Αναρωτιόμαστε αν τελικά σε ορισμένες περιπτώσεις θα πρέπει να απασχολούν τους δημιουργούς ενός παιχνιδιού το σενάριο και η πλοκή. Το Hard Reset, στο βαθμό που φιλοδοξεί, ανήκει στην ίδια κατηγορία με το Serious Sam και το Painkiller. Και τα δύο αυτά παιχνίδια, αποτελούν χαρακτηριστικές περιπτώσεις όπου οι δημιουργοί δε σκοτίστηκαν και πολύ για το σενάριο ή την κεντρική ιστορία. Πάμε στοίχημα ότι ούτε ένας στους χίλιους παίκτες του Serious Sam δεν κατάλαβε ποτέ τι ακριβώς κάνει ο συμπαθής Σαγώνας.
Το ίδιο και στην περίπτωση του Painkiller. Ποιος θυμάται γιατί ο κεντρικός ήρωας παίρνει τα επίπεδα της κόλασης ένα ένα και δεν αφήνει δαίμονα για δαίμονα όρθιο; Οι δημιουργοί του Hard Reset επέλεξαν να ντύσουν το παιχνίδι τους με μία ιστορία κυβερνοpunk, επικίνδυνα κοντά στην κεντρική ιστορία του Matrix, αλλά τελείως άτακτα τοποθετημένη. Ίσως έγινε κάποια προσπάθεια, αλλά στο τέλος του Hard Reset, ακόμα και αν υποθέσουμε ότι μένει κάτι στον παίκτη, αυτό σίγουρα δεν είναι η ιστορία του.
Fletcher όπως Neo (σχεδόν)
Εν πάσει περιπτώσει, εμείς, ταγμένοι στο δίκαιο αγώνα για μία αντικειμενική, αγωνιστική, τίμια και ανεξάρτητη gaming... δημοσιογραφία, είμαστε υποχρεωμένοι να σας πληροφορήσουμε ότι τα γεγονότα του παιχνιδιού διαδραματίζονται στον 25ο αιώνα, μετά από έναν πόλεμο Μηχανών και Ανθρώπων. Οι άνθρωποι κατάφεραν και επικράτησαν, οχυρώνοντας εαυτούς σε μεγάλες πόλεις και απομονώνοντας τις μηχανές. Παράλληλα, αναπτύχθηκε μία τεχνολογία «διαφύλαξης» προσωπικοτήτων, ώστε ενώ οι άνθρωποι είναι ασφαλείς, μία ρέπλικά τους να πραγματοποιεί τις καθημερινές τους υποχρεώσεις.
Παρόλα αυτά, δουλεύοντας πάνω στην ανθρώπινη ευφυΐα, η μονοπωλιακή εταιρεία Sanctuary αντελήφθη ότι η ανθρώπινη νοημοσύνη έχει πεπερασμένα όρια κάτι που δε συμβαίνει με τις μηχανές, οι οποίες έχουν τη δυνατότητα να εξελίξουν την τεχνητή νοημοσύνη επ’ άπειρον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου