Pages - Menu

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Star Citizen: Η συνέχεια του Wing Commander

Μία νέα online εμπειρία απ' τον δημιουργό του Wing Commander. Αναμένεται το 2014. Ο Chris Roberts, δημιουργός της λατρεμένης σειράς Wing Commander, επιστρέφει με ένα παιχνίδι που θα σας κάνει να λιώσετε στο gaming. Ύστερα από μια δεκαετία απουσίας από τα φώτα της δημοσιότητας, ο δημοφιλής δημιουργός αποφάσισε να ιδρύσει τον Απρίλιο του 2011 την προγραμματιστική εταιρία Cloud Imperium Games Corporation. Παράλληλα έχει και μια μικρή ομάδα η οποία εργάζεται στην δημιουργία του καλλιτεχνικού μέρους και του σεναρίου, ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί και την πρώιμη έκδοση του Star Citizen, ενός Space Combat Simulator με στοιχεία trading που θα κυκλοφορήσει το 2014. Το Star Citizen θα έχει δυναμικό σύστημα οικονομίας που καθορίζεται από εσάς, καθώς και έναν μεγάλο, ανοιχτό προς εξερεύνηση κόσμο. Ο Roberts το χαρακτηρίζει ως μια μείξη από τα games Wing Commander, Freelancer και Privateer. Το single-player mode μπορεί να παιχτεί offline ή σε μορφή co-op με φίλους, κάτι το οποίο θα επηρεάσει την εμπειρία σας με τον ίδιο τρόπο που γινόταν και στα games όπως το Demon's Souls. 
  In a galaxy far far away... 
Το κύριο σενάριο περιστρέφεται γύρω από ένα πολιτικό δράμα, εμπνευσμένο από την παρακμή και την πτώση της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Στο παιχνίδι όμως θα ασχοληθείτε περισσότερο με την Squadron 42, μια γαλλική διαστημική λεγεώνα η οποία φημολογείται ότι τα καταφέρνει ακόμα και στις δυσκολότερες αποστολές. Στόχος σας αρχικά θα είναι να γίνετε αποδεκτός στο στράτευμα. Επειδή όμως το Star Citizen είναι online, ο Chris Roberts δήλωσε ότι θα προσθέτει διαρκώς μικρά updates τα οποία θα είναι για παράδειγμα ένα νέο σύστημα με rankings, νέες αποστολές κ.ο.κ. Επιπλέον, όσοι κατακτήσετε ένα σύστημα αστέρων πρώτοι, θα μπορείτε να το ονομάσετε με το όνομα της αρεσκείας σας (!) κι αργότερα να το πουλήσετε σε εταιρείες εντός του παιχνιδιού για να λάβετε χρήματα. Αν και το Star Ciziten είναι ακόμα υπό ανάπτυξη, σε ένα demo είδαμε την δυνατότητα εναλλαγής από third-person κάμερα σε θέα από το πιλοτήριο. Τα διαστημόπλοια λειτουργούν κάτω από ένα ανεπτυγμένο σύστημα φυσικής όπου οι προωθητήρες δημιουργούν δυνάμεις ικανές να κουνήσουν ρεαλιστικά το σκάφος. Επίσης το παιχνίδι θα υποστηρίζει στερεοσκοπικό 3D και ακουστικά Oculus Rift που -όπως πιστεύει ο Roberts- θα κάνουν τις αερομαχίες σας ακόμα πιο συναρπαστικές. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο σε αυτό το στάδιο ανάπτυξης είναι η ποιότητα των οπτικών εφέ με την CryEngine, σκόπιμο τέχνασμα από τον Roberts για να «κάψει τους σκληροπυρηνικούς gamers».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου