Pages - Menu

Κυριακή 1 Απριλίου 2012

Mass Effect: Infiltrator

Ήταν Νοέμβριος του 2007 όταν ήρθαμε για πρώτη φορά σε επαφή με τη σειρά Mass Effect, η οποία θα κατέληγε να γίνει μια από τις πιο επιτυχημένες και αξιόλογες σειρές στην ιστορία των βιντεοπαιχνιδιών. Από τότε μέχρι σήμερα το franchise μας έχει δώσει τρεις βασικούς τίτλους και μερικά spin-offs. Μιλώντας για spin-offs, εδώ θα δούμε ένα νέο τίτλο της σειράς, ο οποίος έγινε διαθέσιμος για τις iOS και Android συσκευές. Ο τίτλος αποτελεί το πιο πρόσφατο παιχνίδι της IronMonkey Studios, της εταιρίας που μας έδωσε το καταπληκτικό Dead Space iOS, το οποίο είναι ένα από τα αγαπημένα μας παιχνίδια στις συσκευές της Apple. To Mass Effect Infiltrator δρα κυρίως ως συνοδευτικός τίτλος για το Mass Effect 3, μιας και αποκαλύπτει περισσότερες λεπτομέρειες για την οργάνωση “Cerberus”, και μας θέτει στο ρόλο του Randall Ezno, ενός από τα μέλη της Cerberus, ο οποίος αποστάτησε, διότι δεν μπορούσε πλέον να αντέξει τις αποτρόπαιες πράξεις και τη χαλαρή ηθική της οργάνωσης.
Το ευχάριστο είναι ότι η δημιουργός κατάφερε -όπως και με το Dead Space- να μεταφέρει το ύφος και την αίσθηση του σύμπαντος της σειράς στα φορητά συστήματα με επιτυχία. Με λίγα λόγια, το Infiltrator δίνει την αίσθηση ότι παίζεις ένα πραγματικό παιχνίδι του franchise. Η ιστορία ξεκινάει στον πλανήτη Ice Giant, όπου ο χαρακτήρας μας μάχεται εναντίον μιας ομάδας Geth. Μετά την αποχώρησή του από τον εν λόγω πλανήτη, ο πρωταγωνιστής επιστρέφει στη βάση της Cerberus, αλλά πριν μπορέσει να συναντηθεί με τη νεαρή επιστήμονα Inali, η βάση δέχεται επίθεση από Turians και η Inali εξαφανίζεται από το εργαστήριό της. Στη συνέχεια, ένας μυστηριώδης αιχμάλωτος έρχεται σε επαφή με τον ήρωά μας, ο οποίος του υπόσχεται ότι μπορεί να τον βοηθήσει να βρει την Inali, πριν να είναι πολύ αργά. Η ιστορία του παιχνιδιού είναι ένα από τα δυνατά του σημεία, για αυτόν το λόγο δεν θα θέλαμε να σας αποκαλύψουμε κάτι περισσότερο.
Το Mass Effect Infiltrator υιοθετεί ένα σύστημα κάλυψης τύπου Gears of War, το οποίο έχουμε δει να χρησιμοποιείται σε πολλά σύγχρονα shooters. Μας δίνει, δηλαδή, τη δυνατότητα να κρυβόμαστε πίσω από αντικείμενα και, ενώ είμαστε καλυμμένοι, να πυροβολούμε τους εχθρούς. Βέβαια, αυτό που δεν θα πρέπει ποτέ να ξεχνάμε, είναι να κρατάμε τους εχθρούς μας σε απόσταση, διότι άπαξ και μας περικυκλώσουν, είναι πολύ δύσκολο να επιβιώσουμε. Στις μάχες βοηθά σημαντικά η μεγάλη γκάμα όπλων και biotic ικανοτήτων που μας παρέχει ο τίτλος, ενώ ο χειρισμός του -αναλογιζόμενοι ότι μιλάμε για παιχνίδι που παίζεται σε touch screen- είναι πολύ εύχρηστος. Για να κινήσουμε τον χαρακτήρας μας χρησιμοποιούμε τον ψηφιακό αναλογικό μοχλό της οθόνης αφής, ο οποίος βρίσκεται στην αριστερή πλευρά. Αντιστοίχως, για να μπορέσουμε να χτυπήσουμε κάποιον εχθρό, δεν έχουμε παρά να τον "ακουμπήσουμε" στην οθόνη, ώστε να τον στοχεύσουμε και να ανοίξουμε πυρ εναντίον του. Φυσικά, μπορούμε να αλλάξουμε σημείο στόχευσης, κάνοντας χρήση του (εικονικού) δεξιού μοχλού. Όποτε θέλουμε να καλυφθούμε, απλά τρέχουμε δίπλα σε ένα οδόφραγμα και το παιχνίδι αναλαμβάνει τα υπόλοιπα για εμάς. Ο χειρισμός του Infiltrator ίσως φανεί κάπως περίεργος σε όσους δεν είναι εξοικοιωμένοι στο να παίζουν στις iOS συσκευές, αλλά η αλήθεια είναι ότι μετά από μερικές ώρες ενασχόλησης, θα ξεχάσετε ότι παίζετε σε οθόνη αφής και θα νομίζετε ότι κρατάτε στα χέρια σας κλασσικό χειριστήριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου