Λίγες σειρές παιχνιδιών λατρεύονται τόσο όσο το Zelda. Ακόμα και οι μη φανατικοί της σειράς, της βγάζουν το καπέλο, αφού εκτός από κορακοζώητη, παραμένει στο επίκεντρο του gaming. Το Zelda: A Link Between Worlds για το 3DS έρχεται να επιβεβαιώσει για άλλη μια φορά ότι ο θρύλος της Hyrule είναι ακόμα ζωντανός.
Το Zelda: A Link Between Worlds είναι άμεση συνέχεια του κλασικού A Link To The Past για το Super Nintendo. Τα πάντα θυμίζουν εκείνο τον τίτλο, όπως πχ η κάθετη προοπτική που παίζετε την περιπέτεια, παρόλο που το A Link Between Worlds είναι εξ ολοκλήρου 3D. Αυτή τη φορά έχετε να αντιμετωπίσετε όχι μόνο την κλοπή της Zelda από τον πανούργο Yuga, αλλά και την επικείμενη καταστροφή από τον Ganon και την κατάρρευση των δύο κόσμων, της Hyrule και της Lorule, που είναι μια σκοτεινή παράλληλη εκδοχή της Hyrule. O Link, μετά από μια αναμέτρηση με τον Yuga, που μετατρέπει ζωντανούς ανθρώπους σε ζωγραφιές, καταφέρνει να μπαίνει σε τοίχους και να κινείται μέσα από αυτούς σαν ζωγραφιά.
Σε αυτό βοηθάει ο Rovio, ένας έμπορας ο οποίος χαρίζει στον Link ένα ιδιαίτερο βραχιόλι που του επιτρέπει να χρησιμοποιεί αυτή την ικανότητα κατά βούληση, εφόσον του έχει παραχωρήσει το σπίτι του για να το κάνει ένα μικρό κατάστημα.
Πάντως η ιστορία του A Link Between Worlds δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο. Πρώτα απ' όλα, ο Yuga σαν αρχικακός είναι πολύ ρηχός και εν τέλει δεν αποκαλύπτεται τίποτα το ιδιαίτερο γι αυτόν, εφόσον μάλιστα έχει καταφέρει και έχει ξυπνήσει τον Gannon. Οι υπόλοιποι χαρακτήρες ακολουθούν το ίδιο μοτίβο σχεδόν, εκτός από τον Rovio που είναι κάπως πιο... ενδιαφέρων, αφού απλά μπαίνει στο σπίτι σας και το κάνει μαγαζί με το έτσι θέλω, ενώ οι πληροφορίες που βρίσκετε αργότερα δίνουν περισσότερο βάθος στον χαρακτήρα του. Από εκεί και πέρα, εμφανίζονται διάφορα ονόματα μόνο και μόνο για να εμφανιστούν, όπως η Impa και ο Dampe ο νεκροθάφτης.
Ευτυχώς οι περισσότεροι κύριοι χαρακτήρες έχουν άμεση σχέση με τα διάφορα λειτουργικά στοιχεία του παιχνιδιού. Ο Rovio σας δανείζει τα εργαλεία που χρειάζεστε για ένα ποσό rupees και σε περίπτωση που χάσετε, τα παίρνει πίσω και πρέπει να τα ξαναπληρώσετε. Αυτό συμβαίνει μέχρι να αποκτήσετε αρκετά περισσότερα λεφτά για να τα αγοράσετε.
Ο Yuga άθελά του σας δίνει την ικανότητα να κινείστε από τοίχο σε τοίχο και μέσα από κάποιες περίεργες χαραμάδες μεταφέρεστε στη Lorule. Μια μικρή μάγισσα ονόματι Irene προσφέρεται να σας μεταφέρει από το ένα σημείο του χάρτη στο άλλο, οπουδήποτε έχετε ανακαλύψει save points, τα οποία έχουν την μορφή μηχανικών πουλιών που προβλέπουν τον καιρό.
Από τη στιγμή που πατάτε το πόδι σας στη Lorule, όλα τα dungeons είναι ανοιχτά για να πάτε να σώσετε τους απογόνους των αρχικών sages που έκλεισαν το Triforce στο Sacred Realm. Αυτό σημαίνει ότι πλέον το παιχνίδι δεν σας παίρνει από το χεράκι για να πάτε στα dungeons με τη σειρά. Αν κάποιο σας δυσκολέψει, τότε πάτε σε κάποιο άλλο ή μπορείτε να εξερευνήσετε τα δύο βασίλεια, και η περιπέτεια συνεχίζεται. Αυτό είναι μια μεγάλη αλλαγή από τα σύγχρονα Zelda που έχουμε δει μέχρι τώρα. Συνήθως υπήρχε μια γραμμικότητα με λίγες επιλογές ως προς το αν θα πάτε στο μέρος Χ ή στο μέρος Ψ και τα προαιρετικά dungeons. Στο A Link Between Worlds μπορείτε να πάτε όπου θέλετε στον κόσμο, να ανακαλύψετε διάφορα πράγματα, να κάνετε sidequests αλλά και να αναζητήσετε πολύτιμα χρήματα για αγορές/ενοικιάσεις αντικειμένων.
Ένα άλλο πράγμα που κάνει το παιχνίδι διαφορετικό είναι ότι τα εργαλεία, όπως και η δυνατότητα να μπαινοβγαίνετε από τους τοίχους, βασίζονται σε έναν μοβ μετρητή που θυμίζει πολύ την μαγεία σε άλλα Zelda. Αυτό σημαίνει ότι αντί να μαζεύετε βόμβες, βέλη και άλλα, απλά περιμένετε να γεμίσει ο μετρητής. Από την μία αυτό είναι καλό γιατί δεν βρίσκεστε σε στιγμές αμηχανίας που δεν έχετε αρκετά βέλη ή αρκετή μαγεία. Κοινώς, κάνει παρελθόν τις αγωνιώδεις επισκέψεις στα δωμάτια των dungeons προς αναζήτηση πυρομαχικών. Από την άλλη, πάει περίπατο η μικροδιαχείριση των προμηθειών σας που αποτελούσε από μόνο του ένα μεγάλο κομμάτι των παιχνιδιών Zelda.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου