Το Trine 2 κυκλοφόρησε το Δεκέμβριο του περασμένου έτους και κέρδισε τις εντυπώσεις με την τεχνολογική αρτιότητα, το art direction, την ατμόσφαιρα και το στιβαρό και καλοφτιαγμένο gameplay που διέθετε. Το Goblin Menace είναι το expansion που έρχεται για να προσθέσει έξι νέα επίπεδα στο αρχικό παιχνίδι, συνολικής διάρκειας τεσσάρων σχεδόν ωρών, στην τιμή των περίπου €7. Το expansion απαιτεί την εγκατάσταση του αρχικού παιχνιδιού και αξίζει να αναφέρουμε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν σχέδια κυκλοφορίας του στα PS3 και Xbox 360. Ωστόσο, θα περιλαμβάνεται εξ αρχής στην Director’s Cut έκδοση του Trine 2 για το WiiU.
Ο τεχνικός τομέας του Goblin Menace βρίσκεται στο επίπεδο του αρχικού παιχνιδιού και παρόλο που τώρα πια δε μπορεί να εντυπωσιάσει, παραμένει ένα από τα δυνατά σημεία του.
Εξάλλου, το Trine 2 και το expansion του διαθέτουν τα καλύτερα πολυγωνικά γραφικά σε 2D παιχνίδι με διαφορά. Τα νέα περιβάλλοντα έχουν εξαιρετικό και ποικίλο art direction, ωστόσο, το επίπεδο που διαδραματίζεται στο στομάχι ενός τεράστιου τέρατος δεν πιστεύουμε ότι ταιριάζει ιδιαίτερα στο setting του υπόλοιπου παιχνιδιού. Παρά την ένστασή μας αυτή, η δουλειά που έχει γίνει σε όλα τα περιβάλλοντα εξακολουθεί να εντυπωσιάζει και είναι προφανές ότι έχουν δαπανηθεί πολλές εργατοώρες στη δημιουργία των πανέμορφων επιπέδων που θα ταξιδέψουμε. Τέλος, σε ό,τι αφορά τεχνικά τμήματα του τίτλου, η μουσική που συνοδεύει τα επίπεδα του expansion περιέχει νέο soundtrack, το οποίο συνεισφέρει τα μέγιστα στην ατμόσφαιρα.
Η ιστορία του Goblin Menace διεξάγεται λίγο μετά από το τέλος του Trine 2. Το σενάριο είναι υποτυπώδες και σίγουρα δεν αποτελεί ένα από τα δυνατά στοιχεία του παιχνιδιού αλλά διαθέτει αρκετό χιούμορ. Οι τρεις ήρωες, ο Amadeus ο μάγος, η Zoya η κλέφτρα και ο Pontius ο ιππότης, επιστρέφουν με νέες δυνατότητες, οι οποίες μάλιστα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στις αρχικές πίστες του παιχνιδιού. Ο Amadeus μπορεί να κλείσει τους εχθρούς σε κλουβιά και να έλξει τα αντικείμενα που δημιουργεί, η Zoya με τη χρήση ενός ειδικού βέλους μπορεί να δημιουργήσει ένα χώρο όπου ο χρόνος κυλά πιο αργά και ο Pontius μπορεί να μαγνητίσει αντικείμενα με την ασπίδα του ή να χρησιμοποιήσει την τελευταία για να αιωρηθεί. Οι νέες ικανότητες μπορούν να κάνουν τα πράγματα πιο εύκολα ή να μας βοηθήσουν να συλλέξουμε collectibles που δεν θα μπορούσαμε διαφορετικά. Ωστόσο, όλοι οι βασικοί γρίφοι του παιχνιδιού στηρίζονται στις κύριες ικανότητες των ηρώων μας.
Οι νέοι γρίφοι μπορεί να στηρίζονται στις βασικές ικανότητες, όμως δεν ανακυκλώνονται οι ιδέες του αρχικού παιχνιδιού. Η εμπνεύση της Frozenbyte είναι άξια θαυμασμού και οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι το επίπεδο στο στομάχι του τέρατος -παρ’ όλο που δεν είναι το αγαπημένο μας εικαστικά- ξεφεύγει σχεδιαστικά και περιέχει πολλές καλές ιδέες. Πολύ εξύπνο είναι και το επίπεδο με τις ιπτάμενες μηχανές και τον ηλεκτρισμό προς το τέλος του expansion, χωρίς να θέλουμε να αδικήσουμε τα υπόλοιπα επίπεδα.
Όσον αφορά την ποιότητα του σχεδιασμού των επιπέδων, το expansion, όπως άλλωστε και το αρχικό παιχνίδι, παραμένει σε πάρα πολύ καλά επίπεδα και δεν κάνει "κοιλιές". Και σημαντικό είναι ότι η συντριπτική πλειοψηφία των γρίφων εξακολουθεί να έχει περισσότερες από μια λύσεις. Επίσης, αξίζει να αναφέρουμε ότι η αναλογιά platforming/puzzle είναι αρκετά ισορροπημένη και η διασκέδαση πηγάζει τόσο από την λύση των γρίφων όσο και από την κλασική platforming δράση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου