Pages - Menu
▼
Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014
Παίζοντας στην κόλαση του Saints Row: Gat Out of Hell
Αν θέλετε περισσότερο Saints Row ετοιμαστείτε για ταξίδι στην κόλαση. Ο λόγος για το θεότρελο Saints Row: Gat Out of Hell στο οποίο αναλαμβάνετε το ρόλο του Johnny Gat που ταξιδεύει στην κόλαση και αντιμετωπίζει δαίμονες, φρικιά συμπεριλαμβανομένων και γνωστών ιστορικών προσωπικοτήτων και βέβαια τον ίδιο τον διάβολο. Το Saints Row: Gat Out of Hell βγαίνει 30 Ιανουαρίου 2015 ως standalone expansion για PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360 και PC. Δείτε δράση από το Saints Row: Gat Out of Hell παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Σκέφτεστε να ασχοληθείτε;
Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014
FIFA 15 ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΕΣ ΠΑΙΧΤΟΥΡΕΣ...
Το ποδόσφαιρο μία ταχύτητα κάτω.
Όσοι δεν ασχολούνται με ποδοσφαιράκια -κι εννοούμε να παίζουν τους δύο αιώνιους Pro και Fifa κάθε χρόνο- έχουν την εντύπωση ότι τα προηγούμενα χρόνια η EA Sports κυκλοφορούσε το ίδιο ποδοσφαιράκι με ένα update στα ρόστερ βάση των νέων μεταγραφών. Το Fifa 14 απέδειξε το αντίθετο, καθώς όντας το πρώτο next-gen Fifa μας έκανε να τρίβουμε τα μάτια μας με την νέα μηχανή γραφικών του Ignite Engine, η οποία εκτός από γραφικά προσέφερε μια ξεχωριστή εμπειρία στο gameplay.
Κατά τα άλλα, οι κράχτες της σειράς, έχουν έναν λόγο παραπάνω για να χαίρονται φέτος καθώς έφτασε το πλήρωμα του χρόνου. Όντως η EA Sports κυκλοφορεί φέτος κάτι σαν update του περυσινού Fifa, μόνο που κοιτώντας το ταμπελάκι μάλλον κάποιο λάθος θα έκανε και ξέχασε πάνω...την περυσινή τιμή. Μόνο κάποιος παίζοντας σε 24ωρη βάση με το Fifa 15 μπορεί να βεβαιωθεί ότι βάση του gameplay του πιθανόν να αποτελέσει το χειρότερο Fifa των τελευταίων ετών, πάντα σε σύγκριση με την εξαιρετική εικόνα που μας έχουν δείξει οι τελευταίες εκδόσεις κι όχι σε σχέση με τα τραγελαφικά των "πέτρινων χρόνων". Όχι, δεν γυρίσαμε στα πέτρινα χρόνια. Όχι, κάποιοι θα το σκάσουν το 60άρι γιατί τα αθλητικά games τους βγάζουν μία χρονιά. Απλά...διαβάστε προσεκτικά τι έχουμε να σας πούμε διότι μπορεί στις παρακάτω γραμμές να δείτε κάτι και να αναθεωρήσετε.
Κατά τα άλλα, οι κράχτες της σειράς, έχουν έναν λόγο παραπάνω για να χαίρονται φέτος καθώς έφτασε το πλήρωμα του χρόνου. Όντως η EA Sports κυκλοφορεί φέτος κάτι σαν update του περυσινού Fifa, μόνο που κοιτώντας το ταμπελάκι μάλλον κάποιο λάθος θα έκανε και ξέχασε πάνω...την περυσινή τιμή. Μόνο κάποιος παίζοντας σε 24ωρη βάση με το Fifa 15 μπορεί να βεβαιωθεί ότι βάση του gameplay του πιθανόν να αποτελέσει το χειρότερο Fifa των τελευταίων ετών, πάντα σε σύγκριση με την εξαιρετική εικόνα που μας έχουν δείξει οι τελευταίες εκδόσεις κι όχι σε σχέση με τα τραγελαφικά των "πέτρινων χρόνων". Όχι, δεν γυρίσαμε στα πέτρινα χρόνια. Όχι, κάποιοι θα το σκάσουν το 60άρι γιατί τα αθλητικά games τους βγάζουν μία χρονιά. Απλά...διαβάστε προσεκτικά τι έχουμε να σας πούμε διότι μπορεί στις παρακάτω γραμμές να δείτε κάτι και να αναθεωρήσετε.
Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν
Τα modes του Fifa 15 είναι ακριβώς τα ίδια με πέρυσι και μάλιστα παρατηρούμε ότι στο Co-Op Seasons δεν υπάρχει η επιλογή να παίξουν δύο παίκτες από μία κονσόλα Online ενάντια σε άλλους. Τα μενού είναι πανομοιότυπα και ως γνωστόν υπάρχει επιλογή για Seasons (πρωτάθλημα με την ομάδα σας), Co-Op Seasons, το Career mode είτε ως παίκτης/προπονητής ή απλά σαν μεμονωμένος παίκτης και τα διάφορα Online modes με κυριότερο το Ultimate Team όπου για πρώτη φορά συναντάμε την επιλογή απόκτησης δανεικών παικτών.
Τα modes του Fifa 15 είναι ακριβώς τα ίδια με πέρυσι και μάλιστα παρατηρούμε ότι στο Co-Op Seasons δεν υπάρχει η επιλογή να παίξουν δύο παίκτες από μία κονσόλα Online ενάντια σε άλλους. Τα μενού είναι πανομοιότυπα και ως γνωστόν υπάρχει επιλογή για Seasons (πρωτάθλημα με την ομάδα σας), Co-Op Seasons, το Career mode είτε ως παίκτης/προπονητής ή απλά σαν μεμονωμένος παίκτης και τα διάφορα Online modes με κυριότερο το Ultimate Team όπου για πρώτη φορά συναντάμε την επιλογή απόκτησης δανεικών παικτών.
Στα πρωταθλήματα, έχουμε πλέον 35 (η Τουρκία επανέρχεται), πάνω από 600 ομάδες και συνολικά 16.000 παίκτες, καθώς και 41 γήπεδα, τα 20 εκ των οποίων απ' την Premier League για την οποία η EA Sports απέκτησε τα δικαιώματα. Δυστυχώς λείπει η ΑΕΚ, κάτι που μας κάνει εντύπωση αφού πέρυσι όντας Γ' Εθνική η EA Sports την είχε συμπεριλάβει. Άκουσε άραγε γκρίνια από Έλληνες οπαδούς άλλων ομάδων ή μήπως δεν ενημερώθηκε έγκαιρα για την κατάσταση της ομάδας; Λίγη σημασία έχει, πάντως μια ελληνική ομάδα παραπάνω δεν θα έβλαπτε την στιγμή που δεν έχουμε ελληνικό πρωτάθλημα εδώ και δεκαετίες στο Fifa και αντ' αυτού μέχρι και η τελευταία ποδοσφαιρική μπανανία διαθέτει από ένα.
Ο καλός ο coach...
Κάθε χρόνο είμαστε μάρτυρες μιας σοβαρής δουλειάς από πλευράς EA σε κάθε Fifa και ειδικότερα στο gameplay. Φέτος, η αίσθηση που δίνει το Fifa 15 είναι ότι κάποιοι developers σε συγκεκριμένες θέσεις στην EA Canada απολύθηκαν ή άλλαξαν πόστο και οι νεότεροι όχι απλά δεν έκαναν την δουλειά τους σωστά, αλλά δεν προειδοποίησαν καν την EA Sports ότι χρειάζεται εκτενέστερο bug testing. Εκτός πια κι αν αυτό το deadline στα τέλη Σεπτέμβρη ήταν τόσο απαραίτητο για την αμερικάνικη εταιρεία! Ούτως ή άλλως, η Konami ακολουθεί δύο μήνες μετά συνεπώς δεν αντιλαμβάνομαι τον λόγω της βιασύνης μιας κυκλοφορίας την στιγμή που υπήρχαν όντως θέματα.
Ας ξεκινήσουμε καταρχήν από τα ευχάριστα. Από τακτικής πλευράς, όσοι είστε λάτρεις των συστημάτων, πραγματικά θα ευχαριστηθείτε βλέποντας ότι στις ολοκαίνουργιες οθόνες τακτικών υπάρχουν επιλογές για προηγμένα συστήματα εντός του παιχνιδιού. Πείτε για παράδειγμα στους παίκτες σας να πιέζουν, να κάνουν αντεπίθεση ή απλά να κρατήσουν μπάλα, όπως πέρυσι, αλλά από φέτος κάντε το με φωνητικές εντολές, με την χρήση της PlayStation camera ή του Kinect. Αντίστοιχα, το νέο χαρακτηριστικό είναι ότι κάθε παίκτης μπορεί να λάβει ατομική εντολή για το πως θα δράσει στην άμυνα ή στην επίθεση κι αν θα υποστηρίζει τους συμπαίκτες του, αν θα μένει πίσω κ.ο.κ. Αυτό σας επιτρέπει να έχετε τον απόλυτο έλεγχο όχι μόνο στην ομάδα αλλά σε κάθε παίκτη ξεχωριστά.
Gameplay
Τα animations φέτος βελτιώθηκαν ώστε οι παίκτες να μην δείχνουν σαν να κάνουν "πατινάζ" μέσα στο γήπεδο. Κοντρολάρουν την μπάλα πιο αργά και ρεαλιστικά σε σχέση με πέρυσι. Βλέπουν πρώτα γήπεδο και μετά πασάρουν. Αυτό σαφώς και θα προβληματίσει τους έμπειρους fans της σειράς που έχουν μάθει σε γρήγορο tempo, ενώ δυστυχώς καθυστερεί την εκτέλεση των εντολών σας, ειδικά σε παίκτες Β' διαλογής, πλην όμως (μην ξεχνάμε) επαγγελματίες ποδοσφαιριστές. Με το τελευταίο εννοώ ότι η όποια καθυστέρηση στις αποφάσεις (προνόμιο του PES 2014 για παράδειγμα) δεν έπρεπε να υπήρχε για χάρη της ευκολίας του gameplay. Σαφώς και οι απόψεις είναι υποκειμενικές οπότε κρατάω μικρό καλάθι διότι κάποιοι ενδεχομένως να βολεύονται με αυτό.
Gameplay
Τα animations φέτος βελτιώθηκαν ώστε οι παίκτες να μην δείχνουν σαν να κάνουν "πατινάζ" μέσα στο γήπεδο. Κοντρολάρουν την μπάλα πιο αργά και ρεαλιστικά σε σχέση με πέρυσι. Βλέπουν πρώτα γήπεδο και μετά πασάρουν. Αυτό σαφώς και θα προβληματίσει τους έμπειρους fans της σειράς που έχουν μάθει σε γρήγορο tempo, ενώ δυστυχώς καθυστερεί την εκτέλεση των εντολών σας, ειδικά σε παίκτες Β' διαλογής, πλην όμως (μην ξεχνάμε) επαγγελματίες ποδοσφαιριστές. Με το τελευταίο εννοώ ότι η όποια καθυστέρηση στις αποφάσεις (προνόμιο του PES 2014 για παράδειγμα) δεν έπρεπε να υπήρχε για χάρη της ευκολίας του gameplay. Σαφώς και οι απόψεις είναι υποκειμενικές οπότε κρατάω μικρό καλάθι διότι κάποιοι ενδεχομένως να βολεύονται με αυτό.
Το παράδοξο που παρατηρείται σπάνια αλλά όταν το βλέπουμε προκαλεί σίγουρα εκνευρισμό, είναι οι λάθος διαιτητικές αποφάσεις. Για κάποιον ανεξήγητο λόγο, οι ρέφερι ενδέχεται μία στο τόσο να δώσουν κόρνερ αντί για άουτ, ανάποδο πλάγιο ή ακόμα και φάουλ την στιγμή που δεν υπάρχει απολύτως τίποτα. Βλέποντας τις ανακοινώσεις της EA Sports δεν βρήκα κάτι που να αναφέρει "Πιο ρεαλιστικοί διαιτητές σε βαθμό που να κάνουν και λάθη".
Τις πρώτες φορές που οι διαιτητές έκαναν λάθη ή οι τερματοφύλακες κοιτούσαν την μπάλα έλεγα "Έλα μωρέ, η ιδέα μου θα είναι".
Κατά τα άλλα, οι πάσες λειτουργούν άψογα, ενώ στα σουτ ευνοούνται οι ικανότεροι παίκτες, καθώς με τους αδύναμους θα χρειαστείτε μεγαλύτερη δεξιότητα και ακρίβεια για να σουτάρετε σωστά. Το σύστημα με τα τζαρτζαρίσματα και τις κεφαλιές βάση σωματότυπου έχει επίσης και φέτος σωστά αποτελέσματα.
Υπάρχουν όμως και κάποια gameplay breaking bugs, όπως για παράδειγμα δύο πολύ χαρακτηριστικά. Το ένα αφορά τα PC και βάση αυτού μετά την σέντρα του αγώνα οι 22 παίκτες συγκεντρώνονται γύρω από την μπάλα στην ίδια ευθεία! Αν δεν σας έφτανε αυτό τότε θα πρέπει να δείτε κι αυτό στο τελευταίο βίντεο του παρόντος review όπου στην έκδοση του PS4 ένα κόρνερ εκτελέστηκε πίσω από την εστία μου (!), η μπάλα παρέμεινε πίσω από τα δίχτυα κι οι παίκτες την κοιτούσαν διαρκώς. Αναρωτιέμαι λοιπόν αν οι developers της EA Sports ασχολήθηκαν σοβαρά με το bug testing φέτος, γιατί εν τέλει οι bug testers θα είμαστε εμείς.
Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014
Archeage: Το MMORPG που τελικά συμπάθησα
Η εξερεύνηση μου στον κόσμο του Erenor.
Η αλήθεια είναι πως εδώ και αρκετούς μήνες ήμουν προκατειλημμένη απέναντι στο Archeage. Στο GameWorld, σχεδόν πάντα όταν κυκλοφορεί ένα νέο game, έχουμε την ευκαιρία να το δούμε από τις πρώτες εκδόσεις του, τα γνωστά Alpha και Beta στάδια. Έτσι μου ήρθε και εμένα κωδικός για την Alpha έκδοση του Archeage η οποία μου άφησε μόνο άσχημες εντυπώσεις κυρίως λόγω των bugs. Τις επόμενες προσκλήσεις για την Beta φάση τις προσπέρασα και αποφάσισα να μην ασχοληθώ ποτέ ξανά με το Archeage.Σε ένα live που κάναμε όμως στο GameWorld, αποφάσισα να το ξαναδοκιμάσω κυρίως από περιέργεια. Τα bugs σχεδόν εξαφανίστηκαν και με την χρήση του Directx 11 και γραφικών υψηλής ευκρίνειας, εμφανίστηκε μπροστά μου το μεγαλείο του κόσμου που δημιούργησε η XL Games. Ο κόσμος του Erenor είναι τεράστιος και έχει επιλογές για τον καθένα, αρκεί να έχει την απαραίτητη όρεξη.
Ξεκινώντας...
Για αρχή, ήθελα να χαλάσω αρκετή ώρα στο Character Creation αλλά δεν μπόρεσα γιατί οι επιλογές μου ήταν περιορισμένες. Δυστυχώς, δεν είχα την ευκαιρία να διαλέξω ανάμεσα σε 50 διαφορετικά κουρέματα ή να φτιάξω μια αμαζόνα όσον αφορά το σώμα. Βέβαια τώρα μπορεί να με θεωρήσετε υπερβολική που “γκρινιάζω” για κάτι τέτοιο αφού δεν θα ξαναδώ πολλές φορές το πρόσωπο ή την μπροστινή όψη του μαλλιού του χαρακτήρα μου. Σε μια εποχή όμως που το κάθε MMORPG προσπαθεί να ξεχωρίσει με κάποιο τρόπο, το να έχεις ένα αδύναμο και ελλειπές customization, αποτελεί αρνητικό στοιχείο.
Για αρχή, ήθελα να χαλάσω αρκετή ώρα στο Character Creation αλλά δεν μπόρεσα γιατί οι επιλογές μου ήταν περιορισμένες. Δυστυχώς, δεν είχα την ευκαιρία να διαλέξω ανάμεσα σε 50 διαφορετικά κουρέματα ή να φτιάξω μια αμαζόνα όσον αφορά το σώμα. Βέβαια τώρα μπορεί να με θεωρήσετε υπερβολική που “γκρινιάζω” για κάτι τέτοιο αφού δεν θα ξαναδώ πολλές φορές το πρόσωπο ή την μπροστινή όψη του μαλλιού του χαρακτήρα μου. Σε μια εποχή όμως που το κάθε MMORPG προσπαθεί να ξεχωρίσει με κάποιο τρόπο, το να έχεις ένα αδύναμο και ελλειπές customization, αποτελεί αρνητικό στοιχείο.
Το Archeage το έπαιξα σε Medium και Very High γραφικά. Στα Medium είναι αρκετά συμπαθητικό, τόσο που νόμιζα ότι ήδη είχα επιλέξει υψηλότερη ανάλυση. Όταν δοκίμασα όμως τα Very High, είδα ότι η διαφορά ήταν τεράστια, λες και έπαιζα άλλο παιχνίδι. Ο χαρακτήρας μου ήταν πολύ πιο αληθοφανής, το δέρμα του γυάλιζε ανάλογα με τον φωτισμό, τα textures ήταν πολύ όμορφα και τα μαλλιά άρχισαν να υπακούν περισσότερο τους νόμους της φυσικής. Με λίγα λόγια, άμα το αντέχει ο υπολογιστής σας, μην το βάλετε πουθενά αλλού πέρα από τα Very High με Directx 11.
Μπαίνοντας στο ψητό
Δημιούργησα δύο χαρακτήρες μέχρι στιγμής, Nuian και Elf. Για την Nuian, διάλεξα για αρχή το Skillset του Battlerage το οποίο δίνει ένα μεγάλο σπαθί και στην ουσία αποτελεί τον Warrior του παιχνιδιού. Το gameplay με τον συγκεκριμένο χαρακτήρα μου φάνηκε αρκετά εύκολο μέχρι και το Level 12 που έφτασα.
Δημιούργησα δύο χαρακτήρες μέχρι στιγμής, Nuian και Elf. Για την Nuian, διάλεξα για αρχή το Skillset του Battlerage το οποίο δίνει ένα μεγάλο σπαθί και στην ουσία αποτελεί τον Warrior του παιχνιδιού. Το gameplay με τον συγκεκριμένο χαρακτήρα μου φάνηκε αρκετά εύκολο μέχρι και το Level 12 που έφτασα.
Το σπαθί που χρησιμοποιούσα ήταν μεγάλο και έκανε αρκετό damage ακόμα και από σχετικά μακρινές αποστάσεις. Μάλιστα, τα τέρατα πέθαιναν τόσο εύκολα που είχα ξεχάσει να το αλλάξω και να το αντικαταστήσω με το καινούριο όπλο που είχα κερδίσει από τα quests. Τα skills μου φάνηκαν κάπως αντεγραμένα από άλλα MMORPG. Ένα skill του Battlerage μοιάζει με το Whirlwind από το Wolrd of Warcraft, ενώ ένα άλλο με το Charge πάλι από το WoW. Ο βασικός τρόπος με τον οποίο πολέμησα μέχρι εκείνο το level ήταν κάνοντας Charge και μετά χτυπήματα σε συνδυασμό με το Whirlwind όταν είχα πολλούς εχθρούς μαζί γύρω μου.
Ο δεύτερος χαρακτήρας μου ήταν μια Elf μάγισσα (Sorcery) με το όνομα Yennefer. Όπως σε κάθε game και ειδικά στα MMORPG, έτσι και στο Archeage ένας μάγος ή απλά caster έχει το πάνω χέρι στα αρχικά είπεδα. Χρησιμοποιώντας ένα και μόνο skill, καθάριζα χωρίς πρόβλημα τα mobs. Η καλύτερη στιγμή όταν όταν ενεργοποιούνταν τα δύο casts μου τα οποία δεν χρειάζονταν δύο δευτερόλεπτα για να τα εκτελέσω, αλλά γίνονταν instant cast, αυξάνοντας έτσι την αποτελεσματικότητά μου στην μάχη. Μάλιστα παρατήρησα ότι με τον κατάλληλο συνδυασμό του Freeze Arrow και της επίθεσης φωτιάς, έκανα αρκετά περισσότερο damage για αυτό σας προτείνω να ψάξετε τα skills σας καλά πριν τα επιλέξετε.
Η εξερεύνηση και το παιδί για όλες τις δουλειές
Είμαι στην κατηγορία ανθρώπων που δεν έχουν τόσο καλές σχέσεις με τα quests. Προτιμώ να περνάω την ώρα μου σε κάποιο dungeon ή να κλέβω την σημαία από την βάση των αντιπάλων στα battlegrounds. Τα quests του Archeage όμως μου φάνηκαν αρκετά ενδιαφέροντα μιας και ήταν γρήγορα, οπότε δεν βαρέθηκα ποτέ.
Είμαι στην κατηγορία ανθρώπων που δεν έχουν τόσο καλές σχέσεις με τα quests. Προτιμώ να περνάω την ώρα μου σε κάποιο dungeon ή να κλέβω την σημαία από την βάση των αντιπάλων στα battlegrounds. Τα quests του Archeage όμως μου φάνηκαν αρκετά ενδιαφέροντα μιας και ήταν γρήγορα, οπότε δεν βαρέθηκα ποτέ.
Το κεντρικό quest που είναι σημαδεμένο με έναν πράσινο indicator υπάρχει μέχρι το level 30 και σε κάθε περιοχή που πηγαίνετε, θα ξεκλειδώσετε διάφορα side quests. Οι αποστολές είναι του τύπου: Σκότωσε πέντε τέρατα, κούρεψε τα αρνάκια, διάβασε ένα βιβλίο σε μια γάτα... wait what; Εκεί που πρέπει να δώσετε την απαραίτητη προσοχή είναι στο quest που σας δίνει ένα mount! Το παίρνετε κοντά στο level 6 ή 7 και θα πρέπει να περάσετε πέντε λεπτά φροντίζοντας το μικρό σας mount μέχρι να μεγαλώσει. Θα δείτε ότι θα βοηθήσει αρκετά με τις μακρινές αποστάσεις καθώς το να χρησιμοποιείτε το sprint καταναλώνει mana, το οποίο χρειάζεστε για να πολεμήσετε.
Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014
Ταξιδεύοντας στον τεράστιο κόσμο του The Witcher 3: Wild Hunt
Καθώς ετοιμαζόμαστε για τα βαρβάτα RPG της φετινής χρονιάς όπως το Dragon Age: Inquisition και το Lords of the Fallen, η CD Projekt μας υπενθυμίζει ότι το απόλυτο RPG έρχεται το 2015. Η CD Projekt έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο developer diary βίντεο του The Witcher 3, που παρουσιάζει τους κινδύνους, τις προκλήσεις και τις περιπέτειες που περιμένουν τον Geralt στον τεράστιο ανοιχτό κόσμο του παιχνιδιού. Δείτε παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται το The Witcher 3! Τρομερό έτσι;
Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014
Τα δωρεάν παιχνίδια Xbox One και Xbox 360 για τον Οκτώβριο
Νέος μήνας, νέο σετ δωρεάν παιχνιδιών για τους κατόχους Xbox One και Xbox 360 με Xbox Live Gold. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, τον Οκτώβριο οι συνδρομητές του Xbox Live μπορούν να κατεβάσουν το ολοκαίνουριο Chariot για Xbox One (διαθέσιμο 1-31 Οκτωβρίου), το Battlefield: Bad Company 2 για Xbox 360 (διαθέσιμο 1-15 Οκτωβρίου) και το Darksiders 2 για Xbox 360 (διαθέσιμο 16-31 Οκτωβρίου). Με ποια παιχνίδια θα ασχοληθείτε;
Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014
Η τελική μάχη αρχίζει στο Titanfall: IMC Rising
Ώρα για το τρίτο και τελευταίο DLC map pack του Titanfall. Ο λόγος για το IMC Rising το οποίο περιλαμβάνει τους νέους χάρτες Backwater, Zone 18 και Sand Trap. Το Titanfall: IMC Rising βγαίνει 25 Σεπτεμβρίου σε Xbox One και PC. Δείτε τρέιλερ παρακάτω και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει το DLC του Titanfall!
Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014
Καθυστερεί η ταινία Assassin's Creedgr
Μπορεί τα παιχνίδια Assassin's Creed να βγαίνουν πάντα στην ώρα τους, αλλά δεν συμβαίνει το ίδιο και με την πολυαναμενόμενη ταινία Assassin's Creed. Όπως ανακοίνωσε η 20th Century Fox, η ταινία Assassin's Creed τελικά δεν θα βγει 7 Αυγούστου 2015 αλλά αργότερα. Προς το παρόν δεν υπάρχει νέα ημερομηνία. Σχόλια;
Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014
Γνωρίστε τα τρελά όπλα του The Order: 1886
Το πολυαναμενόμενο The Order: 1886 είναι ένα από αυτά τα παιχνίδια που ξεχωρίζουν χάρη στον κόσμο και την ιστορία τους. Μέρος του κόσμου του παιχνιδιού είναι και τα εξελιγμένα για την εποχή όπλα που χρησιμοποιούν οι ήρωες για να αντιμετωπίσουν τους λυκανθρώπους. Δείτε πώς σχεδιάστηκαν τα όπλα του The Order: 1886 στο παρακάτω βίντεο και πείτε μας πώς σας φαίνεται το παιχνίδι!
Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2014
The Evil Within με πολύ δόση μυστηρίου
Νέο τρέιλερ από το Tokyo Game Show. [UPDATE]
[Αρχική δημοσίευση: 20/4] Η Bethesda ανακοίνωσε και επίσημα τον νέο τίτλο για τον οποίο έκανε λόγο τόσο καιρό. Πρόκειται για το The Evil Within, ένα survival horror το οποίο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2014 για PC, PS3, Xbox 360 και τις κονσόλες της επόμενης γενιάς. Πίσω από την ανάπτυξή του βρίσκεται η Tango Gameworks, μια νεοσύστατη εταιρία ιδιοκτήτης της οποίας είναι ο γνωστός developer της σειράς Resident Evil, Shinji Mikami.
Σε δήλωσή του ο Mikami είπε: «Είμαστε πολύ περήφανοι που θα ανακοινώσουμε το The Evil Within. Η ομάδα μου και εγώ δεσμευόμαστε στο να δημιουργήσουμε ένα συναρπαστικό franchise που θα προσφέρει στους fans την τέλεια μίξη τρόμου και δράσης.» Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το The Evil Within θα ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες μέσα από το IGN.com το οποίο έχει και την αποκλειστικότητα.
[UPDATE] Σύμφωνα με το Gematsu του οποίου οι πηγές προέρχονται από την ιαπωνική Bethesda το The Evil Within αναπτύσσεται με την id Tech 5 Engine. Κεντρικός πρωταγωνιστής θα είναι ένας ντετέκτιβ με το όνομα Sebastian, ο οποίος φτάνει στη σκηνή ενός εγκλήματος και αντικρίζει τους συναδέλφους του σφαγιασμένους από μία άγνωστη κακόβουλη δύναμη. Όπως και στις υπόλοιπες δημιουργίες του Shinji Mikami, έτσι και εδώ θα βρεθείτε στην πορεία παγιδευμένοι σε έναν κόσμο που βρίθει από τέρατα. Η Bethesda τονίζει πως το The Evil Within θα σηματοδοτήσει μια επιστροφή στις ρίζες των παλιών Survival Horror όπως τα πρώτα Resident Evil και Silent Hill. Οι παίκτες θα πρέπει να επιβιώσουν με ελάχιστες προμήθειες και παράλληλα να αποφύγουν ή να χρησιμοποιήσουν προς όφελός τους τις διάφορες παγίδες που υπάρχουν στο περιβάλλον.
[TRAILER UPDATE] Δείτε το πρώτο τρέιλερ του The Evil Within.Το The Evil Within θα κυκλοφορήσει το 2014 για PC, PS3, Xbox 360, καθώς και στις next gen κονσόλες.
[UPDATE 14/6] O Pete Hines της Bethesda παρουσίασε το πρώτο demo του The Evil Within στα πλαίσια της E3. Όπως θα δείτε και παρακάτω τα πρώτα δείγματα γραφής είναι υπέρ του δέοντος ικανοποιητικά. Σχετικά με την συμμετοχή του Shinji Mikami στην δημιουργία της Tango Gameworks, o Pete Hines δήλωσε χαρακτηριστικά: "Είναι ο Shinji, ο οποίος δεν αποκαλείται άδικα ως ο πατέρας των Survival Horror. To άτομο αυτό έχει πάρα πολλές διεστραμμένες και αρρωστημένες ιδέες για το πως να τρομάξει αποτελεσματικά τον κόσμο."
Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014
Infamous: First Light Review
Με το Infamous: Second Son η Sucker Punch έκανε ντεμπούτο στη νέα γενιά, προσφέροντας μία πραγματική οπτική πανδαισία στο PS4, αν και το παιχνίδι συνολικά ίσως ήταν λίγο κατώτερο του αναμενόμενου. Η συνέχεια έρχεται λίγους μήνες αργότερα με τη μορφή του standalone expansion Infamous: First Light, το οποίο προσφέρει λίγες ακόμα ώρες δράσης, νέα ιστορία με νέο πρωταγωνιστικό χαρακτήρα και κάποιες βελτιώσεις στο σύστημα μάχης του Second Son. Αξίζει όμως να επιστρέψετε στο Σιάτλ;
To Infamous: First Light είναι prequel του Second Son, οπότε ο Delsin Rowe δεν “υπάρχει” ακόμα. Η ιστορία αφηγείται την περιπέτεια της Fetch, η οποία είναι ενδιαφέρουσα σαν χαρακτήρας, όμως “πάσχει” από μονοτονία, καθώς οι δυνάμεις της περιορίζονται στο neon speedrun. Αυτό από τη μεριά του έχει ως αποτέλεσμα μια ανιαρή επανάληψη και μπορεί να θεωρηθεί “βήμα πίσω” σε σχέση με τις τέσσερις δυνάμεις που υπάρχουν στο Second Son, αλλά προφανώς έχουν γίνει κάποιες, αν και μικρές, προσθήκες. Μία από αυτές είναι η τοποθέτηση speed bοοst στις περιοχές, με τα οποία η Fetch μπορεί να πάει από το ένα σημείο στο άλλο πολύ πιο γρήγορα, κάτι που φέρνει σε mini-game και έχει τη δική του φάση, ενώ δίνει και ένα μικρό νόημα στα “ταξίδια”.
Ως προς το σύστημα μάχης, λίγες διαφορές συναντάμε και πάλι σε σχέση με τον αρχικό τίτλο. Γρήγορη δράση με καταπληκτικά εφέ όπως και στο Second Son, με τα νέα στοιχεία να είναι η δυνατότητα πυροδότησης πυραύλων από neon (κάτι που είναι οπτικά υπέροχο) και τα νέα “τελειώματα” των εχθρών με κοντινές επιθέσεις (melee). Το δεύτερο έχει τη φάση του στην αρχή, αλλά γίνεται βαρετό μετά από λίγο. Επίσης, ένα ακόμα βήμα πίσω είναι οι αντίπαλοι, καθώς πλέον αντιμετωπίζετε ορδές από γκάνγκστερ σε αντίθεση με τους στρατιώτες του Second Son. Ένα ακόμα αδύναμο σημείο είναι η ποικιλία των μαχών, καθώς οι περισσότερες προσφέρουν απλά επαναλαμβανόμενο shooting με sniper (γιατί;!;!;!;!).
Πέραν από το σύνηθες open-world gameplay, η ιστορία “σπάει” ανά τακτά χρονικά διαστήματα, προσφέροντας μία ματιά στο “τώρα”, δηλαδή στο χρονολογικό χάρτη του Second Son. Υπό την εποπτεία της Brooke Augustine η Fetch καλείται να ολοκληρώσει εκπαιδευτικές αποστολές στους τρεις νέους challenge χάρτες (που είναι διαθέσιμοι και για το Second Son). Αυτό σας υποχρεώνει να παίξετε ένα mode που υπάρχει ως επιλογή στο αρχικό παιχνίδι, αλλά είναι ευπρόσδεκτο, αφού η δυσκολία του First Light κυμαίνεται σε μέτρια επίπεδα. Οπότε, οι μάχες επιβίωσης σε περιορισμένο χώρο σίγουρα είναι καλοδεχούμενες, ενώ αν έχετε το Second Son σας περιμένει μια ευχάριστη έκπληξη/επιβράβευση, αφού μπορείτε να παίξετε τα εν λόγω challenges και ως Delsin.
Αν και η ιστορία επικεντρώνεται σε έναν χαρακτήρα πιο ενδιαφέρων σε σχέση με τον Delsin, το Infamous: First Light υστερεί σε αρκετούς τομείς, όπως το σκέλος των μαχών, τον περιορισμό των δυνάμεων, τη μικρή (μόλις 4 ώρες) διάρκεια και τη μηδενική αξία επανάληψης. Τα γραφικά και ο ήχος παραμένουν στα υψηλά επίπεδα του Second Son και οι όποιες προσθήκες σίγουρα είναι θετικές, με σημαντικότερη τους challenge χάρτες μέσα στο campaign που προσφέρουν στιγμές όπου πραγματικά πρέπει να παλέψετε για την επιβίωση σας. Το Infamous: First Light δεν μπορεί να χαρακτηριστεί κακό, αλλά σίγουρα περιμέναμε περισσότερα.
Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2014
Επιστροφή στους δρόμους με Need for Speed Rivals Complete Edition
Εφόσον φέτος δεν βγαίνει νέο Need for Speed, η EA αποφάσισε να ξαναβγάλει το Need for Speed Rivals σε νέα έκδοση. Το Need for Speed Rivals Complete Edition περιλαμβάνει όλο το DLC του παιχνιδιού (Ferrari Edition Special Compete Pack, Simply Jaguar Complete Pack, Concept Lamborghini Complete Pack, The Koenigsegg Agera One, Complete Movie Pack, Loaded Garage Pack) και κυκλοφορεί 24 Οκτωβρίου για PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360 και PC. Σας ενδιαφέρει;
Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014
Το Metal Gear Solid 5 πάει ζούγκλα
Καθώς πλησιάζει η κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain κάποια στιγμή το 2015, η Konami αποκαλύπτει όλο και περισσότερα μέρη του παιχνιδιού. Στα πλαίσια του Tokyo Games Show η Konami έδωσε στη δημοσιότητα ένα ακόμα βαρβάτο gameplay ντέμο του Metal Gear Solid 5, αυτή τη φορά με δράση από την πρωτοεμφανιζόμενη ζούγκλα του παιχνιδιού. Δείτε παρακάτω το ντέμο και μια νέα σκηνή με τη σέξι Quiet και πείτε μας πώς σας φαίνεται το Metal Gear Solid 5! Τρομερό έτσι;
Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014
Εκκίνηση με δωρεάν DLC για το Forza Horizon 2
Οι παίκτες του πολυαναμενόμενου Forza Horizon 2 έχουν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν το γκαράζ τους με το "καλημέρα". Όπως ανακοίνωσε η Turn 10, με την κυκλοφορία του Forza Horizon 2 στις 30 Σεπτεμβρίου θα είναι διαθέσιμο το Forza Horizon 2 launch bonus car pack, το οποίο είναι δωρεάν και περιλαμβάνει τα 2003 Ford Focus RS, 1997 Land Rover Defender 90, 1993 Clio Williams, 2015 Ford Mustang GT, 1987 Buick Regal GNX, 2012 Cadillac Escalade ESV, 1968 Abarth 595 esseesse και 1956 Ford F-100. Οι παίκτες του Forza Horizon 2 μπορούν επίσης να αποκτήσουν VIP membership (20 ευρώ κανονικά, 50% έκπτωση για τους κατόχους VIP membership στο Forza 5) με αποκλειστικά οφέλη και car pass (25 ευρώ) με πρόσβαση σε έξι επερχόμενα DLC πακέτα αυτοκινήτων. Περισσότερα στο παραπάνω λινκ. Σκοπεύετε να τσιμπήσετε το Forza Horizon 2; Σας ενδιαφέρει το DLC του;
Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014
Χαρακτήρες από κάθε γωνιά του gaming στο Super Smash Bros
Το σύνολο των χαρακτήρων του πολυαναμενόμενου Super Smash Bros. είναι ένα από τα στοιχεία που θα κρίνουν αν το παιχνίδι θα αποδειχθεί αντάξιο των προσδοκιών. Με το Super Smash Bros. 3DS να έχει βγει πλέον στην Ιαπωνία (εδώ κυκλοφορεί 3 Οκτωβρίου), όλοι οι χαρακτήρες του παιχνιδιού είναιγνωστοί. Δείτε παρακάτω τους 49 χαρακτήρες του Super Smash Bros. και πείτε μας πώς σας φαίνεται το ρόστερ!
Mario
Luigi
Princess Peach
Bowser
Yoshi
Wario
Game & Watch
Donkey Kong
Diddy Kong
Link
Princess Zelda
Sheik
Ganondorf
Toon Link
Samus
Zero Suit Samus
Pit
Marth
Ike
Kirby
King DeDeDe
Meta Knight
Fox
Falco
Pikachu
Lucario
Jigglypuff
Charizard
ROB
Ness
Captain Falcon
Olimar
Dr. Mario
Sonic
Rosalina
Bowser Jr.
Palutena
Robin
Little Mac
Greninja
Duck Hunt Dog
Villager
Wii Fit Trainer
Dark Pit
Lucina
Shulk
Mega Man
Pac-Man
Mii
Luigi
Princess Peach
Bowser
Yoshi
Wario
Game & Watch
Donkey Kong
Diddy Kong
Link
Princess Zelda
Sheik
Ganondorf
Toon Link
Samus
Zero Suit Samus
Pit
Marth
Ike
Kirby
King DeDeDe
Meta Knight
Fox
Falco
Pikachu
Lucario
Jigglypuff
Charizard
ROB
Ness
Captain Falcon
Olimar
Dr. Mario
Sonic
Rosalina
Bowser Jr.
Palutena
Robin
Little Mac
Greninja
Duck Hunt Dog
Villager
Wii Fit Trainer
Dark Pit
Lucina
Shulk
Mega Man
Pac-Man
Mii
Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014
FAR CRY ΜΕ ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ...
Τα ζώα παραδοσιακά έχουν έντονη παρουσία στα παιχνίδια Far Cry και στο Far Cry 4 το ζωικό βασίλειο είναι πιο πλούσιο από ποτέ. Ένα από τα είδη ζώων του Far Cry 4 είναι οι ελέφαντες, τους οποίους μπορείτε να χρησιμοποιήσετε προς όφελός σας καθώς ισοπεδώνουν τα πάντα στο πέρασμά τους, αρκεί να... φύγετε από τη μέση. Δείτε τους ελέφαντες του Far Cry 4 στο παρακάτω βίντεο και πείτε μας πώς σας φαίνεται το παιχνίδι!
Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014
Surgeon Simulator Review
Το Surgeon Simulator έχει βγει εδώ και ένα χρόνο στο PC και πλέον ήρθε και στο PS4. Στο παιχνίδι αναλαμβάνετε το ρόλο ενός αδέξιου χειρούργου ονόματι Nigel Burke και καλείστε να κάνετε διάφορες επεμβάσεις, όχι με την απόλυτη ακρίβεια που απαιτείται, αλλά παλεύοντας με τον κακό χειρισμό και τα περίεργα physics έτσι ώστε να μην σας ξεφύγει κανένα εργαλείο μέσα στον ανοιχτό ασθενή. Παρόλα αυτά, ο Nigel έχει βλέψεις για να γίνει “ο καλύτερος χειρουργός του σύμπαντος”. Το Surgeon Simulator αποτελεί ένα είδος μαύρης κωμωδίας με μπόλικο slapstick χιούμορ, με την αδυναμία σας να ελέγξετε καλά τα χέρια σας ενώ είστε χειρούργος να είναι η ατάκα της βραδιάς. Αν σας αρέσουν τα ανέκδοτα με την μικρή Αννούλα και γελάτε με τα ατελείωτα ξαντεριάσματα στις παλιές σπλατεριές τρίτης διαλογής του Χόλιγουντ, θα γελάσετε πολύ.
Βέβαια αυτό που θα σας κόψει το γέλιο είναι ο χειρισμός, ο οποίος ήδη είχε τα κακά του χάλια (επίτηδες) στο PC και στο PS4 είναι ακόμα χειρότερος. Στο PC ελέγχετε τα χέρια λίγο-πολύ ως ένα ρομπότ. Έχετε ξεχωριστά κουμπιά στο πληκτρολόγιο για τον έλεγχο των δακτύλων, του ύψος και της θέσης του χεριού και χρησιμοποιείτε και το ποντίκι για ακρίβεια. Στο PS4 έχετε δύο modes που μπορείτε να επιλέξετε. Στο motion control mode χειρίζεστε τη θέση του καρπού κουνώντας το DualShock 4 ανάλογα. Μπορεί να φαίνεται σαν μια καλύτερη μέθοδος κίνησης του καρπού του χειρούργου, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι. Ο χειρισμός των δακτύλων επίσης είναι μαρτύριο. Επειδή το R2 είναι αναλογικό, όσο περισσότερο πιέζετε το πλήκτρο, τόσα περισσότερα δάκτυλα κλείνουν. Το ίδιο και με το L2 με το οποίο ελέγχετε το ύψος του χεριού. Είναι πραγματικά απίθανο να κάνετε οτιδήποτε με αυτό το χειρισμό. Η επιλογή του παραδοσιακού τρόπο χειρισμού είναι δίκοπο μαχαίρι. Ότι χειρίζεστε με motion controls, τα χειρίζεστε με το δεξί αναλογικό. Ίσως αυτό είναι προτιμότερο για κάποιους, όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι έχετε μεγάλο πρόβλημα να κάνετε οτιδήποτε με τον χειρουργό σας και θα προσπαθείτε να κάνετε μεταμόσχευση καρδιάς σαν μαστουρωμένος ουρακοτάγκος πάνω σε ποδήλατο με μία ρόδα.
Το Surgeon Simulator Anniversary Edition έχει όλα τα DLC του παιχνιδιού μαζεμένα, που σημαίνει ότι κάνετε ότι χειρουργείο τραβάει η ψυχή σας. Από εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς και εξαγωγή δοντιών στην άνεση του χειρουργείου, μέχρι επέμβαση στα μάτια μέσα σε ασθενοφόρο που τρέχει σε κατσάβραχα και κρανιοτομή σε διαστημόπλοιο με μηδενική βαρύτητα. Όλα αυτά αποτελούν μέρος του αστείου και ταυτόχρονα ανεβάζουν τη δυσκολία, ενώ όταν τα καταφέρνετε κάτω από αντίξοες συνθήκες σας απονέμονται περισσότεροι πόντοι. Βέβαια ο στόχος του παιχνιδιού δεν είναι να κερδίσετε, αλλά να αποτύχετε σκοτώνοντας τον ασθενή σας με τον πιο αστείο και θεαματικό τρόπο. Το Surgeon Simulator είναι για να γελάτε εσείς και αυτοί που σας βλέπουν να παίζετε, τίποτα περισσότερο. Είναι απλά ένα αστείο.
Από τεχνικής πλευράς δεν υπάρχουν πολλά να πούμε. Τα περισσότερα πράγματα στο παιχνίδι μοιάζουν σα να είναι πλαστικά. Το εσωτερικό των ασθενών μοιάζει πολύ με εκείνα τα μοντέλα που είχαμε στο δημοτικό και μπορούσαμε να αφαιρούμε κομμάτια. Το όλο αστείο του παιχνιδιού βασίζεται στο συνδυασμό με τα physics που δίνει άλλο αέρα στα γραφικά, ειδικά όταν αρχίζουν να εμφανίζονται διάφορα glitches τα οποία έχω την εντύπωση ότι κι αυτά υπάρχουν επίτηδες. Ό ηχητικός τομέας επίσης κινείται μέσα στην χαζοχαρουμενιά και είναι ταιριαστός στο όλο slapstick της υπόθεσης. Υπάρχουν μερικοί ανατριχιαστικοί ήχοι όπως ο ήχος του κόπτη οστών, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερο.
Συνοψίζοντας, το Surgeon Simulator, όπως προανέφερα, είναι απλά ένα αστείο, ένα ακόμα παιχνίδι για την εποχή του Twitch, του YouTube και του PS4 Share. Έχει μηδενικό βάθος και ο σκοπός του είναι το γέλιο και η καφρίλα. Αν σας αρέσει και θέλετε και λίγο κόσμο στο Twitch, σκεφτείτε μερικές ατάκες για το ΕΣΥ (αφού είναι αρκετά ταιριαστό το θέμα) και ξεκινήστε.
Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2014
Gabriel Knight Remake Preview
Η σειρά Gabriel Knight ξεπήδησε από το μυαλό της συγγραφέα Jane Jensen το μακρινό 1993. Το πρώτο παιχνίδι και κατ' επέκταση ολόκληρη η σειρά, αγαπήθηκε από τους φίλους των point and click adventure χάρη στο καλογραμμένο σενάριο και μεγάλες δόσεις μυστηρίου, τρόμου αλλά και χιούμορ. Εν έτει 2014, η Jane Jensen σας προσκαλεί για άλλη μια φορά στη Νέα Ορλεάνη για να (ξανα)ζήσετε τα γεγονότα της πολυτάραχης εκείνης περιοχής μέσα από το Gabriel Knight: Sins of the Fathers 20th Anniversary Edition.
Ο Gabriel Knight, ιδιοκτήτης βιβλιοπωλείου αλλά και συγγραφέας, ακολουθεί από κοντά έρευνα της αστυνομίας που αφορά μια υπόθεση φόνων με την ονομασία “voodoo murders”, προσπαθώντας να βρει έμπνευση αλλά και στοιχεία για το νέο του βιβλίο. Η πρώτη σκέψη που έρχεται στο μυαλό παίζοντας το remake του Gabriel Knight: Sins of the Fathers, είναι ότι όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν. Από την εισαγωγή, μέχρι και τα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού στο βιβλιοπωλείο του Gabriel, τα πάντα βρίσκονται εκεί που ήταν το 1993. Γνώριμοι χαρακτήρες και περιοχές, το ίδιο καυστικό χιούμορ, οι ίδιοι πάνω κάτω διάλογοι, με μικρές προσθήκες που δεν αλλοιώνουν σε καμία περίπτωση την αρχική ατμόσφαιρα του παιχνιδιού. Κρίνοντας από το μικρό δείγμα του Gabriel Knight: Sins of the Fathers που έπαιξα, είναι προφανές πως το παιχνίδι διατηρεί την μαγεία του gameplay στα ίδια επίπεδα με το αρχικό. Από τους ξεκαρδιστικούς διαλόγους με τη βοηθό σας στο βιβλιοπωλείο, στην επόμενη σκηνή βρίσκεστε μπροστά σε έναν αποτρόπαιο τελετουργικό φόνο και από το φλερτ μέσα στο αστυνομικό τμήμα με την φωτογράφο της αστυνομίας, βρίσκεστε αργότερα να αναλύετε αποκρυφιστικά σύμβολα και τελετές.
Η μεγάλη διαφορά αδιαμφισβήτητα είναι ο οπτικοακουστικός τομέας, ο οποίος αφήνει ανάμεικτα συναισθήματα. Τα γραφικά είναι πανέμορφα, με προσχεδιασμένα σκηνικά, 3D μοντέλα χαρακτήρων και πολλά animation σε ανοιχτούς χώρους να συνθέτουν έναν ωραίο και ζωντανό κόσμο. Το ασφυκτικά γεμάτο από βιβλία βιβλιοπωλείο του Gabriel, η πολύβουη πλατεία, το αστυνομικό τμήμα και γενικά όλες οι περιοχές που είχα την ευκαιρία να δω στην preview έκδοση, έχουν προσαρμοστεί άριστα στις απαιτήσεις της εποχής μας με τη βοήθεια της Unity engine. Το μεγάλο πρόβλημα εντοπίζεται στον ήχο και συγκεκριμένα στο voice acting. Δυστυχώς δεν μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν τις αρχικές ηχογραφήσεις των ηθοποιών και έπρεπε όλα να γίνουν από την αρχή με τη συμμετοχή νέων. Αν και σχεδόν όλοι οι νέοι ηθοποιοί παραμένουν πιστοί στο στιλ και το ύφος του αρχικού παιχνιδιού, υπάρχουν στιγμές που η ποιότητα των ερμηνειών πέφτει κατακόρυφα. Το συγκεκριμενο πρόβλημα δυστυχώς το έχει και ο ίδιος ο πρωταγωνιστής, που ορισμένες φορές δίνει την εντύπωση ότι απλά διαβάζει τους διαλόγους του με ένα υποτονικό ύφος χωρίς καθόλου συναίσθημα. Οι διάλογοι είναι το ίδιο τεράστιοι σε μέγεθος και με αρκετό βάθος, με μικροπροβλήματα όμως στην μετάβαση από πρόταση σε πρόταση που μερικές φορές κόβονται απότομα χωρίς να ολοκληρωθούν.
Αλλαγές υπάρχουν και στο interface, μέσα από το οποίο έχετε πρόσβαση στα νέα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού. Ευχάριστη προσθήκη είναι το σημειωματάριο, που όχι μόνο έχει πληροφορίες που αφορούν την ιστορία, αλλά μετά από δική σας επιλογή και μόνο δίνει και διάφορα βοηθήματα για το τί πρέπει να κάνετε σε περίπτωση που κολλήσετε κάπου. Μία ακόμα θετική προσθήκη είναι ένα μικρο εικονίδιο στο interface που δίνει πρόσβαση σε ένα πλούσιο οπτικοακουστικό αφιέρωμα στη δημιουργία τόσο του αρχικού παιχνιδιού όσο και του remake. Η τελική έκδοση περιλαμβάνει συνεντεύξεις των δημιουργών, συγκριτικές φωτογραφίες που συνδέουν το παρελθόν με το παρόν και πολλές άλλες εκπλήξεις.
Το Gabriel Knight: Sins of the Fathers 20th Anniversary Edition θέλει δουλειά ακόμα, κυρίως σε τεχνικής φύσης θέματα. Σαν παιχνίδι είναι αυτό που παίξατε και αγαπήσατε πριν πολλά χρόνια, με τη διαφορά ότι πλέον έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της σημερινής εποχής, με υψηλής ανάλυσης γραφικά, νέο interface, ηχητικά εφέ και soundtrack από τον Robert Holmes που κάνει εξαιρετική δουλειά κλπ. Αν είστε φαν της σειράς Gabriel Knight ή των point and click adventure γενικώς, το Gabriel Knight: Sins of the Fathers 20th Anniversary Edition είναι ένα παιχνίδι που αξίζει την προσοχή σας όταν κυκλοφορήσει μέσα στο 2014 ή αρχές 2015.
Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014
Ώρα για το νέο Total War
Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του Total War: Rome 2, ήρθε η ώρα για την ανακοίνωση του επόμενου παιχνιδιού της σειράς. Όπως έγινε γνωστό, το νέο Total War θα αποκαλυφθεί στην έκθεση EGX London στις 25 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με την Creative Assembly, η υποστήριξη του Rome 2 και η ανάπτυξη του RTS/MOBA Total War: Arena συνεχίζονται κανονικά. Εσείς πώς το θέλετε το νέο Total War;
Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014
Dying Light: Η μάχη για την επιβίωση αρχίζει τον Ιανουάριο
Το πολυαναμενόμενο Dying Light πλέον έχει νέα ημερομηνία κυκλοφορίας. Όπως ανακοίνωσε η Warner, το Dying Light κυκλοφορεί 27 Ιανουαρίου για PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360 και PC. To Dying Light είναι action survival horror πρώτου προσώπου στο οποίο πρέπει να επιβιώσετε σε μια πόλη που έχει κατακλυστεί από ζόμπι. Την ημέρα εξερευνάτε τον ανοιχτό κόσμο του παιχνιδιού, συλλέγετε εφόδια και φτιάχνετε όπλα και τη νύχτα πρέπει να αμυνθείτε ενάντια στα πιο επιθετικά και επικίνδυνα ζόμπι, με στόχο να αντέξετε μέχρι το πρώτο φως το πρωί. Το Dying Light φαίνεται τρομερό. Θα τσιμπήσετε;
Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014
Επεισοδικός τρόμος Resident Evil Revelations 2
Το πολυαναμενόμενο Resident Evil Revelations 2 επιστρέφει στις ρίζες survival horror της σειράς, αλλά ταυτόχρονα κάνει και κάτι εντελώς διαφορετικό. Όπως ανακοίνωσε η Capcom, το Resident Evil Revelations 2 αρχικά θα βγει σε τέσσερα επεισόδια (ένα κάθε εβδομάδα). Το κάθε επεισόδιο του Resident Evil Revelations 2 κοστίζει ≈6 ευρώ, η αγορά ολόκληρης της σεζόν με περισσότερο περιεχόμενο κοστίζει ≈25 ευρώ και η έκδοση του παιχνιδιού σε δίσκο με ακόμα περισσότερο περιεχόμενο κοστίζει ≈40 ευρώ. Πέρα από το επεισοδικό story mode, το παιχνίδι έχει και άλλα modes που θα αποκαλυφθούν αργότερα. Στο Resident Evil Revelations 2 πρωταγωνιστούν η παλιά μας γνώριμη Claire Redfield και η Moira Burton, κόρη του Barry Burton. Το Resident Evil Revelations 2 κυκλοφορεί αρχές 2015 για PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360 και PC. Δείτε πρώτες εικόνες εδώ και πείτε μας γνώμη για την επεισοδική μορφή του παιχνιδιού!
Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014
Ετοιμαστείτε για την τελική μάχη στο Battlefield 4: Final Stand
Το πέμπτο και τελευταίο expansion του Battlefield 4 είναι καθοδόν. Η DICE ανακοίνωσε το Battlefield 4: Final Stand, το οποίο διαδραματίζεται σε περιοχές της αρκτικής Ρωσίας, όπου οι επιστήμονες ετοιμάζουν την πολεμική τεχνολογία του μέλλοντος. Το Battlefield 4: Final Stand περιλαμβάνει τέσσερις χάρτες και μυστικά πειραματικά υπερόπλα και υπεροχήματα όπως το rail gun και το hover tank. Πάρτε μια γεύση από τους χάρτες του Battlefield 4: Final Stand με το παρακάτω τρέιλερ και πείτε μας πώς σας φαίνεται!
Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014
Ημερομηνία εκκίνησης Project Cars
Το πολυαναμενόμενο Project Cars επιτέλους έχει ημερομηνία κυκλοφορίας. Όπως ανακοίνωσε η Bandai Namco (που έχει αναλάβει τη διανομή του παιχνιδιού), το Project Cars βγαίνει 21 Νοεμβρίου για PS4, Xbox One και PC (και ως γνωστόν 2015 για Wii U). To Project Cars είναι το νέο racing game από την ειδική του είδους Slightly Mad (NFS Shift και Shift 2) και υπόσχεται κορυφαία γραφικά, ρεαλιστικό χειρισμό, πρωτοποριακό σύστημα καιρού και κύκλου μέρας-νύχτας, πολλές επιλογές ρυθμίσεων των αυτοκινήτων, πιτ στοπ, ποικιλία τύπων αυτοκινήτων και αγώνων και online multiplayer με πλήρη αγωνιστικά σαββατοκύριακα, χρονικές προκλήσεις και community events που ανανεώνονται συνεχώς. Θα τσιμπήσετε;
Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014
Metro: Last Light Redux Review
Ως γνωστόν το Metro: Last Light είναι η συνέχεια του εκπληκτικού Metro 2033. Η 4Α Games έμεινε πιστή στην επιτυχημένη συνταγή του πρώτου παιχνιδιού και έκανε ένα απλό ανακάτεμα της τράπουλας, όμως ξέχασε να βάλει μέσα τα καλύτερα χαρτιά της. Το πρώτο φάουλ ήταν ότι ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του Metro: Last Light, δόθηκε προς αγορά μέσω DLC το ranger mode του παιχνιδιού. Ένα mode που προσέφερε μια μοναδική εμπειρία στο Metro 2033, στο Last Light ήταν μόνο επί πληρωμή. Το δεύτερο θέμα ήταν ότι το Last Light ήταν αρκετά πιο εύκολο από τον προκάτοχο του. Σε καμία περίπτωση όμως δεν μιλάμε για ένα κακό παιχνίδι, καθώς το Last Light ήταν και είναι ένα από τα καλύτερα FPS των τελευταίων ετών. Απλά η σύγκριση με τον προκάτοχο του ήταν αναπόφευκτη και σε αυτή δυστυχώς υστερούσε. Ένα χρόνο μετά την κυκλοφορία του, το Metro: Last Light Redux μεταφέρεται και αυτό στη νέα γενιά σε νέα έκδοση.
Ένα χρόνο μετά τα γεγονότα του Metro 2033, o Artyom ως ranger πλέον, εκτός από τα μεταλλαγμένα πλάσματα έχει να αντιμετωπίσει και μια ακόμα μεγαλύτερη απειλή: την απληστία και ακόρεστη όρεξη της ανθρώπινης φυλής για εξουσία. Οι νέες παρατάξεις που εμφανίζονται στο Last Light, συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο και από ότι φαίνεται ούτε μια πυρηνική καταστροφή δεν είναι ικανή να ενώσει τους ανθρώπους με διαφορετικές πολιτικές ιδεολογίες και αντιλήψεις. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να κάνουν την εμφάνιση τους περισσότεροι χαρακτήρες, που όμως βάζουν εσάς σε ρόλο παρατηρητή και όχι πρωταγωνιστή απέναντι τους. Μεγάλο μέρος του παιχνιδιού το βιώνετε άλλοτε σαν θύμα και άλλοτε σαν θύτης σε μια δίνη ιδεολογικών αντιπαραθέσεων και χιλίων δυο άλλων αφορμών για περισσότερο πιστολίδι και περισσότερη δράση.
Δράση για την οποία το Last Light δικαίως θεωρείται κορυφαίο. Το ας το πούμε πρόβλημα ή παραφωνία εντοπίζεται στο ότι συγχωρεί πολλά λάθη και τα πυρομαχικά και εφόδια βρίσκονται σε αφθονία. Η 4A Games επέλεξε να ακολουθήσει το δρόμο της ασταμάτητης δράσης, αντίθετα με το Metro 2033 του οποίου ο πυρήνας είναι οι μηχανισμοί επιβίωσης. Σε αυτό το σημείο αναλαμβάνει τα ηνία το Last Light Redux, συστήνοντας σας δυο νέα modes: το spartan για όσους θέλουν run and gun καταστάσεις και ξέφρενους ρυθμούς, και το survival, που προσαρμόζει το παιχνίδι στο στιλ του Metro 2033, με λιγότερα διάσπαρτα πυρομαχικά κτλ. Ότι κι αν επιλέξετε, το Last Light Redux προσφέρει μια μοναδική εμπειρία, η οποία όμως πέρα από τα δυο νέα modes, δεν διαφέρει σχεδόν σε τίποτα από την αρχική έκδοση του παιχνιδιού. Τα δυο νέα modes είναι κάτι παραπάνω από καλοδεχούμενα. Ειδικά το survival, ισορροπεί αρκετά τους αρχικούς γρήγορους ρυθμούς του παιχνιδιού, ενσωματώνοντας το αγχωτικό gameplay του Metro 2033. Επίσης όλα τα όπλα και προσθήκες από τα DLC προσφέρουν αρκετό “υλικό” για να χαθείτε για ώρες στον κόσμο του.
Δυστυχώς δεν έχει γίνει καμία αναβάθμιση της νοημοσύνης των εχθρών, οι οποίοι παρουσιάζουν την ίδια ανισόρροπη συμπεριφορά. Υπάρχουν στιγμές όπου δεν ξέρετε από που σας έρχονται οι σφαίρες, οι εχθροί σας πλαγιοκοπούν με επιτυχία και βρίσκεστε νεκρός πριν καν προλάβετε να καταλάβετε τί έχει γίνει. Υπάρχουν όμως και στιγμές που περπατάτε πίσω από κάποιον εχθρό χωρίς αυτός να σας αντιλαμβάνεται, βλέπετε τους εχθρούς σε αρκετές περιπτώσεις για ανεξήγητο λόγο να βγαίνουν από το ασφαλές σημείο που βρίσκονται και να κάθονται σε ανοιχτό χώρο δίνοντας την ευκαιρία για εύκολες βολές κτλ.
Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014
Εξωτική οθόνη Dell UltraSharp UP2715 με τα pixel στα 5K
Το "5K" προκύπτει από την οριζόντια ανάλυση, και χρησιμοποιείται για λόγους ευκολίας περισσότερο. Η εταιρεία δεν έχει αποκαλύψει τη τεχνολογία πίσω από το monitor, ωστόσο στο Anandtech πιστεύουν ότι η εταιρεία έχει χρησιμοποιήσει τη τεχνολογία Multi-Stream Transport (MST) για να ενώσει δύο panels των 2560 x 2880 pixels για να προσφέρει ανάλυση 5120 pixels οριζόντια.
Η εταιρεία έχει κρατήσει για την ώρα μυστικά τα περισσότερα χαρακτηριστικά της οθόνης, ωστόσο μαθαίνουμε ότι χρησιμοποιείται η τεχνολογία Dell PremierColor και διαθέτει δύο πλήρους μεγέθους Displayport 1.2 θύρες καθώς και mini-DisplayPort. Επίσης στον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται δύο ηχεία των 16W. Το κόστος της οθόνης σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά είναι 2500 δολάρια, και οπωσδήποτε δεν απευθύνεται σε όλους τους χρήστες. Θα κυκλοφορήσει το τέταρτο τρίμηνο της χρονιάς. Insomnia.
Η εταιρεία έχει κρατήσει για την ώρα μυστικά τα περισσότερα χαρακτηριστικά της οθόνης, ωστόσο μαθαίνουμε ότι χρησιμοποιείται η τεχνολογία Dell PremierColor και διαθέτει δύο πλήρους μεγέθους Displayport 1.2 θύρες καθώς και mini-DisplayPort. Επίσης στον εξοπλισμό της περιλαμβάνονται δύο ηχεία των 16W. Το κόστος της οθόνης σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά είναι 2500 δολάρια, και οπωσδήποτε δεν απευθύνεται σε όλους τους χρήστες. Θα κυκλοφορήσει το τέταρτο τρίμηνο της χρονιάς. Insomnia.
Το "επαναστατικό" σύστημα κίνησης του Dying Light
Το πολυαναμενόμενο Dying Light δεν είναι απλά ένα ακόμα παιχνίδι με ζόμπι, αλλά έχει διάφορα στοιχεία που το ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Ένα από αυτά είναι το "επαναστατικό" σύστημα κίνησης Natural Movement που επιτρέπει στον παίκτη να διασχίζει την πόλη του παιχνιδιού. Δείτε το σχετικό dev diary παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται το Dying Light!
Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014
Το παραμύθι του Fable Anniversary ξετυλίγεται στο PC
Ήρθε η ώρα και οι PC gamers να ζήσουν το παραμύθι του Fable Anniversary. Όπως ανακοίνωσε η Lionhead, το Fable Anniversary βγαίνει 12 Σεπτεμβρίου στο Steam. Το παιχνίδι είναι ριμέικ του Fable με καλύτερα γραφικά και ήχο, το περιεχόμενο του The Lost Chapters, achievements και το νέο βαθμό δυσκολίας heroic mode. Δείτε το νέο τρέιλερ του Fable Anniversary για PC και πείτε μας αν σκέφτεστε αγορά!
Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014
Απολαύστε γκάζια με δωρεάν Forza Motorsport 5
Με το Xbox One να βγαίνει στην Ελλάδα και πολλές άλλες χώρες αυτή την εβδομάδα, η Microsoft κάνει το καλύτερο δώρο στους κατόχους της κονσόλας. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, όσοι έχουν Xbox Live Gold μπορούν να παίξουν δωρεάν το Forza Motorsport 5 αυτό το σαββατοκύριακο. Το Forza Motorsport 5 είναι διαθέσιμο στο Xbox Store μέχρι τις 10 το πρωί της Δευτέρας 8 Σεπτεμβρίου, ενώ σε περίπτωση αγοράς του παιχνιδιού στη συνέχεια η πρόοδος, το gamerscore και τα achievements διατηρούνται. Κάτοχοι Xbox One, θα ασχοληθείτε;
Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2014
Εξερευνήστε τους πλανήτες του Destiny
Με το πολυαναμενόμενο Destiny να κυκλοφορεί σε λίγες μέρες, είναι η τέλεια ευκαιρία να γνωρίσετε τους πλανήτες του παιχνιδιού. Η Bungie δημιούργησε το Destiny Planet View στο οποίο μπορείτε να εξερευνήσετε τη Σελήνη, τον Άρη και την Αφροδίτη του Destiny χρησιμοποιώντας τα γνωστά εργαλεία της Google. Επισκεφθείτε το Destiny Planet View εδώ και πείτε μας εντυπώσεις! Ωραίο έτσι;
Τετάρτη 3 Σεπτεμβρίου 2014
Ιστορίες από την κρύπτη στο Haunted House: Cryptic Graves
Το Alone in the Dark δεν είναι το μόνο ιστορικό όνομα που αναβιώνει η Atari. Η εταιρεία ανακοίνωσε και το Haunted House: Cryptic Graves, ένα adventure-horror πρώτου προσώπου με γρίφους, φαντάσματα και τέρατα. Το Haunted House: Cryptic Graves αναπτύσσεται από την Dreampainters (Anna) και αναμένεται το φθινόπωρο για PC. Δείτε τίζερ παρακάτω και πείτε μας γνώμη για την επιστροφή του Haunted House
Το Lego Batman 3: Beyond Gotham ταξιδεύει στο διάστημα Νοέμβριο
Ο σκοτεινός ιππότης επιστρέφει το Νοέμβριο, όχι στο Batman: Arkham Knight που αναμένεται το 2015, αλλά στο Lego Batman 3: Beyond Gotham. Όπως ανακοίνωσε η Warner, το Lego Batman 3 κυκλοφορεί 14 Νοεμβρίου για PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, Wii U, 3DS, PS Vita και PC. Στο Lego Batman 3: Beyond Gotham ο Batman και οι άλλοι ήρωες της DC ταξιδεύουν στο διάστημα για να αντιμετωπίσουν τον σατανικό Brainiac. To παιχνίδι περιλαμβάνει πάνω από 150 playable χαρακτήρες από το σύμπαν της DC, όπως τα μέλη της Justice League, o Killer Croc και ο Solomon Grundy, με νέα γκάτζετ και ικανότητες. Σας ενδιαφέρει το Lego Batman 3;
Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014
Γνωρίστε το μυστηριώδες The Vanishing of Ethan Carter
Όταν η The Astronauts έλεγε ότι το The Vanishing of Ethan Carter αναμένεται σύντομα, το εννοούσε. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, το The Vanishing of Ethan Carter βγαίνει 25 Σεπτεμβρίου στο PC (2015 στο PS4). To The Vanishing of Ethan Carter είναι ένα παιχνίδι μυστηρίου πρώτου προσώπου εμπνευσμένο από τις ιστορίες weird fiction των αρχών του 20ου αιώνα, με έμφαση στην εξερεύνηση και την ανακάλυψη. Σε αυτό αναλαμβάνετε το ρόλο ενός ντετέκτιβ με την υπερφυσική ικανότητα να οραματίζεται σκηνές άγριων εγκλημάτων, ο οποίος αναλαμβάνει να εξιχνιάσει το μυστήριο της εξαφάνισης ενός αγοριού. Δείτε παρακάτω 13 λεπτά gameplay από το The Vanishing of Ethan Carter και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Θα ασχοληθείτε με το παιχνίδι;