, David Gonzalez, Leticia Bufoni και Andrew Reynolds. Το νέο Tony Hawk αναμένεται το 2015, πιθανότατα για PS4 και Xbox One. Δείτε τις εικόνες στην παρακάτω gallery.

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

E3 2015: Το Just Cause 3 είναι ο μικρός αδελφός του Just Cause 2

Η Square Enix έφερε μαζί της στο Λος Άντζελες το Just Cause 3, sequel του Just Cause 2. Έχοντας «γράψει» αρκετές ώρες στο τελευταίο, περιμέναμε με ανυπομονησία τον διάδοχο του, θέλοντας να δούμε τι καινούριο μπορεί να ‘χουν ετοιμάσει οι φοβεροί τύποι της Avalanche Studios. Θέλετε απάντηση σε αυτό το παραπάνω; Τίποτα! Το Just Cause 3, τουλάχιστον με βάση αυτά που είδα και βίωσα, μοιάζει σαν μια next gen έκδοση του προκατόχου του, μπολιασμένο μεν με κάποιες νέες ιδέες αλλά επί της ουσίας, μιλάμε για τον ίδιο πυρήνα. Όχι ότι αυτό είναι απαραίτητα κακό αφού αφ’ ενός υπάρχει κόσμος που δεν έχει παίξει το Just Cause 2 και αφ’ ετέρου σε πολλούς άρεσε τόσο που θα έπαιζαν ευχαρίστως μια full HD, βελτιωμένη εκδοχή του. Προσωπικά ένιωσα να απογοητεύομαι βέβαια ελαφρώς αλλά επιφυλάσσομαι μέχρις ότου πέσει στα χέρια μου το ίδιο το παιχνίδι. O αγαπημένος μας Rico πρωταγωνιστεί και στο τρίτο Just Cause, μόνο που αυτή τη φορά επιστρέφει στο… χωριό του, την ιδιαίτερη πατρίδα της μητέρας του, γνωστή ως Medici (η πατρίδα, όχι η μητέρα). Εκεί ένας κακός δικτάτορας κάνει ό,τι θέλει και με τους κατοίκους ανήμπορους να αντιδράσουν, κάποιος πρέπει να αναλάβει δράση. 
Ο χάρτης είναι για άλλη μια φορά μεγάλος, με κάθε λογής διαφορετικό περιβάλλον μέσα του και με άπειρες αφορμές και δυνατότητες για καταστροφή: από οχήματα και δορυφόρους, μέχρι δέντρα, γέφυρες, τα πάντα! Τα νέα οχήματα και το μεγαλύτερο οπλοστάσιο είναι μάλλον το λιγότερο αφού ο Rico είναι εξοπλισμένος με μία ειδική στολή νυχτερίδας! Για την ακρίβεια η wing suit του διαθέτει μεμβράνες που του επιτρέπουν να… ίπταται, κάτι που σε συνδυασμό με τον κλασσικό γάντζο του (aka grappling hook) του δίνουν τη δυνατότητα ουσιαστικά να πετά! Γενικότερα το Just Cause 3 είναι της υπερβολής, όπως άλλωστε και ολόκληρη η σειρά. Ο Rico χρησιμοποιεί ό,τι όχημα υπάρχει στο παιχνίδι, κόβει βόλτες πάνω σε αεροπλάνα που πετούν, μπορεί ακόμα και να κάνει… σερφ στον αέρα επάνω σε έναν πύραυλο που κατευθύνεται προς τον στόχο του! Γενικώς εστιάζει στο να περάσετε εσείς, ο παίκτης, καλά και να διασκεδάσετε και όχι να αποτυπώσει μια ρεαλιστική εμπειρία. Στον τίτλο όπως είπαμε, δουλειά σας θα είναι να καταστρέφετε πράγματα, οτιδήποτε έχει να κάνει με το δικτατορικό καθεστώς που λυμαίνεται τη γη των προγόνων σας. Τα εφέ είναι εντυπωσιακά, ιδιαίτερα οι εκρήξεις που είναι πιο “massive” από ποτέ. Λίγο με το framerate είχαμε ένα θεματάκι (μπορεί οι άνθρωποι των Avalanche και Square να μας έλεγαν ότι το Just Cause 3 έτρεχε στα 60 fps, ωστόσο σε αρκετές περιπτώσεις πέφταμε παρακάτω, πολύ παρακάτω…) αλλά λογικά στην τελική έκδοση του παιχνιδιού το ζήτημα θα έχει επιλυθεί. Το Just Cause 3 κυκλοφορεί την 1η Δεκεμβρίου σε Xbox One, PS4 και PC.

Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

E3 2015: Sony vs. Microsoft vs. Nintendo

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, τα φώτα της δημοσιότητας στην Ε3 στράφηκαν στους τρεις “μεγάλους” της βιομηχανίας, την Sony, την Microsoft και τη Nintendo. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι θέλουμε να αδικήσουμε Bethesda, η οποία αν μη τι άλλο κέρδισε τις εντυπώσεις με την πρώτη της press conference. Μάλιστα για να είμαστε ειλικρινείς υπήρχε μια πολύ μεγάλη μερίδα κόσμου που περίμενε με μεγαλύτερη ανυπομονησία την συνέντευξη τύπου της Bethesda, από αυτήν της Sony, της Microsoft ή της Nintendo. Όσον αφορά τις τρεις μεγαλύτερες εταιρείες τώρα ίσχυσε ότι περίπου είχαμε δει και την περσινή E3. H Sony ανακοίνωσε τους μελλοντικούς τίτλους του PS4, η Microsoft επίσης επικεντρώθηκε στα games, αλλά παράλληλα ανακοίνωσε και κάποιες πρωτοποριακές υπηρεσίες, ενώ η Nintendo ήταν για μια ακόμη φορά από... άλλο ανέκδοτο. Η E3 βέβαια ήταν ανέκαθεν το πεδίο μάχης για έναν πόλεμο εντυπώσεων. Πάμε να δούμε λοιπόν ποια εταιρεία κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις. 
Η Sony ξεκίνησε δυναμικά την press conference της με το The Last Guardian, ανακοινώνοντας παράλληλα την κυκλοφορία του για το 2016, κερδίζοντας με το καλημέρα τις επευφημίες του κοινού. Στην συνέχεια είδαμε ένα νέο exclusive, το Horizon: Zero Dawn, το οποίο φάνηκε σαν κλώνος του Monster Hunter, αλλά από τεχνικής πλευράς ήταν πραγματικά εντυπωσιακό. Η Guerilla Games, άλλωστε είναι μία από τις εταιρείες που γνωρίζει πολύ καλά το hardware και τις δυνατότητες του PS4. H ανακοίνωση του Final Fantasy VII remake βέβαια ήταν μια από τις σημαντικότερες στιγμές της βραδιάς και σίγουρα αν είχε ανακοινωθεί ως exclusive του PS4 θα είχε προκληθεί πάταγος, αλλά ακόμη και ως timed exclusive (με βάση τα ως τώρα δεδομένα) είναι ένα σημαντικό... βέλος στην φαρέτρα του PS4. Για το Uncharted 4 δεν έχουμε πολλά να προσθέσουμε, άλλωστε ήταν δεδομένο ότι θα δούμε ένα gameplay βίντεο. Η σειρά είναι αυτό που λέμε “σταθερή αξία”, καθώς τα τελευταία χρόνια μας έχει χαρίσει μοναδικές στιγμές. Από την press conference της Sony πάντως εγείρονται και αρκετοί προβληματισμοί. Ο κυριότερος είναι ότι η χρονιά δείχνει να τελειώνει με το Bloodborne, όσον αφορά τα exclusives. Ένα ακόμη θέμα είναι το PS Vita, το οποίο όλα δείχνουν ότι είναι νεκρό, αλλά θα συνεχίσει να υφίστανται με την... μηχανική υποστήριξη δεκάδων ports indie κυκλοφοριών. Μην σας προκαλέσει εντύπωση αν το Freedom Wars, αποτελέσει το τελευταίο first party exclusive του PS Vita, καθώς η ίδια Sony εμμέσως πλην σαφώς το έχει ήδη τελειώσει και αμφιβάλλουμε αν θα βγάλει ποτέ ξανά φορητή κονσόλα. Ο τρίτος και τελευταίος αφορά τα timed και τα console exclusives. To Street Fighter V και το No Man's Sky θα κάνουν περήφανο κάθε κάτοχο PS4, αλλά η αναφορά στα αποκλειστικά contracts στο Hitman, στο περιορισμένο timed exclusive περιεχόμενο στο Destiny και στο expansion του ή στο αποκλειστικό περιεχόμενο του Disney Infinity 3.0 είναι μάλλον αστεία.

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2015

Η επική νεκρανάσταση του The Last Guardian

Η αναμενόμενη εδώ και χρόνια νεκρανάσταση του The Last Guardian έγινε στην Ε3 2015. Όπως ανακοίνωσε η Sony, το The Last Guardian πλέον είναι παιχνίδι του PS4 και θα βγει το 2016. Το The Last Guardian αφηγείται την ιστορία εμπιστοσύνης και φιλίας ενός αγοριού και ενός μυστηριώδους πλάσματος. Δείτε το The Last Guardian παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Halo 5: Guardians: Warzone mode

Με μίξη PvE και PvP. Δείτε τι ισχύει με τα REQ Packs. H Microsoft μας παρουσίασε ένα τρέιλερ για το Warzone mode του Halo 5: Guardians στα πλαίσια της press conference της στην E3, εντούτοις δεν επεκτάθηκε σε περαιτέρω λεπτομέρειες. Τις προηγούμενες ώρες όμως στο περιθώριο της έκθεσης αποκαλύφθηκαν περισσότερες πληροφορίες από τους developers της 343 Industries, το GameWorld τις συγκέντρωσε και σας τις παρουσιάζει όσο το δυνατόν πιο αναλυτικά. Το βασικό ερώτημα φυσικά αφορά το τι ακριβώς είναι το Warzone mode και πώς λειτουργεί. Με λίγα λόγια είναι ένα multiplayer mode που λαμβάνει χώρα σε χάρτες μεγάλης κλίμακας και υποστηρίζει 24 παίκτες, οι οποίοι χωρίζονται σε δύο ομάδες των 12. Για να σας δώσουμε μια εικόνα για το μέγεθος των χαρτών η Microsoft υποστηρίζει ότι τα maps του Warzone είναι τουλάχιστον τέσσερις φορές μεγαλύτερα από αυτά που είχαμε δει στα multiplayer modes της σειράς. Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι υπάρχει μια ακόμη πιο σημαντική διαφορά από το μέγεθος των χαρτών σε σχέση με τα προηγούμενα Halo. H διάφορα αυτή έγκειται σε μια πληθώρα εχθρικών μονάδων, η οποία ελέγχεται από την CPU. 
Ναι καλά ακούσατε, πέρα από την αντίπαλη ομάδα, οι αχανείς χάρτες του Warzone είναι γεμάτοι με διάφορους τύπους εχθρών που ανήκουν στις παρατάξεις των Covenant και Promethean. Μάλιστα η πρώτη σας αποστολή είναι να υπερασπίσετε την βάση σας από τις δυνάμεις των Prometheans. Μόλις εξολοθρέψετε τις εξωγήινες δυνάμεις καλείτε να κατακτήσετε και τις υπόλοιπες βάσεις του χάρτη. Φυσικά το έργο αυτό είναι ακόμη πιο δύσκολο, καθώς θα πρέπει να μονομαχήσετε με την αντίπαλη ομάδα, αλλά και με τους διάφορους εξωγήινους που ελέγχονται από την Α.Ι. Μάλιστα θα υπάρχουν και εξωγήινα bosses και ένα από αυτά θα ονομάζεται Baron 'Sraom (όσοι παίζουν League of Legends φαντάζομαι κάνουν ήδη τον συνειρμό). Φυσικά με βάση τα παραπάνω μας έρχεται στο νου το Titanfall, καθώς εκεί συναντάμε παρόμοιους μηχανισμούς. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να μπούμε στο μυαλό των developers, αλλά υποθέτουμε ότι με την προσθήκη των A.I αντιπάλων στοχεύουν να κάνουν το multiplayer του Halo 5: Guardians προσβάσιμο σε μια μεγαλύτερη μερίδα κοινού.

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Shenmue 3 γιατί έχει στόρυ...

Χθες στη συνέντευξη τύπου της, η Sony ανακοίνωσε μαζί με τον δημιουργό του Shenmue 3, Yu Suzuki, την έναρξη μιας Kickstarter καμπάνιας για την επιστροφή της σειράς. Η καμπάνια έπιασε τον στόχο των 2.000.000 δολαρίων μέσα σε 9 ώρες. Απομένουν 30 ημέρες μέχρι το τέλος της και είμαστε βέβαιοι ότι το ποσό θα αυξηθεί κατακόρυφα. Γεγονός είναι πάντως ότι το Shenmue III επιστρέφει και δεν αποκλείεται να είναι PS4 exclusive, μιας και η Sony συνέβαλε σημαντικά στην επάνοδό του μέσω της χθεσινής διαφήμισης που παρακολούθησε όλος ο gaming κόσμος της Sony και όχι μόνο. Το ανώτερο ποσό καταβολής που είναι 10.000 δολάρια και περιλαμβάνει δείπνο με τον Yu Suzuki (διπλή πρόσκληση) με script set των Shenmue 1 και 2, έκλεισε από τα πρώτα λεπτά. Το ίδιο φυσικά και το αυθεντικό Ryo's Jacket (υπήρχε μόλις ένα αντίτυπο). Με 500 δολάρια θα αποκτήσετε real-life capsule toys που θα εμφανιστούν μέσα στο παιχνίδι. Το Shenmue III θα κυκλοφορήσει κατ' εκτίμηση τον Δεκέμβριο του 2017. Αν η καμπάνια ξεπεράσει τα 4 εκατομμύρια δολάρια τότε θα προστεθούν υπότιτλοι σε πολλές γλώσσες, μέχρι και...skill system.

Τρίτη 16 Ιουνίου 2015

Spartan PS3 Wireless Controller Review. Ένα δυνατό όπλο

To Spartan Gear είναι ένα ποιοτικό controller για το PlayStation 3 που συνδέεται με την κονσόλα της Sony, χρησιμοποιώντας ασύρματη τεχνολογία Bluetooth, η οποία παρέχει άριστη απόδοση και εμβέλεια που φτάνει ακόμη και τα 8 μέτρα. Ένα από τα σημαντικότερα ατού του είναι ότι διαθέτει τεχνολογία ανίχνευσης κίνησης στους έξι άξονες, καταλαβαίνοντας τιςδυναμικές κινήσεις που εκτελεί ο χρήστης (ανάλογα πάντα και εάν υποστηρίζεται από το ανάλογο παιχνίδι). Εκτός από τα παραπάνω, το Spartan δύναται να αντιληφθεί την επιτάχυνσητης κίνησης στους άξονες Χ, Υ και Ζ, ενώ επιπλέον υποστηρίζει δόνηση.
Spartan-Controller-1-3
Η πρώτη αίσθηση από το Spartan Controller είναι ότι πρόκειται για ένα άνετο και ελαφρύcontroller που πρόκειται για μία «μικρή απόλαυση» στα χέρια κάθε gamer. Τα πλευρικά grips, αναμφίβολα βοηθούν στο καλό κράτημα και στην άνετη χρήση, ακόμη ύστερα και από πολλές ώρες  χρήσης. Παράλληλα, οι μαλακοί αναλογικοί μοχλοί αναβαθμίζουν σίγουρα την εμπειρία, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το D-Pad είναι υπερυψωμένο, έτσι ώστε να δίνει μεγαλύτερη ακρίβεια στις κινήσεις.
Spartan-Controller-1-9
Ως αρκετά εργονομικές θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν οι σκανδάλες R1, R2, L1, L2, ενώ πολύ καλή αίσθηση προσφέρουν και τα fire buttons, τα οποία ξεχωρίζουν για την ποιότητα τους. Στο κέντρο δεσπόζει το αντίστοιχο “PS Button”, το οποίο είναι κυκλικό και επάνω του απεικονίζεται το χαρακτηριστικό logo του Spartan Gear.
Spartan-Controller-1-1
Το Spartan Controller είναι μία ελληνική πρόταση από την Enarxis Dynamic Media, η οποία έχει σημειώσει τεράστια επιτυχία και αναμφίβολα εάν ψάχνετε για ένα δυνατό και ταυτόχρονα οικονομικό (θα το βρείτε στα μεγάλα ηλεκτρονικα καταστήματα) όπλο στη φαρέτρα σας, τότε το Spartan Controller αποτελεί μία ιδανική λύση.