Κάθε κονσόλα έχει και κάποιες κυκλοφορίες οι οποίες αναλαμβάνουν να αναδείξουν τις δυνατότητές της. Αν για το PlayStation 3 ήταν το Uncharted και για το Xbox 360 το Gears of War, τότε για τις συσκευές της Apple, είναι σίγουρα το πολυβραβευμένο Infinity Blade, ένα παιχνίδι που εντυπωσίασε και αποτέλεσε την –μέχρι τώρα- επιτομή του hardcore gaming στο iOS. Πίσω από την ανάπτυξη βρίσκεται πάλι η Chair Entertainment, δημιουργός του Shadow Complex, και η Epic Games. Έτσι λοιπόν, το sequel έχει όλα τα φόντα για να ξεπεράσει τον προκάτοχό του. Από την πρώτη στιγμή γίνεται αισθητή η πιο κινηματογραφική προσέγγιση σε αντίθεση με το πρώτο παιχνίδι. Οι χαρακτήρες αποκτούν κανονικά voice overs, ενώ το σενάριο αρχίζει να ξετυλίγεται και παίζει κινητήριο ρόλο στη διάρκεια της περιπέτειας. Ο ήρωάς μας, του οποίου το όνομα είναι Siris, συνεχίζει από το τέλος του πρώτου παιχνιδιού, και πλέον με το Infinity Blade στην κατοχή του, βρίσκεται στην αναζήτηση των υπολοίπων Deathless. Αφού περάσουμε τον πρόλογο, και μετά από ένα «τρικ» στην πλοκή, ερχόμαστε στα γνώριμα μονοπάτια του προηγούμενου τίτλου, όπου στηρίζεται όλο το παιχνίδι. Στον «κύκλο», ο οποίος μας επιτρέπει μόλις –φαινομενικά- φτάνουμε στο τέλος της περιπέτειας, να ξεκινάμε από την αρχή, χωρίς όμως να κάνουμε συνεχώς το ίδιο ταξίδι, και κάπως έτσι να προχωράμε στην ιστορία.
Η λέξη κλειδί για να αποφευχθεί η έντονη αίσθηση επανάληψης, από την οποία έπασχε το πρώτο παιχνίδι, είναι η «ποικιλία» και αυτό οι δημιουργοί το κατάλαβαν καλά. Από τον πρόλογο κιόλας, θα συναντήσουμε ατμοσφαιρικά και λεπτομερή περιβάλλοντα, με ξεκάθαρο και επιβλητικό art direction, επηρεασμένο άλλοτε από ασιατικά, και άλλοτε δυτικά στοιχεία. Επιπλέον, κάθε φορά που θα επισκεπτόμαστε το κάστρο στο οποίο εκτυλίσσεται ο «κύκλος» αυτός, θα μας δίνονται διαφορετικές επιλογές και διαφορετικές τοποθεσίες να επισκεφθούμε. Για παράδειγμα, μετά από κάποια playthroughs, μπορεί κάποια σκάλα να έχει καταρρεύσει ή κάποιες πόρτες να έχουν ξεκλειδωθεί, κάνοντας διαθέσιμα άλλα τμήματα του τίτλου. Παράλληλα, κάθε φορά αντιμετωπίζουμε διαφορετικούς εχθρούς, ενώ τα αντικείμενα που βρίσκονται διάσπαρτα σε κάθε επίπεδο, αλλάζουν τοποθεσία και περιεχόμενο. Η ηχητική επένδυση είναι επίσης εξαιρετική, με τα κομμάτια που παίζουν στο background να ταιριάζουν απόλυτα στο ύφος του τίτλου, και τα ηχητικά εφέ να είναι ικανοποιητικά, με τους κραδασμούς των όπλων να αντηχούν στους άδειους διαδρόμους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου