Pages - Menu
▼
Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015
Games with Gold: Φεβρουάριος 2015
Η Microsoft ανακοίνωσε τους τίτλους που θα πλαισιώσουν την υπηρεσία Games with Gold τον προσεχή Φεβρουάριο.
Όπως κάθε μήνα έτσι και αυτή την φορά η Microsoft δίνει δωρεάν τρία games για τα Gold μέλη του Xbox Live, εκ των οποίων δύο είναι για το Xbox 360 και ένα για το Xbox One. Στο Xbox 360 λοιπόν από την 1η έως και την 16η Φεβρουαρίου διατίθεται δωρεάν το Brothers: A Tale of Two Sons, μια από τις καλύτερες indie κυκλοφορίες του 2013. Στην πορεία το Brothers: A Tale of Two Sons παραδίδει την σκυτάλη στο Sniper Elite V2.
Στο Xbox One τώρα έχουμε το It Draws A Red Box, ευρύτερα γνωστό ως #IDARB. Πρόκειται για ένα ανταγωνιστικό multiplayer Platform από την Ocean Interactive, στο οποίο μπορείτε να δημιουργήσετε τους παίκτες σας (σε ένα χαρακτηριστικό 8-bit pixel στυλ) και να μονομαχήσετε σε διάφορα αθλήματα όπως μπάσκετ και χόκεϊ.
[UPDATE 30/1/15] Το #IDARB είναι διαθέσιμο από σήμερα δωρεάν και όχι από την 1η Φεβρουαρίου, όπως συμβαίνει με τα games του Xbox 360. Κατεβάστε το λοιπόν άμεσα!
Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015
Lego Jurassic Park και Lego Marvel's Avengers
Η Warner Bros. Interactive ανακοίνωσε δύο σημαντικές κυκλοφορίες νέων Lego Games για το 2015, το Lego Jurassic World και Lego Marvel's Avengers.
Το Lego Jurassic World θα είναι βασισμένο στις τρεις κλασσικές ταινίες του Jurassic Park, καθώς και στην επερχόμενη ταινία Jurassic World (που θα έχει προβληθεί στους κινηματογράφους ήδη ένα μήνα περίπου πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού). Το Lego Marvel's Avengers θα καλύψει όλα τα γεγονότα της ταινίας The Avengers και της συνέχειάς της, The Avengers: Age of Ultron. Η ανακοίνωσή του βέβαια δεν κάνει ιδιαίτερη εντύπωση αφού το προηγούμενο παιχνίδι Lego Marvel Super Heroes ήταν ένα από τα πιο επιτυχημένα της σειράς Lego μέχρι σήμερα.
Η Warner Bros. Interactive έβγαλε επίσης και ειδική ανακοίνωση για παιχνίδι στο 3DS με τίτλο Lego Ninjago: Shadow of Ronin που θα κυκλοφορήσει την άνοιξη. Πρόκειται για την συνέχεια του Lego Ninjago: Nindroids. Η εκδότρια εταιρεία δεν έκανε καμία αναφορά για το Lego The Hobbit expansion, το οποίο αναμένεται να προσθέσει το τρίτο μέρος από την τριλογία. Το παιχνίδι είχε κυκλοφορήσει το περασμένο καλοκαίρι και έτσι καλύπτει μόνο τις πρώτες δύο ταινίες της σειράς Hobbit (An Unexpected Journey και The Desolation of Smaug). Το Lego Jurassic World θα κυκλοφορήσει αυτό το καλοκαίρι για PC, Playstation 3, Playstation 4, PS Vita, Wii U, Xbox 360, Xbox One και 3DS. Ενώ το Lego Marvel’s Avengers θα ακολουθήσει το φθινόπωρο για τις ίδιες κονσόλες.
Η Warner Bros. Interactive έβγαλε επίσης και ειδική ανακοίνωση για παιχνίδι στο 3DS με τίτλο Lego Ninjago: Shadow of Ronin που θα κυκλοφορήσει την άνοιξη. Πρόκειται για την συνέχεια του Lego Ninjago: Nindroids. Η εκδότρια εταιρεία δεν έκανε καμία αναφορά για το Lego The Hobbit expansion, το οποίο αναμένεται να προσθέσει το τρίτο μέρος από την τριλογία. Το παιχνίδι είχε κυκλοφορήσει το περασμένο καλοκαίρι και έτσι καλύπτει μόνο τις πρώτες δύο ταινίες της σειράς Hobbit (An Unexpected Journey και The Desolation of Smaug). Το Lego Jurassic World θα κυκλοφορήσει αυτό το καλοκαίρι για PC, Playstation 3, Playstation 4, PS Vita, Wii U, Xbox 360, Xbox One και 3DS. Ενώ το Lego Marvel’s Avengers θα ακολουθήσει το φθινόπωρο για τις ίδιες κονσόλες.
Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2015
Hearthstone: Nerfάρεται ο Undertaker
O Undertaker, μία από τις πιο overpowered κάρτες του Hearthstone: Heroes of Warcraft, θα nerfαριστεί στις αρχές του επόμενου μήνα (πιθανότατα στις 4 Φεβρουαρίου).
Για τους αμύητους στο card game της Blizzard να θυμίσουμε ότι o Undertaker είναι ένα 1/2 (Attack/Defense) minion στο ένα mana με ένα εξαιρετικά δυνατό ability. Κοινώς κάθε φορά που παίζετε ένα minion με Deathrattle τα στατιστικά του Undertaker αυξάνονται κατά μία μονάδα. Με τον τρόπο αυτό ο Undertaker αποτελεί ένα σημαντικό early threat, αλλά και τον πυρήνα αρκετών aggro decks, όπως του Face Hunter.
Σύμφωνα με το post του Zeriyah, του community manager του Hearthstone, με το νέο patch θα αυξάνεται μόνο το Attack του Undertaker κάθε φορά που παίζετε ένα minion με Deathrattle. Μετά τις αλλαγές αυτές θα μπορείτε να αντιμετωπίσετε το πλάσμα αυτό πολύ πιο εύκολα (είτε με trades, είτε με direct damage από spells), καθώς το Defense του θα παραμείνει στο δύο. Με δεδομένο ότι ο Undertaker είχε προστεθεί στο Curse of Naxxramas expansion του δεν θα μπορείτε να τον κάνετε disenchant για να πάρετε arcane dust, εντούτοις εάν είχατε κάνει craft την gold έκδοσή του θα έχετε την δυνατότητα να τον κάνετε disenchant στο full κόστος του
Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2015
Clandestine preview
To 2011 μία παρέα φοιτητών που γνωρίστηκαν καθώς μελετούσαν για το πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης (IT University), ένωσαν τις δυνάμεις τους και ίδρυσαν την Logic Artists, μία δανέζικη εταιρεία ανάπτυξης με έδρα την πρωτεύουσα της Δανίας. Η παρέα έπιασε αμέσως δουλειά και τον Απρίλιο του 2012 η Logic Artists δημιούργησε το Conquistador, ένα text-based Adventure για Windows phone 7, ενώ έναν χρόνο αργότερα -και πιο συγκεκριμένα τον Μάιο του 2013- η εταιρεία κάνει τα πρώτα της βήματα στο PC gaming, με το turn-based Strategy Expeditions: Conquistador. Το τελευταίο απέσπασε καλές κριτικές, αλλά παρ’ όλα αυτά η Logic Artists δεν επαναπαύτηκε και επέστρεψε κατευθείαν στην δουλειά. Το Clandestine είναι η δεύτερη δημιουργία της για PC και όπως θα δείτε παρακάτω δείχνει αρκετά αξιόλογη.
Αμερική-Ρωσία συμμαχία!
Το Clandestine είναι ένα Action/Stealth shooter που υποστηρίζει τόσο single-player, όσο και asymmetrical co-op και λαμβάνει χώρα το 1996. Κοινώς βρισκόμαστε πέντε χρόνια μετά το επίσημο τέλος του Ψυχρού Πολέμου και την διάσπαση της Σοβιετικής Ένωσης, όπου πολλοί κατάσκοποι από όλον τον κόσμο παθαίνουν περίεργα ατυχήματα και βρίσκουν τραγικούς θανάτους. Αυτός ο "αόρατος" εχθρός συγκλονίζει τον κόσμο της αντι-κατασκοπείας καθώς φαίνεται να μην λυπάται κανέναν και να μην κάνει διακρίσεις ανάμεσα στα δύο στρατόπεδα. Με σκοπό την διερεύνηση των διάφορων διαρροών πληροφοριών και την αντιμετώπιση αυτής της απειλής, η CIA και η FSB συνεργάζονται και ξεκινούν μία μυστική επιχείρηση με κωδικό όνομα «The Kingbridge Executive».
Το Clandestine είναι ένα Action/Stealth shooter που υποστηρίζει τόσο single-player, όσο και asymmetrical co-op και λαμβάνει χώρα το 1996. Κοινώς βρισκόμαστε πέντε χρόνια μετά το επίσημο τέλος του Ψυχρού Πολέμου και την διάσπαση της Σοβιετικής Ένωσης, όπου πολλοί κατάσκοποι από όλον τον κόσμο παθαίνουν περίεργα ατυχήματα και βρίσκουν τραγικούς θανάτους. Αυτός ο "αόρατος" εχθρός συγκλονίζει τον κόσμο της αντι-κατασκοπείας καθώς φαίνεται να μην λυπάται κανέναν και να μην κάνει διακρίσεις ανάμεσα στα δύο στρατόπεδα. Με σκοπό την διερεύνηση των διάφορων διαρροών πληροφοριών και την αντιμετώπιση αυτής της απειλής, η CIA και η FSB συνεργάζονται και ξεκινούν μία μυστική επιχείρηση με κωδικό όνομα «The Kingbridge Executive».
Η Kingbridge αποτελείται από υψηλόβαθμα στελέχη της αμερικάνικης CIA και της ρώσικης FSB που δρουν σε απόλυτη μυστικότητα χωρίς να έχουν πάρει επίσημη έγκριση από τους ανωτέρους τους. Γι’ αυτό το λόγο η χρηματοδότηση και η επάνδρωση της επιχείρησης προέρχεται από οτιδήποτε πόρους μπορούσαν τα στελέχη να «τσιμπήσουν» από διάφορα άλλα επίσημα project. Κάπου εδώ έρχεται και η δική σας σειρά καθώς αναλαμβάνετε το ρόλο της κατασκόπου Katya Kozlova ή του hacker Martin Symborski.
Πραγματικό Stealth
Όπως αναφέραμε και παραπάνω το Clandestine είναι stealth. Αληθινό stealth και όχι του τύπου, κρύβομαι πίσω από ένα κιβώτιο για 10 δευτερόλεπτα μέχρι να περάσει ένας φρουρός και να του ανοίξω το κεφάλι. Στο Clandestine ανάλογα με το armor που φοράτε, αν σας ανακαλύψει ένας φρουρός είστε από ένα μέχρι και τρία χτυπήματα μακριά από το θάνατο, ενώ για να μπορέσετε να τον σκοτώσετε πρέπει να τον βρείτε κατακούτελα ή να «αδειάσετε» όλο τον γεμιστήρα σας. Ακόμα και η λέξη Clandestine -που έχει λατινική προέλευση- σημαίνει κρυφός, μυστικός, κάτι που τονίζει ακόμα περισσότερο τις βαθιές ρίζες που έχει το παιχνίδι με το στοιχείο του stealth. Η άλλη πλευρά του Clandestine είναι αυτή του asymmetrical co-op.
Όπως αναφέραμε και παραπάνω το Clandestine είναι stealth. Αληθινό stealth και όχι του τύπου, κρύβομαι πίσω από ένα κιβώτιο για 10 δευτερόλεπτα μέχρι να περάσει ένας φρουρός και να του ανοίξω το κεφάλι. Στο Clandestine ανάλογα με το armor που φοράτε, αν σας ανακαλύψει ένας φρουρός είστε από ένα μέχρι και τρία χτυπήματα μακριά από το θάνατο, ενώ για να μπορέσετε να τον σκοτώσετε πρέπει να τον βρείτε κατακούτελα ή να «αδειάσετε» όλο τον γεμιστήρα σας. Ακόμα και η λέξη Clandestine -που έχει λατινική προέλευση- σημαίνει κρυφός, μυστικός, κάτι που τονίζει ακόμα περισσότερο τις βαθιές ρίζες που έχει το παιχνίδι με το στοιχείο του stealth. Η άλλη πλευρά του Clandestine είναι αυτή του asymmetrical co-op.
Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015
Sebastien Loeb Rally Evo
Μπορεί τα δικαιώματα των games που βασίζονται στο WRC να πέρασαν στην Kylotonn Games, η οποία αυτή την στιγμή ετοιμάζει το WRC 5, παρόλα αυτά η Milestone δε θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια αφού ετοιμάζει το δικό της Racing με πρωταγωνιστή τον επιτυχημένο Γάλλο πρωταθλητή του WRC Sebastien Loeb.
Μέχρι τώρα, δεν υπήρχαν πολλές λεπτομέρειες για το Sebastien Loeb Rally Evo, αλλά ταυτόχρονα με την ανακοίνωση του WRC 5 από την Kylotonn Games (άραγε πρόκειται για σύμπτωση;), η Milestone έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες ingame φωτογραφίες, καθώς και λίγες πληροφορίες για τον νέο της τίτλο. Η Milestone συνεργάζεται με τον εννέα φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στο WRC Sebastien Loeb, ο οποίος θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στο Career mode, όπου θα προσπαθήσετε να κερδίσετε μια θέση στην ομάδα του. Ο Loeb θα είναι κατά κάποιο τρόπο ο μέντοράς σας που θα σας δείξει όλα τα μυστικά αυτού του αγαπητού πρωταθλήματος του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Φυσικά, θα υπάρχουν τόσο offline, όσο και online modes, πέρα από το Career.
Όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες στην gallery στο τέλος του άρθρου που προέρχονται από χιονισμένη διαδρομή της Σουηδίας, έχει δοθεί αρκετή προσοχή στον οπτικό τομέα, τόσο στο τεχνικό κομμάτι, όσο και σε αυτό της αισθητικής. Οι πίστες θα αναπαριστώνται με πιστό τρόπο, φέρνοντάς τις όσο πιο κοντά γίνεται στις πραγματικές, έως και τις πιο μικρές λεπτομέρειες. Η μηχανή γραφικών περιλαμβάνει προηγμένα στοιχεία στο rendering του νέου shader, ενώ ενσωματώνει real time σύστημα αντανακλάσεων. Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, τα ίχνη των λάστιχων θα γίνονται εμφανή στις επιφάνειες των διαδρομών, ενώ τα lightning effects δίνουν υποσχέσεις για ένα ρεαλιστικό οπτικό αποτέλεσμα.
Επίσης, τα dynamic focus effects και οι κάμερες στα replay θα δίνουν την εντύπωση ότι τα πλάνα προέρχονται από πραγματικές μεταδόσεις αγώνων. Όσον αφορά τον χειρισμό, η Milestone δηλώνει ότι το Sebastien Loeb Rally Evo θα προσφέρει ένα ρεαλιστικό μοντέλο χειρισμού και μένει να δούμε κατά πόσο θα ισχύει από την στιγμή που ο τίτλος της δε θα κυκλοφορήσει -με τις έως τώρα πληροφορίες- στα PC.
Αυτό είναι το δεύτερο νέο IP που ανακοινώνει η Milestone μετά το Ride, το οποίο θα σας βάλει στο τιμόνι μηχανών του πρωταθλήματος Moto GP. Είναι η πρώτη φορά μετά από χρόνια που η Milestone δεν κατέχει τα επίσημα δικαιώματα για τους τίτλους της. Η αντιπρόεδρος της Milestone, Luisa Bixio, δήλωσε χαρακτηριστικά: "Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε το δεύτερο νέο μας IP. Έχοντας ως βάση την πολύχρονη εμπειρία μας στα Racing και μετά την ανάπτυξη τεσσάρων games που βασίζονται στον κόσμο του rally, αποφασίσαμε να ωθήσουμε τον νέο μας τίτλο πέρα από τα επίσημα δικαιώματα (του αντίστοιχου πρωταθλήματος rally). Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με μια από τις πιο εμβληματικές φυσιογνωμίες στην ιστορία του ράλι, τον Sebastien Loeb και μέσα στο 2015 θα σας προσφέρουμε μια πλήρη εμπειρία τόσο με αυτοκίνητα, όσο και με μηχανές μεγάλου κυβισμού, εμπειρία που θα αντανακλά τις προσταγές του παθιασμένου community αλλά και την επιθυμία μας να ικανοποιήσουμε τα αιτήματά τους"
Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015
Borderlands 3 γιατί αξίζει...
Η Gearbox ετοιμάζει τις πρώτες πληροφορίες.
Κατά την διάρκεια της έκθεσης PAX South αυτό το σαββατοκύριακο, η Gearbox Software θα διεξάγει συνέντευξη τύπου με τίτλο "Inside Gearbox Software" όπου θα πει περισσότερα για το επόμενο Borderlands αλλά και τα νέα games της Gearbox.
Πληροφορίες για το development του Borderlands 3 βγήκαν στη φόρα για πρώτη φορά τον Οκτώβριο του 2012 με τον συγγραφέα της Gearbox, Anthony Burch, να λέει ότι η Gearbox έχει αρχίσει να συλλέγει ιδέες για το τρίτο μέρος της σειράς.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Gearbox, Randy Pitchford, είχε δηλώσει ότι το Borderlands 3 θα είναι μεγαλύτερο απ' το Borderlands 2. Αν θα κυκλοφορήσει σύντομα τότε εκτός από PC, PS4 και Xbox One, θα το δούμε πιθανόν και σε PS3 και Xbox 360.
Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015
Destiny - The Dark Below expansion
H Bungie είναι μία εταιρεία που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, καθώς μέσα από την σειρά Halo διαμόρφωσε και εξέλιξε την εμπειρία των First-Person Shooters στις κονσόλες. Μετά το Halo: Reach η αμερικανική εταιρεία θεώρησε πως ο κύκλος της συνεργασίας της με την Microsoft είχε κλείσει και κατόπιν αυτού υπέγραψε μια δεκαετή συμφωνία με την Activision, η η οποία θα αναλάμβανε την έκδοση των επόμενων δημιουργιών της. Στα τέλη του 2012 η Bungie άρχισε να αποκαλύπτει το Destiny, ένα FPS/RPG που κατάφερε να προκαλέσει τεράστιο hype μέχρι και την ημερομηνία κυκλοφορίας του.
Το λανσάρισμα του Destiny κρίθηκε απόλυτα επιτυχημένο από εμπορικής πλευράς, καθώς πουλήθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα περισσότερα από 10 εκατομμύρια αντίτυπα, αλλά από την άλλη αρκετοί παίκτες εξέφρασαν παράπονα για το περιορισμένο loot, την απουσία end-game περιεχομένου και την γενικότερη έλλειψη ποικιλίας στο gameplay. Τον περασμένο Δεκέμβριο η Activision κυκλοφόρησε το πρώτο expansion του Destiny, το οποίο φέρει τον τίτλο The Dark Below και όπως είναι φυσικό αρκετοί περίμεναν την έλευσή του με την ελπίδα ότι θα διορθωθούν κάποια από τα κακώς κείμενα. Δυστυχώς όμως το expansion αυτό αποτελεί την επιτομή όλων των αρνητικών στοιχείων του Destiny, για τους λόγους που θα αναλύσουμε παρακάτω.
Το λανσάρισμα του Destiny κρίθηκε απόλυτα επιτυχημένο από εμπορικής πλευράς, καθώς πουλήθηκαν σε σύντομο χρονικό διάστημα περισσότερα από 10 εκατομμύρια αντίτυπα, αλλά από την άλλη αρκετοί παίκτες εξέφρασαν παράπονα για το περιορισμένο loot, την απουσία end-game περιεχομένου και την γενικότερη έλλειψη ποικιλίας στο gameplay. Τον περασμένο Δεκέμβριο η Activision κυκλοφόρησε το πρώτο expansion του Destiny, το οποίο φέρει τον τίτλο The Dark Below και όπως είναι φυσικό αρκετοί περίμεναν την έλευσή του με την ελπίδα ότι θα διορθωθούν κάποια από τα κακώς κείμενα. Δυστυχώς όμως το expansion αυτό αποτελεί την επιτομή όλων των αρνητικών στοιχείων του Destiny, για τους λόγους που θα αναλύσουμε παρακάτω.
O Crota κοιμάται και ονειρεύεταιΔίχως αμφιβολία η Bungie ανέκαθεν έδινε ιδιαίτερο βάρος στο σεναριακό υπόβαθρο των δημιουργιών της, όπως μπορεί πολύ εύκολα κάποιος να διαπιστώσει αν αποφασίσει να εντρυφήσει στο lore των Halo και Marathon. Στην περίπτωση του Destiny πάντως αν και υπάρχει πλούσιο lore, ο τρόπος με τον οποίο σας παρέχονται οι πληροφορίες για αυτό είναι σαφώς ελαττωματικός, καθώς αφενός ταcutscenes είναι ελάχιστα και αφετέρου τα περισσότερα δεδομένα βρίσκονται στο site της Bungie (αποκτάτε σταδιακά πρόσβαση σε αυτά αυξάνοντας το Grimoire score σας) και όχι μέσα στο παιχνίδι. Την ίδια αποτυχημένη συνταγή συναντάμε και στο The Dark Below, στο οποίο σκοπός σας είναι να αποτρέψετε την καταστροφή της ανθρωπότητας από τον θεό Crota. Για να πετύχετε τον στόχο σας θα πρέπει να εμποδίσετε τις δυνάμεις των Hive από το να τον επαναφέρουν στο κόσμο μέσα από διάφορες ανίερες τελετές.
Το σενάριο εξελίσσεται μέσα από τρία story missions που θα σας κρατήσουν συντροφιά για μόλις μια ώρα. Οι τρεις αυτές αποστολές εκτυλίσσονται σε δύο (Γη και Σελήνη) από τους τέσσερις πλανήτες του Destiny και απευθύνονται σε παίκτες αρκετά μεγάλου level (24-25). Κοινώς θα πρέπει να έχετε στην κατοχή σας legendary gear για να τα βγάλετε πέρα. Στον Tower πάντως έχει προστεθεί μια νέαvendor, η Eris, η οποία σας παρέχει ικανοποιητικά rewards για την επίτευξη αυτών των αποστολών και παράλληλα σας δίνει την ευκαιρία να αναλάβετε διάφορα bounties.
Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015
Απογοητευτική καθυστέρηση Grand Theft Auto 5 PC
Toν τελευταίο καιρό υπήρχε η αίσθηση ότι το Grand Theft Auto 5 για PC πάει για καθυστέρηση. Δυστυχώς αυτή η αίσθηση επιβεβαιώνεται, καθώς η Rockstar ανακοίνωσε ότι το Grand Theft Auto 5 για PC χρειάζεται λίγη δουλειά ακόμα κι έτσι τελικά κυκλοφορεί 24 Μαρτίου. Εξάλλου, σύμφωνα με τη Rockstar οι πολυαναμενόμενες ληστείες θα προστεθούν στο GTA Online σύντομα και θα περιλαμβάνονται εξαρχής στην έκδοση του PC. Δείτε τις επίσημες απαιτήσεις του Grand Theft Auto 5 για PC παρακάτω και πείτε μας αν το σηκώνει ο υπολογιστής σας και αν σκοπεύετε να τσιμπήσετε το παιχνίδι!
Minimum specifications:Recommended specifications:
OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
Memory: 4GB
Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB
DVD Drive
OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
Memory: 8GB
Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
HDD Space: 65GB
DVD Drive
Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015
Fable Legends στα PC
Η Microsoft ανακοίνωσε ότι το Fable Legends θα κυκλοφορήσει πέρα απ' το Xbox One και στα PC.
Μετά τα Dead Rising 3 και Ryse: Son of Rome, η Microsoft συνεχίζει να τιμά τους PC gamers, αυτή τη φορά με το Fable που αν μη τι άλλο στους υπολογιστές έχει μια ιστορία. Μάλιστα θα σας επιτρέπει να παίξετε με έως και πέντε φίλους σας online.
Το Fable Legends θα κυκλοφορήσει για Xbox One εντός του 2015. Η ημερομηνία για PC δεν έχει διευκρινιστεί αν θα συμπέσει με αυτή του Xbox One, λογικά θα το δούμε λίγο αργότερα. Πάντως, θα υποστήριζεται cross-platform ανάμεσα στους παίκτες των δύο συστημάτων.
Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015
Evolve beta preview
Στα τέλη του περασμένου Οκτωβρίου η 2K Games έδωσε την δυνατότητα σε χιλιάδες παίκτες να δοκιμάσουν το Evolve μέσα από την σχετική closed alpha έκδοση. Η δημιουργία της Turtle Rock Studios έδειξε από τότε ότι έχει τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει, λόγω του ιδιαίτερου ύφους της. Βέβαια η διεξαγωγή της closed alpha συνοδεύτηκε από αρκετά bugs και προβλήματα στο matchmaking, αλλά το γεγονός αυτό έδωσε πολύτιμο feedback στους developers, καθότι στην beta που διεξήχθη την προηγούμενη εβδομάδα για το Xbox One το Evolve παρουσίασε ένα σαφώς πιο βελτιωμένο πρόσωπο. Να θυμίσουμε ότι στο ίδιο διάστημα διεξήχθησαν και δύο σύντομες closed beta για το PC και το PS4, εντούτοις λόγω περιορισμένου χρόνου αποφασίσαμε να ασχοληθούμε περισσότερο με την open beta (για όσους είχαν Gold συνδρομή στο Xbox Live) στην κονσόλα της Microsoft.
Με δεδομένο ότι έχουμε επεκταθεί αρκετά στους βασικούς μηχανισμούς του Evolve σε προγενέστερο preview μας, εδώ θα επικεντρωθούμε αποκλειστικά στο περιεχόμενο της beta έκδοσης. Οι αμύητοι λοιπόν καλό θα είναι να του ρίξουν μια ματιά, κάνοντας κλικ εδώ.
Το ανθρώπινο γένος απειλείται
Στην closed alpha έκδοση δεν δόθηκαν ιδιαίτερες πληροφορίες σχετικά με το σεναριακό υπόβαθρο του Evolve, παρόλα αυτά εδώ συναντήσαμε ορισμένες μικρές αλλά ουσιαστικές αναφορές στο lore του. Το νέο FPS της Turtle Rock Studios λαμβάνει χώρα στον πλανήτη Shear, ο οποίος βρίσκεται στα πέρατα του γαλαξία. Η ανθρωπότητα έχει καταφέρει να δημιουργήσει αποικίες σε αυτό τον πλανήτη και ζει ειρηνικά μέχρι την στιγμή που μια εξωγήινη φυλή πλασμάτων αποφασίζει να σπείρει τον όλεθρο. Κατόπιν αυτού, οι αποικιστές ζητούν την βοήθεια διαφόρων μισθοφόρων, οι οποίοι καλούνται να εξολοθρεύσουν τα Monsters. Οι μισθοφόροι αυτοί αποτελούν ουσιαστικά τους διάφορους Hunters που Evolve.
Στην closed alpha έκδοση δεν δόθηκαν ιδιαίτερες πληροφορίες σχετικά με το σεναριακό υπόβαθρο του Evolve, παρόλα αυτά εδώ συναντήσαμε ορισμένες μικρές αλλά ουσιαστικές αναφορές στο lore του. Το νέο FPS της Turtle Rock Studios λαμβάνει χώρα στον πλανήτη Shear, ο οποίος βρίσκεται στα πέρατα του γαλαξία. Η ανθρωπότητα έχει καταφέρει να δημιουργήσει αποικίες σε αυτό τον πλανήτη και ζει ειρηνικά μέχρι την στιγμή που μια εξωγήινη φυλή πλασμάτων αποφασίζει να σπείρει τον όλεθρο. Κατόπιν αυτού, οι αποικιστές ζητούν την βοήθεια διαφόρων μισθοφόρων, οι οποίοι καλούνται να εξολοθρεύσουν τα Monsters. Οι μισθοφόροι αυτοί αποτελούν ουσιαστικά τους διάφορους Hunters που Evolve.
Τουλάχιστον στην beta το σενάριο εκτυλίσσεται μέσα από το Evacuation, για το οποίο θα μιλήσουμε αναλυτικά παρακάτω. Το τελευταίο είναι ένα campaign modeκαι μπορεί να παιχθεί τόσο solo, όσο και co-op. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν αυτό θα είναι και το μοναδικό story mode του Evolve ή αν τον προσεχή Φεβρουάριο, όταν δηλαδή θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι, θα προστεθεί κάτι παραπάνω.
Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015
Τα Steam Machines στο επίκεντρο της GDC
Μπορεί τον τελευταίο καιρό να μην υπάρχουν νέα σχετικά με τα Steam Machines, όμως η Valve υπόσχεται ότι θα βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος κατά τη διάρκεια της GDC τον προσεχή Μάρτιο.
«Προγραμματίζουμε μια δυναμική παρουσία στην GDC και τα Steam Machines αναμένεται να είναι από τα βασικά μας όπλα», δήλωσε εκπρόσωπος της Valve στο GameInformer. Η συγκεκριμένη δήλωση έρχεται κατόπιν των όσων είπε υψηλόβαθμο στέλεχος εταιρείας κατασκευής PC ο οποίος υποστήριξε ότι το concept των Steam Machines είναι σχεδόν νεκρό. Η φετινή GDC πρόκειται να πραγματοποιηθεί από τις 2 έως τις 6 Μαρτίου στο San Francisco και πέρα των Steam Machines αυτό που όλοι αναμένουν να δούνε είναι η τελική έκδοση του Steam Controller.
Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015
Το έπος του Pillars of Eternity αρχίζει τον Μάρτιο
Πάνω από δύο χρόνια μετά την "γέννησή" του μέσω χρηματοδότησης από φαν, το πολυαναμενόμενο Pillars of Eternity επιτέλους είναι έτοιμο. Όπως ανακοίνωσε η Obsidian, το Pillars of Eternity κυκλοφορεί 26 Μαρτίου. Ως γνωστόν το Pillars of Eternity είναι παραδοσιακό computer RPG εμπνευσμένο από κλασικά παιχνίδια του είδους όπως τα Baldur’s Gate, Icewind Dale και Planescape: Torment. Δείτε παρακάτω πάνω από μία ώρα δράσης από το Pillars of Eternity και πείτε μας αν σκοπεύετε να το τσιμπήσετε!
Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2015
Dragon Age: Inquisition video review
Η επική περιπέτεια συνεχίζεται στον κόσμο του Thedas!
Σήμερα σας ετοιμάσαμε το video review του Dragon Age: Inquisition. Σε περίπτωση που δεν έχετε ενημερωθεί για το game, να σας ενημερώσουμε πως πρόκειται για ένα από τα καλύτερα RPGs του 2014. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το αναλυτικό video:
Το Dragon Age: Inquisition κυκλοφόρησε στις 21 Νοέμβρη και το βαθμολογήσαμε με 8.2 στο review που ανέλαβε ο Παντελής Δασκαλέλος. Κατά τα λεγόμενα του συντάκτη, η BioWare επιστρέφει με ένα βελτιωμένο sequel, αλλά αποτυγχάνει να πρωτοτυπήσει.
Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2015
Παγκόσμιο τουρνουά για το Hearthstone
Ένα σύστημα αξιολόγησης θα χρησιμοποιηθεί για να ξεχωρίσουν εκείνοι που θα συμμετέχουν στο Hearthstone World Championship για το 2015.
Σύμφωνα με τη Blizzard, τέσσερις παίκτες από την Ευρώπη, τη Βόρειο και τη Νότιο Αμερική, την Κίνα, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία θα προκριθούν για τους τελικούς. Οι περιφερειακοί τελικοί θα αναδείξουν ποιοι 16 (που θα συγκεντρωθούν από τα τουρνουά των παραπάνω περιοχών) θα συμμετάσχουν στο World Championship. Σε κάθε περιφέρεια θα διεξαχθούν τελικοί, όπου οκτώ παίκτες θα διαγωνιστούν για τις προαναφερόμενες τέσσερις διαθέσιμες θέσεις.Όλοι οι παίκτες του Hearthstone θα μπορούν να συμμετέχουν, αλλά για να προκριθούν θα πρέπει, ξεκινώντας από αυτό το μήνα, να συγκεντρώσουν πόντους από τουρνουά, από ranked παιχνίδια και μέσα από τα επίσημα Fireside Gatherings.
Εκείνοι που θα συγκεντρώσουν τους περισσότερους συνολικούς πόντους θα συμμετέχουν στα Regional Qualifiers αυτόματα, και αυτοί που θα έχουν τουλάχιστον δύο πόντους μέχρι το τέλος του Ιουλίου, θα μπορέσουν να δοκιμάσουν την τύχη τους στο περιφερειακό Last Call Tournament.
Ο νικητής του Hearthstone World Championship θα κερδίσει το ποσό των $100.000. Η δεύτερη θέση δίνει $50.000, η τρίτη και η τέταρτη $15.000, η πέμπτη μέχρι και την όγδοη $7.500, και από την ένατη μέχρι και την 16η $5.000! Περισσότερες πληροφορίες για τα Regional Qualifiers, το σύστημα κατανομής πόντων, τα Fireside Gatherings και τις προϋποθέσεις διαμονής στις εκάστοτε περιοχές, μπορείτε να δείτε σε αυτό το link. Τέλος, το World Championship θα λάβει χώρα το Φθινόπωρο του τρέχοντος έτους.
Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015
Saints Row 4 και Civilization: Beyond Earth δωρεάν
Παίξτε τα στο Steam αυτό το τριήμερο!Από σήμερα τα Sid Meier’s Civilization: Beyond Earth και Saints Row 4 είναι διαθέσιμα για δωρεάν download στο Steam έως και το βράδυ της Κυριακής (23:00).Μέχρι την Δευτέρα, το πρώτο έχει 40% έκπτωση και το δεύτερο 80% έκπτωση για όσους επιθυμούν να τα αγοράσουν.
Κατεβάστε δωρεάν το Sid Meier's Civilization: Beyond Earth. Αν σας αρέσει και θέλετε να το αγοράσετε μόνιμα τότε πληρώνετε 30 ευρώ αντί για 50 της αρχικής του τιμής.
Κατεβάστε δωρεάν το Saints Row 4. Αν σας αρέσει και θέλετε να το αγοράσετε μόνιμα τότε πληρώνετε 5 ευρώ αντί για 20 της αρχικής του τιμής.
Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2015
Πολύωρο ταξίδι στο νησί της RPG απόλαυσης!
Αν καθίσω να γράψω μια λίστα με τα πιο σκληροπυρηνικά RPGs που έχω ασχοληθεί ποτέ, τα ονόματα Eye of The Beholder, Dungeon Master και Lands of Lore θα φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις. Ο «φονικός» συνδυασμός πρώτου προσώπου, ανατριχιαστικών πλασμάτων και ατμοσφαιρικών χώρων αποτελούν τους βασικούς λόγους που θυμάμαι ακόμα το πέρασμα μου από τα ανήλιαγα μπουντρούμια τους. Προφανώς, τις ίδιες ευχάριστες αναμνήσεις έχει αποτυπωμένες στο μυαλό της η δημιουργική τετράδα Φιλανδών που είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη των Legend of Grimrock.
Το πρώτο Grimrock διοχετεύτηκε στην αγορά το 2012 και χάρισε σε όσους ασχολήθηκαν μαζί τους τις καλύτερες εντυπώσεις, συνδυάζοντας old school πρακτικές με new school gameplay mechanics όπως είναι η αυτόματη κατασκευή του χάρτη. Με ένα εκατομμύριο αντίτυπα σε πωλήσεις ήταν μοιραία η εμφάνιση ενός sequel το συντομότερο δυνατόν. Έτσι γεννήθηκε το Legend of Grimrock 2, ένα «φωτοαντίγραφο» του πρωτότυπου που στοχεύει στο να μας συναρπάσει με νέες τοποθεσίες, εξυπνότερους γρίφους, ανατριχιαστικά τέρατα και μπόλικες επιλογές αναβάθμισης των χαρακτήρων.
Το πρώτο Grimrock διοχετεύτηκε στην αγορά το 2012 και χάρισε σε όσους ασχολήθηκαν μαζί τους τις καλύτερες εντυπώσεις, συνδυάζοντας old school πρακτικές με new school gameplay mechanics όπως είναι η αυτόματη κατασκευή του χάρτη. Με ένα εκατομμύριο αντίτυπα σε πωλήσεις ήταν μοιραία η εμφάνιση ενός sequel το συντομότερο δυνατόν. Έτσι γεννήθηκε το Legend of Grimrock 2, ένα «φωτοαντίγραφο» του πρωτότυπου που στοχεύει στο να μας συναρπάσει με νέες τοποθεσίες, εξυπνότερους γρίφους, ανατριχιαστικά τέρατα και μπόλικες επιλογές αναβάθμισης των χαρακτήρων.
Η Μυστηριώδης Νήσος
Οι developers του Legend of Grimrock 2 δεν φαίνεται να δαπάνησαν και πάρα πολλά εγκεφαλικά κύτταρα στην σύνθεση του σεναρίου του αφού μιλάμε για ρεπλίκα του πρώτου. Το εισαγωγικό cinematic ξεδιπλώνει την ιστορία μιας τετράδας καταδίκων που ταξιδεύουν στην θάλασσα πάνω σε πλεούμενο και κλεισμένοι σε κλουβί στο μπαλαούρο του. Εν μέσω βάρβαρων καιρικών συνθηκών, μια άγνωστη μαγική δύναμη επηρεάζει την πυξίδα του πλοίου, στέλνοντας το πάνω σε μια συστάδα βράχων. Από το ναυάγιο επιβιώνουν μονάχα οι τέσσερεις κατάδικοι οι οποίοι ξεβράζονται από την τρικυμισμένη θάλασσα σε ένα μυστηριώδες νησί.
Εσείς αποκτάτε τον έλεγχο της τετραμελούς ομάδας με το πρώτο φώς της αυγής, ενώ βρίσκονται όλοι μέσα στο κλουβί. Βγαίνοντας από το κλουβί αντιλαμβάνεστε αρχικά ότι η πανίδα του νησιού δεν είναι και πολύ φιλική απέναντι στους επισκέπτες. Στην συνέχεια ανακαλύπτετε διάσπαρτα χειρόγραφα μηνύματα ενός τύπου που αυτοαποκαλείται Island Master, αφέντης του νησιού. Τα λεγόμενά του δημιουργούν την εντύπωση ότι το νησί είναι ένα τεράστιο θεματικό πάρκο δικής του κατασκευής, κάτι αντίστοιχο με τα Isla Nublar και Sorna, γεμάτο δοκιμασίες για τους φουκαράδες που ξεβράζονται εκεί. Στο χέρι σας είναι να μην επιτρέψετε στον Island Master να ικανοποιήσει τα σαδιστικά του ένστικτα στα κορμιά σας.
Οι developers του Legend of Grimrock 2 δεν φαίνεται να δαπάνησαν και πάρα πολλά εγκεφαλικά κύτταρα στην σύνθεση του σεναρίου του αφού μιλάμε για ρεπλίκα του πρώτου. Το εισαγωγικό cinematic ξεδιπλώνει την ιστορία μιας τετράδας καταδίκων που ταξιδεύουν στην θάλασσα πάνω σε πλεούμενο και κλεισμένοι σε κλουβί στο μπαλαούρο του. Εν μέσω βάρβαρων καιρικών συνθηκών, μια άγνωστη μαγική δύναμη επηρεάζει την πυξίδα του πλοίου, στέλνοντας το πάνω σε μια συστάδα βράχων. Από το ναυάγιο επιβιώνουν μονάχα οι τέσσερεις κατάδικοι οι οποίοι ξεβράζονται από την τρικυμισμένη θάλασσα σε ένα μυστηριώδες νησί.
Εσείς αποκτάτε τον έλεγχο της τετραμελούς ομάδας με το πρώτο φώς της αυγής, ενώ βρίσκονται όλοι μέσα στο κλουβί. Βγαίνοντας από το κλουβί αντιλαμβάνεστε αρχικά ότι η πανίδα του νησιού δεν είναι και πολύ φιλική απέναντι στους επισκέπτες. Στην συνέχεια ανακαλύπτετε διάσπαρτα χειρόγραφα μηνύματα ενός τύπου που αυτοαποκαλείται Island Master, αφέντης του νησιού. Τα λεγόμενά του δημιουργούν την εντύπωση ότι το νησί είναι ένα τεράστιο θεματικό πάρκο δικής του κατασκευής, κάτι αντίστοιχο με τα Isla Nublar και Sorna, γεμάτο δοκιμασίες για τους φουκαράδες που ξεβράζονται εκεί. Στο χέρι σας είναι να μην επιτρέψετε στον Island Master να ικανοποιήσει τα σαδιστικά του ένστικτα στα κορμιά σας.
Πέμπτη 15 Ιανουαρίου 2015
Nosgoth preview
Παιδί της νύχτας είμαι εγώ
Το Nosgoth δεν διαθέτει κάποιο συγκεκριμένο στόρι, αλλά αξιοποιεί την γενικότερη μυθολογία μεταφέροντας μας στην καρδιά της αιώνιας μάχης ανάμεσα στους ανθρώπους και τους βρικόλακες που θα κρίνει τις τύχες του ομώνυμου κόσμου. Ουσιαστικά η σύνδεση με τα γεγονότα του Legacy of Kain είναι ενδεχομένως κάπως ανύπαρκτη, αλλά για όσους έχουν παίξει τα παλιά games η γενικότερη ατμόσφαιρα του lore θεωρώ πως έχει αποδοθεί σωστά, δίνοντας ήδη μια μεγάλη ώθηση "συμπάθειας" στην δημιουργία της Psyonix. Δεν ξέρω αν εκμεταλλεύονται λίγο το brand name οι developers, αλλά σίγουρα το κάνουν με σωστό, σκοτεινό και γοτθικό τρόπο!
Το Nosgoth δεν διαθέτει κάποιο συγκεκριμένο στόρι, αλλά αξιοποιεί την γενικότερη μυθολογία μεταφέροντας μας στην καρδιά της αιώνιας μάχης ανάμεσα στους ανθρώπους και τους βρικόλακες που θα κρίνει τις τύχες του ομώνυμου κόσμου. Ουσιαστικά η σύνδεση με τα γεγονότα του Legacy of Kain είναι ενδεχομένως κάπως ανύπαρκτη, αλλά για όσους έχουν παίξει τα παλιά games η γενικότερη ατμόσφαιρα του lore θεωρώ πως έχει αποδοθεί σωστά, δίνοντας ήδη μια μεγάλη ώθηση "συμπάθειας" στην δημιουργία της Psyonix. Δεν ξέρω αν εκμεταλλεύονται λίγο το brand name οι developers, αλλά σίγουρα το κάνουν με σωστό, σκοτεινό και γοτθικό τρόπο!
Όλα αυτά αποτελούν στην πραγματικότητα ένα σκηνικό για τις μάχες μας, καθώς το παιχνίδι είναι στην βάση του ένα multiplayer Τhird-Person Action με matches 4vs4. Οι δύο αντιμαχόμενες πλευρές είναι όπως έχετε καταλάβει οι άνθρωποι και τα βαμπίρ και κάθε ομάδα ελέγχει εναλλάξ μία τους πρώτους και μία τους δεύτερους, σε αγώνες των δύο γύρων. Ο νικητής κρίνεται από το συνολικό σκορ των δύο γύρων καθώς πχ. και να χάσετε στο πρώτο match, μπορείτε να κερδίσετε το game τελικά εάν πετύχετε καλύτερο σκορ στο δεύτερο. Οι μηχανισμοί του παιχνιδιού ακολουθούν μια Shooter/ Hack 'n' Slash/Melee λογική, ανάλογα και με τοfaction που ελέγχετε, δεν έχουμε να κάνουμε δηλαδή με ένα τυπικό Τhird-Person shooter αλλά με ένα game κάπως πιο έξυπνα στημένο.
Κυνήγι για αίμα
Στην closed beta βρήκαμε δύο διαθέσιμα modes τα οποία σαφώς και είναι λίγα για να απολαύσουμε το παιχνίδι σε βάθος, αλλά σίγουρα θα προστεθούν περισσότερα και προφανώς σε αυτό στάδιο δεν μπορούμε να κρίνουμε το περιεχόμενο παρά να πάρουμε μια πρώτη γεύση του gameplay και των τεχνικών χαρακτηριστικών. Αυτή η πρώτη γεύση λοιπόν ομολογώ ότι είναι εξαιρετική. Το Nosgoth είναι ένα game που ίσως στην αρχή να μην σας γεμίσει το μάτι, όμως οι πολύ σωστά στημένοι μηχανισμοί του θα σας κάνουν σιγά-σιγά να το εκτιμήσετε περισσότερο και στο τέλος να κολλήσετε μαζί του ελαφρώς (τουλάχιστον αυτό έπαθα εγώ)!
Στην closed beta βρήκαμε δύο διαθέσιμα modes τα οποία σαφώς και είναι λίγα για να απολαύσουμε το παιχνίδι σε βάθος, αλλά σίγουρα θα προστεθούν περισσότερα και προφανώς σε αυτό στάδιο δεν μπορούμε να κρίνουμε το περιεχόμενο παρά να πάρουμε μια πρώτη γεύση του gameplay και των τεχνικών χαρακτηριστικών. Αυτή η πρώτη γεύση λοιπόν ομολογώ ότι είναι εξαιρετική. Το Nosgoth είναι ένα game που ίσως στην αρχή να μην σας γεμίσει το μάτι, όμως οι πολύ σωστά στημένοι μηχανισμοί του θα σας κάνουν σιγά-σιγά να το εκτιμήσετε περισσότερο και στο τέλος να κολλήσετε μαζί του ελαφρώς (τουλάχιστον αυτό έπαθα εγώ)!
Όπως είπαμε λοιπόν, τα δύο modes είναι το Team Deathmatch και το Siege. Τίποτα που δεν ξέρετε δηλαδή και τίποτα που να τα διαφοροποιεί ιδιαίτερα μεταξύ τους. Το πρώτο όλοι γνωρίζετε περί τίνος πρόκειται, κυνήγι μέχρι τελικής πτώσης με νικήτρια την ομάδα που φτάνει πρώτη στα 30 kills ή εκείνη που έχει σκοτώσει περισσότερους αντιπάλους στο τέλος του χρόνου (10 λεπτά). Το Siege ακολουθεί ουσιαστικά την ίδια λογική, με την διαφορά ότι έχουν προστεθεί κάποια υποτυπώδηobjectives, όπως σημεία για capture. Σύμφωνα και με τους ίδιους τους developers θα προστεθούν σταδιακά νέα modes, κάτι που σίγουρα είναι απαραίτητο για ξεδιπλωθούν περεταίρω οι αρετές του παιχνιδιού και να υπάρχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Βαν... Χέλσινγκ-δες
Ας περάσουμε τώρα στο ζουμί της υπόθεσης που δεν είναι άλλο από το gameplay. Το Nosgoth σε γενικές γραμμές στηρίζεται σχεδόν εξολοκλήρου στην συνεργασία των μελών της κάθε ομάδας. Καλό και χρήσιμο το μεμονωμένο skill των παικτών, αλλά εάν την δείτε "μοναχικός καβαλάρης" θα έχετε την ευκαιρία να μελετήσετε τα ραδίκια ανάποδα σε χρόνο dt, ειδικά εάν είστε άνθρωπος. Οι humans λοιπόν για να επιβιώσουν και να σκοτώσουν θα πρέπει να πηγαίνουν ακριβώς όπως... οι Χιώτες, να καταλαμβάνουν σχηματισμό "ταμπούρι" σε στρατηγικά σημεία της πίστας, να αλληλοκαλύπτονται πάντα και να φυλάνε τα νώτα τους. Εάν τηρούν τους παραπάνω κανόνες μετατρέπονται από αδύναμες μονάδες (σε σχέση με τους υπεράνθρωπα δυνατούς βρικόλακες) σε μια φονική πολεμική μηχανή.
Ας περάσουμε τώρα στο ζουμί της υπόθεσης που δεν είναι άλλο από το gameplay. Το Nosgoth σε γενικές γραμμές στηρίζεται σχεδόν εξολοκλήρου στην συνεργασία των μελών της κάθε ομάδας. Καλό και χρήσιμο το μεμονωμένο skill των παικτών, αλλά εάν την δείτε "μοναχικός καβαλάρης" θα έχετε την ευκαιρία να μελετήσετε τα ραδίκια ανάποδα σε χρόνο dt, ειδικά εάν είστε άνθρωπος. Οι humans λοιπόν για να επιβιώσουν και να σκοτώσουν θα πρέπει να πηγαίνουν ακριβώς όπως... οι Χιώτες, να καταλαμβάνουν σχηματισμό "ταμπούρι" σε στρατηγικά σημεία της πίστας, να αλληλοκαλύπτονται πάντα και να φυλάνε τα νώτα τους. Εάν τηρούν τους παραπάνω κανόνες μετατρέπονται από αδύναμες μονάδες (σε σχέση με τους υπεράνθρωπα δυνατούς βρικόλακες) σε μια φονική πολεμική μηχανή.
Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015
Heroes of the Storm closed beta
Στα πλαίσια της BlizzCon η Blizzard ανακοίνωσε την ημερομηνία έναρξης της closed beta του Heroes of the Storm. H τελευταία θα ξεκινήσει στις 14 Ιανουαρίου 2015.
Πέρα από την ανακοίνωση κυκλοφορίας της beta η αμερικανική εταιρεία αποκάλυψε αρκετούς νέους χαρακτήρες, καθώς και μπόλικα καινούργια skins. Συγκεκριμένα η Jaina και ο Thrall από το σύμπαν της σειράς Warcraft θα κάνουν πολύ σύντομα το ντεμπούτο τους στο Heroes of the Storm. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες η Jaina θα έχει πρόσβαση σε ice spells, ενώ ο Thrall θα είναι ένας melee χαρακτήρας και το βασικό όπλο του θα είναι το Doomhammer. Συν τις άλλες, στο επερχόμενο MOBA θα δούμε και τους Lost Vikings τους πρωταγωνιστές της ομώνυμης δημιουργίας της Blizzard. H τελευταία είναι ένα από τα ελάχιστα games που ανέπτυξε η αμερικανική εταιρεία για τις κονσόλες.
Να προσθέσουμε ότι αποκαλύφθηκαν και δύο νέα maps. To πρώτο είναι το Sky Temple, στο οποίο οι παίκτες έχουν την ευκαιρία να ξυπνήσουν έναν κοιμισμένο γίγαντα για να τους βοηθήσει στην μάχη. Ο δεύτερος χάρτης είναι το Tomb of the Spider Queen. Εν τω μεταξύ, η Blizzard δεσμέυτηκε ότι πολύ σύντομα θα προστεθεί και το Ranked play mode.
Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015
Next-gen Hitman από την IO Interactive
Το Hitman για τις κονσόλες νέας γενιάς βρισκόταν υπό ανάπτυξη απ' το 2012, όταν η Square Enix Montreal απασχολούσε πλάνω από 150 developers υπό την επίβλεψη του Lee Singleton, πρώην γενικού διευθυντή της Square Enix London Studios. Να προσθέσουμε επίσης ότι μετακόμισαν από την Κοπεγχάγη στον Καναδά τρεις developers της IO Interactive για να συνεισφέρουν στο project. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η νέα περιπέτεια του Agent 47 θα κυκλοφορήσει στην επόμενη γενιά κονσολών.
Ο Tore Blystad, παραγωγός του Hitman: Absolution, δήλωσε στο Official PlayStation Magazine ότι θα υιοθετηθεί το μοντέλο της σειράς Call of Duty που έχει δύο developers, την Treyarch και την Infinity Ward. Σύμφωνα με το μοντέλο αυτό η IO Interactive και η Square Enix Montreal θα αναπτύξουν εναλλάξ τα επόμενα κεφάλαια της σειράς. Η IO Interactive πάντως εργάζεται αυτή τη στιγμή πάνω σε ένα καινούργιο project για το οποίο ο Tore Blystad αποφάσισε να κρατήσει κλειστά τα χαρτιά του.
Να υπενθυμίσουμε ότι η Δανέζικη IO Interactive αποτελεί θυγατρική εταιρεία της Square Enix και κατόπιν αυτού τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας της σειράς Hitman ανήκουν εξ ολοκλήρου στη δεύτερη. O Lee Singleton τόνισε πως σκοπός της Square Enix είναι απλά να αυξήσει την συχνότητα με την οποία θα κυκλοφορούν τα επόμενα παιχνίδια της σειράς και γι' αυτό το λόγο το φορτίο του development θα το επωμιστούν εναλλάξ η IO Interactive και η Square Enix Montreal. Εάν αναλογιστούμε το γεγονός ότι το Hitman: Absolution κυκλοφόρησε έξι χρόνια μετά τον προκάτοχό του, οι δηλώσεις του Singleton δείχνουν να έχουν βάση.
Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015
To τοτέμ των Platform.
Το Kalimba είναι το νέο project της Press Play μιας δανέζικης εταιρείας, η οποία μας παρουσίασε πέρυσι το Max: The Curse of Brotherhood. To τελευταίο ανήκει στην συλλογή εκατομμυρίων κατόχων του Xbox One, καθώς διατέθηκε δωρεάν για δύο μήνες στα πλαίσια της υπηρεσίας Games With Gold. Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2012 η Press Play έχει ενταχθεί στην Microsoft Studios και το γεγονός αυτό αποδεικνύει αν μη τι άλλο ότι η Microsoft εμπιστεύεται τις δυνατότητες των δημιουργών των Max & the Magic Marker και Tentacles: Enter the Mind. Γενικά τον τελευταίο χρόνο η αμερικανική εταιρεία έχει μια φανερή πρόθεση να κερδίσει και πάλι τα πρωτεία στον χώρο των indie δημιουργιών από την Sony. Να θυμίσουμε πως στο παρελθόν κορυφαίοι indie τίτλοι όπως το Limbo, το Bastion και το Braid κυκλοφόρησαν πρωτίστως στο Xbox 360 και στην πορεία μεταφέρθηκαν στα υπόλοιπα format. Δυστυχώς όμως την τελευταία διετία η "χρυσή" εποχή του Xbox Live Arcade αποτελεί παρελθόν.
Αρκετοί από εσάς ενδεχομένως αναρωτιέστε για ποιο λόγο αναφέρθηκα στο Limbo και στο Bastion και τι σχέση μπορεί να έχει το Kalimba με αυτά. Θα δούμε παρακάτω όμως ότι o συσχετισμός αυτός έχει να κάνει με την συνολική ποιότητα της δημιουργίας της Press Play. Όπως συνέβη και στην περίπτωση του D4: Dark Dreams Don't Die έχουμε να κάνουμε με έναν αξιόλογο τίτλο που φτάνει στο Xbox One με μηδενικό promotion. Φυσικά όσοι παρευρεθήκατε στο 2o GameWorld Party είχατε την τύχη να παρακολουθήσετε ένα μικρό τρέιλερ, πλέον όμως ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσουμε αναλυτικά αυτό το indie-διαμαντάκι.
Αρκετοί από εσάς ενδεχομένως αναρωτιέστε για ποιο λόγο αναφέρθηκα στο Limbo και στο Bastion και τι σχέση μπορεί να έχει το Kalimba με αυτά. Θα δούμε παρακάτω όμως ότι o συσχετισμός αυτός έχει να κάνει με την συνολική ποιότητα της δημιουργίας της Press Play. Όπως συνέβη και στην περίπτωση του D4: Dark Dreams Don't Die έχουμε να κάνουμε με έναν αξιόλογο τίτλο που φτάνει στο Xbox One με μηδενικό promotion. Φυσικά όσοι παρευρεθήκατε στο 2o GameWorld Party είχατε την τύχη να παρακολουθήσετε ένα μικρό τρέιλερ, πλέον όμως ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσουμε αναλυτικά αυτό το indie-διαμαντάκι.
The Evil ShamanΜε δεδομένο ότι έχουμε να κάνουμε με ένα Platform/Puzzle είναι λογικό το σενάριο να περνά σε δεύτερη μοίρα. Το Kalimba λαμβάνει χώρα στο ομώνυμο νησί, το οποίο απειλείται από μια διαβολική μάγισσα. Από την άλλη πλευρά όμως υπάρχει το "ευγενές" alter ego της που όπως είναι φυσικό θέλει να την εμποδίσει και να σώσει την φυλή των Kalimbi. H τελευταία αντιπροσωπεύεται από διάφορα μικροσκοπικά totems, τα οποία ουσιαστικά θα πρέπει να καθοδηγήσετε μέσα από τρεις ξεχωριστούς κόσμους (Underworld, Middleworld και Upperworld) για να φτάσετε στην τελική αναμέτρησή σας με την Evil Shaman.
Από πλευράς lore δεν συναντάμε κάτι το συναρπαστικό, αν και το Kalimba ρίχνει... κλεφτές ματιές στους μύθους και τις λαϊκές παραδόσεις των Ινδιάνων. Για εγκυκλοπαιδικούς λόγους αξίζει να αναφέρουμε ότι οι Ινδιάνοι και αρκετοί ακόμη ιθαγενείς σε διάφορες περιοχές του κόσμου, όπως την Αφρική και την Αυστραλία, χάραζαν πάνω σε ξύλα διάφορα εμβλημάτα (totems). Θυμίζουμε επίσης ότι η αρχική ονομασία του Kalimba ήταν Project Totem.
Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015
Bladestorm: Nightmare
Η Tecmo Koei ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Bladestorm: Nightmare για PS4, PS3 και Xbox One.
To Bladestorm: Nightmare αποτελεί το τελευταίο project της Omega Force και το sequel του Bladestorm: The Hundred Years War που κυκλοφόρησε το μακρινό 2007 για PS3 και Xbox 360. Είναι γεγονός ότι τον τελευταίο καιρό επικρατεί ένας εργασιακός "οργασμός" στο στρατόπεδο της ιαπωνικής εταιρείας, καθώς αυτό τον μήνα μας έχει παρουσιάσει ήδη τα Warriors Orochi Ultimate 3 και Hyrule Warriors. Στο πρώτο εξ΄αυτών μάλιστα η Joan of Arc από το Bladestorm αποτελεί έναν από τους playable χαρακτήρες.
Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015
Η κορύφωση των Tactical RPG!
Δεν μπορεί κανείς παρά να αναγνωρίσει τα τεράστια βήματα που έχει κάνει η νεοσύστατη εταιρεία ανάπτυξης Harebrained Schemes (ιδρύθηκε το 2011) στην βιομηχανία των video games. Προσωπικά την έμαθα όταν ανέλαβα το review του Shadowrun Returns, την ψηφιακή «ενσάρκωση» του γερμανικού επιτραπέζιου RPG που σχεδίασε μεταξύ άλλων ταλαντούχων ατόμων, ο Jordan Weisman, επικεφαλής της Harebrained Schemes.
Λίγο καιρό μετά την κυκλοφορία του Shadowrun Returns, δημιουργήθηκε μέσα στο 2014 και το πρώτοexpansion του εν ονόματι Shadowrun: Dragonfall που περιελάμβανε ένα ολοκαίνουργιο campaignπαρέα με νέους χαρακτήρες, όπλα, αποστολές και όλα τα συναφή. Η ποιότητα του Dragonfall οδήγησε τους δημιουργούς του -λίγους μήνες μετά- στην κυκλοφορία της standalone Director’s cut έκδοσης του η οποία διαθέτει μπόλικες πρόσθετες παροχές που θα τις ανακαλύψουμε μαζί στην συνέχεια.
Λίγο καιρό μετά την κυκλοφορία του Shadowrun Returns, δημιουργήθηκε μέσα στο 2014 και το πρώτοexpansion του εν ονόματι Shadowrun: Dragonfall που περιελάμβανε ένα ολοκαίνουργιο campaignπαρέα με νέους χαρακτήρες, όπλα, αποστολές και όλα τα συναφή. Η ποιότητα του Dragonfall οδήγησε τους δημιουργούς του -λίγους μήνες μετά- στην κυκλοφορία της standalone Director’s cut έκδοσης του η οποία διαθέτει μπόλικες πρόσθετες παροχές που θα τις ανακαλύψουμε μαζί στην συνέχεια.
Ο κόσμος και η Δράκαινα!
Τα ιστορικά βιβλία του Shadowrun αναφέρονται με δέος στην χρονολογία του 2011, στην εποχή που η μαγεία επέστρεψε στον σκοτεινό, φουτουριστικό του κόσμο. Μαζί με τις μαγικές δυνάμεις, επανήλθαν στον κόσμο και πλάσματα της ανθρώπινης μυθολογίας. Το μοχθηρότερο ανάμεσα τους ήταν η πανίσχυρη δράκαινα Feuerschwinge (Firewing). Ξεπροβάλλοντας πίσω από την γερμανική οροσειρά Harz στην βόρεια Γερμανία, η δράκαινα αποκάλυψε αμέσως τις δολοφονικές προθέσεις της, πετώντας πάνω από την γερμανική ενδοχώρα και ξερνώντας φωτιά σε όποιο χωριό ή πόλη συναντούσε στο διάβα της.
Η επίθεση της δράκαινας έπιασε στον ύπνο τις γερμανικές στρατιωτικές δυνάμεις με αποτέλεσμα, τέσσερεις μήνες μετά την έναρξη της επιδρομής της, οι νεκροί να ανέρχονται σε πολλές χιλιάδες. Τελικά, ο γερμανικός στρατός ξεπέρασε τον αρχικό αιφνιδιασμό, έστησε παγίδα στην Firewing και κατόρθωσε να την καταρρίψει τον Σεπτέμβριο του 2012. Η πτώση της δράκαινας άφησε πολλά ερωτηματικά αναπάντητα διότι ποτέ δεν ανακαλύφθηκε το πτώμα της καθώς και η φωλιά της στα βουνά Harz.
Τα ιστορικά βιβλία του Shadowrun αναφέρονται με δέος στην χρονολογία του 2011, στην εποχή που η μαγεία επέστρεψε στον σκοτεινό, φουτουριστικό του κόσμο. Μαζί με τις μαγικές δυνάμεις, επανήλθαν στον κόσμο και πλάσματα της ανθρώπινης μυθολογίας. Το μοχθηρότερο ανάμεσα τους ήταν η πανίσχυρη δράκαινα Feuerschwinge (Firewing). Ξεπροβάλλοντας πίσω από την γερμανική οροσειρά Harz στην βόρεια Γερμανία, η δράκαινα αποκάλυψε αμέσως τις δολοφονικές προθέσεις της, πετώντας πάνω από την γερμανική ενδοχώρα και ξερνώντας φωτιά σε όποιο χωριό ή πόλη συναντούσε στο διάβα της.
Η επίθεση της δράκαινας έπιασε στον ύπνο τις γερμανικές στρατιωτικές δυνάμεις με αποτέλεσμα, τέσσερεις μήνες μετά την έναρξη της επιδρομής της, οι νεκροί να ανέρχονται σε πολλές χιλιάδες. Τελικά, ο γερμανικός στρατός ξεπέρασε τον αρχικό αιφνιδιασμό, έστησε παγίδα στην Firewing και κατόρθωσε να την καταρρίψει τον Σεπτέμβριο του 2012. Η πτώση της δράκαινας άφησε πολλά ερωτηματικά αναπάντητα διότι ποτέ δεν ανακαλύφθηκε το πτώμα της καθώς και η φωλιά της στα βουνά Harz.
42 χρόνια μετά, το 2054, ξεκινά η δική σας περιπέτεια. Είστε επικεφαλής μιας ομάδας βετεράνων shadowrunners που εδράζονται στο Βερολίνο, την πάλαι ποτέ πρωτεύουσα της Γερμανίας. Αυτονομημένο από πολυεθνικές κυβερνήσεις και διοικούμενο από ένα αναρχικό κίνημα, το Βερολίνο είναι ο «παράδεισος» των shadowrunners που μπορούν να διεκπεραιώσουν τις τυχοδιωκτικές τους αποστολές χωρίς παρεμβάσεις των δυνάμεων του νόμου και την ίδια ώρα να αποκτήσουν στην μαύρη αγορά όλο τον high tech εξοπλισμό που χρειάζονται. Την ώρα που τα πάντα φαίνονται ειδυλλιακά για την καριέρα σας, ένα σωρό ενδείξεις καταδεικνύουν ότι η Firewing όχι μόνο δεν πέθανε αλλά βρίσκεται στην βερολινέζικη επικράτεια, δρομολογώντας μια νέα επίθεση ενάντια στην ανθρωπότητα.
Στιβαρό σενάριο
Ένα βιντεοπαιχνίδι για να αποτελέσει πραγματικό έργο τέχνης πρέπει το gameplay του να είναι γεμάτο νόημα. Το Dragonfall είναι τόσο πλούσιο σεναριακά που μπορεί να κοντράρει με ευκολία κολοσσούς όπως το Mass Effect, τα Baldur’s Gate, τα Elder Scrolls και κάθε αξιόλογο RPG τίτλο που χωράει ο νους σας. Βασική προϋπόθεση για να απολαύσετε στο έπακρο τον υπέροχο κόσμο του είναι να ακολουθήσετε την συμβουλή ενός φίλου που ακολούθησα και εγώ, διαβάζοντας όσες περισσότερες Shadowrun νουβέλες -και είναι δεκάδες- μπορείτε να πιάσετε στα χέρια σας.
Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015
Zombie Army Trilogy
O Χίτλερ επιστρέφει διψασμένος για αίμα!
Η Rebellion Software ανακοίνωσε σήμερα του κυκλοφορία του Zombie Army Trilogy για PC, PS4 και Xbox One.
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που μας απέστειλε η βρεταννική εταιρεία, το Zombie Trilogy περιλαμβάνει τα Sniper Elite: Nazi Zombie Army 1 και 2, αλλά και το ολοκαίνουργιο τρίτο κεφάλαιο της σειράς. Για τους αμύητους στο σύμπαν της σειράς να υπενθυμίσουμε ότι τα Nazi Zombie Army αποτελούν spin-offs του Sniper Elite
Το Zombie Army Trilogy εκτυλίσσεται σε 15 αποστολές, μέσα από τρία ξεχωριστά campaigns, τα οποία λαμβάνουν χώρα στην Γερμανία του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Αυτή την φορά πάντως θα δούμε ένα νέο horde co-op mode, καθώς και οχτώ νέους playable χαρακτήρες (τέσσερις εξ' αυτών θα είναι γυναικείου φύλου). Φυσικά στον ρόλο του κεντρικού πρωταγωνιστή θα έχουμε ξανά τον sniper Karl Fairburne. Να σημειωθεί επίσης ότι οι remastered εκδόσεις των πρώτων δύο Nazi Zombie Army θα τρέχουν στα 1080p σε αμφότερα τα PS4 και Xbox One. Εν τω μεταξύ, τα pre-orders της PC έκδοσης έχουν ξεκινήσει μέσω του Steam και του επίσημου site της Rebellion Software.
Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015
Η μάχη αρχίζει στη beta του Halo 5
Η multiplayer beta του πολυαναμενόμενου Halo 5: Guardians είναι εδώ, σχεδόν ένα χρόνο πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού. Η beta του Halo 5 είναι διαθέσιμη από σήμερα μέχρι 18 Ιανουαρίου για όσους έχουν αγοράσει το Halo: The Master Chief Collection και περιλαμβάνει επτά χάρτες και τρία modes για μάχες 4v4. Κάτοχοι Xbox One και Halo Collection, παίξτε και πείτε μας εντυπώσεις!
Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015
Lara Croft and the Temple of Osiris Review
Η Lara Croft δεν ήταν πάντα το κοριτσάκι που σαβουριάζεται σε σπηλιές και λαγκάδια όπως στο Tomb Raider του 2013. Οχι αγαπητοί. Η αρχαιολόγος με τα γιγάντια στήθη ήταν και μια κυρία που δεν δίσταζε να τα βάλει με θεούς και οχι μόνο να τους νικάει, αλλά να το κάνει παίρνοντάς τους και τα σώβρακα. Στο Lara Croft and the Temple of Osiris, τον διάδοχο του Lara Croft and the Guardian of Light, η badass Lara επιστρέφει και κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα: να σώζει τον κόσμο από αρχαία πνεύματα του κακού.
Μια χαρούμενη ημέρα λοιπόν, η Lara Croft και ο νέος γκο.. εχμ... συνεργάτης της Carter Bell, που τυγχάνει να είναι και λίγο τυχοδιώκτης, λίγο ληστής κτλ (καρικατούρα του Drake για όσους πιάσανε το αστείο), μπαίνουν στο αιγυπτιακό ναό του Osiris να ψάξουν για καλούδια και να διδάξουν την ανθρωπότητα ιστορία. Βρίσκουν λοιπόν το staff of osiris και επειδή ο λησταρχάκος δεν έχει καθόλου υπομονή, καταλήγουν και οι δύο καταραμένοι, ενώ σαν να μην έφταναν όλα αυτά, ο αρχαίος θεός Set απειλεί να καταστρέψει την ανθρωπότητα. Ευτυχώς μαζί με τον διαβολικό θεό, εμφανίζεται η Isis, σύζηγος του Osiris, και ο γιος τους Horus, οι οποίοι συμφωνούν μαζί με την Lara και τον Carter να βοηθήσουν ώστε να αναστήσουν τον Osiris και να δώσουν ένα τέλος στα εφιαλτικά σχέδια του Set. Μην περιμένετε σοβαρή ιστορία, άλλωστε μιλάμε για παιχνίδι “Lara Croft”, όχι “Tomb Raider”.
Το Lara Croft and the Temple of Osiris, όπως και ο προκάτοχός του, παίζεται από ισομετρική οπτική γωνία και δίνει μεγάλη έμφαση στους γρίφους και στο platforming, που διανθίζει με μάχες. Στις μάχες ο δεύτερος αναλογικός χρησιμεύει στη στόχευση σαν dual-stick shooter. Επιστρέφει και το σύστημα με τις αναβαθμίσεις που σας δίνει περαιτέρω δυνατότητες μέσω κάποιων αντικειμένων όπως μαγικά δαχτυλίδια και φυλαχτά, τα οποία μπορούν να αλλάξουν λίγο τον τρόπο με τον οποίο πολεμάτε και να κάνετε τη ζωή σας πιο εύκολη. Ταυτόχρονα, μέσα σε κανονικούς αλλά και “προαιρετικούς” τάφους, βρίσκετε power-ups που ανεβάζουν την υγεία και το ποσοστό των πυρομαχικών σας, ενώ έχετε κάποια challenges όπως να χρησιμοποιήσετε βόμβες για να μετακινήσετε πράγματα ή να κάνετε συγκεκριμένο χρόνο να ολοκληρώσετε τον τάφο. Το αποτέλεσμα είναι όπλα, ακόμα περισσότερα δαχτυλίδια και φυλαχτά και αναβαθμίσεις υγείας και πυρομαχικών.
Οι γρίφοι είναι κυρίως περιβαλλοντικοί και επικεντρώνονται στα άλματα, χρήση διακοπτών, βαριές μπάλες και πλατφόρμες πίεσης, ενώ η χρήση των βομβών αυτή την φορά είναι πολύ πιο επιτακτική. Βέβαια θα βαρεθείτε να τσουλάτε μεταλλικές σφαίρες δεξιά κι αριστερά, αφού πλέον μαζί με τις κλασικές που αποτελούν απλά ένα ικανό βάρος για διακόπτες, υπάρχουν τα sunlight spheres που ανοίγουν πόρτες αλλά και ωρολογιακές βόμβες οι οποίες σκάνε μετά από κάποιο χρονικό διάστημα, από τη στιγμή που τις αγγίζει η Lara ή φεύγουν από την αρχική τους θέση. Την πιο μεγάλη διαφορά στο παιχνίδι όμως την κάνει το staff of osiris που αφενός αποτελεί εναλλακτικό όπλο, αφού μπορείτε να χρησιμοποιείτε την ακτίνα του για να κάνετε ζημιά σε εχθρούς, αλλά και να λύνετε γρίφους με καθρέφτες και κάτοπτρα. Επίσης είναι χρήσιμο και χωρίς την ακτίνα, αφού μπορείτε να κάνετε συγκεκριμένα στοιχεία της πίστας να μετακινηθούν ή να καθυστερείτε την πυροδότηση των σφαιρών-βομβών.
Τα αφεντικά του παιχνιδιού έχουν περίπου την ίδια φιλοσοφία με τις πίστες. Στις περισσότερες περιπτώσεις αντιμετωπίζονται με το να βρείτε το μοτίβο τους και να κάνετε τις ανάλογες ενέργειες έτσι ώστε να τους προκαλέσετε φθορά και να επαναλάβετε όσες φορές χρειάζεται για να τους νικήσετε. Υπάρχουν αφεντικά με αρκετα δημιουργικό σχεδιασμό, όπως ο τεράστιος σκαραβαίος που καλείστε να αντιμετωπίσετε πάνω σε μια μπάλα που κυλά αργά, αλλά και κουραστικά αφεντικά όπως ένας τεράστιος κροκοδειλόμορφος θεός που πρέπει να “ταΐσετε” βόμβες.