Για πολλούς οι ονομασίες "Ridge Racer" και "arcade racer" είναι έννοιες συνώνυμες. Για άλλους, ο τρόπος ελέγχου των αυτοκινήτων χαρακτηρίζεται ως υπερβολικά ψεύτικος και τα πολύχρωμα γραφικά ακόμα και αποκρουστικά. Μπορεί η δημιουργία της Namco να αποτέλεσε στυλοβάτη για την κατηγορία, ειδικά κατά την παρθενική της εμφάνιση στα arcades και στο PlayStation, αλλά τα δεδομένα έχουν πλέον αλλάξει. Στη σύγχρονη gaming εποχή οι παίκτες απαιτούν κάτι πιο σύνθετο και πλουσιότερο σε επίπεδο περιεχομένου. Και, τελικά, ίσως η λύση να είναι το ολοκαίνουργιο Unbounded.
Η εταιρία ανέθεσε στη BugBear το έργο της ανάπτυξης αυτής της νέας δημιουργίας, με τις φρέσκες ιδέες να είναι πολλές και την ολοκληρωτική στροφή σε επίπεδο παρουσίασης να είναι καλοδεχούμενη. Όχι όμως και σε όλο της το εύρος.
Το μόνο βέβαιο είναι πως το Ridge Racer Unbounded δεν κρύβει τις καταβολές του ή, για να είμαστε πιο ακριβείς, ξεπροβάλει από το πρώτο λεπτό το γεγονός πως έχει δημιουργηθεί από νέα άτομα, με αγάπη για τα arcade racers, με όρεξη να προσφέρουν κάτι διαφορετικό, διαγράφοντας ολοκληρωτικά τα όσα οι παίκτες γνώριζαν μέχρι σήμερα. Φυσικά, δεν έχουμε μπροστά μας κάτι το ριζοσπαστικό ή επαναστατικό, αλλά ένα πάντρεμα στοιχείων από αρκετές σύγχρονες προτάσεις και το ευχάριστο είναι πως αυτό το μίγμα που προκύπτει, δείχνει να λειτουργεί αρκετά σωστά.
Mια βόλτα στη Shatter Bay
Οι παίκτες πληροφορούνται πως οι αγώνες έχουν έναν λόγο ύπαρξης και έτσι οι νέοι είναι αυτοί που προσπαθούν συνήθως να αλλάξουν το κατεστημένο. Στην πόλη Shatter Bay διοργανώνονται παράνομοι αγώνες, με τους οδηγούς να πρέπει όχι μόνο να έρθουν πρώτοι, αλλά παράλληλα να προκαλέσουν όσο το δυνατόν περισσότερες καταστροφές. Το υποτυπώδες σενάριο αρχίζει και τελειώνει εδώ και πρόκειται για κάτι το αναμενόμενο, έχοντας πάντα κατά νου την κατηγορία στην οποία ανήκει το νέο αυτό racer.
Η Shatter Bay είναι χωρισμένη σε 9 μεγάλες περιοχές, με την κάθε μία από αυτές να προσφέρει 8 δοκιμασίες. Εδώ συναντώνται οι κλασικές επιλογές αγώνα, με τον παίκτη να αποκτά σταδιακά πρόσβαση σε αυτές -όσο ανεβαίνει το επίπεδό του. Έπειτα από την λήξη κάθε αγώνα και ανάλογα τις καταστροφές που θα επιφέρει, θα συγκεντρώνει πόντους εμπειρίας, οι οποίοι με τη σειρά τους θα του παρέχουν τη δυνατότητα να οδηγήσει ακόμα περισσότερα οχήματα.Τα είδη των αγώνων δείχνουν να έχουν μεταφερθεί όλα από τη σειρά Burnout και παρά τις νέες ονομασίες, κανείς δεν μπορεί να πείσει τον υποψιασμένο για το αντίθετο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου