Τα τελευταία χρόνια έχουμε δει μια τεράστια αύξηση στον αριθμό των smartphones και γενικά των φορητών συσκευών που κάνουν χρήση οθόνης αφής και έχουν τη δυνατότητα να "τρέξουν" παιχνίδια εφάμιλλα των κλασσικών παιχνιδομηχανών. Αναμφισβήτητα, τα εν λόγω μηχανήματα έχουν μια πληθώρα από ποιοτικούς τίτλους να προσφέρουν, αν και η σειρά που έχει γίνει συνώνυμο με αυτές δεν είναι άλλη από τα Angry Birds. Το franchise δημιουργήθηκε από μια σχετικά άγνωστη -μέχρι πρότινος- εταιρία, τη Rovio Entertainment, η οποία εξελίχθηκε σε έναν κολοσσό της βιομηχανίας. Έχουμε ξοδέψει αμέτρητες ώρες παίζοντας τα τρία παιχνίδια της σειράς στις φορητές συσκευές μας, για αυτό, όταν ακούσαμε ότι το στούντιο ανάπτυξης είχε στα σκαριά ένα sequel, πραγματικά ενθουσιαστήκαμε.
To Angry Birds Space, όπως λέγεται το νέο παιχνίδι, κινείται στην ίδια φιλοσοφία με τους προκατόχους του. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε κάποιους κόσμους, σε αυτήν την περίπτωση πλανήτες, και τα επίπεδα κάθε ενός εξ αυτών είναι αριθμημένα από το 1 έως το 30. Για να κερδίσουμε κάθε επίπεδο πρέπει να καταφέρουμε να χτυπήσουμε όλα τα πράσινα γουρουνάκια, πετώντας τους διάφορα είδη πουλιών -το κάθε ένα έχει διαφορετική ικανότητα- με μια σφεντόνα. Όμως, η εφαρμογή όλων αυτών δεν είναι εύκολη, διότι αυτή τη φορά δεν πρέπει μόνο να ξετρυπώσουμε τα γουρουνάκια από τα διάφορα κτίσματα, στα οποία έχουν κρυφτεί, αλλά χρειάζεται να λάβουμε υπόψη μας και τον καινούριο μηχανισμό του παιχνιδιού, τη βαρύτητα. Βέβαια, σε περίπτωση που αποτύχουμε, θα πρέπει να ξαναπαίξουμε την ίδια πίστα, διότι το παιχνίδι δεν προσφέρει τη δυνατότητα να προχωρήσουμε σε νέα εάν δεν έχουμε ολοκληρώσει την προηγούμενη.
Αυτό που κάνει το νέο κεφάλαιο της σειράς να ξεχωρίζει, είναι ότι εκμεταλλεύεται το νόμο της βαρύτητας πολύ έξυπνα, ώστε να δώσει μεγαλύτερο βάθος στο gameplay. Κάθε πίστα έχει μερικούς αστεροειδείς ή μικρούς πλανήτες, στους οποίους επάνω στέκονται οι εχθροί, ενώ κάθε ένας από αυτούς του πλαντήες έχει το δικό του πεδίο βαρύτητας. Με απλά λόγια, δεν μπορούμε πλέον να στείλουμε τα Angry Birds κατευθείαν επάνω στους αντιπάλους, διότι πρέπει να υπολογίσουμε και τη δύναμη της βαρύτητας, η οποία θα τα κάνει να πάρουν μια τροχιά γύρω από τα ουράνια σώματα. Σε αυτό το σημείο πρέπει να πούμε ότι ο νέος μηχανισμός του gameplay δουλεύει πολύ καλύτερα από ό,τι περιμέναμε, μιας και δεν είναι μόνο τα πτηνά που ακολουθούν τους κανόνες της φυσικής, αλλά και όλα τα υπόλοιπα αντικείμενα που βρίσκονται τριγύρω. Βέβαια, εάν δεν συναντήσουν κάποιο μέρος, το οποίο διαθέτει βαρύτητα, τα πουλιά θα συνεχίσουν μια ευθεία πορεία, μέχρι να συγκρουστούν με κάτι ή να βγουν εκτός χάρτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου