Pages - Menu

Πέμπτη 17 Μαΐου 2012

Fable Heroes για μοναδικά άτομα...

Fable, μια σειρά που συνδέθηκε με την επιτυχημένη πορεία του Xbox όσο λίγες. Από τα πρώτα βήματα του Xbox και του Xbox 360, η Microsoft έχει έναν πιστό ακόλουθο, ονόματι Lionhead Studios, για να της προσφέρει αξιόλογους τίτλους της σειράς Fable. Μετά το Fable 3 και λίγο πριν την κυκλοφορία του αναμενόμενου (για χρήστες Kinect) Fable The Journey, η Microsoft -σε συνεργασία με τη Lionhead Studios- κυκλοφορεί το Fable Heroes. Το Fable Heroes προσφέρεται στους χρήστες Xbox 360 μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας Xbox Live έναντι 800 Microsoft Points και κατατάσσεται στην κατηγορία των side scroller/ hack and slash τίτλων. Ο παίκτης, μαζί με άλλους τρεις χαρακτήρες, θα πρέπει να διασχίσει πίστες εμπνευσμένες από τη σειρά, σκοτώνοντας δεκάδες εχθρούς, που επίσης έχουμε συναντήσει σε προηγούμενα παιχνίδια της σειράς.
Στο Fable Heroes μπορούμε να παίξουμε είτε μόνοι μας με την ΑΙ να ελέγχει τους άλλους χαρακτήρες, είτε με φίλους μας τόσο σε τοπικό όσο και διαδικτυακό multiplayer. Σενάριο ή ιστορία δεν υπάρχει ούτε για δείγμα στον τίτλο, οπότε, ο μοναδικός μας σκοπός είναι να σκοτώσουμε όλους τους εχθρούς και να συλλέξουμε όσα περισσότερα νομίσματα μπορούμε. Αξίζει να σημειώσουμε ότι στο τέλος κάθε πίστας έχουμε δύο επιλογές. Η μία είναι η μάχη με κάποιο απαιτητικό boss και η άλλη είναι κάποιο mini game, στο οποίο απαιτείται συνήθως να παραμείνουμε ζωντανοί όσο το δυνατόν περισσότερο ή να τερματίσουμε πρώτοι σε αγώνες ταχύτητας. Τα νομίσματα, μετά το πέρας κάθε πίστας, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ξεκλειδώσουμε νέους χαρακτήρες και νέες δυνατότητες. Μεταφερόμενοι σε ένα επιτραπέζιο που θυμίζει έντονα Μονόπολη, ο κάθε χαρακτήρας έχει περιορισμένες ζαριές (αναλόγως το χρυσό που συνέλλεξε στις πίστες) και μετά από τη ζαριά που θα ρίξουμε, αναβαθμίζουμε και τις ανάλογες δυνατότητες, που αντιπροσωπεύει το εκάστοτε "τετράγωνο" πάνω στο οποίο βρισκόμαστε. Το ότι η επιλογή δυνάμεων εξαρτάται από την τύχη είναι κάτι σίγουρα πρωτότυπο, αλλά θα διχάσει το κοινό στο κατά πόσο εξυπηρετεί το σκοπό του ως "RPG" στοιχείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου