Παιδί της νύχτας είμαι εγώ
Το Nosgoth δεν διαθέτει κάποιο συγκεκριμένο στόρι, αλλά αξιοποιεί την γενικότερη μυθολογία μεταφέροντας μας στην καρδιά της αιώνιας μάχης ανάμεσα στους ανθρώπους και τους βρικόλακες που θα κρίνει τις τύχες του ομώνυμου κόσμου. Ουσιαστικά η σύνδεση με τα γεγονότα του Legacy of Kain είναι ενδεχομένως κάπως ανύπαρκτη, αλλά για όσους έχουν παίξει τα παλιά games η γενικότερη ατμόσφαιρα του lore θεωρώ πως έχει αποδοθεί σωστά, δίνοντας ήδη μια μεγάλη ώθηση "συμπάθειας" στην δημιουργία της Psyonix. Δεν ξέρω αν εκμεταλλεύονται λίγο το brand name οι developers, αλλά σίγουρα το κάνουν με σωστό, σκοτεινό και γοτθικό τρόπο!
Το Nosgoth δεν διαθέτει κάποιο συγκεκριμένο στόρι, αλλά αξιοποιεί την γενικότερη μυθολογία μεταφέροντας μας στην καρδιά της αιώνιας μάχης ανάμεσα στους ανθρώπους και τους βρικόλακες που θα κρίνει τις τύχες του ομώνυμου κόσμου. Ουσιαστικά η σύνδεση με τα γεγονότα του Legacy of Kain είναι ενδεχομένως κάπως ανύπαρκτη, αλλά για όσους έχουν παίξει τα παλιά games η γενικότερη ατμόσφαιρα του lore θεωρώ πως έχει αποδοθεί σωστά, δίνοντας ήδη μια μεγάλη ώθηση "συμπάθειας" στην δημιουργία της Psyonix. Δεν ξέρω αν εκμεταλλεύονται λίγο το brand name οι developers, αλλά σίγουρα το κάνουν με σωστό, σκοτεινό και γοτθικό τρόπο!
Όλα αυτά αποτελούν στην πραγματικότητα ένα σκηνικό για τις μάχες μας, καθώς το παιχνίδι είναι στην βάση του ένα multiplayer Τhird-Person Action με matches 4vs4. Οι δύο αντιμαχόμενες πλευρές είναι όπως έχετε καταλάβει οι άνθρωποι και τα βαμπίρ και κάθε ομάδα ελέγχει εναλλάξ μία τους πρώτους και μία τους δεύτερους, σε αγώνες των δύο γύρων. Ο νικητής κρίνεται από το συνολικό σκορ των δύο γύρων καθώς πχ. και να χάσετε στο πρώτο match, μπορείτε να κερδίσετε το game τελικά εάν πετύχετε καλύτερο σκορ στο δεύτερο. Οι μηχανισμοί του παιχνιδιού ακολουθούν μια Shooter/ Hack 'n' Slash/Melee λογική, ανάλογα και με τοfaction που ελέγχετε, δεν έχουμε να κάνουμε δηλαδή με ένα τυπικό Τhird-Person shooter αλλά με ένα game κάπως πιο έξυπνα στημένο.
Κυνήγι για αίμα
Στην closed beta βρήκαμε δύο διαθέσιμα modes τα οποία σαφώς και είναι λίγα για να απολαύσουμε το παιχνίδι σε βάθος, αλλά σίγουρα θα προστεθούν περισσότερα και προφανώς σε αυτό στάδιο δεν μπορούμε να κρίνουμε το περιεχόμενο παρά να πάρουμε μια πρώτη γεύση του gameplay και των τεχνικών χαρακτηριστικών. Αυτή η πρώτη γεύση λοιπόν ομολογώ ότι είναι εξαιρετική. Το Nosgoth είναι ένα game που ίσως στην αρχή να μην σας γεμίσει το μάτι, όμως οι πολύ σωστά στημένοι μηχανισμοί του θα σας κάνουν σιγά-σιγά να το εκτιμήσετε περισσότερο και στο τέλος να κολλήσετε μαζί του ελαφρώς (τουλάχιστον αυτό έπαθα εγώ)!
Στην closed beta βρήκαμε δύο διαθέσιμα modes τα οποία σαφώς και είναι λίγα για να απολαύσουμε το παιχνίδι σε βάθος, αλλά σίγουρα θα προστεθούν περισσότερα και προφανώς σε αυτό στάδιο δεν μπορούμε να κρίνουμε το περιεχόμενο παρά να πάρουμε μια πρώτη γεύση του gameplay και των τεχνικών χαρακτηριστικών. Αυτή η πρώτη γεύση λοιπόν ομολογώ ότι είναι εξαιρετική. Το Nosgoth είναι ένα game που ίσως στην αρχή να μην σας γεμίσει το μάτι, όμως οι πολύ σωστά στημένοι μηχανισμοί του θα σας κάνουν σιγά-σιγά να το εκτιμήσετε περισσότερο και στο τέλος να κολλήσετε μαζί του ελαφρώς (τουλάχιστον αυτό έπαθα εγώ)!
Όπως είπαμε λοιπόν, τα δύο modes είναι το Team Deathmatch και το Siege. Τίποτα που δεν ξέρετε δηλαδή και τίποτα που να τα διαφοροποιεί ιδιαίτερα μεταξύ τους. Το πρώτο όλοι γνωρίζετε περί τίνος πρόκειται, κυνήγι μέχρι τελικής πτώσης με νικήτρια την ομάδα που φτάνει πρώτη στα 30 kills ή εκείνη που έχει σκοτώσει περισσότερους αντιπάλους στο τέλος του χρόνου (10 λεπτά). Το Siege ακολουθεί ουσιαστικά την ίδια λογική, με την διαφορά ότι έχουν προστεθεί κάποια υποτυπώδηobjectives, όπως σημεία για capture. Σύμφωνα και με τους ίδιους τους developers θα προστεθούν σταδιακά νέα modes, κάτι που σίγουρα είναι απαραίτητο για ξεδιπλωθούν περεταίρω οι αρετές του παιχνιδιού και να υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Βαν... Χέλσινγκ-δες
Ας περάσουμε τώρα στο ζουμί της υπόθεσης που δεν είναι άλλο από το gameplay. Το Nosgoth σε γενικές γραμμές στηρίζεται σχεδόν εξολοκλήρου στην συνεργασία των μελών της κάθε ομάδας. Καλό και χρήσιμο το μεμονωμένο skill των παικτών, αλλά εάν την δείτε "μοναχικός καβαλάρης" θα έχετε την ευκαιρία να μελετήσετε τα ραδίκια ανάποδα σε χρόνο dt, ειδικά εάν είστε άνθρωπος. Οι humans λοιπόν για να επιβιώσουν και να σκοτώσουν θα πρέπει να πηγαίνουν ακριβώς όπως... οι Χιώτες, να καταλαμβάνουν σχηματισμό "ταμπούρι" σε στρατηγικά σημεία της πίστας, να αλληλοκαλύπτονται πάντα και να φυλάνε τα νώτα τους. Εάν τηρούν τους παραπάνω κανόνες μετατρέπονται από αδύναμες μονάδες (σε σχέση με τους υπεράνθρωπα δυνατούς βρικόλακες) σε μια φονική πολεμική μηχανή.
Ας περάσουμε τώρα στο ζουμί της υπόθεσης που δεν είναι άλλο από το gameplay. Το Nosgoth σε γενικές γραμμές στηρίζεται σχεδόν εξολοκλήρου στην συνεργασία των μελών της κάθε ομάδας. Καλό και χρήσιμο το μεμονωμένο skill των παικτών, αλλά εάν την δείτε "μοναχικός καβαλάρης" θα έχετε την ευκαιρία να μελετήσετε τα ραδίκια ανάποδα σε χρόνο dt, ειδικά εάν είστε άνθρωπος. Οι humans λοιπόν για να επιβιώσουν και να σκοτώσουν θα πρέπει να πηγαίνουν ακριβώς όπως... οι Χιώτες, να καταλαμβάνουν σχηματισμό "ταμπούρι" σε στρατηγικά σημεία της πίστας, να αλληλοκαλύπτονται πάντα και να φυλάνε τα νώτα τους. Εάν τηρούν τους παραπάνω κανόνες μετατρέπονται από αδύναμες μονάδες (σε σχέση με τους υπεράνθρωπα δυνατούς βρικόλακες) σε μια φονική πολεμική μηχανή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου