Might & Magic. Baldur’s Gate. Planescape Torment. Ultima. Ονόματα θρύλοι και συνώνυμα με role playing παιχνίδια-σταθμούς για τη βιομηχανία και τους gamers. Τίτλοι που καταπέλτισαν το είδος μπροστά, που δεν κόλλησαν μπροστά στις δυσκολίες, που δεν ακολούθησαν την εύκολη λύση και που εν τέλει, κατέκτησαν την κορυφή της gaming οροσειράς, καρφώνοντας τη σημαία τους και δείχνοντας το δρόμο για το μέλλον. Τα χρόνια όμως πέρασαν, το κόστος παραγωγής αυξανόταν ολοένα και περισσότερο και οι περισσότεροι publishers σταμάτησαν να ενδιαφέρονται για μεγάλα, επικά, πολύπλοκα παιχνίδια γεμάτα νοήματα και βάθος.
Το κοινό ζητούσε νέο FIFA, νέο CoD και, εν τέλει, όταν ένα Mass Effect 1 πουλάει το 1/10 απ' ότι ένα CoD αλλά κοστίζει πολύ παραπάνω, ποιος publisher θέλει να ρισκάρει έτσι; Η έλευση του Kickstarter, μαζί με την προώθηση των indie τίτλων μέσα από τα Steam & Desura (PC) και xbla (κονσόλες), στάθηκε η αιτία να ταρακουνηθεί λίγο η μουχλιασμένη καρέκλα ορισμένων παραγωγών και να αρχίσουν να κυκλοφορούν ορισμένες προσπάθειες, που προ ολίγων ετών δεν υπήρχε περίπτωση να βλέπαμε. Σίγουρα, το Kickstarter δεν είναι πανάκεια και έχουν υπάρξει περιπτώσεις που το τελικό αποτέλεσμα δεν βγήκε αρκετά καλό ή ούτε καν κυκλοφόρησε. Όμως, ευτυχώς για όλους μας, υπάρχουν και περιπτώσεις όπως το Broken Sword 5 και το Xenonauts όπου ο τελικός τίτλος παρέδωσε όλα όσα υποσχέθηκε και ενθουσίασε το κοινό που τα είχε στηρίξει.
Σε αυτή την «κλίκα» βρίσκεται και το campaign της Larian για το Divinity: Original Sin. Ή μάλλον, βρίσκεται σε μια κατηγορία από μόνο του καθώς όχι μόνο δίνει όλα όσα υποσχέθηκε, αλλά παρέδωσε ένα από τα καλύτερα RPGs της σύγχρονης εποχής, με έναν τίτλο που είναι τόσο oldschool όσο φρέσκος και επαναστατικός. Αν τα τελευταία χρόνια είχατε αναλωθεί με fantasy RPGs δευτέρας κατηγορίας και με παιχνίδια που είχαν παραγίνει απλοϊκά, η στεναχώρια σας πλέον έχει τελειώσει, ο "Μεσσίας" κατέφθασε για να σας σώσει.
Για όσους δεν γνωρίζουν, η σειρά Divinity δεν είναι καινούργια στον χώρο των RPGs. Ίσα ίσα, έχει δώσει στο παρελθόν τρία άλλα RPGs (Divine Divinity, Beyond Divinity, Divinity 2) και ένα role playing strategy (Divinity: Dragon Commander), παιχνίδια που ήταν από καλούτσικα έως πολύ καλά. Το Divinity: Original Sin, λοιπόν, εξελίσσεται πριν από τα υπόλοιπα παιχνίδια της σειράς, λειτουργώντας ως ένα δυναμικό prequel για τον κόσμο του Rivellon. Είναι ένας τυπικός κόσμος περιπέτειας, δαιμόνων, ασυδοσίας και μαγείας.
Τα τελευταία χρόνια μια απόκρυφη ομάδα έχει αρχίσει να προσπαθεί να ελέγξει μια απαγορευμένη μορφή μαγείας και δύναμης, γνωστή και ως Source. Μοναδική ασπίδα του απλού πολίτη απέναντι σε αυτή την απειλή, η Order of the Source Hunters, μια οργάνωση επίλεκτων μαχητών η οποία προσπαθεί να επαναφέρει την τάξη στον κόσμο του Rivellon.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου