Pages - Menu

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Το IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad απογειώνεται την άνοιξη 2014

Έχοντας κλείσει πάνω από μια δεκαετία ζωής, η δημοφιλής σειρά παιχνιδιών μάχης με αεροπλάνα IL-2 Sturmovik συνεχίζεται με νέο τίτλο το 2014. Ο λόγος για το IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad, το οποίο επικεντρώνεται στο Ανατολικό Μέτωπο του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου και στις σφοδρές εναέριες συγκρούσεις μεταξύ Σοβιετικών και Γερμανών κατά τη διάρκεια της περίφημης μάχης του Στάλινγκραντ το 1942-43. Το παιχνίδι διαθέτει μεγαλύτερο ρεαλισμό από ποτέ σε τομείς όπως physics, ζημιές και αεροδυναμική. Το IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad αναμένεται την άνοιξη του 2014, αλλά αν το προπαραγγείλετε έχετε πρόσβαση νωρίτερα καθώς και άλλα οφέλη που μπορείτε να δείτε εδώ. Σας ενδιαφέρει το IL-2 Sturmovik: Battle of Stalingrad;

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

To Armored Core: Verdict Day ρίχνεται στην μάχη τον Σεπτέμβριο

Αν είστε φαν της σειράς Armored Core, ετοιμαστείτε για μάχη στο επερχόμενο Armored Core: Verdict Day. Το Armored Core: Verdict Day σας μεταφέρει σε ένα δυστοπικό μέλλον, όπου ο κόσμος είναι βυθισμένος σε χάος και πόλεμο. Οι διάφορες ανταγωνιζόμενες παρατάξεις μάχονται για τον έλεγχο πολύτιμων φυσικών πόρων, χρησιμοποιώντας τις απόλυτες μηχανές καταστροφής, τα Armored Core mechs. Εσείς δημιουργείτε ομάδες έως 20 μελών και πολεμάτε ενάντια σε άλλους παίκτες για τον έλεγχο περιοχών στον multiplayer κόσμο του παιχνιδιού. Μπορείτε επίσης να παίζετε co-op και multiplayer χωρίς πραγματικούς συμπαίκτες, στρατολογώντας mechs που ελέγχονται από την ΑΙ, ενώ το νέο σύστημα matchmaking διασφαλίζει ότι πάντα βρίσκετε online μάχες εύκολα. Επιπλέον, το στρατηγικό Operator mode επιστρέφει, ενώ μπορείτε να μεταφέρετε τα Armored Core mechs σας από το Armored Core 5 και να τα παραμετροποιείτε περαιτέρω με νέο εξοπλισμό, ανάλογα με τις ανάγκες της ομάδας. Σύμφωνα με τη Namco Bandai, το Armored Core: Verdict Day κυκλοφορεί 27 Σεπτεμβρίου για Xbox 360 και PS3. Δείτε το νέο trailer του παιχνιδιού παρακάτω και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Faster than a Laser Bullet, Louder than an Atom Bomb…

Κλασική περίπτωση λατρείας ή μίσους το Painkiller. Όσοι δεν το διασκεδάζουν αφάνταστα, το απεχθάνονται και το μισούν θανάσιμα. Το Painkiller αυτό καθ' αυτό δε φταίει καθόλου. Οι αγαπητοί συντελεστές στην Dreamcatcher το μόνο που έκαναν το 2004 ήταν να αναπαράγουν το πνεύμα των πρώτων 3D shooter παιχνιδιών, εμποτισμένο όμως με γενναίες δόσεις καφρίλας, εμπλουτισμένο με πολλούς περισσότερους εχθρούς και εμβαπτισμένο στο Ανίερο Ύδωρ του Βελζεβούλ ώστε να αναγεννηθεί σαν το ιδανικό Δαιμονικό Shooter. Δαίμονες ήταν και αυτοί του Doom, αλλά στο Painkiller χόρταινε το μάτι σου. Το πρόβλημα με αυτό το παιχνίδι είναι ότι γέρασε. Και γέρασε πολύ και άσχημα. 
Ήδη το 2004 δεν είχε σχεδόν τίποτα παραπάνω να προσφέρει από τους από δεκαετίας και βάλε προγόνους του. Πόσο μάλλον το 2013 Και αν αρκετοί από μας, φίλα προσκείμενοι στην καφρίλα και στις σατανικές διαθέσεις, το απολαύσαμε τότε, ειλικρινά δε διακρίνεται κανένας λόγος στον ορίζοντα να το απολαύσουμε και τώρα, τουλάχιστον στον ίδιο βαθμό. Πόσο μάλλον όταν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την περίεργη απόφαση το Hell & Damnation να αποτελεί αναστήλωση μόνο του πρώτου Painkiller. Από τη στιγμή μάλιστα που ακολούθησαν από τότε ένα σωρό expansions και mods. Όπως και να έχει, αυτό έχουμε, αυτό περιγράφουμε. Και αυτό που έχουμε είναι το πρωτότυπο Painkiller, μετά από μία θαρραλέα πλαστική επέμβαση που περιλαμβάνει μπότοξ, λίφτινγκ, ανόρθωση στήθους, εμπλουτισμό γλουτών, βλεφαροπλαστική κτλ. Το Painkiller έρχεται στις κονσόλες με τη βοήθεια της Unreal Engine, και η αλήθεια είναι ότι μας θύμισε αρκετά το πόσο είχαμε εντυπωσιαστεί από τα γραφικά και τα physics του δέκα χρόνια πριν. Τα επίπεδα του Hell & Damnation είναι σχεδόν τα ίδια, ίσως λίγο αλλαγμένα, ίσως λίγο εμπλουτισμένα (με μυστικές περιοχές κυρίως) και ίσως λίγο ξανασχεδιασμένα σε σχέση με αυτά του πρωτοτύπου. Οι μηχανισμοί, πάλι, είναι οι ίδιοι και απαράλλαχτοι. Ό,τι ακριβώς έκανε ό Daniel Garner τότε, αυτό ακριβώς κάνει και τώρα. Και πάλι έχει μία συμφωνία με το Θάνατο να εξολοθρεύσει ότι… μη ζωντανό κινείται στην Κόλαση (με απώτερο σκοπό τον ίδιο το Διάβολο) προκειμένου να ξανασυναντήσει την αγαπημένη του σύζυγο την οποία έχασε μετά από τροχαίο. Εξοπλισμένος με μία σειρά από ευφάνταστα και εντυπωσιακά όπλα, εξολοθρεύει ορδές δαιμονικών υπάρξεων στα δεκατέσσερα επίπεδα της Κολάσεως μέχρι να φτάσει στον Εωσφόρο τον ίδιο. Η αίσθηση έχει μείνει η ίδια, αλλά πλέον είναι πολύ κενή και επιδερμική. Ο αντίκτυπος ακόμα και των πιο εντυπωσιακών όπλων (πχ του Παλουκωτή ή εκείνου του χαριτωμένου περιστρεφόμενου Απολεπιστή, που μετακινεί μονομιάς όλο το δέρμα και όχι μόνο τα νεκρά κύτταρα και είναι ιδανικός για ριζικό peeling) είναι χλιαρός και η αίσθηση κούφια.

Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

The Walking Dead: 400 Days Review

Επτά μήνες έχουν περάσει από τότε που βγήκε το πέμπτο και τελευταίο επεισόδιο της φρικαλέας πρώτης σεζόν του The Wallking Dead και τόσο καιρό αναμένουμε ευλαβικά τη συνέχεια. Η Telltale αναθερμαίνει την προσμονή μας με ένα DLC επεισόδιο με τον διακριτικό τίτλο 400 Days.
Όπως προϊδεάζει και ο τίτλος, το εν λόγω επεισόδιο παρουσιάζει, μέσα από τα μάτια πέντε διαφορετικών χαρακτήρων, τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα στις πρώτες 400 ημέρες από τη στιγμή που ξυπνούν οι νεκροζώντανοι. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα συνδετικό κρίκο της πρώτης με την επερχόμενη δεύτερη σεζόν του The Walking Dead.
Από τη στιγμή που ξεκινάτε το 400 Days βλέπετε το γνωστό πλέον μήνυμα που σας ενημερώνει πως οι επιλογές που κάνετε έχουν άμεσο αντίκτυπο στη ροή του παιχνιδιού, οπότε λογικά οι χαρακτήρες θα έχουν πρωταρχικό ρόλο και στη δεύτερη σεζόν. Από την εισαγωγική οθόνη καταλαβαίνετε πως κάτι είναι διαφορετικό στο 400 Days. Δεν υπάρχει κάποιο animation ή κάποιο εισαγωγικό βίντεο παρά μόνο ένας πίνακας ανακοινώσεων και πέντε φωτογραφίες κολλημένες πάνω του ανάμεσα σε διάφορα φυλλάδια. Οι φωτογραφίες αντιστοιχούν σε πέντε χαρακτήρες, ο καθένας με τη δική του ιστορία, και κάθε φορά που επιλέγετε μία εξαφανίζεται από τον πίνακα. Δεν έχει σημασία ποια ιστορία επιλέξετε πρώτη, καθώς μόνο όταν ολοκληρώσετε και τις πέντε αποκτάτε μια σφαιρική εικόνα της κατάστασης.
Οι πέντε πρωταγωνιστές.
Οι πέντε πρωταγωνιστές.
Η συνταγή της Telltale είναι γνωστή. Όπως στο αρχικό παιχνίδι, έτσι και εδώ καλείστε να πάρετε σκληρές αποφάσεις που καθορίζουν την πορεία σας αλλά και τους συμμάχους ή τους εχθρούς σας αντίστοιχα. Γρήγοροι διάλογοι, βιαστικές αποφάσεις, επιλογές που επηρεάζουν την εξέλιξη της ιστορίας και αρκετές σκηνές δράσης συνθέτουν την περιπέτεια του 400 Days. Όλα αυτά αποδίδονται εξαιρετικά χάρη στην ιδιαίτερη χρωματική απεικόνιση και σχεδίαση τόσο των πρωταγωνιστών, όσο των περιβαλλόντων, ακολουθώντας πιστά την αισθητική του κόμικ. Για άλλη μια φορά η επιβλητική μουσική σας ταξιδεύει στον εφιαλτικό κόσμο του παιχνιδιού, με το σωστό ρυθμό και ένταση κάθε φορά, χωρίς να καταντά μονότονη ή επαναλαμβανόμενη μετά από λίγο. Σε υψηλά επίπεδα επίσης κυμαίνονται και οι φωνές των χαρακτήρων, που βγάζουν το συναίσθημα που αρμόζει στην εκάστοτε περίσταση. Ίσως κάποιοι χαρακτήρες ήθελαν λίγη περισσότερη προσοχή, αλλά σε γενικές γραμμές ικανοποιούν και με το παραπάνω.
Δυστυχώς αυτή τη φορά δεν υπάρχει ούτε ένα μικρό δείγμα γρίφου, καθώς έχει δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην ατμόσφαιρα και τον ψυχισμό των χαρακτήρων του επεισοδίου. Δεν είναι κάτι που θα σας λείψει, αλλά θα μπορούσε να αυξήσει λίγο την μικρή διάρκεια που του παιχνιδιού. Οι πέντε ιστορίες προσφέρουν μόλις και μετά βίας μιάμιση ώρα παιχνιδιού και αυτό εφόσον ρίξετε και μια ματιά σε όλα τα hotspots. Ένα άλλο αρνητικό που θα ήθελα να τονίσω είναι το γεγονός ότι η Telltale επέλεξε να διαθέσει δωρεάν το επεισόδιο αλλά μόνο σε αυτούς που αγόρασαν το αρχικό παιχνίδι από το ηλεκτρονικό της κατάστημα, αφήνοντας έτσι στην απ' έξω δίκτυα διανομής όπως το Steam.
Μία ακόμα αγωνιώδης περιπέτεια από την Telltale.
Μία ακόμα αγωνιώδης περιπέτεια από την Telltale.

Παρά τα όποια στραβοπατήματα, με το The Walking Dead: 400 Days η Telltale παραδίδει για άλλη μια φορά μαθήματα σκηνοθεσίας και σεναρίου, που θα ζήλευαν ακόμα και χολιγουντιανές παραγωγές. Μας προετοιμάζει για τη δεύτερη σεζόν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και με αφορμή το εν λόγω επεισόδιο υπόσχεται δυνατά καρδιοχτύπια. Δεν έχουμε παρά να περιμένουμε και να ελπίζουμε για μια συγκλονιστική συνέχεια.

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

Παρουσίαση της Microsoft στη Gamescom 2013

Αντίθετα με πέρσι που ήταν απούσα από τη Gamescom, φέτος η Microsoft θα δώσει δυναμικό παρόν στην έκθεση με το Xbox One. Η παρουσίαση της Microsoft στη Gamescom 2013 είναι στις 20 Αυγούστου (δεν έχει ανακοινωθεί ώρα προς το παρόν). Σε αυτή η Microsoft αναμένεται να αποκαλύψει περισσότερα για τα indie games στο Xbox One, αλλά και να δείξει φρέσκο υλικό από βαρβάτα παιχνίδια της κονσόλας, όπως τα Forza 5, Killer Instinct και Ryse: Son of Rome. Εσείς τί θέλετε να δείτε από τη Microsoft στη Gamescom;

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Fuse με ανοιχτές μάχες και πολλά καλούδια...

Η ιστορία του Fuse μοιάζει πολύ με αυτή του πρώτου Borderlands. Μόνο που συνέβη τούμπαλιν. Θυμίζω: το Borderlands αφού είχε εξαφανιστεί μετά την αρχική ανακοίνωση του, μερικά χρόνια μετά επανήλθε με εντελώς διαφορετικά γραφικά και τη δική του, ξεχωριστή προσωπικότητα. Το Fuse λοιπόν, ξεκίνησε ως Overstrike, ένα shooter με τέσσερις πρωταγωνιστές, ο καθένας με ξεχωριστές ικανότητες στη μάχη, και με χαριτωμένα γραφικά που ξέφευγαν από τις αυστηρές επιταγές του ρεαλισμού. Ένα χρόνο μετά, κατά τη διάρκεια του οποίου η Insomniac τηρούσε σιγή ιχθύος, το παιχνίδι επανεμφανίστηκε ως Fuse, με πιο σοβαρούς χαρακτήρες, πιο σοβαρή ιστορία και με ένα στιλ γραφικών πολύ διαφορετικό από αυτό που είδαμε στο πρώτο trailer.
Τόσο μεγάλες αλλαγές κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης σχεδόν πάντα είναι κακοί οιωνοί για το παιχνίδι. Ενώ όμως το Borderlands ήταν η εξαίρεση στον κανόνα, το Fuse τον επιβεβαιώνει. Γιατί πολύ απλά, το ταλαιπωρημένο αυτό παιχνίδι δεν καταφέρνει να ξεχωρίσει σε απολύτως κανέναν τομέα. Κάπως ειρωνικά θα έλεγα, εφόσον δε θα συναντήσετε κάποια ανυπόφορη κατάσταση στις επτά με οκτώ ώρες που θα σας απασχολήσει, ούτε θα εκνευριστείτε με το συνολικό gameplay. Θα έλεγα μάλιστα πως το Fuse δανείζεται τις πιο ενδιαφέρουσες ιδέες από παιχνίδια όπως το Gears of War, το Clive Barker’s Jericho ή το έτερο shooter της Insomniac, το Resistance, αλλά δεν καταφέρνει να τις υλοποιήσει σωστά σε καμία περίσταση.
Το Fuse αφηγείται την ιστορία της ομάδας Overstrike 9, που απαρτίζεται από τέσσερις επίλεκτους μισθοφόρους. Ο Dalton, η Izzie, η Naya και ο Jacob, επισκέπτονται τη βάση Hyperion του αμερικάνικου στρατού, για να ερευνήσουν τη ξαφνική σιγή ασυρμάτου. Στη βάση αυτή, οι πρωταγωνιστές ανακαλύπτουν πως γίνονται πειράματα με το εξωγήινο στοιχείο fuse, που έχει την τάση να συνδέεται σε μοριακό επίπεδο με τα στοιχεία του περιοδικού πίνακα. Με τα πολλά, οι τέσσερις της ομάδας καταλήγουν να έχουν εξελιγμένα όπλα με καύσιμο το fuse και βρίσκονται στο επίκεντρο μίας μεγάλης σκευωρίας στην οποία εμπλέκεται η αντίπαλη μισθοφορική εταιρία Raven, μία πανάρχαια μυστική οργάνωση ονόματι Order of the Grigori, και πολλοί τόνοι ασταθούς fuse, έτοιμοι να αφανίσουν την ανθρωπότητα.
Η τετράδα των πρωταγωνιστών. Πέρα από αυτόν που ελέγχετε οι υπόλοιποι βρίσκονται μόνιμα σε κάλυψη.
Η τετράδα των πρωταγωνιστών. Πέρα από αυτόν που ελέγχετε οι υπόλοιποι βρίσκονται μόνιμα σε κάλυψη.
Όπως καταλαβαίνετε, το σενάριο του παιχνιδιού έχει μία άλφα δυναμική. Ειδικά με την εμπλοκή του Order of the Grigori, θα μπορούσε τουλάχιστον να υπάρχει ένα πάτημα στις διάφορες θεωρίες συνωμοσίας. Το Fuse όμως σπαταλάει υπερβολικά πολύ χρόνο σε μια αδιάκοπη μάχη με τους (πανομοιότυπους) μισθοφόρους της Raven, δίνοντας έτσι πολύ λίγο περιθώριο στην όποια ιστορία να πάρει το δρόμο της. Υπό ιδανικές συνθήκες, αυτό δε θα επηρέαζε την ανάπτυξη των ιστοριών των τεσσάρων χαρακτήρων, αλλά το παιχνίδι δεν καταφέρνει να εξερευνήσει ούτε αυτά τα μονοπάτια. Και μου φαίνεται κάπως ύποπτο, αφού από την πρώτη κιόλας ώρα, υπάρχουν διάφορες νύξεις για το παρελθόν των ηρώων. Ποτέ όμως δε σας δίνεται η ευκαιρία να μάθετε πιο εμπεριστατωμένα τί συνέβη στους τέσσερις πρωταγωνιστές πριν γίνουν μέλη της Overstrike, πέρα από την ύπαρξη κάποιων σκόρπιων intel files στα επίπεδα του παιχνιδιού.
Κάπου εδώ εντοπίζεται το επόμενο αδύναμο σημείο σημείο του Fuse: τα επίπεδά του. Είναι όλα τους τόσο κοινότυπα, και τόσο προβλέψιμα, που απορώ αν έχει περισσέψει στην Insomniac έστω και λίγο ίχνος φαντασίας για κάτι άλλο πέρα από τα όπλα. Μικρού μήκους διάδρομοι που απλά ενώνουν τις αρένες, οπού αντιμετωπίζετε τους άλλους μισθοφόρους. Το παιχνίδι ποτέ δε φτάνει σε "θρασύτητα" το campaign του Gears of War: Judgment όσον αφορά τη λογική του base defending, αλλά είναι ουσιαστικά αυτό. Φτάνετε στην μία βάση, επιτίθεστε στους μισθοφόρους που την υπερασπίζονται ή αμύνεστε εναντίον των μισθοφόρων που σας επιτίθενται, και όταν επικρατήσετε, πηγαίνετε στην επόμενη. Αυτό, επί επτά ώρες στον μεσαίο βαθμό δυσκολίας. Αν είστε από τους παίκτες που βγάζουν τα παιχνίδια... μονορούφι, μετά από ένα σημείο η όλη διαδικασία θα σας φανεί επίπονη ή, έστω, αφόρητα βαρετή. Αν όχι, τότε ίσως σχηματίσετε μια καλύτερη άποψη για τη λογική του single-player.
Αλλά και πάλι ίσως όχι, αφού το πιο καίριο σημείο του παιχνιδιού (αν παίζετε σόλο) είναι μια καταστροφή. Μιλάω για την AI των συντρόφων σας. Αντίθετα με παιχνίδια που έχουν προχωρημένο προγραμματισμό όσον αφορά τους συμμάχους, στο Fuse οι υπόλοιποι τρεις της ομάδας σας υπάρχουν απλά για να σας αναζωογονούν όταν πέσετε και για να κρύβονται πίσω από κάποια κάλυψη όταν δεν τους χρησιμοποιείτε. Αντιμετωπίζετε τους μισθοφόρους της Raven ουσιαστικά μόνοι σας, αφού βοήθεια από τους άλλους έχετε πολύ σπάνια, και όταν αυτή έρθει, προσφέρει πολύ λίγο συγκριτικά με το πλήθος των εχθρών ή τη δύναμή τους. Στα ίδια επίπεδα, αλλά κάπως πιο ανεπτυγμένη είναι και η AI των εχθρών. Στο σόλο επικεντρώνονται σχεδόν αποκλειστικά πάνω σας (κάτι που εξομαλύνεται στο co-op) και σπάνια φεύγουν από την κάλυψη τους για να έχουν καλύτερο στόχο ή να σας προκαλέσουν να βγείτε εσείς από την κάλυψη.
Η Naya έχει την ικανότητα να γίνεται αόρατη. To μόνο στοιχείο που την ξεχωρίζει από τους άλλους.
Η Naya έχει την ικανότητα να γίνεται αόρατη. To μόνο στοιχείο που την ξεχωρίζει από τους άλλους.
Σα να μην αρκούσαν τα παραπάνω για να περιορίσουν το παιχνίδι στη σφαίρα της μετριότητας, η σημαντικότερη ιδιαιτερότητα του, η δυνατότητα να χειρίζεστε όποιο μέλος της τετράδας θέλετε ανά πάσα στιγμή, πέφτει στο κενό. Καταρχήν, κάποια γεγονότα. Κάθε χαρακτήρας έχει το δικό του όπλο βασισμένο στο fuse και μπορεί παράλληλα να έχει και συμβατικά πυρομαχικά. Τα όπλα με fuse είναι όντως ευφάνταστα και ποικίλα. Το όπλο της Izzie για παράδειγμα, αντί για σφαίρες, πετάει melanite, ένα προηγμένο υλικό που κρυσταλλώνει τους εχθρούς. Το όπλο της Naya προκαλεί μικρές μαύρες τρύπες αν βρει στόχο. Τα όπλα των άλλων δύο είναι λιγότερο ενδιαφέροντα, με ένα sniper και με μία φορητή ασπίδα. Επίσης, κάθε χαρακτήρας έχει τη δική του σειρά αναβαθμίσεων, που γίνονται διαθέσιμες με level up για τον καθένα ξεχωριστά.
Οι αναβαθμίσεις αυτές είναι περίπου ίδιες και για τους τέσσερις. Πολύ λίγες είναι αυτές που διαφοροποιούν τον ένα από τον άλλο και σας δίνουν ένα κίνητρο για να επενδύσετε πάνω σε κάποιον ήρωα. Εκτός από αυτό, υπάρχει γενικά μια αίσθηση πως όταν θα μεταπηδάτε από τον έναν πρωταγωνιστή στον άλλον, θα το κάνετε αποκλειστικά και μόνο γιατί τελείωσαν τα πυρομαχικά στον προηγούμενο, ή απλά θέλετε να χρησιμοποιήσετε το τάδε όπλο. Γενικά, δεν υπάρχουν άλλες διαφορές. Ο Dalton, που έχει το όπλο-ασπίδα, κινείται τόσο σβέλτα όσο η Naya, που θεωρείται η δολοφόνος του γκρουπ. Χρησιμοποιώντας το sniper του Jacob δεν έχετε κανένα πρόβλημα να αντιμετωπίσετε ορδές εχθρών, κάτι για το οποίο προσφέρεται το όπλο της Izzie. Συνολικά, αυτό που είχε καταφέρει άψογα το κατά τ' άλλα μετριότατο Jericho, δηλαδή κάθε μέλος της ομάδας να έχει τη δική του προσωπικότητα, διαφεύγει από το Fuse, που και λιγότερους ήρωες έχει και υποτίθεται πως οι δημιουργοί του έχουν περισσότερη εμπειρία.

Αν το παιχνίδι είναι απλά μέτριο παίζοντας σόλο, τότε έχει απλά ενδιαφέρον αν παίζετε co-op. Κάθε ένας από τους έως τέσσερις παίκτες διαλέγει έναν χαρακτήρα και η συνεργασία μεταξύ τους αλλά και με τα όπλα, προσφέρει κάτι πιο ευχάριστο από την αδιάφορη εμπειρία του single-player. Κατά καιρούς, οι ιδιότητες δύο όπλων συνδυάζονται, προσφέροντας έτσι πιο εντυπωσιακά εφέ, και σαφώς, περισσότερα XP για level up, ενώ οι μάχες που σας φαίνονταν υπερβολικά μακροσκελείς αν παίζατε μόνοι, εξισορροπούνται όταν έχετε παρέα. Βέβαια, το παιχνίδι έχει πουλήσει ελάχιστα, οπότε το να βρείτε άλλους παίκτες με συγκεκριμένα κριτήρια είναι μάλλον ακατόρθωτο. Αν βάλετε κάθε κριτήριο στην επιλογή “random” κατά το matchmaking και είστε τυχεροί, ίσως βρείτε κάποιον.

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Ανακαλύψτε τον κλέφτη στο The Raven: Legacy of a Master Thief

Αν σας αρέσουν τα adventure, τσεκάρετε το The Raven: Legacy of a Master Thief, της King Art (The Book of Unwritten Tales). To The Raven: Legacy of a Master Thief είναι ένα επεισοδικό point-and-click adventure εμπνευσμένο από τις αστυνομικές ιστορίες της Agatha Christie και τις γκανγκστερικές ταινίες του '60 και του '70. Το πρώτο από τα τρία επεισόδια του The Raven: Legacy of a Master Thief είναι πλέον διαθέσιμο στο Steam και αναμένεται σύντομα σε PSN και XBLA. Εσείς τσιμπάτε ολόκληρο το παιχνίδι με 25 ευρώ (30 ευρώ η Digital Deluxe Edition) και παίζετε κάθε επεισόδιο όταν βγει. Δείτε το trailer του The Raven: Legacy of a Master Thief παρακάτω και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Το νέο trailer του Lightning Returns: Final Fantasy 13

Tί λέτε για ένα ακόμα trailer του πολυαναμενόμενου Lightning Returns: Final Fantasy 13; Το νέο trailer που μπορείτε να δείτε παρακάτω δίνει μια γεύση από την ιστορία, τη δράση και τους χαρακτήρες του Lightning Returns: Final Fantasy 13, αλλά και τις διάφορες στολές που φοράει η κούκλα Lightning στο παιχνίδι. Δείτε το βίντεο και πείτε μας πώς σας φαίνεται το Lightning Returns: Final Fantasy 13!

Τρίτη 23 Ιουλίου 2013

Ποδόσφαιρο με Havok physics στο PES 2014

Παρόλο που το PES 2014 βγαίνει στις τωρινές κονσόλες, τεχνολογικά δείχνει να είναι ένα μεγάλο βήμα εμπρός, χάρη στη Fox engine αλλά και την τεχνολογία της Havok. Όπως ανακοίνωσε η Konami, το PES 2014 χρησιμοποιεί τη middleware τεχνολογία της Havok για ρεαλιστική προσομοίωση φυσικής, animation, και φανελών των παικτών. Οι περίπλοκες κινήσεις των ποδοσφαιριστών απεικονίζονται φυσικά, σύμφωνα με την μάζα και τη σωματική τους διάπλαση, και κάθε φανέλα αντιδρά ρεαλιστικά, σύμφωνα με τις κινήσεις και την ταχύτητα του παίκτη. Το PES 2014 αναμένεται το φθινόπωρο σε PS3, Xbox 360, PC και PSP. Βλέπετε να βγαίνει τόσο καλό όσο φαίνεται;

Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Καθυστερεί η μεταποκαλυπτική περιπέτεια του Wasteland 2

Ως μεγάλο όνομα που γίνεται πραγματικότητα μέσω crowdfunding, το Wasteland 2 είναι ένα από τα σημαντικότερα PC games του 2013. Μάλλον ήταν, όχι είναι, γιατί όπως φαίνεται το παιχνίδι δεν προλαβαίνει τη χρονιά. Όπως ανακοίνωσε η inXile, το Wasteland 2 τελικά δεν θα κυκλοφορήσει τον Οκτώβριο, όπως προγραμματιζόταν αρχικά, καθώς βγαίνει μεγαλύτερο από ότι αναμενόταν. Τουλάχιστον είναι σίγουρο πως η έξτρα αναμονή θα αξίζει τον κόπο. Εσάς σας ενδιαφέρει το Wasteland 2;

Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Ληστεύοντας μια γκαλερί στο Payday 2

Μέχρι τώρα έχετε δει δράση από κλασικές ληστείες τραπεζών στο Payday 2, οπότε ώρα για κάτι διαφορετικό. Απολαύστε παρακάτω την καταιγιστική ληστεία μιας γκαλερί στο Payday 2 για PC και πείτε μας γνώμη! Το Payday 2 φαίνεται πολύ ενδιαφέρον και βγαίνει τον Αύγουστο σε Xbox 360, PS3 και PC. Σκέφτεστε να τσιμπήσετε;

Σάββατο 20 Ιουλίου 2013

Η "Δαμόκλειος Σπάθη" του Ryse: Son of Rome

Το αν μετράει ή όχι παικτικά το Ryse: Son of Rome θα το ανακαλύψουμε στην πορεία. Δεν υπάρχει αμφιβολία όμως ότι είναι πανέμορφο, με θεματολογία που το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Στο Ryse: Son of Rome αναλαμβάνετε το ρόλο του Marius Titus, ενός Ρωμαίου στρατιώτη που είναι αποφασισμένος να εκδικηθεί τους βαρβάρους που σκότωσαν την οικογένειά του. Η αναζήτηση της εκδίκησης οδηγεί τον Marius Titus στις ακτές της Βρετανίας και εν τέλει στην καρδιά της Ρώμης, όπου ανακαλύπτει ότι η μεγαλύτερη απειλή για την αυτοκρατορία προέρχεται από μέσα. Γνωρίστε περαιτέρω την ιστορία και τους χαρακτήρες του Ryse: Son of Rome με το Ryse: Sword of Damocles, ένα πολύ ωραίο ψηφιακό διαδραστικό κόμικ, το οποίο μάλιστα προσφέρει και in-game bonuses για το multiplayer του παιχνιδιού. To Ryse: Son of Rome είναι launch game του Xbox One. Σας ενδιαφέρει;

Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

Έτοιμο για δράση το πανέμορφο Dragon's Crown

Αν είστε κάτοχοι PS3 ή PS Vita έχετε οπωσδήποτε στο νου σας το Dragon's Crown, της Vanillaware (Odin Sphere, Muramasa: The Demon Blade). Το Dragon's Crown είναι ένα πανέμορφο 2D multiplayer action RPG για έως τέσσερις παίκτες, οι οποίοι επιλέγουν από έξι χαρακτήρες (Fighter, Dwarf, Amazon, Wizard, Elf, Sorceress) και πρέπει να συνεργαστούν για να τα βγάλουν πέρα στην περιπέτειά τους. Το Dragon's Crown βγαίνει 6 Αυγούστου στην Αμερική και αργότερα το φθινόπωρο στην Ευρώπη για PS3 και PS Vita. Δείτε το Dragon's Crown παρακάτω και πείτε μας γνώμη!

Πέμπτη 18 Ιουλίου 2013

Έκρηξη αδρεναλίνης με Mafia 2 και Spec Ops: The Line στο PS Plus

Αντίθετα με τους προηγούμενους μήνες, λείπει το μεγάλο όνομα από τα παιχνίδια του PS Plus για τον Αύγουστο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι λείπει η ποιότητα. Όπως ανακοίνωσε η Sony, τα παιχνίδια που μπορούν να κατεβάσουν τα μέλη του PS Plus τον Αύγουστο είναι τα Need for Speed: Most Wanted, Mafia 2 και Spec Ops: The Line για PS3, και Lego Lord of the Rings και When Vikings Attack! για PS Vita. Όλα διαθέσιμα από 31 Ιουλίου. Εσείς έχετε PS Plus; Ποια παιχνίδια θα κατεβάσετε τον Αύγουστο;

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Lego: Η Ταινία: Το Παιχνίδι

Όσο περίεργο κι αν σας φαίνεται, τα Lego γίνονται... ταινία, η οποία έχει το όχι ιδιαίτερα ευφάνταστο όνομα The Lego Movie. Η ταινία θα συνοδευτεί από το δικό της επίσημο παιχνίδι, το οποίο έχει το επίσης όχι ιδιαίτερα ευφάνταστο όνομα The Lego Movie Videogame. Το παιχνίδι βασίζεται στην ιστορία της ταινίας και διαθέτει πάνω από 90 χαρακτήρες και 15 επίπεδα. Το Lego Movie Videogame θα βγει το 2014 σε Xbox One, PS4, Xbox 360, PS3, Wii U, PC, 3DS και PS Vita. Προς το παρόν δεν υπάρχει trailer του παιχνιδιού, οπότε δείτε παρακάτω το trailer της ταινίας και πείτε μας γνώμη!

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Μάχες στην έρημο στο πρώτο gameplay trailer του Mad Max

Όπως είχε υποσχεθεί, η Warner έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay trailer του πολυαναμενόμενου Mad Max. Το βίντεο δίνει μια γεύση από τον μεταποκαλυπτικό κόσμο και τις καταιγιστικές μάχες του παιχνιδιού. Το Mad Max αναπτύσσεται από την Avalanche και θα βγει το 2014 σε Xbox One, PS4, Xbox 360, PS3 και PC. Δείτε το gameplay trailer και πείτε μας γνώμη!

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Έτοιμο για αποκάλυψη το Mad Max

Λίγο καιρό μετά την επίσημη ανακοίνωσή του στην E3, το πολυαναμενόμενο Mad Max αποκαλύπτεται. Το πρώτο gameplay trailer του Mad Max θα βγει αύριο Δευτέρα και βέβαια ανυπομονούμε να το δούμε και να πάρουμε μια γεύση από το παιχνίδι. Το Mad Max αναπτύσσεται από την Avalanche, δημιουργό του Just Cause και μετρ των τίτλων ανοιχτού κόσμου, και θα βγει το 2014 σε Xbox One, PS4, Xbox 360, PS3 και PC. Εσείς τί προσδοκίες έχετε για το Mad Max;

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Γνωρίστε το μαρτυρικό Perfectionist mode του Splinter Cell Blacklist

Δύο ολόκληρες εβδομάδες μου πήρε για να βγάλω το Hitman Absolution στο υπερδύσκολο Purist mode, αλλά δεν το μετάνιωσα ούτε στιγμή. Έτσι σκοπεύω να απολαύσω και το πολυαναμενόμενο Splinter Cell Blacklist, το οποίο διαθέτει αντίστοιχο mode υπέρτατης δυσκολίας ονόματι Perfectionist. Στο Perfectionist mode δεν έχετε ικανότητα execute, δεν βλέπετε τους εχθρούς μέσα από τοίχους με τα γυαλιά σόναρ, δεν μπορείτε να ανεφοδιάζεστε στα supply cache, και οι εχθροί είναι πολύ πιο δύσκολοι. Με λίγα λόγια, ότι καλύτερο για τους φανατικούς της σειράς Splinter Cell που διψούν για stealth καταστάσεις. Δείτε το Perfectionist mode του Splinter Cell Blacklist παρακάτω και πείτε μας γνώμη! Εσείς σε ποιο βαθμό δυσκολίας θα παίξετε τη νέα περιπέτεια του Sam Fisher;

Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Shadow Marshal εναντίον Helghast στο E3 demo Killzone: Shadow Fall

To πολυαναμενόμενο Killzone: Shadow Fall είναι ένα από τα πιο πολυδιαφημισμένα launch games του PS4 και το πρώτο Killzone που βγαίνει μαζί με νέα κονσόλα της Sony. Ως εκ τούτου, το παιχνίδι πρέπει να αποτελέσει κράχτη για το PS4, πρέπει να αποτελέσει λόγο αγοράς της κονσόλας. Δεν μπορούμε να ξέρουμε από τώρα αν θα τα καταφέρει, αλλά το σίγουρο είναι ότι φαίνεται πολύ πιο ενδιαφέρον από τους προκατόχους του. Δείτε παρακάτω για πρώτη φορά ατόφιο και σε full HD ολόκληρο το E3 demo του Killzone: Shadow Fall και πείτε μας εσείς τί νομίζετε! Θα ανταποκριθεί στις τεράστιες προσδοκίες ο τίτλος της Guerrilla;

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Killer Instinct: Η επιστροφή του θρύλου

Το Killer Instinct για το Xbox One ήταν μία από τις εκπλήξεις της Microsoft στην E3. Όμως η αλήθεια είναι πως η ανακοίνωση του παιχνιδιού προκάλεσε τόσο ενθουσιασμό, όσο και ανησυχία στους φαν. Ναι μεν επιστρέφει αυτο το πολυαγαπημένο όνομα, αλλά το στούντιο που έχει αναλάβει την ανάπτυξη του τίτλου, η Double Helix, δεν εμπνέει ιδιαίτερη αισιοδοξία. Κι όμως, οι άνθρωποι δείχνουν να ξέρουν πολύ καλά τί κάνουν και τί περιμένουν οι fans. Αν σας ενδιαφέρει το Killer Instinct, δείτε οπωσδήποτε το εξαιρετικό αφιέρωμα του Gametrailers που παρουσιάζει τους δημιουργούς και το όραμά τους για το παιχνίδι. Απολαύστε το βίντεο παρακάτω και πείτε μας την γνώμη σας για την επιστροφή του Killer Instinct!

Πέμπτη 11 Ιουλίου 2013

Αλλάξτε στρατόπεδο στο πρώτο DLC του Metro: Last Light

Έφτασε η ώρα για το πρώτο DLC του Metro: Last Light. Ο λόγος για το Faction Pack, το οποίο περιλαμβάνει τρεις νέες αποστολές, που σας τοποθετούν σε διαφορετικούς ρόλους με τους Κομμουνιστές, τους Ναζί και τους Rangers αντίστοιχα. Κάθε αποστολή προσφέρει και μια διαφορετική εμπειρία παιχνιδιού, με κλασικές τοποθεσίες από το Metro 2033, νέα όπλα, και την επιστροφή ενός φρικιαστικού μεταλλαγμένου εχθρού. Το Faction Pack βγαίνει 16 Ιουλίου σε Xbox Live και Steam, και 17 Ιουλίου στο PSN, με τιμή 400 MSP/5 ευρώ ή δωρεάν για τους κατόχους του Season Pass. Έχετε υπόψη ότι έρχονται άλλα τρία DLC packs για το Metro: Last Light - τα Tower Pack, Developer Pack, και Chronicles Pack. Σκοπεύετε να ασχοληθείτε με το DLC του Metro: Last Light;

Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

Δωρεάν παιχνίδια για iOS

Το App Store κλείνει πέντε χρόνια ζωής και η Apple το γιορτάζει χαρίζοντας παιχνίδια (και άλλα apps). Στα δωρεάν παιχνίδια που μπορείτε να κατεβάσετε από το App Store για το iPhone ή το iPad σας συγκαταλέγονται τα Tiny Wings, Badland, Sword & Sworcery, Infinity Blade 2, Where's My Water, Groove Coaster Zero, The Idiot Test 3, Pig Shot, και Glow Puzzle. Ποια σας ενδιαφέρουν

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

MechWarrior Online: Ο πόλεμος των mechs ξεκινάει

Το επίσημο λανσάρισμα του MechWarrior Online είναι προ των πυλών. Όπως ανακοίνωσε η Piranha Games, το MechWarrior Online βγαίνει από τη φάση open beta στην οποία βρίσκεται εδώ και μήνες και λανσάρεται επίσημα (έκδοση 1.0) στις 17 Σεπτεμβρίου, ως free-to-play φυσικά. Σύμφωνα με την Piranha, το παιχνίδι ήδη αριθμεί πάνω από 1.1 εκατομμύρια εγγεγραμμένους παίκτες. Δείτε δράση από το MechWarrior Online παρακάτω και πείτε μας αν ασχολείστε/σκοπεύετε να ασχοληθείτε με τον τίτλο!

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Το GameStick μπαίνει στην μάχη των κονσολών

Η δεύτερη νέα κονσόλα που κυκλοφορεί φέτος μετά το Ouya, είναι το GameStick, το οποίο επίσης έγινε πραγματικότητα με τη βοήθεια crowdfunding. Το GameStick είναι μια φορητή κονσόλα για Android games και απαρτίζεται από ένα stick που αποτελεί την καρδιά του συστήματος και τοποθετείται σε υποδοχή HDMI της τηλεόρασής σας, και ένα ασύρματο χειριστήριο με θέση για το stick ώστε να το παίρνετε μαζί σας. Η κονσόλα έχει λειτουργικό σύστημα Android 4.2 Jelly Bean, διπύρηνο επεξεργαστή Amlogic 8726-MXS 1.5GHz με Mali-400 GPU, 1GB RAM, 8GB αποθηκευτικό χώρο, υποδοχή για κάρτες μνήμης microSD, Wi-Fi, Bluetooth, micro USB και HDMI. Το GameStick θα είναι διαθέσιμο από 17 Αυγούστου στην Αγγλία, αποκλειστικά από το Game, με τιμή 80 λίρες (περίπου 93 ευρώ). Δείτε το GameStick παρακάτω και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Shadowrun Returns προσεχώς

Έφτασε η ώρα της μεγάλης επιστροφής του Shadowrun. Μετά το περσινό επιτυχημένο crowdfunding εγχείρημα, το πολυαναμενόμενο Shadowrun Returns είναι πλέον γεγονός και βγαίνει 25 Ιουλίου στο Steam, όπως ανακοίνωσε η Harebrained Schemes. Το Shadowrun Returns είναι ένα 2D turn-based RPG, με έμφαση στην ιστορία και στις tactical μάχες. Δείτε δράση από το Shadowrun Returns παρακάτω και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

EA: Τα επόμενης γενιάς tablets και κινητά θα έχουν γραφικά PS360

H ΕΑ είναι μία ακόμα εταιρεία που δηλώνει ενθουσιασμένη με την τεχνολογική πρόοδο των φορητών συσκευών. Σύμφωνα με τον Frank Gibeau της EA, τα επόμενης γενιάς tablets και κινητά θα μπορούν να βγάλουν γραφικά σχεδόν ισάξια με Xbox 360 και PS3, κι έτσι τεχνολογίες που μέχρι τώρα ήταν μόνο για κονσόλες θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε mobile games. Ποια η άποψή σας επί του θέματος; Πλησιάζει η ώρα που οι φορητές συσκευές θα ξεπεράσουν σε δύναμη τις τωρινές κονσόλες;

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

The Division σε PS360 και PC;

Τα εντυπωσιακά Tom Clancy's The Division και The Crew ήταν οι δύο next-gen εκπλήξεις της Ubisoft στην Ε3. Δεν αποκλείεται όμως τελικά τα δύο αυτά παιχνίδια να μην είναι μόνο next-gen, αλλά και cross-gen, δηλαδή να βγουν και στα τωρινά συστήματα. Όπως ακούγεται, τόσο το The Division, όσο και το The Crew, είναι καθοδόν σε PS3, Xbox 360 και PC (UPDATE: Το The Crew έχει ήδη ανακοινωθεί για PC). Αξίζει να σημειωθεί ότι η εν λόγω φήμη προέρχεται από την ίδια πηγή που αποκάλυψε την ύπαρξη του The Crew λίγο πριν την E3. Ειδικά το The Division είναι ένα παιχνίδι που λαχταρούν οι PC gamers και γι αυτό έχουν ξεκινήσει συλλογή υπογραφών. Εσείς θέλετε The Division και The Crew στις τωρινές πλατφόρμες;

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Ζήστε τον απόλυτο τρόμο στο φεγγάρι με το Routine

Αν είστε φαν των παιχνιδιών τρόμου, επιβάλλεται να έχετε στο νου σας το επερχόμενο Routine, της Lunar Software. To Routine είναι τίτλος τρόμου και εξερεύνησης πρώτου προσώπου, με έμφαση στο κρύψιμο, την επιβίωση και τον μόνιμο θάνατο. Το παιχνίδι διαδραματίζεται σε μια εγκαταλελειμμένη διαστημική βάση στη Σελήνη, όπου πρέπει να ανακαλύψετε τί συνέβη στο εξαφανισμένο πλήρωμα. Το Routine χρησιμοποιεί την Unreal Engine 3 και αναμένεται φέτος σε PC και Mac. Δείτε το νέο gameplay βίντεο του Routine παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Ενδιαφέρον έτσι;

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Προσεχώς περισσότερες ανακοινώσεις αποκλειστικοτήτων για το Xbox One

Στην Ε3 η Microsoft ανακοίνωσε πολλά παιχνίδια για το Xbox One, αλλά όπως φαίνεται έχει κι άλλα. Σύμφωνα με τον υπεύθυνο των στούντιο της Microsoft Phil Spencer, αργότερα φέτος θα ανακοινωθούν περισσότερες αποκλειστικότητες για το Xbox One. Η Microsoft θα δώσει το παρόν τόσο στην Gamescom τον Αύγουστο, όσο και στο Tokyo Games Show τον Σεπτέμβριο, οπότε οι επόμενοι μήνες προμηνύονται καυτοί. Ανυπομονείτε; 
Ένας ακόμα γνωστός developer εκφράζει εμμέσως πλην σαφώς την υποστήριξή του στα αρχικά σχέδια της Microsoft για τα μεταχειρισμένα στο Xbox One. Ο λόγος αυτή τη φορά για τον δημιουργό του Assassin's Creed Patrice Desilets, ο οποίος δηλώνει σίγουρος πως το μέλλον είναι ψηφιακό, είτε αυτό αρέσει, είτε όχι. Ο Desilets προβλέπει πως στη νέα γενιά οι περισσότεροι gamers θα αγοράζουν τα παιχνίδια από το PSN και το Xbox Live, φέρνοντας φέρνει ως παράδειγμα την μουσική βιομηχανία, που πλέον είναι σχεδόν 100% ψηφιακή και κανείς δεν έχει πρόβλημα με αυτό. Όσο για τo Xbox One, σύμφωνα με τον Desilets η Microsoft πήγε να κάνει κάτι διαφορετικό, αλλά δεν το επικοινώνησε σωστά και έφαγε τα μούτρα της. Εσείς τί λέτε; Συμφωνείτε ή διαφωνείτε για το αναπόφευκτο ψηφιακό μέλλον;

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

Απρίλιο 2014 το Mario Kart 8;

Όπως το Super Mario 3D World, έτσι και το Mario Kart 8 όσο περισσότερο το βλέπουμε, τόσο περισσότερο το θέλουμε, καθώς φαίνεται φανταστικό. Επίσημα το παιχνίδι αναμένεται την άνοιξη του 2014. Όμως σύμφωνα με newsletter της Nintendo Ισπανίας, το Mario Kart 8 θα βγει τον Απρίλιο του 2014 στο Wii U. Είναι μακριά, αλλά η αναμονή θα αξίζει τον κόπο. Εσείς ανυπομονείτε για το Mario Kart 8;

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Don't Starve Review πολύ απλά

Ημέρα 1η: Άκουσα μία φωνή, όταν όμως άνοιξα τα μάτια μου δεν είδα κανέναν. Βρίσκομαι σε ένα άγνωστο μέρος. Καλύτερα να αναζητήσω τροφή και να φτιάξω φωτιά γρήγορα.
Ημέρα 4η: Νιώθω απαίσια. Το φαγητό μου εδώ και τέσσερις μέρες είναι καρότα και μούρα. Όσο και αν έψαξα δεν είδα κανέναν, δεν υπάρχουν σπίτια... Νομίζω πως κάτι με παραφυλάει κάθε νύχτα μέσα από τα σκοτάδια...
Ημέρα 9η: Έφτιαξα παγίδα για λαγούς, δούλεψε άψογα. Επιτέλους λίγη σωστή τροφή αλλά νιώθω τις δυνάμεις μου να με εγκαταλείπουν, η όραση μου έχει θολώσει και νομίζω πως βλέπω περίεργες σκιές παντού...
Ημέρα 14η: Άρχισε να βρέχει από νωρίς όμως δεν μπορώ να παραμείνω δίπλα στη φωτιά όλη μέρα... Σήμερα θα προσπαθήσω να περάσω τους βάλτους που έχω βρει στα ανατολικά.
Ημέρα 15η: Ήταν φρικτό. Τα πελώρια πλάσματα που μοιάζουν με αράχνες με κυνήγησαν για πολλή ώρα... Κατάφερα και ξέφυγα αλλά είμαι τρομερά κουρασμένος, δεν έχω αρκετή τροφή... οι σκιές μοιάζουν αληθινές...
Ημέρα 17η: Έρχεται...το ακούω... η φωτιά σβήνει...
Το Don't Starve είναι αδυσώπητο. Σας ρίχνει στον αφιλόξενο κόσμο του χωρίς καμία βοήθεια, χωρίς την παραμικρή υπόδειξη. Το όνομα του τίτλου είναι και ο μοναδικός στόχος σας, η επιβίωση. Πρόκειται για μία φανταστική μίξη roguelike με μηχανισμούς επιβίωσης, έναν ατελείωτο αγώνα ενάντια στη φύση και τα απόκοσμα πλάσματα που θα συναντήσετε. Μοναδική παρέα σας είναι ο κίνδυνος που σας περιμένει σε κάθε γωνία.
Υπάρχει μία μικρή ιστορία που εξηγεί πώς και γιατί ο χαρακτήρας σας βρίσκεται σε αυτό τον τόπο αλλά δεν θα σας απασχολήσει σχεδόν καθόλου. Ο πυρήνας του gameplay είναι πολύ απλός. Πρέπει να εξερευνήσετε τον (τυχαία δημιουργημένο) χάρτη και να μαζέψετε διάφορα υλικά και τροφή. Συνδυάζοντας τα υλικά που βρίσκετε, μπορείτε να φτιάξετε εργαλεία που είναι απαραίτητα αν θέλετε να μαζέψετε άλλα πιο δυσεύρετα υλικά. Μέσα από μία πολύ απλή λίστα, που σας λέει τί υλικά και σε τί ποσότητα χρειάζεστε για να φτιάξετε κάθε τι, επιλέγετε το προσχέδιο που επιθυμείτε και ο χαρακτήρας το εκτελεί αμέσως. Πρέπει να εξερευνήσετε όλο το χάρτη αν θέλετε να βρείτε κάποια πιο σπάνια υλικά, ενώ για αρκετά από αυτά πρέπει να βάλετε την ζωή σας σε κίνδυνο ώστε να τα αποκτήσετε.