Με τον ερχομό της έβδομης γενιάς οικιακών συστημάτων, η οποία έγινε με την κυκλοφορία του Xbox 360 στις 22 Νοεμβρίου 2005, μπήκε για τα καλά στη ζωή μας η ψηφιακή διανομή τίτλων μέσω των εκάστοτε διαδικτυακών υπηρεσιών. Σε γενικές γραμμές αυτό ήταν κάτι πολύ θετικό, μιας και έδωσε τη δυνατότητα σε μικρότερα στούντιο να δημιουργήσουν πρωτότυπα παιχνίδια με πολύ χαμηλότερο κόστος. Παιχνίδια που σε αντίθετη περίπτωση θα ήταν πολύ δύσκολο να βρουν το δρόμο τους προς τους καταναλωτές, προπάντων λόγω του μεγάλου ρίσκου που θα χρειαζόταν να πάρει η εταιρία έκδοσης. Μερικά από αυτά τα διαμάντια είναι τα Limbo, Cut the Robe, Bastion, The Binding of Isaac, SpaceChem και, φυσικά, η σειρά PixelJunk. Με ένα νέο μέλος της σειράς αυτής, με τίτλο “PixelJunk 4am”, θα ασχοληθούμε σε αυτό το κείμενο.
Ο νέος τίτλος της Q-Games κάνει αποτελεσματική χρήση του -ξεχασμένου από τα περισσότερα στούντιο ανάπτυξης- PlayStation Move, ενθαρρύνοντας έτσι τους παίκτες να είναι δημιουργικοί. Επί της ουσίας, σε αυτό το παιχνίδι μπορούμε να εφαρμόσουμε διάφορα εφέ μουσικής στα ήδη υπάρχοντα τραγούδια ή να δημιουργήσουμε δικά μας, κάνοντας τις κατάλληλες κινήσεις και πατώντας τα σωστά πλήκτρα του χειριστηρίου. Το όλο σκεπτικό αρχικά φαντάζει αρκετά δύσκολο και μπερδεμένο, αλλά ευτυχώς το tutorial είναι πολύ καλοφτιαγμένο, βοηθώντας έτσι τους παίκτες να μάθουν καλά το gameplay πριν αρχίσουν τις δικές τους δημιουργίες. Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι θα πρέπει να κάνετε πολύ καλή βαθμονόμηση (calibration) στο PlayStation Move, αλλιώς θα αντιμετωπίσετε πολλές δυσκολίες. Για αυτό, καλό θα είναι να αφιερώσετε όσο χρόνο χρειάζεται πριν ξεκινήσετε το παιχνίδι, κάτι που βέβαια συμβαίνει στους περισσότερους τίτλους του εν λόγω περιφερειακού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου