Pages - Menu

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Dead Space 3 για το μέλλον

Έχουν περάσει περίπου επτά χρόνια από τον Ιανουάριο του 2006 όταν μια επίλεκτη ομάδα γραφιστών και developers που περιελάμβανε τους Ryan Church και George Hull, οι οποίοι είχαν εργαστεί σε Hollywoodιανές υπερπαραγωγές όπως τα Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith και The Matrix αντίστοιχα, συγκεντρώθηκε στα γραφεία της Electronic Arts στην Καλιφόρνια. Σκοπός της ομάδας ήταν να δημιουργήσει ένα Survival Horror, το οποίο θα κατάφερνε να πρωτοτυπήσει και να αποστασιοποιηθεί από τις υπόλοιπες κυκλοφορίες του χώρου. Κάπως έτσι γεννήθηκε το Dead Space, το οποίο αποτέλεσε μια από τις πιο εμπορικά επιτυχημένες κυκλοφορίες της EA και ταυτόχρονα βοήθησε την Visceral Games (πρώην EA Redwood Shores) να εδραιωθεί ως έναν από τους μεγαλύτερους developers στην βιομηχανία των video games. Η κατευθυντήρια γραμμή στο development του Dead Space ήταν ότι καθετί στο παιχνίδι (χαρακτήρες, χώροι, αντικείμενα και εχθροί) θα έπρεπε να είναι πιστευτό. Για παράδειγμα τα Necromorphs έμοιαζαν περισσότερο με ανθρώπους απ' ότι τα κινηματογραφικά Aliens, ενώ οι χώροι του διαστημοπλοίου Ishimura ήταν επηρεασμένοι έντονα από την Gothic αισθητική και αρχιτεκτονική. Η τακτική αυτή είχε χρησιμοποιηθεί με επιτυχία στο παρελθόν από μεγάλους συγγραφείς του υπερφυσικού τρόμου όπως τον H.P Lovecraft, ο οποίος φρόντιζε περίτεχνα να διανθίζει τα διηγήματά του με ιστορικές πληροφορίες και πραγματικά γεγονότα, δίνοντας μια αληθοφάνεια στο έργο του.
Όπως είναι λογικό η επιτυχία του Dead Space ώθησε την Visceral Games να αναπτύξει ένα sequel που επίσης λατρεύτηκε από το κοινό και διεκδίκησε επάξια μια θέση στο πάνθεον των Survival Horror γενικότερα. Παρόλα αυτά, το Dead Space 2 σημείωσε λιγότερες πωλήσεις από τον προκάτοχό του και το γεγονός αυτό προβλημάτισε έντονα την Electronic Arts. Εντούτοις, ο publisher-κολοσσός έδωσε ξανά το χρίσμα στην Visceral Games και την εμπιστεύτηκε να αναπτύξει το Dead Space 3. Η αμερικάνικη εταιρία προσπάθησε να εμπλουτίσει περαιτέρω το gameplay εισάγοντας δύο νέα στοιχεία, το drop-in/drop-out co-op και το crafting, τα οποία μάλιστα τα είδαμε στην πράξη μέσα από το σχετικό demo που κυκλοφόρησε τον προηγούμενο μήνα για PS3 και Xbox 360. To demo του Dead Space 3 έσπασε το φράγμα των δύο εκατομμυρίων downloads σε αμφότερα τα PlayStation Network και Xbox Live και απέδειξε περίτρανα ότι η αγωνία των φίλων της σειράς είχε χτυπήσει...κόκκινο. Εν τω μεταξύ, τις τελευταίες εβδομάδες βγήκαν στο φως αρκετές πληροφορίες σχετικά με το σύστημα "μικροπληρωμών" που η Electronic Arts εισάγει για πρώτη φορά στη σειρά, κάτι που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από τους οπαδούς της, αλλά και από τον Τύπο. Το αποτέλεσμα ήταν η φήμη του Dead Space 3 να πληγεί ανεπανόρθωτα, τουλάχιστον για τις πρώτες ημέρες κυκλοφορίας του. Παρόλα αυτά, αφήνοντας στην άκρη την κατακριτέα πολιτική της Electronic Arts γεννιέται το ερώτημα κατά πόσο το Dead Space 3 ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τις απαιτήσεις μας. Τους τελευταίους μήνες είδαμε δύο Survival Horror, το Resident Evil 6 και το ZombiU, τα οποία για διαφόρους λόγους αμφότερα δεν κατάφεραν να προκαλέσουν ιδιαίτερη αίσθηση. Θα καταφέρει λοιπόν το Dead Space 3 να δικαιολογήσει τον ρόλο του "φαβορί" ή θα αποτελέσει ένα ακόμη sequel που δεν τιμά το βαρύ όνομα που φέρει στη...φανέλα του; 
  Τα μυστικά του πλανήτη Tau Volantis 
Το Dead Space 3 είναι ένα Survival Horror με έντονα Third-Person Shooter στοιχεία στα πρότυπα των προκατόχων του. Τα γεγονότα εκτυλίσσονται αρχικά το 2314 στον παγωμένο πλανήτη Tau Volantis, στον οποίο έχει καταφύγει η στρατιωτική οργάνωση SCAF (Sovereign Colonies Armed Forces). Η SCAF ενεργεί κάτω από τις εντολές των Sovereign Colonies, οι οποίες κυβερνούσαν την Γη μέχρι την εμφάνιση μιας οργάνωσης επαναστατών που τους αφαίρεσε την εξουσία. Στην πορεία οι επαναστάτες ιδρύσαν την EarthGov και οι Sovereign Colonies έστειλαν την SCAF στον Tau Volantis με σκοπό να αποκτήσει πρόσβαση σε μια συσκευή, η οποία τροφοδοτεί με ενέργεια τους Markers (τεράστιες συσκευές εξωγήινης προέλευσης που προκαλούν παραισθήσεις και επιπλέον είναι υπεύθυνες για την δημιουργία και την εξάπλωση των Necromorphs). H πρώην ηγεσία της Γης πίστευε ότι αν συγκέντρωνε αυτή την ενέργεια θα μπορούσε να νικήσει τους επαναστάτες και να επανακτήσει την εξουσία του πλανήτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου