Pages - Menu

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

E3 2012: Nintendo Press Conference

Η Nintendo φρόντισε να μας «ζεστάνει» από νωρίς φέτος, προχωρώντας σε μια Pre E3 παρουσίαση του Wii U. Μετά από μια πάρα πολύ επιτυχημένη πορεία (σχεδόν 100 εκατομμύρια πωλήσεις) περίπου έξι ετών, το Wii φαίνεται πως ετοιμάζεται να παραδώσει την σκυτάλη. Επομένως, ήταν αναμενόμενο το βάρος να δοθεί στην νέα κονσόλα της εταιρείας και τα χαρακτηριστικά της.
Intro
Η αρχή έγινε με ένα βίντεο του θρυλικού game designer της Nintendo Shigeru Miyamoto, στο οποίο τον είδαμε να κάθεται σε ένα σαλόνι ενώ περιμένει να κάνει την εμφάνισή του στην press conference. Εν τω μεταξύ, μερικά «σκανταλιάρικα» 3D animated pikmins τρυπώνουν στις τσέπες του σακακιού του το οποίο φοράει για να βγεί στο stage. Στη συνέχεια μεταφερθήκαμε στην κανονική μετάδοση από την αίθουσα της παρουσίασης. Ο Miyamoto κάλεσε στην σκηνή τον Bill Τrinen, video game translator της Nintendo of America, για να μπορέσει να κάνει την μετάφραση στο κοινό.
Αμέσως άρχισε μια ανάλυση του σκεπτικού πίσω από την δημιουργία του Wii U. Ο Miyamoto είπε ότι για χρόνια το gaming στο σπίτι ήταν συνυφασμένο με την τηλεόραση και την οθόνη της, μια πραγματικότητα που τώρα έρχεται το Wii U να ανατρέψει. Πλέον, χάρη στο Wii U GamePad, η πρώτη οθόνη που θα ανοίγουμε δεν θα είναι της τηλεόρασης, όπως είπε χαρακτηριστικά. Μίλησε για την πρώτη «ανεξάρτητη» οθόνη στην ιστορία των video games, η οποία ανοίγει νέες προοπτικές και φέρνει μια νέα προσέγγιση που αφορά πλέον τη χρήση δύο οθονών.


Pikmin 3
Ενθουσιασμένος ο Miyamoto λέγοντας πως ήθελε να φτιάξει καινούριο Pikmin για τη νέα κονσόλα της Nintendo, μας έδωσε μερικά στοιχεία για το εν λόγω sequel της σειράς. Στο Wii U πλέον μπορείτε να δείτε την κίνηση του κάθε pikmin ξεχωριστά. Εϊπε ότι τα περιβάλλοντα, οι κινήσεις και τα physics είναι πιο αληθοφανή, ενώ υπάρχουν ορισμένα νέα είδη pikmins, όπως για παράδειγμα τα rock pikmins. Πλέον κάθε ιδιότητα των μικρών πλασμάτων μπορείτε να την αξιοποιήσετε μέσω της touchscreen του gamepad. Για παράδειγμα, εάν θέλετε να πετάξετε ένα pikmin, σημαδεύετε πρώτα με το δάκτυλό σας. Επίσης με το Nunchuck θα μπορείτε να κάνετε διάφορες πράξεις όπως charge.




Ένα ακόμη χαρακτηριστικό είναι ότι μέσω της οθόνης του gamepad θα μπορείτε να έχετε άμεση πρόσβαση σε ολόκληρο τον χάρτη του Pikmin 3. Το γεγονός αυτό αλλάζει τη στρατηγική, την τακτική και γενικότερα την προσέγγιση στο παιχνίδι. Πλέον θα υπάρχουν μέχρι και τέσσερις leaders και μπορείτε να επιλέξετε οποιονδήποτε ανα πάσα στιγμή. Ο Miyamoto είπε ότι ο τίτλος πλέον αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον ενώ κλείνοντας μίλησε για το είδος της διασκέδασης που μόνο τα παιχνίδια με μεγαλύτερο βάθος μπορούν να προσφέρουν και ότι υπάρχουν πολλά εύκολα games τον τελευταίο καιρό. Τέλος, έβγαλε από το τσεπάκι του ένα κουκλακι pikmin και...προσποιήθηκε ότι θα το πετάξει στο κοινό, σαν ποδοσφαιριστής την φανέλα του, αν και τελικά το κράτησε.
Το Pikmin 3 αναμένεται να κυκλοφορήσει ταυτόχρονα με το Wii U στα τέλη της χρονιάς.
Η σημασία του Wii U
Στη συνέχεια ανέβηκε στο stage ο Reggie Fils-Aime, ο πρόεδρος της Nintendo of America, ο οποίος αστειευόμενος είπε πώς νιώθει σαν ένα μωβ pikmin. Στην συνέχεια ανακοίνωσε πως η παρουσίαση θα είναι «all about the games» και υποσχέθηκε πως θα δούμε 23 τίτλους μέσα στην επόμενη ώρα. Ανέφερε μερικά πράγματα για το πως το Wii U θα αλλάξει τον τρόπο που παίζουμε τα παιχνίδια και μίλησε συγκεκριμένα για τρεις αλλαγές, στον gaming, social και ψυχαγωγικό τομέα. Τόνισε μεταξύ άλλων πως η Nintendo δεν μπορεί να δείξει την μεγάλη σημασία της κονσόλας μέσα σε μία μόνο ώρα.
Στη συνέχεια ενημέρωσε για την πλήρη 24ωρη πρόσβαση που δίνει η Nintendo στην φετινή E3, μέσω του επίσημου site e3.nintendo.com αλλά και μέσω facebook, twitter, του καναλιού της στο youtube κ.α. Σε αυτό αναφέρθηκαν αρκετές φορές στη διάρκεια της παρουσίασης, θέλοντας προφανώς να διαφημίσουν όσο μπορούν το Wii U, καθώς θεώρησαν ότι η μία περίπου ώρα δεν επαρκούσε.
Wii U GamePad και Mii-verse
Έπειτα ακολούθησε ένα βίντεο με μια μικρή παρουσίαση του Wii U GamePad. Ο Reggie μας μίλησε για το «ασύμμετρο» gameplay, μια έννοια που αναλύθηκε περισσότερο στη συνέχεια. Στο βίντεο είδαμε επί τροχάδην τα χαρακτηριστικά του νέου gamepad όπως η οθόνη, τα κουμπιά του, τα analog sticks και τα triggers. Ενημερωθήκαμε πως θα διαθέτει accelerometer, gyroscope, κάμερα, μικρόφωνο, δείκτη έντασης ήχου και υπέρυθρες. Τέλος, ανακοινώθηκε ότι η νέα κονσόλα θα υποστηρίζει δύο Wii U GamePads ταυτόχρονα, είδηση που προκάλεσε ενθουσιασμό στο κοινό..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου