Pages - Menu

Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

DmC Devil May Cry για αφανείς ήρωες...

Όσο πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας του νέου DmC από τη Ninja Theory, τόσο φαίνεται να έχουν κοπάσει οι διαμαρτυρίες για τη νέα εμφάνιση του Dante και η συζήτηση πλέον να περιστρέφεται (πιο λογικά) γύρω από το gameplay του νέου τίτλου. Γι’αυτό και ήταν ευπρόσδεκτη η ευκαιρία να πιάσουμε το παιχνίδι στα χέρια μας στην Gamescom, ώστε να επιβεβαιώσουμε κατά πόσο τιμά την “βαριά” κληρονομιά της σειράς. Το συμπέρασμα που βγάζουμε είναι ότι τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας του Devil May Cry, δεν θα είχαν πρόβλημα να προσκαλέσουν τον νέο τους gaijin συγγενή για τσάι!
Οι διαφορές στην παρουσίαση είναι, βέβαια, εμφανείς: δεν υπάρχει πλέον το anime στυλ των προηγούμενων παιχνιδιών, αλλά έχει αντικατασταθεί από πολύ ενδιαφέροντα gothic punk σκηνικά που φλερτάρουν με το horror και τον στυλιζαρισμένο ρεαλισμό. Όποιος παρακολούθησε το “Press fight” demo από την παρουσίαση της Capcom στη Gamescom, θα διαπίστωσε ότι η Ninja Theory δεν φοβάται να πειραματιστεί με το εικαστικό του παιχνιδιού, κάτι που καταλήγει σε ορισμένες άκρως ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες πίστες. Το άλλο μεγάλο ατού της Ninja Theory, το storytelling, μοιάζει κι αυτό να διαπερνά το κάθε χιλιοστό του παιχνιδιού. Ο νέος Dante τελικά μοιάζει αρκετά ενδιαφέρων χαρακτήρας, με καλογραμμένες ατάκες και attitude που τον κάνει να φαίνεται “καθαρματάκι”, αλλά όχι αντιπαθής.
Όπως, εξάλλου, είδαμε στη Gamescom, η προσθήκη του αδελφού του, Vergil, φέρνει τη μυθολογία του παιχνιδιού ακόμη πιο κοντά στο κλίμα της σειράς. Τα δε ευρήματα όπως ο δαίμονας Bob Barbas, που είναι υπεύθυνος για τη χειραγώγηση των media της Limbo City, φέρνουν ένα χαμόγελο καθώς διακωμωδούν διάφορα κακώς κείμενα της κοινωνίας μας, σύμφωνα με τον παραγωγό Alex Jones – από τα κατευθυνόμενα media, μέχρι τα reality και την ποπ μουσική. Το ίδιο το gameplay δεν μοιάζει να διαφοροποιείται σημαντικά από το στυλ που έχουν συνηθίσει οι φίλοι της σειράς. Η έμφαση βρίσκεται, φυσικά, στην καταιγιστική δράση και στα επικά combos, τα οποία απαιτούν εξοικείωση με τους μηχανισμούς του παιχνιδιού για να επιτευχθούν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου